تلفن واتس اپ اینستاگرام

زیباترین و بهترین مدل موی آقایان

چه به دنبال الهام گرفتن هستید و چه می‌خواهید مدل موی‌تان را به‌روز کنید، این مقاله را به دقت بخوانید تا زیباترین مدل موهای ترند مردانه را بشناسید.

یک مدل موی مشخص که برای همه مردان مناسب باشد، وجود ندارد. علاوه بر این، موهای شما نماد مردانگی، شخصیت و فردیت شماست و چیزهای زیادی درباره شما به افرادی که ملاقات می‌کنید، می‌گوید و می‌تواند تأثیری ماندگاری بر روی افراد بر جای بگذارد. به عبارت دیگر، به هیچ وجه نباید در انتخاب مدل مو اشتباه کنید.

یک مدل موی زیبا کلید احساس شادابی، اعتماد به نفس و آمادگی برای مقابله با پیشامدهاست.

از مدل مولت گرفته تا موهاک، ظاهر جدید شما باید یک پله بالاتر از دیگران باشد. به روز بمانید و با 79 مورد از بهترین و زیباتیرین مدل‌ موهای مردانه ترند آشنا شوید.

بهترین مدل موهای کوتاه مردانه

1. مدل رگیولیشن: REGULATION CUT

مدل موی Regulation یکی از محبوب‌ترین مدل موهای کوتاه برای آقایان است. نیاز به مراقبت کمی دارد، ظاهرش خوب و بسیار کاربردی است. این استایل شامل کوتاه کردن موهای قسمت بالای سر و کم‌رنگ کردن طرفین است، تصمیم‌گیری درباره مقداری از پوست کناره‌های سر که می‌خواهید نمایان شود، به عهده شما است.

2. مدل های اند تایت: HIGH AND TIGHT

یک مدل موی عالی بهترین زیورآلات شماست! برای مدل موی High and tight به تراشیدن کامل یا کوتاه کردن موی دو طرف و پشت سر نیاز است، قسمت بالایی مو کمی بلند‌تر می‌ماند. این مدل یکی از راحت‌ترین مدل‌های موی مردانه است و با حالت دادن با مقداری پماد مو، از حالت نامرتب به براق تبدیل می‌شود.

3. تراشیدن کامل: CLEAN SHAVE

وقتی صحبت از مدل موی مردانه می‌شود، یک سر کامل تراشیده شده شخص را مردانه‌تر و با اعتماد به نفس بیشتر نشان می‌دهد. این مدل یکی از بهترین مدل‌های مو برای مردان طاس و جسور است. شاید میزان مراقبت از آن صفر باشد، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان ظاهر آن را با مدل‌های ریش یا خالکوبی ارتقاء داد.

4. فر کوتاه: SHORT CURLS

با این مدل مو، گره‌خوردگی‌ها را کم کنید و زمان رسیدگی به موها را کاهش دهید. کافیست کمی از موس مو استفاده کنید، بعد موهایتان را مثل حالتی که «تازه از رختخواب بیرون آمده‌اید» به‌هم بریزید یا شانه بزنید تا حالتی براق پیدا کند.

5. مدل بازکات همراه با خط مو: BUZZ CUT WITH LINE-UP

مدل بازکات را با زاویه‌های روی خط موی پیشانی، شقیقه‌ها و فرق تقویت کنید. این خطوط یکی از بهترین مدل‌های مو برای مردان بانگرش است و به راحتی هر مدل بازکاتی را ارتقاء می‌دهد. با آرایشگر خود در مورد اینکه چه چیزی برای شما و فرم صورت شما بهتر است صحبت کنید.

6. مدل اسپایکی کوتاه: SHORT SPIKY HAIR

در دهه 90، مدل‌های اسپایکی مردانه مرسوم بود. در مدل‌های اسپایکی کوتاه مدرن، پشت و کناره‌ها کوتاه و قسمت بالای مو بلندتر است که با قیچی لایه‌لایه می‌شود. این مدل روی اکثر موها با محصولات مناسب مو و فقط کمی اسپری مو فیکس می‌شود.

7. فرینج کوتاه: SHORT FRINGE

فرینج مدلی ساده است که تغییر زیادی به وجود می‌آورد. فرینج به صورت شکل می‌دهد و برای مردانی که پیشانی بلند یا صورت مثلثی دارند مناسب است. مدل فرینج کوتاه گزینه‌ای عالیست زیرا کم‌هزینه‌ترین ورژن این مدل موی محبوب برای مردان است.

8. پمپادور منقطع: DISCONNECTED POMPADOUR

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مو برای مردان، پمپادور منقطع است که بسیار جذاب است. به لطف ستارگانی مانند جیمز دین در دهه 1950 محبوب شد. همراه کردن پمپادور با آندرکات منقطع (یکی از بهترین مدل‌های موی دیوید بکام) به این مدل موی کلاسیک مردانه حالتی مدرن و جذاب داد.

9. فرق کج با کوئیف: SIDE PART WITH QUIFF

اگر به دنبال یک مدل موی مردانه خوب و بی‌دردسر هستید، از هالیوود قدیم الهام بگیرید. مشخصه مدل فرق کج با کوئیف، تارهای بلندتر در تاج و موهای شانه زده به عقب و بالا برای ایجاد حجم است.

10. مدل فلت‌تاپ: FLAT TOP

از نظامیان گرفته تا استایل هیپ‌هاپ دهه 80، مدل موی فلت‌تاپ برای تطبیق با شخصیت شما تکامل یافته است. موهای کوتاه در پشت و کناره‌ها با حجم‌دهی در بالا، طوری حالت‌دهی می‌شود که صاف و قائم باشد. ظاهر نهایی، تضمینی برای جلب توجه است.

11. مدل سزار: CAESAR CUT

مدل موی سزار به نام امپراتور بدنام روم نامگذاری شده است و امروزه در میان افراد مشهور از جمله زک افرون و پست مالون محبوبیت دارد. چتری‌های کوتاه افقی رو به جلو و بسته به نوع ظاهری که می‌پسندید می تواند با افزودن فید یا حجم‌دهی همراه باشد.

12. مدل موی موج‌دار کوتاه با فرق کج: SIDE PARTED SHORT WAVY HAIR

فرق کج به سمت چپ شما را مردانه و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. فرق کج در سمت راست حالتی ملایم‌تر به مو می‌دهد. فرق به هر سمتی که باشد، از یک چیز مطمئن باشید: این مدل یکی از بهترین مدل‌های موی مردانه برای موهای کوتاه، ضخیم و موج‌دار است و سروصدای زیادی به پا می‌کند!

13. خط موی کوتاه: LINE UP SHORT

به آرایشگرتان فرصت بدهید تا مهارت‌های خود را به رخ بکشد. آرایشگر شما به جای یک خط موی طبیعی، از قیچی برای خط انداختن و ایجاد زاویه روی شقیقه‌ها، پیشانی، خط ریش و پشت سر استفاده می‌کند. وقتی صحبت از مدل‌های موی محبوب مردانه به میان می‌آید، این یکی واقعاً جلب توجه می‌کند.

14. تیپر فید با اسلیک بک: TAPER FADE WITH SLICK BACK

تیپر فید به مدل اسلیک بک ظاهری شیک و ترند می‌بخشد. موها در طرفین و پشت تیپر می‌شوند، از بالا به تدریج کوتاهتر می‌شوند تا به پوست می‌رسد. چشمگیر و شیک، این مدل تیپر فید برای کار و تفریح خوب به نظر می‌رسد.

15. مدل بوچ: BUTCH CUT

مدل موی بوچ یکی از بهترین مدل‌های نظامی است و در بین ورزشکاران نیز محبوبیت دارد. موها دور تا دور سر به یک اندازه کوتاه می‌شوند. یک مدل موی بی‌دردسر که فوراً ظاهر شما را تغییر می‌دهد. مدل مویی با قد یکسان که بعد از چند هفته دوری از آرایشگاه هم شلخته به نظر نمی‌رسد. قطعاً برای افرادی که فرصت مراقبت دائمی از موها را ندارند، گزینه مناسبی است. جاستین تیمبرلیک و نیک جوناس موافق‌اند که این مدل مو برای مردان بسیار جذاب است.

16. بالد فید: BALD FADE

حس جسارت دارید؟ به آرایشگاه بروید و مدل بالد فید را امتحان کنید. مدل بالد فید در پشت سر و پهلوها کوتاه است. این مدل مو شامل نوار باریکی از موهای فید شده و پایین‌تر از آن موهایی که کاملاً تراشیده شده‌اند می باشند. برای داشتن کنتراست چشمگیر، آن را با پمپادور همراه کنید

17. مدل آفرو کوتاه: SHORT AFRO

با این مدل موی آسان برای مردان سیاه پوست بافت طبیعی موی خود را داشته باشید. مدل آفروی کوتاه راهی برای کم‌حجم کردن موها و کاهش مراقبت‌های روزانه است. حفظ موهای طبیعی برای بسیاری از مردان، قدرت‌بخش و راهی برای ارج نهادن به میراث ژنتیک است.

18. کوتاه و نامرتب: SHORT AND MESSY

برای داشتن ظاهر فردی که تازه از رختخواب بیرون آمده و در عین حال بسیار جذاب است، سراغ مدل موهای کوتاه و نامرتب بروید. مدل‌های نامرتب این تصور را به وجود می‌آورند که شخص، راحت‌طلب است و از اینکه کمی خشن و جسور باشد هراسی ندارد. برای دستیابی به این ظاهر، از آرایشگرتان کوئیف ژولیده بخواهید و با پماد مو آن را حالت دهید

19. مدل کروکات: CREW CUT

با یکی از جاودانه‌ترین مدل‌های مو به جمع چانینگ تیتوم و رایان گاسلینگ بپیوندید. پشت و پهلو کوتاه، به راحتی می‌توان آن را با فرینج یا فید همراه کرد. مدل کروکات جذاب و کم‌نیاز به مراقبت برای مردان، برای حرفه‌ای‌ها یا هر کسی که به دنبال تغییر ظاهر خود با یک مدل موی جدید است، ایده‌آل است.

20. آندرکات: UNDERCUT

مدل آندرکات کنتراستی چشمگیر بین پشت و پهلوهای فید و کوتاه و تاج بلند و جدا است. حالت‌دهی روزانه آندرکات زحمت زیادی ندارد، کافیست بعد از دوش گرفتن از مقداری روغن مو استفاده کنید، اما باید منظم به آرایشگاه مراجعه کنید تا مدل موی خود را سرحال نگه دارید.

21. آندرکات منقطع: DISCONNECTED UNDERCUT

برای این مدل موی مردانه، موهای بالای سر از کناره‌های تراشیده شده جدا می‌شوند. انتقال از موهای بلند بالا به موهای کوتاه کناره‌ها ناگهانی است و تضاد شدیدی بین موهای بالا و کناره ایجاد می‌شود. آندرکات منقطع ظاهری جسورانه برای مردان شیک‌پوش است.

22. لو فید: LOW FADE

در لو فید، موها درست بالای گوش و در امتداد خط مو فید می‌شوند. وقتی صحبت از زیباترین مدل‌های موی مردانه است، مدل مویی باکلاس، جذاب و مخروطی به سمت پایین و پشت است. برای داشتن ظاهری پرطرفدار، مدل موی لو فید یک پله بالاتر از بقیه است!

23. فید متوسط به همراه شانه زدن موها به عقب: MID FADE WITH BRUSHED BACK HAIR

موهای شانه زده به عقب نشان می‌دهد که شما حرفه‌ای هستید. برای فید متوسط با موهای شانه زده به عقب، آرایشگر شما از یک قیچی برای پشت و پهلوهای سرتان استفاده می‌کند. موهای بالای سر به عقب شانه می‌شوند و با یک محصول مو فیکس می‌شوند تا یکی از بهترین مدل‌های موی مردان ایجاد شود.

24. تکسچر کراپ: TEXTURED CROP

اگر به فکر داشتن مدل موی تکسچر کراپ هستید، مدل موها در سریال پیکی بلایندرز مانند توماس شلبی را برای الهام گرفتن در نظر بگیرید. این مدل مو، شیک است، در پشت و پهلو کوتاه و در تاج کمی بلندتر است. مدل موی تکسچر کراپ یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای مردانی است که می‌خواهند ظاهری کلاسیک و در عین حال جذاب داشته باشند. قدرت یک مدل موی شگفت‌انگیز را دست‌کم نگیرید!

25. های فید با فرق کج: HIGH FADE WITH HARD PART

این مدل، چرخشی مدرن روی یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های موی مردانه است. با فرق کج مو در بالای سر به دو قسمت تقسیم می‌شود. قسمت های فید، ویژگی‌های واضحی دارد که منجر به ظاهری آراسته و مد روز می‌شود.

26. فرق کج: SIDE PART

تعادل کامل بین جذابیت و غیررسمی بودن این مدل مو امتحان خود را پس داده است. تفاوت قابل‌توجهی بین قد موهای قسمت بالای سر و پهلوها وجود دارد. از آرایشگرتان بخواهید که با قیچی موهای اطراف سر را مخروطی کند اما پوست سر کمتر نمایان شود تا ظاهری جذاب، غیررسمی و عالی داشته باشید.

27. بازکات: BUZZ CUT

مدل مویی که مردانه، قدرتمند و بدون نیاز به مراقبت است. خوب به نظر می‌رسد، مگر نه؟ مدل بازکات برای آقایان همه این ویژگی‌ها را دارد. همچنین داشتن این مدل مو یکی از راه‌های مبارزه با پس‌رفت خط مو و طاسی است. اگر جسور هستید (یا به دنبال مدل موی جوگندمی هستید که سن‌تان را پنهان کند) بازکات را امتحان کنید. مدل بازکات، درمان تقریباً همه مشکلات رایج موهای آقایان و کلید ظاهری بی‌هیاهو است.

28. مدل ادگار: EDGAR HAIRCUT

مدل سزار را پیاده کنید و بعد های فید را اضافه کنید، مدل ادگار حاصل می‌شود. مدل ادگار دو حالت دارد، یا عاشقش هستید یا از آن متنفرید! بنابراین، برای این مدل، باید اعتماد به نفس و جسارت داشته باشید. ادگار مدل موی محبوب مردانی است که صورت‌های مستطیلی یا بیضی دارند.

29. مدل فرنچ کراپ: FRENCH CROP

مد فرانسوی بی‌دردسر و باکلاس است و مدل موی فرنچ کراپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قد یکسان موها در بالا، پهلوها و پشت همراه با حاشیه بلندتر، گزینه‌های متنوعی را امکان‌پذیر می‌کند. تقریباً برای هر نوع مویی مناسب است، آن را با هایلایت‌های ظریف بیشتری همراه کنید تا دسته‌های مو بیشتر نمایان شوند.

30. موج 360: 360 WAVES

به لطف نلی خواننده رپ، مدل موی 360 در میان مردان آفریقایی. آمریکایی که می‌خواهند بافت طبیعی موهای خود را داشته باشند، به محبوب‌ترین مدل مو تبدیل شد. اگر قصد دارید این مدل موی مردانه را انتخاب کنید، باید از پیش آمادگی داشته باشید. داشتن سر و موی سالم برای این مدل ضروری است.

31. فید موهاک: MOHAWK FADE

مدل سنتی موهاک نواری از مو در وسط سر است که دو طرف آن تراشیده می‌شود. فید موهاک یک برداشت مدرن از مدل موی فاکس‌هاوک است که جلوه‌ای مشابه ایجاد می‌کند. با فید شقیقه، برست فید و تیپر فید به خوبی همراه می‌شود. مدل مویی با ظاهری پانک مانند برای آقایانی که دوست دارند متمایز باشند.

بهترین مدل موهای مردانه با قد متوسط

32. مدل CURTAINS

چتری‌های بلندی که به صورت فرق وسط یا کج باز می‌شوند. از اواخر دهه 1900 تا دهه 60 و 90، مدل موی Curtains در آزمون زمان مقاومت کرده است. امروزه، یکی از بهترین مدل‌های مو برای مردانی است که استایل رترو یا مدل موی تیموتی شالامی را می‌پسندند.

33. مدل Hair Twist

این مدل موی مردانه مدلی عالی برای موهایی با بافت آفریقایی است و بهترین کاربرد را برای موهای با قد متوسط دارد. لو فید به این استایل ظاهر سبک‌تری می‌دهد. همچنین راهی برای جذاب به نظر رسیدن و در عین حال محافظت از موها است. در صورت نگهداری صحیح، این مدل تا شش هفته دوام خواهد داشت.

34. آفرو با طول متوسط: MEDIUM LENGTH AFRO

مدل آفرو برای اندازه‌های مختلف مو کاربرد دارد. اما وقتی نوبت جذاب‌ترین مدل موی آفریقایی می‌شود، نباید افراطی عمل کرد. اگر به دنبال ظاهری شیک و نه خیلی پر زرق و برق هستید، مدل آفرو با طول متوسط با استایل، شکل و حجم طبیعی بسیار جذاب است.

35. برست فید: BURST FADE

در این مدل خط موی پشت گوش مخروطی می‌شود و موهای پشت سر بلندتر می‌مانند. نیم‌دایره است و مانند خورشید از پشت گوش طلوع می‌کند.

36. مولت: MULLET

اگر فکر می‌کنید مدل موی مولت فقط متعلق به سبک دهه 80 است، در اشتباهید! این استایل رترو در حال احیا است. مدل مولت در بالا و کناره‌ها کوتاه و در پشت سر بلند است. برای استفاده از این مدل، به خروارها اعتماد به نفس و آرایشگری حرفه‌ای نیاز دارید.

37. فرینج: FRINGE

فرینج بلند و ژولیده که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، جذاب و مرموز است. به خاطر داشته باشید، مدل‌های فرینج مردانه نیاز به مراقبت زیادی دارند. محصولاتی مانند پماد لازم هستند. با آرایشگرتان صحبت کنید تا مدل فرینجی را پیدا کنید که زوایای صورت را تکمیل و تقویت کند.

38. مدل شگی: SHAG

برای مردانی که در محیط اداری کار نمی‌کنند و می‌توانند با موهایشان جسورانه‌تر رفتار کنند، مدل شگی یک مدل شلخته است. بیشتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین نمادهای مد دهه 1970 و خدایان راک شناخته می‌شود. یک تاج کامل با لایه‌های فراوان و پرمانند در پایین که هر شکل صورتی را جذاب می‌کند.

39. فرق کج و اسلیک بک: SIDE PARTS AND SLICK BACKS

مدل اسلیک بک نشان از یک جنتلمن واقعی دارد، برای مردان حرفه‌ای که به ظاهر خود افتخار می‌کنند، شانه زدن موها به عقب مدلی جاودانه است. این مدل به راحتی ظاهری آراسته ایجاد می‌کند. تنها چیزی که نیاز دارید، شانه و براق‌کننده مو است. این مدل یک مدل موی ویدوز پیک جذاب برای آقایان است.

40. مدل موی موج‌سوار: SURFER HAIRSTYLE

موج‌سواران جذابیت بالایی دارند و علت اصلی آن موهای بی‌تکلف و نامرتب آنهاست. با کمک آرایشگرتان، لازم نیست تمام روز را موج‌سواری کنید تا به این ظاهر ژولیده و آفتاب‌خورده برسید. این مدل مو همراه با اسپری نمک برای موهای ضخیم مناسب است. برای ظاهر بهتر، موهای خود را دکلره یا هایلایت کنید تا کاملاً مود موج‌سواری داشته باشد.

41. کامب اور: COMB OVER

مدل موی کلاسیک و معاصر، از بازرگانان گرفته تا بانکداران و بازیگران و حسابداران، مدل کامب اور را دوست دارند، به خصوص در موقعیت‌های غیررسمی کسب و کار. از موهای نرم و صاف گرفته تا ضخیم و مجعد، این مدل فارغ از اینکه چگونه به کار می‌رود، ماندگار است. به راحتی می‌توانید آن را با محصولات آرایشی مو حالت دهید.

42. فر طبیعی: NATURAL CURLS

با یک مدل موی خوب، بهترین شامپو و نرم‌کننده و حالت‌دهنده تخصصی موی مردانه یا کرم‌ها و ژل مو، آن فرهای طبیعی را در قسمت بجلوی سر نگه دارید. مردانی که موهای فر دارند جذاب‌تر از آنهایی هستند که موهای صاف دارند. هنرپیشه‌های جذاب هالیوود مثل جيسون موموآ، كيت هرينگتون، و پن بادگلي را ببینید. فقط به یاد داشته باشید که نکات تخصصی مراقبت از مو را دنبال کنید تا فرهای شما درخشان، پر و سالم بمانند.

43. مدل برو فلو: BRO FLOW

مدل موی برو فلو، مدل موی فلو یا مدل موی هاکی، محبوب مردانی است که به دنبال ظاهری آرام هستند. حالت آزاد و رها به مو اجازه می‌دهد تا شکل طبیعی خود را نشان دهد. این سبک رترو، بازگشتی جالب دارد و برای موهای مجعد و صاف مناسب است.

44. پمپادور: POMPADOUR

برای پیاده‌سازی مدل موی پمپادور، موهای بلند جلو به سمت بالا و عقب شانه می‌شوند و کناره‌ها کوتاه‌تر و صاف‌ترند. بلندترین و حجیم‌ترین قسمت جلوی خط مو است. چه پمپادور کلاسیک مانند استایل خاص الویس را انتخاب کنید و چه استایلی مدرن مانند موهای زین مالک، فرقی نمی‌کند، این مدل همان چیزی است که می‌خواهید اظهار کنید!

45. مدل ژولیده: Tousled

این ظاهر آشفته و در عین حال به طرز چشمگیری مردانه، غیررسمی و بسیار جذاب است. این مدل موی با طول متوسط که در همه جا از خیابان گرفته تا باند فرودگاه دیده می‌شود، آسان است. به راحتی می‌توان با محصولات موی مردانه مانند گریس، واکس، پماد و اسپری نمک دریایی ظاهر این مدل را بهتر هم کرد.

46. فید: FADE

در چند سال اخیر، فید موها بر دنیای بهترین مدل‌های موی مردان غالب شده است. این مدل‌ها مدرن و چشم‌نواز هستند و اجازه می‌دهند شخصیت خود را بروز دهید. در مدل‌های فید، موهای پشت سر و کناره‌ها از بالا به سمت پایین به تدریج محو می‌شوند و پوست سر نمایان می‌گردند. آزادید طول قسمت تاج مو را به سلیقه خود تعییر دهید.

47. تیپر فید و اسلیک بک: SLICK BACK WITH TAPER FADE

اسلیک بک و تیپر فید هر یک به خودی خود ظاهری جسورانه دارند و در کنار هم، ظاهری پیچیده و در عین حال شیک و کلاسیک ارائه می‌دهند که مناسب محیط اداری و رسمی نیز هست. شانه زدن موها به عقب همراه با تیپر فید یک مدل موی مردانه همه‌کاره است که به راحتی با انواع موها با طول‌های مختلف سازگار می‌شود.

48. مدل Blowout

حجم و قد موها در این مدل آن را از سایرین متمایز می‌کند. این مدل بهتر از پمپادور روی سر می‌نشیند و کنتراست خوبی بین تاج بلند و کناره‌های تیپر ایجاد می‌کند. برای روتین روزانه این سبک محبوب، به سشوار، حالت‌دهنده‌های مو و صبر و حوصله نیاز دارید!

49. فاکس‌هاوک با آندرکات: FAUXHAWK WITH UNDERCUT

با این مدل سراسر جسارت آنارشیسم درونی‌تان از بین خواهد رفت. فاکس‌هاوک از خاصیت سرکشی مدل موهاک استفاده می‌کند اما به روشی آسان. مدل موی فاکس‌هوک در تاج کوتاه‌تر از مدل اصلی است. اگر می‌خواهید مدل فاکس‌هاوک شما ظریف‌تر باشد و به موهاک کلاسیک نزدیک‌تر شود، آندرکات را به آن اضافه کنید.

50. هارد پارت: HARD PART

در این نوع فرق کج، قسمت کناری به جای شانه زدن، تراشیده می‌شود. برای این مدل موی محبوب آقایان، آرایشگر شما از تیغ برای ایجاد خطی نازک و تمیز روی پوست سر استفاده می‌کند. تمیز نگه داشتن قسمت کناری به نگهداری منظم نیاز دارد، اما ارزشش را دارد.

51. مدل بول کات: BOWL CUT

حقیقت دارد! مدل بول کات برای انتقام برگشته! در اینجا، چتری و حاشیه‌ها و موهای پشت سر همگی طول یکسانی دارند. این مدل در دهه 60 بین مردان محبوب بود، اما برای مردان امروزی نیز عالیست.

52. های تاپ: HIGH TOP

حالت برافراشته موها در این مدل موی محبوب مردان در اثر جنس موها، شکنج‌ها و جعدها ایجاد می‌شود. تاج می‌تواند به صورت پیچ‌خورده، دردلاک یا حتی بافته باشد. این مدل مظهر مدل‌های جذاب برای آقایان است و در سطحی کاملاً جدید قرار دارد.

53. طراحی روی مو: HAIR DESIGN

اگر به دنبال مدل موهای منحصر به فرد و جذاب هستید، یک آرایشگر متخصص طراحی روی مو پیدا کنید. اینها الگوهایی هستند که با استفاده از قیچی و تیغ جراحی روی موهای تراشیده شده ایجاد می‌شوند. از طرح پرندگان و ستاره‌ها گرفته تا طرح‌های هندسی و الماس، هر چیزی که انتخاب کنید به موهای شما ابعاد و تنوع می‌بخشد.

54. هارد پارت همراه با کوئیف: HARD PART WITH QUIFF

فرق کج تراشیده یا هارد پارت بهترین مدل موهای مردانه را تکمیل می‌کند. با استفاده از محصولات مو، موهای بالایی را از آن خط دور کنید. برای داشتن حال و هوای استایل وینتیج، آن را در بالا با مدل کوئیف همراه کنید. می‌توانید این کار را با شانه زدن موها به سمت بالا و عقب انجام دهید.

55. مدل موی پریشان: DISHEVELED HAIRSTYLE

چه با پسرها بیرون رفته و چه سر اولین قرار خود بروید، این مدل «تازه از رختخواب بیرون آمده» برای مردان آرام و ریلکس از ضروریات است. همانطور که این موضوع با مدل موی هری استایل ثابت شده است، این مدل موی ژولیده و در عین حال شیک، یکی از محبوب‌ترین مدل موهای مردان در سراسر جهان است. بنابراین اگر ظاهر تازه از رختخواب بیرون آمده را دوست دارید، مدل موهای ژولیده گزینه‌ای عالی هستند.

بهترین مدل موهای بلند مردانه

56. موهای بلند با فرق وسط: LONG HAIR WITH MIDDLE PART

موهای بلند با فرق وسط برای اکثر فرم‌های صورت مناسب است. اگر موهای بلند دارید، این یکی از رمانتیک‌ترین مدل موهای مردانه است.

57. موهای بلند به عقب شانه شده: LONG HAIR WITH SLICK BACK

موهای بلندی که به عقب شانه شده راهی عالی برای مدیریت و کنترل موهای بلند است. موهای بلند یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی مردانه است، اما به صرف زمان و مراقبت زیادی نیاز دارد و این مدل بهترین راه‌حل است. اگر این ظاهر را انتخاب می‌کنید، به موهای جکس تلر، شخصیت سریال Sons of Anarchy نگاه کنید.

58. آندرکات موهای بلند: LONG HAIR UNDERCUT

اگر نمی‌خواهید موهای زیبای خود را خرد کنید، سراغ آندرکات با موهای بلند بروید. مردانی که این یال مردانه را دارند، می‌توانند بهترین‌های هر دو دنیا را با این ظاهر به دست بیاورند. اگر به الهام بیشتری نیاز دارید، به مدل موی برد پیت در فیلم Fury نگاه کنید.

59. آندرکات موهای بلند همراه با فید: LONG HAIR UNDERCUT AND FADE

موهای بلند در بالا همراه با آندرکات و فید، مدلی پرطرفدار بین آقایان است. اگر نگرش و اعتماد به نفس لازم را دارید، این مدل موی چشمگیر گزینه خوبی است.

60. آفروی بلند: LONG AFRO

یک سر پر از مو نعمت بزرگی است! با آفروی بلند جسور باشید. می‌توانید با رنگ سیاه طبیعی موهای‌تان زیبا شوید یا با رنگ‌های مختلف بازی کنید. اما یک چیز در مورد این مدل موی مردانه قطعی است، هرچه بزرگ‌تر، بهتر!

61. بافت موی مردانه: MAN BRAIDS

قدمت بافت مو به 5000 سال قبل می‌رسد و در فرهنگ آفریقایی، نوعی هنر است. امروزه، بافت مردانه یک مدل موی محبوب است. مدل موی بافته به معنای ایجاد طرح با بافتن موها است. برای طرح‌های منحصربه‌فردتر، طول ایده‌آل موها 10 سانت یا بیشتر است. شجاع باش، بباف!

62. فر درشت: LONG LOOSE CURLS

ویژگی طبیعی موهای مجعد خود را برجسته کنید. این یک مدل موی مردانه جسورانه است که توسط افراد شجاع و زیبا در رمان‌های عاشقانه، فیلم‌ها و موارد دیگر استفاده می‌شود. قرمز مانند سام هیوگان، مشکی مانند راسل برند، یا بلوند مانند رابرت پلانت. موهای مجعد همیشه خوب به نظر می‌رسند، حتی مانند مدل موی جان اسنو در سریال Game of Thrones.

63. موهای بلند و صاف: LONG AND STRAIGHT HAIR

موهای بلند و صاف در همه جا قابل تحسین هستند از اتاق هیئت مدیره گرفته تا داخل خانه و جشنواره‌ها. افراد زیادی با موهای بلند برای اثبات این موضوع وجود دارند. اما جنس مو برای این سبک یک نکته کلیدی است، بنابراین برای همه قومیت‌ها ایده‌آل است به شرطی که بدانید چگونه موهای خود را به طور طبیعی یا با استفاده از محصولات تقویت مو رشد دهید.

64. موهای بلند همراه با فید: LONG HAIR WITH FADE

مدل موهای کوتاه فقط برای مردانی با موهای کوتاه نیست. خبر خوب اینکه لو فید و های فید یکی از بهترین مدل‌های مو برای آقایانی شیکی است که موهای بلند دارند. اگر به دنبال ظاهری دراماتیک‌تر هستید، با آرایشگر خود در مورد اینکه چه رنگ مویی بهتر است صحبت کنید.

65. موهای بلند با فرق کج: LONG HAIR WITH SIDE PART

کوتاه کردن قسمت‌های کناری مو جذاب است و با موهای بلند نیز ست می‌شود و آن را به مد روز تبدیل می‌کند. قسمت بزرگتر مو را به یک سمت بکشید تا حالتی جذاب پیدا کند، این مدل برای موهای پرپشت و ضخیم مناسب است.

66. دم اسبی: PONYTAIL

دم اسبی برای آقایان عالیست، اما همچنان بین خانم‌ها محبوب‌تر است! این مدل موی مردانه پرکاربرد بوده و برای انواع موها مناسب است. راز موفقیت این استایل یافتن نوع دم اسبی که مناسب صورت، رنگ و نوع و اندازه موهای شما باشد.

67. هاف آپ: HALF-UP

مدل نیمه‌باز و نیمه‌بسته، ظاهری عالی برای مردان جسور است. در این مدل مو شما می‌توانید مقداری از موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید و باقی را رها بگذارید. به این ترتیب می‌توانید موها را از روی صورت‌تان کنار بزنید بدون اینکه قد موهای‌تان را قربانی کنید.

68. من بان: MAN BUN

مدل من بان مردانه به شما کمک می‌کند تا با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. برای این مدل به موهای بلند و ضخیم نیاز است که به صورت دم اسبی یا بان در بالای سر یا پشت سر قرار می‌گیرد. از بان‌های رسمی گرفته تا بان های ساحلی، همگی مدل هایی فوق‌العاده شیک برای مردان هستند.

69. مدل سامورایی: SAMURAI HAIR

قدمت مدل سامورایی به صدها سال پیش برمی‌گردد. امروزه می‌توانید با جمع کردن موهایتان با دو دست، پیچاندن آن در پشت سر و سپس بستن آن، این ظاهر را به‌دست آورید. این سبک مردانه و پیچیده ژاپنی امروزه به همان اندازه که قرن‌ها پیش بود محبوب است!

70. من بان به همراه بافت: MAN BUN WITH BRAIDS

دو مدل موی شیک مردانه یعنی بان و بافت را با هم ترکیب کنید. این روشی عالی برای زیباتر کردن موهای بلند است. با آرایشگر خود درباره روش‌های مختلف بافت بان صحبت کنید.

71. موهای بلند با طرفین تراشیده: LONG HAIR WITH SHAVED SIDES

سر نیمه‌تراشیده اینک ترندی داغ است. بهترین راه برای اینکه این ظاهر را با موفقیت کامل همراه کنید، ترکیب آن با موهای بلند است. از وایکینگ‌ها الهام بگیرید. فیلم The Last Kingdom Uhtred را ببینید و این مدل موی مردانه و جذاب را دوباره خلق کنید.

72. موهای بلند در بالا با کناره‌های کوتاه: LONG HAIR ON TOP WITH SHORT SIDES

اگر آخر هفته‌ها خدای راک هستید و در طول هفته یک حرفه‌ای تر و تمیز، این یکی از بهترین مدل موهای مردانه است. اگر به دنبال سبکی عالی برای ترکیب کسب و کار با تفریح هستید، این مدل برای شماست!

73. دردلاک: DREADLOCKS

دردلاک نماد قدرت معنوی و ماوراء طبیعی است که پیامی از عدم خشونت، عدم انطباق و شفقت را ارسال می‌کند. دردلاکس یکی از محبوب‌ترین مدل موهای مردانه برای مردان سیاه‌پوست است. اگرچه ممکن است ظاهری آرام داشته باشد، اما به اندازه هر مدل موی دیگری به مراقبت‌های روتین نیاز دارد.

74. تاپ نات: TOPKNOT

این مدل ترکیبی از آندرکات و بان مردانه است. ممکن است کناره‌ها تراشیده یا فید شوند، با موهای بلند در بالا و استایل دم اسبی بان. اگر موهای بلندی دارید، این مدل می‌تواند تغییری باشد که به دنبال آن هستید.

75. موهای بلند با چتری: LONG HAIR WITH BANGS

مدل موهای بلند خود را تغییر دهید و صورت‌تان را با چتری قاب کنید. حاشیه‌های نامرتب، حاشیه‌های زاویه‌دار، حاشیه‌های آشفته یا حتی مدل سزار را انتخاب کنید. هر سبکی که انتخاب کنید، به یک آرایشگر حرفه‌ای و ماهر نیاز دارید. این کار را به تنهایی انجام ندهید. این مدل موی مردانه روی موهای بلند، موهای موج‌دار و یا موهای مجعد به خوبی تطلبق پیدا می کند.

76. موهای بسیار بلند: VERY LONG HAIR

جرد لتو درونی خود را آزاد کنید و موهای بسیار بلندتان را مانند بازیگر و خواننده هالیوودی رها کنید! این مدل مو، مد روز میلیون‌ها مرد در سراسر جهان است. بنابراین، اگر مردی با اعتماد به نفس هستید که می‌خواهد رسومات را به چالش بکشد، وقت آن است که موهایتان را رها کنید!

77. موهای بلند لایه‌لایه: LAYERED LONG HAIR

لایه‌بندی دسته‌های بلند مو درمورد موهای ظریف معجزه می‌کند. موهای بالای سر کوتاه‌ترین طول و قسمت‌های اطراف خط مو بلندترین طول را دارند. سپس با کوتاه کردن قسمت‌های میانی، می‌توان بین قسمت‌های کوتاه و بلند کنتراست ایجاد کرد و حجم مو را بیشتر کرد.

78. دردلاک بلند و برست فید: LONG DREADLOCKS AND BURST FADE

مدل موی مردانه جدیدی که می‌تواند ظاهرتان را تغییر دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. اگر دردلاک بلندی دارید و نمی‌خواهید تغییر زیادی داشته باشید، پس سراغ برست فید بروید. در اینجا، برست فید خط موی پشت گوش را تیپر می‌کند و موهای پشت گردن بلند می‌مانند.

79. آندرکات با طراحی جذاب: UNDERCUT WITH COOL DESIGN

آندرکات اقتباسی مدرن از کوئیف یا پمپادور است که در آن موها در بالا بلندتر هستند و طرفین سر تراشیده می‌شوند. حالا چرا با اضافه کردن یک طراحی شگفت‌انگیز به این مدل موی مردانه آن را جذاب‌تر نکنیم؟

سوالات متداول درباره بهترین مدل مو برای مردان

پرطرفدارترین مدل موی مردانه کدام است؟

محبوب‌ترین مدل‌های مو برای آقایان در حال حاضر عبارتند از: شانه‌ کردن به عقب، ماهوتی، فید، فاکس‌هوک، بان مردانه، پمپادور، کوئیف، فرق کج و آندرکات.

ساده‌ترین مدل موی مردانه که نیاز به مراقبت کمی داشته باشد، کدام است؟

ساده‌ترین مدل موهای مردانه آنهایی هستند که طول و بافت طبیعی موهای شما را در بر گرفته و مهار می‌کنند. بنابراین اگر موهای بلندی دارید، بافت‌ها، بان مردانه و دم اسبی گزینه‌های خوبی هستند.

برای موهای کوتاه، مدل موهای مردانه ساده مانند بازکات یا کروکات را انتخاب کنید. ساده‌ترین مدل برای مدیریت موهایی با طول متوسط فرنچ کراپ است.

باید به آرایشگرتان چه بگویید؟

اینها چهار قانون طلایی برای به دست آوردن مدل مو و استایلی است که دوست دارید:

  1. آخرین مدل مویی که داشتید را به آرایشگرتان بگویید.
  2. زمانی را که هر روز می‌توانید برای مراقبت از موهای خود صرف کنید، مشخص کنید.
  3. در مورد اینکه می‌خواهید موهایتان چگونه به نظر برسد، اندازه موها و استایل‌تان واضح توضیح دهید.
  4. عکسی از خودتان را با مدل مویی که می‌خواهید به آنها نشان دهید.

چگونه بفهمم کدام مدل موی مردانه به من می‌آید؟

بهترین راه برای یافتن مدلی که مناسب شما باشد این است که مشخص کنید چه مدل مویی برای فرم صورت شما بهترین است. از صورت بیضی گرفته تا گرد، مربعی یا مستطیلی. بعد، مدلی را انتخاب کنید که مکمل نوع و قد موهای شما باشد. در نهایت، با آرایشگر درباره گزینه‌های مختلف مشورت کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *