تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی کامب اور مردانه

کامب اور مدت‌ها مدل موی مورد علاقه بازرگانان و فروشندگان بوده است. اما از زمانی که افرادی مانند هام، تیمبرلیک و کلونی شروع به استفاده از آن کردند، این مدل دوباره برای زیبایی مدرن احیا شد. این مدل موی پرکاربرد و امروزی تقریباً به هر شکل صورتی می‌آید. چه برای موهای صاف و چه برای موهای فر، بهترین مدل‌های کامب اور را برای ظاهر جدید شما گردآوری کرده‌ایم.

بهترین مدل‌های کامب اور برای مردان

1. کامب اور + لو فید: Comb Over + Low Fade

شاید مدل کامب اور ظاهری کلاسیک داشته باشد، اما با افزودن فید، می‌توانید این مدل را به قلمروی امروزی وارد کنید. لو فید ظاهری محافظه‌کارانه‌تر و سنتی به شما می‌دهد. با افزودن تیپر روی گوش یا زیر گوش، امکان ایجاد طیف طولی ظریف‌تری در بالا فراهم می‌شود. این مدل مو به آقایان ریش‌دار یا همۀ آن‌هایی که به دنبال استایلی جاودانه و در عین حال مد روز هستند ظاهری طبیعی می‌بخشد.

2. کامب اور + مید فید: Comb Over + Mid Fade

در این مدل مو، فید بالاتر از مدل محافظه‌کارانه‌تر لو فید آغاز می‌شود، اما همچنان فضای کافی را برای تیپر فراهم می‌کند. کامب اور + مید فید درباره شما می‌گوید: «من فردی ریسک‌پذیر هستم، اما مالیاتم را به موقع پرداخت می‌کنم». مید فید برای موهای خوش حالت و صاف بسیار مناسب است، البته روی موهای وز با فید از بالای گوش هم قابل توجه است.

3. کامب اور + های فید: Comb Over + High Fade

معمولاً برای افراد جسوری که از مدل کامب اور استفاده می‌کنند، های فید توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. های فید با فضای کمتر برای تیپرینگ، به سرعت از موهای کوتاه اطراف به موهای بلند در بالا می‌رسد. این مدل نگاه‌ها را به سمت خط ابروی شما می‌کشاند، همراه با این پیام که شما ریسک‌پذیر هستید. های فید برای کسانی که موهای کوتاهی دارند مطمئن‌تر است، اگرچه افراد با موهای بلندتر نیز می‌توانند از آن استفائه کنند.

4. کامب اور کوتاه: Short Comb Over

کامب اور کوتاه که برای استایل کت و شلوار خلق شده است، نوعی از این سبک است. برای کسانی که به سختی موها را مدیریت می‌کنند یا کسانی که می‌خواهند زیبایی درخشان‌تری را به تصویر بکشند، کامب اور کوتاه گزینه‌ای مطمئن است که در مورد اکثر افراد خوب به نظر می‌رسد. این مدل بدون ریش در مراسم اهدای جوایز بهترین کارکرد را دارد.

5. کامب اور بلند: Long Comb Over

برای آن دسته از مردانی که می‌خواهند قد موها هم در کناره‌ها و هم در بالا حفظ شود، مدل کامب اور بلند مناسب است. می‌توانید موها را سشوار بکشید تا به حجم موها در بالا اضافه کنید یا با مقداری پماد نگهدارنده قوی، آن را حالت دهید. موهای بلندتر امکان حالت‌پذیری را فراهم می‌کنند و به این معنی است که شما صرفاً مدل کامب اور را انتخاب نکرده‌اید.

6. کامب اور اسکین فید: Comb Over Skin Fade

اگر کامب اور بلند برای افراد جسور باشد، کامب اور اسکین فید برای شورشیان است! تیپر اسکین فید از بالا به سمت گردن ادامه می‌یابد. این سبک فوق‌العاده جسورانه است که از مدل‌های نظامی الهام گرفته است. قد موها را در بالا بلند بگیرید و آنها را مرتب نگه دارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

7. کامب اور مدرن: Modern Comb Over

در کامب اور مدرن یک فرق کج به این مدل افزوده می‌شود. این تفسیر مدرن از کامب اور ویژگی سرسختی دارد و فرق سر شما را برجسته می‌کند. این ویژگی حس عدم تقارن را القا می‌کند و نگاه‌ها را به امتداد فرق کج شما می‌کشاند.

8. کامب اور و پمپادور: Comb Over Pompadour

آیا می‌خواهید حجم زیادی را به موهای خوابیده اضافه کنید؟ پمپادور روشی جالب برای افزودن حجم به مدل کامب اور است. پومپادور مدرن فقط به دو چیز بستگی دارد: جنس مو و تخیل شما. از کمی پماد و سشوار برای حجم‌دهی استفاده کنید یا از یک پماد نگهدارنده قوی برای یک مدل پومپادور خالص‌تر استفاده کنید.

9. کامب اور فر: Curly Comb Over

برادران مو فرفری فکر نکنند که مدل کامب اور را از دست داده‌اند. موهای مجعد نیز به طرز شگفت‌انگیزی با مدل کامب اور حالت می‌گیرند. از مو‌های طبیعی فر به نفع خودتان استفاده کنید و آنها را در مرکز توجهات قرار دهید. هرچه باشد «این فرها دختران را جذب می‌کنند»!

10. کامب اور و شانه به عقب: Slick Back Comb Over

سبک دیگری که طی دهه‌های گذشته رایج شده و چیزی شبیه به دوران رنسانس است. کامب اور و شانه به عقب می‌تواند شامل طیفی از اندازه‌ها با کناره‌های مطبق باشد. برای یک استایل جسورانه، قد موها را در تاج بلند بگیرید و در طرفین سر های فید داشته باشید. برای نتیجه شگفت‌انگیز، آن را با ریش یا خالکوبی همراه کنید.

11. ریش و کامب اور: Beard and Comb Over

اگر مدل کامب اور را دوست دارید، اما ظاهری با خطوط بیشتر را ترجیح می‌دهید، باید ترکیبی از ریش و کامب اور را انتخاب کنید. این ترکیب ظاهری بسیار شیک و مدرن ایجاد می‌کند که تقریباً برای هر مردی مناسب است. کامب اور ظاهری درخشان و نجیب ارائه می‌کند و ریش حس خشن و مردانه به آن می‌افزاید. به منظور مورد قبول بودن ظاهر در محیط‌های رسمی، آن را ریش کوتاهی که به خوبی مرتب شده باشد، ست کنید.

12. کامب اور و آندرکات: Undercut Comb Over

اگرچه مدل کامب اور یک سبک کلاسیک است، اما از مد افتاده نیست. با افزودن آندرکات به کامب اور، می‌توانید ظاهر خود را بسیار جذاب‌تر و شیک‌تر کنید. کامب اور همراه با آندرکات برای کسانی که از ظاهری جسور و مد روز لذت می‌برند ایده‌آل است. ظاهری که دارای کنتراست قابل‌توجهی بین تار‌های بلند در بالا و تار‌های کوتاه در کناره‌ها است، به لطف این استایل هوشمند، با ظرافت نیز به نظر می‌رسد.

13. کامب اور همراه با فرق کج تراشیده: Comb Over with Line

کامب اور همراه با فرق کج تراشیده پیچ و تاب مدرن و هیجان‌انگیزی به این مدل موی سنتی می‌دهد. مدلی که دارای یک فرق کج تراشیده است، از فاصله دور واضح و از نزدیک کاملاً مشخص دیده می‌شود. این استایل که با عنوان کامب اور همراه با فرق کج سخت نیز شناخته می‌شود، به ظاهر شما وضوح می‌بخشد و زمانی که با کناره‌های کوتاه فید و حجم زیاد در بالا همراه شود، به بهترین شکل ظاهر می‌شود. برای رسیدن به این ظاهر، حتماً به یک آرایشگر مجرب مراجعه کنید.

14. کامب اور اسپایکی: Spiky Comb Over

همه مدل‌های کامب اور صاف و براق نیستند. برای تفسیر مدرن‌تر این مدل موی کلاسیک، می‌توانید کامب اور اسپایکی را امتحان کنید. حجم اضافه شده به این مدل، ظاهری مدرن و شیک به استایل شما می‌بخشد. ابتدا، موهای خود را بشویید و با حوله خشک کنید، از شانه برای باز کردن فرق کج استفاده کنید. سپس موها را به سمت بالا سشوار بکشید و در عین حال فرق کج خود را حفظ کنید. در مرحله بعد، از حالت‌دهنده برای بالا کشیدن مسقیم موها استفاده کنید. در آخر، موها را به آرامی خلاف جهت فرق کج شانه کنید.

سوالات متداول

مدل کامب اور چیست؟

در مدل کامب اور، موها از یک طرف سر به طرف دیگر شانه می‌شوند. این مدل به درد پوشاندن سرهای طاس نمی‌خورد.

چگونه مدل کامب اور را از آرایشگر بخواهیم؟

از آرایشگر بخواهید روی موهایتان به سمت دلخواه شما فرق کج باز کند. سپس می‌توانید مدل پشت سر و کناره‌ها را انتخاب کنید. مدل فید، تیپر یا کوتاهی با قیچی را امتحان کنید. اگر می‌توانید، چند عکس نمونه همراه خود ببرید تا آرایشگر دقیقاً بداند چه چیزی در ذهن دارید. سایت Pinterest بهترین راه برای گرفتن نمونه‌هایی از سبک‌های مورد علاقه‌تان است و می‌توانید قبل از اینکه قیچی موهای‌تان را لمس کند، به سرعت آنها را نشان دهید.

مدل کامب اور چگونه پیاده می‌شود؟

  1. بعد از شستشو موها را با حوله خشک کنید.
  2. اگر می‌خواهید به موها حجم دهید، آنها را با سشوار خشک کنید.
  3. مقدار کمی پماد را از ریشه، از عقب، روی موها بمالید.
  4. از شانه برای ایجاد فرق کج از پشت سر تا پیشانی استفاده کنید.
  5. موها را خلاف جهت فرق کج شانه بزنید و حالت دهید.

آیا مدل کامب اور خوب به نظر می‌رسد؟

مدل کامب اور بسیار ظریف و مردانه به نظر می‌رسد، زیرا یک مدل کلاسیک است که برای انواع و اندازه‌های مختلف مو مناسب است. همچنین می‌توانید انواع استایل پشت و کناره‌های سر را انتخاب کنید، از آندرکات یا فید گرفته تا تراشیدن کامل یا فرق کج.

آیا مدل‌های کامب اور شیک هستند؟

مدل‌های کامب اور بسیار شیک هستند و اخیراً توسط ستارگان هالیوود مانند جان هام، جورج کلونی و جاستین تیمبرلیک محبوبیت پیدا کرده‌اند.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *