تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو سزار مردانه

وقتی صحبت از انواع مدل مو به میان می آید، ممکن است به نظر برسد که خانم‌‌ ها انتخابهای بیشتری دارند. با این حال، با بررسی دقیق تر متوجه می شویم که مدلهای موی مردانه نیز به همان اندازه متنوع هستند. یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مدل های کوتاهی مردانه، مدل موی سزار است. در دهه 90 بسیار محبوب بود و اکنون که دوباره روی کار آمده و با دیگر استایل های مد روز ترکیب شده است.

بهترین و جدیدترین مدل موهای سزار مردانه

اگر دقیقاً نمی دانید مدل موی سزار چه مدلی است به شما توضیح می دهیم. این مدل مو به این شکل است که جلوی آن به شکل مربع کوتاه شده و حاشیه های مو به شکل افقی کوتاه می شود. از آنجایی که این یک مدل موی کوتاه است، برای بسیاری از افراد جذاب می شود و یکی از دلایل دوباره روی کار آمدن آن این است که به نگهداری کمی نیاز دارد. چه می خواهید این کوتاهی را برای اولین بار امتحان کنید یا می خواهید مدل به روز شده‌‌ی آن را تست کنید، برای الهام گرفتن به سبک های زیر نگاهی بیندازید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. مدل سزار کات تکسچرد: Textured Caesar Cut

برای آقایانی که ترجیح می دهند لبه های موهایشان بیشتر باشد، ایده آل است، این مدل موی سزار مدرن و جذاب و در عین حال غیرمعمول و تحسین برانگیز است. قسمت بالایی این مو بافت زیادی داشته، قسمت باقیمانده مو برشی مرتب و براق دارد و کناره های آن بسیار کوتاه و فید می شوند.

2. مدل سزار کوتاه و دقیق: Short and Accurate Caesar Cut

این یک نمونه عالی از سزار کلاسیک است. این مدل موی واقعا بسیار کلاسیک بوده، با لبه های کوتاه و کناره های کوتاه خود جلوه گر می شود. ویژگی برجسته این استایل خطوط تمیز، زوایای عالی و بافت سوزنی شکل مرتب است.

3. مدل Textured Top, Short Sides

یک مدل موی سزار است که قسمت بالایی آن نسبتا بلند است، دارای کناره‌های ساده و کوتاه است که گویی با انگشت به سمت پیشانی شانه شده است. آن را با یک مدل ریش صورت مرتب ست کنید و ظاهری شیک و امروزی برای خود درست کنید.

4. مدل Caesar with Faded Temples

مدل موی کلاسیک سزار ممکن است این روزها قدیمی به نظر برسد و اضافه کردن یک فید ساده به این مدل مو ساده ترین راه برای تبدیل آن به استایلی جدید و امروزی است. می‌توانید برای حفظ تعادل و ایجاد پیچشی جذاب آن را با یک فید با مدل ریشتان ست کنید. این کار چندان مشهود نیست، اما توسط شخصی که به جزئیات توجه دارد دیده می شود.

5. سزار و ویو 360: Caesar and 360 Waves

چگونه می توانید مدل موی سزار خود را بهتر کنید؟ مردان سیاه پوست می توانند آن را با سبک موج های 360 ست کنند تا بافتی را به کوتاهی دقیق اضافه کنند. وقتی موهای شما به طور طبیعی مجعد، موج دار یا گره خورده است، پیدا کردن مدل موی مناسب بسیار مهم است زیرا به چیزی نیاز دارید که بافت طبیعی موی شما را کامل کند. این سزار مواج یکی از مدل‌هایی است که با موهای دارای بافت عالی به نظر می‌رسد، زیرا با موی فر هماهنگی ایجاد می کند.

6. سزار صاف و فید شده: Straight and Faded Caesar

اغلب مدل موهایی مردانه معمولاً صاف و براق توصیف نمی شوند، اما در این مدل مو اوضاع برعکس است. موها کاملاً تراشیده و صاف هستند و هیچ بافت خشنی ندارد. این فید شدن سزار در قسمت بالا و کناره ها مرتب و ماهرانه است.

7. سزار با حاشیه بلند: Caesar with Long Fringe

به طور سنتی، موها در حاشیه سر در مدل موی سزار بسیار کوتاه بوده که این یکی از ویژگی های اصلی این مدل است. با این حال، مدل‌های مدرن این قرارداد را از بین می برند و مدل های شخصی‌سازی‌شده جدید سنتی ایجاد می کنند، مانند حاشیه‌های بلند که در اینجا دیده می‌شود.

8. سزار با کناره های فید شده: Caesar with Faded Sides

مدل موی سزار ارائه شده در اینجا برای کسانی ایده آل است که می خواهند بیشترین حجم مو را در قسمت بالایی با حداقل طول در طرفین داشته باشند. این مدل حتی برای موهای مجعد طبیعی نیز کارایی دارد.

9. مدل موی سزار کوتاه: Extra Short Caesar Cut

این ساده‌ترین مدل موی سزاری است که می‌توانید تصور کنید – بدون هیچ گونه زواید. اگر می‌خواهید آن را امروزی کنید، مدل ریشتان را با آن هماهنگ کنید تا هیچ‌کس شما را به عنوان یک مرد دهه 90 نبیند.

10. مدل Slightly Rounded Hairline

این مدل موی سزار جسورانه و مد روز است و برای افراد ضعیف مناسب نیست، عملاً التماستان می کنند از شما عکس بگیرند. چیزی که این را مدل را جذاب می کند خط موی گرد کامل آن است که عملاً هیچ حاشیه ای ندارد.

11. مدل های فید سزار: High Fade Caesar

اگر موهای شما واقعا پرپشت است، پیدا کردن مدل موی مکمل مناسب آن بسیار مهم است. این مدل موی سزار دارای بخش بالایی بسیار ضخیمی است که به سمت جلو آورده شده و به صورت یک حاشیه درشت شکل می‌گیرد.

12. باز کات سزار: Buzz Cut Caesar

وقتی دو مدل موی مختلف را در یک مدل ترکیب می کنید، نتیجه در گاهی اوقات نامشخص است، با این حال، این مدل کاملاً نتیجه بخش است. در اینجا، شما یک سزار و یک کوتاهی buzz دارید که استایلی دقیق، تمیز و کلاسیک به نظر می رسد.

13. سزار بسیار کوتاه: Extremely Short Caesar

مدل موی سزار تیره خطوط مو را بهتر از موهای بلوند نشان می دهد، بنابراین اگر موهای تیره ای دارید، حتی می توانید یک مدل موی بسیار کوتاه داشته باشید و به نظر خوب می رسد. همچنین، هر چه موهای شما نازک تر باشد، بهتر است که کوتاه تر باشد.

14. دارک مید فید سزار: Dark Mid-Fade Caesar

جذابیت اصلی این فید سزار خط حاشیه کوتاهی نقطه ای است که تا خط فید ادامه می یابد. این فید به صورت مورب انجام می شود که یک کار تازه است و باعث می شود شما را از انبوه پسرهایی که فید ساده را ترجیح می دهند متمایز کند.

15. ریزر کات سزار: Razor Cut Caesar

انتخاب کوتاه کردن موهایتان با تیغ به جای قیچی، فواید زیادی دارد که یکی از آنها دقت کامل اصلاح است. این مدل سزار به قدری عالی اجرا شده که تقریباً واقعی به نظر نمی رسد.

16. مدل Blurred Temples and Nape Line

این مدل موی سزار تیره همان مدل سزار استاندارد بوده که سرتاسر آن کوتاه است، به جز اینکه شقیقه ها و خط پشت گردن فید می شوند. حاشیه به طور کلاسیک به صورت مستقیم و با دقت قیچی خورده اند.

17. سزار با موهای بلند و مید فید: Long Top Mid Fade Caesar

بلند نگه داشتن قسمت بالای سزار راهی آسان برای شخصی سازی موهایتان است. این مدل مو دارای بخش بالایی بلند می باشد که تقریباً شبیه یک فاکس هاوک بوده و یکی دیگر از مدل‌های موی مدرن و محبوب پسران است.

18. مدل موی سزار با اسپایکی فاکس هاوک: Spiky Fauxhawk Caesar

این سبک به طرز ماهرانه‌ای تکنیک‌های مختلف کوتاهی را ترکیب می‌کند – لبه‌های صاف و تیغ زدن قسمت بالای موها، پر کردن بالای پیشانی و فید شدن در طرفین و پشت سر، نتیجه بسیار خلاقانه است!

19. مدل Long Top, High Fade and Waves

استفاده از مدل موی سزار با رنگ تیره خوب است، اما اگر موهایی با رنگ روشن تر داشته باشید، به همان اندازه باز خوب به نظر می رسد. این مدل مو، مناسب موهای بلوند دارای فرهای ملایمی است که به جلو شانه می شوند تا ظاهری شیک و بدون دردسر داشته باشید.

20. مدل Light and Messy Styling

این مدل ترکیبی عالی از شیک، مدرن و جذاب بودن است. بافت سبک کمی حجم به موها می دهد که ضخامت خوبی دارد و با دست می توان آن را حالت داد.

امیدواریم این تصاویر برای شما به اندازه کافی الهام‌بخش باشد تا مدل موی سزار را امتحان کنید و استایل شخصی خود را بسازید. انواع مختلفی از این مدل مو برای امتحان کردن وجود دارد و تنها چیزی که مهم است این است که مناسب شما و سبک زندگی شما باشد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *