تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو آیوی لیگ

مدل موی آیوی لیگ که به‌عنوان کلیپ پرینستون نیز شناخته می‌شود، مطمئناً ریشه در فرهنگ آمریکایی و شیک‌بودن دارد. اما این مدل مو به شکلی تکامل ‌یافته است که با انواع سبک‌ها سازگار باشد. شما می‌توانید آن را به مدل ورزشی یا هیپی تبدیل کنید.

بهترین مدل موی آیوی لیگ مردانه

می‌توانید مدل آیوی لیگ کلاسیک را امتحان کنید یا کمی آن را مدرن‌تر کنید؛ به‌عنوان‌مثال، آن را همراه با سایه مو امتحان کنید، قسمتی را بتراشید، قسمت‌هایی را بالا بزنید یا آن را با ریش ست کنید. در ادامه فهرستی از پیشنهادات خوب مرتبط با این موضوع آورده شده است.

1. آیوی لیگ بلند

این نسخه‌ای کلاسیک از این مدل موی شیک است. اغلب افراد حرفه‌ای و مشهور به سراغ این مدل می‌روند. برای به‌دست‌آوردن این سطح از جذابیت، طرفین و پشت سر را نیمه – کوتاه یا متوسط تِیپِر کنید. موهای کوتاه از یک‌چهارم اینچ کوتاه‌تر نشوند و موهای بلند از دو تا سه اینچ بلندتر نشوند.

2. مدل موی کوییف

درست است که مدل موی آیوی لیگ به طور معمول با فرق از بغل همراه می‌شود، اما می‌توان آن را به روش‌های مختلفی مدل داد. در مدل آیوی لیگ تفاوت طول بین موهای بلندتر در بالا و موهای کوتاه‌تر در پایین زیاد نیست، اما در مدل کوییف این تفاوت برجسته است. این نسخه مدرن برای حجم گرفتن به جلو کشیده شده است.

3. مدل موی اسپایکی و کوتاه

نگهداری و مدل دادن به موی کوتاه آسان و کم‌هزینه است. اما باید از خسته‌کننده نبودن آن مطمئن شوید. در این مدل مو برای ایجاد حجم از مقدار مناسبی پماد یا کرم حالت‌دهنده استفاده می‌شود. برای دادن جلوه‌ای نامرتب و نا‌منظم به این مدل، به‌جای شانه از انگشتان خود استفاده کنید.

4. آیوی لیگ با کامب اور

به دلیل ایجاد فرق از بغل، این مدل کمی ظاهر کلاسیک‌تری دارد، اما به لطف سایۀ مو، مدرن نیز هست. ببینید که این استایل چه ظاهری مرتبی دارد؟ این به‌خاطر استفاده از شانه است. باید یاد بگیرید کدام ابزار تأثیر دلخواهتان را ایجاد می‌کند. می‌توانید به موهایتان ژل‌زده و آن‌ها را شانه بزنید.

5. مدل موی کلاسیک

این مدل موی آیوی لیگ عنصری کلیدی دارد: حجم مو در جلوی سر. رسیدن به این مدل زمانی که آرایشگر شما آن قسمت از مو را بلندتر می‌گذارد و موهای شما خیلی نازک نیستند، واقعاً سخت نیست. به‌سادگی می‌توانید از دست و مقداری ژل یا تافت استفاده کنید. استفاده از سشوار به مدت پنج دقیقه نیز همین تأثیر را خواهد داشت.

6. کلین کات با فید

برای توصیف این مدل به آرایشگرتان بگویید که فرق از بغل عمیق به همراه سایۀ معمولی می‌خواهید که به پوست شقیقه و پشت سر برسد. اگر موهای بالای سر یک و نیم اینچ طول داشته باشند، می‌توانید موهایتان را به پهلو، جلو یا (مانند اینجا) ترکیبی حالت دهید.

7. آیوی لیگ با مید فید

این مید فید همراه با ریش ظاهری بسیار مدرن دارد. خطوط تمیز اطراف شقیقه و در امتداد پیشانی، استایل مقبولی را به شما می‌دهد. از ژل یا پماد برای حالت دادن به موها استفاده کنید. با استفاده از انگشتانتان موهایتان را بالا بزنید تا بافت و حجم بگیرند.

8. آیوی لیگ با خطوط تمیز

این مدل موی آیوی لیگ دارای خطوط تمیز و ظاهری مرتب است؛ بنابراین بیشتر مدلی شهری است تا دبیرستانی. برای مردانی که موهای ضخیم دارند، بالازدن موهای کوتاه راحت‌تر است. از آرایشگرتان بخواهید به‌جای اینکه مستقیماً به سمت پایین موهایتان را کوتاه کند، سایۀ دور سرتان را به‌تدریج محوتر کند.

9. آیوی لیگ خیلی کوتاه

برای حفظ ظاهر کلاسیک این مدل مو نگذارید که خیلی زمخت شود. برای فرق از بغل از مقدار کافی محصولات مو استفاده کنید. قسمت جلویی و بالایی مو باید تاحدامکان نرم و لخت باشد تا ظاهر اصلی مدل را حفظ کند.

10. مدل موهای شانه شده به جلو

شانه‌کردن مستقیم موها روی صورت در دهه نود بسیار محبوب بود و باز هم به‌سرعت در حال محبوب‌شدن است. چرا؟ این ظاهری سرزنده است که همۀ جهان آن را زیبا می‌دانند. زمانی که موهایتان مرطوب است به آن‌ها حالت دهید. حالت دادن موهایتان زمانی که خشک شده باشند دشوار خواهد بود.

11. موهای کوتاه به پهلو

در این مدل موی آیوی لیگ، موهای بالای سر در حد متوسط، حدود یک اینچ، نگه داشته می‌شوند. سایه در اطراف سر منحنی می‌شود و به سمت پشت سر می‌رود. اگر موهای ضخیمی دارید برای حجم گرفتن لازم نیست کار زیادی انجام دهید. فقط از مقداری ژل مو استفاده کنید.

12. موهای کوتاه ژل‌زده شده

برای داشتن استایلی فوق‌العاده تمیز، از مقداری ژل استفاده کنید. باید موهایتان خیس باشند و از شانۀ دندانه‌دار استفاده کنید. ابتدا کمی ژل را روی کف دست خود بمالید تا به‌صورت یکنواخت بر روی موهایتان پخش شود. سپس موهایتان را شانه کنید. وقتی که موهایتان خشک شد دیگر به آن‌ها دست نزنید.

13. مدل اسپایکی

این مدل برای موهای ضخیم تیره عالی است. این مدل تعادلی بین ظاهری نامرتب و عالی است. برای رسیدن به این تعادل دشوار، موهایتان را با پماد به جلو شانه کنید و بعد از اینکه این کار را کردید، آن را با انگشتان خود کمی به هم بریزید. این مدل بر روی موهای بلند راحت‌تر اجرا می‌شود.

14. فرق از بغل و های فید

در این مدل سایه مو تا قسمت کناری سر بالا می‌رود تا ظاهری کلاسیک و مدرن را با هم داشته باشد. از قسمت تراشیده شده به‌عنوان نوعی تأکید استفاده کنید و از این مدل موی آیوی لیگ که حال و هوای نوگرایی دارد لذت ببرید.

15. مدل سرکش

این مدل مو با سایه متوسط روبه‌بالا و بافت زیاد مو در بالای سر، شخصیت‌های زیادی دارد. در عین اینکه کمی موها سیخ‌سیخی هستند؛ اما به‌صورت کلی این استایل آن‌قدرها خشن نیست. نکتۀ این استایل این است که به‌جای ژل از کرم بافت‌دهنده استفاده کنید. از اینکه چنین محصولاتی در طول روز چقدر خوب هستند، شگفت‌زده خواهید شد.

16. فاکس هاک با فید

این مدل مو نشان می‌دهد شما آن‌قدر خجالتی نیستید که کمی متفاوت باشید. موها در ناحیۀ گردن مخروطی می‌شوند و در طرفین به حدی سایه زده می‌شود که پوست سر مشخص باشد. شما به ظاهری ظریف از فاکس هاک که در سطح مناسبی از پانکی بودن است دست پیدا می‌کنید: دوست‌دختر شما آن را دوست خواهد داشت، اما رئیس شما ممکن است حتی متوجه آن نشود.

17. فید با موهای موج‌دار

این مدل موی آیوی لیگ مناسب موهای موج‌دار است. اگرچه اغلب این مدل برای موهای صاف در نظر گرفته می‌شود؛ اما با موهای موج‌دار هم عالی خواهد بود. ازآنجایی‌که موهای موج‌دار به‌خودی‌خود دارای بافت و حجم طبیعی هستند، ممکن است حتی نیازی به استفاده از محصولات حالت‌دهنده نداشته باشید.

18. مدل آیوی لیگ با ریش

سلام به ریش! خب به بحث مدل مو بازگردیم. خط ریش‌های کم‌رنگ و کوتاه‌کردن موهای شقیقه تا روی پوست، افزودنی‌های مدرن به هر مدل موی (به‌ویژه آنهایی که با ریش همراه‌اند) هستند. چیزی که همراه با این مدل مو عالی می‌شود این است که موها را هم به سمت پهلو و هم به سمت بالا حالت دهید. فوق‌العاده است.

19. کوتاه کردن و شانه زدن از بغل

با موهایی که به پهلو شانه شده‌اند، برش‌ها بسیار کوتاه به نظر می‌رسند. رسیدگی به آن‌ها در روز تنها چند دقیقه طول می‌کشد. تعهد واقعی این است که مرتباً آن‌ها را کوتاه کنید. برنامه‌ریزی کنید که حداقل یک‌بار در ماه به مدت نیم ساعت روی صندلی آرایشگر بنشینید (اگر هم بتوانید دو بار).

20. آیوی لیگ کوتاه و ساده

در این مدل آیوی لیگ موهای بالایی بیشتر از یک اینچ نمی‌شوند و در کل احساس مدل موی ورزشی بسیار بیشتری می‌دهد. ازآنجایی‌که موها در این مدل بسیار کوتاه‌اند، این مدل برای انواع مو، از ضخیم تا نازک و از صاف تا مجعد، عالی به نظر می‌رسد.

خب، کدام مدل موی آیوی لیگ موردعلاقه شماست؟ توصیه: مدل موی موردعلاقه دوست‌دختر خود را انتخاب کنید (قابلی نداشت!). نیازی به مدل‌های فانتزی نیست؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که روزانه چند دقیقه به استایل خود برسید تا شیک و حرفه‌ای به نظر برسید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *