تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی دیسکانکت برای آقایان

بهترین مدل‌های مو مدل‌هایی‌اند که حس‌وحال کلاسیک را با رگه‌هایی از استایل‌های مدرن و نوآورانه درهم‌آمیخته باشند. مدل‌های موی دیسکانکت معاصر بهترین تناسب را با این تعریف دارد و ارزش آن را دارند که دفعه بعدی که به آرایشگاه رفتید، نگاهی به این مدل‌ها بیندازید. این مدل جذاب که به خاطر موهای بلند در جلو و موهای کوتاه در طرفین سر شناخته شده است، سایه‌ها و تغییرات تدریجی در طول موها را محو می‌کند و به جای آن، تضادهای پرجلوه‌تر را پررنگ می‌کند. مدل موی دیسکانکت که در ابتدا نظر نظامیان مرد قرن بیستمی را به خود جلب کرده بود، همچنان لبه‌های تیز و جذابیت دنیای قدیمی خود را از دست نداده است. با همه این‌ها، این روزها این سبکه خلاقانه‌تر از همیشه است و به‌راحتی می‌تواند متناسب با سبک شخصی شما اصلاح شود. در اینجا بهترین مدل‌های موی دیسکانکت برای مردانی که می‌خواهند مدل مویی با ویژگی‌های خاص داشته باشند، معرفی می‌شوند.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل موهای دیسکانکت مردانه

در ادامه به معرفی جذاب ترین مدل های دیسکانکت برای آقایان خوش سلیقه پرداخته ایم.

1. مدل موی آندرکات اسکین‌فید دیسکانکت

اضافه کردن یک اسکین شیو به مدل‌های مو خیلی سریع می‌تواند سبک موی سلیک بک و کوتاه را به یک سبک قرن بیست و یکمی تبدیل کند. این مدل که چهره‌ای سنتی‌تر از بقیه مدل‌ها دارد، پیراستگی‌های جهان قدیم را با مدهای دنیای جدید ترکیب می‌کند. فقط حتما حواس‌تان باشد که وقتی سرتان را با هیجان تکان می‌دهد، مراقب پوست سر خود باشید. تراشیدن زیاد موها هم می‌توانند شوره‌هایی را که اصلا از وجودشان خبر نداشتید، به‌سرعت نمایان کنند.

2. لو فید

این مدل‌های موی آندرکات + لو فید + دیسکانکت مدلی بسیار عالی برای برای آقایانی است که می‌خواهند کمی وقار و ابهت به ظاهر خود بیفزایند. این سبک جسورانه پر از لبه‌های فراوان است و بخش کوتاه آن، به‌طور غیرمعمولی کوتاه است. این ویژگی ظاهری نامنتظره و در عین حال جالب ایجاد می‌کند. این فشن پیشگامانه مردانه با بلند نگه داشتن موهای بالای سر و تراشیدن همه موهای طرفین سر طوری که پوست سر دیده شود، به ماهیت مهیج این سبک افزوده است.

۳. هارد پارت

با افزودن هارد پارت می‌تواند مدل آندرکات دیسکانکت را گرافیکی‌تر هم کرد. در حالی که یک قسمت معمولی مو را به دو جهت مختلف از هم جدا می‌کند، هارد پارت می‌تواند یک خط اصطلاح به استایل شما بیفزاید. نتیجه این کار ایجاد قسمتی چشم‌نواز است که تمایز مشخصی بین هر بخش از موها ایجاد می‌کند.

4. آندرکات کوتاه

اگر سبک شخصی خود را سبکی «تیز» و «براق» می‌دانید، این مدل آندرکات دیسکانکت می‌تواند مدل بعدی‌ای باشد که دفعه بعد آن را از آرایشگرتان درخواست می‌کنید. این سبک جدید شما که جلوه‌ای صیقل‌خورده و ساده و در عین حال، مدرن و جدید به شما می‌بخشد، خیلی راحت می‌تواند همه نیازهای مدل‌های شیک و مدرن را برآورده کند. این سبک گزینه‌ای عالی برای آقایانی است که سبک موهای پمپادور و دیسکانکت را دوس دارند، اما حجم موهایشان به قدری نیست که آن‌ها را بالا بدهند.

5. آندرکات پله‌ای

سبک‌های دیسکانکت را به روش‌های مختلفی می‌توان ایجاد کرد. تقریبا به همین علت است که این‌ها سبک‌ها رواج پیدا کرده‌اند. بنابراین، اگر دنبال سبکی جذاب و خاص برای اصلاح موهایتان هستید، مدل آندرکات منحصربه‌فرد مدلی عالی برای شما خواهد بود. فقط بگذارید این سبک پله‌ای و جذاب با شکل زیگ‌زاگ‌گونه و نامعمولش شما را تحت‌‌تاثیر قرار بدهد.

6. آندرکات اسپایکی

در حالی که بعد از دهه‌ها شاهد احیای سبک‌های پمپادور و موهایی هستیم که به پشت سر شانه خورده‌اند، اما سبک‌های اسپایکی مدت‌ها است که یکی از اصلی‌ترین عناصر دوران مدرن بوده است. اگرچه ممکن است آن‌ها دیگر به اندازه گذشته نوآورانه به نظر نرسند، اما اسپایکی هنوز هم ظاهری جذاب و جالب دارد، به‌خصوص هنگامی که با یک مدل آندرکات دیسکانکت جفت می‌شوند.

7. آندرکات اسکین شیو

آندرکات‌های دیسکانکت بیشترین تأثیرگذاری را زمانی دارند که تضاد شدیدی بین لایه‌های بالا و پایین مو وجود داشته باشد. این بدان معنی است که آندرکاتی که برای آشکار کردن پوست سر تراشیده شده است، ظاهری فوق‌العاده چشمگیر می‌آفریند. سپس، با توجه به اینکه آیا می‌خواهید ظاهری تأثیرگذارتر داشته باشید یا خیر، می‌توانید حجم و طول موها را در بالای سرتان بیشتر و سبک‌های های و لو را تجربه کنید.

8. آندرکات گرد

این آندرکات منحصر به فرد دارای حالت منقطع گرد و جالبی است. در حالی که سایر مدل‌های دیسکانکت خط مستقیمی از جلو به پشت را دنبال می‌کنند، این مدل گرد قبل از برگشتن به سمت پایین، از بالای گوش‌ها بالاتر می‌رود. از آنجا که برش‌ها از شکل گوش تقلید می‌کنند، این سبک ظاهری کاملاً طبیعی و متعادل دارد. این مدل که بخش فوقانی‌اش حالتی ژولیده و لایه‌لایه دارد، از ظاهری برنده برخوردار است.

9. آندرکات لایه‌لایه

برای آن دسته از آقایانی که به دنبال یافتن راهی برای ادغام سبک شخصی خود با الزامات متعارف اداری هستند، این آندرکات دیسکانکت لایه‌لایه می‌تواند راه‌حلی ایده‌آل باشد. این مدل منقطع تجاری مدرن با داشتن طرفینی عالی و مرتب و شانه‌خورده حتما شما و رئیس‌تان را خوشحال می‌کند. این مدل با برخورداری از ظاهری مرتب و مدرن و در عین حال مد روز، بالا و پایین‌های موها را طوری می‌پوشاند که حالتی نرم به سبک کلی موها ببخشد.

10. آندرکات کوئیف

در این سبک دیسکانکت ظریف، موهای دو طرف سر طولی متوسط و موهای بالای سر طولی بلند دارند. شاید این مدل جسورانه‌ترین مدل مو در میان اطرافیان شما نباشد، اما به طرزی وحشتناک شیک است. این مدل مو به همراه کوئیف لایه‌لایه، ظاهری اعیانی به موهای جلاخورده و در عین حال، کژوال شما می‌بخشد. در هنگام استایل بخشیدن به موهایتان، حتما مطمئن شوید که روغن موها را با استفاده از انگشتان‌تان در میان موها پخش کنید تا ظاهرتان حتما شکل لایه‌لایه و نامرتب خود را حفظ کند.

11. آندرکات پمپادور

این سبک ایستاده برای ست‌شدن با لباس‌های مد روز مناسب است. قطع‌شدگی‌های شدید موها با پف‌های بلند و گسترده مو ترکیب می‌شوند تا ظاهری چشم‌نواز و معاصر ایجاد کنند. از آنجایی که شکل مو می‌تواند شکل سر را دراز و باریک جلوه بدهد، این سبک برای کسانی مناسب‌تر است که سرهایی به شکل گرد دارند.

12. آندرکات راکابیلی

مدل موی آندرکات دیسکانکت راکابیلی ترکیبی از سبکی به‌عقب‌شانه‌خورده کلاسیک و چیزی بسیار مدرن‌تر است. اگرچه ظاهر جلاخورده و کم‌حجم موها گاهی مدلی منسوخ‌شده به نظر می‌رسد، اما آقایان این سبک را با افزودن یک آندرکات لبه‌دار همچنان معاصر نگه می‌دارند. آن‌ها همچنین موهای خود را کمی به سمت عقب و کمی به یک طرف شانه می‌کنند تا بُعد جدیدی به مدل موی براق و سنتی خود اضافه کنند.

13. آندرکات کوچک

اگرچه یک مدل موی آندرکات دیسکانکت در قسمت بالای سر موهایی بلند و در قسمت پایین موهایی کوتاه دارد، اما این طول موها فقط زمانی از یکدیگر قابل تمایزند که کنار هم قرار بگیرند. این آندرکات‌های خرد و کوچک ثابت می‌کند که موهای بلند بالای سر میلی متری و کوتاه در قسمت پایین قرار دارد، اما این طول فقط وقتی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، متمایز می‌شوند. این آندرکات خرد ثابت می‌کند که گاهی وقت‌ها موهای بلند روی سر فقط می‌توانند درازایی به طول چند میلی‌متر داشته باشند. این مدل موی کوتاه به همراه اصلاح پوستی تبدیل به آندرکات دیسکانکت جذاب متفاوتی شده است.

14. آندرکات با موهای متوسط

یک آندرکات دیسکانکت اغلب می‌تواند ظاهری مهیج با تفاوت‌هایی چشمگیر در مقایسه با ظاهر معمول بسیاری از آقایان خلق کند. اگر شما هم هیچوقت این سبک را امتحان نکرده‌اید، یک آندرکات دیسکانکت متوسط ​​می‌تواند نقطه پرش کاملی برای شما باشد. در حالی که تفاوت بین موهای بالا و پایین سر همچنان ظاهر مدنظر شما را ایجاد می‌کند، باز هم موهای بلند طرفین سر به تبدیل مدل مویتان به مدلی مدرن کمک می‌کند.

15. آندرکات دو رنگ

در آندرکات دیسکانکت، همه چیز به تضاد بین موهای بالا و پایین خلاصه می‌شود. این آقایان شیک‌پوش با رنگ‌کردن لایه فوقانی موهای خود به تقویت این تضاد کمک و پیچ و تاب جدیدی را در این روند ایجاد می‌کنند. در حالی که در مدل‌هایی که موهای بالای سر طول بیشتری دارند، ظاهر رنگی شاید کمی جوگیرانه و نامناسب به نظر برسند، اما این سبک فوق‌العاده شیک و مناسب است.

16. آندرکات سلیک‌بک

این مدل موی آندرکات دیسکانکت کلاسیک مدلی تیز و براق است. این مدل که مدلی ایده‌آل برای آقایان مدرن است، جلوه‌ای شیک و تمیز و معاصر به آن‌ها می‌بخشد. آندرکات بسیار کوتاه به همراه موهای به عقب شانه خورده بالای سر این مدل موها را مدلی مرتب نگه می‌دارند و حجم و بافت اضافی موها نیز به مدرن بودن آن می‌افزاید. از همه مهم‌تر، این مدل عالی خیلی راحت می‌تواند با کمی دستکاری از یک سبک کاری به سبک مناسب با ساعات استراحت بعد از کار تبدیل شود.

17. آندرکات های‌فید

در حالی که در آندرکات های‌فید به‌تدریج از طول موها کاسته می‌شود، اما آندرکات دیسکانکت تغییری ناگهانی از کوتاه به بلند در موها ایجاد می‌کند. این برش‌های لایه‌لایه جایی در میان دو بخش دارای موهای بلند، متوسط ​​و کوتاه قرار دارد. این ظاهر جدید که در انتهای آن، موها به عقب شانه خورده‌اند، ترکیبی از سبک‌های مدرن و کلاسیک با حاشیه‌ای مشخص است.

18. آندرکات دیسکانکت پرحجم

این آندرکات که در قسمت فوقانی سر، موهایی بلند دارد، خط بین سبک‌های سلیک‌بک و پمپادور را با هم ترکیب کرده است. این مدل مو با ظاهری تیز و خوش‌رنگ، در قسمت بالای سر موهایی به عقب‌شانه‌خورده در حجمی زیاد و آندرکاتی اصلاح‌شده و کوچک دارد. این سبک که برای آقایانی با موهای پرپشت و صاف مناسب است، می‌تواند جایگزینی عالی برای مدل موهای سنتی به شمار آید. فقط قبل از اینکه با استفاده از ناخن‌هایتان شروع به ور رفتن با این سبک در خانه بکنید، توجه داشته باشید که این کار کمی تمرین نیاز دارد.

19. آندرکات لانگ

این سبک منحصر به فرد دارای بخشی منقطع است که حتی تا قسمت جلوی سر، در بالای خط مو، ادامه پیدا می‌کند. اگرچه این بخش شاید با هدف زیباسازی در نظر گرفته نشده باشد، اما این ظاهر غیرمعمول می‌تواند سبک جالبی را به آقایان شجاعی ببخشد که از آن استفاده می‌کنند. فقط حتماً طول موهای قسمت بالای سر را تا اندازه مناسبی بلند نگه دارید، چرا که این کار به ایجاد تعادل در ظاهر کلی سبک کمک می‌کند.

20. آندرکات بازکات

بازکات می‌تواند ظاهری مدرن داشته باشد؛ اما صادقانه بگویم، این روزها، این مدل اصلی‌ترین انتخاب برای اصلاح موی سر نیست. اگر ظاهر یک موی بازکات را دوست دارید، اما دنبال چیزی با کمی نوآوری بیشتر هستید، چرا بازکات دیسکانکت را امتحان نمی‌کنید؟ مطمئناً بدون زمان قائل شدن برای هر سبکی، این مدل مو می‌تواند توجه زیادی را به سمت شما جلب می‌کند.

21. آندرکات با موهای بافته

آندرکات دیسکانکت برای کسانی که موهایشان را می‌بافند هم می‌تواند مدل موی خوبی باشد. در حالی که موهای بافته اغلب می‌تواند کمی سبکی وحشی به نظر برسد، یک آندرکات به راحتی می‌تواند آن را اهلی کند. علاوه بر این، افزودن کناره‌هایی تیز، تمیز و کوتاه این اجازه را به بخش فوقانی سر می‌دهد تا به کانون اصلی چهره تبدیل شود و ظاهری متعادل برای فرد ایجاد کند.

22. آندرکات کوچک پمپادور

مدل موهای پمپادور غالباً با یک آندرکات ترکیب می‌شوند تا بر بار دراماتیک بخش فوقانی سر با موهایی حجیم و بلند بیفزایند. در حالی که سایه موها می‌تواند ظاهر آن را تا حد کمی نرم کند، یک مدل موی دیسکانکت باعث متراکم‌تر دیده شدن آن می‌شود. با این حال، با انتخاب یک سبک مینی پمپادور، به موهایی با مدل آندرکات جسورانه و موهای فوقانی صافی دست بیابید که بهترین مدل در هر دو عالم است.

سؤالات متداول درباره آندرکات دیسکانکت

آندرکات دیسکانکت چیست؟

آندرکات دیسکانکت سبکی از اصلاح مو است که دارای طرفین و پشت موی کوتاه است و موهای بالای سر چند اینچ درازا دارند و روی طرفین می‌افتند. با این حال، فاصله متمایزکننده بین قسمت‌های کوتاه مو با قسمت بلند آن بسیار تیز است و مانند مدل‌های موی معمولی به صورت تدریجی از یکدیگر جدا نمی‌شوند. این کار کنتراستی قوی ایجاد می‌کند و جلوه‌ای جسورانه و شیک به چهره می‌بخشد.

چه تفاوتی بین آندرکات و آندرکات دیسکانکت وجود دارد؟

یک آندرکات دیسکانکت یک انتهای مشخص بین دو بخش کوتاه و بخش بالای سر دارد. در حالی که یک آندرکات معمولی طرفین را به‌تدریج با قسمت بالا درهم‌می‌آمیزد، بنابراین تضاد کمتری بین این دو وجود دارد.

چگونه درخواست مدل آندرکات دیسکانکتی بکنیم؟

در حالت ایده‌آل، برای ایجاد بهترین و تاثیرگذارترین تضاد، بهتر است موهای بالای سرتان حداقل چند اینچ درازا داشته باشند. سپس، در آرایشگاه، بخواهید که طرفین سر را با یک دو ساختار متفاوت کوتاه کند و از او بخواهید که این بخش را از بخش بالای سر جدا کند. با این حال، بهترین راه برای درخواست سبکی خاص، استفاده از تصاویر مرجع است. به این ترتیب، آرایشگر شما دقیقاً می‌داند که شما چه در ذهن دارید. پینترست روش مناسبی برای ایجاد مجموعه‌ای از سبک‌هایی است که دوست دارید و می‌توانید خیلی سریع آن‌ها را مرور کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *