تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی سلیک بک مردانه (به سمت عقب)

 مدل موی سلیک بک مردانه یک مدل موی محبوب است که در سال های اخیر دوباره رواج یافته است. این مدل موی کلاسیک، پیچیدگی و استایلی را به وجود می آورد که هرگز بیش از حد جلب توجه نمی کند. فراتر از نسل ها و فرهنگ ها پیش میرود. فرقی نمی کند موهایتان ضخیم یا نازک باشد یا بلند و کوتاه باشد، نکته کلیدی این است که به اندازه کافی صاف به نظر برسند تا ظاهری جذاب تر داشته باشید. در این مقاله، ما برخی از این نوع مدل موی مردانه را به همراه نکاتی در مورد نحوه دستیابی به آن‌ها بیان می‌کنیم. با تکنیک ها و محصولات مناسبی که در اختیار دارید، می توانید در کمترین زمان به این مدل مسلط شوید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

تاریخچه سلیک بک

مدل موی آندرکات از دوران ادواردین (1901-1910) سرچشمه گرفت و در اوایل دهه 1900 محبوبیت پیدا کرد، به ویژه با گروه هایی مانند پیکی بلایندرز.

مدل موهای کوتاه برای دعواهای خیابانی ترجیح داده می شد تا از آسیب های موهای بلند جلوگیری شود. آندرکات با موهای صاف تا دهه 60 تحت تأثیر گروه هایی مانند رولینگ استونز مد بود. تقریباً در همان زمان، مدل موی پمپادور به نام مادام دو پمپادور، معشوقه پادشاه لویی پانزدهم فرانسه، محبوب شد. الویس پریسلی نیز نقش مهمی در محبوبیت پمپادور داشت. ترکیب آندرکات و پمپادور مدل موهای صاف و مدرنی را ایجاد کرد که توسط افراد مشهوری مانند چانینگ تیتوم و برد پیت استفاده می شد.

بهترین مدل موهای سلیک بک یا به سمت عقب مردانه

1. سلیک بک کلاسیک: Classic Slick Back

 مدل موی سلیک بک یک ترند محبوب است که برای دهه ها وجود داشته است. برای دستیابی به این ظاهر کلاسیک و جاودانه، از ژل یا پوماد استفاده کنید تا موها را نگه دارید و در عین حال موهایتان را براق کند.

شانه کردن مکرر موها به عقب کلید دستیابی به این ظاهر است. با این حال، این مهم است که محصولات موی مردانه مناسبی را انتخاب کنید، زیرا بعضی محصولات می توانند موهای شما را صاف نشان دهند. یک ظاهر طراحی کلاسیک همه چیز در مورد سادگی و استفاده از محصولاتی است که به جای سرکوب ویژگی های طبیعی شما آن را افزایش می دهد.

2. سلیک بک با فرق کج: Slick Back Side Part

سال های اخیر، احیای قابل توجهی در سلیک بک با فرق کج صورت گرفته است – ظاهری که مورد علاقه الهه های هنر داستانی دهه 1950، مانند دان دریپر بود. برای داشتن این مدل موی دقیق و پیچیده، مهم است که روی یک محصول موی مردانه باکیفیت سرمایه گذاری کنید که براقیت لازم را ارائه دهد. محصولی را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند ظاهری یکدست و آراسته داشته باشید، که برای دستیابی به ظاهری الهام‌گرفته از مردان دیوانه عالی است. به‌علاوه، تعیین اینکه کدام سمت موهای شما یکدست تر به نظر می‌رسد، برای دستیابی به ظاهری عالی بسیار مهم است.

3.سلیک بک با من بان: Slick Back Man Bun

من بان مدل موی مردانه ای است که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با این حال، مانند همه مدل‌ها، می‌تواند فوق‌العاده خوب باشد یا نامطلوب و نادرست به نظر بیایند. چیزی که برای درست کردن این سبک مهم است، خود استایل است. برای رسیدن به یک مدل موی مردانه جذاب و عالی، مهم است که موهای خود را به درستی صاف کنید. علاوه بر این، اضافه کردن ریش می تواند ظاهر را تکمیل کرده و آن را طبیعی تر و متعادل تر کند. در نهایت، مهم است که تعیین کنید که آیا مدل من بان بر اساس شکل صورتتان برای شما جذاب به نظر می رسد یا نه. به طور کلی، مدل من بان و سلیک بک اگر درست انجام شود می‌تواند عالی به نظر برسد، اما مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده اید و آن را به درستی اجرا کنید.

4. سلیک بک پمپادور: Slick Back Pompadour

مدل موی پمپادور یک مدل موی کلاسیک است که در سال‌های اخیر بازگشته است. این مدل مو نه تنها سنتی، بلکه مد روز نیز هست، و برای کسانی که می‌خواهند ظاهری شیک و مدرن داشته باشند، انتخابی عالی است. برای به دست آوردن یک پمپادور عالی، باید موهای خود را به روشی مرتب و صاف کنید و در عین حال مقداری حجم به موهای خود بدهید تا پر به نظر برسد. استفاده از محصولات حجم‌دهنده و سشوار کردن موها به صورت وارونه می‌تواند به هدایت ریشه‌های موی شما به سمت بالا کمک کند و به موهای شما برای پمپادور، لیفت ‌دهد.

5. سلیک بک بلند: Long Slick Back

برای مردانی که موهای بلند دارند، مدل سلیک بک می‌تواند بازی را تغییر دهد. فرقی نمی‌کند در یک رویداد رسمی شرکت کنید یا فقط می‌خواهید به ظاهر روزانه‌تان حسی از پیچیدگی بدهید، مدل موی سلیک بک بهترین راه برای بلندتر کردن موهای بلندتان است. دستیابی به ظاهر عالی ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهایتان را به عقب شانه کنید و آن را پشت گوش قرار دهید. از آنجا، شما چند گزینه دارید – یک اسپری موی انعطاف پذیر ظاهری نرم و طبیعی به شما می بخشد، در حالی که یک موس محکم یا پوماد خیس می تواند به شما کمک کند زیبایی شناسی جسورانه تری داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید، یک محصول کوچک در مورد موهای بلند تاثیر زیادی دارد! به لطف وزن موهای خود، نیازی به استفاده زیاد محصول برای حفظ استایل خود نخواهید داشت. آن را امتحان کنید و ببینید چگونه این ظاهر کلاسیک می تواند ظاهر شما را متحول کند.

6. سلیک بک آندرکات: Slick Back Undercut

شاید ریشه در دهه 1920 داشته باشد، اما این مدل موی کلاسیک قطعا از مد نرفته است. در چند سال گذشته، این ظاهر دوباره محبوبیت پیدا کرده است و دلیل خوبی هم دارد. پشت و پهلوهای کوتاه که به سمت بالا خم می‌شوند، همراه با موهای بلندتر در بالا، ظاهری براق و پیچیده ایجاد می‌کنند که هم برای موقعیت‌های رسمی و هم غیررسمی خوب عمل می‌کند. نکته مهم در مورد این مدل مو این است که حالت دادن به آن واقعا آسان است. به سادگی مقداری از محصول را به بالای موهای خود بزنید، آن ها را به عقب شانه کنید، و اکنون شما آماده هستید.

7. سلیک بک همراه با حجم: Slick Back With Volume

مدل موی سلیک بک در سال‌های اخیر محبوبیت دوباره پیدا کرده است و دلیل خوبی هم دارد. اعتماد به نفس و پیچیدگی را تراوش می کند، و آن را به مناسبت های رسمی، شب های قرار و استیتمنت تبدیل می کند. با این حال، دستیابی به یک مدل موی صاف و عالی نیاز به استفاده از یک محصول حجم دهنده مو با کیفیت خوب دارد. فرقی نمی کند پوماد یا موس را ترجیح دهید، نکته کلیدی این است که به موها عمق دهید و از ایجاد ظاهر معمولی براق و مرطوب خودداری کنید. این استایل بازی حجم است، بنابراین محصولی را انتخاب کنید که ضخامت موها را همراه با ظاهری براق و شیک افزایش دهد و باعث ایجاد موخوره نشود.

8. سلیک بک فرفری: Curly Slick Back

حالت دادن به موهای مجعد می تواند بسیار دشوار باشد، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید یک مدل موی شیک و جذاب داشته باشید. هنگامی که موهایتان مرطوب است، فقط از یک سشوار و شانه دندانه پهن استفاده کنید تا موهایتان را از صورتتان دور کنید. سپس، اگر می خواهید حالت موج طبیعی موهای خود را حفظ کنید، اسپری نمک دریایی را اضافه کنید و یک محصول نگهدارنده انعطاف پذیر مانند یک موس سبک انتخاب کنید. در نهایت، موهایتان را با استفاده از دستانتان به عقب شانه کنید و اجازه دهید تا موهایتان به طور طبیعی خشک شوند تا یک مدل موی سلیک بک فر عالی داشته باشید.

9. سلیک بک موج دار: Wavy Slick Back

برای مردانی که موهای موج دار دارند، تکان دادن مدل موهای صاف یک راه عالی برای نشان دادن نوع موهای طبیعی شما است. به جای مبارزه با موج موی خود، با استفاده از یک محصول نگهدارنده انعطاف پذیر مانند یک موس سبک تر، آنها را در آغوش بگیرید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی از حرکت طبیعی موهای خود استفاده کنید و در عین حال کنترل خود را حفظ کنید. برای افزودن ابعاد بیشتر به مدل موهای صاف خود، به جای یک مدل کاملا صیقلی، ظاهری آشفته تر را انتخاب کنید. این کار حجم طبیعی موهای شما را افزایش می دهد و حالتی بدون دردسر به آن می بخشد.

10. سلیک بک فید: Slick Back Fade

یک مدل موی بی انتها مانند مدل موهای سلیک بک همیشه می تواند از یک به روز رسانی مدرن استفاده کند، و یک مدل موی فید یک راه عالی برای رسیدن به این هدف است. کناره های تیپر و پشت فید شده ظاهری تازه و امروزی ایجاد می کند که به خوبی با طول بالا تعادل ایجاد می کند. این یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند موهای بلند خود را براق نگه دارند و در عین حال به استایل خود لبه‌هایی اضافه کنند. با این حال، انتخاب سطح فید شدن صحیح برای دستیابی به ظاهر بهینه ای که استایل شما را تکمیل می کند، بسیار مهم است. بنابراین، چه فید کم را ترجیح دهید یا فید زیاد، نکته کلیدی یافتن تعادل مناسب است که متناسب با نیازهای شما باشد.

11. سلیک بک مدرن: Modern Slick Back

برای برداشتی مدرن از مدل موی سلیک بک، مطمئن شوید که کمی طبیعی تر عمل کنید. با افزودن حجم به بالا و بافت فراوان، می توانید نسخه ای شیک و معاصر از این ظاهر سنتی ایجاد کنید. همچنین، به خاطر داشته باشید که برای حفظ ظاهر طبیعی از حداقل مقدار محصول استفاده کنید و انگشتان خود را به جای شانه برای مدل دادن استفاده کنید.

12. کامد بک: Combed Back

اگر مردی هستید که استایل سلیک بک را دوست دارید اما در عین حال رویکرد مینیمال و کلاسیک را ترجیح می دهید، پس استایل کامد برای شما مناسب است. اجرای این مدل با یک تکنیک ساده که نیاز به محصول کمی دارد، آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهای خود را به عقب شانه کنید تا ظاهری یکدست و آراسته ایجاد کنید. برای بهتر شدن ظاهر، می توانید مقدار کمی پوماد اضافه کنید تا به موهایتان درخشندگی و حجم طبیعی ببخشد. مدل کامد بک برای مردان پرمشغله‌ای که می‌خواهند بدون صرف زمان زیاد روی موهای خود شیک به نظر برسند، مناسب است.

13. سلیک بک همراه با ریش: Slick Back With Beard

مدل موهای صاف وقتی که با ریش تکمیل شود عالی به نظر می رسد. موهای ضخیم و خوش تراش صورت می تواند به مدل موهای صاف و براق شما کمک کند و از نظر بصری جذاب تر شود. هنگام تصمیم گیری در مورد شکل و مدل موهای صورت خود، به یاد داشته باشید که فرم و ویژگی های صورت خود را در نظر داشته باشید. ریش شما باید مدل موهای شما را تقویت کند، نه اینکه آن را تحت الشعاع قرار دهد. با داشتن ریش مناسب، می توانید به موهای خود عمق و ابعاد ببخشید و استایلی شیک و مکمل ایجاد کنید.

14. سلیک بک با فید متوسط: Slick Back Mid Fade

اگر به دنبال روشی جدید و جالب برای تغییر دادن مدل موی سلیک هستید، آن را با مدل موی فید متوسط ست کنید. در این مدل مو دقیقاً بالای گوش ها فید می شود که ظرافت و منحصر به فرد بودن را به ظاهر شما می بخشد. این یک انتخاب عالی برای مردانی است که می‌خواهند بین مردم متمایز شوند. با کم کردن مقداری از حجم مو دو طرف سر، فید میانی به متعادل کردن استایل براق شما کمک می‌کند و در نتیجه در ظاهر کلی هماهنگی ایجاد می‌کند.

15. کوتاه کردن موهای سلیک بک: Short Slick Back Haircut

اگر فکر می‌کنید که فقط موهای متوسط یا بلند می‌توانند یک مدل موی سلیک را بزنند، دوباره فکر کنید! شما می توانید این روند را حتی با موهای کوتاه نیز انجام دهید و همچنان مثل همیشه شارپ به نظر برسید. مدل موی پشت صاف می تواند ظاهری صیقلی به موهای کوتاه شده شما بدهد که حسی از پیچیدگی را القا می کند. نکته کلیدی این است که مراقب باشید چه مقدار از محصول مو استفاده می کنید تا حالت خود را حفظ کنید. با موهای کوتاه، شما فقط به حداقل مقدار محصول نیاز دارید تا موهای خود را در جای خود نگه دارید.

16. مدل موی خاکستری همراه با سلیک بک: Grey Slick Backed Haircut

اگر شما فردی با موهای جو گندمی هستید که به دنبال مدل موی شیک هستید، مدل موی سلیک بک ممکن است برای شما مناسب باشد. نه تنها ظاهری براق و صیقلی دارد، بلکه می تواند به ظاهر شما جوانی ببخشد. برای تازه و مدرن نگه داشتن استایل سلیک بک خود، کمی حالت بافت به آن اضافه کنید. چه یک موج خفیف باشد یا یک پیچش ظریف، یک بافت کوچک می تواند کمک زیادی به به روز نگه داشتن موهای شما کند.

17. سلیک بک برای از بین بردن خط مو: Slick Back for Receding Hairline

اگر خط رویش مو دارید، ناامید نشوید. مجبور نیستید موهایتان را زیر کلاه پنهان کنید یا موهایتان را بلند بگذارید. درعوض، سعی کنید موهای خود را استایل سلیک بک بزنید. این ظاهر کلاسیک در واقع می تواند کمک کند که خط موی شما کمتر به چشم بیاید. با صاف کردن موهای خود، ظاهری صاف تر و منسجم تر ایجاد می کنید و تضاد بین پوست سر و موهای باقی مانده را کاهش می دهید. مدل سلیک بک نیز به نگهداری کمی نیاز دارد و همه کاره است، و آن را برای مجالس غیررسمی و رسمی مناسب می کند.

18. سلیک بک همراه آندرکات جداشده: Slick Back Disconnected Undercut

برای مردانی که به دنبال مدل موی فوق‌العاده مدرن و جسورانه هستند، آندرکات جدا شده با سلیک بک یک انتخاب عالی است. این ظاهر دارای سلیک بک در بالای آن است که ظاهری براق و صیقلی ایجاد می کند، در حالی که کناره های کوتاه شده متضاد، حالتی تند و تیز به آن می بخشد. نتیجه یک استایل جسورانه و چشم نواز است که برای مردان شیک پوشی که دوست دارند در میان جمع برجسته شوند عالی است. نه تنها سلیک بک نوعی پیچیدگی را به ارمغان می‌آورد، بلکه آندرکات لبه‌ای سرکش به ظاهر کلی می‌افزاید.

19. سلیک بک همراه با دراپ فید: Slick Back Drop Fade

یک مدل کوتاهی موی فید به طور استثنایی با یک مدل سلیک بک جفت می شود. اما انتخاب نوع فید شدن می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که فیدهای کم، فید متوسط و فید زیاد همگی گزینه‌های خوبی هستند، شما باید یک دراپ فید که در اطراف گوش منحنی دارد را نیز در نظر بگیرید. این یک برداشت ظریف و مدرن از فیدهای سنتی است و به خوبی با یک مدل سلیک بک هماهنگ می شود.

20. سلیک بک نیمه پونی: Slick Back Half-Pony

اگر موهای بلندی دارید، یک مدل موی سلیک بک نیمه پونی مدل مویی است که ارزش امتحان کردن را دارد. این ظاهر ساده و شیک برای آقایان امروزی مناسب است. برای اینکه ظاهری ظریف داشته باشید، فقط نیمه پایینی موهایتان را شل بگذارید. برای دست یافتن به یک نسخه پررنگ‌تر، آن را آندرکات کنید. مهم نیست که کدام را انتخاب می کنید، همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام ایجاد نیم پونی موهای خود را به عقب برس بزنید تا مطمئن شوید که پشتی صاف و نرم داشته باشید.

21. سیلک بک همراه با بلیچ هیر: Bleach Hair Slick Back Haircut

مدل موی سیلک بک حس راحتی را ایجاد می کند و ترکیب رنگ در موهای شما جذابیت آن را تقویت می کند. مخصوصاً موهای دکلره شده با ویژگی های جسورانه و واضح خود توجه را به خود جلب کرده و هم مدل مو و هم بافت شما را تقویت می کند. با این وجود، مهم است که اذعان کنیم که فرآیند بیلیچینگ ممکن است به آسیب رساندن به مو منجر شود و برای جلوگیری از خشکی نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

22.سلیک بک بافته شده: Braided Slick Back

برای تنوع متمایز از مدل موی سلیک بک، انتخاب مدل بافت را در نظر بگیرید. مدل پشت صاف شامل برس زدن موها از خط مو و محکم کردن آن با یک محصول محکم، معمولاً ژل، است که در نتیجه ظاهری براق و صیقلی برای هر موقعیتی دارد. از سوی دیگر، بافت ها به عنوان یک مدل موی محافظ عمل می کنند که می تواند نظافت روزانه را به حداقل برساند و به جلوگیری از شکستگی ناشی از اصطکاک کمک کند. برای ترکیب این دو ظاهر، می توانید بافته های خود را به صورت صاف و به دور از صورت حالت دهید.

23. مدل موی سیلک بک راک اند رول: Rockabilly Slick Back Haircut

موهای سیلک بک را می توان به روش های مختلفی مدل داد و برای ظاهری جذاب، می توانید یکی از سبک های سنتی گریسر را دنبال کنید. مدل موی راکبیلی سیلک بک تقریباً حجم می‌دهد، موها را به عقب برس بکشید، از خط مو و صورت فاصله بگیرید و در تاج ارتفاع ایجاد کنید. شما می‌خواهید آن را با یک محصول خیس محکم کنید تا همه چیز را در جای خود نگه دارید، بلکه ظاهری براق به آن بدهید که مردانه است اما کمی سرکش است. می توان آن را مطابق با ترجیح شما تطبیق داد تا ظاهری ایجاد کند که مکمل اکثر اشکال صورت است.

24. سلیک بک نظامی: Slick Back Military Haircut

مدل موی نظامی سنتی در پشت و پهلوها کوتاه است و در بالا کمی بلندی بیشتری دارد. این ظاهری کاربردی و مرتب است و برای همه شرایط مناسب می باشد و در عین حال می تواند با تمام بافت های مو سازگار شود. برای دستیابی به مدل سلیک بک نظامی، مقداری بلندی مو را در بالای سر حفظ کنید. این به شما امکان می دهد در حین برس زدن موها و دور کردن آن ها از چشم، کمی حجم ایجاد کنید. این یک استایل بدون هیاهو است که می توان آن را با کمی تلاش به دست آورد و متناسب با انواع بافت ها و انواع موها تطبیق داد.

25. سلیک بک تیپر فید: Slick Back Taper Fade

تیپرفید یک لبه مدرن به احساس کلاسیک مدل موی سلیک بک می دهد. ترکیب این دو مدل به خوبی با هم هماهنگ می شود و مدل موی مردانه و آراسته به شما می دهد. مدل موی سلیک بک با برس زدن موها به عقب، دور از خط مو، و محکم کردن آن با یک محصول حالت دهنده، اغلب ژل، به دست می آید. قسمت بالای مو کمی بلندتر نگه داشته می شود در حالی که تیپرفید به تدریج پشت و کناره ها را کوتاه می کند و کنتراست کمی ایجاد می کند. بسته به میزان کنتراست که می خواهید به دست آورید، می توانید بلندی را در بالا آزمایش کنید.

26. سلیک بک بالد فید: Slick Back Bald Fade

بالد فید نسبت به برخی از نسخه های کلاسیک فید جسورانه تر است زیرا درجه اسکین فید را کاهش می دهد. پشت و پهلوها کوتاه نگه داشته می شوند، در حالی که قسمت بالای مو کمی بلندتر است. این یک رویکرد عالی برای مدل موی سیلک بک است که با پر بودن موهای بالای سر تضاد ایجاد می کند و توجه را به آن جلب می کند. سلیک بک موهای شما را در جای خود نگه می دارد و ظاهری ملایم و فوق العاده جذاب ایجاد می کند.

27. سلیک بک قسمت سخت: Slick Back Hard Part

مدل موی سلیک بک وقتی با یک قسمت سخت هماهنگ می شود، یک استایل ایجاد می کند. دستیابی به قسمت سخت شامل تراشیدن یک خط مشخص تا پوست سر با استفاده از ماشین اصلاح یا تیغ است. شما این آزادی را دارید که سمتی از سر را انتخاب کنید که می خواهید قسمت سخت آن باشد. این تکنیک ساختار سلیک بک را تقویت می کند و به آن جذابیت کلاسیک و جنتلمنی می بخشد. مناسب برای تمام بافت های مو، سلیک بک ظاهری مرتب و آراسته را تضمین می کند.

28. سلیک بک با فید زیاد: Slick Back High Fade

فید زیاد موها را در پشت و کناره‌ها کوتاه‌تر نگه می‌دارد و موهای بلندتر را در بالا نگه می‌دارد. همانطور که از نام آن پیداست، از اطراف شقیقه شروع می شود. این برای ایجاد ساختار موهای صاف شما عالی است و به خوبی با مدل سیلک بک هماهنگ می شود، موها را در بالا متضاد می کند و آنها را پرتر و ضخیم تر نشان می دهد. مدل موی سلیک یک ظاهر ماندگار برای همه موقعیت‌ها ایده‌آل است زیرا مرتب و شیک به نظر می‌رسد. هنگامی که با فید بالا انجام می شود، یک عنصر مدرن نیز دارد.

29. سلیک بک کوییف: Slick Back Quiff

مدل موهای سلیک بک با برس زدن موها از خط مو به دست می آید. به خوبی با کوییف حجیم هماهنگ می شود که در جهت رو به بالا و عقب نیز برس می خورد و در بالای سر ارتفاع ایجاد می کند. این ترکیب همه کاره را می توان برای بافت و طول های مختلف مو سفارشی کرد. تکه‌های کوتاه‌تر می‌توانند ظاهر حرفه‌ای را بهبود ببخشند، در حالی که موهای بلندتر در بالا کنتراست را ایجاد می‌کنند و ظاهر زیبای هالیوود قدیمی را ارائه می‌دهند.

30. سلیک بک تمپل فید: Slick Back Temple Fade

سلیک بک دست به دست هم می دهد که با نسبت ها بازی می کند و کنتراست ایجاد می کند. تمپل فید کاری فوق العاده برای سلیک بک است و به مو ساختار می بخشد. همچنین تضادی بین موهای بالای سر با پشت و پهلو ایجاد می کند. ویژگی بارز این فید شدن این است که چگونه در اطراف شقیقه ها متمرکز می شود و در نتیجه خط مو را تقویت می کند. سلیک بک موها را از خط مو دور می کند، که می تواند فید شدن شقیقه را بیشتر نشان دهد. این یک ظاهر همه کاره است که می تواند با توجه به ترجیحات و بافت و نوع مو شما سازگار شود.

31. سلیک بک با فرق وسط: Slick Back Middle Part

 شامل برس زدن موها در قسمت جلویی به سمت عقب است که به موها حجم می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا ظاهری هوشمندانه و پیچیده داشته باشید. صرف نظر از نوع و بلندی موهای خود، می توانید این ظاهر را کامل کنید، اما اگر موهای شما بافت کمی داشته باشد، انجام این کار آسان تر است. یکی از راه‌های به‌روزرسانی سبک کلاسیک، اضافه کردن یک فرق وسط است که ویژگی‌های صورت شما را تکمیل و آن را متعادل می کند. اگرچه ممکن است برای چهره های نامتقارن مناسب نباشد، هماهنگ کردن موهایتان با قسمت میانی می تواند ظاهر شما را جوان کند و توجه را به چشم ها و گونه هایتان جلب کند.

32. سلیک بک فارغ التحصیلان: Graduated Slick Back

مدل موی سلیک بک و تدریجی برای یک بیزینس من مدرن یک مدل موی عالی است. این استایل دارای یک لایه یکنواخت در بالای آن است که به آرامی بلندی آن در گوش و گردن کاهش می یابد. معمولاً از پوماد برای ایجاد درخشندگی و نگه‌داری استفاده می‌شود که این مدل را واقعاً برجسته می‌کند. فید شدن تدریجی مو نیز به خوبی با یک ته ریش سبک هماهنگ می شود و لبه ای مدرن و شیک ایجاد می کند. برای زیباتر شدن ظاهر، می‌توانید گوشواره‌هایی اضافه کنید تا حال و هوای آرامی ایجاد کنید. زیبایی این سلیک بک تدریجی این است که امکان تنوع را فراهم می‌کند و به راحتی می‌تواند از مد روز به سنتی تبدیل شود.

نحوه حالت دادن به موهای سلیک بک

برای دستیابی به یک مدل موی صاف، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. آرایشگر ماهری پیدا کنید که بتواند مدل موهای صاف و دلخواه شما را زنده کند.
  2. از متخصصان مشاوره بگیرید که مدل موی سلیک بکی که با فرم صورت و نوع موی شما مطابقت دارد را انتخاب کنید.
  3. پس از کوتاه کردن موی سلیک، از موهای خود مراقبت کنید تا سلامت آن را حفظ کرده و نتایج حالت دهی را افزایش دهید.
  4. هنگام حالت دادن به موهای سلیک خود، با شستن و حالت دادن به موهای خود شروع کنید تا روغن ها، محصولات و کثیفی ها از بین بروند و آن را برای حالت دادن آماده کنید.
  5. از یک سرم یا محصول محافظ برای محافظت از موهای خود در برابر آسیب گرما استفاده کنید، به خصوص اگر از سشوار یا اتوهای صاف کننده استفاده می کنید.
  6. در حین سشوار کشیدن موهایتان از یک برس گرد استفاده کنید و آن ها را از پایه به سمت بالا برس بزنید تا حجم، قد و وضوح ایجاد کنید.
  7. پس از به دست آوردن فرم مورد نظر، مقدار کمی از محصول حالت دهنده را به طور یکنواخت در سراسر موهای خود بمالید.

شانه یا انگشت

هنگام طراحی یک ظاهر سلیک بک، می توانید از شانه یا انگشتان خود برای صاف کردن رشته های مو به عقب استفاده کنید. اگر سبک کلاسیک می خواهید که صاف و مرتب به نظر برسد، حتما شانه را انتخاب کنید. دندانه های شانه کنترل بیشتری را در هنگام استایل ارائه می دهند و می توانند به دستیابی به یک سبک مشخص تر کمک کنند. برای استایلی مدرن‌تر یا بافتی صاف‌تر، انگشتان شما ابزار ایده‌آلی برای این کار هستند. آنها موهای شما را از صورت شما دور می کنند اما ظاهر طبیعی تری برای شما به ارمغان می آورند.

چگونه موهای خود را مرطوب نگه داریم؟

برای حفظ یک مدل موی براق و مرطوب در طول روز، استفاده از محصولات مناسب موی مردانه مهم است. پوماد یا موس باکیفیت را انتخاب کنید که درخشندگی زیادی به شما بدهد. اگر پوماد را ترجیح می دهید، آن را روی موهای خشک بمالید. برای موس، آن را روی موهای مرطوب استفاده کنید.

چگونه موها را صاف کنیم؟

برای داشتن ظاهری نرم و صاف، ممکن است لازم باشد به تار موهای خود را جوری تنظیم کنید که وقتی از صورتتان دور می‌شوند صاف قرار بگیرند. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به طور منظم موهای خود را به عقب حالت دهید، به طوری که تار موهای شما در آن جهت شروع به رشد کنند. می توانید این کار را با برس زدن موهای خشک شده با حوله انجام دهید. سپس با استفاده از دستان خود مقدار کمی خاک رس مو را از جلوی مو به پشت بمالید. حالا موهایتان را شانه کنید و در صورت نیاز خاک رس بیشتری اضافه کنید. قبل از اینکه یک بار دیگر از شانه خود استفاده کنید، از یک پوماد بر پایه روغن استفاده کنید تا درخشندگی و قدرت مانور را افزایش دهید. ویدیوی زیر در یوتیوب توسط Teachingmensfashion به شما نشان می دهد که چگونه به راحتی به این هدف برسید.

محصولات موی مورد نیاز برای ایجاد سلیک بک

پوماد

اکثر آرایشگران به شما توصیه می کنند هنگام ایجاد یک مدل موی کلاسیک صاف و صاف از پوماد استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع مناسب را بر اساس نیاز و ظاهر دلخواه خود انتخاب کنید. این در انواع طبیعی، روغنی و پایه آب موجود است. طبیعی برای یک روکش مات با درخشندگی ظریف بهترین است در حالی که نسخه های روغنی و آب درخشندگی بیشتری دارند و برای استایل های براق ایده آل هستند

وکس

وکس یک محصول کاملاً همه کاره برای مو است و به راحتی می توان از آن برای صاف کردن موها استفاده کرد. اگرچه معمولاً به اندازه پوماد درخشش یا قدرت مانور ارائه نمی دهد، اما مو را بیشتر نگه میدارد. به این ترتیب، گزینه خوبی برای نگه داشتن موهای نامنظم در جای خود یا دستیابی به حالت بافتی است که شکل خود را در طول روز از دست ندهد.

کلی (Clay)

برای داشتن یک مدل سلیک بک طبیعی، کلی بهترین انتخاب است. از آنجایی که این محصول نسبت به وکس یا پوماد خشک‌تر است، سطح بافتی بیشتری ارائه می‌کند و برای مدل های شلوغ و مدرن مناسب است.

پرسش‌های متداول درباره موهای سلیک بک

مدل موی سلیک بک چه نام دارد؟

یکی دیگر از نام‌های رایج مدل موی کلاسیک با سلیک بک، Ducktail است که در دهه 1950 در میان شورشیان و راک‌ها محبوب بود. هم دنی زوکو و هم کنیکی در فیلم Grease از این سبک استفاده کردند.

چگونه موهایم را صاف کنم؟

با موهای تمیزی که با حوله خشک شده اند شروع کنید، بنابراین موها فقط مرطوب هستند. یک محصول حالت دهنده مانند موس یا پوماد را روی سر بمالید و موهای خود را شانه یا برس بزنید. می توانید اجازه دهید در هوا خشک شود یا از سشوار استفاده کنید. پس از خشک شدن، با کمی محصول بیشتر و شانه نهایی را به پایان برسانید تا مطمئن شوید همه چیز در جای خود قرار دارد.

چگونه موهای ضخیم را صاف کنید؟

موهای ضخیم ممکن است به کمک بیشتری برای نگه داشتن حالت صاف نیاز داشته باشند زیرا ممکن است سنگین تر باشند. با موهای مرطوب شروع کنید و یک محصول محکم تری مانند پوماد یا خاک رس را روی موهای خود بمالید. سپس از یک سشوار برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید و آن ها را به سمت عقب در جهتی که می خواهید حالت دهید شانه کنید. پس از خشک شدن مو، مقداری محصول حالت دهنده اضافه کنید و همه چیز را در جای خود شانه کنید. کار را با یک لایه اسپری مو به پایان برسانید و سعی کنید از دست زدن به موهای خود در طول روز خودداری کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *