تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو مید فید مردانه

مدل موی مید فید با انواع بسیار شیکی که دارد در مردانی پرطرفدار است که به دنبال مدلی جسورانه هستند. مید فید به شما ظاهری با کلاس می‌بخشد. فید ها در این مدل از نیمه‌ی بالای کناره‌ها و پشت سر شروع می‌شود و سبکی متعادل بین سبک‌های لو و های است. مید فید با نام فید متوسط نیز شناخته می‌شود. برای داشتن ظاهری مردانه می‌توان مید تیپر فید را با انواع مختلف بلندی، سبک و بافت مو ترکیب کرد.

فرقی نمی‌کند که یک مدل حرفه‌ای کوتاهی می‌خواهید یا به دنبال یک سبک معمولی جذاب هستید، چند سبک مدل موی مید فید وجود دارد که می‌توانید آنها را در نظر بگیرید.

برخی از افراد برای ظاهری جسور و شیک به دنبال یک مدل مید اسکین فید با موهای کوتاه هستند، درحالیکه عده‌ای ممکن است برای داشتن ظاهری کلاسیک یک کوتاهی تیپر شده را با موهای بلند ترجیح دهند.

از آنجایی که انواع مختلفی از مدل‌های فید وجود دارد، پیدا کردن سبک مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد.

به منظور دادن ایده به شما، در ادامه چندی از بهترین مدل موهای مید فید مردانه آورده شده است تا به شما این اجازه را دهند که بهترین سبک را ایجاد کنید.

بهترین مدل موهای مید فید

مید تیپر فید: Mid Taper Fade

مدل موی مید تیپر فید یکی از مدل موهای آراسته در مردان است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. مدل مید تیپر برخلاف مدل لو فید که موهای زیادی را در اطراف سر باقی می‌گذارد، یا مدل های فید که پوست سر زیادی را به نمایش می‌گذارد، برای مواقع رسمی و غیر رسمی به ویژه افراد حرفه‌ای عالی است. با توجه به آنچه گفته شد، می‌توانید یک مدل موی تیپر فید متوسط جدید را با ترکیب لاین آپ و موهای پرپشت شانه‌شده به عقب پیدا کنید.

های فید متوسط: Medium High Fade

مدل موی های فید متوسط می‌تواند برای مردانی که به دنبال مدلی امروزی و شیک هستند انتخاب مناسبی باشد. ترکیب مدل موی بالد مید فید به همراه موهای کامب اور بلندتر و رو به بالا به مردان متشخص امروزی ظاهری مردانه می‌بخشند. در این مدل، موهای کوتاه تا متوسط روی سر را به سمت یک سمت سر شانه کنید تا فرق از بغلی عالی داشته باشید. گرچه ظاهر این مدل به خودی خود شیک می‌باشد، این مدل مو نیز به اندازه‌ی کافی کاربردی و چندمنظوره است تا مدل‌های دیگر فید متوسط را با رویه‌های بلند استایل‌دهی کند.

بالد مید فید: Mid Bald Fade

زمانی که از آرایشگر خود مدل بالد مید فید را درخواست می‌کنید در واقع از او می‌خواهید تا دورتادور سر خود را کاملا بتراشید. بالد فید مدلی پر تضاد و شیک است که در ترکیب با بهترین مدل موهای مردانه عالی به نظر می‌رسد. مردان می‌توانند برای داشتن مدل‌های های فید و تایت فید، باز کات یا فرنچ کراپ از آرایشگر خود بالد فید با رویه‌ی بلند شماره 3 درخواست کند. همچنین، می‌توانید موی بالای سر خود را برای حالت دادن مدل‌های کوئیف، کامب اور، اسلیک بک یا مدل اسپایکی بلند نگه دارید.

مید فید با روی بلند: Mid Fade Long Top

مدل مید فید با رویه‌ی بلند دقیقاً همان نمونه‌ای است که در بالا توضیح دادیم. از آنجایی که مدل موهای بلند و متوسط مد شده‌اند، ترکیب مدل مید فید و یا حتی اسکین فید برای کناره‌های سر و با موهای بلند در بالای سر به شما این امکان را می‌دهد تا تعدادی مدل‌موی جذاب را امتحان کنید. این کوتاهی فیدشده، رو به بالا و بافت اسپایکی پرپشت امروزی و مطابق مد روز است.

مید فید برای موی کوتاه: Mid Fade Short Hair

ترکیب مدل مید فید با موی کوتاه یک مدل تیپر آراسته با مدل موی لایه ای و پرپشت ارائه می‌کند. این مدل پمپادور کوتاه که به سمت بالا و عقب برس شده است بسیار شیک و تصنعی است. تا زمانی که مدل موهای کناره‌ کوتاه و رویه‌ بلند همچنان پرطرفدار باقی بمانند، مردان همیشه برای مدل موهای کوتاه حق انتخاب دارند. ترکیب مدل موی مید فید با موی کوتاه هیچگاه از مد نمی‌افتد.

مید تاپ فید: Mid Top Fade

این مدل موی مید تاپ فید از هر زاویه‌ای عالی به نظر می‌رسد. در این مدل کناره‌ها و پشت محو می‌شود، گوشه‌ی آن به سمت بالا اصلاح و موهای روی سر به سمت عقب شانه می‌شود. بی جهت نیست که این مدل، مدل محبوب آرایشگاه‌هاست. ظاهر درخشان این مدل به دلیل کیفیت بالای پماد مو است که به مو حجم داده و آن را سنگین نمی‌کند.

مید لو فید: Mid Low Fade

مدل مید لو فید مدلی پرطرفدار برای مردان است. این مدل با ترکیب فرق از بغل، لاین آپ و تراشیدن کامل کناره‌های سر حالت داده می‌شود. این مدل به قدری انعطاف پذیر است که خود را با مدل موهای جذاب وفق می‌دهد. بعلاوه، فید تراشیده به آن جان تازه‌ای می‌بخشد.

مید فید آندرکات: Mid Fade Undercut

مدل موی مید فید آندرکات برای کسانی که می‌خواهند ظاهری تاثیرگذار در کناره‌ها و پشت سر خود داشته باشند، مدل موی جذابی است. در این مدل، کناره‌ها کاملاً کوتاه می‌شود و قسمت روی مو بلند می‌ماند. در این مدل مو ها به سمت جلو کشیده می‌شوند و حالتی چتری مانند در جلوی صورت ایجاد می‌کنند، به گونه‌ای که تعدادی از موهای چتری از یک طرف پیشانی به پایین می‌افتد. برای مردانی که به امتحان کردن مدل‌های مختلف علاقه دارند، امتحان این مدل ارزشش را دارد. از آن گذشته، زنان از مردانی خوششان می‌آید که برای موهایشان از مد روز پیروی می‌کنند.

مید فید فرق از بغل: Mid Fade Comb Over

این مدل، سبک به‌روز شده‌ی مدل موی رترو است. در این مدل فرقی عمقی ایجاد و موهای جلو برای داشتن ظاهری مرتب به سمت عقب شانه می‌شود.

مید فید کوئیف: Mid Fade Quiff

با فید متوسط می‌توانید مدل موهای جذاب بیشماری را ارائه دهید. سبک‌های کوتاهی فید به تمام انواع استایل‌ها می‌آید. از جمله‌ی این استایل‌ها مدل کوئیف است. فید سطح متوسط همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در مدل موی خود فرق عمقی اضافه کنید. در آخر، موهای کوتاه نواری شده‌ی کناره‌های سر، توجهات را به استایل شیک بالای سر جلب می‌کند.

مید اسکین فید: Mid Skin Fade

اگر این مدل با یک طرح خطی و تتو ترکیب شود، می‌تواند جسورانه و جذاب در نظر گرفته شود. برای تکمیل ظاهر بد بوی (bad boy) آن، فید فاکس هاوک به طور طبیعی به آن حجم و جریان حداکثری می‌بخشد.

مید فید صفر: Mid Zero Fade

همانطور که از اسم آن پیداست، در این مدل کناره‌های سر تراشیده می‌شود. این مدل به فید تراشیده هم معروف است. این دست از مدل موها برای به نمایش گذاشتن تتوهای مخفی روی گردن و سر عالی است. در این مدل، موها به سمت عقب شانه می‌شود و ظاهر آن از پشت حتی با فرق تراشیده در یکی از سمت‌های سر بهتر هم به نظر می‌رسد.

مید فید پمپادور: Mid Fade Pompadour

این مدل ترکیبی از فرق کج و پمپادور است. این مدل کلاسیک با فرق عمقی‌ای که تراشیده می‌شود به ورژن امروزی آن تبدیل می‌شود. فید پمپادور به دلیل تنوع بالایی که دارد به افرادی پیشنهاد می‌شود که بتوانند از پس این مدل بربیایند.

فید سطح متوسط: Mid Level Fade

مدل موی فید سطح متوسط می‌تواند با جلب توجه اطرافیان به سمت موهای لایه ای بلندتر رویه‌ی سر، سطح استایل شما را از اینی که هست فراتر ببرد. گرچه مدل تیپر انتخابی ماندگار است، مدل بالد فید می‌تواند حتی زمانی که موهای رویه‌ی سر کوتاه است، تضاد ایجاد کند. ترکیب مدل فرنچ کراپ با تیپرهای اسپایکی و ریش پرپشت، ظاهری زمخت به شما می‌بخشد.

مید فید با رویه‌ی فر: Curly Hair Top Mid Fade

گرچه موهای فر و موج‌دار روی سر را به سختی می‌توان حالت داد و آن را مدیریت کرد، همچنان مدل‌های مردانه‌ی عالی زیادی برای موهای فر وجود دارد. نتیجه‌ی شانه زدن موج‌های عمیق و فرهای کوتاه به سمت جلوی سر و ترکیب آن با مید اسکین فید در کناره‌های سر، این ظاهر جذاب را به وجود می‌آورد. اگر این مدل را با ریش کامل مرتب ترکیب کنید، ظاهری عالی برای زندگی شخصی و حرفه‌ای خود دست و پا کرده‌اید.

فید کوئیف 01: 01 Fade Quiff

تشخیص شماره‌های مختلف کوتاهی مو می‌تواند گمراه‌کننده باشد. این امر حائز اهمیت است که این نکته را به خاطر داشته باشید که وقتی از آرایشگرتان درخواست مید فید دارید، در واقع مشخص می‌کنید که محو شدگی روی سر از کدام قسمت روی کناره‌ها و پشت سر آغاز شود. پس از آن، مردان می‌توانند برای فید خود یکی از شماره‌های 0، 1، 2، 3، یا 4 را انتخاب کنند تا مشخصص کنند چقدر موها باید کوتاه شود.

مید دراپ فید: Mid Drop Fade

این مدل کناره‌ها و پشت سر را جذاب می‌کند. فید  در این مدل از میانه‌ی سر شروع می‌شود، اما به جای اینکه محوشدگی‌ها در دور تا دور سر در یک سطح باقی بماند، سطح آن به مرور تا پشت سر افت می‌کند. فیدی که از کنار شقیقه شروع می‌شود، می ‌تواند در نزدیکی خط گردن در پشت خاتمه یابد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *