تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو مردانه برای موهای پرپشت

موی پرپشت در مردان تضمینی برای یک مدل موی عالی است. تنها کاری که نیاز است انجام دهید، انتخاب یک مدل موی جذاب است که هم شیک و هم متناسب با سبک زندگی‌تان باشد. مردانی که موهای پرپشت دارند اغلب به دنبال مدل مو و کوتاهی‌ای هستند که خیلی موهایشان را حجیم نشان ندهد، در عین حال پرپشتی و سلامت آن را به رخ بکشد. می‌توانید مدل مویی کلاسیک، اسپرت یا آوانگارد انتخاب و آن را با بلندی و نگه‌دارنده‌های حالت مو امتحان کنید.

بهترین مدل موهای پرپشت مردانه برای موهای کوتاه، متوسط و بلند

فرقی نمی‌کند که برای موهای پرپشت به دنبال انواع مدل موی مردانه‌ی کوتاه، متوسط هستید یا بلند، ایده‌هایی که به همراه عکس به شما می‌دهیم به شما کمک می‌کند تا آنها را سنجیده و مدلی جذاب را انتخاب کنید!

1. مدل موی کوتاه ژولیده: Shaggy Brush Cut

برای ظاهری با موهای کوتاه که به هیچ عنوان خسته کننده نباشد، باید به سراغ بافت مو بروید. به راحتی می‌توان بخش‌ها و لایه‌های قسمت بالای مو را از هم جدا کرد، برای این کار کافی است از یک پماد یا کرم حجم‌دهنده و حالت‌دهنده استفاده کنید. قسمت‌های جلوی مو را به سمت جلو و قسمت‌های بالای آن را در جهت‌های متناوب حالت دهید.

2. آندرکات حالت‌دار برای موهای پرپشت: Styled Undercut for Thick Hair

مدل آندرکات، یکی از به روزترین و شیک‌ترین مدل موها برای مردان با موهای پرپشت است. در واقع، این مدل مو حسرتی است برای کسانی که این مدل مو روی سرشان به خوبی سوار نمی‌شود. اگر سری پر پشت دارید این مدل را امتحان کنید. در این مدل مو‌ها را به سمت عقب، کناره‌ها یا مثل تصویر، به شیوه‌ی ترکیبی حالت دهید.

3. فر بلند در بالای سر و کناره‌های کوتاه: Long Curly Top and Short Sides

اگر به دنبال مدل مویی هستید که به موهای طبیعی فر یا موج‌دار بیاید، همینجا بمانید. تمام نکته‌ی این مدل مو حجم بالای آن است. اگر همین الآن هم مشکلی از نظر حجم ندارید، دیگر نیاز به فکر کردن ندارد.

4. کراپ موج‌دار پر پشت: Thick Wavy Crop

مدل موی مجعد لازم نیست که حتماً بلند باشد. می‌توانید از این بافت طبیعی موهایتان در مدلی کوتاهتر نیز بهره‌مند شوید. اگرچه برای این مدل نیاز است تا به کمک یک محصول حالت دهنده لایه‌ها را از هم متمایز کنید، شما نصف راه را رفته اید، چرا که موهای مجعد به خودی خود بافت جذابی را ایجاد می‌کند.

5. مدل حرفه‌ای به سبک رترو: Retro Styled Professional Cut

وقتی حرف از موهای پر پشت به میان می‌آید، مردان می‌توانند به هر شیوه‌ای که می‌خواهند آن را حالت دهند، که این خود یک موهبت محسوب می‌شود. برای کوتاهی و استایل دهی موهایتان گزینه‌های زیادی را پیش روی خود دارید. مثلا مدل رترو را در نظر بگیرید. درست مثل هر ظاهر رترو موفق دیگری برای اجرای آن نیاز به مقدار قابل توجهی مو دارد. برای تسلط یافتن به این سبک، یک فرق کج عالی باز کرده و مو را به کمک یک ژل نگه‌دارنده‌ی متوسط در جای خود فیکس کنید.

6. تیپر فید، از بالا فر: Curly Top Taper Fade

سبک‌های مردانه‌ی موج‌دار بهانه‌ی خوبی است برای بلند نگه‌داشتن لایه‌های بالایی. می‌توانید موهای مجعد خود را به رخ بکشید و کناره‌های تیپر مرتب آن را در معرض نمایش بگذارید. فقط کافی است از آرایشگر خود بخواهید برایتان فید پایین یا متوسط با مرزبندی واضع در بیاورد. همچنین حتماً به او بگویید که برای قسمت بالا در حدود 8 تا 10 سانتی‌متر مو نگه دارد.

7. فرنچ کراپ لایه ای: Textured French Crop

این سبک مختص موهای لخت است. اگر موهایی پر پشت و به شدت لخت دارید، تنها کاری که نیاز است انجام دهید استفاده ازیک کرم نگه‌دارنده و حالت‌دهنده‌ی متوسط است تا تکه‌های مو را در جهات مختلف حالت دهید. اما اگر موهایتان کمی مو‌ج‌دار است، نگذارید زیاد بلند شود و یک مدل موج‌دار انتخاب کنید.

8. کوتاهی موج‌دار مدرن: Perfectly Styled Wavy Modern Cut

مدل موهای مردانه با موی ضخیم این امکان را به شما می‌دهد تا ابزار‌های استایل‌دهی جدید را امتحان کنید. به راحتی می‌توان با یک دستگاه حالت دهنده‌ی مو برای مردان موهای مواج ایجاد کرد. این قطعه را می‌توانید به انتهای سشوارتان سوار کرده و فرها و موج‌ها را تقویت کنید. زمانی که موهایتان را خشک می‌کنید، حتماً موهایتان را به دلخواه حالت دهید.

9. مولت شاهینی پرپشت: Thick Faux Hawk Mullet

مدل موی مولت فاکس هاوک! درست شنیدید! این ظاهر یک جورهایی اغراق آمیز به حساب می‌آید. به عبارتی دیگر، فوق‌العاده است. این مدل مناسب افراد ترسو نیست و عرصه‌ی جدیدی را برای موهای پر پشت و مواج باز می‌کند.

10. مدل مردانه پمپادور برای موهای پرپشت: Thick Pompadour Men’s Cut

شاید یک هفته زمان ببرد تا به این مدل مسلط شوید، اما زمانی که به آن تسلط یافتید، برایتان مثل آب خوردن می‌شود. مقداری کرم محافظ حرارت به موهای خود بزنید. سپس با استفاده از برس گرد بخش‌های مجزای مو را به سمت بالا و پشت سشوار بکشید. سپس با اسپری مو کار را فیکس کنید. تمام!

11. مدل آندرکات شانه زده به سمت عقب برای موهای پرپشت: Brushed Back Under Cut for Thick Hair

بدون محدودیت می‌توان با بافت و بلندی موهای پرپشت در مردان بازی کرد. تراشیدن کناره‌های پایین بغل‌های سر به همراه موی بلند در قسمت بالا بسیار چشمگیر و فوق‌العاده شیک است. اگر صورتی کشیده دارید، قسمت بالای آن را به صورت فلت حالت دهید.

12. کراپ فر با طراحی در بغل: Curly Crop with Side Designs

شیوه‌ای جذاب و شهری برای حالت دادن به موهای شما. این مدل مو زمانی که با ژلی سبک برای فیکس موها حالت داده می‌شود فوق‌العاده است. به منظور زیبایی بیشتر، برای تیپر فید خود طرحی ظریف یا جسورانه در نظر بگیرید.

13. گیس پرپشت آفریقایی با طراحی در بغل: Thick Dreadlocks with Side Designs

اگر خط مشی‌تان خودنمایی است، پس این ظاهر مختص شماست. از کجا شروع کنیم؟ اولاً، آن گیس‌های آفریقایی یا دردلاک عالی‌اند. هر کدام از این گیس‌ها برای اینکه ظاهری کامل و بی نقص داشته باشند از مقدار مساوی مو ایجاد شده‌اند. طرح‌های لبه‌دار شیوه‌ای منحصر به فرد برای قاب گرفتن بافت دم ماهی در فودل فاکس هاوک هستند. عجب چیزی!

14. مدل آندرکات فرق از بغل: Side Parted Under Cut Save

برای موهای پر پشت، این مدل جذاب را می‌توان هم در مواقع عادی و هم برای مواقع خاص استفاده کرد. این مدل انتخاب خوبی برای خوش‌پوشان میان شماست. در این مدل به جای اینکه لایه‌های بلند بالای سر را به سمت عقب شانه بزنید، بگذارید از بغل بیفتد. این مدل سبکی شیک است که دارد همه‌جا متداول می‌شود. برای اینکه حجم خوبی بگیرد، بعد از حمام از سشوار استفاده کنید.

15. بافت آفریقایی منحصر به فرد برای موهای پرپشت: Unique Cornrows for Thick Hair

عجب چیزی! آن بافت‌های آفریقای فوق‌العاده‌اند. اگر به دنبال چنین چیزی هستین، یا باید عکس آن را برای آرایشگرتان ببرید یا اینکه فقط به او اعتماد کنید تا طرحی منحصر به فرد برایتان بزند. چیزی که آن را فوق‌العاده کرده است بافت‌های ریزی است که مثل مرز عمل کرده است.

16. فید فر فاکس هاوک: Curly Faux Hawk Fade

این مدل مو برای موهایی با بلندی متوسط انتخابی عالی محسوب می‌شود. گرچه این مدل مو را همچنان به ندرت می‌توان دید، مدل فید شقیقه فاکس هاوک اخیرا بیشتر به چشم‌مان می‌خورد. این بدین معناست که اگر می‌خواهید شیک به نظر برسید، این مدل مو عالی است، اما همچنان در میان جمعیت متمایزتان می‌کند.

17. مدل آندرکات بلند با طرح‌های هندسی: Long Under Cut with Geometric Designs

مدل آندرکات با چنین طرح‌هایی خیلی مرسوم نیستند. اگر به دنبال مدلی متفاوت هستید، این مدل مختص شماست. از هر دختری که بپرسید، به شما می‌گوید: دختر‌ها از مردانی که مدل موی بان دارند خوششان می‌آید. درست است. بعلاوه، در صبح‌ها چه چیزی راحت تر از درست کردن مدل بان است؟ این یک برد برد حتمی است.

18. پمپادور مواج برای موهای پرپشت: Thick Wavy Pompadour

مدل مو‌های مردانه برای موهای پرپشت باید باعث شود به موهایتان احساس غرور کنید. اگر واقعا موهای پرپشتی دارید، باید آنها را به رخ بکشید. چه روشی بهتر از به رخ کشیدن آن با مدل موی بلند در قسمت بالای سر؟ موج‌های بلند و لو فید را با ریش آراسته ترکیب کنید. حس ارزشمند بودن خواهید داشت.

19. موج رترو آراسته: Slick Retro Wave

برای ظاهری آراسته و جذاب، مدل های قدیمی و رترو را انتخاب کنید. برای حالت دادن این مدل موی تیپر از پماد یا ژل نگه‌دارنده‌ی قوی استفاده کنید. مو‌های کنار سر را به سمت عقب سشوار بکشید. در قسمت بالای سر، با یک برس گرد موها را به سمت رو سشوار بکشید. مو را روی برس نگه‌داشته و با سشوار به آن گرما دهید تا ثابت شود.

20. تیپر فید لایه ای برای موهای پرپشت: Textured Taper Fade for Thick Hair

مردانی که موهای پرپشت دارند حتما باید این مدل مو را امتحان کنند. اگر موهای طبیعی پرپشت دارید به راحتی می‌توانید ارتفاع و حجم این مدل را اجرا کنید. فقط کافی است موها را به سمت بالا سشوار کشیده و سپس زمانی که به آن ژل می‌زنید به سمت جلو حالت دهید. برای ثابت کردن حالت اسپایکی، آن با اسپری آن را فیکس کنید. در مصرف محصولات زیاده‌روی نکنید!

21. مدل اسپایکی: Spiked Hair

در سال 2023، مدل موی اسپایکی جرمی جوردن بسیار محبوب است. پسر‌ها به حالت دادن اسپایکی موهای کوتاه خود عادت کرده‌اند و حتی می‌دانند کدام محصولات در این باره بهتر است: خمیر‌های حالت‌دهنده‌ی مو، کرم‌های فرم‌دهی مو و پماد یا روغن‌های مو برای این مدل خیلی خوب عمل می‌کنند.

22. مدل موی کوتاه و مرتب ساید سوویپ (شانه به سمت بغل): Neat And Short Side Sweep

از آنجایی که مدل اسپایکی مدل مناسبی برای مدل‌های مردانه رسمی نیست، جیک گیلنهال مدل آراسته‌ی ساید سوویپ را برای استایل رسمی کت‌شلواری‌اش انتخاب می‌کند. این مدل هیچ‌گونه بازکردن فرق یا پرداخت عجیب غریبی نمی‌خواهد، تنها یک مدل کوئیف مردانه و شانه زده‌ای است که با یک محصول حالت‌دهنده‌ی تمام مات فیکس شده است.

23. کوئیف برجسته‌ی عالی: Perfect Raised Quiff

این مدل با کمی تاکید بر مدل کوئیف یک مدل خوب برای مردانی است که موی پر پشت دارند. این مدل برای کسانی که می‌خواهند خیلی زود به مدل مویی آراسته برسند، انتخابی عالی است! اولیویر مارتینز کوئیف خود را به شکل یک موج سربالایی عالی حالت می‌دهد، در واقع رویای هر موج‌سواری!

24. سچ با پرداخت براق: Thatch With A High Shine Finish

سچ‌های جاستین بیبر که با کناره‌های کوتاه مرتب آن برجسته شده است، بلندی و پرپشتی ایده‌آلی را به تصویر می‌کشد. پرداخت براق آن حتی این ظاهر شیک را برای نوجوانان جذابتر هم می‌کنند. بافت آن را برجسته کنید تا از سنگین به نظر رسیدن این سبک جلوگیری کند.

25. شارپ و تیز: Sharp And Edgy

رابرت پتینسون با آن نگاه دخترکش و مدل موی تیزش تایید می‌کند که: او کسی است که می‌تواند قلبمان را بشکند. اگر این ظاهر را می‌پسندید و به نظرتان به شما هم می‌آید، برای این حالت جذاب اسپایکی در بالای سر از وکس یا پماد استفاده کنید.

26. مدل مویی مرتب و در عین حال زمخت برای موهای پرپشت: Rough Yet Neat Hairstyle For Men With Thick Hair

موهای لوگان لرمن به سمت صورت و کناره‌های سرش شانه شده است. این مدل مو می‌توانست از او یک پسر خوب در بیاورد، اما پرداخت به هم ریخته‌ی آن به خوبی بر زمختی مرتب آن تاکید می‌کند که در مدل موهای شیک مردانه‌ی فصل جاری مورد استقبال قرار گرفته است.

27. مدل لایه ای متوسط با فرق از وسط: Medium Layered Style With A Middle Part

ناچو فیگوراس، یکی از بازیکنان رده بالای چوگان در جهان و چهره‌ی بلک لیبل رالف لورن، هر آنچه که مردان باید در مورد سبک مردان بدانند، می‌داند. این مدل موی طبیعی موفقیت خود را مدیون مدل موی متوسط بی‌نقص او و رو فرم بودنش بوده و برای افراد دارای صورت کشیده جذاب است.

28. بک‌سوئپت و موج‌دار: Back-Swept And Wavy

اگر موهای مستعد حالت گرفتن دارید، مدل موهای متوسط مردانه زیبا به نظر می‌رسند. موج به موهایتان حس تحرک و سرزندگی می‌دهد. جنکارلوس کانلا به کسانی که خود را شبیه او می‌کنند مدل موی بک‌سوئپت را ارائه می‌کند.

29. نامنظم و به‌هم‌ریخته: Wispy And Messy

امسال در مدل مو‌های مردانه برای موهای پرپشت، موهای بلندتر مد شده است. آوان جوگیا از آن دست افرادی است که هم با موی بلند و هم با موی متوسط جذاب می‌شود. هرچیزی از من بان و تاپ نات گرفته تا موج‌های مجعد سبک، بی اندازه او را جذاب می‌کند. حتی این سبک به‌هم‌ریخته با سوویپ از بغل دیوانه کننده به نظر نمی‌رسد.

30. مدل موی فر مردانه برای موهای پرپشت: Curly Hairstyle For Guys With Thick Hair

وقت موهای مجعد و فر در سال 2023 رسیده است! فرهای بزرگی که فقط در انتهایشان تاب می‌خورند، حلقه‌های فر کوچک یا فرهای در هم متوسط مانند موهای پن بدگلی رایج هستند. تقویت‌کننده‌های فر برای مردانی که موهای مجعد طبیعی دارند خوب است. اگر موهای لختی دارید و می‌خواهید هر روز از فرهای بامزه بهره ببرید، آرایشگران، فر شش ماهه را به شما توصیه می‌کنند.

31. مدل موی تیپر شیک برای موهای پرپشت: Classy Tapered Haircut For Thick Hair

مدل موی نواری شیک مردانه همچون ریکی وین، نیم‌رخ عالی و بلندی مناسبی را در بالای آن ارائه می‌دهد تا ظاهر موی‌تان را در هر زمانی مرتب و شیک نشان دهد. کوتاهی نوک آن در قسمت بالای مو به بافت عالی آن می‌افزاید. این فرق از بقل زیبا را امتحان کنید.

32. مدل موی کروکات برای موهای پرپشت: Crew Cut Haircut For Men With Thick Hair

اگر موهای پرپشتی دارید و به دنبال مدل مویی با کمترین نیاز به نگه‌داری هستید، مدل موی مناسب برای شما مدل کروکات است. این مدل به شما ظاهری به روز و جذاب می‌دهد و همیشه شما را بدون هیچگونه حالت‌دهنده یا حتی شانه زدنی باوقار نشان می‌دهد. نیک جوناس نمونه‌ی آن است.

33. مدل موی به‌روز کوتاه با کوئیف کشیده: Short Edgy Haircut With An Elongated Quiff

تصمیم پیت ونتز یک ظاهر شارپ به‌روز است. ویژگی مدل موی او کوتاهی نوک‌ موها با تیغ است که به نوک‌های آن تند و تیزی جذابی می‌دهد. شما با حالت دادن به آن به سمت بالا با بافت زیاد و سبکی ژولیده به مدل موی مردانه‌ی عالی‌ای دست خواهید یافت که مطابق آخرین مد روز مو است.

34. مدل موی ثابت و کم حجم شده در قسمت بالای سر: Strong Shape And “Cut Into” Top

زک افرون موهای پرپشت محشری دارد که حتی حیف است کناره‌های آن را کوتاه کرد. او از حداکثر بلندی قابل قبول در موهای کوتاه نهایت استفاده را می‌برد و از طیف کاملی از مدل‌موهای مردانه شیک برخوردار است که از مدل موی شیک رسمی گرفته تا سبک‌های نامرتب بسیار جذاب، بسیاری از جوانان امروزه جذب آن هستند.

35. مدل موی کوتاه کشیده برای موهای پرپشت: Elongated Short Haircut For Thick Hair

مردانی که صورت کشیده دارند، مثل بن بارنز، با کوتاهی و مدل‌موهای کلاسیک عالی می‌شوند. اگر سبک کوئیف را دوست ندارید و ترجیح‌تان بلندی کوتاه تا متوسط است، از مدل موی کشیده‌ی او قدردانی خواهید کرد. ما عاشق پرداخت نیمه‌مات این مدل مو روی موهای تیره هستیم.

36. مدل موی فید برای موهای پرپشت: Fade Haircut For Guys With Thick Hair

به دیدن مدل موهای محشر فید در مردان سیاه پوست عادت کرده‌ایم، اما فید به هر مرد سفید پوستی نمی‌آید. فید به آدام لمبرت می‌آید. موهای او به اندازه‌ی کافی برای یک فید فاخر پرپشت است. قسمت بالای آن برای بافتی بهتر کم حجم شده است. چقدر دوست‌داشتنی!

37. مدل موی دیوید بکامی: David Beckham’s Cut

خیلی ها از روی مدل موی کوتاه به سمت عقب دیوید بکام کپی کرده‌اند. اگر موهای لختی دارید، به راحتی می‌توانید با اسپری تقویت ریشه آن را حالت دهید. برای کوتاهی آن: کناره‌ها با شماره‌ی دو و راستای خط موی آن با شماره‌ی یک کوتاه شده است. قسمت بالای آن کشیده شده و به صورت مربعی اصلاح شده است.

38. مدل موی لایه ای متوسط برای جوانان: Young Mens Medium Layered Haircut

جرد لتو را به خاطر استعداد و ذهن بازش برای اقدامات جسورانه‌اش تحسین می‌کنیم. هر کسی مدل موی به‌هم‌ریخته بلند تا شانه را برای خود انتخاب نمی‌کند. اما باید اعتراف کنیم که این مدل و رنگ‌پردازی موهایش مختص خودش است.

39. مدل موی کوتاه کشیده برای موهای فر: Elongated Short Cut For Curly Hair

در مدل موهای کشیده، موی اروپایی با فر طبیعی عالی به نظر می‌رسد. مثل مدل موی گولوم کانت. به لطف پرداخت تیغ‌زده‌شده‌ی آن تا به انتها، کناره‌های آن نامرتب به نظر نمی‌رسند و قسمت بالای آن بافت فر عالی‌ای را به تصویر می‌کشد.  

40. مدل کوتاهی ساده برای موهای فر طبیعی: Simple Cut For Naturally Curly Hair

کونال نایار، بازیگر بریتیش هندی تبار، به خوبی می‌داند موهای فر او با ترکیب با یک محصول حالت‌دهنده عالی می‌شود. مدل موی ساده‌ی کشیده و کوتاه برای موهای پرپشت متناسب اوست. حالت دهی آسان آن نوید مدل موهای فر بسیار ملیح و بی دردسر را می‌دهد.

جمع بندی

به نظر می‌رسد موی خوب آنچنان هم برای یک مرد اهمیت ندارد، زیرا می‌تواند موی بسیار کوتاهی داشته باشد و موقر به نظر برسد. اما، با تمام این اوصاف، مردان در مقایسه با خانم‌ها در خودبیانگری از طریق پوشاک و زیورآلات سختگیرتر‌ هستند، از اینرو هر جزییاتی در ظاهر یک مرد ازجمله مدل مو، نقشی بسیار مهم ایفا می‌کند. بنابراین، فرصت بهره بردن از جذابترین کوتاهی و یک مدل موی جدید شیک برای موهای پرپشت خود را از دست ندهید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *