تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی بلند آقایان: بهترین استایل ها برای موی بلند مردانه

این روزها موهای بلند دیگر مخصوص راکر‌ها و موج‌سواران نیست. در واقع، مردان بیشتر و بیشتری به خاطر مد مو‌های خود را بلند می‌کنند. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، انتخاب مدل موی بلند می‌تواند سخت باشد. اما نترسید! ما به شما کمک می‌کنیم. چه به دنبال مدلی باشید که تا شانه‌تان باشد یا مدلی که موها به کمرتان برسد، ما بهترین مدل موهای بلند مردانه را گردآوری کرده‌ایم. از بان مردانه گرفته تا موهای فر بلند، مدل‌ها فراوان هستند. مدل مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و آماده شوید.

بهترین مدل موهای بلند برای مردان

1. دم اسبی (Ponytail)

مدل موهای بلند مردانه به شدت محبوب شده‌اند و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید. چه به دنبال مدلی بی‌دردسر برای موقعیت‌های روزمره یا برای سر کار باشید، دم اسبی مدلی عالی برای حالت دادن سریع و آسان به مو‌های بلندتان است. کمی سرم مو درخشندگی را به ارمغان می‌آورد، می‌توانید حالت طبیعی موهایتان را حفظ کنید یا موها را از پشت ببندید. برای اطمینان از راحتی و دوام، دم اسبی را دو یا سه دور ببندید. فراموش نکنید چند تار را در جلو آزاد بگذارید تا فریم صورت و ظاهر را بهتر کند. با این مدل موی آسان و پرکاربرد، همه دوستان مو بلندتان غبطه خواهند خورد.

2. لانگ تکسچرد ویوز (Long Textured Waves)

این مدل با هری استایلز محبوب شد. به نوعی ترکیبی از پومپادور و فرهای درشت است. این مدل تقریباً برای هر صورتی مناسب است، اما برای افرادی که مدل موی لایه‌ای دارند، مناسب‌تر است. موس حالت‌دهنده را روی موهای مرطوب بمالید، به آرامی آن را ماساژ دهید و بگذارید خشک شود یا با حرکت سشوار از جلو به عقب آن را خشک کنید. سپس هنگامی که مو تقریباً کامل خشک شد، قسمت جلوی مو را به آرامی به عقب شانه کنید و اسپری مو بزنید. با ظاهری جذاب و شادابی جوانی، این یکی از بهترین مدل موهای بلند برای مردان است.

3. هاف آپ هاف داون (Half-Up Half-Down)

مدل موی نیمه‌بسته نیمه‌باز یکی از جذاب‌ترین مدل موهای بلند مردانه است که با مدل موی کریس همسورث محبوبیت دوباره‌ای پیدا کرده است. ترکیبی از تارهای رها و درخشش بان مردانه، انتخابی عالی برای مردان مو بلند است. می‌توانید موها را از صورت دور نگه دارید و در عین حال خط فک و گردن را به نمایش بگذارید. کافی است یک سوم موها را به عقب بکشید و ببندید، اما آن را خیلی محکم نکنید. این مدل کل روز دوام می‌آورد، تنها به کمی شامپوی خشک و مقداری آب یا اسپری نمک دریایی نیاز دارید.

4. آندرکات موهای بلند (Long Hair Undercut)

کنتراست بین قسمت‌های تراشیده و بلند به ظاهر شما زیبایی می‌بخشد؛ استایلی پرکاربرد که به روش‌های مختلف مدل‌دهی می‌شود. می‌توانید موهای‌تان را به یک سمت بیاورید یا به‌صورت رسمی‌تر آنها را به عقب بکشید و ببندید. بهتر از همه اینکه آندرکات مردانه نیاز به مراقبت کمی دارد و برای خنک ماندن در ماه‌های گرم تابستان عالیست. با کمی اعتماد به نفس، مدل موی بلند با آندرکات یکی از جذاب‌ترین مدل موهای بلند مردانه است.

5. من بان (Man Bun)

این مدل مو یکی از ساده‌ترین مدل موهای بلند مردانه است که برای فرم‌های مختلف صورت مناسب است. برای داشتن این ظاهر شیک و غیررسمی، کافیست موهای‌تان را با انگشتان خود به عقب شانه کنید و آن را ببندید. قد این مدل به طول موهای‌تان بستگی دارد، اما به عنوان یک قانون کلی، موها را دقیقاً زیر تاج سر جمع کنید و مقداری مو را در پشت گردن آزاد بگذارید. برای داشتن ظاهری ژولیده و مردانه، سر شانه را زیر قسمت بالایی سر بلغزانید تا قسمت‌هایی از موهای اطراف صورت کمی آزاد شوند.

6. لانگ اسلیک بک (Long Slick Back)

شانه به عقب برای مردانی با موهای بلند که خواهان ظاهری جذاب و در عین حال بی‌دردسر هستند، گزینه‌ای عالیست. پرکاربرد است و با لباس‌های رسمی و غیررسمی به خوبی ست می‌شود. کسانی که موهای نازکی دارند، می‌توانند به راحتی با استفاده از ژل مو، حجم و درخشش زیادی به دست آورند. از سوی دیگر، کسانی که موهای مجعد یا ضخیم دارند، می‌توانند قسمت جلویی موها را با استفاده از پماد یا موس به عقب شانه بزنند. در صورت تمایل، فرها را دست‌نخورده باقی بگذارید.

7. مدل موی بلند با ریش (Long Hairstyle with Beard)

مدل موهای بلند مطمئناً تأثیرگذار هستند، اما ست کردن آن با مدل ریش می‌تواند آن را به سطح بالاتری برساند. امروزه ترکیب موهای بلند و ریش، ترند محبوبی شده است. اما باید طول و سبک مناسب را برای تکمیل ظاهر خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که ریش پرپشت و تاب‌دار می‌تواند ظاهری وحشی ایجاد کند، در حالی که ته‌ریش ظریف‌تر ظاهری شیک و حرفه‌ای ایجاد می‌کند. ست کردن مدل ریش با یکی از مدل موهای بلند انتخابی می‌تواند جذابیت و تأثیر کلی ظاهر شما را تقویت کند.

8. فر بلند (Long Curls)

موهای بلند و مجعد ظاهری خیره‌کننده برای کسانی است که استایلی آرام دارند. بافت طبیعی و حجم این نوع مو، آن را برای کسانی که دوست دارند موهای خود را به رخ بکشند، عالی کرده است. با این حال، نگهداری از موهای فر بلند گاهی اوقات چالش‌برانگیز است. برای اینکه موهای خود را در شرایط عالی نگه دارید، باید آنها را به طور منظم حالت دهید و از شستن بیش از حد آنها خودداری کنید. علاوه بر این، استفاده از محصولات مرطوب‌کننده مو برای مردان با موهای بلند می‌تواند به جلوگیری از وز شدن موها کمک کند. به یاد داشته باشید، سشوار کشیدن می‌تواند باعث آسیب و وز شدن موها شود، بنابراین بهتر است تا حد امکان اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند. با کمی کرم TLC، موهای بلند و مجعد شما مطلوب همه خواهد بود.

9. موی بلند بلوند (Long Blonde Hair)

موهای بلند برای مردان با هر رنگ مویی بسیار عالیست، اما موهای بلند بلوند می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. رنگ روشن موهای بلوند همراه با درخشش طبیعی به آن جلوه‌ای زیبا می‌بخشد. فراتر از آن، ارتباط موهای بلوند بلند با خدایان نورس، حس مردانگی و قدرتی را به شخص می‌دهد که شکست دادن آن غیرممکن است. اگر به دنبال این هستید که بیشتر به این زیبایی‌شناسی برسید، ست کردن موهای بلوند بلند با ریش گزینه خوبی است. برای کسانی که بیشتر مدل موج‌سواری را ترجیح می‌دهند، موهای بلند فر و بلوند که روی شانه‌ها می‌ریزند، از مدل‌های جذاب مردانه محسوب می‌شود.

10. موهای صاف بلند (Long Straight Hair for Men)

موهای صاف بلند یکی از جذاب‌ترین مدل موهای بلند برای آقایان است. این مدل مو تمام طول موی شما را نشان می‌دهد. به این دلیل، حفظ مدل و مرتب نگه داشتن انتهای موها که در معرض دید قرار می‌گیرند، ضروری است. برای داشتن ظاهری شیک، اطمینان از سلامت موها نیز مهم است. انجام این کار به کاهش موخوره و افزایش درخشندگی کمک می‌کند. البته، اگر موهای شما به طور طبیعی صاف یا کاملاً صاف نیست، همیشه می‌توانید آن را صاف کنید. کافیست موهای خود را با استفاده از اسپری محافظ حرارت و شانه گرد سشوار بکشید و سپس سرم بزنید تا هر گونه موخوره یا وز شدگی از بین برود.

11. دردلاک (Dreadlocks)

اگر موهای بلندی دارید، هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل موهای بلند ندارید. یکی از گزینه‌های متمایز میان مردم، مدل دردلاک است. اگرچه ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما بدون شک انتخابی جسورانه و شیک است که ارزش توجه را دارد. چه موهایتان را ببافید یا بتابید، موها ظاهری شگفت‌انگیز و شیک دارند که می‌توانند ظاهر شما را بهبود دهند و متمایز کنند. اگر به امتحان این مدل فکر می‌کنید، فقط به خاطر داشته باشید که به مراقبت زیادی نیاز دارد اما نتیجه کار ارزش تلاش را دارد.

12. لانگ بریدز (Long Braids)

بافت یکی از جذاب‌ترین مدل موهای بلند برای مردانی است که به ظاهر جسورانه علاقه دارند. اگر می‌خواهید ظاهری چشم‌نواز داشته باشید، بافته‌های سفت و ریز را در نظر بگیرید که از پوست سر شروع می‌شوند و تا انتها ادامه پیدا می‌کنند. از طرف دیگر، اگر به دنبال بافته ظریف‌تری هستید، موهایتان را به صورت یک گیس بلند و شل از پشت ببافید. به‌خصوص اگر حس جسوری دارید، می‌توانید از مدل بان یا دم اسبی بافته استفاده کنید.

13. موهای بلند با فرق وسط (Long Hair with Middle Part)

فرق وسط می‌تواند ظاهری چشمگیر باشد، به خصوص وقتی که با مدل موهای بلند مردانه ست شود. توجه داشته باشید که این مدل مو به طور کلی برای کسانی که صورت‌های متقارن و موهای صاف‌تری دارند، مناسب‌تر است. برای کسانی که خواهان این ظاهر هستند، نکته کلیدی این است که باید با استفاده از شانه دندانه‌ریز روی موهای تازه شسته‌شده فرق وسط باز کنند و سپس یک قطره سرم مو در امتداد آن بکشند. از طرف دیگر، برای کسانی که موهای حجیم‌تری دارند، ممکن است فرق کج مناسب‌تر باشد.

14. موهای جوگندمی بلند (Long Grey Hair)

برخلاف تصور عموم، داشتن موهای بلند فقط مختص مردان جوان نیست. در واقع، آقایان مسن‌تر با موهای جوگندمی می‌توانند مو‌های بلند را با ظاهری آشفته و شیک از پشت ببندند. بسیاری از مردان با افزایش سن تمایل دارند موهای خود را کوتاه کنند، اما انتخاب موهای بلندتر می‌تواند توهم جوانی ایجاد کند. موهای جوگندمی بلند مدلی جسورانه است، اما اگر می‌خواهید تغییر ایجاد کنید، ارزش امتحان کردن را دارد. این یکی از جذاب‌ترین مدل موهای بلند برای مردان مسنی است که به دنبال یک مدل موی راحت و در عین حال شیک هستند.

15. موهای بلند برای مردان آسیایی (Long Hair for Asian Men)

موهای بلند در طول تاریخ بخش جدایی‌ناپذیر بسیاری از فرهنگ‌های آسیایی بوده‌اند. برخی از مدل‌های موی آسیایی کوتاه هستند، اما تعداد قابل توجهی هم موهای بلند را به رخ می‌کشند. گذشته از ادای احترام به گذشته غنی آنها، مدل موی بلند مردانه برای مردان آسیایی بسیار شیک است. علاوه بر این، موهای آسیایی اغلب ضخیم، قوی و دارای رشد سریع هستند که آنها را به پایه‌ای عالی برای مدل‌های بلند تبدیل می‌کند. بسیاری از مردان آسیایی موهای صاف و ضخیمی دارند که برای بلند کردن عالی هستند.

16. برو فلو (Bro Flow)

مدل «Bro flow» که مورد علاقه سلبریتی‌ها و مردان شیک در سراسر جهان است، یکی از بی‌دردسرترین مدل موهای بلند مردانه است. این مدل مو کاربردی است و می‌توان آن را با انواع مختلف مو متناسب کرد. این مدل آراسته و شیک برای مردی آرام و در عین حال با اعتماد به نفس عالیست. به عقب شانه می‌خورد، بنابراین موها را از چشم دور نگه می‌دارد و ویژگی‌های صورت را نیز برجسته می‌کند. لازم نیست نگران صرف زمان زیاد برای حالت دادن به آن باشید، این مدل نیاز به مراقبت کمی دارد.

17. لانگ کریزی (Long Crazy Hair)

یکی از چیزهای جذاب در مورد موهای بلند مردان این است که امکان حالت دادن به آنها وجود دارد. اگر مردی هستید که دوست دارید ظاهر متفاوتی را تجربه کنید، می‌توانید چیزی متناسب با فرم صورت و ترجیح شخصی خود پیدا کنید. موهای بلند آشفته برای همه مناسب نیست و بیشتر برای آقایانی است که دوست دارند متمایز باشند. مدل موهای آشفته ترند روز و مدلی حجمی است. داشتن موهای آشفته می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و توجهات را به خود جلب کند. برای رسیدن به این ظاهر، به یک حالت‌دهنده قوی و البته اعتماد به نفس زیاد نیاز دارید.

18. لانگ آفرو (Long Afro)

آفروهای بلند مدل‌های جسورانه‌ای هستند، مدل‌هایی که باید با غرور همراه شوند. تنوع زیادی برای انتخاب مدل موی آفرو وجود دارد. برخلاف مدل‌های کوتاه‌تر و تمیزتر، این مدل نامرتب‌تر است. راهی برای تقویت بافت طبیعی موهاست، اما مطمئن باشید که موهای شما در بهترین حالت ممکن قرار دارند و خشکی موها از جذابیت آنها نمی‌کاهد.

19. موهای بلند دکلره شده (Long Bleached Hair)

موهای بلند برای مردان همیشه جذابیت خاصی داشته است و بر کسی پیاده کرده نیست که می‌توان آنها را به روش‌های مختلفی مدل داد. با این حال، اگر به دنبال سطح بالاتری هستید، موهای خود را رنگ کنید. دکلره یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند تحول چشمگیری ایجاد کند، به خصوص اگر مو‌های تیره رنگ دارید. مهم است که هنگام دکلره کردن موهای خود با احتیاط عمل کنید. این فرآیند می‌تواند فوق‌العاده آسیب‌زا باشد، بنابراین استفاده از محصولات و روش‌های مناسب برای به حداقل رساندن این اثرات ضروری است. با مراقبت از موهای خود پس از فرآیند دکلره، می‌توانید از مزایای بی‌شمار داشتن موهای بلند و دکلره بهره‌مند شوید.

20. موهای بلند بلوند با کامب بک (Long Blonde Hair with Comb Back)

برای کسانی که به دنبال ظاهری شیک و آراسته هستند، شانه زدن به عقب گزینه‌ای عالیست که می‌توان آن را روی انواع مو‌ها با طول‌های مختلف پیاده کرد. این مدل به سادگی با شانه زدن موها به عقب حاصل می‌شود و بسته به ظاهر مورد نظر می‌توانید از ژل مو برای ایجاد چسبندگی بیشتر استفاده کنید. شانه زدن به عقب مخصوصاً برای کسانی با موهای بلند که می‌خواهند موها را از صورت دور نگه دارند، مفید است، اما همچنین برای موقعیت‌های رسمی یا حرفه‌ای‌تر که در آنها ظاهری براق و یکپارچه لازم است، انتخابی عالیست.

21. فر بلند با هایلایت (Long Curls with Highlights)

مدل موهای بلند مردانه زیبا هستند و با اضافه کردن هایلایت می‌توان آنها را زیباتر هم کرد. هایلایت نه تنها به موهای شما عمق و بعد می‌بخشد، بلکه می‌تواند موها را بلندتر و درخشان‌تر نشان دهد. با افزودن رنگ به موهای فر خود، می‌توانید ظاهری آفتابی ایجاد کنید که برای هر فصلی مناسب است. هایلایت، الگوی طبیعی موها را تقویت و آنها را مشخص‌تر و چشمگیرتر می‌کند. برای فریم صورت که می‌تواند توجهات را به ویژگی‌های صورت شما جلب کند، اجازه دهید فرها در اطراف صورتتان بریزند.

22. موهاک با فر بلند (Long Curly Mohawk)

موهاک مدلی است که به درد افراد خجالتی نمی‌خورد. حال و هوای سرکشی دارد و برای محیط‌های اداری مناسب نیست. این مدل برای مردانی است که می‌خواهند خود را با موهایشان ابراز کنند؛ معمولاً هر دو طرف سر تراشیده می‌شود، با نواری از موهای بلند در مرکز. با موهای فر، می‌توانید نرمی و ترند مدرن‌تری برای این ظاهر ایجاد کنید. برای رویکردی کمتر جسورانه، می‌توانید پهلوها را کوتاه کنید اما نتراشید. از طرف دیگر، می‌توانید حجم فرهای خود را افزایش دهید و یک استایل بزرگ و جسورانه ایجاد کنید.

23. شگ با فر بلند (Long Curly Shag)

شگی یکی از بهترین مدل موهای بلند برای مردان در دهه 70 میلادی بود و به دلیل سازگاری تا به امروز محبوب و جذاب باقی مانده است. این مدل که دارای موهای لایه لایه است و ظاهری آرام و ژولیده ایجاد می‌کند، می‌تواند با طول‌ها و انواع مختلف مو متناسب شود. اگر می‌خواهید رویکرد مدرن‌تری داشته باشید، مدل شگی را امتحان کنید. این مدل راهی عالی برای تغییر ظاهر شماست و این لایه‌ها وضوح و حرکت بیشتری به موهای شما می‌بخشد و می‌تواند چهره شما را فریم‌بندی کند. حجم این مدل مو را در نظر بگیرید و با اطمینان آن را امتحان کنید.

24. لانگ کرتینز (Long Curtains)

مدل موی پرده قدمتی بیش از 100 سال دارد که در دهه‌های 60، 90 و امروز احیا شده است. فرینج‌ها آن را مشخص می‌کنند و اغلب با فرق وسط جدا می‌شود، اما می‌توان آن را با فرق کج نیز حالت داد. این مدل به قاب شدن صورت و برجسته کردن ویژگی‌های صورت کمک می‌کند و فوق‌العاده جذاب است. می‌توان آن را به راحتی روی موها با بافت‌ها و طول‌های مختلف پیاده کرد، اما برای موهای متوسط تا بلند عالی است. همچنین به مراجعات کمتری به آرایشگاه نیاز خواهید داشت. برای موهای صاف ممکن است کمی سرکش باشد، اما موهای مجعد می‌توانند بلند و آزاد باشند.

25. موهای ژولیده بلند (Long Dishevelled Hair)

مدل موی ژولیده یک راه فوق‌العاده برای دستیابی به ظاهری ناسازگار و بدون زحمت است. مدل موی بلند مردانه زمانی که به این شکل طراحی شده باشد، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. ظاهری بسیار صیقلی و براق دارد. موهای مجعد یا تاب‌دار برای مردان دستیابی به این مدل را آسان‌تر می‌کند، اما می‌توان هر نوع مویی را با محصولات مناسب نامرتب نشان داد. استفاده از موس حالت‌دهنده می‌تواند به حجم و بافت مو اضافه کند.

26. موهای بلند برای ایندین من (Long Hair for Indian Men)

سرخ‌پوستان معمولاً موهایی به رنگ تیره دارند که بافت‌ها و ضخامت‌های مختلفی دارد. تاب‌دار، صاف یا مجعد که اغلب به راحتی حالت می‌گیرد. اگر مردی هستید که می‌خواهید موهای خود را بلند کنید، این مدل انتخابی فوق‌العاده است، چون می‌تواند چهره شما را قاب کند و توجهات را جلب کند. موهای بلند فوق‌العاده کاربردی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که به روش‌های مختلفی از جمله شانه به عقب به آنها حالت دهید. می‌توانید با آرایشگر خود مشورت کنید تا ظاهری را انتخاب کنید که به بهترین شکل با فرم صورت و شخصیت شما مطابقت دارد.

27. موهای بلند چتری (Long Hair with Bangs)

چتری‌ها می‌توانند روی موهای بلند آقایان معجزه کنند. آنها نه تنها می‌توانند به صورت شما حجم دهند، بلکه با پنهان کردن خطوط ریز و چین و چروک به ظاهری جوان‌تر نیز کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید مدل موهای بلند خود را تغییر دهید، چتری گزینه بسیار خوبی هستند، زیرا می‌توان آنها را روی انواع و طول‌های مختلف مو پیاده کرد. برای کسانی که موهای بلندتری دارند، اضافه کردن چتری توجه را به چشمان جلب می‌کند. تطبیق‌پذیری موهای بلندتر همچنین به این معنی است که می‌توانید چتری‌ها را بالا بدهید یا آزاد بگذارید و به شما این امکان را می‌دهد که موهای خود را به هر شکلی که می‌خواهید کوتاه کرده و حالت دهید.

28. موهای بلند با هایلایت (Long Hair with Highlights)

موهای بلند با هایلایت انتخابی عالی برای مردانی است که به دنبال ابعاددهی بیشتر به موهای بلند خود هستند. با عمق و حجم افزوده‌ای که هایلایت‌ها ایجاد می‌کنند، کسانی که موهای مجعد طبیعی بلندی دارند متوجه می‌شوند که فرهایشان برجسته‌تر و مشخص‌تر شده و کسانی که موهای صاف دارند از حرکت و توده موهای خود بیشتر لذت می‌برند. هایلایت روشی پرکاربرد و مؤثر برای روشن‌کردن و درخشان‌تر کردن موها است.

29. موهای بلند با کوییف (Long Hair with Quiff)

مدل موی کوییف یک مدل موی کلاسیک واقعی است که امتحان خود را پس داده و طی چندین دهه انتخابی محبوب برای موهای مردانه باقی مانده است. چیزی که آن را تا این حد بادوام می‌کند، شیوه‌ای است که بدون هیچ زحمتی سبکی زیبا را ایجاد می‌کند. ویژگی بارز کویف، تکه موی جلویی است که برای ایجاد حجم به عقب شانه می‌شود و به این مدل حسی از جنتلمن‌های قدیمی می‌دهد. مدل موی بلند مردانه، وقتی با کویف ترکیب می‌شود، نیاز به محصولات مو با چسبندگی قوی‌تری دارد و مقادیر بیشتری از محصولات برای ایجاد ظاهر دلخواه شما مورد نیاز است.

30. موهای بلند و نامرتب (Long Messy Curly Hair)

موهای مجعد مردانه اغلب به دلیل ظاهر بی‌دردسر و جذاب تحسین می‌شوند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این نوع موها، انتخاب یک مدل موی بلند و نامرتب است. این ظاهر نیاز به مراقبت دارد، حجم و بُعد ایجاد می‌کند و الگوی طبیعی موهای فر شما را برجسته می‌کند. برای ایجاد آرامش در این زیبایی، با افزودن موس یا فوم به موهای مرطوب حالت دهید . با این حال، خود را برای لمس شدن مداوم آماده کنید! چون مردم نمی‌توانند در مقابل وسوسه عبور دادن انگشتان خود از موهای شما مقاومت کنند.

31. موهای تاب‌دار بلند (Long Wavy Hair)

مردان با موهای بلند تاب‌دار چیز فوق‌العاده جذابی دارند. به نظر می‌رسد که به تازگی از رخت خواب بیرون آمده‌اند یا از ساحل برگشته‌اند و این ظاهر بی‌دردسر بخشی از جذابیت آنهاست. می‌توانید آن را با فر یا بدون آن امتحان کنید. حالت دادن به آن کار سختی نیست و می‌توان آن را روی انواع مختلف مو پیاده کرد، اما با موهای تاب‌دار یا فر بهتر می‌شود. اسپری نمک دریا را روی موهای خیس بمالید و بگذارید خشک شود تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر خواستید خط مو را در اطراف فک یا شانه‌ها نگه دارید، ویژگی‌های صورت شما نیز برجسته‌تر می‌شود.

32. لانگ ماپ (Long Mop)

مدل Mop یکی از مدل موهای بلند مردانه است که ظاهری آرام و بی‌دغدغه دارد. اولین بار در دهه 60 محبوبیت یافت و مورد علاقه پل مک کارتنی عضو گروه بیتلز بود. در سال‌های اخیر، مردان جوان از آن استفاده می‌کنند که به داشتن ظاهری جوان‌تر کمک می‌کند. موپ معمولاً حالتی نامرتب و ژولیده دارد و مخصوصاً برای مردانی که موهای حجیم دارند خوب به نظر می‌رسد. به موهایی با حداقل 3 تا 5 اینچ قد نیاز دارید که باید سرتاسر یک اندازه باشد و پیشانی و گوش‌ها را بپوشاند. فرینج این مدل می‌تواند توجه را به چشمان شما جلب کند.

33. موهای مجعد بلوند پلاتینی بلند (Long Platinum Blond Curly Hair)

بلوند پلاتینی رنگی سرد و یخی است که توجهات را به شما را جلب می‌کند. سایه روشن می‌تواند ظاهر شما را روشن کند و ویژگی‌های صورت را برجسته کند. بلوند پلاتینی روی موهای مجعد بلند عالی به نظر می‌رسد، زیرا می‌تواند فرها را تقویت و آنها را برجسته کند، اما رنگ کردن موها فرآیندی آسیب‌زا است که می‌تواند الگوی فر طبیعی شما را تغییر دهد. اگر موهایی تیره دارید، بهتر است برای رسیدن به این ظاهر به آرایشگاه بروید. وقتی صحبت از طراحی مدل مو می‌شود، گزینه‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید موهای خود را بلند و آزاد بگذارید یا می‌توانید از مدل موی وایکینگی الهام بگیرید.

34. موهای قرمز بلند (Long Red Hair)

موهای بلند برای مردان یک انتخاب فوق العاده است زیرا می‌تواند شیک و باحال به نظر برسد. همچنین مفاهیم منسوخ شده در مورد معنای مردانه بودن را به چالش می‌کشد. انواع موها را می‌توان بلند کرد و انواع مدل‌ها و رنگ‌ها برای انتخاب وجود دارد. اگر شما یک مو قرمزی هستید یا می‌خواهید با رنگ کردن موهای خود این رنگ آتشین را داشته باشید، باید بدانید که این رنگ مورد توجه قرار خواهد گرفت. می‌تواند توجه را به ویژگی‌های صورت شما جلب کند و ظاهری جوان به شما بدهد. همچنین موهای قرمز احساس دارد، کمتر از 2% از جمعیت جهان مو قرمزی هستند که این رنگ را به یک رنگ خاص تبدیل کرده است.

35. لانگ تکسچرد شگ (Long Textured Shag)

مدل موهای شگی مردانه در دهه 70 مورد علاقه خدایان راک و نمادهای مد بود، ظاهر درهم و برهم و بی دردسر از محبوبیت دوباره برخوردار شده است. نکته مهم در مورد این مدل این است که فوق العاده پرکاربرد است و می‌توان آن را روی انواع مختلف مو پیاده کرد. لایه‌ها با طول‌های مختلف، اغلب در دو طرف سر و در بالا قرار دارند. ظاهری بسیار آرام دارد و با بافت طبیعی موها تکمیل می‌شود زیرا لایه‌ها را بیشتر به چشم می‌آورد و حرکت بیشتری به آنها می‌بخشد.

36. موهای بلند با فرهای ریز (Long Tight Curls)

فرهای ریز با ظاهر حلقه‌ای کوچکشان مشخص می‌شوند که شکلی چوب پنبه‌ای ایجاد می‌کنند. اگرچه حجیم و چشم‌نواز هستند، اما نگهداری آنها چالش برانگیز است و مستعد گره خوردن، موخوره و خشکی هستند. با این حال، برای مرد جسوری که مایل به صرف زمان و تلاش لازم برای مراقبت از آنهاست، رها کردن طولانی مدت آنها می‌تواند جلب توجه کند و چهره فرد را برجسته می‌کند. کلید حفظ ظاهر فوق العاده آنها استفاده از شامپوها و نرم کننده‌های مناسب است که تغذیه و آبرسانی را محقق و در عین حال از موخوره و خشکی جلوگیری می‌کنند. با مراقبت صحیح، این فرهای بلند و ریز مطمئناً جلب نظر خواهند کرد.

37. موهای تاب‌دار بلند با فرق کج (Long Wavy Side Swept Fringe)

موهای تاب‌دار بلند فوق العاده است، بافتی جالب و جذاب است اما می‌توان آن را به روش‌های مختلف پیاده کرد. یکی از این روش‌ها استفاده از فرینج در کناره‌ها است که به ظاهر شما جلوه‌ای جذاب می‌دهد. شانه زدن موها به پهلو می‌تواند به نرم شدن موهای شما کمک کند. همچنین یک راه عالی برای جلب توجهات به صورت شما است، می‌توانید آزمایش کنید که می‌خواهید فرینج این مدل چه قدر بلند باشد. موی فر نیاز به نگهداری دارد و ممکن است مجبور شوید چندین بار آن را حالت‌دهی کنید تا موها از روی صورتتان دور شوند.

38. مدل موی بلند مردانه حرفه‌ای (Professional Men’s Long Hairstyle)

برای رسیدن به یک مدل موی حرفه‌ای نیازی به کوتاه کردن موهای بلند خود ندارید. بسیاری از استایل‌ها می‌توانند مرتب و آراسته به نظر برسند و ظاهری جدی‌تر از موهای تاب‌دار بلند و ساحلی نشان دهند. چند گزینه از جمله مدل گوجه‌ای برای مردان شیک پوش‌تر است و برای کسانی که می‌خواهند خلاق باشند، مدل مویی که موها را از چشم آنها دور نگه دارد. دم اسبی ساده نیز می‌تواند جایگزین خوبی باشد. موهای شانه شده به عقب می‌تواند شیک و حرفه‌ای باشند که موها را از صورت دور نگه دارد.

39. مدل موی مدیوم لانگ (Medium Long Hairstyle for Men)

موهای بلند متوسط انتخابی عالی برای مردانی است که بهترین‌های هر دو دنیا را می‌خواهند. با این طول مو، می‌توانید مدل‌های مختلف مو را آزمایش کنید. اما بر خلاف موهای بلندتر، موهایی که تا شانه می‌رسند قابل کنترل هستند و حالت دادن به آنها آسان است، به این معنی که مجبور نیستید هر روز ساعت‌ها برای مراقبت از موهای خود وقت بگذارید. علاوه بر این، این طول قابل کنترل‌تر است که می‌تواند به حفظ سلامت موهای شما کمک کند. اگر می‌خواهید کمی جذابیت به ظاهر خود اضافه کنید، فرینج به قاب‌بندی صورت شما کمک می‌کند و ویژگی‌های صورت را نمایان می‌کند. چه موهای‌تان صاف باشد چه فر یا تاب‌دار، موهای بلند با طول متوسط گزینه‌ای پرکاربرد است که می‌تواند برای هر سبک زندگی مناسب باشد.

40. موهای صاف بسیار بلند (Very Long Straight Hair)

موهای صاف بسیار بلند جذابیت خاص خود را دارد. نگهداری موهای صاف آسان‌تر است و نیازی نیست مانند مو‌های فر نگران گره‌خوردگی باشید. مردانی که موهای بلند دارند گزینه‌های زیادی برای مدل‌دهی دارند و می‌توانند مدل‌های مختلف را تجربه کنند. برای ظاهری مردانه‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌توانید آن را با پشتی صاف امتحان کنید یا با فرق وسط تا ویژگی‌های صورت‌تان، به ویژه چشم‌ها و استخوان‌های گونه را برجسته کنید.

سوالات متداول مدل موی بلند برای مردان

آیا موهای بلند برای مردان شیک است؟

موهای بلند برای مردان شیک است. همه چیز به بافت طبیعی موها و مدل مناسب برای ظاهر و سبک زندگی شما بستگی دارد. طیف وسیعی از مدل‌ها برای موهای بلند مردان وجود دارد. کلید شیک نگه داشتن موهای بلند این است که از آنها با درمان‌ها و اصلاح منظم مراقبت کنید.

مدل موی بلند مردانه چیست؟

تعریف موهای بلند مردانه بسته به فرهنگ می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، شش اینچ طولی است که می‌توانید موهای خود را بلند در نظر بگیرید. هر طول مو پایین‌تر از لاله گوش در محدوده مو‌های بلند قرار می‌گیرد.

آیا موهای بلند برای مردان غیرحرفه‌ای است؟

موهای بلند هر روز رایج‌تر می‌شوند، اما همچنان در برخی از محیط‌های کار، مانند دفاتر شرکت‌ها، غیرحرفه‌ای تلقی می‌شوند. هنگام تصمیم گیری برای بلند کردن موهای خود، باید خط شغلی خود را در نظر بگیرید و اینکه آیا موهای بلند روی آن تأثیر می‌گذارد یا خیر. اگر مجاز است، بهتر است آن را تمیز و مرتب نگه دارید، مرتباً بشویید (شامپوی خشک مهم است!) و شانه بزنید.

از چه سنی باید موهای بلند را کنار گذاشت؟

محدودیت سنی برای داشتن موهای بلند وجود ندارد. مردان برجسته‌ای با موهای جوگندمی در حال حاضر وجود دارند. فقط به یاد داشته باشید که آنها را با اصلاح منظم و استفاده از حالت‌دهنده، سالم نگه دارید. تنها بازدارنده موهای بلند با افزایش سن ممکن است ریزش مو باشد. متأسفانه، موهای بلند خط موی در حال عقب رفتن یا طاسی را تقویت می‌کند. اگر این طور است، بهتر است مدل‌های کوتاه را انتخاب کنید.

آیا موهای بلند مردانه جذاب هستند؟

مردانی که مدل موی بلند دارند جذابیت خود را به نمایش می‌گذارند که نمادی از مردانگی، شادابی و سلامتی است. مردانی که مدل موهای بلند دارند، راحتی را نشان می‌دهند که برای همه جذاب است. شکستن هنجارهای جنسیتی نیاز به اعتماد به نفس دارد و نشان می‌دهد که شما می‌خواهید خود واقعی‌تان باشید.

چگونه موها را بلند کنیم؟

برای رشد و حفظ ظاهر مو‌های بلند خود، چند کار وجود دارد که باید انجام دهید. اول، مرتباً با آرایشگرتان مشورت کنید. همچنین، رژیم غذایی متعادل مهم است. هنگام خشک کردن موهای خود، از استفاده از حرارت بالا خودداری کنید و از محصولات و ابزارهایی که می‌توانند باعث خشکی و آسیب شوند دوری کنید. در آخر به یاد داشته باشید که مرتب شانه بزنید. اگر دم اسبی یا بان مردانه را انتخاب می‌کنید، برای محکم‌تر بستن موها، به جای کش‌های پلاستیکی، سراغ کش موهای نرم بروید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *