تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی از پشت بسته مردانه (Man Bun)

احتمالا ‌مدل موی من بان یا از پشت بسته را همه‌جا دیده‌اید؛ از کافی‌شاپ‌نشین‌ها گرفته تا هیپسترهایی که در خیابان‌ها می‌بینید یا سرآشپزها ممکن است چنین مدل مویی داشته باشند. موی من بان مردانه، مدلی مطابق مد روز برای آقایانی است که موهای بلند دارند و به دنبال این هستند که موهایشان را به شکل‌های مختلفی حالت دهند. این‌ روزها آقایان با هر سن و سلیقه‌ای مدل‌ موی دم اسبی قدیمی را کنار گذاشته‌اند و به‌‌جای آن، با برداشت منحصربه‌فرد خود از مدل موی زیبای من بان خانم‌ها الهام گرفته‌اند.

برای داشتن این مدل مو یعنی مدل من بان، به ابزاری خاص یا اکسسوری‌های مو احتیاجی ندارید. اگر از عقب راندن موهای خود با دست‌هایتان خسته شده‌اید ولی هنوز برای کوتاه‌کردن آن‌ها آماده نیستید، می‌توانید از انواع مدل موی من بان که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم استفاده کنید.

مدل موی من بان مردانه چیست؟

اگر با مدل موی من بان زنانه آشنایی داشته باشید، ممکن است فکر کنید مدل موی من بان مردانه هم دقیقا به همان شکل است. با این که مدل پیچاندن مو و بستن آن با کش یکسان است ولی این مدل مو می‌تواند با توجه به حالت‌های مختلف مو، بلندی مو و ترجیح شخصی انواع متفاوتی به‌ خود بگیرد. مدل موی من بان می‌تواند کاملا مردانه باشد و باعث جلب توجه دیگران به استخوان‌بندی مردانه صورت شما شود.

آیا برای داشتن این مدل به موهای بلند احتیاج داریم؟

برای داشتن مدل من بان نیاز به موهای بلند دارید. این بدین معناست که اگر در حال‌ حاضر موهای کوتاهی دارید، باید کمی صبر کنید تا موهایتان رشد کند. طبیعتا این پروسه مدتی طول می‌کشد، اما اگر موهایی حدود پانزده سانت داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی موهایتان را بالای سرتان بپیچید و به آن حالت بدهید. هر قدر موهای بلندتری داشته باشید، بهتر می‌توانید به موهایتان مدل من بان مردانه بدهید.

چگونه مدل موی من بان را برای آقایان ببندیم؟

برای جلوگیری از این‌که مدل موی من بان زنانه به‌نظر برسد، آقایان با روش ساده‌تری موهای خود را به این مدل می‌بندند. برای شروع، هیچ احتیاجی به پیچاندن موها در حالتی خاص و یا استفاده از گیره موهای نازک و دردناک ندارید. به‌جای همه این‌ها می‌توانید با دنبال کردن مراحل ساده زیر به موهایتان مدل من بان مردانه بدهید.

  • ابتدا محل قرارگیری موی من بان خود را مشخص کنید. این‌ مورد تا حد زیادی به بلندی موی شما بستگی دارد. هرقدر موهای بلندتری داشته‌باشید، دستتان بازتر است. موهای خود را در دست بگیرید و محل قرار گیری آن را انتخاب کنید و پس از انتخاب محل مورد نظرتان موهایتان را محکم ببندید.
  • موهای خود را به طور کامل شانه بزنید و بخشی که قصد دارید ببندید را جدا کنید. بعضی از آقایان ترجیح می‌دهند بخش میانی موهای خود را بببندند و عده‌ای ترجیح می‌دهند کل موها را به شکل ساده‌ای پشت سر خود به شکل من بان دربیاورند.
  • با داشتن یک کش مو در دست، موهایتان را جمع کنید. پس از انتخاب محل ایده‌آل، موهایتان را محکم در دست بگیرید و چند بار در کش بپیچید. در دور آخر، موها را کامل خارج نکنید و به جای آن،‌ موها را جمع کنید و تا نصفه از کش مو خارج کنید. به همین سادگی می‌توانید مدل موی من بان مردانه داشته باشید.

چگونه از موی من بان مردانه مراقبت کنیم؟

با این‌که بستن موها با این مدل ساده است، حفظ شرایط و سلامت موها حین رشد مستلزم مراقبت ویژه‌ای است.

  • محصول نرم‌کننده مناسبی برای موهایتان تهیه کنید و هربار بعد از شست و شو با شامپو از آن استفاده کنید. این‌کار علاوه بر براق کردن گره موها را باز می‌کند و به سلامت ساقه موها کمک می‌کند.
  • هر روز موهای خود را برس بکشید. مطمئنا دلتان نمی‌خواهد گره و پیچ خم موهایتان باعث ایجاد موخوره شود و ظاهر موهایتان را خراب کند. پس مطمئن شوید که هر روز موهای خود را برس می‌کشید.
  • در آخر،‌ از این‌که دائما موهای خود را به این حالت ببندید بپرهیزید. این‌که روزانه موهای خود را به حالت من بان ببندید می‌تواند باعث ایجاد شکستگی در ویژگی الاستیک موهای شما شود. هرچند وقت یک بار موهای خود را آزادانه باز بگذارید.

مدل‌های من بان خلاقانه برای آقایان

انوع مختفی از این مدل مو برای انواع سلیقه‌ها وجود دارد. بعضی از آن‌ها ممکن است جسورانه به ‌نظر برسند و بعضی از آن‌ها توجه بسیاری به خود جلب می‌کنند. این مدل مو می‌تواند پرحجم باشد یا محکم بسته شود. همین ‌طور می‌تواند بالا یا پایین سر قرار بگیرد؛ همه این موارد به سلیقه و ترجیح شخصی شما بستگی دارد. علاوه بر این، همان‌طور که پیش‌ترگفته شد، این مدل مو می‌تواند با انواع مختلفی از آندرکات بسته شود. اجازه دهید نمونه‌هایی از این مدل مو را در ادامه معرفی کنیم.

1. مدل موی من بان مردانه همراه با فید (Man Bun Fade)

واضح است که مدل موی فید در کنار هر مدل موی دیگری خوب به‌ نظر می‌رسد. خصوصا اگر مدل فید به شکل آندرکات باشد. مدل موی من بان به همراه فید دقیقا این ادعا را ثابت می‌کند. برای داشتن این مدل مو، کناره‌های مو را کوتاه کنید و قسمت بالای مو را به شکل من بان بالای سر ببندید و بخش پایینی سر را با آندرکات کوتاه کنید.

2. مدل موی من بان فر (Curly Man Bun)

اندازه یا حالت موها هیچ محدودیتی برای داشتن این مدل مو ایجاد نمی‌کنند. با توجه به این مسئله، مدل موی من بان می‌تواند با موی فرفری هم خوب به‌نظر برسد. موی فرفری باعث می‌شود که این مدل برجسته‌تر و هیجان‌انگیزتر به‌ نظر برسد و از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

3. مدل موی من بان بافته شده (Man Bun Braids)

اگر این مدل مو را می‌پسندید به این معنی‌ است که عاشق شکستن کلیشه‌ها هستید. این دلیل خوبی است که مدل من بان را با یک مدل موی حاشیه‌ساز دیگر، یعنی موی بافته شده، ترکیب کنید. مدل موی من بان مردانه بافته شده خیلی رایج نیست، پس با داشتن این مدل مو می‌توانید به فردی پیشرو در مد تبدیل شوید.

4. مدل موی من بان شلخته (Messy Man Bun)

برای داشتن این مدل مو احتیاجی نیست به آرایشگرهای خبره مراجعه کنید. این مدل بسیار ساده است و همین سادگی است که جذابیت آن را تضمین می‌کند. این روزها مردان جوان به‌خوبی می‌دانند که سادگی معادل نبوغ است. ترکیب کردن مدل موی من بان شلخته با ریش می‌تواند استایل شما را پیچیده‌تر کند. بی شک ترکیب مدل موی من بان مردانه به همراه ریش‌ تصمیم هوشمندانه‌ای است.

5. مدل موی من بان با آندرکات و تیپر فید (Undercut Man Bun Taper Fade)

اگر می‌خواهید تمرکز را بر روی موی من بان خود نگه‌ دارید، می‌توانید کناره‌های موی خود را فید کنید و پشت سر را با مدل آندرکات کوتاه کنید. در صورتی‌ که به‌ دنبال مدل مویی جسورانه‌تر هستید، آندرکاتی کمرنگ مناسب شماست.

6. مدل آندرکات (Undercut Design)

به دنبال راهی برای بهتر کردن مدل موی من بان خود هستید؟ ترکیب این مدل با آندرکات، فید یا هر دوی آن‌ها می‌تواند در این راه به شما کمک کند. مدل موی من بان همراه با آندرکات ظاهری متضاد و مد روز به موهای شما می‌دهد؛ خصوصا اگر آن را با مدل مویی منحصربه‌فرد ترکیب کنید. با اینکه نگهداری از این مدل مو سخت است اما کاملا ارزشش را دارد.

7. مدل موی من بان مردانه همراه با آندرکات (Undercut Man Bun)

این مدل موی مردانه مدلی است که آقایان شیک و خوش‌لباس همیشه رویای آن را در سر داشتند. ترکیب مدل‌های مد روز همیشه نتیجه خوبی را به دنبال داشته است و در این مورد به‌خصوص، برشمردن تمامی مزایای آن کار سختی است. در این مدل مو، باید کناره‌های سر محو شده یا کاملا تراشیده شده باشد و قسمت بالای مو که بلند و دارای بافت است با مدل من بان بالای سر بسته شود. تمامی این مدل موهای مد روز ویژگی و جزئیات صورت شما را برجسته‌تر می‌کند و شما را فوق‌العاده جذاب نشان می‌دهد.

8. مدل موی من بان نیمه باز (Half Up Hairstyle)

 این مدل مو برای مواقعی که می‌خواهید موهایتان را از روی صورتتان دور نگه دارید و همزمان ظاهری مطابق مد روز داشته باشید بسیار جذاب است. مدل موی من بان نیمه بازـ نیمه بسته هم بلندی موهایتان را به رخ می‌کشد و هم آن‌ها را از روی صورتتان کنار می‌زند. همچنین، در این مدل می‌توانید به جای ساده بستن موهایتان، آن‌ها را ببافید؛ با تغییر دادن حالت بستن موهایتان می‌توانید ظاهری منحصربه‌فردتر به آن‌ها بدهید.

9. مدل موی بافت و من بان مردانه (Men’s Braids And Bun)

مدل موی من بان ساده می‌تواند با اضافه شدن بافت ظاهری بسیار شیک به خود بگیرد. می‌توانید هر مدل بافتی که ترجیح می‌دهید را بر روی موهایتان اجرا کنید. کاری که باید انجام بدهید این است که تا جایی که می‌توانید موهایتان را ببافید، آن‌ها را جمع کنید و هر جایی که می‌خواهید درون کش مو بپیچید. از آرایشگر خود بخواهید که تا بر بخش‌های مختلف موهای شما بافت بزند و ظاهر جذابی به موهایتان بدهد. مدل موی من بان مردانه همراه با بافت مدلی است که هر آقایی با موهای بلند باید امتحان کند.

10. مدل موی نیمه فر (Half Curls)

ممکن است مدل موی من بان برای آقایانی که موهای فر دارند بسیار انبوه و حجیم به نظر برسد. اگر نمی‌خواهید موی من بان شما به بزرگی تمام سرتان به نظر برسد، تنها لازم است فقط قسمتی از موهای خود را ببندید و باقی مویتان را باز نگه دارید.

11. مدل موی من بان پایین بسته شده برای موهای بلند (Low Man Bun For Long Hair)

ممکن است آقایانی که موهای بسیار بلند دارند مدل موی من بان بالا بسته شده برایشان بسیار سنگین و حجیم باشد. به این افراد پیشنهاد می‌شود موهایشان را پشت سر و پایین ببندند. علیرغم این‌که این مدل ساده به نظر می‌رسد، بسیار مطابق مد روز و جسورانه است و وزن بسیاری را از روی سر شما می‌کاهد.

12. مدل موی من بان بسته شده با دو رشته مو (Two Strand Twist In A Bun)

اگر به طور معمول از مدل موی من بان با دو رشته موی گنجانده شدن در آن استفاده می‌کنید، اما از آن خسته شده‌اید، می‌توانید موهایتان را مدل من بان ببندید. با این مدل مو، شما یک تیر و دو نشان می‌زنید. با این کار در عین حال که موهایتان را جمع کرده‌اید، همزمان بر طبق مد نیز آنها را آراسته‌اید. از کش موهای زینتی مردانه نیز می‌توانید استفاده کنید تا ظاهر جذاب آن بیشتر به چشم بخورد.

13. مدل موی من بان با بافت کورنروز (Cornrows Bun)

آیا مدل بافت‌های پیجیده‌تر را ترجیح می‌دهید؟ در این صورت، مدل موی من بان با بافت کورنروز می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مدل مو، ممکن است به مدت زمان طولانی‌تری برای رشد نیاز داشته باشد و بستن آن، چالش‌های بیشتری هم به همراه دارد، اما بدون شک، نتیجه آن بسیار تحسین‌برانگیز خواهد بود.

14. مدل موی من بان بالا بسته شده به همراه باندانا (High Bun With Bandana)

چه کسی گفته است که مردان نباید موهای خود را با لوازم تزئینی مو زینت دهند؟ به این افراد گوش ندهید! شما به راحتی می‌توانید با استفاده از یک باندانا، مدل موی مردانه من بان خود را بیارایید. می‌توانید از بانداناهای تک رنگ، طرح‌دار، رنگ‌های روشن، خنثی، متضاد و یا مشابه همدیگر نیز استفاده کنید. انتخاب‌هایتان در استفاده از بانداناها برای این مدل مو هیچ محدودیتی ندارد.

15. موی تماما فر مدل آفریقایی (Black Curly Hair)

اساسا برای مدل موی جذابی مثل مدل موی من بان مردانه هیچ محدودیتی وجود ندارد. بافت‌ موی آفریقایی نیز از این قائده مستثنی نیست. اصولا این مدل مو برای بسته شدن به حالت من بان بسیار مناسب است. با داشتن چنین مدل موی جسورانه‌ای، بدون نیاز به بلند بودن، موهایتان بسیار حجیم و دارای بافت به نظر می‌رسد.

 16. موی تماما فر (Full Curls)

می‌توان گفت این مدل، نسخه اصلی مدل موی من بان مردانه است. موی من بان تماما فر دارای تنوع بسیاری است. می‌توان آن را بالا یا پایین بست، مرتب کرد و یا شلخته نگه داشت. طبیعتا این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید موهایتان را به چه شکل ببندید، با این حال، اگر می‌خواهید این مدل را ارتقا دهید، می‌توانید مدل آندرکات را  امتحان کنید و آن را با خطی تا کناره‌های صورت و شقیقه‌هایتان کامل کنبد.

17. مول موی من بان همراه با ریش (Bun And Beard)

برای این‌که ثابت شود مدل موی من بان ظاهری مردانه دارد می‌توانید آن را با موهای صورتتان همراه کنید. اهمیتی ندارد که قصد دارید آن را با چه نوعی از موهای صورتتان ترکیب کنید. سبیل ضخیم یا نازک، ریش بلند و حجیم یا ته‌ریش، همه این موارد می‌توانند به خوبی ظاهر مدل موی من بان شما را تکمیل کنند. علاوه بر این، مدل موی من بان می‌تواند به شکل‌های مختلفی بسته شود. در کمال تعجب، مدل موی من بان نیمه باز در کنار ریش‌های پر و بلند که به موها متصل می‌شود، ظاهری بسیار جذاب دارد.

18. مدل موی من بان مردانه همراه با بافت دردلاک (Dreaded Bun)

روش عالی دیگری برای به رخ کشیدن مدل موهای آفریقایی، مدل موی من بان مردانه است. اگر ترجیح شما این است که بافت دردلاک داشته باشید، بستن آن‌ها به شکل من بان نه تنها آسیبی به استایل شما نمی‌زند، بلکه تنوع و تغییر مثبتی ایجاد می‌کند. موی بافته شده من بان علاوه بر این که مطابق مد روز و جذاب است، می‌تواند به موی بافته شده شما نظم دهد.

19. موی موج‌دار بلند (Long Wavy Hair)

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، مدل موی بافت مردانه با هر حالت و بلندی مویی اجرا می‌شود. آقایانی که ترجیح می‌دهند موهایشان بلند باشد هم می‌توانند مدل موی من بان داشته باشند. این افراد می‌توانند بخشی از موهای خود را به شکل من بان ببندند و بای موهایشان را باز رها کنند. این مدل مو خصوصا برای آقایانی که موهای موج‌دار دارند جذاب به‌نظر می‌رسد.

20. مدل موی موهاک من بان (Mohawk Man Bun)

اگر تمایل دارید دو مدل موی تقریبا متضاد هم را با یکدیگر ترکیب کنید، آزادانه این‌کار را انجام دهید. ترکیب مدل موی موهاک و مدل موی من بان شدیدا زیبا و چشمگیر به‌ نظر می‌‌رسد. این مدل مو نوع دیگری از مدل موی من بان همراه با آندرکات است است که این روزها بسیار مجبوب شده است.

21. مدل موی من بان پیچیده شده (Twisty Top Bun)

موهای بلند را می‌توان به روش‌های متعددی حالت داد، با این حال مدل موی من بان ساده‌ترین و طبیعی‌ترین گزینه موجود است. شما می‌توانید تمام موهایتان را به‌سادگی بپیچید و ببندید؛ این شیوه ظاهری شلخته به موها می‌دهد که نشان می‌‌دهد برای خوب به نظر رسیدن موهایتان تلاش زیادی نکرده‌اید. تنها لازم است موهایتان را بی‌قیدانه ببندید و به همین راحتی ظاهری جذاب داشته باشید.

22. مدل موی من بان پایین بسته شده شیک (Elegant Low Bun)

Elegant Low Bun

اگر مردی بخواهد مدل موی من بان‌اش ظاهری شیک، مرتب و متعادل داشته باشد، به راحتی می‌تواند این‌کار را انجام دهد. موی بلند در آقایان دارای انعطاف‌پذیری و تنوع فراوان است. می‌توانید مدل‌های متعددی را بر روی موهایتان اجرا کنید، از مدل من بان شلخته گرفته تا موهایی که مرتب و محکم پایین سر بسته شده‌اند. برای این‌که موهای مدل هیپسترتان مرتب و شیک به نظر برسد تنها لازم است آن‌ها را با نظم پشت سرتان ببندید.

23. مدل موی من بان کوچک (Small Man Buns)

براس اینکه مدل موی من بان داشته باشید تنها نیاز است موهایتان به اندازه‌ای بلند باشد که بتوانید آنها را با کش ببندید. این‌که موهایتان را چقدر بالا می‌بندید اهمیت چندانی ندارد. همیشه لازم نیست موهایتان را مدل به‌خصوصی کوتاه کنید. به سادگی می‌توانید موهای عادی‌تان را به حالت من بان ببندید. حتی اگر موهای نسبتا کوتاهی دارید هم می‌توانید مدل موی من بان بر روی آن‌ها اجرا کنید.

24. مدل موی من بان آسیایی (Asian Inspired Hairstyle)

آیا هنرهای رزمی آسیای شرقی شما را مجذوب خود می‌کند؟ چطور است مدل موی من بان آسیایی را امتحان کنید؟ طبیعتا این مدل مو مطابق سلیقه تمامی افراد نیست اما در هر صورت توجه بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند. این مدل مو شامل موهای من بان بسته شده در بالای سر می‌شود، در حالی که باقی موها آزادانه رها شده و موهای دو طرف صورت کمی موتاه تر شده باشند.

25. مدل موی من بان بالا بسته شده (High Bun)

آیا تمایل دارید استفاده مفیدی از مدل موی من بان مردانه داشته باشید؟ موهای من بان خود را بسیار بالا ببندید. این‌کار نه تنها باعث می‌شود بلندقدتر به‌ نظر برسید بلکه حالت صورتتان را نیز کشیده‌تر می‌کند. برای تاکید بیشتر بر موهای من بان‌تان پشت و کناره‌های موهایتان را با مدل آندرکات کوتاه کرده و آن را با ریش مردانه‌تان ترکیب کنید.

26. مدل موی من بان فضایی (Space Buns)

خیر، این مدل مو همانند مدلی که دخترها در فسیوال‌های موسیقی موهایشان را می‌بندند نیست. با این مدل مو می‌توانید خلاقیت و دور بودنتان از کلیشه‌ها را به رخ بکشید و خاص و منحصربه‌فرد به نظر برسید. این مدل شامل دو عدد موی من بان در دو طرف سرتان می‌شود. این مدل نه تنها سرگرم کننده و جالب است، بلکه اگر آن را با ریش ترکیب کنید بسیار مردانه و جذاب به‌نظر می‌رسد.

27. مدل موی من بان با کناره‌های تراشیده شده (Hair Bun Shaved Sides)

برای اینکه توجه بیشتری به موهای من بان خود جلب کنید، می‌توانید با تراشیدن کناره‌های موهایتان تضاد و کنتراست ایجاد کنید. از آن‌جایی که در این مدل، قسمت بالای موهایتان به شکل قابل توجهی بلند است، کناره‌های مو باید بسیار کوتاه باشند. در نتیجه، می‌توانید این قسمت‌ها را کاملا بتراشید یا بسیار کوتاه کنید. علاوه بر این می‌شود این مدل مو را با ریش ترکیب کرد.

28. موی من بان اسلیک بک (Slick Back Bun)

در روزهایی که نیاز دارید استایلی مرتب و رسمی داشته باشید، موهایتان نیز باید با لباس‌هایتان مطابقت داشته باشد. به منظور داشتن موهای مرتب، تنها لازم است آن‌ها را محکم و صاف پشت سرتان ببندید.

29. مدل موی توئیست اینتو بان (Twists Into Bun)

30. مدل موی تایت هایت بان (Tight High Bun)

31. مدل موی Messy Medium Hair High Bun

32. موهای Wavy Thick Hair

33. مدل موی Messy Half-Up Bun For Shoulder Length Hair

34. مدل موی Low Slicked Back Bun

امیدوار هستیم که تا این‌جا توانسته باشیم دلیل محبوبیت مدل موی من بان نزد آقایان با سلایق و سنین مختلف را توضیح دهیم. این مدل مو دارای تنوع بسیاری است و همچنین ساده و مردانه است. با وجود انواع گزینه‌های موجود برای این مدل مو، امکان ندارد نتوانید استایل مناسب خودتان را با این مدل داشته باشید! از آن‌جایی که می‌دانید چطور این مدل مو را داشته باشید، دلیلی برای امتحان نکردن آن وجود ندارد.

سوالات متداول

چه افرادی موهایشان را با مدل من بان می‌بندند؟

مردان غربی که موهای بلند دارند،  معمولا موهایشا را بالای سرشان می‌بندند که به آن موی من بان یا اصطلاحا «Men Bun» می‌گویند. همین‌طور این مدل مو مدلی محبوب نزد هیپسترهای اهل بروکلین است.

مدل موی من بان مردانه چه چیزی را نشان می‌دهد؟

مدل من بان نقطه عطفی در دنیای مدل موهای مختلف است. این مدل مو جسورانه و شجاعانه است و باعث می‌شود در جمعی از افراد مختلف بسیار به چشم بیایید. این روزها، می‌توان گفت از آنجایی که موی من بان هم توسط خانوم‌ها و هم توسط آقایان بسته می‌شود، داشتن این مدل مو می‌تواند روشی برای تکریم برابری جنسیتی باشد.

آیا مدل موی من بان در سال ۲۰۲۰ هم مطابق مد روز است؟

از زمان محبوبیت این مدل مو، هرگز موی من بان از مد نیفتاده است و سال ۲۰۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

چه کسی اولین بار داشتن مدل موی من بان را آغاز کرد؟

مدل موی من بان که امروزه می‌شناسیم اولین بار در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ شناخته شد. این مدل توسط هیپسترها و همچنین سلبریتی‌های انگلیسی و آمریکایی مثل واکین فینیکس، زین مالیک، جرد لتو و هری استایلز محبوب شد. با این حال ریشه اصلی این مدل مو به امپراطوری روم و اسکاندیناوی در قرون ۸ تا ۱۱ باز می‌گردد.

آیا مدل موی من بان مردانه است؟

مطمئن باشید که مدل موی من بان بسیار مردانه است. تعجبی ندارد که این مدل موی مد روز و جذاب بسیار خانم‌ها را مجذوب می‌کند. با این‌حال برای اینکه از مردانه بودن ظاهر خود اطمینان حاصل کنید‌، می‌توانید مدل موی من بان را با داشتن ریش کامل کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *