تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی اسپایکی مردانه

مدل موی اسپایکی برای مردان قدری دهه نودی به نظر می‌رسد، اما اصلا اینطور نیست. در حالی که مدل موی اسپایکی دورانی به اوج محبوبیت خود رسید که برنامه The Fresh Prince of Bel-Air از تلویزیون پخش می‌شد و همه شلوارهای بگی خیلی کوتاه می‌پوشیدند اما هیچ وقت مثل دیگر مدها محو نشد. در واقع، این مدل مو فقط با گذشت زمان بهتر شد!

مدل موی اسپایکی جذاب امروزی برای مردان

از آن زمان، ظاهر مردان بهتر شده است و چیزی سبک‌تر را جایگزین ژل موی ارزان خود کرده‌اند که امکان داشتن سبک کلاسیک ساده‌تر را در اختیار آنها می‌گذارد. اگر مدل موی اسپایکی می‌خواهید اما نمی‌دانید چطور، ادامه این مقاله را بخوانید. ما در اینجا چندین روش مختلف و منحصر به فرد برای راهنمایی شما داریم. در پایان متوجه می‌شوید که دقیقا کدام یک برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. ساید اند آپ اسپایکی (Side and Up Spiky)

این مدل مو ظاهری مردانه شیک و آراسته دارد. ترکیب ریش و سبیل اصلاح شده، ابروهای پرپشت، کناره‌های تراشیده مو و موهای اسپایکی چیزی است که باید ایستاد و آن را تحسین کرد. با مقداری حالت‌دهنده و واکس مو، موهای تیره او بافتی بی عیب و نقص پیدا کرده است، مدل مویی 100 درصد رشک برانگیز!

2. اسپایکی نرم و کوتاه جلوی مو (Soft, Short Spikes on Top)

در این چهره زیبا همه چیز به هم می‌آید! اول، سبیل اصلاح شده‌ای است که به ریش کوتاه و مرتب شده می‌رسد. بعد طرفین مو به اسپایکی ساده رو به بالا منتهی می‌شود. این مدل موی اسپایکی هم برای شرایط رسمی و هم برای شرایط غیر رسمی مناسب است.

3. اسپایکی بدون ریش (Bare Faced Spiky)

ریش و سبیل به همه مردها نمی‌آید. این مدل موی اسپایکی بلند همه چشم‌ها را به خود جذب می‌کند! به موهای بلندتر باید دقیقا پس از استحمام رسیدگی شود تا مطمئن شویم که ژل و تافت مورد استفاده برای این مدل مو کل روز حالت آن را حفظ می‌کند.

4. موهای اسپایکی ژولیده (Disheveled Spiked)

اگر بتوانید با یک سبک پسرانه جذاب کنار بیایید که نیاز به کم‌ترین رسیدگی دارد، پس این مدل مناسب شماست. مدل موی اسپایکی در جهت جلو، پریشان در سمت چپ و راست و رو به بالا، در این کوتاهی شلخته جهت موها به هر طرف خوب به نظر می‌رسد.

5. اسپایکی اج تو اج (Edge-to-Edge Spiky)

گفته می‌شود که خط مستقیم کوتاه ترین فاصله بین دو نقطه است. این قاعده خیلی خوب در مورد این مدل موی اسپایکی جذاب صدق می‌کند. اصلاح دقیق از پیشانی تا شقیقه‌ها و از روی گونه تا گوشه لب‌ها قابل توجه است. ختم کلام اینکه این مدل موی مردانه، تعریف جدیدی از مدگرایی است.

6. اسپایکی موهاک (Spiked Mohawk-Inspired)

رو به به جلو و به سمت یک نقطه شانه می‌شود که به معنای ظاهر رسمی و جدی آن است. این مدل مو با طرفین موی کمی کوتاه‌تر و اسپایکی شانه شده در طرفین را از هر طرف که ببینید مدل مویی وحشتناک زیبا است.

7. اسپایکی پیسی (Piecey Spikey)

در این سبک همه چیز به بلندی موهای بالای سر مربوط است. برای رسیدن به بهترین نتیجه، موها را با سشوار خشک کنید تا کمی مرطوب بماند و سپس از محصولی استفاده کنید که مو را سنگین نمی‌کند. به خشک کردن مو با یک برس گرد ادامه دهید تا زمانی که مو صاف بایستد، نتیجه خدمت شما. کی گفته موهای بلند یعنی فقط مدل موی ساده؟

8. هایلایت و اسپایکی با ساید باز (Highlights and Spike with Side Buzz)

جذابیت تارهای رنگ شده چیزی است که تصویر نشان می‌دهد. استفاده از یک ژل یا محصول نگهدارنده قوی باعث درخشش تارهای هایلایت شده می‌شود و در عین حال مدل موی بالای سر اسپایکی و عالی است. این مدل مو با کناره‌ها و پشت کوتاه تر مدل موی اسپایکی مردانه را چنان شیک می‌کند که تا به حال سابقه نداشته.

9. اسپایکی موجدار (Wave of Spiked)

این مدل مو با موهایی با طول متوسط در دو طرف، کوتاه‌تر دور گوش‌ها و بلندتر در بالای سر که به سمت بالا کشیده می‌شود مستلزم صبوری و رسیدگی است اما نتیجه خودش گویا است.

10. وایلد اسپایکی (Wild and Spiky on Top)

هر چیزی به جز موهای بالای سر را بتراشید و بگذارید موها مثل شعله‌های آتش پس و پیش بروند! این مدل مو به موهای ضخیم و روشن بهتر می‌آید چون سایه و روشن هایلایت‌ها (طبیعی یا رنگ شده) را بهتر نشان می‌دهد. این مدل موی پر و حالت‌دار ظاهری جذاب برای وقتی است می‌خواهید شیک باشید اما نمی‌خواهید به نظر برسد که وقت زیادی را در صبح صرف آن کرده‌اید.

11. نان-کامیتال تکسچرد تاپ (Non-Committal Textured Top)

نکته جالب در مورد این مدل مو سادگی و ظاهر آراسته آن است. اگر از حالت اسپایکی بالای آن خوشتان نمی‌آید، می‌توانید بدون نیاز به ایجاد تغییر در کل مدل مو، بالای آن را کوتاه‌تر کنید. موهای اسپایکی جلوی سر بلندتر هستند و به طور حساب شده کوتاه‌ می‌شوند تا با کناره‌ها و پشت موی تراشیده ترکیب شوند.

12. اسپایکی برای موهای تنک (Spiky for Fine)

به جای تمرکز بر آنچه ندارید، روی داشته‌هایتان تمرکز کنید! در زمان درست کردن مدل موی اسپایکی لازم نیست موهای تنک را عقب بزنید. با استفاده از چسب موی مردانه براق ظاهری بی‌عیب و مد روز حاصل می‌شود و در عین حال تمرکز را از روی موهای تنک بر می‌دارد.

13. اسپایکی همراه با فید (Fade-a-Way Spiked)

ترکیب اسپایکی کوتاه با آندرکات و کناره‌های تراشیده. این سبک به ژل یا رسیدگی نیازی ندارد. مناسب مردان پر مشغله است که می‌خواهند ظاهرشان کمی گیرا شود!

14. اسپایکی پمپادور (Spiky Pompadour)

هر کسی دلش نمی‌خواهد صبحش را صرف درست کردن موهایش کند و ما متوجه این موضوع هستیم! این مدل مو به دلیل راحتی کوتاهی از تمام جهات عالی است. فرقی نمی‌کند باد به کدام سو بوزد، این یکی از ساده‌ترین مدل‌های موی اسپایکی برای مردان است.

15. اسپایکی خیلی بلند (Extra-High Men’s Spikes)

گاهی اوقات بلندتر بهتر است، به خصوص در مورد مو! همانند این تصاویر، اگر فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده این اسپایکی خیلی بلند بر بیایید، آن را امتحان کنید. باید از چسب موی سفت و سخت استفاده کنید و به خودتان فرصت دهید تا موهایتان رشد کرده و به قد مناسب برسد.

16. اسپایکی باله کوسه همراه با ریش (Shark-Fin Spikes with Facial Hair)

این اسپایکی توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. به لطف چرخش بلند موهای بالای سر، محو شدن پوست صیقلی، شقیقه مرتب مدل موی صورت بی‌نقص، تصاویری از این دست الهام بخش اصلاح مدل موی مردان مدرن هستند. تداخل جای تیغ با این کوتاهی فوت کوزه‌گری این سبک گویا است.

17. اسپایکی مناسب برای کار (Work Appropriate Spiky)

شغل ما بر استایل ما تاثیر می‌گذارد و این موضوع در مورد مو هم صدق می‌کند. مدل موی اسپایکی برای مردان یک کوتاهی ساده و مطمئن و مناسب برای دفتر کار است. این مدل مو یک بخش تراشیده و یک بخش اسپایکی دارد می‌توان بعد از حمام با یک شانه و ژل آن را درست کرد.

18. اسپایکی کوتاه (Short Spiky)

آن را رو به بالا شانه کنید و تمام شد! به دلیل دردسرهای نگهداری و آراستن موی بلند، همه آمادگی موی بلند را ندارند. این مدل مو خیلی کوتاه با قد مو و پراکندگی مورد نظر شما است اما به بالای مو حجم می‌دهد. نگهداری آن آسان است و باعث می‌شود حجم موهایتان زیاد به نظر برسد. مناسب مردانی است که به فکر بلند کردن مدل موهای بازکات قدیمی خود هستند.

19. اسپایکی پر و رو به جلو (Thick and Forward Spiky)

موهای بلوند تیره برای مردان دارای ریش تیره جذاب است. با استفاده از آخرین ترفندهای مدل موی اسپایکی جلوه این تضاد را افزایش دهید. دقیقا جلوی موها به سمت بالا شانه شده است. رنگ به این سبک مدرن بعد می‌دهد.

20. تیپر فید سوزنی (Acicular Taper Fade)

موهای خود را با ژل شانه کنید و نگران جهت موهایتان نباشید. این مدل مو بسیار تیز به نظر می‌رسد؛ تقریبا از لمس آن می‌ترسید! موهای تراشیده به موهای بلندتر می‌رسد و کاملا از اسپایکی جداست، این مدل بسیار مد روز و در عین حال قابل مدیریت است.

21. مدل موی مردانه ژولیده (Edgy Disheveled)

متیو اتکینسون و اسپایکی آشفته‌اش را ببینید. تقریبا به نظر می‌رسد که او با موهای مرتب و عالی تازه از تخت بیرون آمده. همه ما می‌دانیم که ابدا چنین نیست، پس این مرد جذاب چطور این مدل مو را درست کرده؟ به راحتی: کمی ژل سبک بردارید و انگشتان خود را در موهایتان فرو کنید. این کار واقعا به این شرط آسان است که موهایتان را به خوبی کوتاه کرده باشید.

22. مدل موی اسپایکی با حداکثر حجم و بلندی (Spiky Hairstyle with a Maximum Lift)

این ستاره توایلایت (که با هر اشاره‌ای به اقتباس داستان‌های بزرگسالان که زندگی حرفه‌ای او را به اوج رساند پشت چشمی نازک می‌کند) با موهای پر زندگی می‌کند، نفس می‌کشد و می‌خوابد. حجم مو تنها چیزی نیست که باعث شود دوست دخترتان شما را عزیز بدارد، فقط کافی است به راب نگاه کنید و یال او را ببینید. اگر چنین مویی دارید و آن را چنین کوتاه کرده‌اید و می‌خواهید این ظاهر جسورانه را تکرار کنید، موهایتان را با چسب موی سفت سشوار بکشید تا تارهای مو سر جای خود باقی بمانند.

23. اسپایکی جذاب برای موهای کوتاه (Cute Spikes for Shorter Hair)

آنهایی که موی کوتاه هم دارند می‌توانند مدل موی اسپایکی داشته باشند. برای مثال داگلاس بوث را در نظر بگیرید؛ او موهای کوتاهش را با کمی تغییر به مد اسپایکی تبدیل کرد. هر چه مو کوتاه‌تر باشد، مدل دادن به آن آسان تر است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید مدل موهای خوبی داشته باشید اما نمی‌خواهید صبح‌ها زمان لازم را صرف درست کردن موهایتان کنید، بهتر است آن را کوتاه کنید.

24. اسپایکی با تکسچرد تاپ (Spiky Hairstyle with Textured Top)

مدل موی اسپایکی عالی است، اما ممکن است هر روز تمایلی به آراستن آن نداشته باشید؛ به همین دلیل نباید به طراح مد خود اجازه دهید موهای شما را به گونه‌ای کوتاه کند که تنها طبق مد اسپایکی باشد. در این تصویر مدل موی اسپایکی مایکل راک طوری است که می‌توان راحت بعد از حمام آن را درست کرد. در این مول مو، موهای ضخیم و بلند به رسیدگی بیشتری نیاز دارند، اما یک روغن موی جذاب و مات این کار را انجام می‌دهد.

25. اسپایکی شلوغ و تروتمیز (Refined Messy Spikes)

در این تصویر، موهای کالین فارل پیر و خوش تیپ در بالا بلندتر و در کناره‌ها کوتاه‌تر است. این کوتاهی مدرن و بلند در بالا و پایین، مهمترین عامل دستیابی به یک اسپایکی خوب است. کناره‌های کوتاه‌تر ساده و ناملموس هستند و نیازی نیست به سمت پایین داده شوند و قسمت فوقانی بعد از حمام آماده می‌شود.

26. مدل موی لانگ تاپ، شورت سایدز (Long Top, Short Sides)

برای مردان جوان‌تر، ممکن است سبک برت داورن کمی جذاب‌تر باشد. اسپایکی او یکنواخت و کنترل شده و با ثبات کامل متمایل به سمت راست است. وقتی به دنبال این ظاهر طبق مد روز می‌گردید، اجتناب از به هم ریختگی ناشیانه می‌تواند سخت باشد، اما ما پشت شما را داریم. صبر کنید تا موهایتان نیمه خشک شوند و از شانه برای صاف کردن قسمت جلویی استفاده کنید.

27. مدل موی اسپایکی نسبتا مرتب برای مردان (Fairly Neat Spiky)

باید تایلر هیلتون، بازیگر و خواننده‌ای که با وان تری هیل قلب دختران نوجوان در هر جایی را ربوده است، به عنوان موسیقی دان رویایی تصدیق شود. این دوستمان به موهایش اهمیت می‌دهد، واقعا؟ می‌توانید در این عکس ببینید. کوتاه و مرتب، اما با کمی ظرافت و حجم. این بهترین ظاهر برای همه شما دانش آموزان دبیرستانی است که به دنبال مدل موی الهام بخش هستید.

28. اسپایکی سوزنی (Acicular Texture In Spiky Hairstyle)

این هم یک مدل موی کوتاه و ساده دیگر که این بار از فردی رودریگز خوش تیپ الگوبرداری شده است. این عکس نشان می‌دهد که ترکیب موی اسپایکی و ریش چه ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. هر کدام از آنها به تنهایی خوب هستند، ریش‌ها جالب و موهای اسپایکی جذاب هستند، اما وقتی آنها را کنار هم بگذارید می‌توانید روی نیروی غیرقابل توقفی حساب باز کنید!

29. اسپایکی پیسی جذاب (Cute Piecey Spikes)

جاش دالاس در این عکس فرش قرمز، مدل موی اسپایکی منحصر به فردی دارد. به نوعی شبیه به سبک نظامی است؛ کوتاه و یک دست. این ظاهر آراسته بهترین انتخاب برای سبک کاری روزمره است. این تنها ترکیب مناسب لباس‌های غیررسمی و رسمی است که می‌توانید در سبک پوشش محل کارتان از آنها استفاده کنید.

30. میدلی اسپایکد (Mildly Spiked)

بعضی از مردم بالا و در هوا بودن موهایشان را دوست ندارند و مشکلی نیست. موی اسپایکی برای همه نیست. اگر یک سبک ملایم‌تر می‌خواهید که توجه زیادی را به خود جلب نکند، اسپایکی ملایم مکس لوید جونز را امتحان کنید. این مدل مو به موهای کوتاه بیشتر می‌آید و تنها وسط مو باید اسپایکی باشد.

بچه‌ها نظرتان چیست ؟ کدام یک از این مدل‌های موی اسپایکی نظرتان را جلب کرده است؟ چیز جدیدی را امتحان کنید، نتیجه راضی‌تان می‌کند.

مدل موی اسپایکی برای مردان

حالا که فرصت پیدا کرده اید تا در مورد محبوب‌ترین مدل‌های اسپایکی مردانه بیشتر بدانید، ممکن است کنجکاو باشید که چطور در خانه موهایتان را اسپایکی کنید.

اگر به دنبال نکاتی در مورد اسپایکی کردن موها هستید، این آموزش گام به گام به شما کمک می‌کند تا به بهترین مدل موی اسپایکی برای مردان دست یابید.

  1. کار را با موهای تمیز شروع کنید. از شامپو و نرم‌کننده باکیفیتی استفاده کنید که برای نوع خاص موی شما طراحی شده‌اند. آراستن موهای تمیز بسیار آسان‌تر از آراستن موهای چرب است.
  2. موهایتان را با حوله خشک کنید تا کمی نمدار بماند. تقریبا هر محصول مو – اعم از واکس مو، ژل و کرم – در صورت استفاده روی موهای کمی مرطوب نسبت به موهای خشک، ماندگاری بهتری دارند. موهایتان را با حوله خشک کنید تا زمانی که فقط موهایتان نمدار باشد.
  3. گره‌های موهایتان را باز کنید. اگر قد موهایتان بیشتر از چند سانتی‌متر است، این مرحله بسیار مهم است. از یک شانه پهن برای شانه کردن آرام موهای خود و آماده کردن آن برای فرآیند آراستن استفاده کنید. انجام این کار به مهار پیچ خوردگی موها کمک می‌کند که فرآیند اسپایکی کردن موهای‌تان را ساده تر می‌کند.
  4. مقدار کمی از محصول را در دستان خود بریزید. برای موهای کوتاه از محصولات آرایشی کم‌تر و از محصولات آرایشی بیشتر برای موهای بلند استفاده کنید اما یادتان باشد که بهتر است با مقدار بسیار کمی – به اندازه یک سکه – شروع کنید و در صورت نیاز از مقدار بیشتری از محصول استفاده کنید. وقتی صحبت از محصول مو به میان می‌آید، همیشه می‌توانید از مقدار محصول بیشتری استفاده کنید، اما اگر کار را با مقدار محصول زیادی شروع کنید باید دوباره کاری کنید. واکس، چسب مو و روغن را باید بین دستانتان بمالید تا آنها را گرم کرده و این محصولات را انعطاف‌پذیرتر سازید؛ بیشتر ژل‌ها و کرم‌ها نیازی به این کار ندارند.
  5. حالت‌دهنده را به موهای اسپایکی‌تان بزنید. سپس، از حالت‌دهنده روی بخشی از موی خود استفاده کنید که می‌خواهید حالت بگیرد و بخش‌هایی از مو را در حین دستکاری و کشیدن آنها به سمت بالا، از میان نوک انگشتانتان رد کنید. می‌بینید که موهایتان در این نواحی کم‌کم شکل می‌گیرند و اگراینطور نشد- یا اگر موهای بسیار ضخیمی دارید – لازم است به آرامی از حالت‌دهنده بیشتری استفاده کنید.
  6. به موهایتان حالت اسپایکی بدهید. در نهایت، از دست‌ها، شانه، یا برس برای شکل دادن به مدل مویی که می‌خواهید استفاده کنید. اگر می‌خواهیدجلوی موهایتان را اسپایکی کنید، از شانه برای حالت دهی آرام موها در جهت و شکل مورد نظر خود استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید حالت اسپایکی آن برجسته‌تر باشد، باید از حالت‌دهنده بیشتری استفاده کنید و چندین بار با دست خود موهایتان را بالا بکشید تا در جای خود باقی بماند.
  7. یک لایه سبک تافت به موهایتان بزنید. اگر موهایتان ضخیم یا بلند است، شاید نیاز باشد تا یک دور تافت به موهایتان بزنید تا مدل موی اسپایکی‌تان در تمام روز خوب به نظر برسد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *