تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی تیپر فید مردانه

مدل موی تیپر فید برای سال‌ها یکی از مدل‌های موی اصلی برای آقایان بوده است. از ظاهری استاندارد تا تغییرات خلاقانه، در آرایشگاهای حرفه ای انواع متفاوتی از این مدل مو ممکن است ارائه شود.

بهترین مدل‌ موهای تیپر فید برای آقایان

امروزه، مدل‌های تیپر فید یکی از مدل موهای نمادین و جاودانه آقایان است. محبوبیت آن‌ها به خاطر ظاهر مرتب و عنصر جذابیتی است که به دلیل محو شدن تدریجی موها در کنار و پشت سر ایجاد می‌شود. مدل‌های محبوب امروزه به گونه‌ای هستند که در آن‌ها علاوه بر موی سر، ریش‌ها نیز مدل‌دار هستند یا اینکه طراحی‌هایی در کناره خود دارند. از نمونه‌های با کلاس زیر ایده بگیرید!

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

۱.‌ موی سیاه به همراه فید (Black Hair in a Fade)

موهای فر حتی در صورت داشتن تیپر فید در پایین خود، می‌توانند ظاهر طبیعی داشته باشند. این مدل حرفه‌ای و با کلاس است، در عین حال ذره‌ای سرزندگی خود را از دست نداده است.

۲. تیپر فید نیمه سزار (Partial Caesar Taper Fade)

ترکیب دو مدل موی مختلف مدت قابل توجهی انجام می‌شده است. این مدل مو، در صورت انجام درست، ارزش اشاره کردن را دارد.

۳. تیپر فید لایه‌دار (Layered Taper Fade)

آسان‌ترین راه اضافه کردن عمق و بعد به موهایی که در بالا بلندتر هستند، این است که خیلی ساده به آن لایه‌هایی را اضافه کنیم. این لایه‌های به تیپر فید ما ظاهر پرتری می‌دهند. در عین حال، الگوی موجدار زیبایی را نیز ایجاد می‌کنند.

۴. تیپر فید متلاطم (Choppy Taper Fade)

چه کسی گفته که یک تیپر فید نمی‌تواند در عین حال پانک باشد؟ اگر موهای نسبتا ضخیمی دارید، برای رسیدن به یک فید خوب لازم نیست آن‌ها را زیاد کوتاه کنید. این مدل ایده بدی نیست! با این مدل، موهایتان ظاهر تیزتری پیدا می‌کند که هم مدرن است و هم برای کسانی که دوست دارند موهایشان کمی شخصی سازی شده باشد، عالی است. همچنین می‌توان با استفاده از مقادیر کمتر یا بیشتری از ژل مو، بافت موها را کمتر یا بیشتر کرد.

۵. تیپر فید فلیپد (Flipped Taper Fade)

موهای تیپر فید با شانه کردن به بالا و عقب، ظاهری هیجان انگیز پیدا می‌کنند. در این حالت موها بسیار کوتاه هستند، اما اگر بخواهید می‌توانید با موهای بلندتر هم به این مدل دست پیدا کنید. این مدل مو با موهای بلندتر و به حالتی که بیشتر به سمت عقب خوابیده باشند، می‌تواند به همان اندازه خوب به نظر برسد.

۶. تیپر فید و سبیل (Taper Fade and Handlebar Moustache)

اگر ظاهری قدیمی‌تر مثل الویس را دوست دارید و در عین حال از سبیل دوچرخه‌ای نیک ووستر نیز خوشتان می‌آید، پس این مدل مو برای شما ساخته شده است. در این مدل موها کمی پف دار هستند و به اندازه پف کامل حجیم و بلند نیستند. به همین دلیل هم آن را برای تیپر فید بسیار مناسب می‌کند.

۷. تیپر فید برای موهای طبیعی (Taper Fade for Natural Hair)

برای مردان سیاه پوست، ظاهری جسور و عبوس همیشه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ خرمایی با موهای فرفری و وز که به یک تیپر فید زیبا ختم می‌شوند، ترکیب مناسبی است.

۸. تیپر فید بلند (High Top Taper Fade)

برای ادای احترام به مدل موی محبوب هیپ هاپ دهه ۹۰، در اینجا یک فید بلند کلاسیک را داریم. این مدل که همزمان سرزنده و حذاب است، مثال مناسبی از ترکیب گذشته و حال برای خلق ظاهری منحصر به فرد است.

۹. تیپر فید نامتقارن (Asymmetrical Taper Fade)

کنار موها در این مدل، حالت تاکید دارد و در عین حال نقش ساختاری نیز بازی می‌کند. به علاوه، به دلیل ایجاد عدم تقارن در ظاهر شما، جذابیت خاصی را به آن می‌بخشد.

۱۰. موهای بلند با خط موی گسترده (High Top with Stretched Hairline)

این یک تیپر فید ساده نیست، این مدل پر از تضاد و شخصیت است. بلند بودن بالای موها همیشه با موهای ضخیم‌تر بهتر است. پس اگر از آن خوشتان می‌آید، چرا آن را شخصی نکنید؟ یک قسمت تراشیده شده که خط رویش موها را ادامه داده و قسمت بالای موها را از فید جدا می‌کند، ویژگی مناسبی برای اضافه کردن به مدل موی جدیدتان است.

۱۱. تیپر فید فرفری با موهای بلوند تیره (Dark Blonde Curly Taper Fade)

موهای فر خود را با این ورژن منحصر به فرد از تیپر فید زیباتر کنید! چارچوب کلی این مدل یک ذوزنقه برعکس است که به شما اجازه می‌دهد حتی با موهای نسبتا بلند، مدل موی مرتبی داشته باشید. برای حالت دادن، می‌توانید با انگشتان خود موهایتان را به هر جهتی که دوست دارید شانه کنید.

۱۲. تیپر فید مجسمه‌ای (Sculpted Taper Fade)

دقیق، تمیز و با ظرافت، بهترین ویژگی‌های توصیف این تیپر فید شگفت انگیز و بی نقص هستند. در این مدل حتی یک تار مو بیرون زده دیده نمی‌شود، همچنین بخش کنار موها ساختار حتی بیشتری به ظاهر شما می‌دهد.

۱۳. تیپر فید پیچ خورده (Kinky Taper Fade)

اگر می‌خواهید سرها به سمت شما برگردند و در عین حال شخصیت خود را نیز حفظ کنید، این مدل قطعا برای شماست. به دلیل نحوه کوتاه کردن آن، می‌تواند شبیه یک تیپر فید نامتقارن یا یک تیپر فید موهاک به نظر برسد.

۱۴. تیپر فید موهاک برای صورت‌های گرد (Mohawk Taper Fade For a Round Face)

این مدل، با حفظ ظاهر یک موهاک سنتی، بافت طبیعی و فر را حفظ کرده و در عین حال، آندرکات فید شده را نیز دارد. موهاک و یک ریش کاملا مرتب و تیغ افتاده، هر دو برای صورت‌های گرد بسیار جذاب هستند.

۱۵. تیپر فید هایلایت شده (Highlighted Taper Fade)

تعدادی هایلایت بلوند در جای مناسب می‌تواند به ظاهر شما چاشنی خوبی اضافه کند، همان طور که در عکس پایین می‌بینید. با برس کردن موها به سمت بالا و همینطور کنار موهایی که تراشیده شده است و دو قسمت با طول‌های متفاوت را از هم جدا می‌کند، ظاهری قاطع به دست می‌دهد که تنها با مدل ریشی با حد فاصل‌‌های دقیق و معین بهتر می‌شود.

۱۶. تیپر فید موهاک فر همراه با طراحی (Curly Mohawk Taper Fade with Designs)

در یک مدل تیپر فید، اگر موهای پشت مقداری بلند تر باشند، موهای شما سایه‌ای موهاک پیدا می‌کنند. این تیپر فید موهاک می‌تواند با خط رویش مربعی و طراحی‌های مختلف حتی بهتر از قبل شود.

۱۷. تیپر فید شانه شده (Front-Combed Taper Fade)

بلندتر کردن جلوی موها، بهترین راه برای این است که بتوانید با دست به موهای خود حالت دهید و از آن لذت ببرید. با کناره‌های تیپر شده، این مدل مو مرتب است و همچنان بافت طبیعی و سرزنده خود را در سرتاسر طول خود دارد.

۱۸. تیپر فید با کناره‌های فر (Curly Side Part Taper Fade)

کناره‌های کوتاه‌تر و بلندتر بودن بالای موها، یک ظاهر برجسته‌ و آماده برای عکاسی به مدل موی شما می‌دهد. چه ظاهر طبیعی آن‌ها را دوست داشته باشید و چه از اتوی مو استفاده کنید، یک تیپر فید موجدار ظاهری بی نظیر دارد.

۱۹. تیپر فید بلند همراه با طراحی (High Taper Fade with Design)

اگر می‌خواهید طرح‌های خاصی را در مدل مویتان وارد کنید، بهتر است که به جای فید پایین، یک فید بلند یا متوسط را انتخاب کنید. همچنین، برای مثال، می‌توانید از طراحی خطوطی که با مدل ریشتان را تکمیل می‌کنند استفاده کنید.

۲۰. تیپر فید با پشت گردن به شکل V (Taper Fade with V-shaped Nape)

دادن شانس به بافت طبیعی موها همیشه نتایج شگفت انگیزی خواهد داد. نکته مهم این است که لبه‌ها باید به خوبی کار شده باشند. طراحی زاویه دار در پشت گردن، دقیقا جزئیات آخری است که این مدل مو نیاز دارد.

۲۱. تیپر فید ساید پارت (Side Part Taper Fade)

مدل موی تیپر فید به دلایل زیادی مدل مناسبی برای آقایان است، اما یکی از بهترین دلایل این است که می‌توانید به چندین روش مختلف موهای خود را حالت دهید. این مدل که با یک بخش کناری خوش استیل به چشم می‌آید، ترکیب بی نقصی از محافظه کاری و خطر کردن است.

۲۲. لانگ تاپ ساید پارتد فید (Long Top Side-Parted Fade)

موها برای اینکه به عنوان «فید» شناخته شوند لازم نیس تا سطح پوست کوتاه شوند. می‌توان با بلند نگه داشتن بالای موها و شانه کردن آن‌ها به یک سمت، کناره‌های کوتاه و تیپر شده‌ای به دست آورد که با اضافه کردن ریش مناسب و اتصال آن به موها، ظاهری زیبا داشته باشد. در حال حاضر این ظاهر محبوبی بین مردم است، اما راه‌های بسیاری برای هیجان انگیزتر کردن یه فید بلند وجود دارد.

۲۳. فید اسپایکی (Spiked Fade)

با ایده گرفتن از محبوبیت همیشگی موهاک، این مدل موی تیپر فید، با موهایی که به سمت بالا ژل زده شده و کناره‌هایی که بسیار کوتاه هستند و به سختی دیده می‌شوند، شناخته می‌شود. با کمی ژولیده‌تر کردن موها، می‌توانید آن‌ها را شیک‌تر کرده و از ظاهر پانک فاصله بگیرید.

۲۴. فید کردن به همراه مدل موی خاص (Fading Into Unique Style)

تصاویر بسیاری با فید هستند که به دلیل داشتن طراحی‌‌های خاص، ظاهر منحصر به فرد و خلاقانه‌ای ایجاد کرده‌اند. برای این مدل، یک خط موجدار در محل گیجگاه کشیده شده است. با استفاده از محصولات حالت‌دهی به مو می‌توان حجم قسمت بالایی موها را بیشتر کرد تا طراحی را بیشتر به چشم آورد.

۲۵. فید لامبرجک (Lumberjack Fade)

نمی‌خواهید خیلی ظاهر مد روزی داشته باشید، اما راحتی فید را دوست دارید؟ یک ریش پرپشت بگذارید و کناره موها را بتراشید. بالای مو می‌تواند هر جور که دوست دارید باشد. هر مدل مویی با ریش‌های مد روز خوب می‌شود.

۲۶. مدل موی بلند با ریش (Long Haircut with Beard)

اگر تصاویر مدل‌های تیپر فید مختلف را جستجو کرده باشد، احتمالا بیشتر مدل‌های موی کوتاه پیدا کرده باشید. نیازی نیست موها همیشه کوتاه باشند. می‌توانید از یک فید زیبا به همراه موهای بلند نیز لذت ببرید. موهای بالا را بلند کنید، سپس کناره‌ها و پشت موها را فید یا کوتاه کنید.

۲۷. فیدهای خلاقانه برای مردان جوان (Creative Fades for Young Men)

جوان‌ها طراحی مختلفی که بتوان روی فیدها انجام داد را دوست دارند. این الگوی زیگ زاگی خاص و میخکوب کننده است. این مدل که ظاهری مرتب دارد، برای کار و مدرسه مناسب است، در حالی که هنوز کمی شورشگری در خود جا داده است.

۲۸. فید برای موهای مشکی (Fading for Black Hair)

درست همان طور که برخی مردان آفریقایی-آمریکایی همیشه به پای مدل موی آفرو خود می‌ایستند، بعضی دیگر نیز همیشه به تیپر فید خود وفادارند. موهای مشکی به دلیل بافتشان برای فید بسیار مناسب هستند. و این مدل برای نسل‌ها یک ظاهر کلاسیک برای سیاه پوستان بوده است.

۲۹. فید پایین (Low Fading)

یک تیپر فید پایین، وقتی است که فید از نزدیکی خط رویش مو شروع می‌شود. برای این مدل نیازی نیست ظاهر بسیار جدیدی داشته باشد. این فید سبک برای تمام انواع مو و شکل‌های صورت مناسب است و این موضوع آن را به راه حل خوبی برای بسیاری از مردان تبدیل می‌کند.

۳۰. براشد بک هندسام (Brushed Back Handsome)

برای این فید موها باید طول متوسطی داشته باشند و کناره‌های آن به خوبی مرز بندی و مرتب شده باشد. با یک زاویه منحصر به فرد و موهایی که تمامش پر پشت است، این استیل بین قومیت‌های بسیاری محبوب است. این مدل مو با موهای ضخیم و زمخت بهتر است.

۳۱. طرح‌های جالب روی مو (Fun Designs)

تقریبا هر طرحی می‌تواند روی فید قرار بگیرد، حتی لوگوها و اشکال مختلف! این کار با انواع مختلف مو هم کار می‌کند، صرف نظر از ضخامت، طول یا رنگ موها، می‌توانید هر مدلی که دوست داشته باشید به موهایتان بدهید. اگر می‌خواهید طرح انتخابیتان را به خوبی نشان دهید، موها را در بالا بلند بگذارید و تا پایین به آن حالت موهاک بدهید.

۳۲. فید به همراه ریش (Fade with Facial Hair)

اینجا یک مدل فید محبوب برای مردانی در تمام سنین داریم. اگر می‌خواهید بدانید که تیپر فید چیست، این مدل بهترین مثال برای ان است. موهای پرپشت در بالا که به تدریج فید شده و تا طول نزدیک به تراشیده می‌رسند. ریش ایده این ظاهر را بهبود می‌بخشد، به شکلی که بسیار نازک شروع شده و در اطراف چانه به بیشترین ضخامت خود می‌رسد.

۳۳. فید رترو (Retro Fading)

با اینکه این مدل مو در ده‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی بسیار محبوب بوده، امروزه نیز در بین نسل جوان در حال بازیابی طرفدارانش است. این مدل با موهای ضخیم آفریقایی-آمریکایی بهترین شکل خود را به دست می‌آورد. با طراحی سبک ریش و موهای صورت، می‌توان ظاهر این مدل را حتی بهتر نیز کرد.

۳۴. موهای فر طبیعی (Curly Natural)

این فید سبک برای افراد سفید پوست مناسب است. اگر موهایی با فر طبیعی دارید که برای بسیاری از مدل‌های مو بیش از حد نرم هستند، این فید برای شما بهترین است. اگر موهای نازک تا متوسط دارید، می‌توانید به راحتی به این ظاهر دست پیدا کنید.

۳۵. موهای بلند، صاف و براق (Long and Straight Sleekness)

این تیپر فید بالا، که بلند گذاشتن موهای بالای سر، کوتاه کردن موهای نزدیک به آن و سپس رها کردن آن‌ها تا با آزادی روی سر بریزند. با گذاشتن ریش نسبتا ضخیم و با این حال مرتب می‌توان این مدل را تکمیل کرد.

۳۶. تیپر سنتی / کلاسیک (Traditional Tapering)

یادگاری از روز عکاسی کلاس‌های مدرسه، این تیپر مرتب و ساده، هر مدل مویی را به یک استایل تمیز تبدیل می‌کند که خانم‌ها عاشق آن هستند. با این مدل، ظاهر خود را برای یک مصاحبه کاری یا یک موقعیت ویژه آماده کنید و بهترین خود به نظر برسید.

۳۷. خلاقانه و فصلی (Creative and Seasonal)

شروع پاییز را با برگی که روی کناره موهایتان حک شده جشن بگیرید. از این منحصر به فرد تر نمی‌شود. البته، می‌توانید هر تصویری مربوط به فصول، رویدادهای خاص یا هر چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید.

۳۸. پرداخته شده و زاویه دار (Sculpted and Angled)

با لبه‌های کاملا صاف و مشخص، این ظاهر کلاسیک خیلی «میانه رو» است. در حالی که آن چنان یک تیپر فید بالا نیست، اما همچنان بعد و استایل به ظاهر کلی یک آقا می‌دهد.

۳۹. اسپایک‌های با حال (Sweet Spikes)

این فید پایین بین قومیت‌های آسیایی محبوبیت دارد، چرا که مردان آسیایی بافت موی خاصی دارند. با این حال، این مدل در مردانی با هر ملیتی می‌تواند عالی به نظر برسد. نکته اینجاست که محصول حالت‌دهی‌ای پیدا کنید که برای شما به خوبی کار کند و فید موها را تمام روز نگه دارد.

۴۰. رام نشدنی و دیوانه وار (Wild and Crazy)

گاهی اوقات، یک مدل موی فید فقط زیربنایی برای چیزهای بزرگ‌تر و بهتر است! در این مورد، موهای فر آفرو یک پایه عالی با زیر لایه‌ای پرداخته شده دارد.

۴۱. تیپری نرم و دلپذیر (Suave Smooth Taper)

برای مدل مویی مردانه و کوتاه که با کلاس و حرفه‌ای باشد، طول‌های متفاوت آن به تدریج به هم تبدیل شوند (همان تیپر به زبان آرایشگرها) و همینطور با موج‌های طبیعی موهایتان متناسب باشد، این مدل بسیار مناسب است. مطمئن شوید که حالت‌دهی کلی موها را نرم و ساده نگه دارید. طول اضافی موها در بالا برای حالت دار بودن کافی است و در عین حال، مادر، دوست دختر و رئیس شما را راضی نگه می‌دارد.

۴۲. آندر کات یا تیپر کات (Under Cut or Taper Cut)

بعضی مردان استایل‌های کلاسیک را به استایل‌های مد ترجیح می‌دهند، مثلا آندرکات. مردانی که در باطن محافظه کار تر هستند، می‌توانند به دنبال تیپری باشند که موهای بالای ان بلندتر و کناره‌های آن کوتاه باشد، در عین حال بین بالا و کناره‌های موها خط جدا کننده‌ای دیده نشود. این مدل موی معمولی و ساده‌ای که هر جا پیدا می‌شود نیست. این مدل خاص است! حالت‌دهی ساده و تمیز روی موهای متوسط که به خوبی شانه شده و به عقب سشوار کشیده شده باشند… این مدل تازگی خود را دارد. قسمت پایین این مدل مو، مخصوصا خطوطی که اطراف گوش‌ها و پشت گردن افتاده است، بی نقص هستند.

۴۳. موج‌های طبیعی (Natural Waves)

موهای مردانه نیز لایه‌های زیبایی دارند. و چه لایه‌های زیبایی! فید شقیقه‌ها که بسیار تمیز از کار در آمده‌اند به همان شکل در پشت گردن نیز تکرار شده‌اند. این ظاهر تماما در مورد این است که چگونه به بهترین نحو با موج‌های طبیعی همخوانی دارد. اگر تیپری مانند این دارید و می‌خواهید مدل موهایتان را به آندرکات تغییر دهید، می‌توانید به سادگی با بلند کردن موها در بالا به این هدف برسید.

۴۴. موهای طبیعی در بالا به همراه فید (Natural Top Fade)

موهای پیچ خورده و وز مشکی برای فیدهای بالا ساخته شده‌اند! این بافت حجم و طولی ارائه می‌دهد که تازگی خاصی دارد و با کناره‌های فید شده متناسب است. حواستان باشد که به طور مرتب موها را کوتاه کنید تا پشت آن‌ها را صاف و مرتب نگه دارید.

۴۵. تمپل فید برای موهای ضخیم (Temple Fade for Thick Hair)

این مدل مو ظاهری مدرن دارد که به دلیل تبدیل نرم موهایی با طول متوسط به کناره‌های کوتاه و تراشیده است. مطمئن شوید که محصول حالت‌دهی‌ای استفاده کنید که به خوبی کار می‌کند. نیاز به اسپری مو ندارید، فقط چیزی که با کمک آن بتوانید کمی موها را به سمت بالا حالت دهید.

مدل‌های فید با حالت‌ها و طول‌های بسیار متنوعی دیده می‌شوند. قطعا در این بین یکی از آن‌ها مناسب محیط کار و سبک زندگی شما خواهد بود. از ظاهری مناسب یک کسب و کار حرفه‌ای تا مدل موی راحت الهام گرفته از دوران دانشجویی، یک تیپر فید به خوبی شما را در دوره‌های مختلف زندگیتان همراهی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *