تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی لو فید مردانه

گاهی به نظر می‌رسد وقتی که پای انتخاب رنگ مو و مدل موی شیک و جذاب به وسط می‌آید این زنان هستند که از آن لذت می‌برند. خوشبختانه، امروزه مدل‌های مردانه‌ی زیادی وجود دارند تا مردان نیز بتوانند با دنبال کردن آخرین مد روز خودشان را بیشتر نشان دهند. گذشت آن زمانی که کوتاهی مو فقط در انتخاب شماره‌ی شانه اصلاح خلاصه می‌شد. سبک‌های امروزی اثری هنری محسوب می‌شوند و واقعا ارزش کار در آرایشگاه را دارند. یکی از این مدل‌ها لو فید است که در آن لبه‌های پایینی اطراف مو محو می‌شود.

ایده‌های رایج مدل موی لو فید

کوتاهی لو فید سبکی ماندگار است که نسل‌ها به شکل گوناگون وجود داشته است. سبک فید از دوران اوج شکوه آن در دهه 1980 گرفته تا حس‌و‌حال جدید امروزی آن همچنان پا برجاست. این سبک عملاٌ به این معناست که موها در یک جهت خاص از پر شروع می‌شود و در انتها کم می‌شوند. گزینه‌های زیادی برای انتخاب در این سبک وجود دارد.

1. لو اسکین فید (Low Skin Fade)

مدل کوتاهی آندرکات به همه نوع مویی می‌آید، چه صاف باشد چه موج‌دار. از آرایشگرتان بخواهید مو‌ها را به سمت جلو کوتاه کند تا ظاهر نهایی پیشانی‌تان را در بر بگیرد و قسمت متمرکز پایین این مدل را به نمایش بگذارد.

2. کوتاهی لو تیپر فید (Low Cut Taper Fade)

اگر موهای پر‌پشتی دارید، در حین خشک کردن با حالت دادن و برس کردن موهای مرطوب خود آن‌ها را به رخ بکشید. اگر موهای مستعد وز شدن دارید، می‌توانید به همراه سشوار از یک دستگاه حالت‌دهنده و پخش‌کننده‌ی مو استفاده کنید.

3. فرق از بغل مرتب (Neat Combover Hairstyle)

کوتاهی‌هایی که در آن مو‌ها به سمت کناره‌ها شانه می‌شوند خوش سبک هستند، به راحتی در آن حالت می‌مانند و با موهای صورت خوب ست می‌شوند. برای این مدل لو فید، از آرایشگر خود بخواهید که موهای زیر شقیقه‌ها را محو کند و با خرید یک ژل نگهدارنده ظاهر همه چیز را در طول روز عالی نگه‌دارید.

4. تیپر فید لانگ تاپ (Long Top Taper Fade)

سبک پامپادور یا پوش‌دار روی هر نوع مویی جذاب به نظر می‌رسد. در این سبک، مو درحالیکه هنوز مرطوب است به سمت عقب شانه می‌شود و در آخر با ژل نگهدارنده یا موس ثابت می‌شود. فید دقیقا از زیر شقیقه‌ها شروع می‌شود، خط گوش محو می‌شود و تا موهای صورت کشیده می‌شود.

5. تکسچرد تاپ (Textured Top Haircut)

در این سبک فید باید به دقت فرم داده شود تا مکمل پوشنده‌ی آن باشد. اگر ترجیح مردی موهای بلند باشد، به راحتی می‌تواند دسته‌ای پر پشت را در قسمت بالا حفظ کنند و در عین حال همچنان از مدل ریش فرم داده شده و کناره‌های فید شده در بالای خط گوش بهره ببرد.

6. لو فید گردن (Low Neck Fade)

کوتاهی کامل قسمت پایین یا لو بالد به معنای پوششی برای مردان طاس نیست، بلکه به معنای محو کردن کامل مو‌ها در قسمت گردن است. مدلی را که می‌پسندید با آرایشگرتان در میان بگذارید، و سپس برای داشتن ظاهری تر و تمیز در پشت خود به سراغ اصلاح طاسی بروید.

7. برست فید برای موهای بلند (Burst Fade for Long Hair)

اگر ترجیح‌تان داشتن موهای بلند است، فید کردن همچنان به موهایتان جذابیت دوچندان می‌دهد. یک اصلاح دقیق در سمت کناره‎‌ها موهای بلند در قسمت بالا را به موهای صورت پر‌پشت‌تر وصل می‌کند. قلق کار اینجاست که در عین اینکه بگذارید قسمت بالا آزادانه رها باشد، قسمت پایین را مرتب نگه‌دارید.

8. فید ساده برای مردان (Simple Fade Cut for Men)

نیازی نیست تا حتما مو دست‌خوش تغییرات چشمگیر شود تا عالی به نظر برسد. رفتن به سراغ یک کوتاهی ساده‌تر که شامل یک اصلاح ساده است می‌تواند بدون هیچ‌گونه کار اضافه‌ای ظاهرتان را زنده کند. از آرایشگرتان مدل لو دراپ فید را بخواهید.

9. لو فید اوریب برای موهای فر (Low Diagonal Fade for Curly Hair)

مدل تیپر فید انتخاب مناسبی برای کسانی است که موهای فر طبیعی دارند. نقش اندازی خطوط مشخص در کوتاهی منجر به طراحی واضحی از مو‌های فر، کوتاهی و موی صورت می‌شود.

10. ترکیب پمپادور و برست فید (Pompadour with Burst Fade)

اگر موهای پر‌پشتی دارید، چرا آن را به رخ نکشید؟ سایه‌زنی لو فید به موهای صاف متوسط خرد شده این اجازه را می‌دهد تا با محصولات حالت‌دهنده‌ی مناسب رونق پیدا کند. مو‌ها را به سمت عقب شانه بزنید و با یک ژل سبک در جای خود فیکس کنید.

11. ترکیب فید شقیقه با ریش بلند (Temple Fade with Full Beard)

یک ظاهر وینتیج واقعی که فراتر از آغاز اولین فید مو می‌رود، بسیاری از مردان به سراغ ظاهر پر ریش می‌روند تا سر پر مو را با کم‌ترین بخش‌ محوشدگی کامل کنند. گرچه برخی این سبک را همیشه شامل کوتاهی و فرم‌دهی دراماتیک می‌دانند، به لطف سبک‌های متنوع امروزی اصلا چنین چیزی حقیقت ندارد. مدل موی لو فید فرق از بغل هر دو سبک قدیم و جدید را در ظاهری ژیگول و خوش‌تیپ در هم می‌آمیزد که به انجام آن افتخار می‌کنید.   

12. ترکیب موی اسپایکی و لو فید (Spiked High to Low Fade)

مدل موی سیخ‌سیخی یا اسپایکی به خوبی با یک لاین‌آپ و مدل های فید تا لو اسکین فید ترکیب می‌شود. در این مدل، موها از لایه‌های کوتاه پرپشت شروع می‌شود، سپس کاملا محو می‌شود و دوباره برای ریش و سبیل فرم‌داده‌شده تیره می‌شود. در استفاده از محصولات حالت‌دهنده‌ی مو زیاده‌روی نکنید، چرا که اگر در این سبک حد تعادل رعایت نشود، بسیار مستعد آن است که چرب به نظر برسد.

13. لو فید با موی فر (Low Fade with Curls)

کوتاهی لو فید به خوبی با موهای فر ترکیب می‌شود، اما اصل ماجرا در اینجا طرح روی خط گردن است. در هر دو نوع مو، موهای فر و بافت طبیعی آفریقایی، موها تا اندازه متوسط کوتاه می‌شوند و خط مو لاین‌آپ شده و محو می‌شود.

14. فاکس هاوک لو فید یا لو فید فاک هاک (Low Fade Fauxhawk)

به دنبال مدل موی جدیدی هستید که تو چشم و به یاد ماندنی باشد؟ پس به سراغ مدلی غیر از مدل مجدد طراحی شده‌ی فاکس هاوک نروید. این مدل شامل بخش رویی اغراق‌شده است که از بالا تا پایین خط فک لاین‌آپ زیگ‌زاگ می‌خورد.

15. لو فید با طراحی هنری (Artistic Low Fade Design)

اگر به دنبال مدلی منحصر‌به‌فرد هستید، به سراغ ترکیب مدل موی برست فید با یک طراحی حک‌شده در بالای گوش بروید. یک آرایشگر تقریبا می‌تواند هر طرحی که بخواهید را برایتان بزند و شما می‌توانید خودتان را با هنر تراشیده ابراز کنید.

16. سبک فید مجعد (Curly Fade Style)

اگر مردانی که موی مجعد دارند سبک لو فید را امتحان کنند از آن پشیمان نخواهند شد. در این سبک، در جهت طبیعی فر یا موج‌های موی‌تان کار کنید، فید از پایین‌تر شروع می‌شود و سطح معینی از پر‌پشتی و بافت را حفظ می‌کند که باعث می‌شود همه چیز پرتر و در عین حال آراسته به نظر برسد.

17. ترکیب موج 360 با فید شقیقه و گردن (360 Waves with Temple and Neck Fade)

برای مردانی که موی کم‌پشت دارند، فید کردن می‌تواند توجه به آن را منحرف کند. از بین مدل‌های های فید و لو فید به سراغ مدل لو بروید. در مدل های فید، ظاهر موها غالباٌ کم‌پشت‌تر نشان داده می‌شود تا پر‌پشت.

18. سبک فید برای موهای پرپشت (Fade Style for Thick Hair)

برای کسانی که موهای پرپشت دارند، مدل لو تاپ فید نیز ایده‌آل است. هر چه موها پر‌پشت‌تر باشند، بیشتر می‌توان رویه‌ی مو را به رخ کشید، درحالیکه فید حتی به سلامت و ظاهر حجم مو بیشتر می‌افزاید. به آرایشگرتان بگویید که فقط تا حدودی موی‌تان را فید کند تا بخش پرپشت روی سرتان بیشتر خودش را نشان دهد.

19. فید آراسته (Clean Cut Hair Fade)

مدل موی پسر همسایه هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود، و در عین حال می‌توان به راحتی آن را با مدل کوتاهی لو فید و موی صورت به‌روز کرد. با یک محصول موها را به سمت عقب شانه بزنید و در صورت لزوم، با استفاده از یک سشوار و یک برس گرد به حس‌و‌حال رومانتیک و لذت‌بخش این مدل تاکید کنید.

20. لاین آپ فید برای موهای طبیعی (Line Up Fade for Natural Hair)

در این سبک موها را به دقت کوتاه کرده تا قسمت‌های منحنی و نوک‌تیز تمیز در بیاید. فید کلاسیک انتخاب دوست‌داشتنی برای موهای مشکی محسوب می‌شود. این مدل همچنین نیاز به مراقبت زیادی ندارد، که این امر برای مردان پر‌مشغله‌ی امروز یک امتیاز محسوب می‌شود.

فرقی نمی‌کند که برای وقت بعدی سلمونی خود چه سبک و کوتاهی مویی را انتخاب می‌کنید، در هر صورت قبل از شروع کار با آرایشگر خود صحبت کنید. یک مدل لو فید ممکن است به هر نوع مو با هر اندازه‌ بلندی‌ای بیاید، و شما هم میخواهید حتما ظاهری را دریافت کنید که به شما بیاید و برایتان عالی باشد..

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *