تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی ولف کات مردانه

ولف کات، مدل موی بی‌نظیری است که به سرعت در حال محبوب شدن است. این مدل مو، ترکیبی از مدل مدل موی شلخته و مولت است (از این دو اصطلاح همچنین برای توصیف انواع مختلفی از مدل موی ولف کات استفاده می‌شود) و یکی از جذاب‌ترین مدل موهایی است که می‌توانید در سال ۲۰۲۳ داشته باشید که نیاز به رسیدگی چندانی نیز ندارد. در این متن، انواع و اقسام مدل‌ موهای ولف کات را آورده‌ایم و شما می‌توانید مدل موی مناسب خود را از بین آن‌ها پیدا کنید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

۱. ولف کات فر با باز ساید (Buzzed Sides Curly Hair Wolf Haircut)

در این مدل، برای رسیدن به حالت مو مدنظر، مو را با زاویه کوتاه و بغل‌ها را مرتب می‌کنند. این مدل، مشابه مدل موی مولت است و اگر که آن حالت شلخته و ولف‌کات را دوست دارید، این مدل مناسبتان خواهد بود.

۲. ولف کات با استایل اویسیس (Oasis Style Wolf Cut for Men)

این نوع از ولف کات، موهایی با لایه‌های کوتاه و تکه‌تکه به شما می‌دهد و برای کسانی با موی نازک تا معمولی مناسب است که تحرک اندکی در موهایشان است. سبک‌های کلاسیک هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند.

۳. ولف کات بلوند (Alternative Blonde Wolf cut)

اگر که به دنبال ظاهری مدرن و شیک می‌گردید، می‌توانید موی دکلره با لایه‌های نامتناسب را امتحان کنید‌. می‌توانید با استفاده از شامپوی رنگ موی نقره‌ای، تناژی سرد به موهای خود بدهید و ظاهری متفاوت پیدا کنید.

۴. ولف کات جذاب با طول متوسط (Heart-Throb Medium Length Wolf Haircut)

این مدل مو، حس و حال مدل‌ موهای دخترکش زمان دبیرستان را می‌دهد و در آن، طول مو متوسط است و شکل و شمایل مردانه چشمگیری دارد.

۵. ولف کات با حاشیه‌های متضاد و نیاز به رسیدگی پایین (Low-Maintenance Wolf Cut with Contrasting Edges)

مدل مویی ساده و کوتاه اما متفاوت با سایرین، چرا که در آن، لایه‌های نرم اطراف گردن با خطوط سخت ادغام می‌شود و به آن ظاهری تیز و برنده و در عین حال متوازن می‌دهد.

۶. مدل موی شگی (Shaggy Hair Details)

برای داشتن این مدل مو، از آرایشگرتان بخواهید تا موهایتان را با تیغ اصلاح کند و فرم شلخته به آن بدهد. این مدل مو، برای موهای معمولی تا پرپشت مناسب است و اصلاح با تیغ، علاوه بر گرفتن حجم و سنگینی مو، باعث حرکت آزادانه آن می‌شود.

۷. ولف کات کوتاه با چتری و آندرکات (Short Wolf Cut with Bangs and Undercut)

این مدل موی مولت، مناسب موهای کم‌پشت است و آندرکات‌هایی در کناره‌ها دارد. در این مدل، بغل‌ها تراشیده و بالای سر، حالت داده می‌شود و مناسب افرادی است که موهایشان در حال کم پشت شدن است و می‌خواهند ولف کات داشته باشند.

۸. ولف کات مدل ای بوی (E-Boy Aesthetic Wolf Hairstyle)

حفظ این مدل مو آسان است و به انواع مختلف فرم صورت نیز می‌آید. حالتی شلخته دارد که در آن مو کمی بلندتر خواهد بود و می‌توانید آن را روی صورت خود ریخته یا به بالا بزنید. چه کسی بدش می‌آید که هر روز ظاهری متفاوت داشته باشد؟

۹. ولف کات بول شیپ (Bowl Shape Wolf Cut)

این مدل موی مولت، ظاهری کاسه‌مانند و لایه‌هایی در پشت سر دارد‌. لایه‌هایی پَر مانند به همراه ظاهری کاسه‌ای که حس و حال کی‌پاپ کره‌جنوبی را می‌دهد و در تیک‌تاک نیز محبوب است. همین مورد کافی است که آن را به مدل مویی وایرال تبدیل کند.

۱۰. ولف کات فر بلوند (Curly Hair Blonde Wolf Cut)

این مدل مو، حس و حال تابستانی دارد. اگر که موهایتان فر است، با اضافه کردن لایه‌های کوتاه و تکه‌تکه، حالت آن را کمی آزاد کنید.‌ این کار باعث ایجاد فر می‌شود و آن وقت دیگر آماده زدن به دریا و موج‌سواری خواهید بود.

۱۱. ولف کات متوازن (Balanced Out Wolf Cut)

اگر به دنبال مدل موی کوتاه منعطفی می‌گردید، از این مدل مو استفاده کنید. حرکت مو در جلو و عقب به همراه لایه‌های کوتاه در فرق سر، به شما این امکان را می‌دهد که موهایتان را رو به بالا یا پایین حالت دهید‌.

۱۲. ولف کات با لایه‌های ویسپی (Choppy Wolf Cut with Whispy Layers)

این مدل موی بلند در هم و برهم، نسخه کلاسیک ولف کات مردانه‌ است که با استایل نسل جدید، مدرن شده است. چتری‌های بلند آن، مناسب افراد با موهای کم‌پشت است.

۱۳. ولف کات مردانه برای افراد با موهای پرپشت (Wolf Cut for Men with Thick Hair Texture)

اگر که حجم زیادی از مو دارید و می‌خواهید استایلی به آن بدهید، از آرایشگر خود بخواهید که این مدل موی ولف کات را برایتان بزند و حجم مویتان را بگیرد و به آن آزادی حرکت بدهد.

۱۴. ولف کات شلخته و نامرتب (Undone Shaggy Wolf Hair)

ولف کات برای تمام فرم‌های صورت مناسب است اما بهترین نتیجه را روی موهایی دارد که کمی فر باشند. اگر که موهای شما این‌گونه است، آن‌ها را لایه‌ لایه اصلاح کنید و چتری‌های بلند بگذارید‌. نیازی نیست برای داشتن این مدل مو کار خاصی انجام دهید. کافی است مویتان را بشویید و بگذارید خشک شود.

۱۵. ولف کات کوتاه با لایه‌های توپر (Short Wolf Cut with Heavy Layers)

برای داشتن این مدل مو، موهایتان را کوتاه و مرتب کنید و طول کافی را در جلو و عقب سرتان حفظ کنید. این مدل مو مناسب افرادی است که موهایشان در اطراف خط رویش، در حال کم پشت شدن است. لایه‌های توپر اطراف فرق سر، آن‌جا را پرپشت‌تر نشان می‌دهد و خط رویش در حال کم پشت شدن را پنهان می‌کند.

۱۶. ولف کات با اصلاح دقیق مناسب موهای تیره (Precision Cut Wolf Hairstyle on Dark Hair)

تا حدی شبیه به همان ولف کات کاسه‌ای شکل است اما لایه‌های فرق سر، در هم و بر هم است و بین لایه‌های کوتاه و بلند، منحنی اصلاح مشخصی وجود دارد و همین ویژگی، موجب می‌شود با داشتن چنین مدل مویی از بقیه متمایز شوید.

۱۷. ولف کات با آندرکات (Undercut Wolf Hair)

آیا از این که موهایتان به گوشتان بخورد خسته شده‌اید؟ کافی است آندرکات را امتحان کنید و کناره‌ها را بتراشید و از دست این موهای مزاحم خلاص شوید. به علاوه، این مدل مو ماندگاری بالایی دارد و رسیدگی خاصی نمی‌خواهد و دیگر لازم نیست برای رسیدگی به موهایتان، دقیقه نود از آرایشگر خود وقت بگیرید.

۱۸‌. ولف کات تکه‌تکه برای موهای پرپشت (Choppy Wolf Cut for Thick Hair)

برای داشتن این مدل مو، باید موهای صاف خود را با لایه‌هایی تکه‌تکه اصلاح کنید تا آن ظاهر ناهموار و دندانه‌دار را پیدا کند. این مدل مو، ظاهری چشم‌گیر و حس حال دهه نود میلادی را دارد که اکنون خیلی هواخواه پیدا کرده است.

۱۹. ولف کات موی بلند به سبک مایک جگر (Mick Jagger Long Hair Wolf Cut)

این مدل مو، حس حال رولینگ استونز را دارد. اگر که در دل، احساس راک‌استار بودن دارید، حتما این مدل مو را امتحان کنید. اگر که برای مایک مناسب بوده است، مطمئنا برای ما نیز مناسب خواهد بود.

۲۰. اسلیک بک مولت (Slicked Back Mullet Hairstyle)

با این مدل مو، می‌توانید موهای‌تان را از صورت خود کنار بزنید و به عقب بفرستید و از شر موهای آزاردهنده خلاص شوید، بدون این که لازم باشد جای بیشتری را کوتاه کنید.

۲۱‌. ولف کات بلند با لایه‌های مربعی شکل (Long Wolf Cut with Square Layers)

در این مدل مو، اصلاح با زاویه‌ای نود درجه انجام می‌شود تا فرم و لبه‌های آن را کمی تیز کند. مدل مویی شیک، مد روز و خاص‌.

۲۲‌. ولف کات با نیاز به رسیدگی پایین (Low Maintenance Wolf Cut)

اگر که نمی‌خواهید تا زمان رفتن به آرایشگاه، نگران مدل مویتان باشید از این مدل استفاده کنید. این مدل ولف کات آن‌قدر خوب اصلاح شده است که لزومی ندارد برای رسیدگی به آن حتما از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کنید و فقط کافی است موهایتان را بشویید و آن گاه می‌توانید هر کجا که خواستید بروید و هر موقع که حس و حالش را داشتید، به موهایتان رسیدگی کنید و حالتش دهید.

۲۳. ولف کات مولت قوی (Power Wolf Cut Mullet)

اگر که موهای بلندی دارید و به دنبال مدل مویی چشمگیر می‌گردید، می‌توانید از این مدل استفاده کنید. می‌توانید به آن حالت شلخته فر بدهید و یا حتی از فر شش ماهه استفاده کنید تا ظاهری رشک‌برانگیز پیدا کنید. پشت موی بلند‌تان به شما اعتماد به نفس خواهد داد و چه کسی از یک مرد با اعتماد به نفس خوشش نمی‌آید؟

۲۴. ولف کات کلسی شگ (Classy Shag Wolf Cut)

ساده، شیک و همواره مد. این مدل، ترکیبی از حس و حال شلخته ولف کات و حال و هوای دهه هفتاد میلادی است و بهترین نتیجه را برای افرادی دارد که موهایشان به طور طبیعی رها و در حرکت‌ است. موهایتان را حالت دهید تا ولف کاتی کلاسیک به همراه لایه‌های توپر داشته باشید‌.

۲۵. ولف کات مولت مدرن (Modern Mullet Wolf Cut)

این مدل مو، چیزی شبیه به ولف کات مولت است که در آن، خط ریش‌ها تراشیده می‌شود و میزان کوتاهی مو، بستگی به خواسته شما و فرم صورت‌تان دارد. در صورت تمایل، می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید تا موی صافتان را کمی فر کند و حالت دهد.

۲۶‌. ولف کات با موی پیچ خورده (Wolf Cut with Flicks and Bends)

این نوع از ولف کات به مو پیچشی طبیعی می‌دهد و ظاهری نو به آن می‌بخشد. برای داشتن این مدل مو، از آرایشگر خود بخواهید که موهای موج‌دارتان را در لایه‌های توپری اصلاح کند و به چتری‌هایتان حالتی پَر مانند بدهد تا موی موج‌دارتان را کمی رها و آزاد کند.

۲۷. ولف کات مولت فر (Curly Wolf Cut Mullet)

کناره‌ها را بتراشید و موی فرفری خود را در آغوش بگیرید. چنین مدل مویی به هر استایلی می‌آید. پس چرا امتحانش نکنید؟

امیدواریم به وضوح شرح داده باشیم مدل موی ولف کات مردانه چگونه است. از آن جایی که افراد مختلف، به این مدل‌ موها اسامی متفاوتی می‌دهند، بهتر است مدل موی مدنظر خود را در پینترست ذخیره کنید و آن را به آرایشگر خود نشان دهید و توضیح دهید که دقیقا چه مدل مویی می‌خواهید. مطلب مهم بعدی این است که با توجه به انعطاف‌پذیری مدل موی ولف کات و این که می‌توانید آن را با موی بلند یا کوتاه داشته باشید، با هر فرم صورت و حالت مویی، می‌توانید از این مدل مو استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *