تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی متوسط مردانه

این روزها محبوبیت مدل موهای متوسط مردانه، بیشتر و بیشتر می‌شود. حتی آن دسته از مردانی که به مدل موهای کوتاه عادت کرده بودند، بالاخره متوجه شده‌اند که مو‌ی کوتاه تا متوسط و متوسط، آزادی بیشتری برای انتخاب یک مدل موی شیک می‌دهد. در این مقاله زیباترین نمونه‌ها را مدل موهای متوسط را جمع آوریم کرده‌ایم. بیایید به بررسی اینکه چگونه می‌توانید موهای خود را حالت دهید بپردازیم.  

مدل‌مو و حالت مو برای آقایان با موهای متوسط

در حال حاضر، مدل موی متوسط مردانه، مد روز به شمار می‌رود؛ البته ممکن است برای شما جذابیت کمتری نسبت به موهای کوتاه نداشته باشد. اگر مطمئن نیستید که از پس موهای متوسط برمی‌آیید یا نه، با مدل موهای کوتاه تا متوسط شروع کنید یا مدلی که در قسمت بالایی بلندتر باشد. برای ایده گرفتن می‌توانید عکس‌های مدل موی جدید مردانه را بررسی کنید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. موهای متوسط با موج طبیعی (Natural Medium Length Waves)

آقایانی که به دنبال مدل موی کلاسیک و در عین حال مد هستند، می‌توانند موهای بلندتر در بالای سر و کوتاه‌تر در اطراف را امتحان کنند. اگر این مدل سلیقه شما نیست مجبور نیستید موهای اطراف را کاملاً کوتاه کنید؛ به جای آن، نیم اینج در طرفین و پشت سر باقی بگذارید. از پماد مو هنگام حالت دهی به عقب و در کناره موها استفاده کنید تا چسبندگی ایجاد شود و موها در جای خود باقی بمانند.

2. مدل موی اسپایکی با فید کوتاه (Spiky Low Fade Haircut)

برای مدل موی مردانه‌ای که ساده باشد و حالت دهی سختی هم نداشته باشد، موهایی را امتحان کنید که بیشتر از چند سانت بلندتر نباشد. یکی از فوت و فن‌های حالت دهی به موها این است که بگذارید بدون استفاده از سشوار خشک شود و سپس از مقداری پماد مو در بالای سر استفاده کنید تا موها صاف به سمت بالا قرار گیرند و در میان دسته‌های مو فاصله بیافتد. در پایان از کمی اسپری مو استفاده کنید.

3. مدل موی کلاسیک شانه شده به عقب (Classic Brushed Back Hairstyle)

در اینجا مدل موی مردانه‌ای داریم که هیچوقت از مد خارج نمی‌شود. حاشیه تمیز کنار گوش‌ها و پشت گردن به همراه لو تیپر، ظاهری مدرن به این مدل می‌بخشند. صاف کردن موها به عقب، حالت دادن موها به پشت سر و شانه کردن آن‌ها از جلوی صورت، شیوه‌ای متناسب برای حالت دهی به موهای متوسط است.

4. دسته موهای بلند شده (Grown Out Layers)

مدلی بسیار جذاب و شیک. اگر موهایی به این زیبایی دارید، بهتر است اجازه دهید بلند شوند. بعد از شست و شو نگذارید این مدل مو به طور طبیعی خشک شود؛ به جای آن از سشوار استفاده کنید تا بهترین نتیجه را ببینید. سعی کنید از برس گرد استفاده کنید تا به انتهای موها کمی حالت بدهید.

5. مدل کامب اور با طرفین تراشیده شده (Side-Shaved Comb Over)

در این مدل همه چیز به تعادل طول مو برمی‌گردد. اطراف تراشیده شده را با کامب اوری که بلندی آن تا چانه است تکمیل کنید. ریش خود را هم پرپشت نگه دارید تا ظاهرتان قوی و مردانه بماند.

6. مدل بالیاژ نامرتب (Tousled Balayage Hair)

بالیاژ برای آقایان؟ البته. مردانی که دارای موهایی با بلندی متوسط و ضخیم هستند، باید این مدل زیبای مردانه را امتحان کنند. فقط مطمئن باشید که سراغ آرایشگری می‌روید که اهمیت رنگمایه را درک می‌کند. خواسته شما هایلایت‌های کاراملی است، نه زرد (امیدواریم که مد دهه 90 دوباره وارد به صنعت مد بازنگردد.)

7. آندرکات با بلندی متوسط (Medium Length Undercut)

در حال حاضر، موها با بلندی متوسط درمیان آقایان، پرطرفدار است و هیچ چیزی زیباتر از آندرکات نیست. آندرکات صاف و براق خود را با یک ریش کوتاه و تمیز ست کنید و در نهایت واقعاً شاداب به نظر خواهید رسید. اگر می‌خواهید این مدل را امتحان کنید ولی موهایتان به اندازه کافی بلند نیست، در حین بلند شدن موها مدل آیوی لیگ را انتخاب کنید.

8. موج‌های جذاب و طبیعی (Sexy Natural Waves)

کسانی که می‌گویند موهای کوتاه دردسری ندارند نمی‌دانند چگونه باید با موهای بلند جذاب به نظر رسید. این مدل از نظر تئوری شبیه به مورد بالایی است؛ در عین حال از میزان زیادی امواج طبیعی و حجم سالم استفاده می‌کند تا لایه‌های مو و ته ریش را تبدیل به ظاهری جذاب و فریبنده کند.

9. مدل تیپر نرم و اسپایکی (Soft and Spiky Tapered Cut)

موهای سفت و پرچین و شکن متعلق به گذشته است، اکنون تعداد بیشتری از آقایان، موهای نرم و قابل لمسی را انتخاب می‌کنند که آراستگی کمتری دارد و نامرتب به نظر می‌رسد. این مدل برای مردانی مناسب است که جذاب هستند و خود را باور دارند. چیزی که بیشتر از همه توجه را جلب می‌کند شخصیت فردی است که بدون اینکه به تلاش زیادی نیاز داشته باشد با اعتماد به نفس به نظر می‌رسد.

10. تیپر با بلندی متوسط (Mid Length Taper)

برای ظاهری جذاب که بسیار مردانه باشد، مدل تیپر با بلندی متوسط در بالای سر را امتحان کنید. تضاد بلندی و رنگ مو ظاهری قدرتمند ایجاد می‌کند که در عین حال بسیار باکلاس است.

11. تیپر فید با حجم نامتقارن (Taper Fade with Asymmetric Volume)

بلندی مو با این کامب اور هوشمندانه کاملاً به تعادل رسیده است. لبه‌های تیپر و خط موی مرتب نشان دهنده مردانگی کلاسیک هستند. ریش هم ظاهری خوش خط و فرم را به این استایل اضافه می‌کند.

12. پمپادور با کناره‌های کوتاه (Pompadour with Short Sides)

مدل موی مردانه با اندازه متوسط می‌تواند در سرتاسر به یک اندازه بلند باشد یا به طور چشمگیری از فید پوست شروع شود و با بلندی مو در بالای سر پایان یابد. بخش بیرونی کوتاه شده، ساختار استخوان صورت را تقویت می‌کند و حالت دهی به موها را بسیار راحت می‌کند. برای نگه داری موها سر جای خود و انعطاف پذیری آن‌ها می‌توانید از واکس مو استفاده کنید.

13. مدل متوسط شانه شده به عقب (Slicked Back Medium Style)

مدل موها با اندازه‌های متوسط، گزینه‌های زیادی را پیش رو می‌گذارند. کناره‌ها و پشت گردن با مدل تیپر به صورت یکپارچه با قسمت بالایی موهای بلند ترکیب می‌شوند. در اینجا، تارهای مو به شکل کلاسیک دوران ممنوعیت الکل از پیشانی به عقب حالت داده شده‌اند. استفاده از پماد به موها جلای وینتیجی می‌دهد که موها را بدون دردسر شیک‌تر می‌کند.

14. طرح تراشیدن طرفین سر (Side Shave Design Haircut)

طرح‌های حک شده روشی مد روز برای شخصی سازی مدل موی شما است. قرار دادن طرح بین دو بافت با طول متفاوت بهترین راه برای ترکیب الگو با مدل کلی است. طول جدا شده در قسمت بالایی را می‌توان رها کرد تا طرح برجسته شود یا برای پوشاندن می‌توان روی آن را شانه کرد.

15. آندرکات با قسمت بالایی بلند و نامرتب (Undercut with Long Tousled Top)

شانه کردن تارها به سمت بالا و عقب به مدل موهای مردانه با طول متوسط، حالتی براق و بدون شکستگی می‌دهد. در اینجا، لو فید به طور هماهنگ با طول جدا شده در بالای سر جفت می‌شود. مدل‌هایی که به عقب شانه می‌شوند، اغلب صاف هستند اما زمانی که حالت دهی موها به پایان رسید، این مدل کمی نامرتب، شل و ناهموار به نظر می‌رسد.

16. مدل ساده با بلندی متوسط (Clean Mid-Length Cut)

این مدل هیچوقت از مد نمی‌افتد؛ اگر چه در حال حاضر به اندازه مدل‌های آندرکات، مد روز به نظر نمی‌رسد. مدل موی چند لایه، حجم مو را بدون از بین بردن طول مو کاهش می‌دهد و به مو اجازه می‌دهد سر را در بر بگیرد. این مدل با پوشیدگی در کناره‌ها و موهای شانه شده به عقب، جذابیت کلاسیکی دارد که این استایل را جاودانه، مردانه و جسورانه می‌سازد.

17. مدل تیپر مینیمال (Minimalistic Tapered Cut)

اساساً این مدل برای مردانی با بافت ظریف و مدل موی کوتاه‌تر بهترین گزینه است. برش‌های پله پله از طریق حاشیه‌های مورب به موها حالت سنگینی می‌دهند و افزایش تدریجی در مو ایجاد می‌کند که می‌تواند برای موهای نازک جذاب باشد. موهای بلند با حاشیه‌های کوتاه باعث به وجود آمدن مدلی فوق‌العاده است که بلندی و حجم موها را به رخ می‌کشد و همچنان بسیار مرتب به نظر می‌رسد.

18. کامب اور شیاردار (Ridged Comb Over)

حاشیه‌های تراشیده شده و موهایی که کاملاً به طرفی جدا شده‌اند، جذابیت وینتیجی را به مدل موهای متوسط مردانه می‌بخشند. این ظاهر زیبا یادآور مدل موی دان دریپر است. با فید کردن می‌توانید خط موی بدقلق را از بین ببرید. کرم حالت دهنده و شانه دندانه پهن، جدایی زیبا و مدرنی در موهای قسمت بالایی سر ایجاد می‌کند.

19. مدل متوسط که به عقب شانه زده شده (Medium Swept Back Hairstyle)

برای آقایانی با موهای صاف، مدل تیپر با اندازه متوسط می‌تواند حالت نگرفتن و پیراستگی مو را متعادل سازد. موهای بلندتر برخلاف فید، نیازی به پیرایش مداوم ندارند. برای به دست آوردن ظاهری ترو تمیز و ماندگار، هنگامی که موها مرطوب هستند از کرم حالت دهنده استفاده کنید و موها را به شکل مورد نظر خود شانه کنید.

20. برست فید با ویو اور (Burst Fade with Wave Over)

این سبک الهام گرفته از امواج اقیانوس، شیک و اصیل است. مو کاملاً به یک سمت فرق زده شده است و بعد با یک قوس پرپیچ و تاب، فرق را پوشانده است. برای بازسازی این مدل مو، به سادگی موها را یه یک طرف خشک کنید؛ سپس آن را به عقب شانه کنید و در جای خود اسپری کنید.

21. مدل آندرکات کلاسیک (Classic Undercut Haircut)

اگر تصمیم دارید موهای از ته تراشیده شده خود را بلند کنید، آندرکات کلاسیک انتخاب قابل اطمینانی است. بخش‌های کوتاه اطراف سر، ساختاری را فراهم می‌کند که موهای قسمت بالایی رشد کنند و برای تغییر مدل مو دردسری ایجاد نشود. این مدل به عنوان یک گزینه مرتب و مدرن در میان مدل موهای متوسط مردانه عمل می‌کند. بلندی این مدل مو تا شانه نیست اما بهترین شکل مدل موی کوتاه با موی بلند است. این مدل به شما موهای بلند در بالای سر و راحتی موهای کوتاه در اطراف سر را ارائه می‌دهد.

22. بافت های جدا از هم (Textured Disconnection)

برای اینکه به موهای خود حالت بدهید نیازی نیست حتماً موها را کوتاه کنید. برای آقایانی که موهای موج‌دار و فر طبیعی دارند، مدل آندرکات مدل متناسب و شیکی را ارائه می‌دهد. بلندی موها و حالت دادن به موها با انگشت، به جدایی بین موها و وضوح این مدل کمک می‌کند.

23. تیپر و اسپایک روی موهای متوسط (Tapered and Spiked Medium Hair)

مدهای مردانه ترجیحاً ساده و کم نمایانه هستند و توسط عناصر اساسی و شخصی سازی شده تعریف شده‌اند و دارای جزئیات منحصر به فرد هستند. در اینجا، لایه بندی قدیمی با انتهای موج‌دار به شکلی امروزی درآمده است. از سشوار و کرم حالت دهنده استفاده کنید تا مدلی بلند و باثبات داشته باشید.

24. کامب اور مجعد (Wavy Comb Over)

برای آقایان، حالت موها می‌تواند تأثیر زیادی در بافت موهای متوسط داشته باشد. شانه زدن موها به کنار و عقب، موجی ماندگار در موها ایجاد می‌کند. این مدل، پیچیده و در عین حال راحت و سبک به نظر می‌رسد. مانند مدلی که از کاتالوگ لباس مردانه بیرون آمده است؛ اما کسل کننده هم نیست.

25. های فید با موهای نسبتاً متوسط در بالای سر (High Fade with Mid-Length Top)

یک مدل زیبا و مدرن نیازی به رنگ‌های رنگین کمان و طرح‌های تراشیده شده روی سر ندارند. هل دادن نسبت‌های کلاسیک به سمت افراط می‌تواند حس ظریفی از سرکشی ایجاد کند. در اینجا فید بسیار کوتاهی داریم که های فید با اندازه موی بلند را نشان می‌دهد. به هم ریختگی و نرمی موها به این مدل شکلی حرفه‌ای و پیراسته می‌دهد.

26. پمپادور متوسط با طرفین تراشیده شده (Medium Pompadour with Shaved Sides)

اگر مدلی می‌خواهید که حس مدرن و جذابی به شما منتقل کند، دیگر به دنبال مدل دیگری نباشید. کناره‌های آراسته شده محافظه کارانه هستند اما فید پوست حالت متفاوتی دارد که دارای ساختار است، مدرن است و پیشگام می‌باشد. این طرح با پمپادور شیک و تمیز می‌تواند حسی مدرن و باب روز به شما بدهد.

27. آفرو با تیپر (Tapered Afro)

در بسیاری از مدل موهای مردانه با طول متوسط برای فرهای طبیعی، قسمت داخلی موها که از هم باز است با لبه‌های تراشیده ترکیب می‌شوند. در اینجا خط فید، پایین نگه داشته شده است تا اجازه اجرای استایلی با بافت آزاد بدهد. لاین آپ هم جزئیات مد روز را اضافه می‌کند و این تعادلی کامل بین شکل‌های زاویه دار و منظم است.

28. آندرکات با موهای بالای و حالت داده شده به عقب (Undercut with Twist Back Top)

بهترین راه برای کنترل تارهای ضخیم یا وز، بافتن یا پیچیدن موها زمانی که مرطوب هستند می‌باشد. برای یک تغییر شخصی سازی شده در جدا سازی موها، قسمت بالایی موها به ردیف‌هایی تقسیم می‌شوند و سپس چرخانده می‌شوند تا مارپیچ‌هایی را به وجود بیاورند که یادآور بافت آفریقایی است با این تفاوت که این مدل بافت بسیار نرم‌تری دارد.

29. ساید اسپایک چتری (Style with Side Spiked Fringe)

مدل موها با اندازه متوسط، گزینه‌های زیادی از مدل موی معمولی گرفته تا بسیار حالت داده شده را ارائه می‌دهند. برای ایجاد شکل موها به سمت بالا به تار‌ها واکس مو بزنید، سپس از سشوار برای ایجاد حاشیه در مو استفاده کنید. نتیجه، درخششی آراسته و چسبندگی قوی خواهد داشت اما انعطاف پذیر خواهد بود.

30. فرهای نامرتب با طرفین تراشیده شده (Mussed Coils with Shaved Sides)

بسیاری از مدل‌های متوسط و مدرن برای آقایان، دارای تارهای بلندتری در بالا و جلو هستند و پشت و کناره‌ها را با ماشین اصلاح سر کوتاه می‌کنند. مدل آندرکات روی هر بافتی از نازک و صاف گرفته تا ضخیم و مجعد خوب به نظر می‌رسد. نواحی تراشیده شده در تضاد با ریش است، بنابراین به جای اینکه مدلی نامرتب به نظر برسد، شیک و آراسته است.

31. مدل لایه ای برای موهای با اندازه متوسط (Layered Cut For Medium Length)

موهای لایه ای مدلی مناسب برای موهای متوسط است. فرقی هم نمی‌کند که نوع نازک یا ضخیم باشند. از آرایشگر خود بخواهید برای حجم دهی بیشتر در تاج سر، موهایتان را با سشوار خشک کند. این بهترین مدل برای پسران بد و جذاب است.  

32. مدل جذاب و کلاسیک متوسط (Charming and Classic Medium Cut)

 زمانی را به یاد می‌آورید که لئوناردو دیکاپریو چهره جدید و دلربای سریال مسائل اولیه بود؟ و حالا هیچکس چهره شما را با این مدل جذاب فراموش نمی‌کند. این مدل با لایه‌هایی که به عقب شانه زده شده‌اند به همراه هایلایت‌های طبیعی، برای کسانی مناسب است که می‌خواهند لقب پسر جذاب خانه همسایه را دریافت کنند. 

33. مدل بک کامب برای موهای نازک (Backcombed Style for Thin Hair)

گاهی اوقات موهای نازک به کمک‌ نیاز دارند؛ زن یا مرد هم فرقی نمی‌کند. موهای صاف و بی‌حالت ممکن است برای هر کسی بی‌زرق و برق به نظر برسد. این مدلی است که موهای نامرتب و بادزده موج سواران را تداعی می‌کند که با یک جفت عینک دودی عالی خواهد شد. مکمل این مدل مردانه، هایلایت‌های بلوند ملایم هستند که این مدل موی متوسط را بهبود می‌بخشند. ساقه موهایی که به طلایی رنگ شده‌اند حتی زمانی که موها رشد کردند هم عالی به نظر می‌رسند. 

34. مدل تیپر و فر (Curled and Tapered Haircut)

مدل موهای متوسط مد روز، روی تیپر و فر متمرکز هستند. در حال حاضر، ترکیب موهای بافت‌دار با فید عالی و خط موی حاشیه‌دار بسیار جذاب است. به ما اعتماد کنید؛ یافتن راهی برای سشوار کردن موها طوری که‌ فرها به شکل زیبایی در بیایند آسان نیست. پس قبل از اینکه صندلی آرایشگاه را ترک کنید، برای حالت دادن طبق مدل و جنس موهایتان از آرایشگر راهنمایی بخواهید.

35. آندرکات کلاسیک با موهای متوسط (Classic Medium Length Undercut)

بسیاری از مردانی که مدل آندرکات را انتخاب می‌کنند، اطراف سر را کاملا تراشیده نگه می‌دارند، با این حال شما می‌توانید موهای طرفین را یک سانت بلند نگه دارید. این کار باعث می‌شود افراط این مدل کم شود. زمانی که به این مدل حالت می‌دهید، می‌توانید موها را به طور کامل به عقب سشوار کنید یا بگذارید مثل این نمونه به طور طبیعی خشک شود.

36. مجعد با لو فید (Wavy Low Fade)

در‌ اینجا مدل جذابی داریم که برای نامرتب به نظر رسیدن حد و مرزی ندارد. مدل موهای متوسط مردانه، پیشنهادات زیادی برای تجربه حالت دهی مو با محصولات مختلف ارائه می‌دهد ولی این به معنای آن نیست که می‌توانید مدلی پیدا کنید که حالت دادن به آن راحت باشد. برای این مدل، تنها کافیست موها را در حالی که با سشوار خشک می‌کنید چند بار به عقب شانه کنید.

37. مدل کلاسیک کلین کات (Clean-Cut Classic Look)

چشمان آبی خود را با موهای ریخته شده در صورتتان پنهان نکنید. با یک مدل موی متوسط مردانه، چهره‌ای تازه را به نمایش بگذارید که مانع ظاهر زیبای شما نشود.

38. موهای نازک متوسط شانه شده (Brushed Over Style for Fine Medium Hair)

این مدل با لایه‌های صاف ممکن است بسیار ساده و دارای محدودیت به نظر برسد ولی وقتی با ریش ژولیده همراه شود حال و هوای جدیدی به خود می‌گیرد. این مدل، روشی عالی برای نشان دادن این است که می‌توانید ظاهری تر و تمیز داشته باشید و همچنان کمی از جنبه سرکشانه خود را حفظ کنید.

39. مدل موی نامتقارن مدرن (Modern Asymmetrical Cut)

حداقل یک دهه است که مدل موهای نامتقارن برای زنان، شیک و باب روز است. اکنون مدل موهای مردانه هم دچار مقداری عدم تقارن شده‌اند. برای اطمینان از اینکه مدل مو همچنان مردانه است، نگذارید قسمت جلویی مو از گونه‌ها پایین‌تر برود.

40. پمپادور با اندازه متوسط (Mid Length Pompadour)

مدل موی پمپادور در حال بازگشتی بزرگ است. تقریباً مطمئن هستیم که دلیل این بازگشت، حجم این مدل است. مدل موهایی که موهای زیادی در بالای سر دارند و در کناره‌ها کوتاه و براق هستند، جذابیت خاصی دارند. برای مدرن نگه داشتن این استایل، اجازه دهید مقداری مو روی صورت بیفتد تا کاملاً مرتب نباشد.

41. لایه‌های بسیار بلند برای موهای صاف (Long Layers for Straight Hair)

اگر مدل‌های اسپایکی و رنگ مو سلیقه شما نیست، ظاهری افشان با تارهای بلند را امتحان کنید. این مدل، استایلی ایده‌آل برای مردان محافظه کاری است که عاشق حق انتخاب هستند. می‌توانید فرق بگذارید یا موها را به عقب شانه کنید. گزینه‌های رو به رو زیاد هستند. این مدل موی متوسط مردانه مکملی برای موهای صاف است.

42. دم اسبی با ریش (Short Ponytail with Beard)

بسیاری ممکن است به شوخی بگویند که ریش و موی دم اسبی همان استایل هیپستر مردانه است اما نمی‌توان جذابیت ظاهری این مدل را انکار کرد. هیچ چیزی خوش فرم‌تر و جذاب‌تر از موی دم اسبی و یک ریش پر نیست.

43. پمپادوری که به عقب حالت داده شده (Swept Back Pompadour)

اگر به دنبال مدل مویی با اندازه متوسط برای آقایان هستید که سبکی مدرن داشته باشد، ممکن است بخواهید واقعاً به مدل موی قدیمی فکر کنید که دوباره مد شده است؛ به خصوص اگر پیرسینگ یا خالکوبی دارید. ترکیب یک مدل موی قدیمی با یک مدل امروزی، فوق‌العاده جذاب است.

44. موهای متوسط با فید خط ریش (Mid Length Hair with Side Burn Fade)

بیشتر مردان با موی متوسط دوست دارند بافت موی طبیعی خود را داشته باشند. اگر موهایتان موج‌های طبیعی دارند، می‌توانید بعد از خشک کردن مو، آن را به عقب شانه کنید و بگذارید خودش حالت بگیرد. حتماً از یک ژل موی سبک استفاده کنید تا موها در جای خود قرار گیرند (و روی صورتتان نریزند.)

45. روی سر بلند و اطراف کوتاه (Medium Top Short Sides Hairstyle)

این مدل یک نمونه عالی از استایلی است که با بافت طبیعی موی شما زیبا به نظر می‌رسد و برخلاف بافت طبیعی عمل نمی‌کند. می‌توانید وقتی موهایتان هنوز خیس هستند، از مقداری موس مو یا کرم حالت دهنده که مخصوص موهای فر است استفاده کنید. سپس با خشک شدن مو با هوا، تفکیک و وضوح بیشتری خواهند داشت.

46. مدل موهای نازک (Fine Hair Variant)

بدیهی است که با موهای ضخیم و سالم می‌توانید موهایی با هر طول و رنگی که می‌خواهید داشته باشید. اما موهای نازک چطور؟ مدل موی متوسط برای موهای نازک اگر دارای لایه بندی باشد می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد. در اینجا مدل جیسوت شوارتزمن را مشاهده می‌کنید. حالا احتمالاً یک سوال می‌پرسید؛ آیا می‌توانم با این مدل مو، مدل موهای متوسط و متنوع مردانه داشته باشم؟ معلوم است که می‌توانید. این طول و سبک به شما تنوع زیادی برای تجربه مدل موهای متنوع خواهد داد.

47. مدل موی متوسط با موهای مجعد کم پشت و نازک (Medium Hair with Light Wispy Waves)

مدل موی ویژه متیو مک‌کانهی بخشی از تصویر او از یک نماد جاذبه جنسی در هالیوود است. اگر موهای شما به طور طبیعی مجعد هستند، با مدل موی متوسط مناسب، به طور خودکار یک مدل موی زیبا و بدون دردسر خواهید داشت. موس و کرم مو برای موهای فر، بافت فوق‌العاده به موهای کم پشت می‌دهد که اکنون این مدل را در آقای متیو مک‌کانهی می‌بینید. مدل موهای متوسط این چنینی برای آقایان همیشه زنان را جذب می‌کند. پس این مدل را امتحان کنید و برنده شوید.

48. موهای صاف ساید پارت (Straight Side-Parted Hairstyle)

یوهانس هوبل، مدل موی جذابی برای موهای متوسط دارد که بسیار مناسب کت و شلوار است. پس به راحتی می‌توانیم این مدل را در میان استایل‌های اداری آقایان تصور کنیم. مدل‌های سایت پارت در حال حاضر مد هستند و تحت تأثیر مد طبیعی بودن موها قرار گرفته‌اند. به همین دلیل است که ساید پارتی که امروزه مد است می‌تواند غیرقابل پیش بینی و نامشخص باشد.

49. مدل موی گاسپارد اولیل با ژل مو (Gaspard Ulliel`s Gelled Look)

گاسپارد اولیل، اغلب با ژاکت چرمی و مدل موهای ژولیده، استایل اسپورتی دارد اما جشنواره فیلم کن یادآور ظاهری منظم است. بنابراین، این بار، این بازیگر فرانسوی، با موهایی ژل زده به همراه یک لیفت جذاب در انتهای موها در جشنواره شرکت کرده است. سعی کنید موهایتان کاملاً خیس، براق و صاف به نظر نرسد.

50. مدل موی مردانه با بی‌نظمی بیشتر (Mens Hairstyle with Added Mess)

مدل موی کوتاه تا متوسط با حجم در بالای سر به همراه مدل تیپر در کناره‌‌ها و پشت گردن، مانند مدل جان کرازینسکی، انتخاب خوبی برای مردانی است که موهای کمی بلندتر را ترجیح می‌دهند. از محصول افزایش دهنده حجم به علاوه واکس مو یا پماد برای حجم بیشتر موها در بالای سر و خطوط حاشیه‌دار تر و تمیز استفاده کنید.

امروزه مردان، بیشتر و بیشتر به مدهای مربوط به مو و به طور کلی مد توجه می‌کنند. مدل موهای متوسط مردانه مانند این‌ها که به شما نشان دادیم، به شما امکان می‌دهند که شخصیت خود را بسیار بهتر بیان کنید. شما ممکن است یک مدل کلاسیک یا ظاهری مدرن و مد روز انتخاب کنید. انواع محصولات برای حالت دهی مو به شما در ایجاد بافت‌های مختلف کمک می‌کنند. مد در جهان مدرن چند وجهی است. می‌توانید از بین مدل موهای نامرتب، موهای ژولیده بعد از خواب، مدل موی کالج و دم اسبی یکی را انتخاب کنید یا موهایتان را فر کنید. پیدا کردن چند مدل که به جذابیت شما می‌افزاید کاری آسان است.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *