تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی فرینج مردانه

فرینج یکی از محبوب‌ترین مدل موهای مردانه است. در طول سال‌ها با ظهور سبک‌های مختلف، انتخاب‌های بی‌پایانی برای هر نوع مو و سلیقه‌ای به وجود آمده است. از مدل فرنچ کراپ گرفته تا چتری‌های بلند، فرینج خاصی پیدا می‌شود که کاملاً با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. مدل موی‌تان را به‌روز کنید و یا با برخی از این شیک‌ترین مدل‌های فرینج، روتین روزانه موهای‌تان را جذاب‌تر کنید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل موهای فرینج برای آقایان

1. فرینج زاویه‌دار: Angular Fringe

این مدل نیمی از پیشانی را می‌پوشاند و معمولاً در طرفین کوتاه‌تر است. فرینج زاویه‌دار، لایه‌لایه و شیک، مدل بسیار خوبی برای سرزنده کردن موهاست. این مدل برای کسانی که خط فک تیزی دارند مناسب است. با هر نوع و طول مویی می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

2. فرینج لایه لایه ای: Textured Fringe

از ژولیدگی فرینج لایه ای نترسید. می‌توانید به هر شکلی که ترجیح می‌دهید، سبک آن را انتخاب کنید، با فرق کج یا همراه با فرنچ کراپ، همگی با کمی حجم‌دهی عالی به نظر می‌رسند. برای داشتن ظاهری غیررسمی و نامرتب، واکس موی مات یا پماد مو به نوک موهای‌تان بزنید. شامپو خشک هم محصولی عالی برای حجم دادن به تاج مو است.

3. فرنچ کراپ: French Crop

فرنچ کراپ سبکی کلاسیک برای مردان در تمام سنین است. این مدل با موهای کوتاه در کناره‌ها، مانند تیپر یا آندرکات، و فرینج بلند شناخته می‌شود. نگهداری از این مدل مو آسان است و برای هر فردی در هر سنی عالی به نظر می‌رسد. همچنین مدلی عالی برای مردان با پیشانی بلند است.

4. فرینج پر حجم: High Volume Fringe

همه فرینج‌ها به سمت پایین و روی پیشانی نیستند. فرینج پر حجم گزینه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند کمی قد بلندتر دیده شوند. با استفاده از واکس یا پماد، می‌توانید موها را مات و حجیم کنید و آنها را به سمت جلو شانه کنید. برای افزایش ارتفاع، از شامپو خشک یا موس حجم‌دهنده استفاده کنید. موهای‌تان را پوش دهید تا بالاتر دیده شوند. می‌توانید با هر نوع مویی به هر سبک فرینجی با حجم و ارتفاع دلخواه برسید. نترسید که همه چیز را با هم ترکیب کنید و فرینج را به اشکال مختلف شکل دهید یا پمپادور را برای حسی قدیمی دوباره خلق کنید.

5. فرینج با فرق کج: Side-Swept Fringe

مدل مویی که برای موهای بلندتر ساخته شده است، مدل مویی که در چند دهه گذشته محبوبیت خود را حفظ کرده است. پوشاندن یک طرف صورت با موها اختیاری است، همچنین می‌توانید فرینج را با کامب‎اُور همراه کنید. معمولاً کناره‌ها کوتاه‌تر هستند اما می‌توانید کناره موهایتان را کمی بلندتر نگه دارید که یادآور سبک اواسط دهه 2000 است یا به یاد مدل‌های جسورانه دهه 80، آندرکات را پیاده کنید. از واکس یا پماد برای شانه کردن موها به سمت جلو استفاده کنید، موها را حجیم و براق نگه دارید اما روغنی به نظر نرسید.

6. فرینج همراه با فاکس هاوک: Faux Hawk Fringe

این مدل مو از تیپر فید، فرینج و موهای اسپایکی رو به جلو تشکیل شده است، قطعاً بین جمعیت متمایز خواهید شد! از واکس برای ایجاد جلوه استفاده کنید، موهای را به سمت بالا بکشید تا به تاج مو حجم دهید. این ظاهر برای تفریحات شبانه ایده‌آل است و برای کسانی که موهای صاف و بلندی دارند مناسب است.

7. فرینج کوتاه: Short Fringe

بر خلاف مدل ارتشی، فرینج کوتاه کمی طول موها را در بالا برای قاب کردن صورت حفظ می‌کند. به عنوان جایگزین، برای کناره‌ها از تیپر یا آندرکات استفاده کنید. این مدل مو برای کسانی که ورزش می‌کنند یا می‌خواهند موها را از مقابل چشم‌ها دور نگه دارند، ایده‌آل و شیک است و نیاز به مراقبت کمی دارد. برای هر فصل و هر نوع مویی مناسب است، پس چرا آن را امتحان نکنید؟

8. فرینج بلند فر: Curly Long Fringe

کسانی که موی فر دارند نیازی به انجام کارهای متعدد برای مدل دادن به موهای خود ندارند. با یک مدل تیپر یا فید در دو طرف سر، فرها به طور طبیعی روی پیشانی می‌افتند. فرهای حجیم کاملاً با کناره‌های کوتاه تضاد دارند. می‌توانید این ظاهر را با موهای متوسط تا بلند، بسته به اینکه چه طولی را ترجیح می‌دهید، حالت دهید. اگر قد موهای‌تان تا روی شانه است، می‌توانید از مرحله تیپر کردن کناره‌ها صرف نظر کنید و اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی پایین بریزند. این مدل، بدون دردسر زیبا، ظریف و بسیار عالی می‌ماند.

9. فرینج الگانت: Elegant Fringe

اگر این اولین بار است که چتری را امتحان می‌کنید، فرینج الگانت گزینه مناسبی است. چتری‌های ظریف و ساده، سبکی کلاسیک است که یک طرف صورت را فریم‌بندی می‌کند. ایده‌آل برای سر کار یا مدرسه، این سبک جایگزینی عالی برای چتری‌های کج یا زاویه‌دار است. مدل سنتی را با شکل دادن به آن از طریق تیپر فید یا فرق کج تراشیده، به‌روز کنید. اگر موهای فر یا موج‌دار دارید، می‌توانید فرها را به طور طبیعی رها کنید، اما برای کسانی که موهای صاف دارند، بهتر است آن را با واکس یا پماد فرم داده و حجم دهند.

10. فرینج جلویی با فید میانی: Front Fringe with Mid Fade

این مدل موی شیک برای یک شب بیرون رفتن با دوستانتان ایده‌آل است. همراه با فید میانی و حجم‌دهی تاج، مدلی منحصر به فرد در میان همه افراد اطرافتان خواهید داشت. این مدل فرینج مناسب کسانی است که موهای صاف دارند. با پماد مات و شامپو خشک مقداری حجم و ارتفاع به تاج سر خود اضافه کنید.

11. فرینج همراه با آندرکات: Fringe with Undercut

فرینج همراه با آندرکات راهی عالی برای نشان دادن فک زاویه‌دار و شکل دادن به سر است. برخلاف چتری‌های بلند، این مدل مو برای یک شب بیرون رفتن و تفریح ایده‌آل است. موها را به صورت تکه تکه اتو بکشید تا جلوه شیشه‌ای پیدا کنند و با روغن مو آنها را درخشان کنید. موهای شیشه‌ای ترند است و وقتی با آندرکات ترکیب شود، داغ‌ترین مدل مو را در خیابان خواهید داشت.

12. فرهای بلند همراه با فرینج: Long Curls with Fringe

به دهه 60 برگردید، زمانی که جیم موریسون می‌خواند و همه علاوه بر آهنگ‌هایش عاشق موهایش می‌شدند. فرهای بلند و فرینج جزء اصلی صحنه راک بریتانیا بودند و تا به امروز باقی مانده‌اند. موهای فر تا شانه لازمه این سبک است. فرها حجم زیادی می‌دهند و فرینج جلویی حالت نوستالوژیک را با قدرت کامل حفظ می‌کند. آن را با ته‌ریش ست کنید تا استایلی مدرن به آن ببخشید و از واکس مات برای افزایش ارتفاع تاج استفاده کنید. این مدل مو یکی از تاثیرگذارترین مدل‌های مو در تاریخ است و برای شما عالی به نظر می‌رسد!

13. فرینج حجیم کوتاه: Short Textured Fringe

برای اینکه مدل فرینج جلویی داشته باشید، لازم نیست از موهای بلندی برخوردار باشید. چتری‌های کوتاه و پف‌دار ترندی است که ماندگار می‌شود و استدلال درستی هم دارد. برای انتخاب مدل فرنچ کراپ یا چتری زاویه‌دار کافیست از یک پماد مات برای حجم‌دهی استفاده کنید. از خلق ظاهری ژولیده نترسید. همه اینها بخشی از برنامه است این مدل برای کسانی که موهای صاف یا موج‌دار دارند مناسب است و برای سر کار یا حتی یک شب بیرون رفتن مناسب است.

14. فرینج آزاد با کناره‌های کوتاه: Flowy Fringe with Short Sides

این فرینج با کناره‌های کوتاه، حجیم است اما در تاج خیلی بلند نیست و برای هر کسی قابل استفاده است. چه موهای بلند داشته باشید و چه مدل‌ها را با هم ترکیب کنید، مطمئناً با این مدل مو توجه مردم را به خود جلب خواهید کرد. با کناره‌های کوتاه و تاج بلند، می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید به این سبک فرینج حالت دهید. برای داشتن ظاهر اواسط دهه 2000، مقداری ژل مو بگیرید و موها را به شکل مدل زاویه‌ای در آورید. با صاف کردن موها و فرق کج یا کامب‌اُور، آن را برای سر کار آماده کنید. گزینه‌های زیادی برای فرینج‌های آزاد وجود دارد و می‌توانید هر روز چیز جدیدی را امتحان کنید.

15. فرینج کوتاه لایه‌لایه: Short Choppy Fringe

ساده، تمیز و کمی جسورانه، فرینج کوتاه لایه‌لایه بهترین سبک برای مراقبت اندک است. فرینج لایه‌لایه که یادآور پانک راک دهه 70 است، برای کسانی که موهای صاف دارند بهترین ظاهر را دارد، فرقی نمی‌کند موهایتان را مدل سزار بزنید یا آندرکات. قسمت جلوی فرینج را کمی ژولیده نگه دارید، این برای افرادی که پیچش طبیعی مو دارند عالیست، زیرا این استایل آن را استتار می‌کند و به یک مدل موی کلاسیک جذابیت می‌بخشد.

16. افرو کوتاه همراه با فرینج: Short Afro with Fringe

آفرو کوتاه و شیک، وقتی با فرینج همراه شود، یک هدیه بهشتی است. شکل دادن به آفرو با چتری راهی عالی برای فریم‌بندی صورت و افزایش ظاهری قد است. می‌توانید موهای فر طبیعی خود را بلند کنید یا کوتاه و مرتب نگه دارید. هر استایلی وقتی با فرینج ست شود عالی به نظر می‌رسد.

17. فرینج موج‌دار همراه با فید: Wavy Fringe with Fade

دنیا را با فرهای خود فتح کنید. این مدل مو نه تنها بسیار اسپرت است، بلکه ظریف و شیک نیز می باشد. هر قدر که خواستید فید را بالا ببرید، فرقی ندارد طول موها در تاج چه قدر باشد، این سبک مطمئناً توجهات را به خود جلب می‌کند. فرها در بالا به موهای شما ارتفاع و جذابیت می‌بخشد و آندرکات، فید یا تیپر کردن، حالت اسپرت و نیاز به مراقبت کم به موهای شما می‌دهد. این مدل گزینه‌ای عالی برای کسانی است که در عرصه موسیقی یا موارد مشایه هستند.

18. فرینج بلند: Long Fringe

این مدل برای کسانی ساخته شده است که حوصله مراقبت و نگهداری از موها را دارند و چرخشی تازه به مدل سنتی می‌بخشد. انتخاب فرینج بلند ممکن است باعث کمی اختلال در بینایی شود، بنابراین، بهتر است موها را به یک طرف بیاورید یا اینکه چتری زاویه‌دار بزنید. این مدل از نظر حالت‌دهی متنوع است و برای هر نوع مویی مناسب است.

19. فرنچ کراپ شانه‌شده: Combed French Crop

به نوعی فرنچ کراپ سنتی براق است. این جایگزین برای یک سبک سنتی گزینه درجه یک برای کسانی است که دوست دارند در عین شیک ماندن به خارج از چارچوب‌ها فکر کنند. کراپ را با تیپر فید ترکیب کنید و اگر بافت موهای‌تان به طور طبیعی صاف نیست، آن را اتو کنید. اگر می‌خواهید درخشندگی بیشتری به موهای‌تان بدهید، می‌توانید آن را با روغن صاف کنید و با ژل فیکس کنید تا در طول روز از به‌هم ریختگی آن جلوگیری شود.

20. فرینج مرتب: Neat Fringe

یکی از محبوب‌ترین و آسان‌ترین ترندهای مو که می‌توانید امتحان کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این سبک مرتب و تمیز است اما کل سر را در بر نمی‌گیرد. قسمت اعظم مو در بالای سر باقی می‌ماند و در نتیجه کناره‌ها کوتاه و تاج بلند می‌شود. می‌توانید موها را با پماد صاف کنید یا بافت طبیعی آنها را نگه دارید.

21. فرینج بلند با فرق کج: Long Side Swept Fringe

برای این مدل مو، فرینج زاویه‌دار و موهای بلند تمام چیزی است که نیاز دارید. این سبک که توسط ستاره‌های پاپ در اوایل دهه 2000 معروف شد، با جلوه ژولیده مشخص می‌شود. این یک مدل موی جهانی است که طراحی آن جاودانه است. موهای خود را به سمت جلو شانه کنید و به یک طرف سر بیاورید. اگر موهای‌تان فر است، آن را با واکس فیکس نگه دارید. موهای صاف را می‌توان با استفاده از ژل یا پماد فیکس کرد. فقط اینکه نباید موهای‌تان را خیلی بلند کنید.

22. مدل کاسه‌ای آشفته: Messy Bowl Cut

مدل کاسه‌ای آشفته، مدلی بازسازی شده و آماده استفاده است. موها در مدل‌های کاسه‌ای سنتی طول متوسط یکسانی در سرتاسر سر دارند، انگار کسی از یک کاسه به عنوان شابلون برای کوتاه کردن مو استفاده کرده است. در مدل کاسه‌ای آشفته، از همان قاعده استفاده می‌شود، اما بافت موها پیچ و تاب تازه و منحصر به فردی به مدل مو می‌بخشد. برای افرادی که موهای صاف یا موج‌دار دارند، بهترین ظاهر است، با مد دهه 60 شیک و حرفه‌ای به نظر خواهید رسید. وقتی بیتلز این مدل مو را داشت، چرا شما نداشته باشید؟!

23. فرینج صاف: Straight Fringe

همه فرینج‌های جذاب حجیم نیستند، فرینج صاف را امتحان کنید. این مدل بر اساس چتری‌های سنتی است و بر روی پیشانی می‌نشیند. برای عالی به نظر رسیدن نیاز به کار زیادی ندارید. اگر خوش‌شانس هستید و به طور طبیعی موهای صافی دارید، می‌توانید موهای‌تان را به طور طبیعی رها کنید. کسانی که کمی فر هستند، می‌توانند موهای خود را با اتو و روغن صاف کنند تا در تمام طول روز موها در جای خود فیکس باشند. طول ایده‌آل برای این فرینج، بالای ابروها است که از کنار زدن موها به اطراف جلوگیری می‌کند.

24. فرق کج با فرینج: Side Part with Side Fringe

این ترکیب فرق کج با فرینج همانند یک کت و شلوار، برداشتی حرفه‌ای از چتری‌های کج است. با فرق کج تراشیده و تیپر فید همه چیز جذاب‌تر هم می‌شود و یا می‌توانید با فرق کج و کناره‌های کوتاه آن را به شکل سنتی نگه دارید. این مدل مو برای همه انواع موها مناسب است، بنابراین لازم نیست خیلی تلاش کنید تا عالی به نظر برسید. موهای خود را به یک طرف شانه کنید و با پماد یا واکس آنها را در جای خود فیکس کنید. با این مدل موی جاودانه، وقتی از کنار مردم عبور می‌کنید، همه به شما خیره می‌شوند.

25. فرینج بالایی: Brushed Up Fringe

موها را از روی صورت‌تان کنار بزنید و آنها را در بالا حجم دهید. این سبک مانند پمپادور به ارتفاع جلوی سر می‌افزاید تا توجهات را به خود جلب کند. با استفاده از ژل یا واکس، می‌توانید موها را در جای خود فیکس کنید یا آنها را با استفاده از پماد به سمت بالا شانه بزنید تا ظاهری و حجیم و سرزنده داشته باشند.

سوالات متداول

مدل موی فرینج چیست؟

در مدل فرینج بخشی از موها روی خط مو حالت داده می‌شود و قسمتی یا تمام پیشانی را می‌پوشاند. مدل‌های فرینج مختلفی برای آقایان وجود دارد که از آن جمله می‌توان به چتری زاویه‌دار، حجیم، فرنچ کراپ، سزار، فرق کج، بلند و آزاد، کوتاه و لایه‌لایه یا چتری پرده‌ای اشاره کرد. اینکه چه مدلی را انتخاب کنید به نوع و طول موهای شما و همچنین مدل موی فعلی شما بستگی دارد.

طول موها برای مدل فرینج چه قدر باید باشد؟

مگر اینکه مدل موی خیلی کوتاهی داشته باشید، مثل مدل بازکات، وگرنه طول موها خیلی مهم نیست چون فرینج بیشتر برای تغییر مدل مو است؛ شامل شانه زدن بخشی از موها به جلو و کوتاه کردن موها. به هر حال، اگر مدل باز دارید، چهار تا پنج ماه طول می‌کشد تا طول کافی برای مدل فرینج ایجاد شود.

آیا فرینج در سال 2024 ترند است؟

فرینج مردانه در سال 2024 ترند است. یکی از مدل‌های عالی مو که هرگز از مد نمی‌افتد و فقط سبک آن تغییر می‌کند. پرطرفدارترین سبک‌ها، چتری‌های پرده‌ای، فرهای حجیم و موهای کوتاه برای داشتن ظاهری جذاب است.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *