تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو لایه لایه مردانه

مدل‌‌موی لایه‌‌لایه انتخابی محبوب و مد روز برای مردانی است که می‌‌خواهند درخشش طبیعی و سالم خود را به‌‌رخ بکشند. درحالی که این مدل‌‌موها زمانی سرکشانه محسوب می‌‌شدند، مدل‌‌موهای لایه‌‌لایه انتخابی مدرن و به‌‌روز هستند که شیک و به‌‌سادگی جذاب به نظر می‌‌رسند. برای مدل موی کوتاه، از آرایشگر خود مدل فید یا زیرکوتاه کناری با کراپ بخواهید. برای ایجاد مدل موی متوسط یا بلند، کوییف لایه‌‌لایه، شانه به کنار یا نامرتب ممکن است خوب به نظر برسد.

اگر به دنبال تغییر هستید، در اینجا تعدادی از بهترین مدل‌‌موهای لایه‌‌لایه برای مردان آورده شده است که هوش از سرتان می‌‌برد. جذاب‌‌ترین روش‌‌های اضافه‌‌کردن لایه به مو برای ظاهری شیک را ببینید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

مدل‌‌موهای لایه‌‌لایه‌‌ی (Textured) محبوب برای مردان

1. مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی کوتاه: Short Textured Hair

روش‌‌های زیادی برای دستیابی به مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی کوتاه و جذاب وجود دارد، چه ظاهری کلاسیک با مدل‌‌های تراشیده‌‌ی سربازی و سیخی کوتاه یا حتی چیزی بیشتر با مدل دانشگاهی آیوی‌‌لیگ. اگرچه همه‌‌ی این مدل‌‌ها برای موهای کوتاه‌‌تر مناسب هستند، درنظر داشته باشید که حداقل به دو اینچ طول برای رسیدن به ظاهر پایانی نامرتب و طبیعی نیاز خواهید داشت.

مدل تراشیده‌‌ی سربازی در بالا بلندتر است و کم‌‌کم فید و به پوست نزدیک می‌‌شود. برای مدل موی کوتاه و هنجارشکن، قطعا مدل فید بدون مو یا فید با سیخ و کناره‌‌ای تراشیده‌‌شده را انتخاب کنید. نامرتب‌‌کردن بالای مو با استفاده از پماد یا واکس موی مات ممکن است در رسیدن به این ظاهر به شما کمک کند.

سیخ‌‌های کوتاه هم با استفاده از مقدار کمی مواد و مدل‌‌دهی به راحتی به‌‌دست می‌‌آیند. فقط از محصول موی قوی استفاده کنید و سیخ‌‌ها را در هر اندازه و مسیری که می‌‌خواهید شکل دهید. همچنین می‌‌توانید مدل فاکس‌‌هاوک را امتحان کنید. حتی مدل‌‌های آیوی‌‌لیگ هم می‌‌توانند به مدلی لایه‌‌لایه و مدروز تبدیل شوند. از محصول مو استفاده کنید و مدل متمایل به کنار را برای ظاهر پایانی طبیعی ایجاد کنید.

2. مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی متوسط: Medium Textured Hair

مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی متوسط ساده‌‌ترین مدل است و بیشترین گزینه‌‌ها را در اختیار شما می‌‌گذارد. در عرض چند دقیقه می‌‌توانید به مدل لایه‌‌لایه‌‌ی کامب اور، فاکس‌‌هاوک، موهاک، کوییف یا پمپادور برسید.

برای مدل‌‌هایی مثل پمپادور و کوییف که بر حجم بیشتر تکیه می‌‌کنند، به واکس موی غلیظ یا پماد که نگهداری خوبی ارائه می‌‌دهند نیاز دارید. محصول را روی موهایی که کمی نمدار هستند بگذارید و درابتدا از یک برس موی طبیعی استفاده‌‌کنید تا موهای خود را به جهت درست حرکت‌‌دهید و به بالابردن و موجدار شدن مو کمک کنید. سپس از نوک انگشت‌‌های خود برای اضافه‌‌کردن جزئیات بارز استفاده‌‌کنید و مدل دلخواه خود را به‌‌دست بیاورید.

اگرچه شما میتوانید با هر طولی به مدل‌‌موهای لایه‌‌لایه‌‌ی مردانه برسید، مدل‌‌های طول متوسط، بیشترین تنوع و گزینه‌‌های مدل‌‌دهی را ارائه می‌‌دهند.

3. مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی بلند: Long Textured Hair

مدل‌‌های لایه‌‌لایه‌‌ی بلند در حال حاضر بسیار محبوب هستند. اگر موی شما تا سرشانه یا بلندتر باشد و خوش شانس باشید و موی موجدار طبیعی داشته باشید، مدل مویی با لایه‌‌های بلند را در نظر بگیرید. وقتی به مو حالت می‌‌دهید، یک کرم یا خمیر حالت‌‌دهی سبک را امتحان کنید، به انتهای موها بمالید و چند بخش را برای ظاهری نامرتب و ساحلی جداکنید.

اگر موی لخت دارید هم می‌‌توانید قبل از بستن موهایتان در مدل من بان همیشه محبوب، از پماد یا کرم استفاده کنید.

4. مدل‌‌موی لایه‌‌‌‌لایه‌‌ی کراپ تاپ: Textured Crop Top Haircut

مدل کراپ لایه‌‌لایه نسخه‌‌ی به‌‌روز مدل‌‌های قارچی یا کاسه‌‌ای قدیمی اواخر دهه‌‌ی ۸۰ و اوایل دهه‌‌ی ۹۰ است. انتخابی جذاب و کاربردی برای مردانی با موهای کوتاه و پرپشت است. کراپ فرانسویر با ترکیب کناره‌‌های فید یا زیرتراشی با مدل بالای سر خیلی کوتاه، ظاهری را ارئه می‌‌دهد که به سادگی به دست می‌‌آید و مدل داده می‌‌شود.

به بیان ساده، نسخه‌‌ی بلندتر و پرپشت‌‌تر بازکات با فید واضح‌‌تر است. برای تضاد بیشتر، فید نزدیک به پوست در کناره‌‌ها و پشت سر را پیشنهاد می‌‌کنیم. وقتی موها را کوتاه کردید، از پماد یا واکس موی مات را استفاده‌‌کنید و برای پایانی ساده و جذاب موها را به هم بزنید.

5. مدل‌‌موی فید لایه‌‌لایه: Textured Fade

فید لایه‌‌لایه به مدل‌‌های طول کوتاه یا متوسط می‌‌آید. این مدل‌‌موی کوتاه لایه‌‌ای کلاسیک برای کناره‌‌ها به برش با قیچی برای رسیدن به ترکیبی بدون نقص نیاز دارد. موی بالای سر باید بلندتر باشد تا از برخورد به کناره‌‌ها و پشت سر جلوگیری شود. به عنوان یک مدل موی حرفه‌‌ای محافظه‌‌کارانه، مدل‌‌موی فید لایه‌‌لایه با بسیاری از مدهای برتر امروزی خوب به نظر می رسد.

فقط به خاطر داشته باشید که انواع مختلف زیادی از مدل‌‌موهای فید وجود دارد چه فید کم، متوسط، زیاد یا اسکین فید بخواهید، مدل‌‌های فید، پایانی آراسته و تازه ارائه می‌‌دهند.

6. مدل‌‌موی لایه‌‌‌‌لایه‌‌ی نامرتب: Messy Textured Hair

مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی نامرتب این روزها خیلی محبوب است، ولی نه آنطور که انگار همین الان از خواب بیدار شده‌‌اید. جذاب‌‌ترین مدل‌‌موهای لایه‌‌لایه‌‌ی نامرتب به مدل‌‌دهی نیاز دارند. این نوع از مدل‌‌ها برای مردانی با موهای کوتاه، متوسط یا بلند مناسب است و کاملا به دسته‌‌بندی کردن بخشهایی از مو برای ساختن ظاهری نامرتب و پایانی طبیعی بستگی دارد.

اگر موی شما کوتاه است، واکس مو یا خمیری غلیظ انتخاب کنید؛ اگر طول متوسط دارد، از پماد مات استفاده کنید؛ و اگر موی بلند دارید، سراغ کرمی سبک بروید که نگهداری سبک و برق خیلی کم ارائه می‌‌دهد. محصول را بر موی نمدار بگذارید، دستانتان را در جهت‌‌های مختلف بین موها بکشید و سپس اجازه‌‌دهید خشک شود.

7. فرینج لایه‌‌لایه‌‌ی مدرن: Modern Textured Fringe

فرینچ لایه‌‌لایه‌‌ی مدرن مدل‌‌مویی عالی برای مردان با موهای موجدار یا فر است. مدل موی فرینج مردانه اغلب نیاز به موی بلندتر در بالای سر و کناره‌‌های کوتاه دارد. مردان گزینه‌‌ی فید کم یا زیاد را دارند و می‌‌توانند فرینج را نامرتب یا به یک طرف شانه کنند.

فرینج نامرتب جسورانه برای لایه‌‌لایه کردن مو به محصول موی سبک تا متوسط نیاز دارد درحالی که در مدل یک طرفه، گوشه‌‌ی چتری صاف روی پیشانی می‌‌‌‌نشیند.

8. مدل‌‌موی فید لایه‌‌لایه‌‌ی اسپایکی: Textured Spiky Hair Fade

موی لایه‌‌لایه‌‌ی اسپایکی هنوز هم برای مردها مدلی جذاب و جالب است. می‌‌توانید موی اسپایکی خود را با مدل کوتاه و فیدکردن لایه‌‌ای کم، نامحسوس نگه دارید یا می‌‌توانید با سیخ‌‌های بلند و فید زیاد نزدیک به پوست و خط انداختن جسور باشید. مردها همچنین گزینه‌‌ی حالت دادن سیخ‌‌ها به شکل موهاک برای ظاهری متمایز و هنجارشکن را دارند.

در هر صورت، به یک پماد با نگهداری متوسط یا یک واکس موی مات نیاز خواهید‌‌داشت. می-توانید چند سیخ ضخیم یا چندین سیخ کوتاه و نوک‌‌تیز داشته باشید. به راستی این سبک حد و مرز ندارد پس از تجربه کردن نترسید.

9. مدل‌‌موی آندرکات لایه‌‌لایه: Textured Undercut

مدل‌‌موهای آندرکات برای موی لایه‌‌لایه عالی هستند، به ویژه اگر مدل براق رو به پشت، شانه به کنار یا براش به بالا را در نظردارید. این مدل موهای آندرکات لایه‌‌لایه مناسب مردانی است که موی پرپشت با طول حداقل دو تا سه اینچ دارند.

همه چیز با کوتاه کردن مو شروع می‌‌شود؛ برای مدل آندرکات لازم است آرایشگر کناره‌‌ها را خیلی کوتاه کند و بالای سر را بلندتر بگذارد. حتی می‌‌توانید از آرایشگر خود مدل آندرکات ناپیوسته را بخواهید به این معنی که برای تضاد بیشتر کناره‌‌ها و پشت سر شما را می‌‌تراشد یا خیلی کوتاه می‌‌کند. مدل‌‌های آندرکات لایه‌‌لایه مثل براش به پشت و پمپادور شیک و جذاب هستند.

10. مدل‌‌موی کوییف لایه‌‌لایه: Textured Quiff

کوییف لایه‌‌لایه‌‌ی مدرن سرتاسر جهان به مدل موی مردان جذاب تبدیل شده است. شما به یک محصول مدل‌‌دهی خوب نیاز خواهید‌‌داشت تا کوییف را تمام روز نگه دارید ولی کوتاهی و مدل‌‌دهی ارزش زحمت را دارد.

چه موی کوتاه یا متوسط داشته باشید، مدل کوییف لایه‌‌لایه به راحتی با اضافه کردن محصول به موی نمدار، شانه زدن به پشت با یک برس و بعد استفاده از انگشتان برای مرتب کردن دسته‌‌های مو، به دست می‌‌آید. این مدل شانه‌‌شده به پشت با انواع مختلف فید خوب به نظر میرسد و با پایان طبیعی و نامرتب مدل داده می‌‌شود.

11. مدل موی لایه‌‌‌‌لایه‌‌ی پرپشت: Thick Textured Hairstyle

اگر موهای ضخیم‌‌تری دارید، مایه‌‌ی حسادت هر مردی هستید که همیشه میخواسته جذاب‌‌ترین مدل‌‌موها را داشته‌‌باشد. حجم طبیعی مدل‌‌موهای لایه‌‌لایه‌‌ی پرپشت را به شدت ساده و شیک می‌‌کند، ولی باید در انتخاب محصولات مو توجه بیشتری داشته باشید.

مردهایی که موی پرپشت دارند به پایانی با نگهداری قوی برای مدل‌‌های مرتب و ساختارمند یا نگهداری سبک برای ظاهری آزاد و نامرتب نیاز دارند. با مقدار کمی محصول مو شروع کنید و کم‌‌کم به میزان نیاز اضافه کنید تا موهای پرپشت را لایه‌‌لایه کنید. از ریشه تا نوک مو ماساژ دهید و از انگشت‌‌ها برای حالت‌‌دادن استفاده کنید.

12. مدل فید و لایه‌‌لایه‌: Fade and Texture Hair on Top

مدل موی فید با لایه‌‌های نامرتب در بالای سر، کوتاهی تازه و سبکی انعطاف‌‌پذیر ارائه می‌‌دهد. فید در کناره‌‌ها و پشت تضادی قدرتمند با مدل‌‌دهی طبیعی مو ارائه می‌‌دهد.

چگونه به موی مردان لایه اضافه کنیم؟

مهم‌‌ترین بخش ایجاد مدل‌‌موی لایه‌‌لایه‌‌ی مدرن کوتاهی مو است. بدون یک کوتاهی خوب، به‌‌شدت در مدل‌‌هایی که می‌‌توانید ایجاد کنید محدود می‌‌شوید، و ممکن است حالت دادن مدل‌‌هایی که دلخواه شما هستند غیرممکن باشد. بعد از یک کوتاهی حرفه‌‌ای، کاملا به نحوه‌‌ی استفاده از محصولات حالت‌‌دهی خوب بستگی دارد.

این روزها، محبوب‌‌ترین محصولات مو برای مردان پماد، واکس، خمیر و کرم مو است. آشنایی با انواع مختلف محصولات مو-نگداری،برق، و پایان کارشان-کمک زیادی به حالت‌‌دهی موهای لایه‌‌لایه‌‌ی کوتاه و بلند با کم‌‌ترین تلاش می‌‌کند. درپایان، یک محصول موی مات یا با برق کم تنها چیزی است که برای اضافه کردن لایه به موی خود نیاز دارید.

از آن جایی که مدل‌‌های لایه‌‌لایه شامل پایان طبیعی با حجم، حرکت و جریان هستند، بهتر است از محصولات با نگداری قوی که ممکن است موها را توده‌‌ای کنند یا ظاهری خشک به موها بدهند دوری کنید. درعوض، یک پماد یا واکس با نگهداری متوسط و برق کم در مدل‌‌دادن به موهای کوتاه به شما کمک می‌‌کند، به ویژه اگر ظاهری نامرتب بخواهید. به همین نحو، برای مدل‌‌موهای متوسط تا بلند که به حجم و جریان بیشتری نیاز دارند، یک کرم یا خمیر با نگهداری سبک تا متوسط پیشنهاد می‌‌کنیم.

بیشتر این محصولات باید روی موی نمدار که با حوله خشک شده است استفاده شوند. برای مدل‌‌موهای به هم ریخته یا نامرتب، از انگشتانتان برای ایجاد لایه‌‌های مناسب استفاده کنید. در غیر این صورت، برای فرق کنار مرتب، شانه به کنار یا پمپادور از یک شانه برای پایانی بدون نقص استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *