تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو فرق وسط مردانه

فرق وسط موها ایده‌ای شیک برای اضافه کردن به هر مدل مویی است. این مدل برای کسانی که می‌خواهند مدل موی کلاسیک را از آن چه هست بهتر کنند یا چیز جدیدی را امتحان کنند، انتخابی عالی است. جداسازی فرق سر در این مدل به آسانی ساید پارت یا فرق از بقل نیست و با هر شکل صورتی هم متناسب نیست. فرق وسط می‌تواند برای کسانی که صورت کاملاً متقارنی ندارند، ناهنجار به نظر برسد. با این حال، این ظاهر مو برای انواع جنس و اندازه موها مناسب است و می‌تواند به شیوه‌های متنوعی حالت داده شود. این مدل می‌تواند به شکل چتری‌هایی مانند چتری‌ پرده‌ای اصلاح شود که می‌تواند چهره را قاب کند یا به صورت صاف و براق به عقب شانه زده شود تا زاویه‌دار بودن اجزای چهره شما را تکمیل کند. به مطالعه ادامه دهید تا از همه چیزهایی که باید در مورد فرق وسط بدانید، مطلع شوید و درباره اینکه چگونه می‌توان آن را با مدل موهای مورد علاقه‌‌تان تطبیق داد، اطلاعات کسب کنید. 

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل موهای فرق وسط برای آقایان

1. فرق وسط با چتری‌ پرده‌ای: Middle Part with Curtain Bangs

یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین راه‌ها برای اصلاح موها با فرق وسط، مدل چتری پرده‌ای است. این مدل مو را می‌توان با اندازه‌های مختلف تطبیق داد که مناسب تمامی بافت‌های مو هم هست. این مدل می‌تواند ظاهر نسبتاً بی‌نظمی روی موهای موج‌دار ایجاد کند که در نهایت باعث موهایی با مدل آسان و راحت خواهد شد. همچنین می‌توانید با انتخاب فید به ظاهر موها، شکلی منظم ببخشید. چتری‌ها به شکل قابی برای صورت جلوه می‌کنند که ویژگی‌های صورت شما را برجسته می‌کنند و ظاهری جوان به شما می‌بخشند. اگرچه این مدل، مورد پسند جوانان است ولی مدل موی چتری پرده‌ای می‌تواند مناسب مردان در هر سنی باشد.

2. فرق وسط با موی به عقب شانه شده: Middle Part with Combed Back Hair

موهای به عقب شانه زده شده، مدل موی کلاسیک مردانه‌ای است که با شانه زدن موهای جلو به عقب شکل می‌گیرد. این کار به شما کمک می‌کند تا موهایی حجم گرفته داشته باشید. می‌توان این مدل را روی هر نوع و اندازه‌ای از مو انجام داد؛ اما این حالت در موهایی با کمی بافت بیشتر، راحت‌تر به دست می‌آید. موی به عقب شانه شده، ظاهری هوشمندانه و پخته به شما می‌دهد. اگر می‌خواهید این مدل را مدرن سازی کنید، می‌توانید این کار را با فرق وسط انجام دهید. اگر چه این مدل برای صورت‌های نامتقارن، مدل ایده‌آلی نیست، ولی فرق وسط می‌تواند مکملی برای ویژگی‌های چهره شما باشد و در صورت، تعادل ایجاد کند. اصلاح موها با فرق وسطی که ظریف باشد، می‌تواند ظاهری جوان به شما بدهد و توجه را به چشم‌ها و گونه‌ها جلب کند. 

3. فرق وسط با برو فلو: Middle Part with Bro Flow

برو فلو مدل مردانه و پرطرفداری است که ظاهری جذاب و بدون زحمت به شما می‌دهد. بهترین ویژگی این مدل مو، تطبیق پذیری آن است. در این مدل، معمولاً موها طوری شانه زده می‌شوند که از روی صورت کنار بروند و صورت، کامل در دید باشد تا ویژگی‌های آن را برجسته سازد؛ البته این مدل می‌تواند با فرق وسط، که به شکلی ظریف صورت را قاب می‌کند، هم خوب به نظر برسد. برو فلو به حالت دهی کمی نیاز دارد زیرا شکل طبیعی مو را به خود می‌گیرد و برای موهای با بلندی متوسط تا بلند، مدلی ایده‌آل است. این مدل را می‌توان روی انواع جنس مو اجرا کرد؛ اما موهای بافت‌دار برای دستیابی به حجم بیشتر گزینه بهتری هستند.

4. فرق وسط با موهای بلند و صاف: Middle Part with Long Straight Hair

موهای بلند و صاف، به طور معمول درخشان و سالم به نظر می‌رسند. بافت این موها برای فرق وسط مناسب هستند، زیرا باعث می‌شوند فرق موها، واضح‌تر به نظر برسد. بلند کردن موهایتان می‌تواند بافت موهای شما را برجسته کند و فرق وسط هم می‌تواند به همان اندازه‌ای که جذابیت دارد، کاربردی باشد. فرق وسط با موهای بلند به شما اجازه می‌دهد موها را پشت گوش جمع کنید و آن‌ها را از صورت دور نگه دارید. جلب توجه به ویژگی‌های صورت شما به این بستگی دارد که چگونه آن را حالت دهید. این مدل روشی ساده و رضایت بخش است که حالت دهی آن به اندازه موهای چتری، وقت نمی‌گیرد. اگر حس می‌کنید این مدل برای صورت شما نازیبا است، می‌توانید با استفاده از ریش و موهای صورت، آن را متعادل سازی کنید.

5. فرق وسط با لو فید: Middle Part with Low Fade

لو فید انتخابی عالی برای اضافه کردن به هر مدل مویی است و می‌تواند به مدل، ساختار دهد. این تکنیک می‌تواند مکملی برای تمامی بافت‌های مو باشد. در لو فید، موهای پشت و کناره‌ها را کوتاه‌تر می‌کنند و روی آن را بلند می‌گذارند. در این مدل، موها تا پشت گردن، کاملاً کوتاه می‌شوند. این مدل، فید فوق‌العاده و زیرکانه‌ای دارد که در موها تضاد ایجاد می‌کند. می‌توانید با آزمون و خطا به نتیجه درباره میزان فید موها و اینکه چقدر می‌خواهید موها را در بالای سر بلند نگه دارید، برسید. اگر مدل مویی می‌خواهید که بیشتر به چشم بیاید، موها را در دو طرف فرق سر، بلندتر نگه دارید. این مدل می‌تواند طبق اینکه موها چگونه در اطراف سر حالت می‌گیرند، تأثیری ایجاد کند که صورت را قاب بگیرد.

6. فرق وسط با موهای بافت‌دار و اندازه متوسط: Middle Part with Medium Length Textured Hair

فرق وسط، مدلی است که می‌تواند روی هر نوع بافت و اندازه‌ای اجرا شود. این مدل اغلب برای موهای صاف انتخاب می‌شود؛ اما می‌تواند به خوبی روی موهایی با اندازه متوسط هم شکل بگیرد. می‌توانید موها را طوری حالت بدهید که عمداً ظاهری نامرتب داشته باشد؛ این مدل می‌تواند بسیار جذاب باشد. با اینکه موهای صاف ممکن است تخت به نظر برسند ولی با این مدل مو، دستیابی به حجم و حرکت موها راحت‌تر است. فرق وسط روشی عالی برای نگه داشتن موها دور از چشم است زیرا می‌توانید آن‌ها را پشت گوش قرار دهید. این مدل مو، ویژگی‌های شما، به خصوص چشم‌ها و استخوان‌های گونه شما را برجسته می‌کند.

7. فرق وسط با موهای فر بلند: Middle Part with Long Curly Hair

موهای فر زمانی که بلند می‌شوند عالی به نظر می‌رسند؛ زیرا بلندی موها، الگوی موهای فر را برجسته‌ می‌کند. با بلند شدن موها، نگه داری سخت‌تر می‌شود و موها بیشتر گره می‌خورند؛ اما موهای پرحرکت و حجم‌دار خواهید داشت. فرق وسط را می‌توان با انواع بافت‌ها و اندازه موها اجرا کرد که عنصر جانبی جالبی به مدل موی شما اضافه می‌کند. این عنصر، روی موهای فر، کمتر به چشم می‌آید و با کل موها یکدست‌تر به نظر می‌رسد. انتخاب  فرق وسطی که بسیار مشهود باشد، می‌تواند تمایز بین دو طرف سر شما را نشان دهد. موهای بلند، مدلی ایده‌آل برای آقایانی است که مدل موی تطبیق پذیر و مکملی برای طیف وسیعی از مدل موها می‌خواهند. این مدل مو می‌تواند به شما حال و هوای جذاب و بدون زحمتی بدهد.

8. فرق وسط با مدل موی ماپ: Middle Part with Mop

افرادی با موهای متوسط تا بلند می‌توانند مدل موی ماپ را انتخاب کنند تا ظاهری راحت و بی‌دغدغه داشته باشند. این مدل را می‌توان با تمام جنس موها تطبیق داد؛ اما با موهایی که بافت و حالت طبیعی دارند، بهتر به نظر می‌رسد. ماپ با این جنس موها، ظاهری نامرتب ایجاد می‌کند که می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد. این مدل برای اولین بار در دهه 60 رایج شد؛ اما در سال‌های اخیر به خاطر حس جوانی‌اش دوباره به آرایشگاه‌ها بازگشته است. ماپ معمولاً با چتری همراه است که پیشانی و چشم‌ها را می‌پوشاند؛ اما انتخاب این مدل به همراه فرق وسط به مدل موی شما ظاهری امروزی می‌دهد. این مدل همچنین می‌تواند توجه را به چشم‌ها جلب کند. 

9. فرق وسط با پیچش مو: Middle Part with Hair Twists

فرق وسط موها ایده‌ای عالی برای اضافه کردن به هر مدل مویی است و اگر چه مناسب تمامی صورت‌ها نیست ولی زمانی که به شکل مناسب اصلاح شود، می‌تواند بسیار زیبا باشد. جذابیت فرق وسط، تطبیق پذیری آن است که می‌تواند ویژگی‌های چهره را بهتر نشان دهد و مکملی برای آن‌ها باشد. این مدل همچنین می‌تواند ظاهری طبق مد روز و جذاب داشته باشد. انتخاب فرق وسط با پیچش مو، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال ظاهری هستند تا توجه‌ها را به خود جلب کند. حالت دادن پیچش موها کاری راحت است و البته سبک محافظ فوق‌العاده‌ای است که رطوبت را در خود نگه می‌دارد و از شکستگی موها جلوگیری می‌کند. این مدل علاوه بر تقویت موهای سالم حالت‌دار و طبیعی، به شما اجازه می‌دهد تا پیچ وفر موها را به طول و ضخامت‌های مختلف درآورید.

10. فرق وسط با رنگ موی آمبره: Middle Part with Long Ombre Hair

 شیوه رنگ موی آمبره برای ایجاد عمق رنگ و حجم موها انتخابی بی‌نظیر است. این شیوه به راحتی به شما اجازه می‌دهد رنگ‌ها را امتحان کنید و دو رنگ روشن و تیره‌تر را ترکیب کنید. آمبره، کلمه‌ای فرانسوی به معنای “دارای سایه” است و روی هر اندازه و بافت مویی، عالی به نظر می‌رسد. این شیوه در مقایسه با هایلایت‌های قدیمی، روشی کم هزینه است؛ اما همچنان می‌تواند ظاهر شما را روشن و درخشان کند. موهایی با طول متوسط به اندازه کافی بلند هستند تا تمایز بین دو رنگ را نشان دهند و این مورد در موهای صاف، بیشتر قابل مشاهده است؛ رنگ موی آمبره در موهایی با بافت‌های مجعد، آمیخته‌تر به نظر می‌رسد. فرق وسط با رنگ موی آمبره زیبا به نظر خواهد رسید زیرا انتهای موها را برجسته‌تر می‌کند و چشم‌ها را به آن‌ها سمت می‌کشاند.

11. فرق وسط با موهای چتری: Middle Part with Fringe

روش‌های زیادی برای اصلاح مو به شکل فرینج وجود دارد؛ از جمله: فرینج که پر و صاف باشد، سبکی که به یک طرف حالت داده شده و چشم‌ها را می‌پوشاند یا چتری‌هایی که به چتری پرده‌ای شناخته می‌شوند. نکته مهم در مورد فرینج این است که می‌توان آن را به هر مدل مویی اضافه کرد، روی موهای بلند یا کوتاه قابل اجرا است و با بافت‌های مختلف مو تناسب دارد. حالت دادن فرینج‌ها به شکل ساید پارت محبوب‌تر است که معمولاً برای همه جذابیت دارد؛ اما می‌توانید فرق وسط را هم انتخاب کنید. این مدل مو می‌تواند صورت را قاب کند، بنابراین مناسب صورت‌های بیضی، الماسی، قلبی و گرد می‌باشد. همچنین برای آقایانی که چهره‌ای با ویژگی‌های متقارن دارند، جذاب است و مدلی جدید و عالی برای موهای شما خواهد بود.

12. فرق وسط با موهای بلند مجعد: Middle Part with Long Wavy Hair

فرق وسط می‌تواند روی موهای مجعد، ظاهری ملایم‌تر داشته باشد و کم‌تر به چشم بیاید. این مدل می‌تواند ایده‌ای جالب و جذاب برای هر مدل مویی باشد و ویژگی‌های چهره شما را بهتر نشان دهد. فرق وسط در موهای مجعد برجستگی کمتری دارد و نسبت به موهای صاف، کمتر دیده می‌شود؛ اما این به این معنا نیست که نمی‌توانید این مدل را انتخاب کنید. موها را طوری حالت دهید که موهای موج‌دار در اطراف صورت بیفتند و صورت را قاب کنند. بلند کردن موها برای به رخ کشیدن بافت موها روشی برای به چالش کشیدن تعاریف سنتی از مردانگی است. موهای بلند انتخابی عالی برای زنان و مردان است.

13. فرق وسط با فید: Middle Part with Fade

 اصلاح مو با مدل فرق سر و فید، شما را از نظر ساختار و حرفه‌ای بودن مدل مو، مطمئن می‌کند. فید، انتخابی عالی برای اکثر مدل موها است که در آن، موها را در پشت و کناره‌ها کوتاه‌تر می‌کنند و روی آن را بلند‌تر نگه می‌دارند. این کار، تضادی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود موها در بالای سر ضخیم‌تر و حجیم‌تر به نظر برسند. چندین نوع فید وجود دارد که می‌توانید طبق سلیقه خود، آن‌ها را انتخاب کنید. اگر موها را با فرق وسط حالت دادید، شاید بهتر باشد که موهای اطراف صورت را به اندازه‌ای بلند نگه دارید که پشت گوش جمع شوند؛ این کار، به سر داشتن این مدل را راحت‌تر می‌کند. این مدل، همچنین توجه را به چهره شما جلب می‌کند و گویی دور چهره‌تان را قاب می‌گیرد.

14. فرق وسط با موهای موج‌دار کوتاه: Middle Part with Short Wavy Hair

موهای موج‌دار در هر اندازه‌ای عالی به نظر می‌رسند. در حالی که موهای بلند ممکن است بافت موها را بهتر به رخ بکشند ولی موهای کوتاه‌تر قابلیت کنترل بیشتری دارند و به موها حجم می‌دهند. این موها یکی از پرطرفدار‌ترین بافت‌های مو هستند زیرا تطبیق پذیری زیادی دارند و اغلب به گونه‌ای حالت داده می‌شوند که راحت و ملایم به نظر برسد. موهای بالای سر را مقداری بلندتر نگه دارید تا حالت موها بیشتر به چشم بیاید و سپس آن‌ها را با فید مطابقت دهید. این کار باعث ایجاد تضادی بین موهای بالای سر و موهای پشت و کناره‌ها می‌شود. همچنین می‌توانید موهای موج‌دار را با فرق سر امتحان کنید تا توجه  به سمت صورت جلب شود و چهره را با تقارنی که به وجود می‌آید، بهتر نشان دهد.

15. فرق وسط با موهای صاف و اندازه متوسط: Middle Part with Medium Length Straight Hair

جذابیت فرق وسط به این است که می‌تواند مکمل هر مدل مویی باشد و متناسب با اندازه‌ها و بافت‌های مختلف مو تطبیق داده شود. با این حال، این جداسازی فرق سر، روی موهای صاف به بهترین شکل به نظر می‌رسد و براق و شیک خواهد بود. موهای صافی که بلند نگه داشته می‌شوند، فوق‌العاده هستند، زیرا دست شما برای حالت دهی به موها بازتر است و می‌توانید مدل‌ موهای مختلف را تجربه کنید یا حتی مدل‌های ساده‌ای مانند موهای گوجه‌ای مردانه یا بستن موی بالای سر را امتحان کنید. فرق سر همچنین، ویژگی‌های چهره، به ویژه استخوان‌های گونه را برجسته می‌کند و این مدل را به گزینه‌ای عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که می‌خواهند نسبت به بقیه متفاوت باشند.

16. فرق وسط با اسکین فید: Middle Part with Skin Fade

همه نمی‌توانند با مدل موی فرق وسط خوب به نظر برسند زیرا این مدل، تنها مناسب فرم‌های خاصی از صورت و مردان با چهره‌ای پرصلابت است، ولی از نظر حالت دهی موها، بسیار تطبیق پذیر است. اسکین فید مدلی مدرن است که می‌توان آن را به هر مدل مویی اضافه کرد. این مدل ساختاری به مو می‌بخشد که ظاهر براق‌تری ایجاد می‌کند. این فید تا پوست اطراف گوش پایین می‌آید و بین موهای بالای سر و موهای پشت و کناره‌ها تضاد چشمگیرتری ایجاد می‌کند. بلند نگه داشتن موها در بالای سر ظاهری حجم‌دار هم به وجود می‌آورد که باعث می‌شود موهای شما، ضخیم‌تر و پرپشت‌تر به نظر بیاید. 

17. فرق وسط متوسط با موهای موج‌دار بلند: Middle Part Medium with Length Wavy Hair

خوب به نظر رسیدن با مدل فرق وسط ممکن است دشوار باشد. این مدل با صورت‌هایی با حالت‌های قلبی، الماسی، بیضی و گرد بهتر به نظر می‌رسد. با این حال، فرق وسط بسیار تطبیق پذیر است و مکمل گستره‌ای از اندازه و جنس موهای متفاوت می‌باشد. همچنین می‌توانید آن را با مدل موی دلخواه خود ترکیب کنید و به روش‌های مختلف حالت بدهید. اگر موهای موج‌دار با طول متوسط دارید، فرق وسط به موهای موج‌دار امکان می‌دهد که در اطراف صورت بیفتند و آن را قاب کنند. این حالت می‌تواند بسیار جذاب باشد. همچنین اینکه ایجاد فرق وسط روی موهای موج‌دار آسان‌تر است زیرا  خیلی دقیق به نظر نمی‌رسد و به آن وضوح دیده نمی‌شود. این مدل می‌تواند زاویه و تقارن صورت شما را تکمیل کند. برای حالت دهی به موهای خود، اسپری حالت دهنده استفاده کنید که بافت‌ها را بهتر نشان دهد.

18. فرق وسط برای موهای آسیایی: Middle Part for Asian Hair

فرق وسط ممکن است برای خوب به نظر رسیدن روی افراد، راحت‌ترین مدل نباشد ولی بسیار حالت پذیر است. موهای آسیایی معمولاً ضخیم و صاف هستند و مدل موی انتخابی شما می‌تواند متناسب با فرق سر باشد. این قسمت مرکزی در فرق وسط برای موهای صاف بهتر است، زیرا این جنس مو، فرق را مشخص‌تر می‌کند و می‌تواند مکملی برای ویژگی‌های صورت شما باشد. می‌توانید موها را بلند نگه دارید و توجه‌ها را به خود جلب کنید یا می‌توانید موهای کوتاه‌تری را انتخاب کنید که به مراقبت کمتری نیاز داشته باشند. هر کدام از این مدل موها را انتخاب کردید، با اعتماد به نفس آن را داشته باشید.

19. فرق وسط با مدل سرفر: Middle Part Surfers Hairstyle

موج‌سواران، الهام بخش مدل موی سرفر هستند، ولی شما مجبور نیستید کل روز را در ساحل بگذرانید تا این مدل مو را امتحان کنید. مردانی که موهایی با بافت طبیعی دارند، این مدل را دوست دارند، زیرا می‌تواند فوق‌العاده زیبا و جذاب باشد. در این مدل، موها ژولیده و بادخورده به نظر می‌رسند و اغلب به صورت متوسط تا بلند اصلاح می‌شوند. این سبک ژولیده، بدون دردسر و جذاب است؛ البته می‌توانید فرق وسط را به آن اضافه کنید تا ساختارمندتر به نظر برسد. فرق سر و جداسازی موها همچنین می‌تواند کاربردی باشد و به شما این امکان را بدهد که موها را پشت گوش خود قرار دهید و آن‌ها را از چشمانتان دور نگه دارید. برای حالت دهی، از اسپری نمک دریایی یا مقدار کمی پماد مو استفاده کنید. اگر از ظاهر آفتاب سوخته خوشتان می‌آید، بالیاژ یا هایلایت‌های ظریف را امتحان کنید که می‌تواند موها را روشن‌ و درخشان کند.

20. فرق وسط با افرو: Middle Part with Afro

مدل افرو انتخابی عالی برای آقایانی است که می‌خواهند موهای طبیعی خود را نگه دارند. افرو می‌تواند کوتاه یا بلند اصلاح شود. این مدل مو دارای حجم و بافت است و می‌تواند با فید جفت شود یا می‌توان با مدل لبه‌دار در موها تضاد ایجاد کرد و مدل موی شخصی سازی شده‌ای به وجود آورد. کسانی که خواهان پیچ و تاب مدرنی در موها هستند، می‌توانند فرق وسط را امتحان کنند. فرق سر توجه را مرکز صورت جلب می‌کند و مکملی برای ویژگی‌های چهره است که می‌تواند آن‌ها را به خوبی نشان دهد. این مدل روی اکثر چهره‌ها زیبا به نظر می‌رسد و می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد؛ اگر چه کسانی که صورتی نامتقارن دارند بهتر است از آن اجتناب کنند.

21. فرق وسط با بافت: Middle Part with Braids

  بافیدن موها روشی است که از موها محافظت می‌کند، تعداد دفعات شستن موها را کاهش می‌دهد و از موهای طبیعی محافظت می‌کند. چندین مدل بافت مو وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید. بافت‌ها به شما این فرصت را می‌دهند که ظاهری را پیدا کنید که بیشتر مناسب شما باشد. بافت موها می‌توانند در طول‌ها و ضخامت‌های مختلف ایجاد شوند و به روش‌های بسیار متنوعی حالت داده می‌شوند؛ یکی از این روش‌ها فرق وسط است. انتخاب بافت‌های بلند به همراه فرق وسط می‌تواند توجه را به چهره جلب کند و ویژگی‌های صورت شما را بهتر نشان دهد. فرق وسط همچنین می‌تواند به موهای شما ظاهری امروزی و مدرن بدهد. این مدل می‌تواند چشم‌ها و استخوان گونه شما را برجسته کند. جذابیت بافت‌های بلند به این است که مدل ثابتی دارند، ولی در اینکه چگونه آن‌ها را فرم دهید، بسیار تطبیق پذیر هستند.

22. فرق وسط با موی کوتاه: Middle Part with Short Hair

اگر به دنبال مدلی برای موهای کوتاه هستید که دارای جداشدگی موها باشد، چرا فرق وسط را امتحان نمی‌کنید؟ این مدل جداسازی موها برای تمام اندازه‌ها و بافت‌های مو مناسب است. فرق وسط در موهای صاف، مشخص‌تر به نظر می‌رسد و در موهای فر، وضوح کمتری دارد. همچنین اگر صورت گرد، بیضی، قلبی شکل یا الماسی دارید، گزینه‌ای عالی برای شماست که می‌تواند مکمل خوبی برای ویژگی‌های صورت شما باشد. این مدل همچنین تطبیق پذیری زیادی در نحوه حالت دهی به مو دارد. برای داشتن ظاهری جوان، می‌توانید جداسازی موها را با چتری، مانند مدل چتری پرده‌ای، انجام دهید. این کار، چهره را قاب می‌کند و ویژگی‌های صورت را به رخ می‌کشد.

23. فرق وسط با مدل ای‌ بوی: Middle Part Eboy Hairstyle

ای بوی کلمه‌ای برگرفته شده از “electronic boy” است و دارای استایل متمایزی برای مد و مو دارد. این سبک از تیک‌تاک سرچشمه گرفته است و راهی برای سرپیچی از جریان اصلی مد می‌باشد. این مدل‌ها همچنین می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشد و معمولاً توسط مردان جوان انتخاب می‌شوند. محبوب‌ترین مدل‌های مو آن‌هایی هستند که دارای فرق وسط باشند و با موهایی با اندازه متوسط اصلاح می‌شوند. این مدل، مکمل انواع جنس مو است؛ به ویژه آن‌هایی که موج‌دار باشند، زیرا ظاهری به هم ریخته و نیمه کاره به موها می‌دهد که بدون نیاز به زحمت، جذاب به نظر می‌رسد. تصمیم به اصلاح موها به این روش، می‌تواند به شما ظاهری جوان بدهد و فوق‌العاده جذاب باشد. این مدل به راحتی خوب به نظر می‌رسد و می‌تواند صورت را برجسته و کشیده کند.

24. فرق وسط با موهای موج‌دار: Middle Part with Waves

فرق وسط توجه را به مرکز صورت شما جلب می‌کند. این ویژگی می‌تواند. این مدل می‌تواند روی شکل چهره‌ای که درست انتخاب شده است، بسیار جذاب باشد و ویژگی‌های چهره شما را برجسته کند. اگر به اندازه کافی جرأت امتحان این مدل مو را دارید، برای ظاهری قدیمی و جنتلمن گونه، آن را با موی‌های موج‌دار امتحان کنید. امواج موجود در مدل مو، شیارهای مشخصی را در مو ایجاد می‌کند که می‌توانید با استفاده از دستگاه‌هایی که به موها حرارت وارد می‌کنند، این امواج را به وجود بیاورید. این مدل به گونه‌ای است که می‌تواند با تمامی بافت‌های مو سازگار شود، اما برای آقایانی که موهایی با اندازه متوسط دارند، مناسب‌تر است.

25. فرق وسط با موهای کوتاه حالت‌دار: Edgy Middle Part with Short Textured Hair

بعضی از فرق وسط‌ها وضوح کمتری دارند و نیاز به تنظیم هم ندارند؛ فرق وسط‌هایی هم هستند که باید دقیق منظم شوند و کاملاً واضح می‌باشند. برای یک جایگزین مدرن، این مدل را روی موهای کوتاه حالت‌دار امتحان کنید. این مدل به جداسازی بسیار مشخصی نیاز دارد تا توجه را به موهای دو طرف سر جلب کند و مرکز صورت را برجسته کند. این مدل بهترین ظاهر را روی چهره‌هایی با ویژگی‌های پرصلابت دارد و می‌تواند مکملی برای زاویه‌دار بودن صورت شما باشد. تأثیر امواج موها می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد؛ البته این مدل، مناسب موهای ضخیم، بافت‌دار و خط موی زاویه‌دار است. برای حالت دهی به این مدل از پماد مو یا ژل استفاده کنید تا طبق سلیقه خود، موها محکم حالت بگیرند یا راحت‌تر باشند.

سوالات متداول

چگونه فرق وسط را اجرا کنیم؟

برای ایجاد فرق وسط، باید موها را از وسط و به اندازه مساوی در هر دو طرف سر جدا کنید. این کار را می‌توانید با یک شانه دندانه پهن انجام دهید. حالت دهی این مدل مو می‌تواند برای موهایی که صاف نیستند، چالش برانگیزتر باشد.

چگونه از آرایشگرم درخواست کنم که موهایم را به فرق وسط حالت دهد؟

از آن جایی که فرق وسط مدلی رایج است پس آرایشگر شما از چگونگی اجرای این مدل اگاه خواهد بود. اگر مدل خاصی مد نظر دارید، عکسی را به عنوان مرجع با خود داشته باشید. او به شما خواهد گفت که مدل موی مد نظر شما مناسب شکل صورت و جنس موهایتان خواهد بود یا نه.

آیا فرق وسط برای آقایان، مطابق مد روز است؟

جذابیت با فرق وسط ممکن است دشوار باشد، اما زمانی که مدل آن، مناسب شخص باشد، می‌تواند بسیار زیبا به نظر برسد و شیوه مدل موی شما را متحول کند.

مقایسه فرق وسط با فرق کج

به مدلی ساید پارت یا فرق کج می‌گوییم که موها به یک طرف حالت داده شده باشند. این مدل می‌تواند روی تمام موها با هر اندازه و جنسی اجرا شود و بسیار تطبیق پذیر و جذاب است. ساید پارت مناسب بیشتر شکل صورت‌هاست و می‌تواند متناسب با ظاهر شما تنظیم شود. همچنین ساید پارت، ویژگی‌های صورت شما را متعادل می‌کند و نسبت به فرق وسط، ملایم‌تر است. فرق وسط با جدا سازی موها در وسط سر شناخته می‎‌شود. این مدل می‌تواند برای موهای شما ایده‌ای جسورانه و جالب باشد، اما زیبا به نظر رسیدن آن، چالش برانگیزتر است. اگرچه این مدل، حالتی تطبیق پذیر دارد و می‌توان آن را روی تمام بافت‌ها و اندازه‌های مو انجام داد، اما فرق وسط برای همه فرم‌های صورت، مناسب نیست. فرق وسط می‌تواند عدم تقارن صورت را نیز برجسته کند،؛ بنابراین به طور کلی مدلی نیست که به هر کسی بیاید.   

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *