تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی بغل تراشیده برای آقایان

در حال حاضر، بسیاری از مدل موهای مردانه به تراشیدن اطراف موها بستگی دارد. با طرفین کوتاه‌تر، مدل موهای شما به طور کلی مرتب‌تر به نظر خواهید رسید که به شما اجازه می‌دهد موهای بالای سر را بلندتر نگه دارید و آن‌ها را با مدل‌های خوبی حالت دهید. می‌توانید از طرفین سر تراشیده شده، در مدل‌‌های بازکات ارتشی تا موهای من بان که از هیپستر الهام گرفته شده است، استفاده کنید تا ظاهری هوشمندانه و مدرن داشته باشید. اگر به دنبال مدلی برای اصلاح موهای خود هستید، ما در ادامه، بهترین مدل موها و شیوه‌های اصلاح موی مردانه با بغل های تراشیده را گردآوری کرده‌ایم.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل های مردانه با کنارهای تراشیده

1. موهای اسلیک بک به همراه آندرکات ناپیوسته: Slick Back with Disconnected Undercut

برای این مدل، موهای بالای سر را کمی بلندتر نگه دارید. این سبک از دوره‌های مختلف الهام گرفته است. مدل موی اسلیک بک نشان می‌دهد که مرد عمل هستید و آندرکات ناپیوسته به بقیه اطلاع می‌دهد که این فرد هنوز هم آخر هفته‌ها را به خوش گذرانی می‌پردازد. اندازه موهایتان را طوری انتخاب کنید که کاملاً کوتاه باشد (مثل اکثر موهایی که اطراف تراشیده شده دارند) و حتماً به صورت مرتب به آرایشگاه سر بزنید. این مدل مو، از آن دسته است که برخی محصولات مو می‌تواند به بهبود حالت آن کمک کنند. موهای به ظاهر مرطوب، بهترین نتیجه را روی حالت‌دهی این مدل دارند؛ بنابراین از ژل یا پماد با ماندگاری متوسط استفاده کنید.

 2. موهای کوتاه با تیپر فید: Short Hair with Taper Fade

این مدل مو یکی از مردانه‌ترین و مرتب‌ترین مدل‌ها در کل این لیست است. همچنین مدلی است که روی صورت ریش‌دار، زیبا به نظر می‌رسد. طرفین سر که مدل تیپر و کوتاه دارند با موهای صورت جور می‌شوند تا ظاهری مردانه را پدید بیاورند. موهای کوتاه‌تر گزینه مطمئن برای کسانی است که در موهایشان، موهای خاکستری دیده می‌شود. این مدل برای افراد تنبل هم جذاب است؛ زیرا نگهداری از آن بسیار راحت است و موهای کوتاه و نامرتب می‌توانند عالی به نظر برسند.

3. بالد فید با موهای به عقب شانه شده: Bald Fade with Slick Back

این مدل، گزینه‌ای خوب برای کسانی است که نمی‌خواهند موهای بالای سرشان خیلی بلند باشد. موهای کوتاه‌تر بالای سر به شما اجازه می‌دهد تا اطراف سر را در قسمت پایین، کاملاً بتراشید. زمانی که موهایتان را با ژل و پماد به عقب شانه بزنید، بهتر به نظر خواهند رسید.

4. مدل های اند تایت: High and Tight

مدلی که در بالا کوتاه و در اطراف کوتاه‌تر است. مدل های اند تایت هم از مدل‌های ارتشی الهام گرفته است. ممکن است شنیده باشید که به این موها “جارهد” می‌گویند. تغییر اندازه مو از طرفین به بالای سر، ناگهانی است و ظاهر متمایزی به موها می‌دهد.

5. آندرکات: Undercut

مدل آندرکات مثل همیشه پرطرفدار است. مدل کلاسیک آن انتخابی مطمئن‌تر برای آقایانی است که می‌خواهند از بعضی از افراطی‌ترین مدل‌های این راهنما اجتناب کنند. این مدل برای حالت دهی، مدلی ساده و تطبیق‌پذیر است که به محصولات کمی نیاز دارد. برای این مدل، محصولاتی که در نهایت باعث مات و بی‌جلا بودن موها، مخصوصاً موهای نازک، می‌شوند، بهترین هستند.

6. موهای اسلیک بک با مید فید و طراحی مو: Slick Back with Mid Fade and Hair Design

این مدل با مید فید، طراحی مو و اسلیک بک ترکیب می‌شود. می‌توانید موهایتان را کمی بیشتر بلند کنید تا با این مدل خوب به نظر برسید. طرفینی که به مدل تیپر کوتاه شده‌اند، تغییر کمتری به سمت بلندی موها در بالا نشان می‌دهند. برای حالت‌دهی مدرن این مدل مو از محصولاتی استفاده کنید که نتیجه مات و بی‌جلا داشته باشند.

7. مدل بول کات: Bowl Cut

احتمالاً با شنیدن اسم مدل بول کات به خود می‌لرزید؛ اما نگران نباشید. از بازگشت دوباره این سبک با تمام شکوهی که در دهه 90 داشت، حمایت نمی‌کنیم. در این مدل، عناصر بول کات دوباره طراحی شده‌اند و می‌توانند انتخاب جسورانه‌ای باشند. ویژگی کلیدی این مدل، تغییر طول ناگهانی است که بیشتر در قسمت پایینی سر اتفاق می‌افتد. برای بهترین نسخه از این مدل، اندازه بالای موها را نسبتاً کوتاه نگه دارید.

8. لو فید با موهای اسلیک بک: Low Fade with Slick Back

زمانی که آقایان برای اصلاح مو برای مدل طرفین تراشیده شده به آرایشگاه می‌روند، تصور می‌کنند که قسمت تراشیده شده مو باید از خط جداکننده شروع شود. نباید میزان قسمت تراشیده شده را از پیش فرض کنید. با جا به جایی قسمت تراشیده شده به سمت پایین سر می‌توانید کل ظاهر مدل موی خود را تغییر دهید. یک جنتلمن مدرن می‌تواند لو فید را با مدل کلاسیک (مثل اسلیک بک) ترکیب کند.

9. های تاپ با تیپر فید: Hi-Top with Taper Fade

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که موهای ضخیم با قابلیت حالت دهی داشته باشید، ممکن است بتوانید با این مدل کلاسیک که متعلق به دهه 80 است، خوب به نظر برسید. فید های تاپ، مدلی بولد است که نماد دوران طلایی هیپ هاپ می‌باشد. در دنیای امروز، این سبک دوباره راه خود را پیدا کرده است و مانند همیشه خوب به نظر می‌رسد.

10. کرو کات: Crew Cut

مدل محتاطانه دیگر برای آقایانی که می‌خواهند طرفین سر را بتراشند، مدل کرو کات است. اگر چه چند سبک مختلف از مدل کرو کات وجود دارد، ولی اساس این مدل شامل موهای کوتاه است که قسمت تراشیده شده آن به سمت پایین کاهش می‌یابد. این مدل، اغلب طول بیشتری در جلوی موها دارد. کرو کات به مراقبت زیادی نیاز ندارد؛ اگر چه کمی بافت و ظاهر مرطوب می‌تواند به این مدل، حال و هوای دیگری بدهد.

11. موهای بلند با ساید پارت و آندر کات: Long Hair with Side Part and Undercut

این مدل هم مدل دیگری است که اغلب به خاطر دوره درخشش کوتاهی که داشته است، رد می‌شود. ترکیب موهای بلند با آندرکات و ساید پارت به دلایلی محبوبیت پیدا کرده است و واقعاً هم جذاب به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید فوق‌العاده مردانه به نظر برسید، این مدل مو را با ریش امتحان کنید.

12. موهای فر با فید: Curly Hair with Fade

استفاده از فید یکی از گزینه‌های مناسب کسانی است که موهای متوسط دارند تا تمایزی میان بالا و کناره‌های مو به وجود بیاید. موهای خود را با مقداری پماد و اسپری نمک دریا حالت دهید تا ظاهری راحت و شیک داشته باشید.

13. موهای فر کوتاه با فید: Short Curly Hair with Fade

اگر موهای فر کوتاه دارید، مدل مویی که فید داشته باشد می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده برای برجسته ساختن موهای فر و طبیعی شما باشد. برای ظاهری ظریف‌تر، موها را به اندازه‌ای در بالا حالت دهید که فرها به چشم بیایند؛ بدون اینکه بیش از حد جلب توجه کنند. از مصرف بیش از حد محصولات حالت دهی مو خودداری کنید؛ زیرا در حالت عادی، همانطور که موهای شما به شکلی طبیعی رشد می‌کنند، این مدل هم حالت می‌پذیرد.

14. های اند تایت با اسکین فید: High and Tight with Skin Fade

این مدل از نظر طراحی به مدل‌های های اند تایت قدیمی شباهت دارد؛ با این تفاوت که موها در اطراف سر با مدل بلند تیپر، کوتاه شده‌اند. در حالی که این مدل مو دارای تغییری مشخص از بلندی موها به طرفین است، ولی موهای اطراف سر به سمت پایین کاهش می‌یابند. برای اینکه مدلی برجسته داشته باشید، می‌توانید اسکین فید را انتخاب کنید که طبق آن موها را به سمت پایین، کاملاً می‌تراشند.

15. موهای گوجه‌ای مردانه با آندرکات: Man Bun with Undercut

چند سال پیش، ترکیب موهای من بان و آندرکات با کلی سر و صدا مد شد. با این حال، امروزه این مدل توسط جریان اصلی مد پذیرفته شده است؛ به این دلیل که می‌تواند برای بعضی افراد، مناسب باشد. به یاد داشته باشید، هر چه دو طرف کوتاه‌تر باشد، چشم‌ها بیشتر به سمت موی من بان کشیده می‌شود. به همین دلیل، این مدل می‌تواند توجه را به قسمت بالایی چهره جلب کند؛ بنابراین قبل از انتخاب این مدل، شکل صورت خود را در نظر بگیرید.

سوالات متداول درباره مدل موها با طرفین تراشیده شده

به مدل مویی که طرفین تراشیده شده داشته باشد چه می‌گویند؟

طرفین تراشیده شده تنها یکی از بخش‌های یک مدل مو هستند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را با هر مدلی ترکیب کرد. می‌توانید کناره‌های تراشیده شده را با موهای اسلیک بک، های اند تایت، آندرکات، بول کات، های تاپ، کرو کات، موهای لایه لایه ای و فر یا حتی مدل من بان ترکیب کنید. علاوه بر این، می‌توانید اطراف سر تراشیده شده را با فید یا اندازه‌های مختلف موهای تراشیده ترکیب کنید.

چگونه اطراف سر را تراشیده نگه داریم؟

رفتن به آرایشگاه برای هر دو هفته تا سه هفته یک بار، بهترین راه برای تراشیده نگه داشتن اطراف موها است. با این حال، اگر اعتماد به نفس بالایی دارید، می‌توانید با کمک یک قیچی با کیفیت، دستی به سر و روی موهای خود بکشید.

آیا طرفین تراشیده شده هنوز هم مد هستند؟

طرفین تراشیده شده در بسیاری از مدل موها آنقدر عنصر کلاسیک و شیکی هستند که هرگز از مد نمی‌افتند.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *