تلفن واتس اپ اینستاگرام

طراحی روی مو مردانه

طراحی مو یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن استایل، شخصیت و اعتماد به نفس شماست. گزینه های بسیار متنوعی برای پسرها برای انتخاب مدل کوتاهی وجود دارد. از فیدهای استیتمنت گرفته تا ترکیب‌های منحصربه‌فرد، از میان مدل های دوپ استایل انتخاب کنید و مستقیم به آرایشگاه بروید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

 بهترین طراحی های روی مو برای آقایان

1. طراحی موی ستاره و آذرخش: Star and Lightning Hair Design

اگر به دنبال یک ترکیب جذاب و متمایز هستید، طرح ستاره و آذرخش را در نظر بگیرید. این مدل نشان دهنده ی خلاقیت و ذوق است، و آن را به یک انتخاب ایده آل برای مردان با اعتماد به نفسی تبدیل می کند که دوست دارند در مرکز توجه باشند. در حالی که برای هر نوع مدل فید یا بازکات عالی به نظر می رسد، به ویژه هنگامی که با یک فاکس هاوک جفت می شود بسیار چشمگیر است.

2. طراحی موی بد بانی: Bad Bunny Hair Design

رپر پورتوریکویی بد بانی نه تنها بر موسیقی تسلط داشته، بلکه در مورد استایل نیز ذوق و سلیقه خوبی دارد. این ستاره روی موهای خود آزمایش می کند و به دلیل رنگ کردن موها در رنگ های روشن و اصلاح مو با الگوهای جسورانه شناخته شده است. موی خود را مانند بد بانی تغییر دهید و اسکین فید همراه با طرحی انتزاعی را انتخاب کنید.

3. طراحی موی پرنده: Bird Hair Design

 یک مدل موی غیر معمول و منحصر به فرد که برای آقایان جسور تنها انتخاب است. طرح پرنده بلافاصله توجه را به خود جلب می کند و برای کسی که می خواهد شروع کننده مکالمه باشد انتخاب خوبی است. به علاوه، هیچ کس دیگری ظاهر مشابه به شما را نخواهد داشت. مانند هر طراحی دقیق مو، آرایشگری را انتخاب کنید که در این تکنیک تخصص داشته باشد. به این ترتیب، مدل موی شما ابعاد، عمق و شفافیت خواهد داشت.

4. طراحی موی الماسی: Diamond Hair Design

برای مردانی که ارزش خود را می دانند، طرح موی الماسی انتخابی عالی است. الماس نشان دهنده موفقیت، ثروت و نادر بودن است. بعلاوه، شکل هندسی آن‌ها باعث می‌شود این نگین‌ها طراحی ساده، قابل تشخیص و موثری برای موها ایجاد می کند به خصوص اگر می‌خواهید خط موی تیز و تمیز داشته باشید. از آرایشگر خود بخواهید یک شکل الماس ایجاد کند، سپس برای تاثیر بیشتر، وجوه و اشعه های نور را اضافه کنید.

5. طراحی موی هندسی: Geometric Hair Design

در حالی که طرح‌های پیچیده مو عالی به نظر می‌رسند، می‌توانید با یک مدل کوتاه‌تر نیز متمایز شوید. طرح‌های هندسی مو از خطوط مستقیم و اشکال زاویه‌دار برای ایجاد الگوهای جسورانه استفاده می‌کنند و توجهات را جلب می‌کند. طرح‌های هندسی مو به دلیل ظاهر تیز و مردانه‌شان، برای مردانی با موهای کوتاه و فید عالی به نظر می‌رسند.

6. طراحی موی نایک: Nike Hair Design

با طراحی موی نایک عشق به برند مورد علاقه خود را نشان دهید. لوگوی معروف این شرکت ورزشی یکی از شناخته شده ترین نمادها در سراسر جهان است. به همین دلیل، اگر آن را در مدل موی خود بگنجانید، همه نگاه ها به شما خواهد بود. آرایشگر شما می‌تواند لوگوی نایک را آزادانه استفاده کند یا حتی از یک شابلون استفاده کرده تا آن را عالی دربیاورد و موهای اطراف را تراشیده و در عین حال موها را بلندتر نگه دارد.

7. طرح موی رز: Rose Hair Design

مانند یک پرنده، طراحی موی گل رز پیچیده تر از سایر گزینه های کوتاه کردن مو است. از آنجایی که شکل یا الگوی ساده ای نیست، آرایشگر شما از طول های مختلف قیچی برای ایجاد طرح رز استفاده می کند. نتیجه یک افکت سه بعدی شگفت انگیز است که شما را از بقیه متمایز می کند. این یک انتخاب عالی برای پسرانی است که می خواهند جنبه خلاقانه یا رمانتیک خود را نشان دهند.

8. طراحی موی راه پله سبز: Staircase Hair Design with Green Hair

طراحی موی راه پله با استفاده از خطوط راست زاویه یک جلوه استپ هندسی ایجاد می کند. در حالی که می توانید کوتاهی خود را ساده نگه دارید، چرا استایل دوپ را بیشتر نشان ندهید و طرح راه پله خود را با سایه و رنگی تازه ترکیب نکنید؟ سبز امسال به یک ترند تبدیل شده است زیرا ظاهر غیر طبیعی آن همیشه جلب توجه می کند. بنابراین پله‌ها و موهای سبز شما زیاد با هم در تعارض نیستند، مطمئن شوید که آرایشگر شما طرح شما را به صورت آندرکات کوتاه کرده و فقط قسمت بالایی را رنگ می‌کند.

9. طراحی مو مینیمال وی: Minimal V Hair Design

مردانی که به دنبال یک مدل کوتاه اما جذاب هستند باید یک طرح موی مینیمال “V” را در نظر بگیرند. مانند سایر گزینه های هندسی مو، مینیمال “V” تیز و مردانه به نظر می رسد. در حالی که توجه را به خود جلب می کند، هنوز به اندازه کافی برای مدرسه، ورزش یا محل کار دست کم گفته می شود. از آرایشگر خود بخواهید طرح زاویه دار را در پشت تراشیده و آن را با اسکین فید ترکیب کنید تا ظاهری تمیز داشته باشید.

10. مدل موی طرح انتزاعی پیچیده: Complex Abstract Design Haircut

برای پسران واقعاً ماجراجو، یک مدل موی عالی یک طرح انتزاعی پیچیده است. دست آرایشگر خود را آزاد بگذارید تا ظاهری جسور، تازه و منحصر به فرد برای موهای شما ایجاد کند. اگر هنوز می خواهید موهای خود را کوتاه نگه دارید، این یکی از بهترین راه ها برای بازکات است. به‌علاوه، اگر موهایتان را به رنگ‌های وحشی مانند زرد، سبز یا قرمز رنگ کنید، یک طرح انتزاعی پیچیده و بهتر ایجاد می کنید.

11. طرح موی جرقه ی رعد و برق: Lightning Bolt Hair Design

طراحی موی رعد و برق از زوایای تیز و خطوط ناهموار برای ایجاد جلوه ای جالب استفاده می کند – و وقتی با موهای دکلره شده هماهنگ شود بهتر نیز به نظر می رسد. کنتراست بین بخش های تیره و روشن باعث برجسته شدن رعد و برق می شود و تاثیر بیشتری به آن می دهد. از آنجایی که یک طرح موی رعد و برق را می توان به راحتی با فید جفت کرد، همچنین با آندرکات یا پشت و کناره های کوتاه مناسب است.

12. طرح موی سه راه: Three Stripes Hair Design

مردانی که می خواهند مدل موی شیک و عاری از مبالغه داشته باشند، باید هنر موی سه راه را در نظر بگیرند. این یک افزودنی عالی برای هر کوتاهی، از اسکین فید گرفته تا مخروطی است، و به اندازه کافی ساده است که هر آرایشگری بتواند آن را برای شما ایجاد کند. به‌علاوه، این یک گزینه همه کاره است زیرا می‌توانید طول، عرض، شکل راه‌راه‌ها را متناسب با شکل مو و سر خود تنظیم کنید.

13. طراحی مو با افکت سه بعدی: 3D Effect Hair Design

تعداد کمی هیرکات باحال تر از طراحی مو با افکت سه بعدی وجود دارد. درست کردن این طرح‌های پیچیده مهارت زیادی می‌طلبد، بنابراین مطمئن شوید که آرایشگر شما با تجربه و در آن‌ها متخصص است. وقتی صحبت از ماهیت دقیق طرح می شود، انتخاب با شماست. برای داشتن ظاهری تیزتر و مردانه تر، طراحی هندسی سه بعدی را امتحان کنید. در روش دیگر، طراحی پرنده یا گل رز را با جلوه سه بعدی واقع گرایانه تقویت کنید. برای اطمینان از اینکه طراحی سه بعدی بیشترین تاثیر را دارد، بقیه موهای خود را صاف و دور از آن نگه دارید.

14. طراحی موی ستاره های باحال: Cool Stars Hair Design

مردانی که دوست دارند متمایز شوند، باید یک طرح مو با تم ستاره ای در نظر بگیرند – و برای حالت واقعاً جسورانه، آن را با جزئیات غیر معمول و عناصر جالب مانند ستاره های معکوس به سطح بعدی ببرید. آرایشگر شما می تواند از شابلون یا دست، شکل ستاره برای جلوه معکوس منحصر به فرد در امتداد خط موی شما استفاده کند. برای تاثیر بیشتر، از آرایشگرتان بخواهید الگوی ستاره را تا ریشتان ادامه دهد.

15. طراحی مو برگردان یونانی: Greek Decals Hair Design

چرا به یک آرایش ساده بسنده کنید در حالی که می توانید به جای آن یک طرح مو داشته باشید؟ برگردان های یونانی یک الگوی نمادین با ظاهری هندسی هستند که می توانند برای پیروی از خطوط مدل موی شما سازگار شوند. عکس برگردان های یونانی چه مستقیم و چه منحنی دارای نگرش و شخصیت هستند. بعلاوه، ظاهری شبیه به لوگوی فندی دارند، بنابراین برای افرادی که به برند ایتالیایی علاقه دارند، انتخابی قوی هستند. یک طرح برگردان یونانی را با مدل سزار ترکیب کنید تا کنتراست جالبی ایجاد کنید.

16. طرح مو و ابرو راه راه دوتایی: Double Stripe Hair and Eyebrow Design

در حالی که اکثر آقایان با طراحی موی راه راه دوتایی آشنایی دارند، این مدل کلاسیک وقتی با یک نوار یا شکاف ابروی دوتایی جفت می شود، بسیار جذاب تر به نظر می رسد. شکاف های ابرو یک ترند بزرگ هیپ هاپ دهه 90 بود و در سال گذشته به دلیل احساس تند و مردانه خود به جریان اصلی بازگشته بود. هنگامی که با طرح موی راه راه دوتایی ترکیب می شود، در نتیجه ظاهری جلب توجه می کند که خانم ها عاشق آن هستند.

17. طراحی ریش و مو: Hair and Beard Design

برای ترکیبی عالی، طرح مو و ریش خود را با هم ترکیب کنید. آرایشگر شما می تواند با خطوط منحنی که از شکل طبیعی خط موی شما پیروی می کند ظاهری جذاب و متصل به هم ایجاد کند. از طرف دیگر، آنها می توانند با تراشیدن غیر طبیعی خط موی شما، کل آن را چشم نوازتر کنند. ترکیب طراحی روی مو و ریش یک انتخاب ایده آل برای مردانی است که ظاهری فوق العاده تمیز با لبه های تیز و خطوط منظم را دوست دارند.

18. طرح مو بافته های تقلیدی: Imitation Braids Hair Design

Braids یک ترند مو به طور مداوم محبوب برای پسران است. اگر می خواهید ظاهری به سبک بافتنی و بدون تعهد داشته باشید، یک طرح موی بافته شده تقلیدی را امتحان کنید. برای ایجاد ظاهر، آرایشگر شما الگوهای انگور مانند را در قیچی شما می تراشد تا اثر طناب Braids را تقلید کند. در حالی که ظاهر کامل فقط از بالا قابل مشاهده است، هنوز هم ظاهر جالبی است که می توانید آن را نمایش دهید.

19. طراحی ساده مو: Simple Hair Design

در حالی که بسیاری از طرح‌های مو برای جلب توجه هستند و برای شب‌های بیرون رفتن یا رویدادهای غیررسمی ایده‌آل هستند، برخی از گزینه‌ها به اندازه کافی حرفه‌ای هستند تا در یک جلسه کاری یا مراسم رسمی استفاده شوند. قاعده کلی این است که آن را با طراحی موی خطی ساده نگه دارید. آرایشگر شما خط موی شما را فوق العاده صاف و تیز نگه می دارد، قبل از اصلاح در یک خط صاف و یکنواخت که به دنبال محو شدن شما می آید. این گزینه عالی است در صورتی که دارای محو شدن یا دراپ فید هستید، زیرا کمی شخصیت و منحصر به فرد بودن را به یک مدل موی استاندارد اضافه می کند.

20. طراحی موی روح: Ghost Hair Design

آیا می خواهید یک کوتاهی جذاب برای هالووین داشته باشید – یا فقط می خواهید بین مردم متمایز شوید؟ طراحی موی ارواح را با الهام از Ghostface Killer از فیلم Scream را امتحان کنید. ماسک ارواح فریاد نمادین نه تنها دارای یک پسینه فرهنگ پاپ جالب است، بلکه حال و هوای ترسناکی نیز دارد. طراحی مو روح برای افراد خجالتی مناسب نیست اما برای مردانی که دارای حس شوخ طبعی و نگرش بیرونی هستند عالی به نظر می‌رسد.

21. طرح مو مکعبی همراه با مدل من بان: Cube Hair Design with Man Bun

مانند سایر جلوه های سه بعدی، طراحی موی مکعبی بلافاصله شما را از بقیه متمایز می کند. ایجاد آن نسبتاً ساده است، بنابراین نیازی به انتخاب یک آرایشگر تخصصی نیست. مکعب خود را با بستن موهای خود به صورت من بان نشان دهید. توجه را به پشت سر شما جلب می کند، در حالی که مکعب شخصیتی را به یک آندرکات استاندارد تزریق می کند. اگر می خواهید مکعب را پنهان کنید، فقط موهای خود را پایین بیاورید.

22. طرح موی ضربدری: Cross Hair Design

برای پسرانی که می خواهند ایمان مسیحی خود را نشان دهند، طراحی مو با صلیب می تواند گزینه عالی باشد. در حالی که ظریف و ساده است، صلیب همچنان برجسته است – به ویژه اگر درست تراشیده گردید تا فید شود. قرار دادن صلیب به شما بستگی دارد. به عنوان مثال، ممکن است انتخاب کنید که آن را در پشت سر خود قرار دهید تا یادآوری کند که خدا همیشه پشت شماست، یا در جلوی سر برای نشان دادن اینکه حکمت او افکار شما را هدایت می کند. در هر صورت، طرح بیانگر تعهد شما به ایمانتان است.

23. طراحی انتزاعی مو: Abstract Hair Design

طراحی موی انتزاعی از هیچ قانون یا الگویی پیروی نمی کند. در عوض، بسیاری از عناصر مختلف – مانند سایه سه بعدی، خطوط مستقیم و منحنی، و اشکال – را برای ایجاد یک نتیجه منحصر به فرد ترکیب می کند. به همین دلیل، این یک انتخاب فوق العاده برای کوتاه کردن مو است. این یک گزینه عالی برای مردانی است که می خواهند جنبه غیر انطباق گرایانه و غیرمتعارف شخصیت خود را نشان دهند و از متمایز شدن در میان جمعیت نمی ترسند.

24. دیزاین مو با قوس: Hair Design with Arches

قوس ها جایگزین جسورانه و در عین حال ساده ای برای خطوط کلاسیک هستند. با این حال، آنها هنوز یک انتخاب غیرمعمول هستند و خیلی رایج نیستند، به این معنی که توجه را به خود جلب می کنند. به جای اینکه یک خط مستقیم فید شده باشد، آرایشگر شما یک الگوی منحنی برای ایجاد نمای “قوس” ایجاد می کند. برای تأکید بر شکل قوس، موها را در بالای سرتان بلندتر بگذارید. به این ترتیب کنتراست بیشتر نمایان خواهد شد.

25. دیزاین موی گل با دردلاک: Flower Hair Design with Dreadlocks

در حالی که دردها به خودی خود یک مدل موی بیان کننده هستند، افزودن یک طرح تراشیده شده به قسمت های کناری آن را به سطح بعدی می برد. از آنجایی دردلاک ها ظاهری زمینی و طبیعی دارند، طراحی الهام گرفته از گیاهان گزینه عالی برای هماهنگ شدن با آنها است. برای یک نسخه ساده و مردانه، گلبرگ های نیلوفر را دور گوش ایجاد کنید. زمانی که می‌خواهید طرح را آشکار سازید، دردلاک را انتخاب کنید.

سوالات متداول

طراحی مو برای آقایان چیست؟

داشتن موهای کوتاه به این معنی نیست که ظاهر باید خسته کننده باشد و طرح های جالب و جذاب زیادی برای آقایان وجود دارد. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از: موهای ستاره ای و رعد و برق، طرح های هندسی که از خطوط مستقیم و اشکال زاویه دار برای ایجاد یک استیتمنت استفاده می کنند، و ظاهر مینیمال V. برخی از فیدها و خط‌آپ‌های منحصربه‌فرد نیاز به توجه دارند، و شما می‌توانید بر اساس شخصیت و استایل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آیا طرح های مو شیک هستند؟

اگر می‌خواهید مدل مویی متفاوت از بقیه داشته باشید، پس طرحی مانند استیتمنت فید یا لاین آپ ها انتخاب مناسبی برای شماست. این مدل موها به اعتماد به نفس زیادی نیاز دارند و هر روشی را می توان با توجه به ترجیح و موهای شما تنظیم کرد. اگر چیزی را می خواهید که نرمال روز نباشد و کمی هیجان انگیزتر باشد، قطعاً شیک است.

چگونه درخواست طراحی مو کنیم؟

حصول اطمینان از اینکه قبل از انجام هر کاری با آرایشگر خود هماهنگ هستید مهم است. وقتی وارد سالن می‌شوید یا برای رزرو تماس می‌گیرید، مطمئن شوید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید و از قبل درباره گزینه‌ها و هزینه‌های مختلف صحبت کنید. این به شما کمک می کند از تصمیم خود پشیمان نشوید و مطمئن شوید که چیزی را که واقعاً می خواهید به دست می آورید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *