تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو شلخته پسرانه

آیا به دنبال یکی از ساده‌ترین روش‌های کوتاه کردن مو هستید که برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد؟ قطعاً به نظر ما شما فقط یک گزینه دارید و آن هم مدل موی شلخته و نامرتب مردانه است.

چه به دنبال ظاهری هستید که وقتی از خواب بیدار می‌شوید هم جذاب باشد، چه می‌خواهید که مرز بین ظاهری ساده و ظاهری که به نظر برسد ساعت‌ها روی آن کار شده است را طی کنید، ما یک مدل را برای شما پیدا کرده‌ایم. برای این کار فقط ذره‌ای استفاده از محصولات حالت دهنده و مقداری الهام مورد نیاز است.

اگر می‌خواهید تعدادی از بهترین مدل‌های هر دو طرف (نامرتب و حرفه‌ای) و نحوه‌ی پیوند دادن این دو را صرف نظر از موقعیتی که در آن قرار دارید، بیابید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

بهترین مدل موهای نامرتب مردانه

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. مدل موی نامرتب کوتاه: SHORT MESSY HAIR

در صورتی که شما موهای کوتاه‌تری دارید، برای دستیابی به یکی از ساده‌ترین مدل موهای نامرتب، فقط لازم است ذره‌ای وکس یا محصول مات کننده را روی پوست سر خود بمالید تا یک مقدار حجم پیدا کند و حالا شما موهایی دارای بافت دارید که به‌نحوی هم تیز و هم ناهموار به نظر می‌رسد. برای حفظ ظاهر موهای خود، حتی با رشد کردن آن، می‌توانید از تیپر فید کوتاه‌تری استفاده کنید.

2. مدل موی نامرتب برای موهای با اندازه‌ی متوسط: MEDIUM LENGTH MESSY HAIR

هنگامی که کمی موی بیشتری در اختیار دارید تا بتوانید روی آن کار کنید، چندین مدل موی نامرتب مختلف وجود دارد که می‌توانید دنبال کنید. اگر احساس می‌کنید که موهایی رام‌نشدنی دارید، کافی است اجازه دهید که شُل و وِل بماند و هر کاری که می‌خواهد انجام دهد، یا می‌توانید با استفاده‌ی مقدار کمی محصول آن را به عقب برگردانید و یک مقدار شکل بدهید. برای افزودن مقداری حجم و ساختار، از موس مو استفاده کنید.

3. مدل موی نامرتب برای موهای بلند: LONG LENGTH MESSY HAIR

موهای بلند رسیدگی نمی‌خواهد (خب، خیلی اینطور نیست). اگر دسته موهای شما از خط فک می‌گذرد، باز هم می‌توانید به مدل موهای نامرتب دست یابید. فقط کافی است مقداری نمک دریایی را به موهایی که از قبل مرطوب شده‌اند اسپری کنید و اجازه دهید خودشان خشک شوند. اَجی مَجی.

4. مدل موی نامرتب برای موهای فردار: MESSY CURLY HAIR

اگر به دنبال ظاهری نامرتب مانند یک موج‌سوار هستید، و از موهایی با فرهای طبیعی برخوردارید، در این صورت این مدل حرف ندارد. موهای خود را مرطوب کنید و مقداری موس موی حالت‌دهنده به فرها بزنید – نه به پوست سر – و موهای خود را به هم بریزید تا به ظاهری دلخواه برسید.

5. مدل موی نامرتب برای موهای موج‌دار: MESSY WAVY HAIR

رسیدن به ظاهری شیک و در عین حال نامرتب، کار ساده‌ای نیست، اما مدل موهای نامرتب قدم در مسیر درستی می‌گذارند. مقداری اسپری نمک دریایی مردانه یا موس مو به کار ببرید و چندین بار دسته موهای خود را شانه کنید تا حالت بگیرند.

6. مدل موی به‌هم ریخته: BED HEAD HAIRSTYLE

مدل موی به‌هم ریخته، اصل و اساس مدل موهای نامرتب است و تغییر دادن آن ساده است. فقط مقدار کمی ژل مو یا محصول مات را به کار ببرید و موهای خود را به هم بریزید – به همین سادگی. اطمینان حاصل کنید که ترکیبی یکپارچه از موهای اندکی روبه بالا و موهایی نزدیک‌تر به سر خود داشته باشید.

7. مدل موی نامرتب برای موهای ضخیم: MESSY HAIRSTYLE FOR THICK HAIR

اگر با موهای متراکم سر و کار دارید، در استفاده از محصولات زیاده‌روی نکنید. از پماد یا وکس در وسط و انتهای موها استفاده کنید تا زمانیکه به مدل دلخواه خود برسید. از محصولی سبک به جای محصولی سنگین‌تر استفاده کنید.

8. مدل موی نامرتب برای موهای صاف: MESSY STRAIGHT HAIR

به نظر می‌رسد که موهای شما می‌تواند صاف و در عین حال نامرتب باشد – چه کسی می‌داند؟ مقدار کمی وکس یا ژل را به تمامی طول موهای خود بزنید تا آن را صاف نگه دارد، و آنها را اندکی به هم بریزید (موها را در جهت‌های مختلف مالش دهید). اگر موهای‌تان بلند است، پس از بیرون آمدن از حمام، مقداری اسپری نمک دریایی را امتحان کنید.

9. مدل موی نامرتب برای موهای کُرک: MESSY SHAGGY HAIR

ظاهر مویی کُرک و ناهموار چیزی نیست که به هر مردی بیاید، اما وقتی به کسی بیاید، می‌آید. چه موها را با کش به بالا بسته باشید، چه آنها را به سمت پایین رها کرده باشید، حتماً زمانی که مرطوب است آن را حالت دهید. این مدل با یک ریش مرتب، شدیداَ خوب هماهنگ می‌شود.

10. مدل موی نامرتب پمپادور: MESSY POMPADOUR

مدل موی پمپادور تقلیدی از مدل خیلی کلاسیک است که هر کسی را در جمع متمایز می‌کند. مقدار زیادی ژل یا پماد را به موهای خود بزنید و آنها را شانه کنید و حتماً قسمت جلویی را به‌صورت یک کوئیف ضخیم بالا ببرید.

11. مدل موی فرینج نامرتب: MESSY FRINGE

با بلند کردن فرینج‌ها و ایجاد یک مدل نامرتب، چندین لایه‌ی اضافی به موهای‌تان اضافه کنید. برای تکمیل کردن این ظاهر استفاده از وکس یا محصولات مات بهتر کار می‌کند. سعی کنید فرینج‌ها را به طرفین بکشید تا مانند هلال پرده به نظر برسد، این کار به ساختار یافتن گونه‌های‌تان کمک خواهد کرد.

12. مدل موهای نامرتب اسپایکی: MESSY SPIKY HAIR

اگر به دنبال موهای بلند هستید، مدل نامرتب اسپایکی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای بالا نگه داشتن موها به محصولی قوی نیاز دارید، اطمینان حاصل کنید که اسپایک ها خیلی یکنواخت به نظر نمی‌رسند – بهتر است که موها بافتی نرم داشته باشند.

13. مدل موی نامرتب انفجاری: MESSY BLOW OUT

گویی وزش باد به موهای شما هجوم آورده و آنها را به جهات مختلف برده است، با این تفاوت که همه‌ی این کارها را خودتان انجام داده‌اید. برای رسیدن به این ظاهر، مقداری پماد یا وکس را از ریشه تا نوک موها بمالید.

14. مدل موی نامرتب بروفلو: MESSY BRO FLOW

این واقعاً ساده است. فقط کافی است موهای خود را اندکی نم‌دار کنید و آنها را شانه کنید و به پشت گوش‌های خود ببرید. اگر موهای‌تان بلندتر است، مقداری ژل سبک را از ریشه تا نوک آنها بمالید و به عقب بکشید.

15. مدل موی نامرتب کروکات: MESSY CREW CUT

در این مدل، موهای طرفین سر کوتاه و بالای سر کمی بلندتر است، کروکات آماده‌ی ظاهری نامرتب است. فقط کافی است مقدار کمی از محصولات اضافه کنید و موهای خود را به هم بریزید.

16. مدل موی نامرتب ساید پارت: MESSY SOFT SIDE PART

در اینجا ترفند این است که تقسیم‌بندی خیلی واضح نباشد؛ فقط لازم است که تقسیم‌بندی کمی در اطراف موهای شما صورت گیرد و سپس موها را به شیوه‌ای نامرتب به هم بریزید تا معمولی و در عین حال شیک بمانند.

17. مدل موی نامرتب هارد پارت: MESSY HARD PART

مدل موی هارد پارت، دارای برشی شدید است که برای ایجاد تمایز بین دو طول مو با استفاده از تیغ زدن آن قسمت به دست می‌آید. از محصولی استفاده کنید که مطمئن باشید موها به دو بخش جداگانه تقسیم می‌شوند، و آنها را به هر دو طرف به هم بریزید – ظاهری پیچیده و در عین حال آرام.

18. مدل موی نامرتب پریشان در باد: WINDBLOWN MESSY HAIR

هیچ چیز مانند ظاهری با موهای پریشان در باد، این را عنوان نمی‌دارد که : «من به ظاهرم اهمیت نمی‌دهم، اما باز هم عالی به نظر می‌رسم.» می‌توانید فقط از یک محصول استفاده کنید یا موهای خود را با اسپری نم‌دار کنید و انگشتان خود را میان موهای‌تان بکشید و آنها را به پشت سرتان ببرید.

19. مدل موی نامرتب فِید: MESSY FADE

به همین ترتیب، اضافه کردن یک قسمت بالایی به فِیدی خوش برش، ظاهری نافذ و در عین حال معمولی را ایجاد می‌کند که بسیار شیک است. نیاز نیست که نگران مدل دادن به پشت سر و طرفین باشید، بنابراین می‌توانید روی مدل قسمتی که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنید.

20. مدل موی نامرتب از پشت بسته شده: MESSY MAN BUN

اگر موهایی بلند دارید، این مدل احتمالاً ساده‌ترین گزینه‌ی مدل نامرتب است؛ فقط کافی است که قسمت بالایی را با یک کش ببندید و بقیه را به حال خود رها کنید. این باعث ایجاد ظاهری ساده می‌شود و موها را نیز از صورت‌تان جمع می‌کند.

21. موهای نامرتب خیس: WET MESSY HAIR

با اینکه نمی‌توانید موهای خود را برای مدت زیادی خیس نگه دارید، چرا که خودش به صورت طبیعی خشک خواهد شد، می‌توانید از محصولاتی مانند ژل یا پماد برای حفظ کردن این ظاهر باطراوت استفاده کنید. هنگامی که موی خود را کوتاه می‌کنید، حتماً از آرایشگر خود بخواهید که لایه‌هایی را به موهای بالای سرتان اضافه کند؛ این کار به قاب کردن صورت کمک خواهد کرد.

22. مدل موی نامرتب برای موهای نازک: MESSY HAIRSTYLE FOR THINNING HAIR

اگر شما موهایی نازک دارید، مدل موی نامرتب می‌تواند معجزه کند. می‌توانید قسمت‌هایی را که کمتر پوشانندگی دارند به هم بریزید، ظاهر نامرتب کمک می‌کند که بافت و حجم بیشتری در موها ایجاد شود تا از دیده شدن پوست سر جلوگیری شود و به نظر برسد که موهای بیشتری دارید.

23. مدل موی نامرتب کولیک: MESSY COWLICK

مدل موی کولیک و نامرتب دست در دست هم پیش می‌روند. به جای اینکه ظاهرتان طوری باشد که انگار همین الان یک حیوان اهلی سرتان را لیس زده است، مدل کولیک اگر به درستی اجرا شود، بُعد جذاب دیگری به مدل نامرتب اضافه می‌کند.

24. مدل موی نامرتب گرانجی: GRUNGY MESSY HAIR

گرانج باز گشته است، و اگر می‌خواهید آن را در مدل موی خود بگنجانید، چندین راه مختلف برای انجام آن وجود دارد – اما این مدل موهای نامرتب به‌سادگی یکی از بهترینها هستند. سعی کنید بیشتر محصول را به انتهای موهای خود بزنید تا به آن بافت اضافه شود و موها را در جهت‌های مختلف نگه دارد.

25. مدل موی نامرتب جدید با چتری: MODERN MESSY HAIRSTYLE WITH BANGS

اجازه دهید چتری‌های‌تان رها باشد و حالت شکنندگی به آنها بدهید تا ظاهری نامرتب به آنها بدهد و در عین حال بقیه‌ی موهای‌تان را به گونه‌ای که اغلب (به اندازه‌ی کافی) در مردان نمی‌بینید نگه دارد.

26. مدل موی نامرتب حجیم: MESSY HAIR WITH VOLUME

هر چه حجم موهای شما بیشتر باشد، کارهای بیشتری می‌توانید با آنها انجام دهید و در صورتیکه تراکم زیادی در بالای سر دارید، این مدل موهای نامرتب عالی عمل می‌کنند. سشوار کشیدن به پف کردن این حجم کمک می‌کند، در حالیکه مقداری وکس یا پماد می‌تواند آنها را در جای خود نگه دارد.

27. مدل موی آندرکات نامرتب: MESSY UNDERCUT

آندرکات که در برنامه‌های تلویزیونی مانند پیکی بلایندرز رایج شده است، در بین مردان و مدل‌های نامرتب از محبوبیت زیادی برخوردار است. برای متمایز شدن از دیگران، بالای موهای خود را نامرتب و دارای بافت نگه دارید.

28. مدل موی نامرتب کامب اور: MESSY COMB OVER

کامب اور یک مدل موی کلاسیک در بخش مدل موی نامرتب مردانه است و می‌تواند نتایج چشمگیری ایجاد کند. شما به یک شانه و مقدار کمی از محصولات نیاز دارید، اما برای به دست آوردن مدلی راحت در مورد نتایج نهایی خیلی سختگیر نباشید.

29. مدل موی نامرتب پشت صاف: MESSY SLICK BACK

یکی دیگر از مدل موهای نامرتب محبوب مردانه، این است که پشت مو صاف شود اما اجازه دهیم که یک مقدار بیشتر آزاد باشد. سعی کنید از مقداری واکس مو استفاده کنید و آن را بین دستان خود بمالید تا شُل شود و دستان خود را به‌طور معمولی بین موهای خود (به سمت پشت سر) بکشید.

30. مدل موی کوئیف نامرتب: MESSY QUIFF

این مدل شبیه مدل منحصربه‌فرد فاکس هاوک است، اما یکپارچگی کمتری دارد. اگر بتوانید یک کوئیف ایجاد کنید، مدل موهای نامرتب سطح بیشتری از مدل را به شما ارائه می‌دهد.

سؤالات متداول در مورد مدل موهای نامرتب مردانه

چگونه به مدل موهای نامرتب مردانه دست یابیم؟

برای اینکه مدل موهای نامرتب مردانه داشته باشید، نیازی نیست که موهای‌تان بلند باشد، فقط کافی است که مقداری محصول به موهای‌تان اضافه کنید و با انگشتان‌تان آنها را به هم بریزید.

چگونه به موهای دارای مدل نامرتب حالت بدهیم؟

گزینه‌های زیادی وجود دارد؛ می‌توانید از مقداری آب و دستان خود، یا از یک محصول، یا حتی یک شانه و سشوار استفاده کنید. در هر صورت، در مورد نحوه‌ی به نظر رسیدن مدل مو خیلی سختگیر نباشید – عنوان آن گویای این موضوع است.

چگونه به مدل موهای نامرتب کوتاه مردانه حالت دهیم؟

استفاده از وکس بهترین چیز برای موهای کوتاه است. مقداری از آن را بین دستان خود بمالید و سپس دستان خود را به موهای‌تان بکشید، و از انگشتان خود برای پیچاندن موها و ایجاد بافت در آنها استفاده کنید.

چه کار کنید که موهای‌تان خوب و در عین حال نامرتب به نظر برسند؟

اول از همه، موهای شما باید همیشه تمیز باشند و به خوبی نگهداری شوند. هنگام ایجاد مدل موهای نامرتب، استفاده از برخی محصولات نیز فکر خوبی است، و شما می‌خواهید ظاهری بسازید که نامرتب به نظر نرسد، اما خیلی اتوکشیده هم نباشد. کار نیکو کردن از پر کردن است.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *