تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی کاسه ای پسرانه

در حالی که مدل موی قدیمی کاسه ای قارچی مانند با ظاهری ناخوشایند به دست فراموشی سپرده شده است، نسل جدیدی از مدل های امروزی تر جایگزین آن شده است که بسیار مورد استقبال واقع شده اند. مدرن تر، نا منظم تر، و بدون شک خیلی باحال تر از مدل های پیشین، این مجموعه ی به روز شده از مدل موی کاسه ای قطعا چیزیست که به عنوان مدل موی جدید دنبالش میگشتید. این مدل دوباره متولد شده احساسی تازه و پانک دارد که برای ظاهر امروزی و مردانه شما فوق العاده است. برای رو به رویی با ترسهایتان، تمام انگیزه ی لازم را به کار بگیرید و شانسی دوباره به مدل موی کاسه ای بدهید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل موهای کاسه ای مردانه

۱. مدل کاسه ای کلاسیک: Classic Bowl Cut

مدل کاسه ای کلاسیک تا وسط پیشانی بلندی دارد_ مانند یک چتری کوتاه_ و این طول در دور تا دور سر یکسان است. برخلاف مدل کاسه ای دهه ی هشتاد میلادی، مدل کاسه ای کلاسیک امروزی شامل بافت بیشتری در قسمت بالایی سر و آندرکاتی لبه دار که از ماشین کردن قسمت های کناری سر حاصل میشود.

۲. مدل کاسه ای + فید پایین: Bowl Cut + Low Fade

اگر می خواهید مدل کاسه ای با ریشتان ترکیب شود یک فید پایین به آن اضافه کنید. ظاهر نهایی فید به ملایمی موهای صورت و سرتان را به هم متصل و تمام خطوط کناره ها را نرم میکند. با این حال نماد مدل موی کاسه ای کلاسیک که همان فرینج است در ظاهر موی شما حفظ میشود.

۳. مدل کاسه ای + فید میانی: Bowl Cut + Mid Fade

برای داشتن مدل موی کاسه ای خاص و نا مرتب تر، آن را با فید میانی ترکیب کنید. خط بالاتر فید میانی به این معنی است که قسمت بیشتری از پوستتان قابل مشاهده است و تضاد جالبی با قسمت پرحجم بالایی سرتان ایجاد میکند. این مدل مو اطمینان حاصل می کند که شما در جمع برجسته بنظر می آیید و خصوصا برای کسانی که قصد اثرگذاری بیشتری دارند، انتخاب بسیار محکمی است.

۴. مدل کاسه ای + تیپر فید: Bowl Cut + Taper Fade

مدل موی کاسه ای و تیپر فید _ همچنین شناخته شده به نام مدل کاسه ای کوتاه و یا کوچک، برای کسانی که دنبال گزینه ای کوتاه تر و دقیق تر هستند ایده آل است. در حالی که این مدل مو هنوز شاخصه ی بارز مدل موی کاسه ای، یعنی دورتا دور چتری را دارد، اما مو طول کمتری دارد و به جای اینکه مانند چتری روی پیشانیتان بیافتد ، بالاتر از خط رویش مو قرار میگیرد. به جای انحنا در اطراف سرتان، این خط در اطراف سر به صورت تدریجی محو میشود تا ضاهری تمیز و مدرن به مدل کاسه ای بدهد.

۵. مدل کاسه ای + آندرکات: Bowl Cut + Undercut

اضافه کردن آندرکات به هر مدل مویی آن را جالب تر میکند و مدل موی کاسه ای از این قائله استثناء نیست. آندرکات، مدل موی کاسه ای را به روز رسانی می کند، باعث میشود این مدل مو مدرن تر و مناسب تر به نظر بیاید، به علاوه، این مدل مو برای انواع صورت با شکل های مختلف بسیار مناسب و جذاب است، زیرا مدل کاسه ای قسمت زیادی از پیشانی را می پوشاند، در حالی که اضافه کردن آندرکات صورتتان را لاغرتر و زاویه دار نشان می دهد.

6. مدل کاسه ای + موی صاف: Bowl Cut + Straight Hair

اگر به صورت طبیعی موهای پرپشت و صافی دارید، مدل موی کاسه ای برایتان گزینه ی مناسبی است. بهترین گزینه مدل کاسه ای با طول متوسط است، که میتوانید با روغن مو و شانه به آن حالت دهید. به جای شانه کردن موهایتان مستقیم به سمت پایین، آن را به سمت جلو شانه کنید تا حالت چتری بلند به خود بگیرد. مدل موی ایده آل برای صورت های کشیده و زاویه دار ویژگی های صورتتان را متعادل میکند و باعث توجه بیشتر به استخوان های گونه میشود.

۷. مدل موی کاسه ای + موی مجعد: Bowl Cut + Wavy Hair

مدل موی کاسه ای برای موهای پرپشت بسیار مناسب است. هرچند، اگر موهایتان به صورت طبیعی موج دار است شانس با شماست. حالت طبیعی موهای حالت دار باعث میشود مو پرپشت تر به نظر برسد. در همین حال، مدل کاسه ای ساختار و شکل بیشتری به موهای مجعد میدهد، بنابراین موهایتان مرتب تر و همچنین کمتر پریشان به نظر میرسد.

۸. مدل کاسه ای + موی پرپشت: Bowl Cut + Thick Hair

یکی از بهترین مدل موها برای موهای پرپشت، مدل موی کاسه ای است. این مدل مو به موهایتان ساختار و شکل میدهد و اطمینان حاصل میکند موهایتان مانند یک آشفته بازار حسابی بنظر نرسد. همزمان، موی پرپشت مدل کاسه ای ظاهری جذاب و قدیمی دارد که در دهه شصت میلادی بسیار پرطرفدار بود. اگر استایلتان به سمت و سوی استایل قدیمی میرود، باید این مدل مو را در نظر بگیرید.

۹. مدل کاسه ای + موی بلند و پرپشت: Bowl Cut + Long Thick Hair

مدل های موی کاسه ای به طرز شگفت آوری تطبیق پذیر هستند و به انواع مو با طول های مختلف می آید. این مدل مو برای مردانی که موی بلند و پرپشت دارند انتخاب برجسته ایست. متفاوت و قدیمی اما جذاب، این مدل مو ملایم تر از بقیه مدل موهای کاسه ای مدرن است، که معمولا شامل آندرکات و یا فید (محو شدن به صورت تدریجی) میشود، .مثل بقیه مدل موهای بلند مردانه، توجه ها را به سمت خودش جلب میکند و صورتتان را قاب میگیرد.

۱۰. مدل کاسه ای + بالد فید: Bowl Cut + Bald fade

برجسته ترین مدل کاسه ای، مدل کاسه ای و بالد فید میباشد. نام دیگر این مدل اسکین فید است. مدل بالد فید تغییر مدرنی به مدل کاسه ای کلاسیک اضافه میکند، با این حال، این مدل مو ظاهری جسورانه و جذاب دارد که بسیار جالب توجه است. این ترکیب مدل مو با انواع موها جور در می آید، خصوصا با موهای صاف و پرپشت.

۱۱. مدل کاسه ای + اسکین فید+ موی اسپایکی: Bowl Cut + Skin Fade + Spiky Hair

با ترکیب اسکین فید و اسپایکی، مدل موی کاسه ای را متفاوت و مردانه جلوه دهید. موی اسپایکی، مدل موی مردانه پرطرفداریست که مورد لطف تعداد زیادی از فوتبالیست ها قرار گرفته است. در حالی که اسکین فید جنبه جالبتری به این مدل مو اضافه میکند. چتری دور تا دور مدل موی کاسه ای مناسب تمام استایل ها و چهره های زاویه دار است.

۱۲. مدل کاسه ای+ دراپ فید + موی خیس: Bowl Cut + Drop Fade + Wet Hair

موی خیس یا صیقلی، جزء اصلی مدل موهای مردانه است. وقتی موی خیس با مدل کاسه ای و دراپ فید ترکیب میشود ظاهری جذاب و گیرا پیدا میکند. مدل موی کاسه ای خیس، ترکیب شده با فید دراپ، غیر معمول، چشم گیر و برجسته به نظر می آید و ایده آل مردانی است که میخواهند استایل و سبک هنری خود را بیان کنند.

۱۳. مدل کاسه ای + چتری نا مرتب: Bowl Cut + Choppy Fringe

موی کاسه ای و چتری نا مرتب و پرحجم، به مدل سزار یا مدل موی کراپ فرانسوی شباهت دارد. تمام این مدل ها که شامل بخش جلویی حجیم که با قسمت های ماشین شده ی زیرین در تضاد است، عموما ظاهری بسیار شیک دارند. جوانانه، جذاب و در عین حال مردانه، مدل کاسه ای و چتری نا منظم حالتی زیرکانه و جسور دارد.

۱۴. مدل کاسه ای + آفرو (فر آفریقایی): Bowl Cut + Afro

در حالی که مدل موی کاسه ای بیشتر به عنوان مدلی برای موهای لخت و صاف شناخته می شود، اما این مدل مو برای موهای فر ریز نیز مناسب است، این مدل مو همچنین برای موهای پرپشت و فرفری ایده آل است. با اینکه شکل مدل مو یکی است اما نتیجه ی نهایی کمی متفاوت به نظر می رسد. تمرکز مدل کاسه ای آفرو روی حجم قسمت بالایی و جلویی مو است که مدل مو به قارچ شباهت پیدا نکند.

۱۵. مدل کاسه ای + ویوز: Bowl Cut + Waves

ویوز از پرطرفدارترین مدل مو های مردانه برای موهای بسیارفر با بافت آفرو هستند. مدل ویوز طرحی مواج دارد که همیشه جلب توجه میکند. برای ترکیب این مدل ها باید از آرایشگر خود بخواهید اطراف سرتان را ماشین کند. سپس، نتیجه ی آن ،مدل مویی تازه و مدرن با حال و هوای جالب دهه ی نود میلادی است.

۱۶. مدل کاسه ای + دیزاین مو: Bowl Cut + Hair Design

موی صاف زمینه ای عالی برای دیزاین مو میباشد. قسمت بالایی مو تا حدودی نرم و حالت پذیر است و دور تا دور سر را پوشانده، در نتیجه ترکیب این مدل مو با شکل ها و دیزاین های طولی مختلف عالی میشود. برای داشتن ظاهری خاص و فردی از رنگ مو های متضاد استفاده کنید.

۱۷. مدل کاسه ای + بالد فید: Bowl Cut + Bald Fade

بالد فید که همچنین به عنوان اسکین فید هم شناخته می شود، راحت ترین راه برای خاص جلوه دادن و مدرنیزه کردن هر مدل مویی است، و البته مدال کاسه ای نیز از این قائله استثناء نیست. این مدل مو ،ایده آل مردانی است که میخواهند صورتشان کشیده تر دیده شود و همچنین مناسب مردان بی پروا است. به یاد داشته باشید این مدل مو تاکید زیادی بر پیشانی بلند و قسمت های زاویه دار صورت دارد.

۱۸. مدل کاسه ای + های اند تایت: Bowl Cut + High and Tight

مدل های اند تایت برای مردانی که مدل مویی کم هزینه می خواهند که نیازی به رسیدگی زیاد ندارد مناسب است. اما اگر می خواهید موهایتان بلند شود تا تغییر مدل دهد، یا میخواهید مدل موی کلاسیک و همیشگیتان تغییر تازه ای کند، اضافه کردن مدل کاسه ای به آن، گزینه ای فوق العاده است. مدل کاسه ای ظاهر یکسانی با مدل های اند تایت دارد، خصوصا اگر موهای پرپشتی دارید، عالی بنظر میرسد.

۱۹. مدل کاسه ای + رنگ مو: Bowl Cut + Hair Color

با رنگ مویی جسورانه، تغییری اساسی در مدل موی کاسه ای بوجود آورید. شکل این مدل مو، آن را به گزینه ای عالی برای ترکیب آن با رنگ های برجسته و ترسیمی و چندبعدی میکند. گزینه های متفاوت و زیادی برای انتخاب وجود دارد، برخی از رنگ ها که امروزه برای مردان ترند هستند شامل: خاکستری، پلاتینه، بلوند و سبز میشود.

۲۰. مدل کاسه ای + دراپ فید: Bowl Cut + Drop Fade

با اضافه کردن دراپ فید، تغییر غیر منتظره ای در مدل موی کاسه ای خود بوجود آورید. مدل دراپ فید با حالت و زوایای مدل موی کاسه ای ترکیب جذابی بوجود می آورد. این مدل مو بسیار تاثیر گذار است و برای مردانی که میخواند مدل مویی جذاب و بحث برانگیز اما در عین حال مردانه داشته باشند، گزینه مناسبی است.

سوالات متداول در مورد مدل کاسه ای

مدل کاسه ای چیست؟

مدل کاسه ای، مدل مویی کوتاه است که شامل چتری پرپشت نا منظم، قسمت بالایی سر، طولی یکسان با چتری دارد که این طول در دور تا دور سر حفظ میشود. موهای زیرین این لایه معمولا خیلی کوتاه تر هستند یا در قسمت پایینی خط مو به انتها میرسند. این مدل مو به خاطر شباهت زیادش به مدل موی قارچی، به عنوان مدل قارچی هم شناخته میشود.

چگونه مدل کاسه ای را اجرا کنیم؟

ابتدا بلندی دلخواهتان را برای قسمت بالایی سر انتخاب کنید، سپس آنرا جدا کنید و بسته به میزان کوتاهی که برای کناره ها و پشت سر در نظر دارید، با استفاده از قیچی به اندازه ی مطلوب مو را کوتاه کنید. موهای قسمت بالا را رها کنید و به سمت پایین شانه بزنید تا در جایی که باید قرار بگیرد. با یک قیچی تیز، با دقت فراوان دور تا دور سر را به صورت خطی صاف، از جمله چتری ها ، قیچی کنید، اطمینان حاصل کنید که که طول مو در تمامی این قسمت ها یکسان باشد. اگر مایلید، میتوانید با قیچی پیتاژ حجم اضافی موهای بالای سر را کم کنید.

چه زمانی مدل کاسه ای پرطرفدار بوده است؟

در صد سال اخیر، از محبوبیت مدل کاسه ای کم و زیاد میشد. دهه های۲۰ و۶۰ میلادی نقطه اوج محبوبیت مدل کاسه ای بودند اما از سال ۲۰۲۰ به بعد این مدل مو دوباره محبوبیت خود را پیدا کرد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *