تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی مولت مردانه و پسرانه

مولت یکی از نمادین‌ترین مدل‌ موهای دهه 80 برای آقایان است. در حالی که این مدل موی از جلو کوتاه و از پشت بلند، در برحه ای از مد افتاد؛ اما این مدل در حال پیدا کردن جایگاه دوباره خود در مد است. بازیکنان فوتبال، نوازندگان و بسیاری از پسران نوجوانان، همگی، به سمت پذیرفتن مدل مولت پیش می‌روند که به خاطر حالت خیره کننده و حال و هوای آرام آن است. مولت از جلو حالتی رسمی و از پشت مدلی راحت به نظر می‌رسد. این مدل، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه برای کسانی است که ترسی از تفاوت با جمع ندارند و زندگی را خیلی جدی نمی‌گیرند. به مطالعه این مطلب ادامه دهید تا تمام الگوهای لازم برای مدل موی مولت بعدی خود را پیدا کنید.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل موهای مولت مدرن برای آقایان

1. مولت موهای فر: Curly Mullet

اگر موهای فر دارید، مولت، انتخابی عالی برای شما است؛ به این دلیل که حجم طبیعی و جهش فرها باعث ایجاد تضادی بدون اشکال در طول موهای جلو به عقب می‌شود. با بلند نگه داشتن قسمت پشتی موهای خود، می‌توانید فرهای خود را به نمایش بگذارید و در عین حال ویژگی‌های صورت خود را برجسته کنید. مدل مولت برای کسانی که به مدل‌های الهام گرفته شده از دهه 70 یا 80 علاقه دارند هم مناسب است. این مدل، یادآور ستارگان ماندگار راک و مردان پرطرفدار آن دوران است.

2. مولت با برست فید: Burst Fade Mullet

برست فید، مدل موی جذابی است که در آن موهای اطراف گوش و پشت سر را به تدریج کاهش می‌دهند و ظاهری نیمه دایره‌ای ایجاد می‌کنند. این مدل مو در چند وقت اخیر به لطف ظاهر مدرن و شیک خود، محبوبیت پیدا کرده است. زیبایی این مدل در این واقعیت نهفته است که می‌تواند به شکلی یکپارچه با سایر مدل موها، از جمله مدل مولت، ترکیب شود. مدل مولت با برست فید، ظاهری جذاب دارد که بهترین ویژگی‌های هر دو مدل مولت و برست فید را در خود جای داده است.

3. مولت موهاک: Mohawk Mullet

آیا تا به حال تصور کرده‌اید که کاش می‌شد چند مدل مو را همزمان داشت؟ خب الان با تشکر از مولت با موهاک می‌توانید چند مدل را در یک مدل مو داشته باشید. این مدل، جاذبه را به چالش می‌کشد و می‌توانید موهای خود را در هر اندازه‌ای نگه دارید. با این حال، اگر به دنبال مولت اصیل‌تری هستید، موهای بالای سر را کمی کوتاه‌تر از پایین موها نگه دارید؛ این شکل باعث می‌شود که حالت دهی به موها آسان‌تر شود. کسانی که موهای صاف یا کوتاه‌تری دارند، می‌توانند از مقداری ژل مو برای حجم دادن به ریشه‌ها استفاده کنند. از طرف دیگر، می‌توانید مقداری اسپری نمک دریا را به موها اسپری کنید تا موها حالت پرپشت‌تری داشته باشند یا می‌توانید آن‌ها را به حالت طبیعی رها کنید.

4. شگ مولت: Mullet Shag

برخلاف مدل قدیمی مولت که در آن ارتباط بین موهای بالا و پایین تقریباً قطع می‌شد، مدل شگ مولت برای در بر گرفتن صورت به اصلاح موها به شکل چندین لایه‌ای متکی است. مدل شگی برای آقایان، مدلی چشمگیر و روشی عالی برای ادای احترام به دهه 70 است که در عین حال تغییرات مدرنی هم در آن دخیل شده‌ است. زیبایی درونی این مدل مو شامل روش‌های بی‌شماری است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها لایه‌های مو آن‌ها را شکل دهید. برای زیبایی و ظاهر مد روز، می‌توانید چتری صاف یا برش قدیمی در جلو را انتخاب کنید و موج‌های کوتاه و بلند در پشت سر را حفظ کنید.

5. مولت پانک: Punk Mullet

مدل موی پانک، مدلی امروزی نیست؛ مولت هم چنین شرایطی دارد. این مدل موی پوست کلفت برای مردانی که از هیچ چیز نمی‌ترسند، گزینه‌ای عالی است. مانند مدل اسکین هد، موهای بالای سر خود را تا نزدیکی پوست بتراشید. با این حال، نوک موها را به سمت تاج سر، بلندتر نگه دارید تا بتوانید با ژل مو یا کلی مو آن‌ها را به سمت بالا حالت دهید. این مدل برای موهای بلند یا کوتاه مناسب است. مطمئن باشید که موهای بالای گوش تا حد امکان کوتاه می‌شوند. اکنون با این مدل مو آماده رفتن به کنسرت بعدی یا میخانه هستید.

6. مولت فرداده شده: Permed Mullet

برای افراد جسور و شجاع که اهل مد هستند، مدل مولت گزینه‌ای مناسب است. برای مدلی جسورانه و منحصر به فرد به دل و جرأت نیاز دارید تا بتوانید خوب به نظر برسید؛ البته وقتی اصلاح موها به درستی انجام شود، موها می‌توانند فوق‌العاده و تأثیرگذار باشند. این ظاهر خاص، قطعاً برای محیط اداری مناسب نیست و برای اینکه به استایل شما جلوه بیشتری ببخشد، به فرهای خوش حالتی نیاز دارد. فر مو گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید مدل موی خود را طبق شکل و مدلی که می‌خواهید تغییر دهید؛ حتی اگر این تغییرات، روزانه باشند. اگر احساس ماجراجویی و جسارت می‌کنید، این مدل می‌تواند همان استایلی باشد که در جست‌و‌جوی آن هستید.

7. مولت با لاین آپ: Mullet with Line Up

با اضافه کردن هنر به مدل مولت خود، سلیقه شخصی را در موها دخیل کنید. یک مدل کلاسیک و راحتی که می‌توانید امتحان کنید، لاین آپی مرتب است که تضاد جالبی بین موهای بلند و کوتاه ایجاد می‌کند؛ به خصوص اگر در قسمت پایین موها فید شود. افرادی که به دنبال چیزهای جدید هستند می‌توانند از آرایشگر خود مشورت بخواهند تا روی شقیقه‌ها اشکل هندسی، خطوط مینیمالیستی یا حتی طرح‌های سه بعدی طراحی کند.

8. مولت با چتری: Mullet with Fringe

برای داشتن یک مدل موی مولت شیک که از مجله‌ها الهام گرفته شده باشد، می‌توانید مدل موی چتری یا فرینج را انتخاب کنید. حاشیه‌های صاف و ساده، جلوه‌ای بسیار مدرن به موها می‌دهند و بخش‌های جدا شده جلو و عقب را برجسته می‌کنند. این مدل روی صورت‌های بیضی شکل، بسیار خوب به نظر می‌رسد. در این مدل باید چتری‌ها را با سشوار خشک کنید، با این حال می‌توانید قسمت پشتی که بلند است را رها و بدون حالت نگه دارید تا تضاد زیبایی ایجاد شود.

9. مولت با آندرکات: Undercut Mullet

اگر در مورد انتخاب مدل مولت شک دارید، می‌توانید برای امتحان، آندرکات را به مولت اضافه کنید که روشی عالی است. تراشیدن طرفین و قسمت پایینی موها، این تصور را ایجاد می‌کند که می‌توانید موهایتان را تا انتهای گردن، به شکلی صاف به عقب شانه کنید. مطمئن شوید که موهای بالای سر، کوتاه‌تر و در قسمت تاج سر، موها بلندتر باشند تا ظاهر مولت ایجاد شود. زمانی که می‌خواهید به موها حالت جدیدی بدهید، موها را جمع کنید و به صورت دم اسبی یا من بان ببندید.

10. مولت با دراپ فید: Drop Fade Mullet

مولت با دراپ فید، ترکیبی از شیک‌ترین مدل موهای مردانه در حال حاضر است. با استفاده از دراپ فید، قسمت فید موهایتان به سمت پشت گوش می‌رود و طرحی شیک را به وجود می‌آورد. می‌توانید موهای خود را تا هر چقدر که می‌خواهید بلند نگه دارید؛ اما افزودن مولت، حال و هوای دیگری به موها می‌بخشد. ترکیب این دو مدل، موهای بلند یکی از آن‌ها و ظاهر تیپر و مدرن دیگری را با هم دارد. این مدل، مطمئناً برای آدم‌های بی‌دل و جرأت مناسب نیست؛ اما اگر به اندازه کافی جسور هستید، این مدل یکی از مدرن‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید.

11. مولت کوتاه: Short Mullet

نسخه مدرن مولت، که به نام مولت کوتاه شناخته می‌شود، در دهه 90، توسط جوانان شهری استرالیایی، کولی‌های ایرلندی و رومانیایی و صحنه‌های رپ و دریل استرالیا محبوبیت یافت. برای این مدل باید موهای نیمه بالایی سر به طور قابل توجهی کوتاه‌تر از پشت باشد. می‌توانید انتخاب کنید که موها تا زمانی که بلندیشان به گوش‌ها برسند، مرتب یا به هم ریخته باشند. سپس موهای بلندتر باید به میان گردن برسند. برای تکمیل این مدل مو می‌توانید مدل‌هایی مثل فرنچ کراپ یا فاکس هاوک را به موها اضافه کنید.

12. مدل موی مولت مدرن: Modern Mullet Haircut

مولت مدرن، مدلی ساده است که جلب توجه نمی‌کند و می‌توانید آن را امتحان کنید. اگر مطمئن نیستید که مولت برای شما مناسب است یا به دنبال نسخه‌ای از مولت هستید که کمتر جلب توجه کند و برای محیط کار مناسب باشد، این مدل، بهترین گزینه برای شماست. مولت مدرن، تغییر ناگهانی از قسمت جلویی کوتاه به قسمت بلند پشت را ندارد. در عوض، این استایل مو، رسمی‌تر و ملایم‌تر است. اگر موهای شما به طور طبیعی ضخیم و موج‌دار است، پس این مدل، جذاب به نظر خواهد رسید. موهای شما بدون به هم ریختگی، خودنمایی خواهند کرد.

13. مولت دهه 80: 80s Mullet

سبک دهه 80 در سطح وسیعی بازگشته است و با رفت و آمد مدهای فراگیر پایان نمی‌یابد. امروزه، مدل موی مولت قدیمی بسیار محبوب است. در آن زمان، مهم‌ترین ویژگی مولت، شامل پف‌دار بودن موها و حجم زیادشان بود؛ امتیاز بیشتر و مولت بهتر متعلق به کسانی بود که موهایشان تا شانه‌ها و به پشت گوش می‌رسید. برخی از معروف‌ترین بازآفرینی‌های این مدل متعلق به بیلی ری سایرس و راب لو هستند. این روزها می‌توانید با وفادار ماندن به تفاوت اندازه در پشت و جلو موها، به اضافه مدل موهای مدرن از این مدل مو تقلید کنید. به نوک موها ژل بزنید تا مدل مدرنی از موهای حجم‌دار به همراه کوئیف یا مدل اسپایکی داشته باشید.

14. مولت با اسکین فید: Skin Fade Mullet

در حالی که اسکین فید معمولاً به عنوان مدلی شناخته می‌شود که مناسب محیط کاری و رویدادهای رسمی است، ولی وقتی با مولت ترکیب می‌شود هویت کاملاً جدیدی پیدا می‌کند. مدلی مدرن و جسورانه که همه چیز در آن به زوایای تند و ایده‌های بی‌پایان بستگی دارد. برای این مدل مو به موهای ضخیم نیاز دارید تا ویژگی‌های تقریباً ساختاری آن ایجاد شود؛ زیرا برای پف کردن مو به حجم طبیعی موها نیاز دارید. این مدل در ترکیب با ظرافت لباس‌های خیابانی، مدلی بی‌نظیر، عالی و فوق‌العاده شیک است.

15. مولت اسلیک بک: Slick Back Mullet

هیچ مدل مویی به اندازه مدل‌های اسلیک بک، جذاب نیستند. اگر واقعاً به کوتاه کردن موها به سبک اسلیک بک فکر می‌کنید، پس آن را با مولت امتحان کنید. کسانی که در تمام بخش‌های سر، موهای بلند دارند، اما کناره‌های کوتاه‌تر و موهای آبشاری به سمت گردن را ترجیح می‌دهند. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل با ظاهر شیک خود مشخص می‌شود و به راحتی می‌توان آن را دوباره اصلاح کرد. با استفاده از محصولات افزایش حجم، مانند پماد یا اسپری کف مو، یک برس را از بالای پیشانی خود به سمت عقب و پایین گردن بکشید. زمانی که برس را روی کل موها کشیدید، از مقداری اسپری مو استفاده کنید تا روی حالت مورد نظرتان باقی بماند.

16. مولت صاف و بلند: Long Straight Mullet

احتمالاً شناخته شده‌ترین مدل مولت، مدل بلند و صاف آن است. این مدل مناسب کسانی است که می‌خواهند ظاهر پرطرفدار استرالیایی‌ها در دهه 80 را دوباره خلق کنند. در حالی که این مدل می‌تواند تضاد برانگیز باشد، ولی استایلی جذاب و بدون نیاز به مراقبت زیادی دارد. برای حالت دهی این مدل، فقط باید قسمت کوتاه جلویی را حالت دهید. برای ایجاد بافت، صاف ایستادن و حرکت موها از وکس مو استفاده کنید؛ سپس اجازه دهید قسمت بلند پشت، رها و بدون حالت باقی بماند.

17. مولت با فید مو: Mullet Fade

آیا از طرفداران مید فید، دراپ فید یا چیزی شبیه به این‌ها هستید؟ این مدل مو ظرافت را با جذابیت مدرن ترکیب می‌کند و برای افراد بدون اعتماد به نفس مناسب نیست. برای داشتن این مدل، درست همانند مولت قدیمی، باید موها را به میزان قابل توجهی در پشت سر بلندتر و از گوش به بالا کوتاه‌تر باشند. با این حال، شقیقه‌هایی که به سبک بازکات کوتاه شده‌اند، این مدل مو را از بقیه متفاوت می‌کنند. برای انتخاب اندازه فید، گزینه‌های زیادی وجود دارد، از جمله تمپ، تیپر فید یا های فید؛ اگر می‌خواهید طبق مد روز باشید، لو فید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

18. مولت هاف آپ، هاف داون: Half Up Half Down Mullet

مدل هاف آپ، هاف داون کاملاً مناسب کار و تفریح است و برای آقایانی که عجله دارند مدل مناسبی است. این مدل ایده‌آل برای کسانی است که موهای بلندتری دارند، حتی اگر در جلو و بالای سر بلندتر باشد. پیچش مو را از تاج سر جمع کنید و به دلخواه بالا یا پایین ببندید. اگر در جلسه هیئن مدیره شرکت می‌کنید یا با دوستان خود وقت می‌گذارید، این مدل، گزینه‌ای عالی است. این مدل در هر شرایطی به خوبی عمل می‌کند و شما را مرتب و آراسته نگه می‌دارد.

19. چتری نامتقارن با مولت فید: Asymmetrical Fringe with Fade Mullet

مولت، مدل موی مردانه‌ای است که اغلب بحث برانگیز است؛ البته به طرز شگفت‌آوری تطبیق می‌پذیرد. می‌توانید مولت را برای مطابقت با سلیقه شخصی خود تغییر دهید؛ مثلاً چتری نامتقارن را به آن اضافه کنید. این نوع چتری، برش زاویه‌داری ایجاد می‌کند که یک طرف آن به طور قابل توجهی بلندتر از طرف دیگر است. با این مدل نه تنها می‌توانید موهایتان را به نسبت‌های مختلف کوتاه کنید و بافت مو را برجسته‌تر نشان دهید، بلکه توجه را نیز به چشم‌ها جلب می‌کنید. ترکیب مولت با چتری می‌تواند ظاهری متعادل ایجاد کند که هم در جلو و هم در پشت بلند است. این مدل، مخصوصاً اگر با فید ترکیب شود، انتخابی عالی برای مردانی است که می‌خواهند به یاد بمانند. اضافه کردن فید، ساختار و تضاد ظریفی ایجاد می‌کند.

20. مولت حالت داده شده با سشوار: Blow Out Mullet

مدل موی کلاسیک مولت با موهای کوتاه در طرفین و بالای سر شناخته می‌شود که طول آن در پشت حفظ می‌شود و در نتیجه ظاهری چشمگیر ایجاد می‌کند. می‌توانید با استفاده از سشوار، حالت موها را تقویت کنید. این کار، شامل استفاده از حالت دهنده حرارتی می‌شود که با ایجاد حجم در جلو موها و شانه کردنشان به عقب، موهای حجیم و سالمی برای شما ایجاد می‌کند. کنار بردن موها از جلوی پیشانی می‌تواند به برجسته‌تر شدن استخوان‌های گونه و ایجاد چهره‌ای گشوده کمک می‌کند.

21. مدل سزار با فید و مولت: Caesar with Skin Fade and Mullet

مدل موی سزار یکی از شیک‌ترین و پرکاربردترین مدل موهای کوتاه مردانه است. در این مدل، اندازه موها کوتاه است و در اطراف سر، طول نسبتاً یکسان با چتری‌های افقی دارد. کسانی که خواهان اقتباس جسورانه‌تری از این مدل کلاسیک هستند، می‌توانند طول موهای پشت را کمی بیشتر بلند بگذارند و مدل مولت را ایجاد کنند. برای ساختار بیشتر و براق‌تر به نظر رسیدن مو، باید مدل فید را به موها اضافه کنید. فید مدلی است که از موی بلند بالای سر به سمت پایین و نزدیک به پوست تغییر می‌کند. نتیجه نهایی، مدلی است که رویکردی تازه و مدرن نسبت به مولت قدیمی دارد و بسیار کاربردی‌تر است.

22. مولت فاکس هاوک: Faux Hawk Mullet

فاکس هاوک نسخه اصلاح شده از مدل موهاک است که ظاهری کاربردی‌تر و تطبیق پذیر ارائه می‌دهد. به جای تراشیدن کامل کناره‌ها، مدل فید را به همراه دارد که باعث طول کوتاه‌تر و تضاد کمتر بین وسط و دو طرف موها می‌شود. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که مدل را طبق اولویت خود شخصی سازی کنید. فاکس هاوک بر روی بافت مو در بالای سر تمرکز دارد؛ این در حالی است که اضافه کردن مولت به آن، حالتی جسورانه به مدل مو اضافه می‌کند و تعادلی جذاب بین پشت و بالای سر به وجود می‌آورد.

23. مولت فلت تاپ: Flat Top Mullet

مدل موی فلت تاپ با بلندی و حجم آن شناخته می‌شود. این مدل در دهه 1950 محبوبیت پیدا کرد و از آن زمان تاکنون، چندین بار مورد اقتباس قرار گرفته است؛ به ویژه در دهه‌های 1980 و 1990. فلت تاپ در قسمت بالای سر، شامل فلت تاپی می‌شود که ظاهری ساختاریافته در طرفین و پشت موها دارد و برای موهای بافت‌دار، مناسب است. برای کسانی که به دنبال مدلی بی قید و بند هستند، فلت تاپ به همراه مولت، انتخابی جسورانه است که در پشت سر، بلندتر است. در حالی که این مدل ممکن است کاربردی‌ترین مدل نباشد و به اعتماد به نفس قابل توجهی نیاز داشته باشد، اما مطمئناً جلب توجه را برای آقایانی که به دنبال تأثیرگذاری هستند، تضمین می‌کند.

24. مولت بلند با طراحی مو: Long Mullet with Hair Design

مولت می‌تواند در اندازه‌های مختلف، از بلند گرفته تا کوتاه، اصلاح شود. هر چه موها بلندتر باشد، مولت هم متمایزتر خواهد بود. خوب به نظر رسیدن با این مدل مو، آسان نیست؛ اما مولت به طور شگفت انگیزی همه کاره است و به راحتی شخصی سازی می‌شود. شخصی سازی مو شامل افزودن طراحی مو به موهایتان می‌شود. طراحی مو می‌تواند از خطوط و اشکال ساده گرفته تا طر‌ح‌ها و نمادهای پیچیده و هر چیزی باشد. طراحی‌های مو راهی برای نشان دادن خلاقیت شما، متمایز شدن از دیگران و بیان خود است. این مدل مو برای کسانی است که می‌خواهند مدلی مدرن و جذاب داشته باشند.

25. مولت با بول کات: Mullet with Bowl Cut

مدل بول کات با ظاهر قارچ مانندش تشخیص داده می‌شود. در این مدل مو، موهای اطراف سر به یک اندازه نگه داشته می‌شوند. این مدل از دهه 80 از طریق روش‌های اصلاح مختلف مدرن شده است؛ از جمله اضافه کردن آندرکات که ساختار بیشتری به آن می‌دهد. اضافه کردن بول کات به مولت، ترکیبی است که برای هر کسی زیبا نیست؛ اگرچه به طرز شگفت‌انگیزی برای اکثر فرم‌های صورت مناسب است. این مدل برای محیط‌های حرفه‌ای مناسب نیست؛ ممکن است برای افرادی که در محیط شرکتی محافظه کار فعالیت نمی‌کنند، مناسب‌تر باشد.

26. مولت با چتری کوتاه و اسکین فید: Mullet with Short Fringe and Skin Fade

مدل موی مولت اقتباس‌های زیادی دارد که هر کدام چندین به‌روز‌رسانی برای حالت‌های مدرن و شخصی سازی شده دارند. اگر می‌خواهید به موهای خود، ساختار و تضادی بین قسمت بالایی و پایینی موها اضافه کنید، ممکن است اسکین فید برای شما مناسب باشد. این نوع فید از موهای بلند بالا شروع می‌شود و به تدریج به سمت پایین، تا پوست سر، تراشیده می‌شود. جایگزین دیگر این مدل، چتری کوتاه است که می‌توانید آن را امتحان کنید. این مدل می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را برجسته کند و توجه را به آن‌ها جلب کند. همچنین می‌تواند با افزایش مو روی پیشانی و پشت گردن، ظاهری متعادل ایجاد کند.

27. مولت با تیپر فید و چتری: Mullet with Taper Fade and Fringe

افزودن چتری به هر مدل مویی انتخابی عالی است؛ زیرا می‌تواند توجه را به چهره جلب کند و مدل مو را تکمیل کند. مدل مولت با چتری می‌تواند، تیپر فید را برای ساختار و طرحی جالب به کار گیرد تا ظاهر متعادلی ایجاد کند. تیپر مو شامل کوتاه کردن تدریجی طرفین و پشت موها است، در حالی که موهای بالای سر، بلند باقی می‌مانند. دستیابی به این ویژگی با انواع مختلق فید‌ها امکان پذیر است. مدل‌های مختلف فید، گزینه‌های متعددی را برای حالت دهی به تمام بافت‌های مو ارائه می‌دهند.

28. مولت با موهای بافت‌دار: Mullet with Textured Hair

موهای لایه لایه ای یا اصطلاحا بافت‌دار برای مولت مناسب هستند زیرا ظاهری با نظم کمتر و در عین حال، یکدست به موها می‌بخشد. این ویژگی، انتخاب این مدل را آسان‌تر می‌کند؛ زیرا هیچ تضاد شدیدی بین بالا، طرفین و پشت سر وجود ندارد. موهای بافت‌دار ظاهری نسبتاً نامرتب و حجیم دارند که باعث ایجاد ظاهر پرپشت و سالم موها می‌شود. دستتان درباره انتخاب اندازه موها در پشت سر، باز است. هر چه موهای پشت سر کوتاه‌تر باشند، ظاهر کلی شما کمتر به چشم خواهد آمد.

29. مولت با موهای موج‌دار طبیعی: Natural Wavy Mullet

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مولت، مولت روی موهایی که به طور طبیعی، موج‌دار هستند.. بافت موها باعث می‌شود که این مدل، یکدست‌تر به نظر برسد. می‌توانید این مدل را با اندازه‌های مختلف امتحان کنید. موهای پشت سر نیازی به توجه بیش از حد ندارند. این مدل، روشی برای پذیرفتن موج‌ موها و به رخ کشیدن آن‌هاست. روش‌های زیادی برای حالت‌دادن به موهایتان وجود دارد که به شما امکان می‌دهند به حالت دلخواه خود برسید؛ می‌توانید با ایجاد حجم بیشتر و کشیدن موها به عقب با برس، این کار را انجام دهید. برای ظاهری با ساختار بهتر می‌توانید فید را به مدل اضافه کنید و بافت برای سر را برجسته کنید.

30. مولت اسلیک بک با فید شقیقه‌ها: Slick Back with Temple Fade Mullet

مدل موی اسلیک بک به خاطر استایل پیچیده و کلاسیکی که دارد شناخته می‌شود. این مدل با شانه کردن موها به عقب برای ایجاد حجم بیشتر ایجاد می‌شود. ظاهر آن، اغلب با استفاده از پماد یا ژل مو به دست می‌آید تا ظاهری براق یا کمی مرطوب ایجاد کند و اطمینان حاصل شود که موها در طول روز در جای خود باقی می‌مانند. این مدل، انتخابی عالی برای آقایانی است که به دنبال مدل نهایی شیکی هستند که بتوانند آن را با مدل‌های مولت و فید شقیقه‌ها جفت کنند که ظاهری مدرن‌تر و خاص‌تر خواهند داشت. نکته کلیدی این است که پشت موها را نسبتاً کوتاه نگه دارید و از بلندی زیادی که در مولت قدیمی وجود دارد، خودداری کنید.

31. مولت پیچیده: Sophisticated Mullet

مولت برای اکثر افراد، مدل موی مدرن و جذابی است؛ البته خوب به نظر رسیدن با آن به دلیل وجود برخی تداعی‌های نامطلوب، کمی دشوار است. با این حال، رویکرد مدرن این مدل مو می‌تواند برای مردان در هر سنی جذاب باشد و بسیار مدرن به نظر برسد. نکته کلیدی، متعادل سازی نسبت‌ها است. نگذارید موهایتان در پشت سر بلندتر باشند تا موهای بالای سر و طرفین، یکدست‌تر به نظر برسند. این مدل، مناسب تمامی بافت‌های مو است؛ اما ممکن است بخواهید اضافه کردن فید را برای ایجاد ساختار مو در نظر بگیرید.

32. مولت اسپایکی: Spiky Mullet

مدل اسپایکی به موها بافت اضافه می‌کند و باعث می‌شود موها پرپشت‌تر و ضخیم‌تر به نظر برسند. موهای اسپایکی، مناسب انواع جنس مو هستند؛ اگرچه برای داشتن ظاهر طبیعی‌تر، موهای فر و موج‌دار عملکرد بهتری دارند. برای ایجاد اسپایک، پماد یا وکس مو را روی موهایی که با حوله خشک کردید، بمالید و نوک نرم موها را به اندازه و ارتفاع دلخواه خود شکل دهید. وقتی مدل اسپایکی با مولت ترکیب می‌شود ، توجه روی پشت و بالای موها قرار می‌گیرد. می‌توانید اندازه‌های مختلف را در پشت و همچنین بالا و کناره موها امتحان کنید؛ برای این امتحان کردن‌ها احساس راحتی داشته باشید.

33. مولت دو رنگ: Two-Toned Tossed Mullet

مدل مولت‌های مشخصی وجود دارند که هدفشان ظاهری آرام‌تر و یکدست‌تر است؛ این در حالی است که دیگر مدل‌های مولت، مثل مولت دو رنگ، به سمت سبک‌های جسورانه‌تری می‌روند. با استفاده از دو رنگ متفاوت، می‌توانید توجه را به موها جلب کنید و روی بافت آن‌ها تأکید داشته باشید. انتخاب رنگ‌ها به خود شما بستگی دارد؛ برای مثال: اگر موهای تیره دارید، اضافه کردن مقداری رنگ بلوند می‌تواند جلوه‌ای روشن‌تر و درخشان‌تر ایجاد کند. از طرف دیگر، می‌توانید رنگ‌های غیرمعمول را برای سرگرمی و به عنوان انتخاب‌های پیش رو آزمایش کنید. اگر موهای شما فاقد لایه‌های طبیعی است، می‌توانید برای ایجاد حرکت و ابعاد در موهایتان، مدل تکه تکه را امتحان کنید.

34. مولت با موهای رنگ شده: Dyed Hair Mullet

موهای مولت بسیار مدرن دارای رنگ‌های روشن مثل سبز فسفری، صورتی یا فیروزه‌ای هستند. این مدل برای مدل

 اسپایکی، بی‌نظیر است و می‌تواند حالت استایل پانک را به آن بدهد. رنگ‌ موهای روشن که تند، بانشاط و شبیه به کارتون‌ها هستند، برای طرفداران مدی که جسارت دارند، گزینه‌ای ایده‌آل است. اگر این مدل، مناسب شما باشد، مرکز توجه خواهید بود. ترکیب موهای اسپایکی و لباس سرتاپا مشکی، ترکیبی برجسته است؛ البته برای انتخابی جسورانه می‌توانید سراغ استایل‌های کاملاً رنگی بروید.  

35. مولت با رنگ رز گلد: Rose Gold Hair Mullet

جفت کردن مدل موی مولت با رنگ رز گلد، زیبایی مدل مو را چند درجه بالا می‌برد و یکی از شیک‌ترین ایده‌های رنگ مو برای آقایان محسوب می‌شود. این رنگ خاص، دارای رنگی از توت فرنگی است. این رنگ مناسب کسانی است که که پوست روشن و پوستی با ته رنگ صورتی دارند. رز گلد، رنگی جسورانه است که جسارت انتخاب برش مولت را تکمیل می‌کند. برای ظاهری واقعاً شیک، مولت رز گلد را با های اسکین فید ترکیب کنید و برای جلب توجه همه آماده شوید.

36. مولت بلوند: Blonde Mullet

مدل موهای بلوند در سال‌های اخیر در میان ستارگان مردان، مد شده است و نشانه‌ای از محو شدن آن هم دیده نمی‌شود. اگر به فکر دکلره کردن موهای خود هستید، مدل مولت هم گزینه‌ای است که توجه شما را جلب می‌کند. ترکیب این دو، حال و هوای جالبیرا به وجود می‌آورد؛ به خصوص وقتی با کت و شلوار ست شود. از آنجایی که دکلره مو می‌تواند موها را خشک و شکننده کند، استفاده از محصولات آبرسان برای حفظ بهترین حالت مولت، اهمیت دارد.

سوالات متداول درباره مدل‌های مولت

چرا به این مدل مو، مولت می‌گویند؟

منشأ و ریشه شناسی مدل مولت هنوز تا حدودی مورد بحث است. با این حال، آکسفورد، اولین استفاده از این عبارت را به Beastie Boys با آهنگ Mullet Head در سال 1994 نسبت می‌دهد.

آیا مدل مولت در سال 2023 به دنیای مد باز می‌گردد؟

مولت در سال 2023 همچنان به مد بودن خود با تغییراتی مدرن ادامه می‌دهد. در سال 2022 همه چیز درباره پذیرفتن بافت طبیعی موها، امتحان کردن رنگ‌های پرجنب و جوش و پذیرفتن ساختار و اشکال منحصر به فرد است. بر خلاف دهه 80 که طول پشت موها بسیار زیاد بود، در مدل موی مولت امروزی، موها را به سمت بالا حالت می‌دهند و پشت سر، طول کمتری دارد.

مدل موی مولت به چه شکلی است؟

مدل موی مولت شامل طرفین و بالای سر کوتاه می‌شود؛ در حالی که موهای پشت سر و گردن، بلندتر نگه داشته می‌شوند.

هزینه اصلاح مدل مولت چقدر است؟

قیمت‌ها طبق اینکه به سراغ کدام آرایشگر بروید و اینکه آرایشگر، چقدر تجربه داشته باشد، تفاوت دارد. با این حال، در دنیا می‌توانید انتظار هزینه حدوداً 40 دلار را برای مدل مولت داشته باشید.

تفاوت بین شولت و مولت چیست؟

شولت، نسخه اغراق‌آمیز مدل موی شگ است؛ در واقع این مدل ترکیبی از مولت و شک می‌باشد. شولت می‌تواند حجم، بافت و چتری‌های مدل شگ معمولی را حفظ کند؛ اما با کوتاه‌تر شدن موهای دور صورت و افزودن برخی عناصر متغیر، این مدل را یک قدم به جلو می‌برد. این مدل مو به دنبال داشتن ظاهری جسورانه و مدرن است. با شولت می‌توانید بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشید؛ یعنی می‌توانید لایه‌های بافت‌دار شگ و حال و هوای جسورانه و جذاب مولت را با هم داشته باشید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *