تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی موهاک مردانه

به‌طور معمول، مدل موی موهاک به‌عنوان یک مدل بسیار عجیب و غریب و جسورانه تلقی می‌شود. با این حال، مردان می‌توانند به طرق مختلف موها را به‌شکل موهاک بیارایند و نمی‌توان این مدل مو را به چنین طیف محدودی تقلیل داد. این مدل مو می‌تواند رسمی یا غیر رسمی باشد. در این مقاله 40 روش مختلف برای آراستن مدل موی موهاک به شما نشان داده می‌شود!

مدل موی موهاک بسیار متفاوت و بسیار شیک برای مردان

چه بخواهید کناره‌های سر خود را بتراشید و یا بخواهید فقط به دسته موهای بلندتر جلوی سرتان (فاکس هاوک) مدل دهید، در لیست زیر تصاویر جالبی با ایده‌های موهاک خواهید یافت.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. طرفین تراشیده شده با تاپ نات: Shaved Sides with Topknot

 این برداشتی آندروژنیک از مدل موی موهاک برای مردان است: موهای طرفین بسیار کوتاه هستند تا بخش باریک V شکل در بالای سر کشیده می‌شوند. طول موهای بالای سر این امکان را در اختیار فرد قرار می‌دهد به مدل این امکان را می‌دهد که آن را در بالا و به‌شکل یک تاپ نات شیک جمع کند و برای روزهای گرم‌تر و ظاهری جذاب ایده آل است.

2. های فید به‌سمت بالا: High Fade with Up-Sweep

این مدل ظاهری شبیه به یک طرفدار پانک راک و یک اسکیت‌باز ایجاد می کند، ترکیبی کاملاً جدید و ایده آل برای مردان جوان. در این مدل مو، موهاک به‌شکل حلقه موی الویس‌مانند آراسته می‌شود و با موهای شکسته در جلوی سر کامل می‌شود. دو طرف سر تراشیده می‌شود. وجود ریش ظاهر را کامل می‌کنند، در حالی که خود موهاک در کنار آندرکات کوتاه ساختار بیشتری ایجاد می‌کند.

3. اسکین فید شارپ با کامب اور: Sharp Skin Fade with Neat Combover

دوست دارید مدل موی موهاک شما شارپ باشد؟ از آرایشگر خود بخواهید که یک خط تیز بالای قسمت پایینی بکشد تا تکیه گاه موها بالاتر باشد. کناره‌ها و پشت‌سر را کاملاً و از ته بتراشید. در نهایت، قسمت بلندتر را با ژل به‌سمت بالا و عقب حالت دهید و به‌عنوان حسن ختام کمی تافت بزنید.

4. کامب اور و تیپر فید: Comb-Over and Taper Fade

در گالری امروز ما عکس‌های الهام بخش زیادی از پسران با مدل موی موهاک ارائه شده است. برای مردان جوان‌تر این مدل مو ترکیبی از کامب اور و تیپر فید است. به زاویه نقطه تلاقی دو بخش و کوتاه‌تر شدن تدریجی طول موها از بالا به‌سمت گوش توجه کنید.

5. فر طبیعی با فید شیو: Natural Curls with Fade Shave

در بخش مرکزی مو فرهای کوچک طبیعی مدل مو حفظ می‌شود. از پشت گردن تا خط مو نیز فر باقی می‌ماند. ضمناً موهای کناره‌های سر تا خط ریش در امتداد یک خط تراشیده شده است. این یک ظاهر طبیعی عالی برای مردان آمریکایی آفریقایی‌تبار است که موهای فر و وز دارند.

6. کوییف تیپر خمیده به عقب: Swept-Back Tapered Quiff

در نسخه مدل موی فید موهاک برای بزرگسالان، می‌توانید موهای بالای سر خود را بلندتر کنید، اما به‌سمت خط پیشانی مو باید کوتاه‌تر شود. برای حالت دادن به آن، موها را به عقب زده و از صورت خود دور کنید. این ظاهری بسیار مد روز است، به‌خصوص اگر با ریش به‌خوبی اصلاح شده همراه باشد.

7. موهای بلند، ریش کامل و آندرکات: Long Hair, Full Beard and Undercuts

تاتوهای باحال خود را با این ظاهر شگفت‌انگیز موهاک جفت کنید که نه‌تنها در تصاویر بلکه در واقعیت نیز دیدنی به نظر می‌رسد. برای این مدل مو نیازی به کار زیادی نیست: فقط بگذارید موهایتان بلند شوند و آن را با آندرکات قاطی کنید. به کوتاه کردن کناره‌ها ادامه دهید تا همان کنتراستی حاصل شود که شبیه به تصویر زیر به نظر می‌رسد.

8. هایلایت، کولیک و اسکین فید وی شکل: Highlights, Cowlick and V-Shaped Skin Fade

آیا می‌خواهید موهایتان ظاهری چالش‌برانگیز داشته باشد اما هر روز به‌سرعت آن را بیارایید؟ این یکی را امتحان کنید! به موهایی با طول متوسط در بالا، طرفین و پشت تراشیده یا فید و خط تیغ‌هایی نیاز دارید که دو قسمت را از هم جدا می‌کنند. از مقدار زیادی حالت‌دهنده استفاده کنید تا موهای تان را بالا نگهدارد و ظاهری شگفت‌انگیز داشته باشد.

9. موهاک واقعی: Real Shaved Mohawk

این مدل مو باید مظهر مدل موی مردانه موهاک، و الگوی اصلی واقعی آن باشد. بخش مرکزی دارای اسپایک‌های بلند با ژل نگهدارنده فوق العاده قوی است. در عین حال، کناره‌ها کاملاً تراشیده شده‌اند تا حس و حال مدل موی موهاک واقعی را داشته باشد. ظاهرش دقیقاً همین است!

10. موهاک بافته شده برای موهای بلند: Men’s Braided Mohawk for Long Hair

ظاهر مردانه با موهای فوق العاده بلند بسیار چشمگیر است و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ترکیبی عالی بین موهاک پانک و بافت هیپ‌هاپ. ظاهری دراماتیک و پیچیده برای مردانی که دنبال مدل مویی خاص هستند.

11. موهاک مجعد کوتاه: Short Curly Mohawk

بعضی از مدل موهای موهاک نیاز به نگهداری زیاد و خرید محصولات تخصصی مو دارند، اما این یکی اینطور نیست. این مدل فقط ویترینی از فرهای طبیعی است و دو طرف سر نیز دارای سبک فید هستند. حواستان به آندرکات زاویه‌دار موی بالای پیشانی باشد. افزودنی ساده برای ظاهر، اما ساختار را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

12. تیپر فید با کوتاهی رو به بالا: Upswept Cut with Taper Fade

مدل موهای موهاک برای مردان محصول دوران پانک است، اما خرده فرهنگ‌های دیگر نیز آن را دنبال کردند. این یکی مدل مو برای دهه 90 است و ما را به یاد رپرها و همچنین علاقه مندان به تکنو می‌اندازد. برای داشتن این ظاهر، به موهایی با طول چند سانت در بالای سر نیاز دارید. قسمت بالایی به‌سمت پشت کوتاه‌تر شده و از طرفین به‌صورت تیپر فید می‌شود. عینک ری بن باحال‌تان را به آن اضافه کنید و برو که رفتیم.

13. موی کوتاه با تیپر فید: Short Haircut with Taper Fade

اگر از آن دسته از مردانی هستید که تا حد ممکن استایل طبیعی را ترجیح می‌دهند و می‌خواهید از استفاده بیش از حد از محصولات حالت‌دهنده خودداری کنید، این بهترین گزینه است. از آرایشگرتان یک خط پیشانی بسیار دقیق و تیپیر فید در طرفین بخواهید. بگذارید قسمت مرکزی مو کمی بلندتر باشد، اما پشت سرتان را کوتاه کنید. در نهایت، آن را به رو به بالا و به‌شکل اسپایکی بیارایید. تمام!

14. آفرو موهاک برای مردان سیاه‌پوست: Afro Mohawk for Black Guys

آفرو با تأکید بر حجم و فر طبیعی، یک سبک سنتی است که مردان سیاه‌پوست از دهه 1960 آن را تبلیغ می‌کردند. اکنون این ظاهر کاملاً هیپی به‌روزرسانی می‌شود و در ترکیب با موهاک به پانک شبیه می‌شود. برخلاف اکثر مدل‌های مشابه، برای این مدل کناره‌های سر تراشیده نشده اما از بالا به پایین اصلاح می شوند. در بخش مرکزی بافت معمول مدل موی آفروی معمول حفظ می‌شود.

15. موی کوتاه با الگوی هندسی: Short Haircut with Geometric Pattern

گول این فکر را نخورید که مدل موی موهاک کوتاه نمی‌تواند جسورانه یا متفاوت باشد. این مورد را نگاه کنید! با وجود اینکه بخش اصلی مو نسبتاً کوتاه شده است، اما الگوهای جذاب و غیر معمول در پشت‌سر ظاهر آن را جبران می‌کند. توجه داشته باشید که چطور خطوط اصلاح شده روی مو باعث برجستگی بخش‌های مثلثی فید می‌شوند.

16. موهاک کوتاه و باریک با سر تراشیده: Short and Low Mohawk with Skin Shave

این مدل مو ظاهر جدید سبک ضد فرهنگ کلاسیک دهه 80 است. این مدل مو از صحنه از قهرمانان پانک پاپ و ناراضی طبقه کارگر فیلم مدچستر الهام گرفته شده است. برای داشتن این مدل مو، مراحل زیر را دنبال کنید: ابتدا موها را با طول متوسط کوتاه کنید. سپس، طرفین را تا انتها به‌سمت بالا و پایین بتراشید. به یاد داشته باشید که یک رشته موی بلند از خط پیشانی تا زیر گردن ادامه داشته باشد.

17. موهاک باریک رنگین‌کمانی: Rainbow Colored Low Mohawk

این مدل موی موهاک برای علاقه‌مندان به حضور در جشنواره‌ها عالی است که می‌خواهند در میان جمعیت واقعاً به چشم بیایند. این مدل موهاک به خودی خود کوتاه است و به پشت شانه می‌شود و ظاهری اسپایکی دارد. سپس به چهار بخش مجزا تقسیم شده که به رنگ‌های مورد علاقه فرد: سبز، قرمز و آبی رنگ می‌شوند. شما، البته، می‌توانید هر ترکیب رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. نکته حرفه‌ای: این یک روش بسیار خلاقانه برای حمایت از باشگاه فوتبال مورد علاقه شما است.

18. فاکس هاوک  با تاج آبی: Fauxhawk with Blue Crest

اینجا ظاهری برای مردانی داریم که جرات متفاوت بودن را دارند و همیشه به ساز خود عمل می‌کنند. این یک سبک عالی برای اسکیت بازان و مهمانی بروها است، زیرا قسمت بالایی جلوی موها به‌رنگ آبی براق رنگ می‌شود. برای جلب توجه بیشتر، آن را به یک موهاک اسپایکی کلاسیک تبدیل کنید. کناره‌ها کوتاه شده‌اند و باعث جلب توجه به بخش رنگی شده‌اند. می‌توانید همین ظاهر را با ترکیب لو فید امتحان کنید.

19. بافت هلندی / موهاک بافت: Dutch Braid/Cornrow Mohawk

آیا می‌خواهید موهای فوق‌العاده بلند را با مدل موی موهاک ترکیب کنید تا ظاهری پانک و راک کلاسیک داشته باشید؟ این مدل را امتحان کنید. بگذارید بخش مرکزی مو بلند شود تا به وسط پشت مدل برسد و سپس آن را به‌صورت بافت فرانسوی وارونه ببافید. در سبک کلاسیک موهاک، کناره‌های سر تقریباً به‌طور کامل تراشیده می‌شوند.

20. اسکین فید طرح‌دار: Patterned Skin Fade

اکثر مدل‌های موهاک مدرن برای مردان عجیب هستند، اما این مدل با طرح‌های گرافیکی خلاقانه‌اش، طرفداران زیادی دارد. با تصاویر الهام‌گرفته از ارتش، عقاب آمریکایی و پرتوهای خورشید پرچم ژاپن این مدل مو قطعاً بیانیه‌ای در مورد میراث فرهنگی فرد است. بالای سر موهاک اسپایکی ساده است که برای حفظ حالت و ساختار از کمی ژل استفاده می‌شود. خیلی جذاب است.

21. موهاک واقعاً دراماتیک: Real Dramatic Mohawk

آراستن موها به‌شکل موهاک دراماتیک مثل بیانیه دادن است. این سبک برای کسانی عالی است که می‌خواهند تا حدودی پیراسته و در عین حال بسیار خشن به نظر برسند. این مدل مو برای مردانی با موهای صاف طبیعی خوب است.

22. مدل موی موهاک فدرد: Feathered Mohawk

موهاک فدرد برای کسانی عالی است که ظاهری ملایم‌تر را دوست دارند، اما همچنان می‌خواهند در بین دیگران متمایز باشند. بهترین حالت این مدل مو روی موهای مجعد و موج دار طبیعی است. هنگام کوتاه کردن موهای خود، مطمئن شوید که کناره‌ها نسبتاً قیچی می‌خورند و خیلی کوتاه نمی‌شوند. همچنین مو در قسمت بالا و نقطه برش باید بلندتر باشد. این مدل مو واقعاً ویژگی طبیعی شما را نمایان می‌کند!

23. پرپشت و خشن: Thick and Stark

مدل موی موهاک پرپشت و خشن یک گزینه جذاب برای افرادی با موهایی از چنین نژادی است. برای این ظاهر، کناره‌های موها را اصلاح کنید اما نتراشید. موهای وسط سر با حالت‌دهنده به‌شکل موهاک حالت داده شده است. می‌توانید فقط از کمی حالت‌دهنده برای حجم دادن به مو استفاده کنید. فقط دقت کنید که زیاد فرها را به هم نریزید زیرا ممکن است منجر به شکستگی شود.

24. موهاک کشیده به سوی بالا: Upswept Mohawk

موهاک کشیده به‌سمت بالا یک استایل بسیار زیبا است که برای مردانی بهتر جواب می‌دهد که بیشتر سبک هایی مانند بلیزر و آکسفورد دارند. برای این ظاهر، باید مطمئن شوید که در بالا موها حداقل چند اینچ طول دارد. به موهایتان تافت اسپری کنید و به آرامی به عقب شانه بزنید تا به‌حالت رو به بالای مورد نظر برسید. کناره‌ها را دست نخورده بگذارید.

25. پچی: Purposefully Patchy

این یک مدل موهاک بسیار افراطی است و قطعاً برای یک فرد عادی مناسب نیست. با این حال، اگر شما جسور هستید و دوست دارد از مرزها رد شوید، پس این ظاهر چیزی است که می‌تواند برای شما مناسب باشد. این مدل نگهداری و رسیدگی زیادی نیاز نداشته و حتی به زودی نیازی به مراجعه به آرایشگر هم ندارد. به سادگی موهای خود را تا حدود نیم اینچ کوتاه کنید. سپس کناره‌ها را کاملاً بتراشید و یک تکه از مو را در وسط بگذارید.

26. مدل موی موهاک سبک و نامرتب برای مردان: Light and Messy Mohawk

موهاک سبک و نامرتب برای مردانی با موهای نازک عالی است. بدون اینکه موهای شما بیش از حد نازک به نظر برسد، ظاهری تازه به شما می‌دهد. مطمئن شوید که تفاوت طول موهای وسط و کناره‌ها زیاد نیست، زیرا کنتراست باعث می‌شود موهای ظریف کم‌پشت به نظر برسند. کمی ژل روی موها بمالید با استفاده از انگشتان به موهاک خود حالت دهید، به موها در طرفین ژل بزنید و آنها را به‌سمت بالا اسپایکی کنید.

27. موهاک با هایلایت: Mohawk with Highlights

موهاک بلوند سفید ترکیبی عالی از پاپ و راک است. هایلایت بلوند به موها حس شادی و زیبایی می‌بخشد و به بالا کشیدگی بالای سر آن را لبه‌دار می‌کند. این مدل برای کسانی عالی است که دوست دارند بهترین‌های هر دو دنیا را داشته باشند!

28. بلک موهاک: Black Mohawk

موهاک افرو برای کسانی عالی است که موهای پر از نژاد آفریقایی دارند. این مدل مو به شما امکان می‌دهد تا رابطه خود را با قومیت‌تان حفظ کنید و در عین حال یک مدل موی محبوب داشته باشید! اگر می‌خواهید ظاهر کلاسیک موهاک داشته باشید، طرفین سر باید تراشیده باشند. برای حالت دادن به وسط مو، از روغن و کرم استفاده کنید.

29. تیپر و حالت دار: Tapered and Curled

این مدل موهاک برای مواقعی بسیار خوب است که می‌خواهید در یک مراسم رسمی کمی عصبانی به نظر برسید. به‌اندازه کافی آراسته است تا روی فرش قرمز موهایتان را اینطور بیارایید، اما همچنان یک استایل منحصربه‌فرد است. تنها کاری که برای داشتن این مدل مو باید انجام دهید این است که یک اتو فر کننده 1 اینچی بردارید و تکه‌های بزرگ مو در بالای سر را فر کنید و از صورت خود دور کنید. برای حفظ حالت به آن تافت بزنید… تمام شد!

30. موهاک نامرتب و زاویه‌دار: Messy and Angular Mohawk

این موهاک نامرتب و زاویه‌دار برای کسانی عالی است که به سبک گرانج علاقه دارند! این مدل مو ظاهر یک مدل موی بسیار زاویه‌دار را دارد، اما در صورتی که از رسیدگی زیاد به خوشتان نمی‌آید، این مدل مو بسیار مناسب است. به‌خصوص وقتی با کراوات زیبا و کمی ته ریش ترکیب شود خیلی خوب به نظر می‌رسد.

31. مرطوب و وحشی: Wet and Wild

این مدل موهاک حالت موهای بعد از حمام را ایجاد می‌کند و با ظاهر ژل خورده مطابقت دارد. خیلی ساده ژل موی سبکی را از ریشه تا نوک مو بمالید و بگذارید در هوا کاملاً خشک شود!

32. مدل موی موهاک ویدوز پیک: Widow’s Peak Mohawk

این مدل موهاک برای پیشانی های بلند و موهای کم مناسب است. این مدل مو نه‌تنها توجه را از خط رویش مو منحرف می‌کند، بلکه باعث می‌شود کناره‌های کم‌پشت‌تر مو عامدانه به نظر برسند! این ظاهر برای مردان با موهای صاف خوب است و بهتر است کمی نامرتب باشد.

33. مختصر و مفید: Short and Sweet

مدل موهاک مختصر و مفید برای کسانی بهترین است که موهاک واقعی با کناره‌های تراشیده را نمی‌خواهند. کنتراست طول موی وسط و کناره‌های سر بسیار کم است. همچنین، طول مو در وسط سر خیلی بلند نیست، معمولاً یک اینچ یا کوتاه‌تر است، بنابراین به‌جز بافت‌دهی سریع با حالت‌دهنده، نیازی نیست وقت زیادی صرف آراستن آن کنید.

34. موهاک زاویه‌دار دراماتیک: Dramatic Angular Mohawk

موهاک زاویه‌دار دراماتیک برای مردانی با فرم صورت مربعی مناسب است. کنتراست کم بین دو طرف تراشیده شده و بخش میانی، مردانه بودن ظاهر شما را افزایش می‌دهد. هنگامی که در کنار آن از ریش استفاده می‌شود، بسیار جالب به نظر می‌رسد!

35. موهاک حالت دار با ارتفاع بیشتر: Textured Mohawk with Extra Height

این موهاک با موهای حالت دار در طرفین راهی عالی برای کشیده‌تر کردن بصری صورت شما است. خیلی ساده برای حفظ حالت کمی به آن ژل بزنید، موهای خود را به طرف بالا پوش دهید و آن را به پهلو شانه کنید.

36. موهاک اسپایک: Spiky Mohawk

موهاک صاف و اسپایکی برای مردانی با صورت گرد جذاب است. این مدل مو به فک ظاهری قوی‌تر و به استخوان‌های گونه ظاهری پهن‌تر می‌دهد. برای داشتن این ظاهر، باید مقدار زیادی ژل در دسترس داشته باشید تا اسپایکی‌ها را حالت دهید!

37. لانگ آن تاپ: Long on Top

این مدل موی آندرکات، مدل موی معروف دهه 90 است! اساساً، طرفین مو واقعاً کوتاه می‌شوند و طول موهای بالای سر حدود 4 تا 6 اینچ حفظ می‌شود. به دلیل طول موها، اغلب موها به عقب شانه شده و از صورت دور می‌شود. این ظاهر برای مردانی با موهای صاف مناسب است.

38. موهاک طبیعی زیبا: Cute Natural Mohawk

این موهاک مجعد زیبا برای مردان با موهای فر و پرپشت بسیار جذاب است. کناره‌های مو خیلی کوتاه شده و موهای پشت تراشیده می‌شوند. بخش میانی حدود یک اینچ باقی مانده است. برای مشخص شدن و حفظ حالت فرها باید از ژل استفاده کنید.

39. موهاک رول اور: The Rollover Mohawk

موهاک رول اور آراسته و شیک است. موهای کناره‌ها معمولاً به طول کوتاه اما قابل رؤیت کوتاه می‌شوند و قسمت بالایی به طرفین متمایل می‌شود. توصیه می‌شود برای حفظ حالت آن از تافت استفاده کنید.

40. مدل موی موهاک فوق‌العاده کوتاه برای مردان با موهای نازک: Extra Short Mohawk

این مدل موهاک کوتاه ترکیبی عالی از آراستگی و پانک است. طول موهای بالای سر تا حدود یک اینچ حفظ می‌شود و به‌شدت مد است. کناره‌ها بسیار کوتاه هستند. این مدل موی جالبی برای کسانی است که دوست دارند سبکی جسورانه و در عین حال ساده داشته باشند.

اینها 40 نوع مختلف مدل موی موهاک برای مردان هستند. هر ظاهری مزایای خاص خود را دارد اما همه آنها جذاب هستند! مدلی را انتخاب کنید که برای شما و توقعات شما از کوتاهی مو مناسب‌تر است!

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *