تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو مردانه همراه با ریش و سبیل (هیپستر)

اگر در راه مدل‌موی جدیدی هستید، مدل‌موی هیپستر می تواند گزینه نهایی شما باشد. مدل‌موهای هیپستر (مدل موهای همراه با ریش و سبیل) باحال و خلاقانه هستند، و برای هر مردی که به دنبال مدل جدیدی است مناسب‌اند. کاملاً متفاوت از مدل‌موی استاندارد و همیشگی‌تان، مدل‌های هیپستر کاملاً مظابق مد روز و چشمگیرند. از آندرکات‌های جسورانه گرفته تا موهای از پشت بسته‌شده‌ی حماسی، ابن مدل‌ها می‌توانند در یک چشم بر هم زدن استایل یک جنتلمن را از خسته‌کننده به جذاب تبدیل کنند. مدل‌موی هیپستر که اکثراً از ظاهرهای پیچیده و قدیمی الهام می‌گیرد و آن را با چاشنی طرح‌های ریلکس و مدرن ترکیب می‌کند، تمامی خواسته‌های شما را براورده می‌کند.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

بهترین مدل‌مو‌های همراه با ریش و سبیل (هیپستر: Hipster)

۱. من بان (Man Bun)

شاید نمادین‌ترین مدل‌موی هیپستر برای مردان، من بان است که امروزه هم مثل همیشه باحال است. به علاوه، این مدل با هر نوعی از موی صورت خوب به نظر می‌رسد، از سبیل تا ریش پرپشت، ریش پروفسوری و حتی ته ریش. ساده، کاربردی، و دارای حالت‌گیری آسان، من بان کلاسیک با موهای بلند روی شانه یا حتی بلندتر بهترین نتیجه را دارد. به موهایتان روغن بزنید و از شانه برای حالت دادن بان استفاده کنید تا از آشفته و پریشان شدن موهایتان جلوگیری کنید و بان مردانه‌تان را شیک جلوه دهید.

۲. نصف بالا نصف پایین: Half Up Half Down

برای حالت دادن به موهایی با طول متوسط و بلند گزینه‌های زیادی وجود دارد. در حالی که مدل‌موهای دهه ۹۰ میلادی مثل فرق از وسط (کِرتِنز curtains) یا مولت (mullet) گزینه‌های خوبی هستند و روز به روز بر محبوبیتشان افزوده می‌شود، مردانی که به دنبال مدل‌مویی ساده و در عین حال مرتب می‌گردند باید استایلِ نصف بالا، نصف پایین را مد نظر داشته باشند. این مدل‌مویی حرفه‌ای و عالی است، چرا که مو از روی صورتتان به عقب کشیده می‌شود و حس آزادی و شخصیت را ایجاد می‌کند.

۳. اسلیک بکِ کلاسیک: Classic Slick Back

ساده، براق و پیچیده، مدل‌موی اسلیک بک (slick back) کلاسیک برای قرن‌ها مدل‌موی مورد علاقه‌ی مردان بوده، و کاملاً با مفهوم هیپستر سازگار است. دلیل سازگاری این است که این مدل‌مو دارای ظاهری قدیمی و چشمگیر به همراه کیفیتی عالی است. به علاوه، نسبتاً ساده هم درست می‌شود، ژل خیس یا روغن به موهایتان بمالید و آنها را مداوم به عقب شانه کنید تا سر جایشان بمانند. در حالی که مدلِ اسلیک بک با صورت شیو شده خوب به نظر می‌رسد، در عین حال با ریش هم خوب جور می‌شود.

۴. پمپادور: Pompadour

مدل‌موی پمپادور یک جاذبه ی انکارناپذیر و باحال دارد که با گذر زمان هم امتحانش را پس داده است. در حال حاضر به همان اندازه که در دهه ۵۰ شیک بود، ظاهری شیک و صیقلی را با استعدادی دراماتیک ترکیب می‌کند. نسخه‌ی مدرن‌تر پمپادور مقداری ظریف‌تر است، و نسبتاً حجم کمتری هم دارد. البته، هنوز هم شما را از دیگران متمایز می‌کند و به هرلباسی جلوه‌ی قدیمی-طوری می‌دهد.

۵. لانگ باب Long Bob + بابل فلیپِ دهه‌ی ۶۰: Long Bob + 60s Bubble Flip

برای مردانی که ظاهر رترو-هیپستر را ترجیج می‌دهند، با االهام از دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی، یک مدل با موی بلندتر گزینه‌ی خوبی است. برای مردان، منظور از لانگ باب مدل‌مویی است که طول آن مقداری از موهایی که روی شانه رسیده کوتاه‌تر است، و در صورتی که بار اولتان است که موهایتان را بلند می‌کنید، این مدل به گزینه خوبی برای شما تبدیل می‌شود. ترکیب لانگ باب با بابل فلیپ دهه‌ی ۶۰، که گرد شده و نوک آن هم تاب خورده، حسی باحال و شیک دارد. همچنین، وقتی با یک کلاه لبه پهن هم استایل داده شود خیلی عالی به نظر می‌رسد.

۶. آندرکات + مینی پمپادور: Undercut + Mini Pompadour

موهایتان را با یک مینی پمپادور به ارتفاعات بیشتری ببرید. باحال و غیرمتعارف، مدل‌موهای پمپادور ریشه‌ای به سبک راک اند رول دارند، همانطور که امثال الویس پریسلی آن‌ها را در مرکز توجه قرار دادند. برای برداشتی شیک و مدرن از این مدل‌مو، مینی پمپادور را با یک آندرکات (undercut) جفت کنید. فرقی نمی‌کند که پمپادورتان را رو به پایین بخوابانید یا آن را شل‌تر و حالت‌دارتر فرم دهید، به طور تضمینی تأثیر‌گذار خواهد بود.

۷. آندرکاتِ جدا شده + اسلیک بک: Disconnected Undercut + Slick Back

 برای یکی از باحال‌ترین و سازگار‌ترین مدل‌موهای هیپستر، می‌توان به آندرکات جدا شده اشاره کرد مدل‌موهای غیر متصل در ابتدا در ارتش شروع شدند، با موها‌ی کناره‌ی کوتاه و موهای روی سر بلند بدون هیچگونه ترکیب، اصلاح یا فید. در نتیجه، آنها هنوز هم جذابیت مردانه قوی و غیرقابل انکاری دارند. وقتی که با یک اسلیک بک ترکیب شوند، با آن ظاهرِ «تقابل گنگستر با وال استریت» گونه‌ی آن، آندرکاتِ جدا شده به سطح جدیدی می‌رسد.

۸. کوییف + اسلیک بک: Quiff + Slick Back

کوییف (quiff) یک مدل‌موی مردانه‌ی کلاسیک است. این مدل جذاب، شیک و براق بوده و به اندازه‌ی مهمانی‌ها هم برای روزمره مناسب است. در حالی که نسخه‌های زیادی از این مدل‌مو وجود دارد، مدلِ کوییف با اسلیک بک یکی از بهترین‌هاست. این مدل حسِ دهه‌ی ۶۰ را دارد و اگر تیپی قدیمی دارید با آن خیلی خوب جور می‌شود. به علاوه، به سادگی هم حالت می‌گیرد، تمام چیزی که نیاز دارید شامل روغن سر، سشوار و یک شانه می‌شود.

۹. بان مردانه + اسکین فید: Man Bun + Skin Fade

بانِ مردانه یک مدل‌موی کلاسیکِ هیپستر است. برای اینکه به آن ظاهری شیک و تازه بدهید، آن را با یک اسکین فید ترکیب کنید باحال و امروزی، اسکین فید مدل‌موی بان مردانه را از استایلِ راحت به شیک تبدیل میکند و توجه را جلب می‌کند. همچنین، مدل‌موی ترکیبیِ بانِ مردانه با اسکین فید زمانی عالی می‌شود که با یک ریش پرپشت در تضاد باشد، یک جزء اصلی از آراستگی هیپسترها.

۱۰. فیدِ بلند + اسلیک بک: High Fade + Slick Back

فیدِ بلند برای هر مردی که می‌خواهد تأثیر‌گذار باشد یک مدل‌موی بایدی است. اضافه کردنِ فید بلند هر مدل‌مویی را به سطح بعدی می‌برد، که شامل اسلیک بک هم می‌شود. فیدِ بلند با موهای براق روی سر یک تضاد باحال ایجاد می‌کند که استایلِ کلاسیک را وارد دوره‌ی مدرن می‌کند. شیک و مردانه و در عین حال غیر متعارف، فیدِ بلند با اسلیک بک ویژگی‌های بلوغ را با جذابیت ترکیب می‌کند.

۱۱. موی بلندِ موج‌دار: Long Wavy Hair

راحت‌ترین مدل‌مو، موی بلندِ موج‌دار مسیر کسانی است که می‌خواهند ظاهر راکِ دهه‌ی ۷۰ را انتخاب کنند. موی فرفری آشفته و نامرتب، انگار که همین الان از موج‌سواری برگشته‌اید، هدف شماست. با توجه به شکل صورتتان یک فرق از وسط یا فرق از کنار را امتحان کنید، و بزارید حالتِ طبیعی موهایتان کار خودش را بکند. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری روغن مو یا کِرِم حالت‌دهنده است، که موی بلندِ موج‌دار را به یکی از کم دردسرترین مدل‌موها تبدیل می‌کند همچنین، موهای فر و موج‌دار به عنوان یکی از جذاب‌ترین مدل‌موهای مردانه شناخته می‌شوند. می‌توانید در این باره از جان اسنو دربازی تاج و تخت تشکر کنید!

۱۲. دراپ فید + اسلیک بک: Drop Fade + Slick Back

دراپ فید یک نسخه‌ی شیک از فیدِ کلاسیک است. در ظاهر، یک خط منحنی از موهایتان درست می‌کند که از شقیقه‌تان تا پشت گردن قوس می‌گیرد، اصطلاحاً پشت گوشتان «سقوط» می‌کند. از آنجایی که غیرقابل انتظار است، دراپ فید از دیگر گونه‌ی فید‌ها چشمگیرتر است و ظاهرتان را بهبود می‌بخشد. برای ظاهری باحال و غیر عادی و در عین حال سرهمی، این مدل را با یک اسلیک بک و ریش پرپشت جفت کنید.

۱۳. کوییف + موی نقره‌ای: Quiff + Silver Hair

راه‌های زیادی برای نشان دادنِ موی خاکستری و نقره‌ای است، و مدلِ کوییف یکی از این راه‌هاست. این استایلِ باحال که سن و سال هم نمی‌شناسد باعث می‌شود تا موهایتان پرپشت‌تر به نظر برسند و نهایت استفاده را هم از رنگ چشمگیر موهایتان می‌برد. از ژل یا موس استفاده کنید و موهایتان را با سشوار خشک کنید تا حجم و حالت زیادی را به کیف بدهید، شما باید موهایتان را به نمایش بگذارید، نه اینکه پنهانشان کنید!

14. برو فلو: Bro Flow

باحال و ساده، مدلِ برو فلو برای مردانی که ظاهر کم دردسری برای موهایی با طول متپسط می‌خواهند انتخاب عالی‌ای است. مدلِ برو فلو به مقداری اسپری حالت‌دهنده یا پماد با نگهداری آرام نیاز دارد، که بافت و حالت ایجاد می‌کند. البته، این نکته قابل ذکر است که ظاهرِ برو فلو با توجه به فرفری بودن، موج‌دار یا صاف بودنِ موهایتان تغییر می‌کند. بطور کلی، برو فلو با موی صاف بیشتر مرتب و آراسته به نظر می‌رسد، در حالی که برو فلو با موی موج‌دار یا فرفری بیشتر خشن و مردانه به نظر می رسد.

۱۵. کوییف + موی بلند: Quiff  + Long Hair

بیشتر آقایان با مدل‌موی کلاسیکِ کوییف آشنا هستند، درست است که این مدل مو برای موهای کوتاه است، اما به همان اندازه هم برای موهای بلند هم مناسب است. از آنجایی که موی بلند سنگین‌تر هم هست، شما برای اینکه مطمئن شوید که کیف از هم باز نشود به محصولات حالت‌دهنده‌ی قدرتمندتر و خشک‌کن مو احتیاج خواهید داشت. به جای مدل‌موی سنتیِ دو طرف و پشتِ سرِ کوتاه شده، همین نتیجه را با خواباندن موهایتان رو به عقب و گیر دادن آنها پشت گوش‌هایتان ایجاد کنید.

۱۶. کامب بک + موی بلند: Comb Back + Long Hair

کامب بک (یا همان موی شانه‌شده رو به عقب) یک نسخه‌ی مدرن از اسلیک بک است. به جای ظاهری بسیار براق و صیقلی، مدل‌موی کامب بک یک جلوه‌ی مات و طبیعی دارد. این مدل برای موی بلند بهتر جواب می‌دهد، چرا که با محصولات حالت‌دهنده سنگین نمی‌شود و چرب یا روغنی به نظر نمی‌رسد. هنگامی که به مدلِ کامب بک حالت می‌دهید، مطمئن شوید که حجم زیادی را حفظ می‌کنید به جای اینکه موهایتان به سرتان بچسبد. با اینکار موهایتان پرتر، ضخیم‌تر و سالم‌تر به نظر خواهند رسید، و صورتتان را هم بلندتر نشان خواهد داد.

۱۷. موهای کوتاه دورِ سر + اسلیک بک: Short Back and Sides + Slick Back

یک مدل‌موی نمادینِ آقایان، موهای کوتاه‌شده‌ی دور سر یکی از سازگار‌ترین و به طور فریبنده‌ای ساده‌ترین مدل‌موهاست. ایده‌آل برای مردانی که می‌خواهند یک مدل‌موی جذاب و دلپذیر داشته باشند، موهای کوتاه‌شده‌ی دور سر به کمترین حالت‌دهی نیاز دارد و برای هر موقعیتی مناسب است. البته، اصلاً هم خسته کننده نیست. خواباندن موهای روی سر به عقب هم یک راه برای بروزرسانی مدل‌موی موهای کوتاهِ دور سر است، و یک حسِ باحالی از دهه ۸۰ را به آن اضافه می‌کند.

۱۸. کامب اُوِر + موج‌های کوتاه: Comb Over + Short Waves

درحالی که موی صافِ کامب اوِر کلاسیک (شانه شده رو به جلو)، به دان درِیپر در مردان دیوانه فکر کنید، هم ویژگی‌های قدیمی خودش را دارد، این استایل با موی موج‌دارِ کوتاه کاملاً حس متفاوتی دارد. در حالی که هنوز مرتب و آراسته است، کمتر جدی و بیشتر راحت است. کم گفته و باحال، این مدل یک شریک عالی برای ریش کوتاه، ریش پروفسوری، یا یک ریش چانه‌ای است.

۱۹. موی بلند + کامب اُوِر: Long Hair + Comb Over

یک راه عالیِ دیگر برای حالت دادنِ موی بلند، با شانه‌ کردن آن رو به جلو است. به عنوان یک استایلِ غیر متقارن با فرق از کنار، مدل‌موی بلند با کامب اوِر برای آقایانی با شکل چهره‌ی مربعی، الماسی یا قلبی بسیار جذاب است. نکته‌ی کلیدی برای ایجاد کردنِ مدل‌موی شیکِ موی بلند با کامب اوِر، حجم است، اگر موهایتان زیادی صاف شوند، ظاهر کلی می‌تواند آشفته و نامتعادل به نظر برسد. از یک محصول با طرح مات استفاده کنید تا بافت و حالت ایجاد کنید.

۲۰. مدل‌موی خیس: Wet Hairstyle

مدل‌موهای خیس بخشی از مُد دهه‌ی ۸۰ هستند که دارند دوباره وارد فَشِن می‌شوند. براق و باحال، این مدل‌ها از محصولات پر زرق و برق مثل ژل و اسپری استفاده می‌کنند تا جلوه‌ی براقی داشته باشند. مناسب انواع مدل‌های مو، نمادین ترین مدل، اسلیک بک به همراه کامب اوِر است. برای بروزرسانی‌ای مدرن، یک هارد پارت با ظاهر خیس یا یک مدل با موی بلند و آشفته امتحان کنید.

۲۱. آندرکات + فرق از کنار + موج‌ها: Undercut + Side Part + Waves

مدل‌‌موهای قدیمی با جلوه‌ی مدرن اساس بسیاری از ظاهرهای هیپستر است. یکی از بهترین مثال‌ها آندرکات با فرق از کنار و موهای موج‌دار است. این مدل از آندرکات‌ها و فرق از کنارهای اوایل قرن بیستم الهام گرفته شده، به تامی شلبی از پیکی بلایندرز فکر کنید. با این حال، این مدل مو با امواج ساختاریافته، جلوه‌ای مدرن می‌افزاید، که حسِ کلیِ آراستگی و جلا می‌دهد. این مدل‌مو برای مردانی که دقت را با بی قاعدگی همراه با حسی قدیمی می‌خواهند عالی است.

۲۲. فیدِ متوسط + کوییف: Mid Fade + Quiff

یکی از جذاب‌ترین مدل‌موهای هیپستر، فیدِ متوسط با کوییف است به خصوص اگر صورت گردی داشته باشید. یک بروزرسانی مدرن در کوییف کلاسیک، فیدِ متوسط به این مدل یک جلوه‌ی تازه و جوان به همراه حس شخصیت می‌دهد. البته، هنوز هم به مقدار کافی آراسته و حرفه‌ای است تا بتوان با آن به سر کار هم رفت. از آنجایی که موهایتان از روی پیشانی به روی کیف رفته‌اند، شما می توانید به راحتی یک عینک آفتابی را به نمایش بگذارید.

۲۳. پمپادور + آندرکات: Pompadour + Undercut

با جفت کردن پمپادور با آندرکات، این مدل‌مو را به سطح جدیدی ببرید. ترکیبِ ذوقِ دراماتیکِ پمپادورِ کلاسیک با یک آندرکاتِ شیک آن چنان تضاد باحالی ایجاد می‌کند که به طور تضمینی تمامی توجهات را جلب می‌کند. برای مردانی که می‌خواهند با مدل‌موی خود به همان اندازه که حس مد دارند، ‌حرفی برای گفتن داشته باشند، پمپادور با آندرکات گزینه‌ی مناسبی است. نکته‌ی مهم، ایجاد حجم زیاد در پمپادور در عین حال کوتاه نگه داشتنِ آندرکات است.

سؤالات متداول

مدل موی هیپستر چیست؟

مدل‌موی هیپستر به چندین استایل متفاوت مرتبط می‌شود که همگی دارای ویژگی‌های مد روز، عوامل شیک و قدیمی می‌باشند. مدل‌موهای معمول شامل بانِ مردانه، پمپادور، آندرکات، فرق از کنار، موی بلند، فید‌ها، کامب اوِر و اسلیک بک هستند.

چگونه مردان موهایشان را هیپستر کوتاه می‌کنند؟

در حالی که می‌تواند تنوع زیادی در مدل‌موهای هیپستر وجود داشته باشد، در بیشتر موارد، یک عنصر رایج موهای پشت و کناره‌های کوتاه است که اغلب دارای حالت محو و با طول چند سانت در بالای سر هستند. البته، بهترین راه برای درخواست از آرایشگر خود برای یک سبکِ خاص، همراه داشتن تصاویر راهنما است زیرا تنوع بسیار زیادی وجود دارد. به این شکل، آنها می‌فهمند که چه در سر دارید. پینترست (Pinterest ) بهترین جا برای پیدا کردن جمعی از استایل‌ها است چرا که به آسانی می‌توانید در آنجا بگردید.

آیا هیپستر‌ها موی بلند دارند؟

موهای بلند قطعاً یک مدل‌موی هیپستر در نظر گرفته می شود، اگرچه این تنها نوع مدل‌موهای هیپستر نیست. اگر موهای بلند و جذابی دارید، می‌توانید آنها را در بان، مردانه، بانِ نیمه، اسلیک بک یا در مقدار زیادی از حجم، آزاد بگذارید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *