مدل موی هارد پارت مردانه

مدل موی هارد پارت به خاطر داشتن خط مویی متمایز ظاهری به‌شدت معاصر و مد روز دارد. تبدیل کردن بخش فوقانی این مدل را خیلی راحت می‌توان با مدل‌های ساده دیگر مو ترکیب کرد. بنابراین، فرقی نمی‌کند که دنبال باپرستیژتر کردن موهایتان هستید یا اینکه فقط می‌خواهید ظاهری مرتب و شانه‌خورده داشته باشید، در هر صورت این مدل‌های موی هارد پارت می‌توانند در ملاقات بعدی با آرایشگرتان، الهام‌بخش شما باشند.

هارد پارت چیست؟

هارد پارت یکی از انواع مختلف برای بخش تراشیده سر است. این بخش را قسمت تیغ‌خورده نیز می‌شناسند که خطی تمیز است که با استفاده از یک تیغ اصلاح یا ماشین ریش‌تراشی تا پوست سر تراشیده شده. هارد پارت‌ها به طور سنتی در کناره‌های سر ایجاد می‌شوند و می‌توان آن‌ها را به همراه انواع مختلفی از مدل‌های مو کار کنند. در حالی که این مدل مو برای خلق جلوه‌ای بُرَّنده بسیار مفیدند، اما حفظ ظاهر تمیز و شانه‌خورده آن‌ها نیازمند مراقبت‌های معمول است.

هارد پارت در مقابل سافت پارت

وقتی صحبت از تقسیم‌بندی موهای شما به میان می‌آید، دو روش اصلی برای این کار وجود دارد: سافت پارت سنتی و هارد پارت مدرن. برخلاف سافت پارت‌ها که برای جدا شدن بخش‌ها از یکدیگر از شانه یا قلم‌مو استفاده می‌کنند، برای هارد پارت باید موها را تا ته تراشید. به همین ترتیب، تعریف و کنتراست بیشتری ایجاد می‌شود. با این حال، در صورت تمایل به تغییر سبک خود، رشد موها و بلند شدن آن‌ها نیازمند زمان زیادی است.

بهترین مدل موهای هارد پارت برای آقایان

در ادامه بهترین مدل موهای هارت پارت مردانه را باهم مرور میکنیم. اگر علاقه مند به داشتن هر یک از این مدل موها هستید، جهت مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. هارد پارت + فید

یکی از شیک‌ترین راه‌های اصلاح مو به سبک هارد پارت، ترکیب آن با فید است. با ترکیب یک قسمت هارد و تیز با یک قسمت فید، فوراً ظاهری تر و تمیز پیدا می‌کنید که هم معاصر و هم هیجان‌انگیز است.

2. هارد پارت + کامب‌اور

کامب باور سبکی کلاسیک است که برای بسیار مناسب کسانی است که ظاهری شانه‌خورده دارند. با این حال، یک کامب اور استاندارد در بعضی مواقع هم می‌تواند کمی ساده به نظر برسد، بنابراین چرا با یک هارد پارت آن را هیجان‌انگیز‌تر نمی‌کنیم؟

3. هارد پارت + های‌فید

اگر دنبال مدلی هستید که تمیز، پرجلوه و مینیمال باشد، مدل های فید با یک هارد پارت گزینه فوق‌العاده‌ای است. این مدل با داشتن یک قسمت تراشیده و کناره‌هایی که به‌سرعت کمرنگ‌تر می‌شوند، ظاهری مرتب و شانه‌خورده به شما می‌دهند.

4. هارد پارت + کوئیف

یک نکته بسیار مهم درباره هارد پارت این است که می‌توانی آن را تقریبا با هر مدل مویی در قسمت فوقانی سر ترکیب کنی. کوئیف گزینه‌ای عالی برای این کار است. حتی می‌توانید آن را کمی به یک سمت منحرف کنید تا یک سمت سرتان را بیشتر در چشم دیگران هایلایت کنید.

5. هارد پارت + های فید + کوئیف

برای کسانی که ظاهری جسورانه و مد روز را می‌پسندند، ترکیب هارد پارت با سایر عناصر سبکی منحصر به فرد می‌تواند کاری ایده‌آل باشد. یکی از این گزینه‌ها، ترکیب یک هارد پارت با های فید در طرفین سر و کوئیف در بالای سر است.

6. هارد پارت + موهای کوتاه

موهای کوتاه مدلی بسیار عملی و کارآمد است، اما می‌تواند کمی کسل‌کننده هم باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید پرستیژ بیشتری به مدل موهای خرد شده خود اضافه کنید، چرا به هارد پارت فکر نمی‌کنید؟ خطی ظریف و در عین حال چشم‌نواز، فوراً چهره شما را از نظر خاص بودن به سطحی جدید ارتقا می‌دهد.

7. هارد پارت + پومپادور

پومپادورها در سال‌های اخیر بر روند موهای مردان مسلط شده است و به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه دارد. برای اینکه پیچش جدیدی به این روند شیک ببخشید، سعی کنید هارد پارت را به آن بیفزایید. یک خط تراشیده شده به‌شدت بر جلوه این سبک کامل می‌افزاید.

8. هارد پارت + آندرکات

اگرچه در حال حاضر هم بین قسمت‌های بلند و کوتاه آندرکات، تضاد وجود دارد، باز هم هارد پارت می‌تواند بلندی‌های مختلف مو را در قسمت‌های مختلف آن برجسته‌تر کند. علاوه بر این، اگر موهای قسمت فوقانی سر شما بلندی خاصی داشته باشد، این ویژگی جهت‌بخشی روشنی برای دادن موها به یک طرف مو می‌بخشد.

9. هارد پارت + باز کات

آیا می‌خواهید جلوه بیشتری به موهای دو طرف سرتان ببخشید، اما موی بلند و خردشده را ترجیح می‌دهید؟ باز کات با هارد پارت راه‌حل مشکل شما است. چون مدل‌های هارد پارت مدل‌هایی تراشیده شده‌اند، برای اینکه تضادی آشکار روی سرتان ایجاد کنید، فقط کافی است موهایتان را چند میلی‌متر کوتاه کنید.

10. هارد پارت + موهای مجعد

هرگز تلاش نکنید تا فرهای وحشی خود را صاف و مرتب نگه دارید. با اضافه کردن یک هارد پارت به موهای مجعد خود، می‌توانید هر روز موهای خود را به راحتی از یکدیگر کنید و به موهای پرپشت سر خود شکل بدهید. برای آراستگی بیشتر، می‌توانید یک آندرکات نیز به آن اضافه کنید.

11. هارد پارت + آفرو

به دلیل ضخامت و بافت موهای آفرو، هارد پارت‌ها می‌توانند مدلی مناسب برای دارندگان این مدل‌های مو باشند. ایجاد یک سافت پارت مشخص می‌تواند چالشی جدی ایجاد کند. بنابراین، یک هارد پارت اغلب گزینه‌ای هوشمندانه‌تر در این مواقع است.

12. هارد پارت با لاین آپ

برای خلق هارد پارتی جسورانه، حتما از آرایشگر خود بخواهید یک لاین آپ برای شما ایجاد کند. در این سبک، دو خط تراشیده شده را که درست در کنار یکدیگر قرار دارند، به صورت جدا از هم یا در طرف‌های مخالف سر قرار می‌دهند.

13. هارد پارت + کرو کات

اضافه کردن یک هارد پارت روشی عالی برای اضافه کردن پیچشی مدرن به یک کرو کات است. آیا از این بیشتر می‌خواهید؟ می‌توانید یک خط زاویه‌دار انتخاب کنید تا ظاهری جسورانه‌تر داشته باشید یا اینکه برای ایجاد تضاد بیشتر، کناره‌های وزوزی را امتحان کنید.

14. هارد پارت + کامب اور + فید

آیا مدل مویی نیاز دارید که خیلی راحت با آن از دفتر کار به کافه بروید و برگردید؟ هارد پارت کامب اور به همراه فید گزینه‌ای عالی برای اینگونه مواقع است. این مدل لخت و براق و هوشمندانه و در عین حال، مدرن و جذاب توازنی کامل بین عمل‌گرایی و مدگرایی ایجاد می‌کند.

15. هارد پارت + ریش

هارد پارت‌ها می‌توانند شدیدا جلب توجه کنند، به‌ویژه در مردانی که موهای متوسط ​​یا بلندی دارند. به همین ترتیب، اضافه کردن ریش می‌تواند راهی عالی برای برقراری تعادل بین تضادها و حفظ توجه‌ها به چهره شما باشد تا پوست سرتان.

16. هارد پارت + موهاک

اگر موهایتان موهاک است، احتمالاً عاشق یک مدل موی جسورانه‌اید. بنابراین، چرا با اضافه کردن یک هارد پارت، سبک خود را یک قدم جلوتر نمی‌برید؟ این ترکیب حتی نسبت به ظاهر معمول و جذاب شما هم مدرن‌تر به نظر می‌رسد و به‌شدت طبق مد است.

17. هارد پارت + پومپادور + فید

هرچه مردان در مورد موهای خودشان تجربه‌گراتر می‌شوند، ظاهر منحصربه‌فرد‌تر و شیک‌تری پیدا می‌کنند. نمونه‌ای از این دست، مدل موی هارد پارت پومپادور با فید است که نه تنها بسیار شیک بلکه تقریباً برای هر مناسبتی نیز ایده‌آل است.

18. هارد پارت + آندرکات + پومپادور

موهای شما به‌اندازه آکسسوری‌هایی مانند کمربند، کفش یا عینک آفتابی بااهمیت است. بنابراین، توجه به یک روند متناسب با فصل، مانند یک هارد پارت با یک پمپادور و یک آندرکات کار ارزشمندی خواهد بود.

19. هارد پارت + کوئیف فرفری

شما می‌توانید فرهای پرپشت خودتان را به رخ دیگران بکشید و در عین حال، آن‌ها را با یک هارد پارت و کوئیف فرفری آن‌ها را به‌روز نگه دارید. در حالی که کوئیف گره‌های طبیعی، ضخیم و بافتی شما را به نمایش می‌گذارد، خط تراشیده شده موهایتان هم به آن‌ها شکل و شخصیت می‌بخشد.

20. هارد پارت + آندرکات دیسکانکت

یک مدل مو آندرکات دیسکانکت دارای کناره‌هایی تراشیده و موهای بلندتری در قسمت فوقانی سر است. با افزودن یک هارد پارت به ظاهر خود، می‌توانید تضاد چشم‌نوازتری ایجاد کنید.

21. هارد پارت + سبک رو به جلو

برای آنهایی که صورت‌های کشیده‌ای دارند، مدل موهای بلند مانند پمپادور و کوئیف‌ها اصلا مدل‌های زیبایی نیستند. اما، این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید یک هارد پارت روی سر خود داشته باشید. بلکه فقط سبک‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با ساختار استخوانی شما باشد، مانند موهای شانه‌خورده به جلو یا به یک سمت.

22. هارد پارت + لو فید

برای داشتن ظاهری که همان اندازه که براق است، مدرن نیز باشد، هارد پارت را با لو فید انتخاب کنید. اما، حتماً به دیدن یک آرایشگر باتجربه بروید تا این مدل را به‌درستی روی سرتان پیاده کند.

23. هارد پارت + من بون

هیچ محدودیتی برای مدل موهای مختلف و متناسب با یک هارد پارت وجود ندارد. حتی من بان هم با یک قسمت تیغ‌خورده مدرن روی سر به‌خوبی ترکیب می‌شود.

24. هارد پارت + تیپر فید

همه مدل موهای هارد پارت لازم نیست که مدل‌هایی جسورانه و متفاوت باشند. آن‌هایی که ظاهری ساده‌تر و مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند، همیشه می‌توانند یک مدل موی کوتاه کلاسیک را با یک هارد پارت نازک و یک تیپر فید انتخاب کنند.

25. هارد پارت + موهای بلند

حتی موهای بلند نیز می‌توانند با یک هارد پارت عالی به نظر برسند، به خصوص اگر با یک ریش آندرکات و بلند ترکیب شده باشند.

26. هارد پارت + مدل موهای مرطوب

هارد پارت مدرن خود را با مدل موی مرطوبی ترکیب کنید تا سبکی صاف و بازرواج‌یافته و ظاهری شیک داشته باشید. تمام آنچه شما نیاز دارید مقداری ژل مو و یک شانه است تا ظاهری خوش‌تیپ برای خود بسازید.

27. لو هارد پارت

در حالی که بیشتر هارد پارت‌ها از گوشه پیشانی شروع می‌شوند و سپس منحنی طبیعی سر را دنبال می‌کنند، اما شما می‌توانید برای داشتن یک ظاهر منحصر به فرد، چیزها را با هم مخلوط کنید. به عنوان مثال، یک لو هارد پارت می‌تواند ظاهری فردگرایانه‌تر برای شما ایجاد کند، به خصوص هنگامی که از نیم‌رخ به شما نگاه کنند.

28. سین هارد پارت

برای اینکه به سبک هارد پارت خود ظرافت بیشتری ببخشید، از آرایشگر خود بخواهید یک خط تراشیده نازک برایتان درست کند. انجام این کار این امکان را به شما می دهد که در حالی که هنوز هم ظاهر کلاسیک یک سافت پارت را برای خود حفظ می‌کنید، اما ظاهرتان متفاوت باشد.

29. واید هارد پارت

آیا می‌خواهید هارد پارتی جسورانه و چشم‌نواز داشته باشید؟ مدل واید هارد پارت را انتخاب کنید. اما، حتماً از یک آرایشگر باتجربه این کار را بخواهید. انجام هرگونه اشتباه، تصادف یا وجود ناهمواری در این مدل بسیار به چشم خواهد آمد.

30. هارد پارت پسرانه

این فقط مردان نیستند که با هارد پارت چهره‌ای عالی پیدا می‌کنند. پسرها هم می‌توانند از این ظاهر مد روز پیروی کنند. همه تصمیمی که باید بگیرید، این است که چطور باید آن را جسورانه‌تر بسازید. برای داشتن ظاهری ظریف، یک سین هارد پارت را انتخاب کنید یا برای داشتن ظاهری چشم‌نواز، کمی آن را کلفت‌تر کنید.

سوال‌های متداول

آیا هارد پارت هنوز هم مد است؟

مدل‌های هارد پارت هنوز هم بسیار پرطرفدارند و عنصری در استایل مردانه است که می‌توان آن را با مجموعه‌ای از موهای دیگر مانند آندرکات، کوئیف، کامب اور، پمپادور، فید و حتی برش‌های سرتاسری ترکیب شود. به‌علاوه، این مدل با همه بافت‌های مو هم ترکیب می‌شود، زیرا با توجه به سبک‌های مختلف تراشیده می‌شود و تغییراتی را که شاید در مدل‌های دیگر رخ دهند، از بین می‌برد.

آیا باید موی هارد پارت داشته باشید؟

اگر به دنبال یک ویژگی جسورانه برای مدل موهای خود هستید، هارد پارت‌ها ایده خوبی‌اند. از آنجا که هارد پارت صرف یکی از عناصر اصلاح مو است و با اکثر سبک‌ها به‌خوبی ترکیب می‌شود، می‌تواند تقریباً مناسب هر شکلی از صورت باشد. تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که برای اینکه این مدل مو به‌درستی روی سرتان اجرا شود، واقعاً باید این کار را در آرایشگری انجام بدهید. همچنین برای اینکه جلوه خود را همیشه حفظ کند، نیاز به ترمیم و نگهداری دارد، بنابراین اگر شما عادت دارید خودتان سرتان را اصلاح می‌کنید، شاید انتخاب یک سبک متفاوت گزینه بهتری برای شما باشد.

چگونه می‌توانید از شر هارد پارت خلاص شوید؟

دقیقاً مانند رشد موها در هر مدل مو و در هر بخش از سر، رشد موهای هارد پارت هم کمی وضعیت را بغرنج می‌کند. به جز اینکه آن‌ها را چند هفته تحمل کنید، کار دیگری از دست‌تان برنمی‌آيد. می‌توانید موهای این قسمت را کمی بالا بزنید و از موهای بالاتر آن‌ها برای پنهان کردن رشد دوباره موها استفاده کنید. از طرف دیگر، استفاده از سبکی کوتاه‌تر در قسمت فوقانی سرتان می‌تواند مدت زمان لازم برای رشد هر دو بخش را کاهش بدهد. در آخر، شما می‌توانید از محصولات قوی‌تری برای مو استفاده کنید تا بخش موردنظر را صاف کنید و آن را مطابق با بقیه قسمت‌ها در مدل موی خود نگه دارید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *