تلفن واتس اپ اینستاگرام

بهترین مدل های موی فر مردانه

بدون شک موی فر برای مردان شیک است و به مردان در هر سنی که باشند ظاهری جوان می­دهد و درعین حال ظاهری کلاسیک هم دارد. به طور کلی، موی فر مردانه حسرت برانگیز است، اما ظاهراً یک تصور اشتباه بزرگ وجود دارد که نگهداری از موهای فر بسیار دشوار است. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم هر مدل موی نیاز به نگهداری خاص خود را دارد، به خصوص زمانی که همیشه از رسیدگی به آن غافل شدید.

بهترین مدل موی فر برای مردان، مدل موی مرتب فر است که در کناره‌ها کوتاه‌تر هستند. فیدها و آندرکات ها، پالت‌های تمیزی را ارائه می‌دهند و انواع موهای فر می‌توانند روی آن‌ قرار بگیرند.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. فر کوتاه با بالد فید (Short Curly Hairstyles With Low Bald Fade)

در مورد موهای موج دار کوتاه مردانه، هیچ محدودیت استایلی وجود ندارد. ترکیب فید و آندرکات نمی تواند خیلی زیاد باشد. در واقع، مانند این است که بخواهید ظاهری جلب توجه کننده و در عین حال باکلاس داشته باشید. اگر یک مدل مو کوتاه بخواهید باید زیرش فید باشد.

برای اینکه بیشترین بهره را از برش زیرین موی فر خود ببرید، اطمینان حاصل کنید که موهای فر بالای سر شاداب و کافی هستند.

2. فر پمپادور (Curly Pompadour)

مردان با مدل موی خود شیک بودن، مردانگی، زرنگی و سایر ویژگی هایی که می خواهند را بیان می کنند. مدل موی فر پمپادور با تمام حجم و ضخامتی که دارد به موهای فر ظاهر کاملا جدیدی می دهد.

3. فر انگولار فرینج (Curly Angular Fringe)

مدل فرینج برای همه مدل‌های موی فر مردانه مناسب نیست. فقط کسانی که خرمن مو واقعا ضخیم و متراکم دارند. مردان مدرن موهای فر را بهتر از پیشینیان خود تغییر می دهند. آنها فقط مدل موی فر را به همان مدل موی فری که قبلاً در آن روز داشتند، باقی نمی گذارند. مردان با ترکیب مدل‌های فر مردانه با مدل‌های فید و آندرکات، دریپ‌های مردانه اضافه می‌کنند. آنقدر موهای فر را تکان می دهند که مردان با بافت موی دیگر به مدل موهای فر مردانه روی می آورند.

4. فر مردانه کوییف (Quiff Haircuts For Curly Hair Men)

فر کوییف در مقایسه با مدل موی کوییف مردانه سنتی پیچیده‌تر و غیرمعمول‌تر به نظر می‌رسد. می توان آن را به روش های مختلف طراحی کرد – صاف، برس زده شده، نامرتب یا اسپایکی. کوییف خود را با برش کناره­ ها و پشتی تکمیل کنید تا کنتراست چشمگیرتری ایجاد شود.

5. فر کوتاه (Short Curly Hair Men)

برای مردانی مناسب است که دارای موهای فر طبیعی هستند که ترجیح می دهند موهای خود را کوتاه نگه دارند. این مدل مو راحت و همه کاره است و طیف وسیعی از گزینه های یک استایل طراحی شده را ارائه می دهد. بسته به الگوی فر، که می‌تواند از فرهای شل تا فرهای محکم متفاوت باشد، ممکن است تکنیک‌ها و محصولات مراقبت از مو مناسب برای حفظ بافت و شکل موهای فر کوتاه ضروری باشد.

6. فر فید (Curly Hair Fade)

موهای فر فید مدل مویی است که شامل کوتاه کردن تدریجی موها به سمت پشت و پهلوها می شود، در حالی که موهای فر در بالای سر باقی می مانند. این امر باعث ایجاد تضاد بین موهای کوتاهتر و بلندتر می شود و در نتیجه ظاهری شیک و مدرن ایجاد می کند. فید شدن موهای فر به ویژه در میان مردانی با موهای فر یا موج دار که خواهان مدل موی کم نگهداری اما شیک هستند، محبوب است.

7. فر مردانه کراپ (Cropped Mens Curly Hair)

مدل موهای فر کراپ کوتاه یکی از موهای موج دار مردانه است که فضایی را برای به رخ کشیدن بافت موهای شما باقی می گذارد. بنابراین، اگر می‌خواهید این فرها را به رخ بکشید، می‌توانید مدل موی فرهای کوتاه را انتخاب کنید. این مدل موها تمرکز افراد را روی بالای سر شما حفظ می‌کند و در عین حال کنتراست کافی ایجاد می‌کند تا فرهای محکم شما نمایان شود.

برای اضافه کردن استایل، می‌توانید کناره ها را فید کنید و با یک خط دقیق در کناره ظاهر را تکمیل کنید.

8. راکر لوک (Rocker Locks)

مدل موهای بیشتر مردان بازتابی از درون آنهاست. اگر دوست دارید تمایل خود را به سمت راکر نشان دهید، بهترین گزینه برای شما هستند. این کوتاهی فانتزی است که همچنان به سر شما حالتی موجه می بخشد.

راکر لوک را می توان با تراشیدن پهلوها و پشت گردن در حالی که نوار مو را نسبتاً بلند نگه داشت به دست آورد. موهای فر چند لایه شما اجازه نمی دهد این مدل مو خیلی خشن به نظر برسد.

 9. پرمد مولت (Permed Mullet)

موهای فر فقط باید کمی بلند باشد. این یک ترند نهایی برای کوتاه کردن موهای فر متوسط است. پرمد مولت کار زیادی ندارد. فقط یک کوتاهی تمیز موها و کناره های محو شده به طور کافی است.

10. فر مردانه تیپر (Taper Curly Hair Haircuts Men)

مدل موهای فر بلند را می توان با انواع مدل های تیپر کاملاً تقویت کرد. به لطف انتقال تدریجی از موهای کوتاه در طرفین و برگشت به موهای بلند در بالا، این برش متوسط و صاف به نظر می رسد. برای تضاد بیشتر، ممکن است بخواهید به سمت محو شدن یا برش زیرین تیپر در کناره ها و یک خط در امتداد خط مو بروید.

11. ویوی اسلیکد بک (Wavy Slicked Back)

موهای پشت موج دار بهترین راه برای کنترل موهای کوتاه فر و موج دار شماست. اگر قسمت پشت موج دار را با کناره های فیدشده یا کات زیرین کناره­ها همراه کنید، مدل موی همه منظوره کاملی خواهید داشت.

12. فر مدیوم چاپی (Medium Choppy Curls)

اگر هیچ چیز مفصلی نمی خواهید، فقط یک مدل موی ساده و در عین حال شیک برای رام کردن فرهای سرکشتان، باید موهای سرتان را کمی کوتاه کنید. اگر هنوز می خواهید بافت موهای خود را برجسته کنید، قسمت بالایی را کمی بلندتر از بقیه موها بگذارید. این کمک می کند تا تمرکز را روی قسمت بالای فر خود حفظ کنید.

13. فر آندرکات (Undercut Curly Hair)

فر آندرکات همیشه همچنان محبوب است. به موهای فر شما شکوه می بخشد و ظاهری جوان را برای شما به ارمغان می آورد. موهای فر بالای سرتان توجهات را می‌دزدد، اما کناره‌های سرتان که به خوبی کوتاه شده‌اند، توجه را به خود جلب می‌کنند. جدای از شیک بودن، مراقبت از آن راحت‌تر است، بنابراین شما فقط باید روی شیک نگاه داشتن قسمت بالایی موهای خود تمرکز کنید. با این مدل مو اساساً می توانید انگشتان خود را روی فرهای کوتاه خود بکشید تا شکل دلخواه را به آنها بدهید.

14. فلافی پسرانه (Fluffy Boy Hair)

این مدل مو معمولاً دارای موهای بلند و بافت در بالا است و ظاهری پف دار و حجیم به آن می بخشد. بافت می تواند طبیعی باشد، مانند موهای فر یا موج دار، یا با استفاده از محصولات حالت دهنده ایجاد شود. کناره ها و پشت سر معمولاً با قیچی کوتاه می شوند و به تدریج با موهای بلندتر در بالا ترکیب می شوند. این یک ظاهر مرتب و تمیز ایجاد می کند که بافت فلافی و حجم مو را در بالا برجسته می کند.

15. فر شورت ساید لانگ تاپ (Short Sides Long Top Curly Haircuts For Men)

 یکی از بهترین مدل های مو برای مردان با موهای فر است. به شما این امکان را می دهد که هر چقدر از مو را که می خواهید باقی بگذارید. فقط مطمئن شوید که تضاد بین موها در بالا و کنار و پشت قابل توجه باشد. این مدل مو آنقدر تنوع دارد شمارش آن از دستمان خارج است، از موهای فر کوتاه با چتری و مخروطی گرفته تا موهای فرفری بلند زیر کوتاه.

16. فر مولت (Curly Mullet)

کرلی مولت مدل مویی است که با موهای کوتاه در طرفین و موهای بلند در پشت که فر یا موج دار هستند مشخص می شود. این محبوبیت در دهه 1980 به دست آورد و اغلب با خرده فرهنگ های راک اند رول و هوی متال همراه است. از آن زمان مدل مو کمتر رایج شده است، اما همچنان طرفداران خود را دارد.

17. فر تیپر فید (Taper Fade Curly Hair)

موی فر تیپر فید یک مدل موی محبوب برای مردان است که شامل کوتاه کردن تدریجی موها به سمت گردن و شقیقه ها می شود در حالی که فرهای بلندتری در بالای سر ایجاد می شود. نتیجه ظاهری شیک و مدرن است که نگهداری آن آسان است و با موهای فر طبیعی به خوبی کار می کند.

18. هیوی انگولار فرینج (Heavy Angular Fringe)

انتخاب این مدل مو همراه با فر، ظاهری بسیار جسور و چالاک به دست می آورد. مدل موی فر نسبت به سایر بافت‌های مو سنگین‌تر به نظر می‌رسد، اما یک استایل مناسب آن را اصلاح می‌کند. برای افزودن حالتی مطبوع و آرام به مدل موی خود، مقداری محصول حالت دهنده مو را بمالید و فرها را با دستان خود به هم بزنید. محو شدن میانی به همراهی عالی برای چنین کاری تبدیل خواهد شد.

19. فر بسیار کوتاه (Extra-Short Curls)

وقتی چنین بافت موی مشخصی دارید، حتی مدل موهای فر کوتاه نیز به اندازه کافی ظاهر می شود. علاوه بر این، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، مدل موی کوتاه مردانه راهی مطمئن برای از بین بردن پراکندگی حلقه های موهای فر شماست. برای اینکه ظاهر را حتی نمایان ‌تر کنید، یک زیر بریدگی فر دو سطحی در کناره‌ها ایجاد کنید که فقط جسورترین مدگراها می‌توانند آن را بکشند.

20. تازلد تاپ با شورت ساید (Tousled Top With Short Sides)

 همیشه یک راه‌حل عالی برای موهای فر مردانه است. این به آن‌ها اجازه می‌دهد تا پیچ خوردگی‌های خود را کنترل کنند و در عین حال به ظاهر کلی خود ظاهری ظریف و مرتب می‌بخشند. علاوه بر این، انتخاب آن گزینه های بی شماری از یک ظاهر طراحی شده را برای شما باز می کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید به موهای خود ظاهری بی دردسر و آرام ببخشید، به قسمت بالایی مو خود با دست پماد یا واکس مو بزنید.

21. فر ضخیم با فید (Thick Curls With Fade)

اگر در جستجوی مدل موهای فر مردانه کم دردسر تر هستید، موهای فید را انتخاب می‌کنند، زیرا به معنای انتقال از موهای بلند به موهای کوتاه در طرفین و پشت است. همچنین نیازبه نگهداری کمی دارد.

22. موی بلندتر و ریش کامل (Longer Bang And Full Beard)

اگر می‌خواهید مدل موی با نگهداری آسان داشته باشید که به شما امکان می‌دهد فرهای خود را به رخ بکشید، در این صورت یک مدل موی فرفری بلند مناسب شماست. از آنجایی که موهای زیادی روی سر وجود ندارد، می‌توانید این کوتاهی را با یک ریش بلند تکمیل کنید.

23. فر آندرکات طرحدار (Curly Hair Undercut With Design)

موهای فر مردانه در عین حال مردانه، متضاد و ظریف به نظر می رسند. موهای پهلو و پشت خود کوتاه کنید، در حالی که موهای قسمت بالای سر را رها می کنید. اگر در حال انتخاب مدل مو برای موهای فر کوتاه هستید، بدانید که با پارامترهایی کار می کنید که می تواند چندین اینچ از فرهای دلپذیر شما را حفظ کند و با توجه به ساختار صورت شما اشکال ایجاد کند. بافت های بلند فر شش ماهه بلواوت و مولت مدل موهای فر کوتاه را بسیار جذاب می کند.

24. بلواوت فید (Blowout Fade)

گزینه ای عالی برای پسران با موهای فر است. با تشکر از بافت موهای شما، ایجاد آن بسیار آسان است، در حالی که تاثیری که ایجاد می کند را نمی توان نادیده گرفت.

25. فر های تاپ (High Top Mens Curly Haircuts)

مدل‌های موی مردانه انواع مختلفی از فیدها را ارائه می‌کنند از پیدا بودن پوست سر گرفته تا موی کم پشت، متوسط یا بلند. فید شدن در بالا جلوه ای تمیز و مرتب به مو می دهد. و همچنین، هیچ چیز از فرهای بالای آن منحرف نمی شود.

26. فر با خط تیغ (Curly Hair With Razor Line)

بگویید، شما به این ایده رسیده اید که چگونه موهای فر را کوتاه کنید، اما هنوز چیزی کم است. برای اینکه مدل موی خود جذابیت خاصی داشته باشد، یک قسمت زمخت را به دو طرف اضافه کنید.

27. فر های تیپر فید (High Taper Fade Curly Hair)

این یک انتخاب محبوب برای مردان با موهای فر است. اندازه بالای آن را می توان به سلیقه شخصی درست کرد، در حالی که کناره ها و پشت آن برای ایجاد ظاهری تمیز و تیز مخروطی هستند. این تکنیک بر فرها در بالای سر تأکید می کند و در نتیجه ظاهری شیک و مد روز ایجاد می کند.

28. فر های فید (High Fade Curly Hair)

 یک مدل موی شیک و مد روز برای مردان است که با کناره ها و پشت کوتاه و باریک مشخص می شود که به تدریج به موهای بلندتر و فر در بالا تبدیل می شود. فید بالا کنتراست شدیدی را بین دو طرف کوتاه شده و موهای فر حجیم ایجاد می کند و در نتیجه ظاهری پررنگ و تند ایجاد می کند. این مدل مو به نگهداری منظم نیاز دارد تا فرها به خوبی مشخص شوند و فید شدن آنها مرتب و تمیز باشد.

29. فر نامتقارن (Asymmetrical Curly Fringe)

صرف نظر از اینکه چقدر بحث برانگیز به نظر می رسد، اما برای اینکه صورت خود را متناسب تر نشان دهید، می توانید از یک حاشیه نامتقارن استفاده کنید. به دلیل شکل ناهموار، پوشاندن یا جلب توجه از هرگونه نقص احتمالی برای شما مشکلی ایجاد نمی کند، در حالی که بافت فرفری به موهای شما جذابیت خاصی می بخشد.

30. فر لو فید (Low Fade Curly Hair)

مدل مویی است که دارای موهای تراشیده شده در طرفین و پشت است، که به تدریج با موهای بلندتر معمولا با فر یا موج های طبیعی در بالا ترکیب می شود. این مدل مو در میان مردانی که خواهان ظاهری شیک و کم نگهداری هستند که بافت طبیعی موهایشان را برجسته کند، محبوب است. فید شدن یک لبه تمیز به مدل مو اضافه می کند و در عین حال فرها را در قسمت بالا دست نخورده نگه می دارد. همه کاره است و می توان آن را با طول ها و اندازه های مختلف شخصی کرد تا متناسب با اشکال مختلف صورت و ترجیحات شخصی باشد.

31. فر با فرق وسط (Curly Middle Part)

قسمت میانی فر به مدل مویی اطلاق می شود که در آن موها از وسط باز شده و دارای چتری های پرده ای است. قسمت میانی به استایل تقارن می‌افزاید و می‌تواند برای اشکال مختلف چهره جذاب باشد.

32. فر دراپ فید (Drop Fade Curly Hair)

 مدل موی مردانه ای است که از بالا به طرفین و پشت به تدریج فید می شود و موهای فر در بالا به گونه ای است که صاف می شوند. دراپ فید ظاهری تمیز و تیز ایجاد می کند، در حالی که فرها به استایل حجم و بافت می بخشند. این یک مدل موی محبوب در بین مردانی است که خواهان ظاهری کم هزینه و در عین حال شیک هستند.

33. فر با فرق بغل (Wavy Side Part)

 به همان اندازه که بی دردسر است و همیشگی است امکان ایجاد تعداد زیادی مدل موی خوب برای مردان را فراهم می کند. در صورتی که مدل موی مورد نظر مردان در دسته مدل‌های کوتاه قرار نمی‌گیرد، باید مدل موی با طول متوسط را در نظر بگیرند. آنها هنوز هم به راحتی نگهداری می شوند، با این حال، شکوه موی خود را به نمایش بگذارید.

34. فر مید فید (Mid Fade Curly Hair)

برای مردانی که معمولاً دارای موهای کوتاه در طرفین هستند که به تدریج به موهای فر بلندتر در بالا تبدیل می شود مناسب است. فید متوسط ظاهری مدرن به موهای کلاسیک می بخشد و یک مدل موی شیک و همه کاره ایجاد می کند. این مدل برای کسانی که به طور طبیعی موهای فر یا موج دار دارند به خوبی کار می کند و به راحتی می توان آن را با اصلاح های معمولی و محصولات حالت دهنده حفظ کرد.

35. فر کامب اوور (Curly Comb Over)

اگرچه شانه روی به طور سنتی متعلق به انواع کوتاهی های صاف و براق است، اما یک مرد مو فرفری نیز می تواند این کار را به طور موثر انجام دهد.

36. فر اسلیک بک (Slick Back Curly Hair)

مدل موی فر مردانه نیز می تواند زیبا و شیک به نظر برسد. به عنوان مثال، با چنین بافت مو، مدل پشتی نرم و صاف پیچ و تاب جدیدی پیدا می کند. علاوه بر این، از آنجایی که فرفری دارید، هنگام باز کردن آن‌ها از حجم کم نخواهد شد، زیرا آن‌ها می‌توانند فراوانی و پر بودن را حفظ کنند. شما فقط به یک محصول حالت دهنده مو با چسب محکم نیاز دارید تا حلقه های خود را در جای خود نگه دارید.

37. فر مید تیپر فید (Mid Taper Fade Curly Hair)

 یک مدل موی محبوب برای مردان با موهای فر است که به تدریج در طول مو از بالا به پایین تا گردن فید می شود و موها را بلندتر می کند. این مدل مخصوصاً برای موهای فید مناسب است، زیرا در عین حفظ ظاهری تمیز و آراسته، ظاهری متمایز و درهم بافته دارد. این مدل به انتقال طول مو از قسمت میانی سر به خط گردن اشاره دارد، جایی که موها به سمت پایین باریک می شوند تا جلوه ای صاف و ترکیبی ایجاد کنند.

38. فر شل مردانه با فرق بغل (Loose Curls Men With Side Parting)

 مدل مویی است که آقایان می توانند با حالت دادن به موهایشان به صورت فرهای آزاد و پرپشت، با قسمت کناری آن را بپوشند. برای رسیدن به این ظاهر، آنها می توانند از اتوهای فر یا غلطک برای ایجاد فرهای مشخص استفاده کنند و سپس موهای خود را به گونه ای مرتب کنند که از کناره ها جدا شود. این ظاهری آرام و در عین حال صیقلی می دهد که برای هر موقعیتی عالی است. بسیاری از آقایان این مدل مو را دوست دارند زیرا به موهایشان حجم و بافت می بخشد در حالی که هنوز هم شیک و پیچیده به نظر می رسند.

39. فر بلند با فید (Long Curly Hair Fade)

موهای فرفری بلند یک مدل موی مد روز و شیک است که دارای فرهای حجیم در بالای سر است، در حالی که پهلوها و پشت به تدریج کوتاه می شوند تا جلوه ای فید ایجاد شود. این مدل مو همه کاره است و هم مردان و هم زنان با بافت موی متفاوت می توانند از آن استفاده کنند، اما به ویژه برای افرادی که موهای ضخیم و فر دارند، خیره کننده به نظر می رسد. بلندی مو در بالا می تواند از متوسط تا بلند متفاوت باشد و فرها بسته به ترجیح شخصی می توانند شل یا سفت باشند. فید شدن تدریجی طرفین و پشت سر به این مدل مو ظاهری مدرن می بخشد و آن را به انتخابی محبوب در میان افراد شیک پوش تبدیل می کند.

40. فر موی بلند و نامرتب (Long Messy Curly Hairstyles For Men)

اگر نمی خواهید مدل موهای فر مردانه را انتخاب کنید، می توانید به سادگی اجازه دهید موهایتان بلند شده و ظاهری برجسته و چشم نواز داشته باشید. نیازی به استایل و نگهداری زیادی ندارد. فقط کمی از یک محصول حالت دهنده مو را بمالید تا فرهای خود را مشخص کنید و اجازه دهید به طور طبیعی حالت خود را حفظ کنند.

41. فر پسرونه (Curly Hair Boys)

آیا تا به حال دقت کرده اید که پسرهایی با موهای فر چقدر زیبا به نظر می رسند؟ گفته می شود، اگر کودک شما دارای موهای فر طبیعی است، آنها را نچینید. اجازه دهید هر چه زودتر او فرفری هایش را با اشتیاف بپذیرد.

42. کرلی تاپ (Curly Top Haircut)

برای دستیابی به ظاهر دلخواه، از قیچی استفاده می کنیم تا در عین حال که قسمت بالایی را نسبتاً بلند تر نگه می داریم، یک مخروط تدریجی ایجاد می کنیم. برای حالت دادن به این ظاهر، از کرم یا مدل گوجه ای سبک برای برجسته کردن فرها و ایجاد بافت اضافی استفاده می شود. برش فرفری گزینه ای همه کاره است که می تواند منحصر به فرد بودن و حالت را به هر مدل موی اضافه کند.

43. فر من بان (Curly Man Bun)

با این حال، اگر از موهای بلند خود خسته شدند، مردان همیشه می‌توانند مدل گوجه ای امتحان کنند که یکی از زیباترین و شیک‌ترین مدل‌ها برای موهای بلند است. موهای فر بلند مردانی که سعی در مدیریت و مدل دادن به آنها دارند یک هدیه واقعی است. مدل موهای بلند برای مردان در واقع می تواند محدود به فرهای طبیعی باشد و این برای هیچ کس ضرری نخواهد داشت.

44. فر براق بلند (Long Glossy Curls)

اگرچه موی فر طبیعی بدون هیچ مدلی بی عیب و نقص به نظر می رسد، کمی براق بودن به آن آسیبی نمی رساند. برای درخشندگی بیشتر، روی محصولی کار کنید که براق کننده ظریفی برای فرهای های خود داشته باشد. اگر می خواهید یک مهمانی مجلل با مدل موهای بلند پیچیده داشته باشید، موهای خود را به صورت دم اسبی مردانه جمع کنید.

45. موهای فر بلند تا شانه (Shoulder – Length Wavy Hair)

موهای فر با بلندی تا شانه برای آن دسته از مردانی که می‌خواهند به بافت موهای فوق‌العاده خود ببالند، اما مدل موهای فر مردانه خود را برای موقعیت‌های رسمی مناسب نگه دارند، مناسب است. با موهای موج دار آقایان، اساساً همین کار را می کنند.

46. فر آندرکات فید (Undercut Curly Hair Fade)

مدل مویی است که ترکیبی از یک آندرکات قطع شده است، که در آن موهای کنار و پشت تراشیده یا بسیار کوتاه می‌شوند و موهای فر در بالا قرار دارند. فید شدن به انتقال تدریجی از موهای کوتاه تر در پایین به موهای بلندتر در بالا اشاره دارد. این مدل می تواند همه کاره باشد و بسته به طول و بافت موهای فر در بالا، طیف وسیعی از گزینه ها را به شما امکان دهد.

47. فر متوسط با نگهداری آسان (Medium Length Curly Low Maintenance Mens Hairstyles)

مدل موهای فر با طول متوسط می تواند ظاهری شیک و کم هزینه به مردان بدهد. برش‌های لایه‌ای به مو حجم می‌دهند، در حالی که استایل‌های نامرتب و ژولیده و برش‌های مخروطی حالتی آرام و راحت ایجاد می‌کنند.

48. بافت بلند (Long Weaves)

با انتخاب مدل موهای فر بلند مردانه هرگز نمی توانید اشتباه کنید . این به شما امکان می دهد فرهای باشکوه خود را به رخ بکشید و آنها را در مرکز توجه قرار دهید. مطمئن شوید که به طور کامل از آنها مراقبت کنید، زیرا این مدل مو نیاز به ظاهری مرتب و سالم از فرهای مواج شما دارد. همچنین، اگر می خواهید آن را به سمت مردانه ببرید، این مدل مو را با ریش خشن ست کنید.

49. موهای بلند ژولیده با کرتینز بنگز (Long Messy Waves With Curtain Bangs)

یکی از بهترین مدل های مو برای موهای بلند، موج های نامرتب است. این مدل مو بی دقت و طبیعی به نظر می رسد حتی اگر تمام شب را صرف درست کردن آن کرده باشید. مدل موی مردانه بلند برای موهای فر ممکن است به زمان و تلاش زیادی نیاز داشته باشد. با این حال، نتیجه کاملاً ارزش آن را دارد. برای به دست آوردن آن موها، باید از آرایشگر خود بخواهید که چتری پرده ای برای شما بزند.

50. فر بلند (Long Curly Hair Men)

موهای فر بلند در مردان به مدل مویی اطلاق می شود که در آن موهای مردانه به اندازه قابل توجهی بلند شده و به طور طبیعی فر یا موجدار شده است. این ظاهر را می توان از طریق ژنتیک یا از طریق استفاده از محصولات و تکنیک های برای فر شدن مو به دست آورد. این سبک می‌تواند از موج‌های شل تا فرهای های تنگ متفاوت باشد و اغلب با زیبایی‌شناسی آزاد و غیرمتعارف همراه است. این کار نیاز به نگهداری و مراقبت مناسب دارد تا فرها مشخص و سالم بماند.

51. فر همراه با طراحی (Curly Hair Design Men)

موهای فر طرحدار به مدل مویی اطلاق می شود که دارای الگوهای پیچیده یا اشکال تراشیده شده یا بریده شده در بافت موهای فر است. این سبک اغلب به تخصص یک آرایشگر ماهر یا آرایشگر برای دستیابی به طرح مورد نظر نیاز دارد که می تواند از خطوط ساده تا طرح های پیچیده تر و دقیق تر باشد. این طرح ممکن است در طرفین یا پشت سر قرار گیرد و ممکن است با استفاده از رنگ مو یا سایر محصولات حالت دهنده بیشتر نشان داده شود.

52. فر بلک (Black Curly Hair Men)

مدل موی آفرو مردانه با آندرکات یک مدل موی مد روز است که ترکیبی از موهای فر یا حلقه شده در بالا با یک آندرکات کوتاه تراشیده یا کوتاه شده در طرفین و پشت است. این مدل در بین مردان با بافت موی طبیعی محبوب است و می توان آن را به روش های مختلف برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و همه کاره مدل داد. رویه فرفری را می توان ژولیده و حجیم کرد، یا می توان آن را به شکل فرهای مشخص درآورد یا پیچ و تاب را با استفاده از محصولات استایل مو طراحی کرد. آندرکات کنتراست واضح و تمیزی را به قسمت فر بالای سر می‌افزاید و ظاهری پررنگ و تند ایجاد می‌کند.

53. فر پرپشت (Thick Curly Hair Men)

موهای پرپشت می تواند یک نعمت واقعی برای مردان باشد، اما با مجموعه ای از چالش های خاص خود نیز همراه است. در حالی که به شکل غیرقابل انکاری چشم نواز و پر حجم است، مدیریت و استایل دادن آن می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی در مورد کوتاه کردن مو و مدل‌دهی وجود دارد که کمک می‌کند از آن فرهای طبیعی حداکثر استفاده را ببرید و ظاهری منحصر به فرد با چهره و استایل شخصیتان ایجاد کنید.

54. فر لو تیپر (Low Taper Curly Hair)

موهای فید، مدل مویی است که در آن دو طرف و پشت آن کوتاه می‌شوند، در حالی که فرها در بالا باقی می‌مانند. در میان کسانی که موهای فر طبیعی دارند و می خواهند ظاهری مرتب و تمیز داشته باشند، با حجم و ابعاد بیشتر از بافت فر، محبوب است.

 55. فر نامرتب (Messy Hair Men)

مدل موی مردانه است که به روشی طبیعی ژولیده یا نامرتب به نظر می رسد، که اغلب از طریق خراشیدن، دست زدن یا تسکچره کردن محصولات به دست می آید. این ظاهری محبوب در بین نسل‌های جوان برای محیط‌های غیررسمی و رسمی است.

چه چیزی موها را فر می کند؟

یک عامل طبیعی وجود دارد که موهای شما را فر می کند، آن ژنتیک است. زاویه رشد مو و شکل آن توسط فولیکول تعیین می شود. هنگامی که نامتقارن است، رشته منحنی و بیضی شکل است. وقتی فولیکول متقارن است، مو صاف و تار آن دایره ای است. ساختار پروتئین کراتین روی شکل موها نیز تاثیر می گذارد. هنگامی که این ساختار ساخته شده باشد، مو فر است. همچنین از آنجایی که روغن‌های مو به سختی از بین می‌روند، موها شروع به فر شدن می‌کنند. و البته، روش های مصنوعی متعددی برای ایجاد مدل موهای فر مردانه وجود دارد.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید قبل از انتخاب مدل موی فر مردانه در نظر بگیرید:

1. نوع موی خود را برای انتخاب محصول مناسب بیابید.

2. برای جلوگیری از خشک شدن فر موهای خود از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

3. مدل موهای فر مردانه را انتخاب کنید که به راحتی قابل رسیدگی هستند.

4. به موهای خود حالت دهنده کافی برای بازیابی فرهای آسیب دیده بزنید.

چگونه از موهای فر به درستی مراقبت کنیم؟

مدل موی فر برای مردان فقط در صورتی که موهای سالمی داشته باشند نمایان می شود. بنابراین، با مرطوب نگه داشتن مو و تغذیه آن، آن را در بهترین شرایط خود حفظ کنید. نکاتی که برای مردان با موهای فر کمک می کند که این کار را بت موفقیت به شرح زیر است:

1. مصرف شامپو را کاهش دهید. بنابراین، از خشک شدن و وز شدن موهای خود جلوگیری می کنید.

2. درمان را در اولویت قرار دهید. به دنبال محصولاتی باشید که از موهای شما مراقبت می کنند، نه فقط باعث فر کردن شوند.

3. در کاندیشنینگ صرفه جویی نکنید. همانطور که قبلاً گفتیم، به مرطوب نگه داشتن موهای شما کمک می کند.

4. با موهای خیس کار کنید. محصول حالت دهنده را بمالید و موهای خود را در حالی که هنوز خیس هستند با یک شانه دندانه پهن برس بزنید. این کار از شکستن و شکافتن انتهای موها جلوگیری می کند.

5. استفاده از حرارت را کاهش دهید. اتو مو و سشوار برای موهای شما مفید نیست. بنابراین سعی کنید استفاده از آنها را محدود کنید.

چگونه مدل موی فر برای مردان بسازیم؟

برای موفقیت در مدل دادن موهای بلند یا کوتاه، مردان باید به توصیه های زیر پایبند باشند. اول از همه، باید به خاطر داشته باشید که میزان زمان و تلاشی که برای حالت دادن به موهایتان در طول روز صرف می کنید، مستقیماً به روش کوتاه کردن موهایتان بستگی دارد. بنابراین، مطمئن شوید که آرایشگر شما مهارت کافی برای ارائه مدل موی مناسب برای مردان با موهای فر دارد. پس، نباید در استفاده از محصولات حالت دهنده مو کوتاهی کنید. این بدان معنا نیست که شما فقط باید گران ترین ها محصولات را بخرید. این بدان معنی است که شما باید محصولاتی را انتخاب کنید که هر چه لازم است انجام دهند و مهم نیست قیمت آن چقدر است. و در نهایت، روال نظافت شما واقعاً تفاوت ایجاد می کند. اگر می‌خواهید فر‌هایتان به بهترین شکل ظاهر شوند، باید به خاطر داشته باشید که زیاد آنها را نشویید و به جای آن از شامپو و نرم‌کننده مخصوصی استفاده کنید که مو را وز نمی‌کند و فر‌های شما را تغذیه می‌کند.

نکاتی در مورد مدل موی فر

برای اینکه همیشه فرهای خود را حفظ کنید، نکات زیر را رعایت کنید:

  • در انتخاب مدل موهای فر برای آقایان دقت کنید که کدام مدل برای موی بسیار فر شما مناسب است.
  • برای اینکه هر روز حالت دادن به موهایتان زمان و تلاش زیادی را از شما نگیرد، به سراغ مدلی بروید که به راحتی قابل مدیریت و همه کاره باشد.
  • از شامپوی موی بدون سولفات با کیفیت بالا که موهای شما را آبرسانی و تغذیه می کند استفاده کنید برای داشتن موی سالم صرفه جویی نکنید.
  • برای از بین بردن گره خوردن بعد از دوش گرفتن از شانه ای با دندانه های پهن استفاده کنید که فرهای شما را از موخوره ناشی از برس زدن نجات می دهد.
  • هر دو هفته یکبار موهای خود را عمیقاً حالت دهید که به شما کمک می کند رطوبت را حفظ کرده و آسیب را کاهش دهید.

و توانستید تمام 24 مدل موی فر مردانه را ببینید و زنده ماندید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که از دانش به دست آمده به طور موثر استفاده کنید و سبک خاص خود را برای موهای فر به کار ببرید.

سوالات متداول: مردان با موهای فر

بهترین مدل مو برای موهای فر برای مردان چیست؟

در میان بهترین مدل‌های موی فر، می‌توانید مدل‌های فر، شیک، آندرکات و همچنین مدل‌های معمولی بلند، متوسط و کوتاه را داشته باشید.

با موهای فر مردانه چه کنم؟

در اینجا نکات اصلی وجود دارد که باید برای استفاده حداکثری از فرهای خود رعایت کنید:

1. نوع کوتاهی را انتخاب کنید که نه تنها با نوع فر و وضعیت موهای شما مطابقت دارد، بلکه فرم صورت شما را نیز نمایان می کند.

2. از محصولات حاوی الکل بالا و همچنین محصولات سنگین مو مانند موم، ژل و پماد دوری کنید.

3. موهای خود را بیش از دو بار در هفته نشویید.

4. یک نرم کننده و کرم مرطوب کننده با کیفیت بالا خریداری کنید.

آیا موهای فر جذاب است؟

بله، فرها قطعا بسیار جذاب هستند، زیرا ظاهری جالب و جوان دارند.

چه مدل مویی موهای شما را فر می کند؟

مدل‌های موی زیادی وجود دارند که می‌توانند به موهای شما حالت فر ببخشند، مانند بافتن، پیچیدن و حتی گوجه ای کردن موها در طول شب.

چگونه یک مرد می تواند موهای فر طبیعی داشته باشد؟

برای ایجاد فر به طور طبیعی، مردان باید موارد زیر را انجام دهند:

1. موها را بشویید و با حوله خشک کنید تا مرطوب شوند.

2. یک محصول محافظت از حرارت روی موهای خود بپاشید.

3. یک اسپری نمک دریایی را روی تمام فرهای خود بمالید.

4. یک دیفیوزر را به یک سشوار قوی بچسبانید و تار موهای خود را خشک کنید و آنها را فشار دهید تا به شکل گیری فر کمک کند.

5. اگر می خواهید فرهای جدا جدا داشته باشید، در حالی که موها را با سشوار خشک می کنید، یک تار باریک از مو را دور انگشت خود بپیچید.

6. کرم مو یا پماد را به عنوان آخرین کار روی موها بمالید.

چگونه می توانم موهای فر بدون فر شش ماهه داشته باشم؟

در اینجا روش های اصلی برای فر کردن مو بدون استفاده از فر شش ماهه آورده شده است:

1. نوارهای یک پارچه.

تی شرت قدیمی خود را به نوارهای باریک ببرید، موها را خیس کنید و آنها را دسته دسته دور نوارها بپیچید. بگذارید یک شب بماند.

2. فر کننده.

موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و هر کدام را با کمک اتو فر کنید. فراموش نکنید که از قبل از یک محافظ حرارتی استفاده کنید.

3. بیگودی اسفنجی.

روی موها آب بپاشید، آن ها را به قسمت های باریک تقسیم کنید و هر قسمت را دور یک بیگودی اسفنجی بپیچید. بیگودی ها را در طول شب روی موهای خود نگه دارید.

4. موی دم اسبی.

پس از شستن و خشک کردن موها با حوله، آن ها را با یک کش (یا چند تا برای موهای پرپشت) به صورت دم اسبی ببندید. موها را از ریشه تا انتها بپیچانید و آن را دور کش بپیچید. اجازه دهید در طول شب خشک شود.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *