تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل موی ساده مردانه

۳۰ مدل موی مردانه ساده که به مراقبت کمی نیاز دارند اما جذاب‌ هستند

آیا می‌خواهید زمان کمی را برای حالت دادن به موهای خود صرف کنید، اما همچنان شیک و آراسته به نظر برسید؟ ما درد شما را می‌فهمیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در زیر ۳۰ نمونه از مدل‌های کم هزینه موی مردانه که خسته‌کننده به نظر نمی‌رسند آورده شده است.

اگر تمایل به داشتن هر یک از این مدل موها را دارید، می توانید برای مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

۱. تکسچرد کراپ با اسکین فید (Textured Crop with Skin Fade)

جای تعجب نیس که مدل کوتاهی فر با سایه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای مردانی است که می‌خواهند از هر دو نظر زحمت کم و جذابیت مدل مو بهترین را انتخاب کنند. به علاوه، این مدل راه حل عالی برای فرم دادن به موهای مجعد زبر و تبدیل آن به یک سبک خاص است.

۲. سسی فرنچ کراپ (Sassy French Crop)

مدل مو‌های کوتاه می‌توانند بسیار شیک به نظر برسند. و مدل موی فرانسوی به سادگی این موضوع را اثبات می‌کنند. سایه مخروطی شکل حال‌و‌هوای فوق‌العاده جذابی را به این مدل کم‌خرج می‌افزاید و توجه را به ویژگی‌های صورت جلب می‌کند.‌ نکته مهم‌تر این است که این مدل مو هم با موهای ضخیم و هم با موهای نازک فوق‌العاده می‌‌‌‌‌‌شود.

۳.‌ مدل سزار کات با های فید (Caesar Cut with High Fade)

کوتاه شدن هم‌اندازه لبه‌های صاف کناره‌ها و پشت، کمک شایانی به مرتب ماندن موهای شما در زمان‌هایی می‌کند که آرایشگاهتان نمی‌روید. این مدل انتخابی عالی هم برای موهای نازک و هم برای موهای ضخیم است‌، اما حتما مقداری کرم حالت‌دهنده برای براق ماندن موهای خود تهیه کنید.

۴. من بان با آندرکات ناپ (Man Bun with Undercut Nape)

برای موهای بلند و آزاد، مدل از پشته بسته مردانه جایگزین بسیار مناسبی است‌، مخصوصا وقتی که موها پف کرده باشد. هرچند مدل موی بسته راهی برای متمایز شدن است‌، افزودن آندرکات پشت گردن به شیک‌تر شدن کمک می‌کند.

۵. فرق وسط (Center Parted)

اگر بافت مویی براق و ابریشمی دارید‌، تعجبی ندارد اگر موهای بلند‌تر را به موهای کوتاه ترجیح دهید. درحالی که اکثر مدل موهای بلند به مراقبت زیادی نیاز دارند،‌ مراقبت از این مدل موی فرق وسط نسبتا آسان است.

۶. مید فید با لانگر تاپ (Mid Fade with a Longer Top)

سایه کنار سر با رویه بلندتر ترکیب شگفت‌‌انگیزی را می‌سازد. همچنین همراه با ریش ترکیب فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد‌، بنابراین عجیب نیس که یکی از محبوب‌ترین مدل مو‌های مردانه با کمترین مقدار مراقبت باشد.

۷. تیپر فید کرو کات (Taper Fade Crew Cut)

اگر به دنبال راه‌هایی برای نشان دادن بافت طبیعی موهای خود هستید‌، یک تیپر فید یا سایه مخروطی با پوشش رویی بلندتر انتخاب مناسبی است. علاوه بر اینکه مدل مویی بسیار آسان است‌، سایه مخروطی با لایه بلندتر با هر جنس مویی سازگار است.

۸. فرنچ کراپ با های فید (French Crop with a High Fade)

اگر موهای پرپشتی دارید‌، فرنچ کراپ یا کوتاهی فرانسوی با سایه بالا می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته ریشه مرتب‌، مکملی عالی برای این ظاهر است. از آرایشگرتان یک رویه بافت‌دار با ظاهری شیک‌تر بخواهید.

۹. های فید باز کات (High Fade Buzz Cut)

می‌دانیم که حفظ موهای زبر در جای خود چقدر چالش برانگیز است‌‌، در حالی که اکثر محصولات حالت دهنده صرفا ناکارآمد هستند. خبر خوب این است که می‌توان موهای ضخیم‌تر را بدون آسیب به جذابیت آن‌ها حالت داد. سایه بالا ظاهری جذاب به این مدل خیلی کوتاه کلاسیک می‌دهد.

۱۰. رمانتیک کات (Romantic Cut)

اگر دوس ندارید موهای کوتاه داشته باشید‌، این کوتاهی ساده را با رویه بلندتر درنظر بگیرید. این مدل انتخابی عالی برای مردانی است که موهای صاف دارند و از سشوار استفاده نمی‌کنند. بعلاوه در مردان با صورت‌های بیضی شکل شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و ظاهری فوق‌العاده می‌سازد.

۱۱. کرلی تاپ با لو فید (Curly Top with a Low Fade)

پسرانی که مو‌های فر دارند‌، بیشتر از موهبت‌، آن را یک بدبختی به شمار می‌برند، چراکه موی فرفری به مراقبت بیشتری نیازمند است. اگر مدل موی خیلی کوتاه کابوس شماست و به دنبال راهی برای نشان دادن فرهای خود در بین مدل‌های مو با مراقبت کم هستید‌، یک رویه فر با لو فید را در نظر داشته باشید.

۱۲. باچ کات با اسکین فید (Butch Cut with a Skin Fade)

در اکثر مواقع آقایان برای داشتن یک مدل موی آسان، مدل مویی کوتاه را انتخاب می‌کنند، مانند مدل باچ کات که به معنای واقعی کلمه کلاسیک‌ترین راه برای داشتن موهای کوتاه است. برای شکیل‌تر و مردانه‌تر شدن مدل موی خود، از آرایشگرتان بخواهید که به اطراف پوست سر شما سایه اضافه کند.

۱۳. شورت کوییف با مید فید (Short Quiff with a Mid Fade)

کوییف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو در چند سال گذشته است‌، با این حال به مراقبت زیادی نیاز دارد. اگرچه می‌توانید از شکل کوتاه‌تر کوییف استفاده کنید؛ این شکل به مراقبت کمتری نیاز دارد اما همچنان ظاهری جذاب به شما می‌دهد و به راحتی با همه سبک‌ها جور می‌شود.

۱۴. اسپایکی با مید فید (Spiky Top with a Mid Fade)

در این قسمت دلیل دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد مدل موی مردانه ساده نیازی به کوتاهی ندارد. برای داشتن سبکی نامرتب و در عین حال جذاب‌، مدل اسپایکی شلوغ با فید متوسط را انتخاب کنید.

۱۵. فرق وسط باب (Center Parted Bob)

اگر شما جزو آن دسته از مردانی هستید که دوست دارند موهای بلند و صاف داشته باشند‌، بهتر است از مدل موی کوتاه باب استفاده کنید. همچنین اگر موهای صافی دارید این مدل نگهداری نسبتا آسانی دارد.

۱۶. کرلی تاپ با اسکین فید (Curly Top with a Skin Fade)

اگر می‌خواهید فرهای خیره‌کننده شما مرتب‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند‌، آن را با فید زیاد ترکیب کنید. استفاده از چنین ترکیبی بسیار ساده‌تر است و در عین حال جذابیت بصری بیشتری به ظاهر شما می‌دهد.

۱۷. سیمپل هیرکات با براشد آپ تاپ (Simple Haircut with a Brushed Up Top)

داشتن این مدل مو و مراقبت از آن نسبتا آسان است‌، اما همچنان در نوع خود خاص و منحصربه‌فرد است. خاص بودن آن در درجه اول به دلیل سایه اطراف پوست سر و کوتاه و بلندی تار‌های مو در بالای آن است. همچنین با هر سبک و سیاقی مناسب است و با انواع مو‌، از جمله مو‌‌های نازک و ظریف به خوبی هم‌خوانی دارد.

۱۸. پمپادور امروزی (Modern Pompadour)

اگر دوس دارید که هرجا می‌روید بدرخشید و جلب توجه کنید‌، از مدل موی پمپادور امروزی استفاده کنید. مدل موی پمپادور، که نسخه خیره‌کننده‌ای از مدل موهای مردانه در اواسط قرن بیستم است‌، بسیار برازنده و شیک است.

۱۹. مدل کوییف حجم‌دار (Voluminous Quiff)

بی‌شک امروزه مدل کوییف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو است. خفن و جذاب به نظر می‌رسد و شمایل یک مرد شیک و آراسته را نشان می‌دهد. با این حال به یاد داشته باشید که این مدل مو به مراقبت بیشتری نیاز دارد. پس اگر مدل کوییف را انتخاب کردید‌، باید همیشه از محصولات حالت دهنده مو استفاده کنید.

۲۰. اوت استندینگ تاپ (Outstanding Top)

اگر موهای مجعد مردانه با سایه مخروطی ترکیب شود فوق‌‌‌‌العاده زیبا به‌ نظر می‌رسد. سایه اطراف سر تضاد مناسبی جهت برجسته کردن مو‌های زیبا و فر شما ایجاد می‌کند. با این حال فقط قسمت بالای موهای خود را کوتاه نکنید. از آرایشگر خود بخواهید که تا لایه‌های موهایتان را از هم جدا کند تا فرها بیشتر مشخص شوند.

۲۱. مسی تاپ با اسکین فید (Messy Top and Skin Fade)

شایان ذکر است که برخی از مدل موهای مد روز به مراقبت زیادی نیاز ندارند در حالی که کاملا عالی و شیک به نظر می‌رسند. بی‌شک این مدل مو به علت ظاهر چشم نواز رویه شلوغ و سایه اطراف پوست سر فوق‌العاده می‌شود.

۲۲. کرو کات مدرن (Modern Touch on a Crew Cut)

به جرات می‌توان گفت که بسیاری از مدل‌های موی ساده مانند مدلی که در عکس زیر وجود دارد، از یک مدل موی کوتاه سرچشمه گرفته اند. این مدل تغییری امروزی ترکیب شده با یک مدل موی کلاسیک است، تضاد بیشتری بین دو قسمت مو ایجاد می‌کند و حاشیه های آن شبیه یک مدل موی فرانسوی است.

۲۳. های فید (High Fade)

اگر معمولا از مدل موی کلاسیک کوتاه استفاده می‌کنید، اما تمایل دارید ظاهر متفاوتی را برای تغییر انتخاب کنید، های فید یا لو فید را درنظر بگیرید و رویه‌تان را در حد مناسب کوتاه کنید. برای اینکه آن را به شکل زیبایی شلوغ نگه‌دارید، از محصولات خاص حالت‌دهنده مو استفاده کنید.

۲۴. باز کات (Buzz Cut)

پسرانی که موهای پرپشتی دارند، اغلب از یک مدل موی کوتاه بدون دردسر و ساده استفاده می‌کنند. با این حال یک بازکات با سایه پایین و تیز ممکن است توجه شما را جلب کند. به عنوان یک مدل موی ارتشی به مراقبت کمی نیاز دارد اما بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

۲۵. مدل رویه بلند با سایه بالا (Longer Top with High Fade)

اگر مدل موی ارتشی با مراقبت کم یا مدل موی فرانسوی برای شما خیلی کوتاه به نظر می‌رسد‌، همیشه می‌توانید از رویه بلندتر استفاده کنید تا بافت طبیعی موهایتان را حفظ کنید. بعلاوه، می‌توانید قسمت رویی را به روش‌های مختلف حالت دهید، مثلا با برس کشیدن قسمت جلویی مو به عقب یا جلو شکل‌‌های متفاوت را امتحان کنید.

۲۶. آیوی لیگ (Ivy League Haircut)

مدل موهای ساده مردانه مانند آیوی لیگ می‌توانند بسیار شیک و جذاب باشند. حال‌و‌هوای درجه یک هالیوودی را به شما می‌دهد و در مردان بدون محدودیت سن جذاب به نظر می‌رسد. پس اگر موهای صافی دارید، این ایده را هم درنظر داشته باشید.

۲۷. بور کات (Burr Cut)

اگر مدل موی ساده و قابل فرم دادن را می‌پسندید، اما مدل موی ارتشی معمول برای شما خیلی ساده به نظر می‌رسد، شاید بخواهید مدل موی ببور کات را انتخاب کنید. نکته مهم درمورد مدل بور کات این است که به راحتی می‌توان آن را با ترکیب انواع سایه‌ها و اشکال مختلف صورت، مخصوصا صورت‌های گرد سازگار کرد.

۲۸. کلاسیک تیپر فید (Classic Taper Cut)

مو‌های کوتاه با مراقبت کم صرفا محدود به مدل‌های باز کات نمی‌شوند. یک مدل موی کلاسیک تیپر فید نیازی به مدل دادن ندارد؛ بعد از شستن موها نیاز به انجام کار خاصی نیست و بعلاوه با هر جنس مویی، به ویژه موهای موج‌دار، سازگار است.

۲۹. پمپادور با تمپل آندرکات (Pompadour with Temple Undercut)

آیا مدل موی آسان‌تری از کوتاهی کلاسیک یا ارتشی وجود دارد؟ پاسخ مثبت است، اما اغلب این جنس موی شما است که کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. اگر رسیدگی به موهایتان راحت است، می‌توانید مانند این عکس سراغ پامپادور با آندرکات شقیقه بروید.

۳۰. کرو کات با اسکین فید (Crew Cut with a Skin Fade)

تنها ریش گذاشتن برای داشتن ظاهری کاملا مردانه کافی نیست. مدل کوتاهی خدمه با سایه می‌تواند ظاهری مردانه‌تر ایجاد کند. همچنین می‌توانید اشکال مختلفی از سایه‌ها را امتحان کنید تا بفهمید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

همانطور که می‌بینید، مدل موهای مردانه آسان می‌توانند در نهایت شیک و جذاب به نظر برسند و در عین حال به مراقبت کمی نیاز داشته باشند. ناگفته نماند که این مدل‌ها تقریبا با همه سبک‌ها سازگارند و همیشه می‌توانید سایه‌ها و مدل موهای مختلف را باهم ترکیب کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *