تلفن واتس اپ اینستاگرام

جدیدترین مدل موی سر آقایان

بهترین زمان برای اینکه تغییری در ظاهرمان ایجاد کنیم همین حالاست. سال گذشته درباره مدل‌های جدید مو صحبت کردیم، و امسال هم برخی از بهترین مدل‌های موی مردانه را که در این مدت دیده‌ایم ارائه می‌کنیم. از مدل‌های فید کوتاه و آندرکات گرفته تا مدل‌های مولت و گرگی، امسال مدل موهای شیکی برای هر نوع مویی وجود دارد. در ادامه محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه سال 2023 آورده شده تا ایده‌ای برای نوبت بعدی آرایشگاه شما باشد.

در صورتی که علاقه مند به داشتن هر یک از این مدل موها هستید، کافیست شماره مدل مو را به واتس اپ ما بفرستید و وقت رزرو کنید.

جدیدترین مدل موهای مردانه

1. ولف کات (Wolf Cut)

مدل ولف کات یکی از مدل موهای مردانه شیک و مد روز است که امسال محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در قسمت بالایی لایه‌لایه است و به تدریج به سمت لبه‌ها نازک می‌شود. این تکنیک لایه‌بندی مو باعث افزایش حجم تاج مو می‌شود. مدل ولف کات باعث حرکت بیشتر تارهای مو می‌شود و برای کسانی که تارهای نازکی دارند، ظاهر مو را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. همچنین، در مورد موهای ضخیم باعث می‌شود کمتر حجیم و سنگین به نظر برسند. این مدل، ازآنجایی‌که به حجم مو می‌افزاید، به‌خوبی روی انواع موها، از جمله موهای صاف، می‌نشیند.

2. لو فید (Low Fade)

وقتی صحبت از مدل‌های موی مردانه می‌شود، بدون شک مدل‌های فید یکی از متنوع‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها هستند. چیزی که در مورد این مدل فوق‌العاده است این است که می‌توان آن را متناسب با انواع سلیقه‌ها و ترجیحات مختلف طراحی کرد. اگر فردی هستید که ظاهری ساده را ترجیح می‌دهد اما همچنان می‌خواهد با مد پیش برود، مدل موی فید قطعاً گزینه خوبی است. در این مدل، رد موها به تدریج تا گردن کم‌رنگ می‌شود و ظاهری ظریف و در عین حال زیبا ایجاد می‌کند که برای هر موقعیتی عالی است. چه به دنبال ظاهری رسمی یا غیررسمی باشید، مدل فید انتخابی عالیست که مطمئنا شما را جذاب و شیک خواهد کرد.

3. مدل موی وایکینگی (Viking Hairstyle)

برای کسانی که به دنبال ظاهری جذاب هستند، از مدل موی وایکینگی بهتر وجود ندارد. این مدل یکی از جذاب‌ترین مدل موهای مردانه و شامل ترکیبی از عناصر مختلف است که باعث خودبیانگری می‌شود. اگر موهای بلندی دارید، می‌توانید کناره‌ها را ببافید یا مدل نیمه‌باز را امتحان کنید. می‌توانید پهلوها را بتراشید و مدل فاکسهوک بزنید یا مدل مو را با مدل ریش‌تان هماهنگ کنید. این مدل برای همه انواع مو، به خصوص موهای موج‌دار و ضخیم مناسب است.

4. بالد فید (Bald Fade)

مدل بالد فید ظاهری تمیز و آراسته ایجاد می‌کند. در پهلوها و پشت کوتاه است به طوری که پوست سر نمایان می‌شود و در بالای سر بلندتر است. به این ترتیب، می‌توانید سبک‌های مختلف، از جمله پمپادور، را با این مدل همراه کنید. در نتیجۀ این کار، تضاد جالبی بین تراکم مو در بالا و کناره‌ها ایجاد می‌شود. این ترکیب مدرن و جذاب بوده و قد موها مطابق با سلیقه شما قابل تغییر است.

5. مدل سورفر (Surfer Hairstyle)

مدلی بی‌دغدغه و راحت که مدل موی موج‌سوار نامیده می‌شود. بسته به قد و نوع مو، جنبه تعیین‌کننده این است که این مدل فاقد ساختار منظم است و ظاهری ژولیده و پریشان دارد. موج‌سواران آن را در دهه 50 باب کردند که گره‌های ژولیده آن زیر آفتاب ظاهری رویایی به وجود می‌آورد. اگر موهای فر یا موج‌دار دارید، این مدل بهترین راه برای نشان دادن آن است، بگذارید دور صورتتان بریزد. کسانی که موهای نازکی دارند نیز می‌توانند با محصولات مو، از جمله پماد، موها را حجیم کرده و همین ظاهر را به دست آورند.

6. مدل کرو کات (Crew Cut)

مدل کرو کات یک مدل موی بدون های‌وهو و یکی از جاودانه‌ترین مدل‌های موی مردانه است که هم کاربردی و هم مینیمال است. یک مدل موی کوتاه بدون دردسر برای مردان که هم برای محیط حرفه‌ای و هم به صورت روزمره خوب است. علیرغم سادگی، مدل کرو کات جذاب بوده و همچنان یک انتخاب محبوب بین آقایان است. اندازه موها کوتاه است و به حداقل میزان نگهداری نیاز دارد، اما می‌توانید با رنگ کردن آن را مطابق میل خود تغییر دهید. علاوه بر این، آزادید که اندازه مو را کمی بلند یا کوتاه کنید.

7. آندرکات (Undercut)

مدل‌های موی مردانه در طول سال‌ها دستخوش دگرگونی‌های چشمگیری شده‌اند و در هر فصل ترندهای جدیدی ظهور می‌کند. یکی از این ترندها که امتحانش را پس داده، آندرکات است. در سال‌های اخیر، این مدل موی کوتاه مردانه غالب شده است و هیچ نشانه‌ای از زوال آن به این زودی‌ها دیده نمی‌شود. علاوه بر این، می‌توان آندرکات را با مجموعه‌ای از استایل‌ها که در بالا ذکر شد، همراه کرد، از پومپادور گرفته تا کویف، که آن را به یک انتخاب فوق‌العاده پرکاربرد تبدیل می‌کند.

8. مدل رگیولیشن (Regulation Cut)

این مدل از مدل موی ارتشی الهام گرفته شده است و با کوتاهی کناره‌ها مشخص می‌شود. یکی از ساده‌ترین مدل‌های موی مردانه است که کاربردی و راحت است. پهلوها و پشت کوتاه می‌شوند و در بالای سر بلندتر است. این ترکیب مردانه است و ظاهری بسیار مرتب و آراسته ایجاد می‌کند. استفاده از حالت‌دهنده‌ها که موها را در جای خود نگه می‌دارند و ظاهری براق و صاف ایجاد می‌کنند، مفید است. این ظاهری عالی برای افرادی است که خواهان مدل مویی بی‌هیاهو هستند که برای موقعیت‌های مختلف، از جمله موارد رسمی‌تر، مناسب باشد.

9. سیزر کات (Scissor Cut)

برای کسانی که خواهان ظاهری طبیعی هستند و روش سنتی کوتاه کردن مو را ترجیح می‌دهند، مدل مو سیزر کات سبکی مناسب است. به جای کوتاه کردن مو با تیغ، این مدل موی مردانه با استفاده از قیچی پیاده می‌شود. می‌توان موها را با طول‌های مختلف برش زد و به دلخواه مدل داد، اما جذابیت این مدل این است که بدون دردسر جذاب به نظر می‌رسد و بافتی درخشان دارد.

10. مدل های اند تایت (High and Tight)

های اند تایت یکی از بهترین مدل‌های کوتاه مو برای آقایان است. از مدل ارتشی الهام گرفته شده و تم ساده، مردانه و خشنی را در خود دارد. این مدل مو با کناره‌های فید یا کوتاه مشخص می‌شود، پشت و جلوی آن کمی بلندتر است که در نتیجه ظاهری بسیار مرتب دارد و حرفه‌ای بودن را نشان می‌دهد. این مدل از نظر قد مو منعطف است و امکان کناره‌های بسیار کوتاه یا حتی محو را فراهم می‌کند. مدل های اند تایت برای طیف وسیعی از موقعیت‌ها از جمله مکان‌های رسمی مناسب است. یک مدل موی مردانه که به حداقل مراقبت نیاز دارد و می‌توان آن را متناسب با انواع مو پیاده کرد.

11. کرلی تیپر فید (Curly Taper Fade)

اگر دنبال یک مدل موی جدید هستید، تیپر فید مجعد انتخاب خوبیست. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مو برای آقایان با موهای مجعد که می‌خواهند ظاهری کارشده و مرتب داشته باشند. تیپر فید امکان کاهش تدریجی قد موها را فراهم و ظاهری آراسته ایجاد می‌کند که حالت‌دهی و نگهداری آن آسان است. به‌علاوه، فید کناره‌ها جذابیتی می‌افزاید که مطمئناً نگاه‌ها را برمی‌گرداند. از فید کم تا فید زیاد، هیچ گونه محدودیتی در این مدل مو وجود ندارد.

12. موهاک فید (Mohawk Fade)

مدل موهاک بدون شک یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی مردانه است. این مدل برای کسانی است که می‌خواهند در چشم باشند و از ریسک کردن نمی‌ترسند. موهوک کلاسیک به صورت نواری از موها در وسط سر با کناره‌های تراشیده است که ظاهری جسورانه به آن می‌دهد. رویکرد مدرن‌تر شامل فید کناره‌ها به جای تراشیدن آنها و ایجاد فید تدریجی مو است که منجر به ظاهری یکنواخت‌تر به نام موهوک فید می‌شود. همچنین می‌توانید موها را در قسمت بالا کوتاه‌تر کنید و حالت دهید تا ظاهری حجیم‌تر و در عین حال نرم‌تر داشته باشد.

13. فروهاک (Frohawk)

فروهاک جایگزین فوق‌العاده موهاک برای کسانی است که موهای مجعد دارند. همچنین آسان‌تر است و ظاهری پرکاربردتر دارد. موهوک سنتی با نواری از مو در امتداد فرق سر با دو طرف تراشیده، تعریف می‌شود، اما موهاک باریک‌تر ظاهری ظریف‌تر و در عین حال کنتراست بیشتری ایجاد می‌کند. این مدل موی مردانه ظاهری تند و سرکش دارد که به شما امکان ابراز وجود می‌دهد و جالب است. همچنین می‌توانید با افزودن طرح ظریف مو، آن را شخصی کنید. یا با گذاشتن ته ریش، ظاهر متعادل‌تری ایجاد کنید.

14. مولت (Mullet)

مدل مولت یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی پسران نوجوان است که جنجال‌هایی را برانگیخته است. موها در پشت بلندتر و در بالا و پهلو کوتاه‌تر هستند. برای انتخاب این سبک اعتماد به نفس لازم است، هر مردی نمی‌تواند آن را تحمل کند. با این حال، تطبیق‌پذیری شگفت‌انگیزی دارد و با طول‌ها و اقسام مختلف مو سازگار می‌شود. علاوه بر این، یه شکل‌های مختلف صورت می‌آید، جسورانه است و تمایل شما را برای ریسک کردن نشان دهد. انتخاب مدل مولت با طول متوسط یا کوتاه ظاهری کمتر دراماتیک ایجاد می‌کند و به داشتن ظاهری یکدست‌تر کمک می‌کند.

15. کلین شیو (Clean Shave)

تراشیدن کامل یک مدل موی مردانه است که نگهداری کمی لازم دارد و مناسب افرادی است که خواهان ظاهری مردانه و بدون نیاز به رسیدگی هستند. برای این مدل باید موهای سر را  کامل بتراشید که می‌تواند ظاهری ترسناک ایجاد کند. مزیت این مدل این است که مردان با سرهای تراشیده اغلب قدرتمندتر، سرسخت‌تر و با اعتماد به نفس‌تر به نظر می‌آیند. بهتر است ریش را هم برای داشتن ظاهری مدرن اصلاح کنید، اگرچه برخی ترجیح می‌دهند با گذاشتن ته‌ریش روی چانه تضاد ایجاد کنند. برای حفظ اندازه دلخواهتان باید به طور منظم به آرایشگر خود مراجعه کنید. به هر حال، این مدل یک گزینه فوق‌العاده شیک و بی‌هیاهو است و دیگر می‌توانید محصولات مو را کنار بگذارید.

16. شورت کرلز (Short Curls)

موهای مجعد تطبیق‌پذیری باورنکردنی دارند که امکان انتخاب مدل‌های مختلف و سازگاری با طول‌های مختلف مو را فراهم می‌کند. انتخاب مدل‌های کوتاه‌تر بدون شک یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مدیریت فرهای شماست که نه تنها به کنترل پیچ‌ها و کاهش زمان حالت‌دهی کمک می‌کند، بلکه به ظاهر کلی شما حسی مردانه و جذاب می‌بخشد. بافت منحصر به فرد موهای مجعد حتی به ساده‌ترین مدل‌های موی مردانه نیز حسی هیجان‌انگیز و جذاب می‌افزاید. برای داشتن ظاهری آرام و بدون دردسر، موهای خود را کمی نامرتب نگه دارید یا موهایتان را برس بزنید تا ظاهری براق داشته باشند.

17. مدل بازکات لبه‌دار (Buzz Cut with Line-Up)

دلیل نام‌گذاری این مدل شکلی است که روی خط موی شقیقه‌ها دارد. ظاهری متمایز با خطوط مستقیم یا زوایای تیز دارد که به ایجاد یک مدل موی مدرن و شیک کمک می‌کند. یکی از بهترین انتخاب‌ها مدل بازکات لبه‌دار است، زیرا بازکات یک استایل ساده است که با افزودن خطوط جذاب‌تر می‌شود. این یک مدل موی مردانه پرکاربرد است که با اکثر فرم‌های صورت به خوبی هماهنگ می‌شود و می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را برجسته کند. همچنین می‌توان آن را روی انواع موها پیاده کرد و برای افرادی که می‌خواهند موهای نامنظم را مرتب نگه دارند یا زمان رسیدگی به موها را کاهش دهند، گزینه‌ای عالی است.

18. مدل اسپایکی (Spiky Hair)

مدل اسپایکی یک مدل موی مردانه است که از دهه 90 محبوبیت زیادی پیدا کرده است و کاملاً استایل گرانج دارد. جذابیت این ظاهر امروزه این است که بافتی حجیم ایجاد می‌کند و با انواع موها با طول‌های مختلف سازگار می‌شود. رویکرد سنتی، اسپایک با طول متوسط است. همچنین می‌توانید آن را کوتاه یا نامرتب نگه دارید که بسیار ظریف‌تر و طبیعی‌تر است. مدل اسپایکی به درد موهای بلند نمی‌خورد، مگر اینکه از یک حالت‌دهنده قوی استفاده کنید که باعث می‌شود پانک‌تر به نظر برسید.

19. مدل موی موج‌دار با ساید پارت (Wavy Hair with Side Part)

موهای موج‌دار یکی از پرطرفدارترین انواع مو هستند که موهای را پرتر و پرپشت‌تر نشان می‌دهند. می‌توانید آن را بلند یا کوتاه نگه دارید و به روش‌های مختلف از جمله فرق کج آن را حالت دهید. یکی از بهترین چیزها در مورد این مدل این است که به ایجاد ظاهری حرفه‌ای‌تر کمک می‌کند و می‌تواند حتی بیشتر مدل موهای مردانه را مرتب و براق به نظر برساند. توجه‌ها را به چهره شما جلب می‌کند و ویژگی‌های صورت را برجسته می‌کند. این مدل می‌تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد، اما اگر می‌خواهید موهای موج‌دار خود را برجسته کنید، کمی آن را بلند کنید و برای کمک به حفظ استایل، آن را با حالت‌دهنده مانند پماد یا ژل همراه کنید.

20. کامب بک (Comb Back)

کامب بک یا شانه شده به عقب یک مدل موی مردانه کلاسیک و راحت است که ظاهری جذاب و شیک ایجاد می‌کند. با شانه زدن موها از قسمت جلو به عقب حاصل می‌شود که در صورت داشتن موهای بلندتر به حجم‌دهی کمک می‌کند. برای اشکال مختلف صورت و مناسبت‌های مختلف، از جمله رویدادهای رسمی‌تر یا محل کار، مناسب است. طول متوسط موها حالت دادن و نگهداری آنها را آسان‌تر می‌کند، اما همچنان ظاهری زیبا و کامل ایجاد می‌کند. روی انواع موها قابل انجام است، اما به خصوص روی موهایی که مجعد نیستند، راحت‌تر به دست می‌آید. با این حال، شانه زدن به عقب یک اشکال دارد، به مرور زمان به فولیکول‌ها آسیب وارد می‌شود.

21. اسلیک بک با اسکین فید (Slick Back with Skin Fade)

این مدل با موهایی که به عقب شانه زده شده و با ژل یا محصولی مشابه فیکس می‌شود، تعریف شده است. این مدل موی مردانه کلاسیک و بسیار محبوب است زیرا ظاهری براق و شیک ایجاد می‌کند. راه‌های زیادی برای برای اجرای این مدل وجود دارد، از جمله مدل دادن به انواع مختلف مو با طول‌های مختلف، هر چه بلندتر، حجیم‌تر. این مدل را می‌توان با دیگر مدل‌های مو مانند فید که به ظاهر ساختار می‌دهد و تضاد جزئی ایجاد می‌کند نیز ترکیب کرد. فید می‌تواند به اندازه دلخواه باشد، می‌توانید موهای کناری را کاملاً بتراشید یا کمی آنها را بلند‌تر نگه دارید.

22. مدل فرینج (Fringe Haircut)

چه چیزی را در مورد مدل موی فرینج دوست ندارید؟ نکته فوق‌العاده در مورد فرینج این است که می‌توان آن را به هر مدل موی مردانه‌ای اضافه کرد و آن را بلند یا کوتاه نگه داشت. با انواع مختلف مو سازگار کرد. این مدل می‌تواند ظاهر شما را متحول کند و ویژگی‌های صورت‌تان را جذاب‌تر کند. برای آن دسته از مردانی که می‌خواهند جلب توجه کنند، فرینج بلند مناسب است، اما فرینج کوتاه‌تر بسیار پرکاربردتر است و به زمان کمتری برای حالت‌دهی نیاز دارد. همچنین دیگر لازم نیست نگران ورود موها به چشم‌تان باشید.

23. تمپل فید با پمپادور (Temple Fade With Pompadour)

پمپادور از دهه 50 محبوبیت پیدا کرده است و همچنان طرفدار دارد زیرا به راحتی با اندازه و نوع مو سازگار می‌شود. با موهای بلند در بالای سر مشخص می‌شود که برای ایجاد حجم به عقب شانه می‌شوند. پهلوها و پشت آن کوتاه نگه داشته می‌شود. می‌توانید با همراه کردن آن با تمپل فید، تغییری مدرن به استایل اضافه کنید، که کنتراستی جزئی ایجاد می‌کند. تمپل فید روی اطراف شقیقه‌ها متمرکز است و خط مو را تقویت می‌کند. ترکیب این دو ظاهر منجر به مدل موی مردانه‌ای آسان می‌شود که برای اکثر فرم‌های صورت فوق‌العاده جذاب است.

24. مدل موی ارتشی (Military Haircut)

مدل موی ارتشی اصطلاحی گسترده برای چندین مدل موی مردانه است که از ارتش الهام گرفته است. معمولاً از نظر ظاهری مرتب و آراسته است. موها در بالا بلندتر و در پشت و پهلوها کوتاهتر هستند که باعث ایجاد کنتراست و ساختار مدل مو می‌شود. می‌توانید ظاهر را با فید انتخابی خود شخصی کنید و آن را با طول دلخواه خود تنظیم کنید. مدل موی ارتشی برای مردانی که خواهان مدل موی کم هزینه هستند، ایده‌آل است.

25. مدل موی آندروژین (Androgynous Haircut)

مدل موی آندروژین دارای عناصر مردانه و زنانه است. این سبکی تک‌جنسیتی نیست. گزینه‌های زیادی برای موهای شما وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا آن را مطابق با ترجیح و نوع و طول موی دلخواه خود تنظیم کنید. مدل موی مردانه آندروژین می‌تواند جسورانه باشد، اما کوتاه کردن موها با این سبک با رد هنجارهای جنسیتی، تجربه‌ای رهایی‌بخش است.

26. دیسکانکتد پمپادور (Disconnected Pompadour)

دیسکانکتد پمپادور یا پمپادور منقطع بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. مدل موی مردانه حجیم و لبه‌دار. مدل موی پمپادور در دهه 50 محبوبیت زیادی داشت و امروزه نیز با چند تغییر مدرن باقی مانده است. اگرچه به طور سنتی، ظاهری کاملاً دراماتیک دارد، اما می‌توان آن را کوتاه‌تر نگه داشت و برای موقعیت‌های روزمره سازگار کرد. جفت کردن آن با مدل آندرکات کنتراست جالبی ایجاد می‌کند. با موهای کوتاه در طرفین و پشت و موهای بلندتر در بالای سر مشخص می‌شود. این مدل به دستیابی ظاهری مردانه و سرسخت کمک می‌کند که برای مردان در هر سنی جذاب است.

27. ساید پارت با کوئیف (Side Part with Quiff)

ساید پارت با کوئیف یک ظاهر کلاسیک و آراسته برای هر مردی است. در این ترکیب قد موها در بالای سر بیشتر است و به سمت بالا و عقب حالت داده می‌شوند. این مدل موی مردانه فوق‌العاده متنوع است و می‌توان آن را روی انواع و طول‌های مختلف مو انجام داد. برای ظاهری ظریف‌تر، بهتر است موها را کوتاه نگه دارید. این مدل یک گزینه کلاسیک و جاودانه است که ظاهری حرفه‌ای و قدیمی هالیوودی ایجاد می‌کند. یک مدل موی فوق‌العاده است و می‌تواند حتی ابتدایی‌ترین استایل را نیز جذاب جلوه دهد.

28. مدل سزار (Caesar Cut)

مدل سزار مدل موی مردانه کلاسیک و جاودانه است که می‌تواند برای مردان در هر سنی مناسب باشد. با طول نسبتاً یکسان در سرتاسر، از جمله بالا، پشت و کناره‌ها مشخص می‌شود. این سبک همچنین حاشیه کوتاهی دارد که می‌تواند کنتراست کمی ایجاد کند. گفته می‌شود، می‌توان آن را متناسب با نوع موی شما تطبیق داد و می‌توانید طول‌ها و فرینج‌های مختلف را امتحان کنید. برای اینکه به نگهداری کمتری نیاز باشد، آن را کوتاه کنید. اگر مردی هستید که خواهان استایلی مدرن روی یک مدل کلاسیک هستید، به آن تیپر فید یا آندرکات اضافه کنید.

29. ساید پارت با موهای موج‌دار کوتاه (Side Parted with Short Wavy Hair)

موهای موج‌دار می‌تواند با مدل موهای مردانه مختلف مطابقت داشته باشد، اما کوتاه نگه داشتن آن نیاز به نگهداری کمتری دارد. یک انتخاب محبوب این است که در بالا قدری موها را بلند نگه دارید تا بتوانید الگوی طبیعی موهای خود را نشان دهید، اما آن را با کناره‌ها و پشت کوتاه برای یک رویکرد جدید و مدرن ترکیب کنید. موهای موج‌دار کوتاه با کناره فید یک گزینه جذاب است. کناره‌های شیک حتی ساده‌ترین مدل‌ها را مرتب نشان می‌دهد و جلا می‌دهد. قسمت کناری نگاه‌ها را به سمت موهای شما می‌کشاند و ویژگی‌های صورت‌تان را برجسته می‌کند. همچنین می‌تواند روی موهای بلندتر نیز چشمگیر به نظر برسد، بنابراین کوتاه نگه داشتن آن کمتر به چشم می‌آید و برای استفاده روزمره مناسب است.

30. تیپر فید با اسلیک بک (Taper Fade with Slick Back)

تعداد کمی از ترکیب مدل‎ها با هم خوب می‌شوند، مانند مدل موی تیپر فید و مدل نرم و صاف به عقب. نرم و صاف به عقب یک مدل موی مردانه جاودانه است که می‌تواند ظاهری آراسته ایجاد کند و برای آقایان علاقه‌مند به استایل عالیست. برای انواع موها با طول‌های مختلف مناسب است و با شانه زدن موها و استفاده از محصولات مو برای فیکس نگه داشتن و ایجاد جلوه‌ای براق، به داشتن ظاهری شیک کمک می‌کند. همراه کردن آن با تیپر فید یک لبه مدرن به یک مدل کلاسیک اضافه می‌کند. موها به تدریج در طرفین و پشت کوتاه می‌شوند.

31. مدل بوچ (Butch Cut)

مدل موی بوچ یکی از ساده‌ترین مدل موهای مردانه است، اما این بخشی از جذابیت آن است. به نگهداری زیادی نیاز ندارد، ظاهری مردانه دارد و به راحتی رشد می‌کند. مدل مو در قسمت بالا، پشت و پهلوها دارای طول یکنواخت، معمولاً حدود یک چهارم اینچ، است. بسیاری از مردان سادگی ظاهر را می‌پسندند و این که طول موها یکسان است رشد را آسان می‌کند. گفته می‌شود، می‌توان آن را کمی برای مطابقت با ترجیحات شخصی تغییر داد. ازجمله موها کمی بلندتر در بالا یا افزودن تیپر فید به آن.

32. اسکین فید (Skin Fade)

فید پوستی یکی از محسوس‌ترین فید‌ها است زیرا سطح پوست سر نمایان می‌شود. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که می‌خواهند با مدل موی خود کنتراست ایجاد کنند، از بالای سر تا پشت و پهلوها تفاوت مشخصی در طول وجود دارد. فیدها جذاب هستند زیرا می‌توانند موها را مرتب و براق نشان دهند و حالت دادن را آسان‌تر کنند. ساختاری که فید ایجاد می‌کند نیز می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و توجه را به بالای سر جلب کند و آن را پرتر و حجیم‌تر نشان دهد. فید را می‌توان به اکثر مدل‌های موی مردانه اضافه کرد و با تمام انواع مو سازگار است.

33. شورت افرو (Short Afro)

وقتی صحبت از مدل موی مردانه می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما برای کسانی که می‌خواهند بافت طبیعی موی خود و ظاهری بی‌دردسر داشته باشند، مدل افرو قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. این مدل مو نه تنها حجم مو را افزایش می‌دهد، بلکه می‌تواند سبکی گویا و پرغرور باشد. به علاوه، طول کوتاه‌تر به معنای صرف زمان کمتر برای نظافت است و آن را به گزینه‌ای عالی برای مردان پرکار تبدیل می‌کند.

34. دیسکانکتد آندرکات (Disconnected Undercut)

برای مردانی که به دنبال طرحی جسورانه برای مدل موی خود هستند، دیسکانکتد آندرکات یا آندرکات منقطع گزینه بسیار خوبی است. این مدل موی شیک مردانه دارای کناره‌های تراشیده و موهای بلندتر در بالا است و ظاهری منحصر به فرد و شیک ایجاد می‌کند که مطمئناً توجهات را برمی انگیزد. نه تنها یک انتخاب تأثیرگذار است، بلکه پرکاربرد است و با سبک‌ها و مناسبت‌های مختلف سازگار می‌شود. به علاوه، کاملاً با ریش هماهنگ می‌شود و به هر شکل صورتی، حس خاصی می‌بخشد. چه بخواهید ظاهر روزمره خود را بهبود ببخشید یا در یک رویداد خاص اظهار نظر کنید، آندرکات منقطع مدلی است که به شما احساس اعتماد به نفس و مد روز می‌دهد.

35. مید فید با موهای براشد بک (Mid Fade with Brushed Back Hair)

این مدل مو ترکیبی برنده است که اعتماد به نفس و حالت را به شما القا می‌کند. این مدل موی کلاسیک هم مردانه و هم آراسته است و ظاهری مرتب و آراسته ایجاد می‌کند که برای هر موقعیتی عالی است. با شانه زدن موها به سمت عقب می‌توانید حجم موها را افزایش دهید و ظاهری براق و مدرن داشته باشید. در همین حال، مید فید عنصر جوانی را به ظاهر شما اضافه می‌کند و تضادی بین بالای سر و پهلوها ایجاد می‌کند. از همه مهمتر اینکه نیاز به نگهداری کمی دارد و برای کسانی که موهای مجعد دارند مناسب است.

36. های فید با هارد پارت (High Fade with Hard Part)

یک مدل موی مردانه عالیست که شیک و باکلاس است. این ترکیب نه تنها بی‌دردسر و جذاب است، بلکه پرکاربرد و با انواع مو سازگار است. البته، بخش سخت، نشان می‌دهد که دارای یک خط تراشیده بی‌عیب و نقص است که ظاهری جسورانه به ظاهر کلی شما می‌بخشد. با این حال، جفت شدن آن با های فید، استایل را به سطح بالاتری می‌برد، وضوح قسمت کناری را برجسته می‌کند و ظاهری شیک و مرتب ایجاد می‌کند.

37. ساید پارت (Side Part)

ساید پارت یک افزودنی فوق‌العاده برای هر مدل موی مردانه است و ظاهری شیک به آن می‌بخشد. از میان مزایای جانبی فراوان، بسیار کاربردی است و می‌توان آن را روی انواع موها با طول مختلف انجام داد. می‌تواند ویژگی‌های صورت را برجسته کند. زمانی که روی موهای کوتاه‌تر ایجاد می‌شود ظاهری مردانه دارد و برای استفاده روزمره مناسب است. با موهای بلندتر می‌تواند دراماتیک‌تر و شیک‌تر به نظر برسد و برای مردی که می‌خواهد اظهارنظر کند جذاب‌تر به نظر برسد.

38. بازکات (Buzz Cut)

این مدل مو یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های موی مردانه به حساب می‌آید که برای دهه‌ها جزء اصلی بوده است. با طول کوتاه و خطوط تمیز خود، انتخابی عالی برای کسانی است که مدل مویی کم‌مراقبت می‌خواهند که همچنان جذاب و مرتب به نظر برسد. یکی از چیزهای مهم در مورد بازکات تطبیق‌پذیری آن است. فرقی نمی‌کند موهای ضخیم، نازک، موج‌دار یا مجعد داشته باشید، این مدل را می‌توان متناسب با استایل شخصی شما تطبیق داد. و اگر به دنبال یک چرخش مدرن‌تر و هیجان‌انگیز در بازکات کلاسیک هستید، می‌توانید بازکات فید را انتخاب کنید.

39. مدل ادگار (Edgar Haircut)

مدل موی ادگار که به آن مدل موی تاکواش نیز گفته می‌شود، مدل مویی است که بحث‌هایی را در بین مردان ایجاد می‌کند. ویژگی قابل توجه ادگار یک خط لبه مستقیم است که از عرض پیشانی می‌گذرد. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه است که مورد علاقه پسران نوجوان لاتین و اسپانیایی‌تبار و همچنین ادگار مارتینز است و اغلب مدل مکزیکی مدل موی سزار نامیده می‌شود. ممکن است مدل موی جیم کری در فیلم احمق و احمق‌تر را به ذهن بیاورد، اما ادگار انتخابی شیک و پرکاربرد است.

40. فاکس هوک با آندرکات (Faux Hawk with Undercut)

اگر به دنبال یک مدل موی مردانه جسور و یکی از سرکش‌ترین مدل‌های موی مردانه هستید، فاکس هوک می‌تواند ظاهر مناسبی برای شما باشد. برخلاف موهوک سنتی که نیاز به تراشیدن کناره‌ها و پشت دارد، فاکس هوک به دلیل ظاهر ترکیبی آن بسیار همگن‌تر است. با موهای بلندتر در قسمت بالا نسبت به کناره‌ها و پشت، می‌توانید بدون افراط و تفریط به ظاهری جذاب و شیک دست پیدا کنید. اما چیزی که واقعاً فاکس‌هوک را متمایز می‌کند، تطبیق‌پذیری استایل است. می‌توانید آن را با رنگ‌های مختلف یا حتی آندرکات ست کنید، که در عین از بین بردن وزن موهایتان، حس جوانی به موهایتان می‌بخشد.

41. تکسچرد فرینج (Textured Fringe)

اگر می‌خواهید ظاهر خود را تغییر دهید و انرژی جوانی را به ظاهر خود بیاورید، تکسچرد فرینج را امتحان کنید. این مدل موی مردانه ظاهری نامرتب ایجاد می‌کند که حال و هوای آرامی دارد. نکته کلیدی در مورد این مدل، داشتن طول مناسب است، موهای خیلی بلند ممکن است ناراحت‌کننده باشند و موهای خیلی کوتاه می‌توانند ناهموار به نظر برسند. بهترین طول مو درست بالا یا زیر خط ابرو است. افزودن رنگ به کناره‌ها می‌تواند به موهای شما ساختار بیافزاید و تضاد ظریفی را با قسمت بالایی ایجاد کند. با فرینج حاشیه‌دار، ویژگی‌های صورت خود را برجسته می‌کنید و بازیگوشی و جذابیت خود را به نمایش می‌گذارید.

42. فرنچ کراپ (French Crop)

فرنچ کراپ یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه است، اما ویژگی بارز آن فرینج است. فرینج افزودنی فوق‌العاده‌ای برای هر مدل مویی است زیرا می‌تواند آن را جذاب کند، چهره شما را متحول کند و ویژگی‌های صورت شما را برجسته کند. طول موها در بالا، پشت و کناره‌ها باید همه نسبتاً یکسان باشند، اما فرینج بلندتر است که کنتراست ایجاد می‌کند. می‌توان آن را متناسب با استایل و فرم صورت و انواع موی مختلف تطبیق داد.

43. آیوی لیگ (Ivy League)

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای آقایان، آیوی لیگ است. دلیل نام‌گذاری این مدل این است که اولین بار در مدارس آیوی لیگ ظاهر شد. موها در بالا کمی بلندتر و پشت و پهلوها کوتاه‌تر هستند. ظاهری آراسته و به طور سنتی مردانه ایجاد می‌کند و یک مدل کم‌مراقبت است، آسان است و زمان کمی برای حالت‌دهی نیاز دارد. آیوی لیگ را می‌توان روی انواع موها و مطابق با ترجیح شما پیاده کرد، شامل افزودن فید، آندرکات یا قسمت جانبی.

44. لو تیپر فید (Low Taper Fade)

مدل موی فید یک مدل موی ظریف و پرکاربرد است که درست از بالای گوش‌ها شروع می‌شود. بر خلاف سایر فید‌ها که پوست بیشتری را نمایان می‌کنند، در لو تیپر فید به تدریج موها از قسمت پایین سر کوتاه می‌شوند. این انتخابی عالی برای افزودن کنتراست و ساختار ظریف به مدل موی مردانه است. این فید با تمام انواع مو به خوبی هماهنگ می‌شود و می‌توان آن را مطابق میل شما تنظیم کرد، چه سبکی جاودانه مانند آیوی لیگ یا چیزی جسورانه‌تر را ترجیح دهید.

45. مدل موی مکزیکی (Mexican Haircut)

مدل موی مکزیکی طیف گسترده‌ای از مدل‌های مو را برای انتخاب فراهم می‌کند. بسته به بافت مو، فرم صورت و مدل مورد نظرتان، می‌توانید نسخه ایده‌آلی را که بیشتر به شما می‌آید پیدا کنید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مکزیکی، مدل موی ادگار است که به سزار مکزیکی نیز معروف است، دارای یک فرینج کوتاه و موهای کوتاه در بالای سر است که با های اسکین فید همراه است.

46. مدل موی تو بلاک (Two Block Haircut)

مدل موی دو تکه یک مدل موی کره‌ای است که اخیراً در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است و با داشتن شکل دو تکه مشخص می‌شود. یک بخش بالای سر که بلندتر است و بخش دوم در پشت و کناره‌ها که کوتاه‌ترند. می‌توان آن را به روش‌های مختلفی مدل داد. هرچه موهای بالایی بلندتر باشند، کنتراست بیشتر است. شیک و جذاب، یکی از جوان‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های موی مردانه است.

47. مدل موی ویوی 360 (360 Waves Haircut)

امواج یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه برای موهای با بافت آفریقایی هستند. این امواج به گونه‌ای ایجاد می‌شوند که ظاهری موج‌دار داشته باشند و می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله 180 موج یا 360 موج انجام شوند. جذابیت 360 موج که کل سر را می‌پوشاند، این است که می‌توانند خط موی شما را مشخص کنند. این مدل فوق‌العاده کاربردی است و با اولویت شما سازگار می‌شود، از جمله افزودن عناصر مدرن به ظاهر، مانند یک خط یا فید. همچنین یک مدل موی فوق‌العاده برای کاهش جعدها است که موها را سالم و براق می‌کند.

48. مدل موی بول (Bowl Haircut)

مدل بول یا کاسه‌ای یکی از جسورانه‌ترین مدل‌های موی مردانه است که با موهایی با طول یکسان در اطراف سر و حاشیه کوتاه مشخص می‌شود. این مدل کمی شهرت بدی دارد که به دهه‌های قبل مربوط می‌شود. این ظاهر قارچ‌مانند، جسورانه اما چالش‌برانگیز بود، به همین دلیل است که رویکرد مدرن بسیار جذاب و راحت‌تر است و می‌تواند احساس مردانه و تازگی داشته باشد. همچنین می‌توان آن را با کناره‌های منقطع یا فید همراه کرد تا ظاهری مدرن و شخصی به آن ببخشد.

49. مدل موی جندر نچرال (Gender Neutral Haircut)

مدل موی جندر نچرال از نظر جنسیتی یک مدل موی همه‌منظوره است برای همه افراد، صرف نظر از جنسیت، به خوبی می‌نشیند. امکان سفارشی‌سازی بر اساس ترجیحات شخصی، از جمله با طول‌ها و انواع مختلف مو را فراهم می‌کند. این مدل می‌تواند مدل مولت مدرن یا مدل کاسه‌ای باشد که معمولاً طول کوتاه تا متوسط دارد. علاوه بر این، می‌توان سبک‌های مختلف فرینج و چتری را اضافه کرد که به زیبایی دور چهره را قاب می‌کنند و ویژگی‌های صورت را برجسته می‌کنند.

50. وت کامب اوور (Wet Comb Over)

کامب اوور یکی از کلاسیک‌ترین مدل موهای مردانه در تمام سنین است. می‌توان آن را روی تمام انواع مو انجام داد و برای افرادی که موهای نازک دارند یا خط رویش موی عقب رفته، عالی است. کامب اوور با برس کشیدن یا شانه کردن موها به یک طرف حاصل می‌شود. استادانه به نظر می‌رسد و می‌توان آن را با فید، مانند لو تیپر فید، همراه کرد تا ساختاریافته‌تر شود و کنتراست ظریفی را با موهای بالا و پشت و کناره‌ها ایجاد کند. برای فیکس بهتر موها، می‌توانید مدل موی خیس را انتخاب کنید که با استفاده از یک محصول خیس مانند ژل یا موس، موها صاف می‌شوند.

51. مدل موی پروفشنال (Professional Haircut)

اگر می‌خواهید مدل موی ساده، کلاسیک و مرتبی داشته باشید، به یک مدل موی پروفشنال نیاز دارید. این ظاهری است که برای همه موقعیت‌ها، از جمله محیط کاری، اتاق هیئت مدیره و مصاحبه‌های شغلی ایده‌آل است. چندین مدل در دسته مدل‌های پرفشنال مردانه قرار می‌گیرند، اما معمولاً موهایی کوتاه در پشت و پهلو و کمی بلندتر در بالا دارند. شما یک مدل موی ساده اما شیک لازم دارید که متناسب با نوع موی شما باشد. فرق کج کلاسیک حالتی ایده‌آل است و استادانه و آراسته به نظر می‌رسد.

52. کامب اوور فید (Comb Over Fade)

کامب اوور یک مدل موی مردانه کلاسیک و محبوب است. با شانه زدن مو به یک طرف و حجم دادن به مو ایجاد می‌شود. این مدل مو جذاب است زیرا مو پر و حجیم به نظر می‌رسد و روی انواع مو کار می‌کند. کامب اوور برای کسانی که موهای نازک دارند نیز فوق‌العاده است. ساده، مردانه و پرکاربرد است. افزودن عناصر مدرن مانند فید به این سبک جاودانه، آن را جذاب‌تر می‌کند. جذابیت فید این است که به تدریج موهای پشت و کناره‌ها کوتاه می‌شوند و تضاد ظریفی با موهای بالا ایجاد می‌کند. یک گزینه ایده‌آل برای ساختار مدل موی شما که می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد.

53. طراحی روی مو (Hair Design)

یکی از برجسته‌ترین گزینه‌ها برای موهای شما طراحی روی مو است. جذابیت این ظاهر این است که می‌توان آن را به تمام مدل‌های مو اضافه کرد و به شما امکان می‌دهد با موهای خودتان سرگرم شوید. می‌تواند چیزهای ساده مانند خطوط و زوایای تیز باشد، یا آثار هنری استادانه، از جمله الماس یا شکل قلب. این مدل موی عالی برای مردانی است که چیزی متفاوت می‌خواهند. می‌توانید آن را روی مدل‌های کوتاه مانند بازکات پیاده کنید یا طراحی مو را با فرهای حجیم همراه کنید. انتخاب باشماست!

54. مدل موی اروپایی (European Haircut)

مدل موی اروپایی به این دلیل نامگذاری شد که مردان اروپایی از آن الهام گرفتند. بسیاری از سبک‌های مختلف در این دسته قرار می‌گیرند، از جمله نرم و صاف به عقب، آندرکات مقطع، پومپادور و شانه زدن به عقب. ظاهر نهایی اغلب شیک و جذاب است. مدل موی مردانه‌ای که انتخاب می‌کنید به ترجیحات، طول و نوع موی شما بستگی دارد.

55. مدل موی راکابیلی (Rockabilly Haircut)

مدل موی راکابیلی قدیمی و جذاب است. اولین بار در دهه 50 مد شد. مدل مویی براق و صاف است که با استفاده از ژل یا پماد به دست می‌آید. موها در بالا و پهلو بلندتر و در پشت کوتاه هستند. در جلو غالباً با پومپادور یا کویف حجیم است. جذابیت این مدل این است که می‌توان آن را با ترجیحات تطبیق داد، از جمله همراه کردن آن با فید یا آندرکات منقطع برای ظاهری مدرن‌تر. می‌توانید جلوی سر را حجیم کنید، بستگی به این دارد که می‌خواهید ظاهر چه قدر دراماتیک باشد. این مدل موی مردانه روی تمام انواع مو کار می‌کند و بسیار جذاب است.

56. شیود سایدز (Shaved Sides)

شیود سایدز یا کناره‌های تراشیده یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی مردانه است و می‌توان آن را به هر مدل مویی اضافه کرد یا آن را برای ایجاد کنتراست با موهای بالای سر، پشت و پهلوها اضافه کرد. جذابیت پهلوهای تراشیده شده این است که روی تمام انواع مو قابل اجراست و می‌توانید قد موهای بالای سر را تغییر دهید. برای از بین بردن وزن موهای ضخیم و مجعد عالیست و می‌تواند زمان رسیدگی روزانه را کاهش دهد. کناره‌های تراشیده نیاز به نگهداری دارند و باید مرتباً به آرایشگر مراجعه کنید تا پهلوها را کوتاه نگه دارید، با این وجود، یک مدل موی ساده است که به راحتی حالت داده می‌شود و می‌تواند ظاهری جذاب به شما بدهد.

57. مدل اسکالت (Skullet)

شیک و جذاب، مدل موی جمجمه برای همه مناسب نیست، اما برای مردانی که می‌خواهند خود را بین مردم متمایز کنند، ایده‌آل است. این مدل موی مردانه با ظاهری خلافکارانه، ترکیبی است از مولت و تراشیدن کامل موی سر، طرفین و تاج سر اغلب تراشیده شده و یک تکه موی بلند در پشت باقی می‌ماند. این مدل می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و برای همه مناسب نیست، اما می‌توان آن را با تمام انواع مو تطبیق داد و می‌توانید طول آن را تغییر دهید. این ظاهری عالی برای کسانی است که خواهان یک مدل موی سرکش و جسورانه هستند و می‌خواهند خود را ابراز کنند.

58. میدل پارت (Middle Part)

جداسازی قسمت میانی نسبت به سایر قسمت‌ها چالش‌برانگیزتر است اما می‌تواند ظاهری کاربردی و شیک ایجاد کند. جذابیت این جداسازی این است که می‌توان با موهایی با هر طول و جنسی کار کرد. همچنین می‌توان آن را با مدل موی انتخابی خود همراه کرد یا با چتری در یک رویکرد نرم‌تر و ظریف‌تر حالت داد. می‌توانید موها را پشت گوش قرار دهید که ویژگی‌های صورت شما را برجسته می‌کند. نکته منفی این است که این مدل موی مردانه برای افرادی که دارای نامتقارنی‌های فیزیکی هستند قابل استفاده نیست و هر گونه نقصی را بیشتر نمایان می‌کند. همچنین برای همه صورت ها جذاب نبوده و فقط برای چند شکل خاص صورت مناسب است.

59. کامب اوور (Comb Over)

یکی از کلاسیک‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌های موی مردانه، بدون شک شانه زدن است. این سبک با شانه زدن موها به یک طرف سر و ایجاد ظاهری پرتر و حجیم‌تر در قسمت بالا به دست می‌آید. این یک استایل مناسب برای مناسبت‌های مختلف است زیرا با لباس‌های رسمی و ظاهر غیررسمی عالی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، شانه زدن به راحتی انجام می‌شود و روی انواع موها به خوبی کار می‌کند. این یک مدل مردانه است و می‌تواند مطابق با ترجیحات شما تنظیم شود، مانند افزودن فید.

60. فرهای طبیعی با طول موی متوسط (Medium Lenght Natural Curls)

فرهای طبیعی چنین عنصر جالبی هستند. هنگامی که موها قد متوسطی دارند، فوق‌العاده هستند و راه‌های مختلفی برای استایل دادن به آنها وجود دارد، از جمله رها گذاشتن آنها که می‌تواند ظاهری بسیار چشمگیر ایجاد کند. همچنین حالت دادن‌شان بسیار آسان‌تر از زمانی است که موها بلند باشند و برای نگهداری آن نیازی به تلاش زیادی نیست. موهای فر به طرز اعجاب‌آوری چند منظوره هستند. بسیاری از مدل‌های موی مردانه می‌توانند بافت طبیعی موی شما را برجسته کنند یا به اضافه کردن یک عنصر مدرن و جدید، به عنوان مثال فید یا آندرکات، به ظاهر شما کمک کنند.

61. برست فید (Burst Fade)

برست فید یک مدل موی مردانه محبوب و چندمنظوره است که می‌تواند با توجه به بافت و طول موهای مختلف تغییر یابد. در این مدل، موها در اطراف گوش و پشت سر به مرور محو می‎شوند که در نتیجه یک نیم دایره ایجاد می‌کنند. این مدل با اندازه موهای متوسط ​​باعث می‏شود تا شما بتوانید موهایی که در بالای سر خود دارید را بیشتر نشان دهید. در نتیجه توجه بیشتری به حالت محوشدگی و فید مو جلب می‏شود و یک استایل بسیار شیک ایجاد می‏کند. همچنین استایلهای زیادی با این حالت فید همخوانی دارند؛ برای کسانی که یاغی هستند، چیزی شبیه به موهاوک بهترین گزینه است. البته این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از استایلی معمولی‏تر نیز استفاده کنید.

62. کِرتِنز (Curtains)

مدل موی کرتنز چندین دهه است که از محبوبیت خوبی برخوردار بوده است، اما اخیراً محبوبیت این مدل مو بسیار بیشتر شده است. دلیل این محبوبیت این است که این مدل مو می‌تواند یک ظاهر جذاب ایجاد کند و با بافت و طول موهای مختلف بسیار قابل تطبیق است. این مدل توسط یک فَرق (خط) تعریف می‌شود، که اغلب در بخش میانی موها قرار دارد، اما همچنین می‌تواند در کنار قرار گیرد. نحوه برش موها توجه را به صورت و چشم‌ها جلب می‌کند. یک جنبه دیگر جذابیت این مدل مو آن است که می‌توانید آن را به سبک و شکل صورت خود سفارشی سازی کنید، که گزینه ای عالی محسوب می شود زیرا می‌توانید با فَرق‎های متفاوت و طول موهایتان بازی کنید. این مدل همچنین نیاز به نگهداری کمی دارد و فقط باید آن را مرتب نگه دارید.

63. توئیست (Hair Twist)

اگر به دنبال یک ظاهر کارآمد و متفاوت هستید، توئیست مناسب شماست. این مدل مو، مناسب موهای با بافت آفریقایی است که می‌تواند به جلوگیری از شکستگی موها کمک کند و در عین حال، حلقه ‎های ایجاد شده در موها را مرتب کند. همچنین می‌تواند به سلامت موها کمک کند. ایجاد مدل توئیست نسبت به برخی از مدلهای دیگر بِرِید (یا همان حلقه‏ های بافتنی) بسیار آسانتر است. انواع مختلفی از توئیست وجود دارد که به شما امکان می‌دهد گزینه‌ای را انتخاب کنید که بهترین کاربرد با بافت و طول موهای شما را دارد. این مدل موی مردانه چندمنظوره است که به ویژه با موهای متوسط بسیار خوب به نظر می‌آید و به دست آوردن یک ظاهر پرحجم و خنک را تسهیل می‌کند. این مدل مو به شما امکان می‌دهد پیچش‏های ضخیمی ایجاد کنید، و این در حالیست که آماده کردن این مدل مو حتی برای لاک های بلند کار دشواری نیست.

64. کرلی فرینج (Curly Fringe)

گزینه‌های زیادی برای مدل‌های موی فرینج وجود دارد، اما اگر موهای نرم و لَخت دارید، بهترین گزینه این است که مدل موی کرلی فرینج یا فرینج فرفری را امتحان کنید. این مدل مو بدون شک یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها است؛ شیوه‌ای که موهای فرفری روی صورت شما می‌افتند، می‌تواند باعث شود ظاهر شما جوانتر به نظر برسد. اگر اجازه بدهید که استایل موهای شما مرتب نباشد، طبعا حجم موی شما برجسته شده و یک به شما یک ظاهر ریلکس و باحال می‏دهد.مدل موی فرفری همچنین می‌تواند خط فک و گونه‏ های شما را برجسته کند و با توجه به شکل صورت و طول موهای شما تنظیم شود. به یاد داشته باشید که ممکن است اعمال موهای فرفری سبب شوند که موهای شما کوتاهتر از آن چیزی به نظر برسند که در واقعیت هستند.

65. مدل موی افروی مدیوم (Medium Length Afro)

بدون شک، نمی‌توان انکار کرد که مدل‌های کوتاه برای مردان جذابیت خاصی به همراه دارند، اما مدل موی آفرو مدیوم مسلما ارزش امتحان کردن را دارد مخصوصا اگر به دنبال تغییر هستید. بلندی این مدل مو نشان از سرزندگی است که با حجم زیاد مو و بافت همراه است. وقتی با یک خط یا فید ترکیب می‌شود، مدل موی آفرو مدیوم تضاد جالبی بین بالای سر و کناره‌ها ایجاد می‌کند، که منجر به یک ظاهر متمایز می‌شود.

66. مدل موی شگ (Shag)

شگ یک مدل موی فوق‌العاده برای خاطره بازی با دهه 70 میلادی است. این مدل مو بین طرفداران راک و مد و فشن بسیار محبوب است، این استایل غیرمنظم و بهم‏ریخته نشان دهنده ظاهری قدیمی است. این مدل شامل موهای بهم ریخته، لایه‌های بهم ریخته‏ی مو و یک قسمت بالایی پرتراکم است و می‌توان آن را برای بافت‌ها و طول‌های مختلف مو سفارشی سازی کرد. این مدل مو با موهای متوسط ​​در مقایسه با موهای بلندتر توجهات کمتری را به خود جلب می‎کند و همینطور اجرای آن راحت‌تر است. این مدل مو مردانه است و برای هر شکل صورتی مناسب بوده و ظاهری دلچسب و بافت‌دار ایجاد می‌کند، اما مناسب هر مرد نیست و ممکن است در محیط‌های کاری به دلیل ظاهر ناآرام و بهم ریخته‏اش مناسب نباشد.

67. مدل نان‏باینری (Non-Binary Haircut)

کلماتی مثل نان‏باینری اصطلاحی هستند که برای توصیف هویت‌هایی به کار می‌رون که نه زنانه و نه مردانه هستند. در مورد موها، این مدل مو به جنسیت خاصی تعلق ندارد یعنی می‌تواند توسط هر کسی استفاده شود و البته برای مردان و زنان نیز مناسب است. این مدل مو یک مدل مردانه است که می‌تواند تصورات جنسیتی را بشکند و چهره‏ جدیدی از خود تصویر کند. این مدل مو می‌تواند جسور و درخشان باشد، می‌تواند ترکیبی از انواع مدل‌های دیگر باشد مثلا در کناره ها حسابی پرحجم باشد یا با کناره‌های محو شده همراه شود، و همچنین شما می‌توانید این مدل مو را با طول و بافت‌های مختلف آزمایش کنید.

68. مدل موی باکس فید (Box Fade Haircut)

مدل موی باکس فید یک مدل موی مردانه دیگر و جالب و خفن است، و در این مدل، سعی میشود تا شکل یک مربع ایجاد ‌شود. برای این کار، موی کناره‌ها و پشت سر فید می‏شود و موهای بالای سر حجیم نگه داشته می‏شود. بسیاری از مردان ترجیح می‏دهند که مدل موی باکس فید را با مدل موی های تاج بلند مَچ کنند، که شکل مو را بزرگ و برجسته می‌کند. این کار باعث می شود تا به موهایتان حجم بخشیده و کاری کنید که موهایتان ضخیم و پر به نظر برسند. این مدل مو بهترین نتایج را در موهای بسیار مجعد یا با بافت آفریقایی به خود می‌گیرد، زیرا در موهای صاف به نظر خشک و بی‌جان می‌رسد.

69. مدل موی ماپ (Mop Hairstyle)

مدل موی ماپ ابتدا در دهه 60 محبوب شد، اما به دلیل آسان بودن و ایجاد ظاهری آرام و بی‌همتا، همچنان یک مدل موی محبوب است. این مدل موی مردانه بر روی موهای متوسط ​​تا بلند ایجاد می‌شود و با یک دسته مو که پیشانی و چشمان را می‌پوشاند کامل می‌شود. با این حال، می‌توانید با دسته موی جلو را به سمت یکی از طرفین بیاندازید یا آن را در میانه نگه دارید تا ظاهر مدرن تری بسازید. این مدل می‌تواند بر روی تمام بافت‌های مو اجرا شود، اما بر روی موهای موجی یا مجعد بیشترین زیبایی را دارد زیرا می‌تواند برش را نرم کرده و جذابیتی دوچندان داشته باشد. مدل موی ماپ دارای ظاهری بسیار جوان پسند است که آن را به یک مدل موی محبوب برای مردان جوان تبدیل کرده است.

70. مدل موی تکسچرد متوسط ​​( Medium Length Textured Hair)

داشتن مدل موی با اندازه متوسط ​​یک انتخاب عالی برای کسانی است که برای آزادی در استایل دادن به موهای خود ارزش بسیاری قائل هستند. با توجه به اندازه‏ موهایتان، می‏توانید استایل‏های مختلفی را آزمایش کنید و حتی می‏توانید این مدل را با فید ترکیب کنید تا استایل متفاوتی ایجاد کنید. حالت دادن مو به سمت بالا یکی از ترفندهایی است که مو را پرتراکم‌تر به نظر می‏رساند و صورت را بیشتر برجسته می‌کند. اگر ترجیح می‌دهید طبیعی‏تر به نظر برسید، می‌توانید ظاهر “همین الان از تخته خواب بلند شده ‏ام” را انتخاب کنید. مدل موی متوسط ​​مردانه به شما این امکان را می‌دهد که با حفظ نگهداری مناسب موهایتان، بافت موی خود را به نمایش بگذارید. این مدل همچنین با موهای لایه‌ای نیز به خوبی همخوانی دارد و به آن حجم مناسبی می‌دهد و مانع این می‏شود که موهایتان تخت و بی‌جان به نظر بیایند.

71. سوپینگ فرینج (Swooping fringe)

مدل فرینج روی مردان عالی به نظر می‌آید زیرا می‌تواند ساده‌ترین برش‏ها را جذاب‏تر کند. به طور معمول، یکی از مدل‌های موی مردانه جسور و مدرنی که می‌توانید امتحان کنید، مدل موهای سوپینگ فرینج است که مقداری از چهره‌تان را می‏پوشاند. این مدل خاص است و توجه همگان را به شما جلب می‌کند. همچنین می‌تواند سیاهی پوست (لکه) یا عیوب مشابه را مخفی کند. طول و حجم این نوع فرینج سبب شده که این اجرا و نگهداری این مدل مو مقداری سخت باشد، و مدام باید به آن رسیدگی شود. شما همچنین می‏توانید موهای خود مقداری اصلاح کنید تا مزاحم چشمانتان نشوند. با این حال، این مدل مو نیازمند توجه است ولی در عین حال، چیزهای زیادی راجع به شخصیت شما خواهد گفت.

72. مدل موی تیک‏تاک (Tiktok Haircut)

ترندهای مختلفی که از اپلیکیشن تیک‎تاک شروع شده و در سراسر جهان پخش شده‏ اند، سبب شده که این اپلیکیشن به یک دورهمی برای دوستداران زیبایی و مد تبدیل شود. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه در میان ترندهای تیک‌تاک مدل موی کرتن بنگ است. این مدل مو ظاهری ریلکس به شما می‎دهد که بیشتر یادآور سبک موسیقی گرانج در دهه 90 میلادی است. این مدل نه تنها چندمنظوره است، بلکه می‏توان در هر حالتی و با هراندازه مویی آن را اعمال کرد، که در نتیجه‎ آن، چهره‎ شما در قابی از مو قرار گرفته و توجهات را به خودش جلب می‏کند. این مدل مو به شما ظاهری جوان و محبوب می‏بخشد. 

73. مدل موی برو فلو (Bro Flow)

مدل موی برو فلو یک مدل موی عالی برای موهای متوسط و بلند است، که حس ریلکس بودن و آزادی به شما می‏دهد. ایجاد این مدل مو کار آسانی است، و در کل فقط کافی است موهای خود را به عقب شانه و سپس آنها را رها کنید تا به صورت طبیعی حالت بگیرند. به این ترتیب، موهایتان مزاحم چشمانتان نخواهند شد. نکته جالب دیگر راجع به این مدل مو این است که نیاز به نگهداری زیادی ندارد، چندمنظوره است، و انواع مو برای اعمال این مدل مناسب هستند، حتی موهای فرفری.

74. مدل موی پمپادور (Pompadour)

مدل موی پمپادور کلاسیک روی حجم مو تاکید دارد که در آن، موهای جلو که بلندتر هستند را به عقب شانه میزنیم و یک حالت ورم کرده به آن می‏دهیم. معمولا کناره ‏ها و  عقب مو کوتاه هستند که این باعث ایجاد یک کانتراست جذاب بین کناره ‏ها و بالای سر میشود. برش مو تمیز و مرتب است. این مدل مو یک مدل موی کلاسیک مردانه است که هیچوقت از مد نمی‏افتد، و از دهه پنجاه تا به امروز بسیار محبوب بوده است. برای مثال، می‏توانید این مدل را با یک فید به سمت بالا در کناره‏ ها و یا کوتاهتر کردن پمپادور مدرن‏تر کنید.

75. مدل موی رینگلت (Ringlets)

رینگلت از بهترین روشها برای خودنمایی بافت مو است. این حلقه های بهم چسبیده باعث می‏شوند که موهای شما ضخیم‏تر و بلندتر به نظر برسند. برای ایجاد یک حس دوستانه ‏تر و همچنین یک ظاهر جوانتر، می‏توانید موهای خود را بلندتر کنید و اجازه دهید که روی صورت شما بریزند. این مدل موی مردانه را می‏توانید با مدلهای دیگر نیز همراه کنید، مانند فید، که در نتیجه‏ آن موهای شکل مرتب‏تری به خود خواهد گرفت و از وزن و حجم آن کاسته خواهد شد. اما بخاطر داشته باشید که رینگلت‏ ها ممکن است خشک شده یا پیچ بخورند؛ بنابراین باید سعی کنید تا همواره موهای خود را مرطوب نگه دارید.

76. مدل موی لاین ‏آپ (Line Up)

مدل موی لاین ‏آپ یک شکل خاص به خط رشد موهای شما می‏دهد، که می‏توان آن را به چند صورت اجرا کرد، مثلا خط صاف با زاویه ‏های تند. این ویژگی ‏ها باعث می‏شوند هر مدل مویی خاص‏تر و جذاب‏تر به نظر برسند و کانتراست زیبایی ایجاد می‏کنند. خیلی از مردان این مدل مو را به خاطر اینکه چندمنظوره بوده و اینکه می‏توان با هراندازه مو آن را اجرا کرد می‎پسندند. بلند نگه داشتن موهای قسمت بالای سر سبب می‏شود که ظاهر شما جدی‏تر بنظر رسیده و یک بالانس در چهره شما ایجاد می‏کند.

77. مدل موی پِرم (Perm)

پرم یک مدل موی پرطرفدار در دهه 80 میلادی بود، زمانیکه هر چیزی که بزرگتر بود بهتر بود. اگرچه حجم مو در مدلهای قدیمی پرم به نظر جذابتر می‏رسید، و این مدل همواره شما را از دیگران متمایز می‏کرد، شکلهای مدرن‏تر این مدل مو به نظر ساده تر می رسند و پروسه اجرای این مدل مو نیز آسیب کمتری به موهای شما می رساند. در این مدل مو، معمولا با کمک مواد شیمیایی ساختار طبیعی مو را از بین می برند، که برخی از پرم سرد و برخی دیگر از پرم داغ استفاده میکنند. در شکلهای مدرن پرم، موهای شما فرفری و خشک نخواهد شد و در نتیجه، میتوانید هر استایلی روی موهایتان اعمال کنید. میتوانید حلقه های بزرگ را امتحان کنید یا اینکه پیچش های از هم وارفته را تست کنید.

78. اسلیک بک با تیپر فید (Slick Back with Taper Fade)

شانه زدن موها به عقب و فید کردن کناره های سر، ترکیبی است که خیلی خوب به هم می‏ آیند. در این مدل مو، ظاهری مدرن، با استایلی جذاب پیدا خواهید کرد که مناسب مردان سخت پسند است. شانه زدن موها به عقب یک روش عالی است که برای هر نوع و اندازه مویی مناسب است، تنها کافیست که موهای جلوی خود را با شانه به عقب حالت دهید. البته برای ایجاد یک حالت رسمی و مرتب، باید از محصولاتی مانند ژل استفاده کنید. اضافه کردن فید در کناره ها نیز باعث میشود که این مدل مو شکل مدرن تری به خود بگیرد. این فید سبب میشود که کناره ها و عقب مو کوتاه بمانند و بلندی جلوی سر شما بیشتر به چشم بیاید. البته شما می توانید اندازه کانتراست و تضاد بین موهای جلوی سر و کناره ها را به دلخواه خود تنظیم کنید.

79. بلوآوت (Blowout)

مدل موی بلوآت یک مدل موی مردانه است که بیشتر به دلیل حجم و ارتفاع آن شناخته می‌شود. کناره‌ها کوتاه نگه داشته می‌شوند و به تدریج محو می‌شوند. جلوی مو به سمت بالا حالت داده می‌شود؛ همچنین می‌توانید از یک ژل مو با نگهدارندگی قوی استفاده کنید تا به شما کمک کند که مو در جای خود بماند. این مدل مو می‌تواند با توجه به بافت‌ها و طول‌های موهای مختلف سفارشی‏ سازی شود، و برای کسانی که می‌خواهند ظاهری معمولی‎تر داشته باشند، بهتر است که موها را در بالای سر کوتاه نگه دارند. شکلهای مدرن‌تر از این مدل مو گاهی اوقات بهم ریخته تر به نظر می رسند که در نتیجه نگهداری آن ها آسان تر است.

80. مدل موی ایبوی (EBoy Haircut)

مدل موی ایبوی یکی از محبوبترین مدلهای موی مردانه است. این مدل از تیک‏تاک و فضای مجازی الهام گرفته شده است، و استایلهای مختلفی از این مدل مو به وجود آمده‏اند، اما معروف ترین نوع این استایلها، با موهایی به اندازه متوسط و لایه هایی از مو اجرا می شود. نوع برش موها سبب میشود تا قابی برای چهره ایجاد شده و آنرا برجسته کند. این مدل مو مورد توجه جوانترهاست. همچنین شما می توانید این مدل مو را با موهای کوتاهتر و برشهای نرم تر نیز امتحان کنید تا ظاهری مرتب تر داشته باشید. تمرکز این مدل مو روی ایجاد یک ظاهر خاص است و معمولا استفاده از رنگ های مختلف به این امر کمک می کنند.

81. مدل موی فلافی (Fluffy Hair)

اینکه چگونه با حالت دادن موهایمان بتوانیم مدل و بافت موهایمان را بهبود ببخشیم، مهارتی است که همگی به آن نیاز داریم. موهای فلافی یکی از جذابترین شکلهای مو است چراکه سبب میشود موهای شما پر و ضخیم بنظر برسند. این مدل مو آزاد است و به بالا و پایین حرکت می کند، حجم ایجاد میکند، و ظاهری طبیعی دارد. این مدل مو را می توانید به شکلهای مختلفی ایجاد کنید، مثلا با سشوار موهایتان را از بالا به پایین حالت داده و از مواد حجم دهنده نیز استفاده کنید. مدل موی فلافی می تواند کوتاه یا بلند باشد، و با استایل و مدلهای دیگر مو نیز همخوانی بسیاری دارد.

82. مدل موی فلت تاپ (Flat Top)

مدل موی فلت تاپ برای آن دسته از مردانی است که میخواهند خاص به نظر برسند. موی بالای سر بلند و پرحجم است، این درحالیست که کناره و پشت سر کوتاه هستند. بسته به این که چه میزان حجم را می پسندید، باید به خاطر داشته باشید که هر چه موهایتان بلندتر باشد، ظاهر شما خاص تر میشود و البته نگهداری از موهایتان نیز دشوارتر خواهد بود. این مدل مو ظاهری جذاب به شما می بخشد و با این مدل مو، می توانید حجم موی خود را به رخ دیگران بکشید. این مدل موی مردانه از دهه 50 به این سو محبوب بوده است، شما می توانید همان شکل سنتی این مدل را حفظ کرده یا اینکه شکلی مدرن تر به آن ببخشید.

83. مدل موی فراستد تیپ (Frosted Tip Hairstyle)

در سالهای اخیر، شاهد این هستیم که مدل موهای بسیاری که در دهه 90 محبوب بوده اند دوباره مورد توجه قرار گرفته اند، و مدل موی فراستد تیپ یکی از آنهاست. این مدل توسط بسیاری از سلبریتی ها به مردم شناسانده شد، که در آن این افراد نوک موهای خود را بلیچ کرده و آن را به رنگ بلوند تغییر دادند تا با قسمتهای دیگر موهایشان تضاد پیدا کند. همچنین در این مدل، سعی شد نوک موها مانند نیزه به نظر برسند. شکلهای مدرن این مدل مو بسیار چندمنظوره هستند و با استفاده از ژل مو، سعی دارند تا ظاهری نرم و پف کرده ایجاد کنند. تمرکز روی نوک موها سبب میشود که کلیت مو به نظر حجیم و ضخیم به نظر برسد. رنگی بودن نوک موها را نیز می توان روی موهای با اندازه های مختلف امتحان کرد.

84. هارد پارت با کوئیف (Hard Part with Quiff)

مدل موی هارد پارت با کوئیف یک ترکیب عالی برای یک جنتلمن واقعی است. این مدل مو برای مدت‏های طولانی در میان مردان محبوب بوده است؛ در این مدل، موها به سمت بالا و سپس عقب شانه می‏شوند. می توان این مدل مو را با استایلهای مختلفی حالت داد، که از آن جمله میتوان به کناره های کوتاه اشاره کرد. کوتاه کردن کناره های مو سبب می شود ظاهری فرد مرتب‏تر به نظر برسد و ظاهری مردانه‏ تر به خود بگیرد. نام دیگر کناره های کوتاه در اصطلاحات آرایشگری، هارد پارت است، که اشاره به خطوط صافی دارد که قسمت بالای سر را از کناره ها جدا می سازد. می توان این خط را در کنار سر ایجاد کرد و با موهای مختلف و کوتاه و بلند امتحان کرد، تا به استایل دلخواه رسید.

85. مدل موی دیشولد (Disheveled Hairstyle)

اگر شما از آن مردانی هستید که موهای خیلی مرتب را نمی‏پسندید و دوست دارید تا ظاهری دوستانه داشته باشید، مدل موی دیشولد یا ژولیده انتخاب مناسبی برای شماست. با این مدل مو، انگار شما همین الان از رختخواب بلند شده اید، اما با این حال، یک حس جذابیتی به همراه ظاهر جذاب شما را همراهی خواهد کرد. این مدل مو بسیار قابل انعطاف است و شما می توانید آن را با اندازه و انواع موهای مختلف امتحان کنید. با این حال، این مدل مو برای موهای پر و متوسط طراحی شده است. اگرچه که می توان این مدل مو را روی موهای بلند نیز اجرا کرد، اما موهای کوتاه حالت طبیعی تری به شما خواهند داد.

86. مدل موی کورنرو (Cornrow)

مدل موی کورنروز یکی از محبوبترین مدلهای موی مردان است چراکه این اجرای مدل بسیار آسان و قابل انعطاف می باشد. در این مدل مو، حلقه هایی نزدیک به پوست سر با تکنیک زیردست (underhand braiding) تشکیل می شوند که باعث میشود ظاهری ایستاده به خود بگیرند. این حلقه های سه‏ تایی که در ضخامت و اندازه های مختلف تشکیل می‏شوند را می توان در مدلهای دیگر مو نیز استفاده کرد، برای مثال، کورنروز را می توان با فید و یا تاپنات (Topknot)، و یا حتی شیو کردن کناره ‏ها ترکیب کرد. در کل، این مدل مو بسیار منعطف است. همچنین، این مدل مو میتواند از موهای شما محافظت کند، چراکه دیگر نیازی به حالت دادن به مو بi وسیله گرما، مواد شیمیایی، و شکستن موها نیست. به همین شکل، دیگر لازم نیست که هر روز موهای خود را مرتب کنید.

87. مدل موی هیپستر (Hipster Haircut)

مدل موی هیپستر بهترین گزینه برای شماست، اگر دنبال یک مدل موی مردانه می گردید که با جدیدترین ترندهای فشن همراه باشد. این مدل مو مناسب هر نوع ، شکل و استایل مو است. مثلا از موهای کوتاه و ساده گرفته تا موهای بلند. استایلهای مختلفی در دسته هیپستر قرار می‏گیرند، مثلا دم اسبی، مدل موی نیمه بالا و نیمه پایین، و مدل فلت خوابیده به یک سمت. چیزی که همه‏ این مدلهای مو را به هم متصل می کند ویژگی جذاب بودن آنهاست. این مدل مو راهی مناسب برای امتحان کردن مدلهای کلاسیک است که رنگ و بویی مدرن به خود گرفته اند.

88. مدل موی دراپ فید (Drop Fade)

فیدهای بسیاری وجود دارند که می‏توانید از آنها استفاده کنید، اما دراپ فید یکی از بهترین‏ های آنهاست. حالت هلالی شکل این مدل مو به سمت کنار گوش ها حرکت می‏کند. این سبب میشود که توجهات به تاج وسط مو جلب شوند، چراکه دراپ فید می تواند تضاد زیبایی ایجاد کند. این مدل مو برای هر نوع مویی مناسب است، و شما می توانید بلندی موهای وسط خود را هر طور می پسندید نگه دارید. هر قدر موهای وسط شما بلندتر باشند، تضاد ایجاد شده با کناره ها بیشتر خواهد بود. البته مدل موی دراپ فید نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به سایر مدل های فید دارد، شما باید مرتب از آرایشگر خود بخواهید تا آن را مرتب کرده و ظاهر شما را تازه نگه دارد؛ البته میزان زمانی که هر روز باید صرف این کار کنید خیلی کوتاه خواهد بود.

89. موی بلند با فرق از وسط (Long Hair with Middle Part)

اگر موهای بلند دارید و دنبال یکی از ساده ترین مدل های موی مردان می گردید، فرق از وسط یکی از بهترین گزینه هاست. این مدل مو نیاز به نگهداری زیاد ندارد، سریع حالت می گیرد، و روی موهای مختلف قابل اجراست. با این حال، این مدل مو روی موهای لخت و صاف بهتر حالت میگیرد. موهای شما را از چهره تان دور می کند و اجازه میدهد تا بهتر دیده شوید. بسته به نوع استایلتان، این مدل مو میتواند مانند یک قاب چهره شما را در بر بگیرد. برای آن آقایانی که میخواهند کمتر به آرایشگاه بروند و برای مرتب کردن موهایشان وقت صرف کنند، و در  عین حال، یک مدل موی خیلی باکلاس داشته باشند، این یک گزینه‏ خوب است. به خاطر داشته باشید که ممکن است موهای شما خشک و یا خراب شوند. بنابراین باید مطمئن باشید که قبل از اجرای این مدل مو، موهای شما در سلامت خوبی قرار دارند.

90. موی بلند با اسلیک بک (Long Hair with Slick Back)

داشتن موهای بلند یک انتخاب عالی برای کسانی است که میخواهند تصورات سنتی راجع به مردان را بشکنند و در عین حال، در راستای فشن حرکت کنند. موهای بلند بسیار انعطاف پذیر هستند، و شما می توانید به آنها حالت های مختلفی بدهید. برای اینکه ظاهر مرتب و تمیزی داشته باشید، می توانید موهای خود را به عقب شانه کنید و آنها را پشت گوشهای خود نگه دارید. به این ترتیب، نه تنها موهای خود را از صورت خود دور نگه می دارید، بلکه چهره خود را نیز برجسته تر می کنید. برای اینکه موهای خود را در جای خود نگه دارید، می توانید از مواد حالت دهنده مانند پوماد یا ژل مو استفاده کنید.

91. افروی بلند (Long Afro)

مدل موهای افرو بسیار انعطاف پذیر هستند و میتوان آنها را موهایی با بلندی متفاوت اجرا کرد، اما اگر می خواهید خاص باشید و در میان سایرین جلوه کنید، در این صورت افروی بلند بهترین گزینه پیش روی شماست. این مدل مو بهترین گزینه برای مردانی است که می خواهند جسور و پیشرو باشند. در این مدل مو، بافت طبیعی مو جلوه می کند، حجم مو خودنمایی می کند، و توجه همگان را به خود جلب می کند. نیازی به برشهای کنار مو نیست تا حلقه های مو را مهار کنید، اگرچه می توانید با یک فید استایل جدیدی ایجاد کنید که هم طبیعی به نظر برسید و هم جذاب. البته موهای شما باید در وضعیت خوبی باشند. همچنین باید محصولات خوبی برای نگهداری و حالت دادن موهای خود انتخاب کنید.

92. فریدام دردلاک (Freeform Dreadlocks)

مدلهای دردلاک یکی از شاخص ترین مدلهای موی مردانه است و راههای مختلفی برای حالت دادن به این موها وجود دارد. شما همچنین می توانید یک رویکرد طبیعی را برگزینید که در آن دردلاک های شما فرم آزادتری داشته باشند، که معمولا بدون استفاده از هر نوع تکنیکی بوجود می آیند. این سبب میشود که موهای شما به صورت طبیعی رشد کنند و معمولا نیاز به نگهداری زیادی نداشته و کم هزینه می باشد. گره‏ های موهای شما باید ضخامت و اندازه‏ های مختلفی داشته باشد، و شما می توانید آنها را حالت دهید، مثلا می توانید آنها را رو به بالا یا پایین حالت دهید، یا اینکه موهایتان را روی سرتان جمع کنید، یا اینکه کلا آنها را رها کنید.

93. من بیدز (Man Braids)

موهای بلند و بافتهای مردانه (Man Braids) برای آن دسته مردانی که به دنبال یک مدل موی معمولی می گردند و دوست دارند تا به راحتی از دیگران قابل شناسایی نباشند مناسب نیست. در حقیقت، این مدل مو یک استایل جسورانه و هیجان ‏انگیز دارد که حسابی شما را خاص میکند. همچنین این مدل مو میتواند خیلی خوب ظاهر شما را دگرگون کند و همینطور، انواع مختلفی از بافت وجود دارد که شما میتوانید آنها را امتحان کنید. اگر دوست دارید شکیل به نظر برسید، بافتهای شل را امتحان کنید، مخصوصا اگر تازه‏ کار هستید. اما بافتهای سفت روی سر می توانند یک انتخاب جسورانه و هیجان انگیز باشند. شما همینطور میتوانید یک استایل نیمه بالا و نیمه پایین را انتخاب کنید، که تضاد جالبی ایجاد میکند. این مدل مو را می توان با بافتهای مختلف مو اجرا کرد.

94. لانگ لوز کرلز (Long Loose Curls)

اگر موهای بلند و به طور طبیعی مواج دارید و به دنبال روشی بسیار طبیعی برای حالت دادن به آن هستید، رها کردن آنها یکی از بهترین گزینه ها است. این مدل مو یک زیبایی خاص به شما می بخشد و در عین حال، حسی آرام و بی دغدغه در ظاهر شما ایجاد کرده و همچنین یک راه فوق العاده برای نشان دادن بافت و حجم موهای شما است. برای تکمیل فرم صورت و برجسته کردن چهره‏ تان می‌توانید فَرقهای مختلف را آزمایش کنید. برای اطمینان از اینکه موهایتان در بهترین حالت ممکن قرار دارند، ممکن است نیاز داشته باشید که یک کرم و سرم ضد وز پیدا کنید. دلیل آن اینست که در زمان طولانی، این مدل مو می تواند باعث خشکی یا آسیب مو شود.

95. موهای بلند و صاف (Long and Straight Hair)

مدل موی بلند برای مردان انتخاب جسورانه ای است که تصورات سنتی راجع به مردان را به چالش می کشد. این مدل مو یک راه منحصر به فرد برای نشان دادن خود و متفاوت بودن شما است. بسته به طول و بافت موهای شما، گزینه های بی پایانی برای حالت دادن به این مدل مو وجود دارد. برای کسانی که موهای صاف دارند، این گزینه ‏ها حتی بیشتر است. انعطاف پذیری موهای بلند به این معنی است که شما به راحتی می توانید ظاهر خود را بسته به فرم صورت و استایل شخصی خود تغییر دهید. اگر ظاهر پیچیده تری را ترجیح می دهید، یک موهای جلوی خود را به عقب شانه کنید تا موهای شما را از صورت شما دور نگه داشته شود. از طرف دیگر، قسمت میانی می تواند توجه را به صورت شما جلب کند و چشم ها و استخوان های گونه شما را برجسته کند.

96. موی بلند با ساید پارت (Long Hair with Side Part)

برای کسانی که خواهان یک مدل موی بسیار جذاب اما بدون دردسر برای مردان هستند، جفت کردن موهای بلند با جدا کردن از پهلو راهی مناسب است. قسمت کناری می تواند چهره شما را به شکل بسیار جذابی قاب کند و توجه را به ویژگی های شما جلب کند. این یکی از بهترین مدل های موی مردانه است و برای کسانی که موهای موج دار یا مجعد دارند عالی است. همچنین می تواند به ایجاد حجم کمک کند و به دستیابی به لاک‏های حجیم و خوش فرم کمک کند. راه‌های زیادی برای ایجاد فرق در این مدل مو وجود دارد، از جمله گزینه‌های ساده یا دراماتیک. اگر می خواهید یک روش ساده و موثر برای حالت دادن به موهای خود داشته باشید، این مدل مو مناسب شماست.

97. پونی تیل (Ponytail)

دم اسبی یا پونی تیلز یکی از ساده‏ترین و کاربردی ترین روش ها برای حالت دادن به موهای متوسط تا بلند است. برخلاف برخی از بافت ‏ها که اجرای آنها ممکن است پیچیده و مستلزم تمرین باشند، دم اسبی یک مدل موی مردانه فوق‌العاده ساده و انعطاف‎پذیر است. موها را از چشمان شما دور نگه می دارد و صورت شما را برجسته می‏کند. می توان آن را بر روی بافت های مختلف مو ایجاد کرد و متناسب با شکل صورت و علایق شخصی شما تطبیق داد. از دم اسبی بلند تا پایین، انتخاب های بسیاری وجود دارد که برای هر مردی جذاب خواهد بود. این مدل مو یک گزینه عالی برای تابستانی یا زمان هایی که ورزش میکنید است چون گردن شما را خنک تر نگه می دارد. همچنین می‌توان آن را مرتب‌تر و صاف‏تر کرد که برای مجالس رسمی عالی به نظر می‌رسد.

98. هاف آپ هاف داون (Half-Up Half-Down)

مدل نهاف آپ هاف داون، ترکیبی عالی از بلند کردن موها و رها کردن آنها است. این مدل مو در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه تبدیل شده است و روشی زیبا برای نشان دادن بافت طبیعی‌ موهایتان است و در عین حال کاربردی‌ است زیرا می‌تواند موها را از صورت شما دور نگه دارد. همچنین می تواند خط فک شما را برجسته کرده و توجه را به صورت شما جلب کند. برای رسیدن به این ظاهر، باید یک سوم بالای موهای خود را به عقب شانه کنید و آنها را به صورت حلقه گره بزنید. بسته به اینکه چگونه گره می زنید، می توانید ظاهر شیک تری نیز داشته باشید، که ممکن است برای موقعیت های رسمی تر بهتر باشد.

99. من بان (Man Bun)

زمانی بود که فقط هیپسترها و آقایان شیک پوش طرفدار آن بودند، اما امروزه من بان یکی از محبوب ترین روش ها برای حالت دادن به موهای بلند است. اجرای من بان نه تنها آسان به نظر می رسد، بلکه بسیار کاربردی است و موها را از صورت و گردن شما دور نگه می دارد. ایجاد این استایل بسیار آسان است، نیازی نیست مداوم به آرایشگاه بروید. من بان بسیار خاص است و ثابت می‌کند که مردان می‌توانند همه مدل‌های مو را انتخاب کنند، و تصورات سنتی و منسوخ شده درباره معنای مرد بودن را به چالش می‌کشد. همچنین یک مدل موی مردانه فوق‌العاده همه‌کاره است که می‌توان آن را متناسب با فرم صورت شما تغییر داد، آن را آزاد و بدون ساختار گذاشت، یا اینکه طوری آن را حالت داد که مرتب‌تر و ظریف‌تر به نظر برسد.

100. من بان با بریدز (Man Bun with Braids)

وقتی صحبت از مدل موی مردانه همه کاره و شیک به میان می آید، مدل موی من بان برنده اصلی است. اما آیا می دانستید که من بان می تواند حتی خلاقانه تر و هیجان انگیزتر از یک بان ساده باشد؟ فقط کافیست که به آن بافت موی بدیدز را اضافه کنید. با افزودن بافت موی بریدز به مدل موی خود، می توانید ظاهری جذاب و خشن از نظر بافتی یا حتی ظاهری ایجاد کنید. نکته مهم این است که بسته به سطح مهارت، بافت مو و شکل صورت شما، گزینه های مختلفی برای بافتن وجود دارد. و اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، یک بافت ساده در کنار سر می تواند یک گزینه عالی برای مبتدیان باشد. اما اگر به دنبال چیز پیچیده‌تری هستید، در جستجوی یک آرایشگر حرفه‌ای باشید.

101. دردلاک (Dreadlocks)

مدل موی دردلاک می تواند یک شکل خاص ایجاد کرده و در عین حال فوق العاده شیک و جذاب باشد. در این مدل مو، رشته ‏های مو داریم که نگهداری از آنها بسیار آسان و راحت است و نیاز به زمان زیادی برای نظافت در روز ندارد. همچنین روش های مختلفی برای اجرای دردلاک وجود دارد مثلا آندرکات یکی از این راههاست که می تواند مقداری وزن را از موهای شما کم کند. دردلاک ها نمادین هستند، اهمیت فرهنگی و معنوی دارند و با نماد یک نوع سبک زندگی هستند. راه‌های زیادی برای امتحان کردن این مدل موی مردانه وجود دارد که می تواند به شما در یادآوری و بزرگداشت سنت های گذشته کمک کند.

102. تاپنات (Topknot)

مدل موی تاپ نات یک استایل مد روز و همه کاره است که اغلب در سرمقاله های مد، استیجهای فشن و رویدادهای شیک نشان داده می شود. این مدل شامل ایجاد یک گره از مو در بالای سر است و می تواند با لوازم جانبی مطابق با استایل شخصی شما سفارشی سازی شود. این مدل مو یک انتخاب عالی برای مردانی است که به دنبال یک استایل منحصر به فرد و کاربردی هستند که موها را از چشم دور نگه دارد. این مدل مو نیاز به حالت دادن ندارد و به راحتی قابل تنظیم است. این استایل یک گزینه مناسب برای مبتدیان است و به عنوان یک جایگزین خوب برای بان مردانه شناخته میشود. برای بهبود ظاهر خود، آن را با ریشتان ست کنید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که گره های بیش از حد سفت می توانند باعث آسیب مو شوند.

103. مدل موی کورین کرتن بنگز (Korean Curtain Bangs)

کره جنوبی تأثیر عمده ای بر روند مو و زیبایی زنان و مردان داشته است. یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی کره‌ای برای مردان که محبوبیت زیادی پیدا کرده، چتری است. این مدل خاص به دلیل طبیعت خاص بودن و نگهداری آسان آن در رسانه های اجتماعی تبدیل به یک ترند معروف شده است. این چتری‌ها به گونه ای حالت داده شده‌اند تا با ظرافت پیشانی را قاب کرده و آن را به انتخابی عالی برای مدل‌های موی مردانه تبدیل ‌کنند، به‌ویژه مدلهایی مانند مدل‌های وولف یا شگ. این مدل مو نه تنها حال و هوای جوانی به شما می دهد، بلکه بهترین ویژگی های صورت شما را نیز برجسته می کند.

104. موهای مجعد کوتاه با فید (Short Curly Hair with Fade)

موهای مجعد کوتاه بدون شک یکی از پرطرفدارترین موهاست و دلیل خوبی هم دارد. با فرهای نرم و حجیم خود می تواند به زیبایی ویژگی های تیز صورت را برجسته کند. علاوه بر این، بسته به طول مو و سبک چهره شما طیف متنوعی از استایل‏های مختلفی را در اختیار شما قرار می‎دهد. علاوه بر این، موهای مجعد پر و طبیعی به نظر می رسند بدون اینکه نیاز به کار خاصی داشته باشند. با این حال، اگر به دنبال این هستید که به فرهای خود ظاهری خاص‎تر و مرتب‎تر بدهید و در عین حال کنتراست فانتزی با پشت و کناره‏های خود ایجاد کنید، (فید) محو شدن تنها راه‌حل است. با انتخاب این مدل موی فید، نه تنها ظاهری تمیز و شیک خواهید داشت، بلکه از شر وزن اضافی و حجم زیاد فرهای متراکم خلاص خواهید شد.

105. مدل موی پوینتد فرینج (Pointed Fringe)

اگر به مدل موهای مردانه مدرن علاقه دارید، ممکن است بخواهید مدل پوینتد فرینج را امتحان کنید. این مدل مو دارای چتری های V شکل یا مثلثی است که واقعاً توجه را به پیشانی شما جلب می کند و چشمان شما را برجسته می کند. این مدل در خرده فرهنگ گوت بسیار محبوب است و می تواند ظاهری جسورانه و مدرن به شما بدهد. اگر موهای صافی دارید، می‌توانید ظرافت برش را راحت‌تر نشان دهید، در حالی که موهای بافت‌دار می‌توانند به ایجاد ظاهری بدون زدگی و ترکیبی کمک کنند.

106. مدل اسپایکی کوئیف (Spiky Quiff)

کویف یک مدل موی کلاسیک و همیشگی برای مردان است که امروزه نیز مانند دهه 1950 محبوبیت دارد. چیزی که آن را از دیگر مدل‌های موی مردانه متمایز می‌کند حجمی است که در جلو دارد و ظاهری منحصر به فرد و متمایز به آن می‌دهد. کوتاه کردن موها در پشت و پهلوها، کنتراست را به مو در جلو می‌افزاید و آن را پرتر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. برای کسانی که می‌خواهند ظاهری خشن‌تر داشته باشند، کوتاه کردن موها در جلو و در عین حال بلند کردن مو در پشت و کناره‌ها می‌تواند به دستیابی به یک حالت موی سیخ‌دار یا همان اسپایکی کمک کند.

107. موهای پاپ اسموک بریدز (Pop Smoke Braids)

چتری را می توان به بسیاری از مدل موهای مردان اضافه کرد و این کار راهی عالی برای جلب توجه به چهره شماست. با این مدل مو، شما ظاهری جوان و شاداب خواهید داشت و در عین حال انعطاف بیشتری به استایل شما می دهد. شانه کردن آن به یک سمت یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها است، زیرا بالای صورت کشیده می‌شود، ویژگی‌های تیز را نرم می‌کند و صورت شما را متعادل می‌کند. این مدل مو روی موهایی با هر نوع بافت و طول سازگار است.

108. بافتهای پاپ اسموک (Pop Smoke Braids)

بافت‏های پاپ اسموک یکی از بهترین مدل های مو برای آقایان است. این مدل مو از خواننده رپ پاپ اسموک الهام گرفته شده است. این مدل، ظاهر منحصر به فردی دارد که با استفاده از گره های داخلی ایجاد شده است. با فَرق میانی، چهار رشته بافته شده در هر طرف سر، و گزینه‌های مختلف برای طول، ضخامت و پوشش‌ها، مانند قسمت‌های زیگزاگ، رنگ‌ها، و مهره‌ها، می‌توانید ظاهر خود را مطابق میل خود سفارشی سازی کنید. این بافتها نه تنها عالی به نظر می‌رسند، بلکه با کاهش زمان نظافت روزانه و بی نیاز کردن شما از حالت‌دهی به موهایتان بوسیله گرما و مواد شیمیایی، راحتی را نیز به ارمغان می‌آورند. بسته به اینکه چقدر از آنها مراقبت می کنید، معمولاً حدود شش هفته دوام می آورند.

109. مدل موی اودل بکهام جونیور (Odell Beckham Jr Haircuts)

مهارت اودل بکهام جونیور در زمین فوتبال غیرقابل انکار است، اما این فقط بازی او نیست که توجهات را به خود جلب کرده است. مدل‌های موی اودل بکهام جونیور الهام بخش بسیاری از طرفداران وی است تا از ظاهر نمادین او الگوبرداری کنند. اودل با بافت طبیعی متمایز خود، راهی عالی برای به رخ کشیدن موهایش پیدا کرده است. یکی از به یاد ماندنی‌ترین مدل‌های موی او برای آقایان، آندرکات با نوک‌های مات است. تضاد بین رنگ‌ها و بافت‌ها ظاهری خیره‌کننده ایجاد می‌کند که نیاز به توجه دارد. این آندرکات، ساختاری متمایز به مدل مو می بخشد و در عین حال تضادی بین پشت و کناره سر ایجاد می کند که به موهای بالای آن کمک می کند حجیم تر به نظر برسد.

110. مدل موی رونالدو (Ronaldo Haircut)

کریستیانو رونالدو توسط بسیاری افراد به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می شود. او همچنین به‌خاطر ظاهر شیک‌اش، از جمله مدل‌های موی مردانه‌اش، معروف است. مدل موی پرطرفدار رونالدو به‌عنوان یک مدل کوتاه با فید مشخص می‌شود که با شانه زدن موها به عقب، خط انداختن دور مو، و استفاده از پوماد یا ژل مو برای نگه‌داشتن آن‌ها شکل می گیرد. فید مو یک انتقال تدریجی ایجاد می کند و حجم را اضافه می کند و وزن را از بالا حذف می کند. علاوه بر این، محو شدن، یک ساختار ایجاد می کند و باعث می شود موها پرتر به نظر برسند.

111. مدل موی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling Haircut)

مدل موی رایان گاسلینگ یک استایل خیلی آسان است که مکمل مردان در هر سنی است. یکی از استایلهای نمادین این مدل مو، استایل کرو کات (یا همان کناره های کوتاه و قسمت میانی معمولی) است، مدل موی کوتاهی که برای مردان قد بلند، یک تاج اضافه می کند. در حالی که پشت و پهلوها کوتاه هستند، قسمت جلویی دارای تارهای نوک تیز مو است که حجم و ظاهری پرتر ایجاد می کند. این مدل موی مردانه نظم و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. اگرچه استایل کرو کات به طور سنتی ساده است، اما می‌توان آن را به دلخواه شخصی‌سازی کرد، از جمله ترکیب کردن رنگ‌ها یا آزمایش با طول‌های مختلف مو. علاوه بر این، برای تنوع بیشتر، می توانید موهای خود را به پهلو شانه کنید.

112. مدل موی برد پیت (Brad Pitt Haircut)

اگر به دنبال مدل موی مردانه شیک و کلاسیک هستید که توجه همگان را به شما جلب کند، به مدل موی برد پیت از فیلم خشم (Fury) نگاه کنید. این آندرکات جدا شده یک مدل موی نظامی است که بین آقایان محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده است. قسمت پشتی صاف و برش زیر آن، حال و هوای پیچیده و قدیمی را به ظاهر می بخشد که هم جاودانه و هم مدرن است. دستیابی به پشت صاف به اندازه کافی آسان است، فقط موها را از خط مو دور کنید و برای حالت دادن بیشتر حجم دهید. برای حفظ ظاهر، حتما از پوماد یا ژل مو استفاده کنید. هنگامی که با آندرکات جفت می شود، این ظاهر بسیار جذاب است.

113. مدل موی کریس همسورث (Chris Hemsworth Haircut)

کریس همسورث بازیگری است که در طول سالیان متمادی مدل موهای مردانه مختلفی را از موهای کوتاه گرفته تا بلند به نمایش گذاشته است. یکی از بهترین مدل‌های موی کریس همسورث، مدل موی کوتاه است که کلاسیک و همیشه تازه است. این یک مدل موی کوتاه است که دارای موهای متوسط در قسمت بالایی است که صاف می‌نشینند و پشت و پهلوها کوتاه می‌مانند. این مدل مو نگهداری خیلی کمی نیاز دارد و به خوبی برای همه موقعیت‌ها، از رسمی گرفته تا معمولی، مناسب است. همچنین این مدل مو با تمام بافت های مو سازگار است. می‌توانید با افزودن جزئیات جالب به آن، مانند محو شدن، مدل مو را مطابق با اولویت خود شخصی‌سازی کنید. اما همسورث ترجیح می دهد موهایش را ساده نگه دارد و مقداری بافت روی موهای وسط را حفظ کند و بقیه را مرتب و پولیش شده نگه دارد.

114. مدل موی جانی دپ (Johnny Depp Haircut)

جانی دپ بازیگر مشهوری است که به خاطر ظاهر متحول کننده اش مشهور است. او نقش‌هایی را بر عهده گرفته است که همه چیز را از رفتارهای عجیب و غریب گرفته تا مدل‌های موی عجیب و غریب به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال منبع الهامی برای مدل موی بعدی خود هستید، می توانید از برخی از مدل موهای جانی دپ برگرفته از نقش های او یا ظاهر روزمره او استفاده کنید. یکی از بهترین مدل های مو برای آقایان، مدل موی کرای بیبی است. ظاهر قدیمی و خاص این مدل مو خیلی به راکابیلی کویف شباهت دارد و شما می توانید آنرا براساس علایق خود تغییر دهید. شما می توانید مقداری از موها در اطراف صورت خود را رها کنید، برای ایجاد ساختار بیشتر موهای کنار خود را فید کنید، یا با انواع محصولات موی مردانه ظاهری مات یا مرطوب ایجاد کنید.

115. مدل موی جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake Haircut)

جاستین تیمبرلیک دهه‌ها در مرکز توجهات بوده است و موهای او همیشه نقش قابل توجهی در تشکیل تصویر نمادین امروزی او داشته است. با گذشت زمان، او ظاهر خود را از مدل‌های موی مجعد به مدل‌هایی براق و ساده تبدیل کرده است که ظاهر خوب او را به نمایش می‌گذارد. مدل موی او، به‌خاطر پشت و پهلوهای کوتاه کلاسیک‌اش شناخته می‌شود، اما روشی که او موهایش را حالت میدهد باعث شده که مردم دائما راجع به او صحبت کنند. این مدل مو، چه با حالت بافت مانند، یک فرق در کنار سر، یا یک آندرکات با کناره‏ های تراشیده شده، همیشه توانسته توجهات را به خود جلب کند. این مدل مو همیشه سعی داشته است تا ظاهری صیقلی و ظریف ایجاد کند و موهای بالای سر را برجسته کند. مدل موی مردانه تیمبرلیک که همیشه در حال تغییر است تأثیری ماندگار بر جهان گذاشته است و همچنان الهام بخش مردان در سراسر جهان است.

116. مدل موی مو هنری کویل (Henry Cavill Haircut)

هنری کویل بازیگر با استعدادی است که با توانایی خود در تبدیل شدن به نقش های مختلف مخاطبان را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از جنبه های اجراهای او که اغلب توجه را به خود جلب می کند، مدل موهای مردانه او است. کویل در طول دوران حرفه‌ای خود، مدل‌های مختلفی از مدل‌های موی مردانه، از کوتاه و مردانه گرفته تا بلند و لخت انجام داده است. وقتی صحبت از ظاهر روزمره او به میان می‌آید، او تمایل دارد به سبک‌های کلاسیک مانند مدل موی قیچی خورده وفادار بماند. این مدل مو می تواند ساده و در عین حال بسیار موثر در نشان دادن بافت طبیعی موهای او و جلب توجه به چهره‏ او باشد. کسانی که مدل موی ساختار یافته‌تری را ترجیح می‌دهند، می‌توانند برای ایجاد کنتراست و افزودن یک حس مدرن، یک فید در کناره ها اضافه کنند.

117. مدل موی تام هالند (Tom Holland Haircut)

تام هالند یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود است و شهرت او دائما در حال گسترش است. او نقش های به یاد ماندنی زیادی از جمله پیتر پارکر در مرد عنکبوتی داشته است، اما سبک مدل موی او نیز قابل توجه است. هالند به طور طبیعی موهای موج دار دارد و اگرچه او مدل های مختلفی را آزمایش کرده است، یکی از محبوب ترین مدل های وی، مدل موی شانه به عقب بوده است. این کار با شانه زدن موها از خط مو، ایجاد حجم و پرپشت‌تر و ضخیم‌تر نشان دادن موها در قسمت بالا انجام می‌شود. این یک روش فوق العاده برای برجسته کردن بافت مو و جلب توجه به چهره او است. روش‌های مختلفی برای اجرای این مدل موی مردانه وجود دارد، از جمله ترکیب آن با محو شدگی در کناره ها که کنتراست ظریفی با موهای پشت، پهلو و بالا ایجاد می‌کند.

118. مدل موی پیکی بلایندرز (Peaky Blinders Haircut)

پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یک برنامه تلویزیونی است که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و سبک و مدل موی شخصیت ها الهام بخش بسیاری از افراد بوده است. شخصیت اصلی درام جنایی، تام شلبی، یکی از خفن‏ترین مدل‌های موی مردانه را دارد که دارای موهای کوتاه با کناره‌های تراشیده است. این ظاهر برای برجسته کردن موهای بالای سر عالی است و باعث می‌شود موهای شما پرتر و پرپشت‌تر به نظر برسند. موهای شلبی به طور طبیعی موج دار هستند، اما این مدل مو را می توان با تمام بافت ها به دست آورد. بسته به ترجیح خود، می توانید طول مو را در بالا آزمایش کنید و آن را با موهای کوتاه یا یک قسمت کناری حالت دهید.

119. مدل موی دریک (Drake Haircut)

مدل موهای دریک به همان اندازه که تصور می کنید جذاب هستند، همچنین می توانید این مدل مو را با ظاهرهای متفاوتی امتحان کنید که البته به سلیقه شما بستگی دارد. دریک یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی مردانه را دارد و در طول سال‌های گذشته، مدل‌های موی زیادی را به همه معرفی کرده است. استایل مشخص او موهای خیلی کوتاه با فید در کناره هاست، اما او با مدلهای دیگر را هم آزمایش کرده است، از جمله اضافه کردن خط فرق در کناره‏ ها. این خط یک حس مردانه ایجاد می کند و در عین حال، نگهداری از این مدل مو بسیار آسان و ساده است. به طور کلی میتوان گفت که این خط در هر مدل مویی، باعث بهبود ساختار و شکل کلی مدل مو میشود. این مدل مو، با موهای کوتاه، ظاهری تازه و مرتب خواهد داشت.

120. مدل موی دیوید بکهام (David Beckham Haircut)

دیوید بکهام نماد یک سبک است. او به همان اندازه که به خاطر مهارت‌های فوتبالی‌اش تحسین می‌شود به خاطر استایل‌اش نیز ستایش میشود، و در طول سال‌ها، او خود را به عنوان یک جنتلمن خاص معرفی کرده است. او چندین مدل موی مردانه را در طول سال‌ها امتحان کرده است، اما کوئیف یا پمپادور را ترجیح می‌دهد. این مدل ها برای ایجاد حجم در قسمت جلویی، جلب توجه به بالای سر و برجسته کردن بافت موهای شما فوق العاده هستند. رویکردهای مختلفی برای اجرای این سبک وجود دارد که به شما این امکان را می دهد آن را با ترجیح خود تطبیق دهید، چه با محو شدن یا آندرکات.

سوالات متداول درباره مدل های موی مردانه

محبوب ترین مدل موی مردانه چیست؟

برخی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای مردان عبارتند از: مدل موی پومپادور، محو، آندرکات، کویف، شانه کردن به بالا و موهای صاف رو به عقب.

ساده ترین مدل مو برای نگهداری چیست؟

ساده‌ترین مدل‌هایی که نیاز به نگهداری کمی دارند عبارتند از: بازکات، کرو کات، فرنچ کراپ، آیوی لیگ، اصلاح تمیز، برش بوچ و برش داخلی.

یک نظر

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *