تلفن واتس اپ اینستاگرام

رنگ موی جذاب برای آقایان از دید خانم ها

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چه رنگ مویی شما را برای خانم‌ها جذاب تر می‌کند؟ چه دنبال رنگ موهایی با جلوه‌ی طبیعی‌ باشید چه چیز‌های جسورانه‌تر، رنگ های مختلف زیادی وجود دارد که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. در این مطلب با برخی از بهترین رنگ‌های مو برای مردان آشنا شوید و ببینید کدام‌ یک شما را از بقیه متمایز می‌کند.

قهوه‌ای تیره: انتخابی قابل اطمینان برای انواع پوست

یکی از جذاب‌ترین رنگ مو‌ها برای آقایان، قهوه‌ای تیره است. قهوه ای تیره جلوه‌ای طبیعی را ارائه می‌دهد؛ همچنین ترکیبش با تن های روشن پوست و موی صورت جلوه‌ی متضاد زیبایی را ایجاد میکند که می تواند جذابیت ظاهر شما را افزایش دهد. قهوه‌ای رنگی جاودانه است که هیچوقت از مد نمی‌افتد.

موی قهوه‌ای تیره یکی از بهترین رنگ مو‌هایی است که یک مرد می‌تواند داشته باشد زیرا بسیار متنوع است و با هر مدلی خوب به نظر می‌رسد. با ته رنگ گرم خود، تقریبا با هر تن پوستی سازگار است و به شما اجازه می‌دهد هر ظاهری که میخواهید را در خود ایجاد کنید. وقتی نوبت به مدل دادن می‌رسد، موی قهوه‌ای تیره خیلی مناسب است چون هر مدلی رویش می‌نشیند. می‌توانید بافت بزنید یا اگر می خواهید خیلی شیک باشید آن را به صورت یکدست رو به عقب صاف کنید. در هر صورت، قهوه ای تیره همیشه شیک به نظر می‌رسد.

قهوه‌ای روشن: خصوصیات صورت را به طور بی عیب و نقصی برجسته می‌کند و طبیعی به نظر می‌رسد

قهوه‌ای روشن یکی دیگر از رنگ‌های شیک و جذاب برای آقایان است. بر خلاف قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن ظاهری ظریف‌تر را ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهد. وقتی‌که نور خورشید به مو‌های قهوه‌ای روشن شما می‌خورد، درخشندگی طبیعی را ایجاد می‌کند که برای خانم‌ها جذاب است. مهم‌تر از همه، نگه‌داری از قهوه‌ای روشن آسان‌تر است و برای هر کسی که می‌خواهد ظاهری بی‌دردسر و در عین حال شیک داشته باشد انتخابی عالی است.

این رنگ مو نگهداری‌اش آسان است و شما می‌توانید از بین مجموعه ای از طیف های آن چیزی را انتخاب کنید که شخصیت‌تان را منعکس می‌کند. قهوه ای روشن همچنین برای استایل‌های مختلف مو عالی است. می‌توانید ظاهرتان را با تغییر حالت مو یا اضافه‌کردن هایلایت و بالیاژ به ان تغییر دهید. اگر زیاد در زمینه‌ی تغییر رنگ مو جسور نیستید، موی قهوه‌ای روشن مانند پلی میان رنگ موی تیره و بلوند است. فرقی نمی‌کند موی موج‌دار، فر، صاف یا بافت را ترجیح می‌دهید یا مدل‌های عجیب تر؛ موهای قهوه‌ای روشن به شما کمک می‌کند که همه‌ی خصوصیاتتان را بدون زحمت به نمایش بگذارید.

بلوند: انتخابی امن

بلوند انتخابی امن برای مردانی است که می‌خواهند مورد توجه قرار گیرند؛ زیرا روشن است و جلب توجه می کند. ولی با اضافه‌کردن کمی هایلایت و لولایت به آن، می‌توان رنگ موی بلوند را ملایم کرد تا ظاهری متعادل‌تر و لطیف‌تر به شما بدهد. بلوند نیز طیف وسیعی از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توانید بسته به رنگ پوست و رنگ طبیعی موهای خود یکی را انتخاب کنید. طیف های مختلفی از بلوند عسلی گرفته تا بلوند پلاتینیوم وجود دارد که بهترین چهره را به مردان می‌دهد. اگر خوش‌شانسید و موهای بلوند طبیعی دارید یا می‌خواهید آن را بلوند کنید دست به کار شوید زیرا خانم‌ها آن را دوست دارند.

کسانی‌ که به طور طبیعی موی روشن یا هایلایت‌های بلوند دارند، رنگ طلایی و خاکستری بهترین نتیجه را برایشان دارد. در حالی‌که مردانی که رنگ موهای تیره‌تر دارند، باید موهایشان را چند درجه روشن‌تر کنند تا صورتشان جلوه‌ی بیشتری پیدا کند. با این حال اگر واقعا می‌خواهید جذاب و متفاوت باشید، رنگ بلوند یخی را امتحان کنید. این رنگ بسیار جذاب است و با پوست برنزه زیبا به نظر می‌رسد. در حالی‌که دکلره و رنگ‌کردن موهایتان می‌تواند در دراز مدت آسیب‌زا باشد، این لایت‌های موقت راهی امن و موقت برای تغییر مو بدون خطر آسیب دیدن ان هستند.

خرمایی: رنگی چشم‌نواز برای آقایان با تن پوست رنگ ‌پریده

رنگ موی خرمایی برای مردانی که پوست روشن دارند جذاب ترین رنگ است، زیرا تضادی چشم نواز و دلپذیر با صورت ایجاد می‌کنند. نگهداری این رنگ نیز آسان است و نیازی به لایت یا تونینگ زیاد ندارند. رنگ موی خرمایی ته‌ رنگی قرمز دارد که ظاهری جذاب و سرزنده را ارائه می‌دهد. همچنین استفاده از محصولات حالت دهنده‌ی مناسب و تکنیک‌های حالت دهی مو کمک می‌کند که این رنگ مو ظاهرتان را جذاب‌تر هم بکند و تاثیری فراموش نشدنی روی دیگران بگذارد.

رنگ موی خرمایی برای مردانی که می‌خواهند به موهایشان گرما و عمق بیشتری ببخشند ایده‌آل است. همچنین برای کسانی که طره‌ موهای روشن طبیعی دارند انتخابی عالی است زیرا کنتراست خیره کننده‌ای را روی سر ایجاد می کند که نمی‌توان از دست داد.

چه مایل بودنش به قرمز زیاد باشد چه کم، این رنگ می‌تواند هر سلیقه‌ای را برآورده کند. همچنین به خوبی با محبوب‌ترین مدل موهای کوتاه یا متوسط جفت می‌شود که حالت دادن به موهایتان را اسان‌تر هم می‌کند. صرف نظر از این که می‌خواهید ظاهری کلاسیک یا خودمانی داشته باشید، رنگ موی خرمایی شما را جذاب‌تر و متفاوت‌تر می‌کند.

جو گندمی: ظاهری با طراوت که برای همه‌ی سنین مناسب است

اگر به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ هستید و نمی‌خواهید خیلی هم خطر کنید، موهای خاکستری (جو گندمی) ممکن است گزینه‌ی مناسبی برایتان باشد. جو گندمی در حال تبدیل شدن به گزینه‌ای محبوب برای مردان در هر رده‌ی سنی است که می‌تواند ظاهری مدرن به شما بدهد و خیلی هم غیرطبیعی نباشد. برای اینکه رنگ جو گندمی شما یکدست و کسل‌کننده به نظر نرسد، از آرایشگر خود بخواهید ترکیبی تخصصی از هایلایت‌ ها و لولایت‌ها را روی ان بزند تا موهایتان حجیم و شاداب شود.‌

افزودن دایمنسیون به مو‌های جو گندمی آن را طبیعی‌تر نشان می‌دهد و حتی به شما امکان می‌دهد رنگ مویتان را با تن پوست‌تان هماهنگ کنید. در حالی‌که ممکن است رنگ در ابتدا ملایم به نظر برسد، ترکیبی از سایه های روشن و تیره می‌تواند خصوصیات صورت مثل خطوط فک را برجسته کند و شما را جذاب‌تر نشان دهد.

این رنگ مو با تن سردش شیک و متنوع است و  شما را در هر سنی که باشید جذاب‌تر از بقیه نشان می‌دهد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *