تلفن واتس اپ اینستاگرام

استفاده حداکثری از فضای آرایشگاه مردانه

آرایشگاه‌تان برای شما همچون کودکتان است و در نظرتان بی‌نقص می‌آید. این طور نیست؟

اما خب، احتمالا بی‌نقص نباشد. در واقع، می‌توانید یک‌سری چیزها را تغییر دهید تا بازده آرایشگاه‌تان افزایش پیدا کند.

قصد ما این نیست که بی‌جهت از آرایشگاه‌تان ایراد بگیریم‌. اگر در نظر شما آرایشگاه‌تان بی‌نقص پیش می‌رود، روند کاری‌تان عالی است و بهترین تجربه را برای مشتریان به ارمغان می‌آورید، می‌توانید این وبلاگ را رد کنید.

اما اگر فکر می‌کنید آرایشگاه‌تان می‌تواند حتی یک درصد موثرتر عمل کند، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

چرا؟ چون این وبلاگ درباره بالا بردن بازده آرایشگاه‌تان است و اکنون می‌خواهیم به چند نکته در خصوص این مطلب بپردازیم.

نکات مهم در خصوص استفاده حداکثری از آرایشگاه مردانه

در خصوص طراحی، رویکردی چند منظوره داشته باشید

تا جایی که می‌توانید، چند‌منظوره باشید! آیا امکانش هست قفسه دیواری‌تان فضایی برای سایر محصولات نیز داشته باشد؟ آیا می‌شود بخشی از میز آرایشگری‌تان به سینک اختصاص داده شود؟ هر جا که می‌توانید و امکانش هست، از امکانات به صورت چندمنظوره استفاده کنید.

فقط به یاد داشته باشید که نباید صرفا به خاطر جمع و جور بودن، از کارآمدی آرایشگاه بکاهید و روند کارتان را مختل کنید. باید بتوانید تعادلی بین چند منظوره بودن و کارآمدی پیدا کنید.

درباره فضای آرایشگاه‌تان واقع‌‌بین باشید

یکی از بهترین توصیه‌هایی که می‌توانیم به شما بکنیم این است که به اندازه فضای در دسترس‌تان فعالیت کنید. نگاهی به فضایی که در اختیار دارید بیندازید. چه کارهایی را می‌توان با در اختیار داشتن این فضا انجام داد؟ ما نمی‌گوییم که بلندپرواز نباشید، فقط می‌گوییم که درباره فضایی که در آن کار می‌کنید، واقع‌بین باشید. هنگامی که تصویری واضح از فضای در دسترس‌تان داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید برای خودتان فضایی کاربردی و متناسب ایجاد کنید.

در دکوراسیون، بر روی فضای اِشغالی تمرکز کنید

به خصوص اگر فضای آرایشگاه‌تان کوچک است باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید. منظورمان این نیست که دکوراسیون انجام ندهید یا همه چیز را در هم و بر هم کنار هم  بگذارید اما اگر فضای در دسترس‌تان کم است، دکوراسیونی انجام ندهید که فضای زیادی می‌گیرد چون به هر حال هر دکوراسیونی، بخشی از فضای آرایشگاه‌تان را اشغال می‌کند.

به دیوارها توجه کنید. به جای این که دکوراسیونی انجام دهید که فضای کف آرایشگاه را اشغال کند، بر روی دکوراسیون دیوارها و کارآمدی تمرکز کنید تا بتوانید نهایت استفاده را از فضای آرایشگاه‌تان، بدون اشغال کردن بی‌مورد آن، ببرید.

بر اساس فضای در دسترس‌تان، برنامه‌ریزی کنید

مقصود این است که اگر آرایشگاه‌تان قرار است از آن نوع آرایشگاه‌هایی باشد که مشتریان، مستقیم و بدون قرار قبلی مراجعه می‌کنند، طراحی فضای آرایشگاه متناسب با آن باشد. اگر هم قرار است که مشتریان، تنها با قرار قبلی قادر به مراجعه باشند، مجددا، طراحی فضای آرایشگاه‌تان باید معکوس‌کننده این نوع از آرایشگاه باشد.

آیا نیاز به فضای انتظاری بزرگ دارید تا مشتریانی که با مراجعه مستقیم و بدون قرار قبلی می‌آیند، در آن جا منتظر بماند و یا تنها چند صندلی کافی است؟ آیا سالن انتظار شما باید فضای زیادی داشته باشد و یا اشکالی ندارد که دکوراسیون شما به این فضا رخنه کند و از آن بکاهد؟ قبل از طراحی برای فضای آرایشگاه‌تان، تکلیف این موارد را روشن کنید تا بتوانید به حداکثر کارایی برسید.

اول کارآمدی، بعد حس و حال

می‌توانیم مدام درباره اهمیت برندتان و وابستگی آن به فضای آرایشگاه‌تان صحبت کنیم اما برند بر فضای کاربردی ارجحیت ندارد.

برای حداکثر استفاده از فضای در دسترس‌تان، باید ابتدا بر روی کارآمدی آن تمرکز کنید و سپس به حال‌ و هوای آرایشگاه‌تان بپردازید.

این از آن دسته توصیه‌هایی است که صرفا باید در گوشه ذهنتان داشته باشید چون عملا هیچ راهنمای گام به گامی برای آن وجود ندارد. فقط هنگام برنامه‌ریزی، به این نکته هم توجه داشته باشید.

از هیچ‌ توصیه کاربردی و راهنمای مفیدی غافل نشوید. به ما اعتماد کنید. این از آن دسته ایمیل‌هایی است که از هر هفته دیدن آن در صندوق دریافتی‌تان، خوشحال خواهید شد.

امیدواریم این وبلاگ به شما در افزایش کارایی و اثربخشی، بهبود تجربه مشتری (و همین‌طور افزایش سود) کمک کرده باشد. اگر شما هم راهکارهایی در خصوص افزایش کارایی آرایشگاه‌ دارید، در بخش نظرات که در زیر آمده است، برایمان بنویسید. در غیر این صورت، این نکات را با دل و جان بپذیرید، امتحانشان کنید و ببینید کدام‌ یک برایتان کارساز است و کدام‌ یک نیست. برای الگو گرفتن از استفاده حداکثری از فضای توانید گالری آرایشگاه مردانه سان را مشاهده کنید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *