تلفن واتس اپ اینستاگرام

خدمات آرایشگاه مردانه

از پیرایش ریش گرفته تا موم انداختن، این خدمات را باید هر آرایشگاهی در منوی خود لحاظ کند.

دیگر اکنون مثل زمان قدیم نیست و آرایشگاه‌های مدرن، کاری بیشتر از «اصلاح ریش و کوتاه کردن مو» انجام می‌دهند. خدماتی که پیش‌ترها «به اندازه کافی مردانه شناخته نمی‌شد» و به سالن‌های زیبایی و مراکز سلامتی زیبایی محدود می‌شد، اکنون با آغوش باز پذیرفته شده و در آرایشگاه‌های مردانه برتر سراسر کشور، ارائه می‌شود.

ما لیستی از به روز‌ترین خدماتی را تهیه کردیم که آرایشگاه‌‌های مردانه ارائه می‌دهند. اگر هر کدام از این موارد در منوی شما وجود ندارد، فرصت پول در آوردن را نسوزانید و سریعا آن‌ها را اضافه کنید. در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، همین الان می توانید رزرو خود را در آرایشگاه مردانه سان انجام دهید.

خدمات آرایشگاه مردانه

1. پیرایش و ارائه خدمات ریش و سبیل

با این که تمرکز آرایشگاه بر روی اصلاح مو سر است، با این حال نباید از ارائه خدمات موی صورت غافل شد.

اولین قدم ارائه خدمات پیرایش موی صورت است. این خدمات، هم‌چنین باید شامل استفاده از روغن‌های مختلف، شکل‌دادن‌ و حالت‌دهی به ریش و سبیل شود تا بتوان ریش و سیبیل را تمیز و سرزنده نگه داشت. برخی از آرایشگاه‌ها حتی، ماساژ حوله داغ نیز می‌دهند تا منافذ صورت را باز کرده و خدمتی شیک و درجه یک ارائه داده باشند.

2. انواع اصلاح و فید مو

خدمات آرایشگاه مردانه ممکن است با توجه به مد روز تغییر کند، اما اصلاح مو سر، پایه و اساس هر آرایشگاهی است. اصلاح و سایه مو ارکان اساسی آرایشگاه هستند و آرایشگرها باید به جدیدترین استایل‌ها و مدل‌های روز مردانه و پسرانه‌ای تسلط داشته باشند که ممکن است مشتریان از آن‌ها تقاضا کنند.

قطعا مشتریان تقاضاهای مختلفی خواهند داشت، برخی مردان ظاهر هیپی‌مانند و موی بلند را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر تمایل دارند تمام سرشان را بتراشند، بنابراین باید طیفی از قیمت‌ها را با توجه به زمان صرف‌شده و پیچیدگی کار ارائه داد. می‌توانید خلاق باشید و طراحی‌های خاص خود را ارائه دهید و به آرایشگاه‌تان، گیرایی منحصربه‌فردی ببخشید.

3. ماسک صورت

ماسک صورت صرفا برای مراکز سلامتی زیبایی نیست. این مورد، جزئی جدید اما حیاتی از خدمات آرایشگاه مردانه است که باعث می‌شود رضایت مشتریان از شما بالا برود. مرطوب‌کردن و لایه‌برداری پوست، منجر به ارتقای سلامت آن، کاهش آکنه، ترمیم آفتاب سوختگی و باز و تمیز کردن منافذ پوست می‌شود که به آرایشگران این امکان را می‌دهد تا بهتر اصلاح کنند. فرصت را غنیمت شمرده و ماسک صورت را به منوی خود اضافه کنید. مطمئنا از این که به چه خوبی موردپسند واقع خواهند شد، تعجب خواهید کرد.

4. رنگ کردن و جوگندمی کردن مو

خدمات رنگ مو مردان در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است، حالا فرقی ندارد انگیزه این کار زیبایی باشد و یا پوشاندن موهای خاکستری. آرایشگاه‌ها، عملکردی خوب در ارائه خدمات دکلره کردن و رنگ‌کردن مو دارند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را تامین کنند. به علاوه، می‌توان هنگامی که مو رشد کرد و رنگ طبیعی آن برگشت، به راحتی جلساتی را برای رنگ‌کردن مجدد ریشه مو تعیین کرد.

مشتریانی که می‌خواهند از ظاهر منحصربه‌فرد موی جوگندمی برخوردار باشند، می‌توانند از خدمات جوگندمی کردن مو استفاده کنند. گاهی اوقات، رنگ جوگندمی غیر یک‌دست و ناهمگون و یا خیلی روشن می‌شود، که ممکن است در یک‌سری از رنگ‌ پوست‌های خاص، باعث ناپدید شدن آن رنگ شود. خدمات جوگندمی کردن مو موجب رفع این مشکلات و ایجاد توازن و رنگ مویی طبیعی می‌شود و می‌توان با رنگ مویی دائم یا موقت، با توجه به دلخواه مشتری و این که تا چه هنگام می‌خواهد چنین ظاهری را نگه دارد، انجامش داد.

5. بافت حرفه‌ای مو

بافت مو یکی از موارد پر طرفدار برای مشتریانی است که به دنبال بافت موی آفریقایی، بافت جعبه‌ای، دردلاک و یا استایل‌های شخصی‌سازی شده پیچده‌تری هستند. اکنون آرایشگرانی خریدار دارند که به بافت مو تسلط داشته باشند، پس حواستان باشد چنین فردی را در پرسنل خود داشته باشید و یا چنین شخصی را آموزش دهید تا بتواند این‌گونه خدمات را به مشتریان ارائه دهد و برگ برنده‌ای در آرایشگاه‌تان باشد.

6. ماساژ سر و حالت‌دهی به مو

ماساژ کاسه سر و حالت‌دهی به مو، معمولا به عنوان خدمات اضافی و برای افرایش درآمد آرایشگاه و رضایت مشتری انجام ‌می‌شود. ماساژ کاسه سر، با تحریک خون رسانی، منجر به آرامش و کاهش استرس می‌شود و حالت‌دهی به مو، آن را بسیار نرم و صاف کرده و آماده اصلاح می‌کند. فقط حواستان باشد مشتری روی صندلی خوابش نبرد!

7. واکس کفش

لزومی ندارد خدمات آرایشگاه‌ مردانه‌تان را به اصلاح مو و خدمات زیبایی محدود کنید. واکس کفش، به خصوص برای تاجران خدمت بسیار ارزشمندی است و می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد و در این بازار رقابتی، از بقیه متمایزتان کند.

8. اصلاح با تیغ آرایشگری

خدمات اصلاح با تیغ آرایشگری باید به عنوان پیشنهادی بارز و اساسی در منو هر آرایشگاه درجه یکی وجود داشته باشد. چرا؟ به این دلایل:

  • کیفیت اصلاح بهتری ارائه می‌دهد: برخلاف تیغ‌های استاندارد و بازاری، تیغ آرایشگری، مو صورت را به فاصله نزدیک‌تری به ریشه اصلاح میکند و ظاهر شیک‌ و بارزتری ارائه می‌دهد، بدون این که پس از اصلاح، منجر به قرمزی و سوزش پوست شود.
  • کار با آن سخت است: همین که فردی بخواهد بدون خراش و بریدگی، با تیغ آرایشگری صورتش را اصلاح کند، باید ساعت‌ها برایش تمرین کند، دیگر چه برسد به این که بخواهد اصلاحِ زیبایی هم داشته باشد. برای کسب این مهارت ویژه، باید تمرینات مناسبی داشت که خیلی‌ از افراد وقت و حوصله انجام آن را ندارند و به همین دلیل، به کسی که بتواند این کار را برایشان انجام دهد، پول می‌دهند.
  • خاطره‌انگیز است: اصلاح با تیغ آرایشگری، به دورانی برمی‌گردد که میله‌های راه‌راه آرایشگری وجود داشت و تیغ‌ها را با چرم تیز می‌کردند و با فرچه‌ای که از موی اسب ساخته شده بود، کرم اصلاح را به صورت مشتری می‌زدند. در این نوع اصلاح، نوستالژی رمانتیکی نهفته است و این خاطره‌انگیز بودنش باعث جذب مشتریان می‌شود.

اصلاح باکیفیت با تیغ آرایشگری، همواره محبوب بوده است. کارکنانی که در این نوع اصلاح تخصص دارند، با ارائه این خدمت، می‌توانند منجر به افزایش سود آرایشگاه شوند.

9. موم اندازی و حذف موهای زائد

نیازی نیست حذف موهای زائد لزوما به وسیله اصلاح با تیغ صورت گیرد. بسیاری از آرایشگاه‌ها از موم اندازی برای تمیز کردن ابرو و موهای بینی و گوش استفاده می‌کنند. موم‌اندازی را در کنار خدمات روتین اصلاح موی سر و صورت خود ارائه دهید و یا می‌توانید برای افزایش درآمدتان، پکیجی کامل طراحی کرده و این خدمت را در آن بگنجانید.

چه آداب و قواعد دیگری در آرایشگاه‌ها وجود دارد؟

آرایشگاه‌ها معمولا فرهنگ مختص به خود را دارند و صاحبان آن‌ها، از شما می‌خواهند که حدی از این آداب را رعایت کنید. در زیر، قواعدی آمده است که احتمالا هنگام ورود به یک آرایشگاه، با آن‌ها مواجه می‌شوید.

1. سر وقت حاضر شوید

سر وقت حاضر شدن، نشان‌دهنده آداب‌دانی است. برای محکم‌کاری، پنج دقیقه زودتر سر برسید. اگر دیر بروید، این احتمال وجود دارد که آرایشگرتان کلافه شود و فکر کند شما به او بی‌اعتنایی کرده‌اید.

2. با موی تمیز حاضر شوید

ممکن است وسوسه شوید همین‌طوری از تخت‌خواب بیرون آمده و یک راست به آرایشگاه بروید و یا مثلا بعد از باشگاه و بدون این که دوش گرفته باشید، به آرایشگاه مراجعه کنید. با این حال، آرایشگر‌تان قدردان شما خواهد بود اگر که با موی تمیز مراجعه کنید. با شستن و شانه زدن موهایتان، آرایشگرتان دید بهتری از موهایتان خواهد داشت و این امکان را پیدا می‌کند که اصلاحی عالی‌ رقم بزند.

3. از پیش بدانید چه اصلاحی مدنظرتان است

یکی دیگر از راه‌هایی که ممکن است توسط آن آرایشگرتان را کلافه کنید، نشستن روی صندلی آرایشگاه و من من کردن و تصمیم نگرفتن درباره نوع اصلاح‌تان است. آرایشگرها معمولا سرشان شلوغ است و وقت این را ندارند که منتظر بماند تا ببینند شما چه تصمیمی می‌گیرید. بهتر است قبل از مراجعه، ایده‌ای از اصلاح مدنظرتان داشته باشید.

4. صبور باشید

به آرایشگرتان فشار نیاورید. ممکن است برای قرار دیگری عجله داشته باشید، اما نمی‌توانید برای به تحقق رسیدن هنر، عجله کنید. آرایشگرتان به مقدار مناسبی از زمان نیاز دارد تا بتواند به بهترین شکل به اصلاح مو و شکل‌دهی ریشتان بپردازد و سایر خدمات را ارائه دهد.

5. به آرایشگر خود انعام دهید

اگر از اصلاح خود راضی هستید، خوب است که پانزده تا بیست درصد هزینه‌تان را انعام دهید. اگر چه که مختارید هر مقدار که دوست دارید انعام دهید. دادن انعام، نشان‌دهنده رضایت شما از مدل مو و خدمات دریافتی است. علاوه بر این، دادن انعام باعث می‌شود که در خاطر آرایشگرتان بمانید و دفعات بعدی، با شما به طور ویژه‌ای برخورد کند.

آیا شما آرایشگری تمام عیار هستید که می‌داند مشتریان، از آرایشگاهی درجه یک، چه انتظاری دارند؟

بسیار عالی! ما روی چنین افرادی حساب باز می‌کنیم. اگر دیدگاهی دارید، می‌توانید آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

می‌توانید در قسمت نظرات که در زیر آمده است، دانش خود را با بقیه ما به اشتراک بگذارید!

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *