تلفن واتس اپ اینستاگرام

چگونه (و چه زمانی) قیمت ها را در آرایشگاه خود افزایش دهید؟

افزایش قیمت سالن شما می‌تواند هم خوشحال کننده و هم نگران کننده باشد.به طور معمول، سالن‌دارها و آرایشگران باید قیمت‌های خود را بین 20 تا 50 درصد هر سال افزایش دهند. این کار خیلی خوب به نظر می‌رسد، و می‌تواند کار خوبی باشد. اما مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • جمعیت شناسی مشتریان شما
  • هزینه‌های کسب و کار شما
  • برند شما
  • میزان سرمایه گذاری آموزشی شما
  • وضعیت تقاضا برای خدمات شما
  • چقدر سالن شما از قبل برای این موضوع برنامه ریزی شده است

اگر وقت‌های شما برای بیش از سه هفته رزرو شده‌اند، ممکن است زمان افزایش قیمت فرا رسیده باشد. ممکن است به این نتیجه برسید که در منطقۀ خود، با توجه به هزینه‌های کسب و کارتان، تنها 30 درصد افزایش قیمت داشته باشید. شما باید کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید برای کسب و کار سالن شما بهترین است. در اینجا بهترین نکات من در مورد چگونگی افزایش قیمت سالن خود روش درست وجود دارد.

چگونه قیمت سالن خود را به روش صحیح افزایش دهید

قبل از ارائه قیمت های جدید، یک برنامه اقدام داشته باشید

آیا شما فقط قیمت برخی از خدمات خود را افزایش می دهید؟ یا قیمت همۀ خدمات را افزایش می‌دهید؟

اگر سالن‌دار هستید، آیا افزایش قیمت شامل همۀ ارائه دهندگان خدمات می‌شود؟ یا کسانی که بیشترین تقاضا را دارند؟

به شما پیشنهاد می‌کنم به مشتریان خود از 6 هفته قبل در این مورد اطلاع‌رسانی کنید، تا در جریان افزایش قیمت باشند.

موضوع افزایش قیمت را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، یک خبرنامه ایمیلی برای آنها بفرستید و علامتی را در میز جلو و محل کار خود قرار دهید.

آخرین کاری که انجام می‌دهید این باشد که مهمانان خود را با شوک برچسب قیمت جدید غافلگیر کنید. ارتباطات کلید موفقیت شماست.

افزودن یک ارزش

موضوع مهم دیگری که هنگام افزایش قیمت باید مدنظر قرار بگیرد: «ارزش».

ماساژ دست، ماساژ پوست سر، حوله گرم، خدمات آرایشی یا هر کاری که می‌توانید برای دلجویی از مشتریان خود انجام دهید. وقتی به خدمات خود ارزشی اضافه می‌کنید، مهمانان کمتر از افزایش قیمت احساس ناراحتی می‌کنند.

قیمت های خود را در طول فصل تعطیلات افزایش دهید

واقعا بهترین زمان در طول سال است.

مردم عادت دارند در این زمان پول خرج کنند و کمتر احتمال دارد که این افزایش را زیر سوال ببرند.

افزایش قیمت در ابتدای سال هم پیشنهاد خوبیست، به خصوص در ابتدای تعطیلات نوروز.

همیشه از مهمانان خود تشکر کنید

نامه‌ای که روی میز یا فضای انتظار می‌گذارید یا ایمیلی که ارسال می‌شود باید همیشه با تشکر شروع شود. واقعا به خاطر آنهاست که شما در موقعیتی هستید که می توانید قیمت‌های خود را افزایش دهید.

توصیه من: مهمانان خود را تا حد امکان دوست داشته باشید. حتما به آنها نشان دهید که چقدر قدردان آنها هستید.

با اطمینان قیمت‌های خود را افزایش دهید

از اینکه چرا سزاوار دریافت هزینه بیشتر هستید دفاع کنید.

به عنوان مثال، اگر مهمانی از شما سوال می‌کند که چرا قیمت‌ها را افزایش می‌دهید، عصبی نشوید، شروع به دلیل آوردن کنید و بابت آن عذرخواهی کنید. بگویید «بله!»

در اینجا یک متن الگوی ایمیل برای صحبت با مشتریان خود در مورد افزایش قیمت‌ها ارائه میدهم: «با توجه به هزینه‌های تورم و آموزش، بسیار مهم است که به سرمایه‌گذاری بر روی خودم و کسب‌وکارم ادامه دهم. من می‌خواهم به ارائۀ بهترین تجربه ممکن به شما ادامه دهم».

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *