تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدیریت آرایشگاه مردانه

ممکن است فکر کنید چه تفاوتی در مدیریت آرایشگاه‌های مردانه با یک‌دیگر وجود دارد؟ باید گفت، این جزئیات هستند که اهمیت دارند. تفاوت‌های گسترده در درآمد‌های آرایشگاه‌های مردانه را، آن تغییرات کوچکی رقم می‌زند که اکثر آرایشگاه‌های مردانه از اعمال کردن‌ آن‌ها، در فعالیت‌های روزانه خود، غفلت می‌ورزند.

صنعت آرایشگاه‌های مردانه، بازاری به ارزش پنج میلیارد دلار دارد و روزانه ۱۰۹هزار آرایشگاه، برای جمعیت‌آماری تقریبا مشابه‌ همین مقدار، با یک‌دیگر رقابت می‌کنند. با توجه به خیل عظیم آرایشگاه‌هایی که هر روز افتتاح می‌شوند، شما باید روش‌هایی را برای حفظ جایگاه‌ خود در صدر، پیدا کرده و هر از گاهی تغییراتی را اعمال کنید.

در این وبلاگ، به شما کمک می‌کنیم تا به جنبه‌هایی از کسب‌وکارتان که نیازمند تمرکز بیشتر است، نگاه عمیق‌تری داشته باشید.

دیگر مقدمه کافی است. اکنون بیاید به نکات مدیریتی در خصوص آرایشگاه‌ مردانه‌تان بپردازیم.

۱. بر روی ارائه ویژه خدمات مشتری، تمرکز کنید

مهم‌ترین نکته در مدیریت آرایشگاه مردانه، جلب رضایت مشتری است. با ارائه خدمات مشتری بی‌نظیر، آرایشگاه مردانه‌تان مشتریان پر و پا قرصی پیدا می‌کند که آرایشگاه‌تان را به بقیه توصیه خواهند کرد و نظرات خوبی از آن، در سایت‌‌های مربوطه می‌نویسند. بیاید ببینیم چگونه می‌توان به چنین چیزی دست پیدا کرد.

الف) به گونه‌ای فعال، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

اغلب به ما این‌گونه گفته‌اند که ارتباط سودمند هنگامی حاصل می‌شود که یک طرف کمتر صحبت کرده و بیشتر گوش کند‌. اگر چه که این گفته در ارتباطات کلی درست است، اما هنگامی که صحبت از ارتباط در کسب‌وکار می‌شود باید مشتری را با پرسیدن سوالات درست، به گفت‌وگو ترغیب کرد. این‌ گونه سوالات باید متناسب با مشتری باشد.

برای مثال اگر مشتری جدید است، درباره این موارد بپرسید: استایل مد نظرش، دلیلش برای مراجعه به آرایشگری جدید، مهم‌ترین نکته درباره استایلش که باید به یاد داشته باشید، تغییراتی که مایل است انجام دهد و غیره. این کار به شما کمک می‌کند که خدمات بهتری ارائه دهید و باعث می‌شود این باور در او پدید آید که شما کارتان را به گونه‌ای روشمند انجام می‌دهید.

اگر مشتری جدید است، در خصوص این موارد از او بپرسید:

  • به چه محصولات و استایلی علاقه‌ دارد.
  • به چه دلیل به آرایشگری جدید مراجعه کرده است.
  • چه تغییراتی را مایل است انجام دهد.

این کار به شما کمک می‌کند که خدمات بهتری ارائه دهید و باعث می‌شود این باور در او پدید آید که شما کارتان را به گونه‌ای روشمند انجام می‌دهید.

در خصوص مشتریانی که مدتی‌ است به شما مراجعه می‌کنند، می‌توانید سوالات زیر را بپرسید:

  • به نظر نزدیکان‌شان، مدل موی اخیرشان چطور بوده است؟
  • استایل‌های جدیدی که توجه‌‌شان را جلب کرده است.
  • تجربه‌های جدیدی که می‌خواهند در خصوص ظاهر کلی‌شان داشته باشند.

به طریقی مشابه، این پرسش‌ها در آن‌ها این حس را به‌وجود می‌آورد که ایده‌هایشان ارزشمند است و تمایلات و نظراتشان در نظر گرفته می‌شود.

بسیار مهم است که پس از اتمام کارتان، بازخورد مناسبی دریافت کنید. آیا از کاری که انجام دادید رضایت دارند؟ به کارتان از یک تا ده چه نمره‌ای می‌دهند؟ این کار به شما درکی عمیق در خصوص چگونگی بهبود ارائه خدماتتان می‌دهد.

از آن‌جایی که نمی‌توان همان سوالات یکسان را بارها و بارها از همان مشتریان پرسید، ضروری است که تمام اطلاعات این مشتریان را در جایی مشخص و فرمتی مناسب ذخیره کنید.

شما می‌توانید برای این کار، از نرم‌افزار مديريت آرایشگاه مردانه استفاده کنید. این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که یادداشت‌هایی را برای هر مشتری ایجاد کنید و آمار تمایلات و جزئیات کلیدی آن‌ها را داشته باشید و براساس پارامترهای گوناگون، این یادداشت‌ها را دسته‌بندی کرده و فعالیت‌های بازاریابی خود را ارتقا بخشید.

اکنون بیایید نگاهی عمیق‌تر به شخصی‌سازی تجربه مشتری بیندازیم.

ب) کاری کنید که مشتری احساس کند به او توجه می‌شود

در کسب‌وکارهای برپایه خدمات، همچون آرایشگاه‌ مردانه، شخصی‌سازی تجربه مشتری عمل بسیار مهمی است. به عنوان مالک کسب‌وکار آرایشگاه مردانه، یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که باید به آن توجه کنید، ایجاد رابطه‌ای قوی با مشتریان خود همچنین در بیرون از آرایشگاه است تا از داشتن ارتباطی واقعی با شما اطمینان حاصل کرده و مجدد به آرایشگاه‌تان رجوع کنند.

به منظور این کار، می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید:

  • به مشتریان خود در روز شکرگزاری، کریسمس و مناسباتی از این قبیل زنگ بزنید. یک تماس پنج دقیقه‌ای و تبریک گفتن به آن‌ها، تاثیر بسزایی در ایجاد ارتباطی قوی با آن‌ها می‌گذارد.
  • پیامی خودکار با واتس‌اپ بیزینس و یا ایمیل ارسال کنید. این کار صرفا به این خاطر است که اطمینان حاصل کنید مشتریان متوجه حضور شما هستند تا بتوانید آن تاثیر مدنظرتان را بر آن‌ها بگذارید.

علاوه بر این موارد، شما باید در مناسبت‌های به خصوص آن‌ها، به مشتریان خود تبریک بگویید. به طریقی مشابه، برای تولدها و سالگرد‌هایشان، با آن‌ها تماس بگیرید و یا ایمیل‌های شخصی‌سازی شده بفرستید. این کار در نشان دادن این که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید، تاثیر بسزایی دارد. می‌توانید پا را فراتر گذاشته و برای آن‌ها در چنین مناسباتی، کارت‌های هدیه، پیشنهادات ویژه و تخفیفات مخصوصی در نظر بگیرید.

نکته کاربردی: از الگوهای آماده برای طراحی کارت‌های هدیه‌تان استفاده کنید. می‌توانید همه چیز را، از مسائل زیبایی نظیر رنگ و فونت کلمات گرفته تا جنبه‌های تخصصی نظیر طول دوره اعتبار کارت و شرایط و مقررات استفاده از آن را، به دلخواه خود طراحی کنید.

پ) با مد روز همراه شوید و پیشنهادات ویژه ارائه دهید

در چنین کسب‌‌وکاری، نمی‌توان تنبلی کرد. به خصوص در کسب‌کارهای مبتنی بر خدمات، گاهی اشتباهی کوچک می‌تواند منجر به ایجاد ناراحتی‌های بزرگی در مشتریان شود.

به همین دلیل، باید اطمینان حاصل کنید که همواره همه چیز در آرایشگاه‌تان در جای خود قرار دارد و شما همیشه در صدر جایگاه حرفه‌ای‌تان هستید. با انجام این کار، می‌توانید وفاداری مشتریان‌تان را تضمین کنید.

هم‌چنین باید همواره با مد روز صنعت خود همراه شوید. به این صورت که:

  • اطلاع از این که چه چیزی مد و محبوب است.
  • اطلاع از جدیدترین فناوری‌هایی که به کمک آن‌ها، عملکردتان راحت‌تر می‌شود.

می‌توانید با توجه به مخاطب هدف خود، اشتراک تعدادی مجله و یا وبلاگ مناسب را بگیرید. این کار به شما کمک می‌کنید که در جریان آخرین نوآوری‌ها قرار بگیرید.

مطلب بعدی این که، خدمات ویژه ارائه دهید. یکی از راه‌های تضمین وفاداری مشتریان این است که هر از گاهی مقداری خدمات ویژه ارائه دهید. این خدمات ویژه می تواند به صورت کارهای کوچکی نظیر ماساژ سر یا کارهای دلچسب دیگری باشد که بیانگر برند شما و یا سایر محصولات مربوطه است. این کار باعث می‌شود مشتریان برای کسب دوباره این خدمات ویژه، به شما مراجعه کنند.

۲. بیاموزید چگونه باید کارکنان خود را مدیریت کنید

مانند هر کسب‌وکار خدمات شخصی دیگری که با مشتری رو به رو است، موفقیت آرایشگاه مردانه شما نیز تا حد زیادی به مهارت و چیرگی کارکنان‌تان وابسته است. کسب‌وکار شما خدمات مستقیم و فرد به فردی ارائه می‌دهد و کارکنان‌ با مشتریان، روابط شخصی بنا می‌کنند. چگونگی برخورد کارکنان با مشتریان در بازگشت‌ آن‌ها تاثیر گذار است. این بازگشت مشتریان، نقشی حیاتی در سود خالص شما دارد.

الف) در هنر محول‌سازی وظایف، خبره شوید

در مدیریت کسب‌وکار آرایشگاه مردانه، هر چه که بیشتر بخواهید رشد کنید، به تیم بزرگتری نیز نیاز خواهید داشت. نمی‌توانید همه کارها را خودتان انجام دهید و به افرادی نیاز خواهید داشت تا وظایف را بین آن‌ها تقسیم کنید. بنابراین، محول کردن وظایف خود به سایرین، عمل بسیار مهمی است. اما چگونه می‌توان این محول‌سازی را به نحو کارآمدی انجام داد؟

وظایف را، براساس توانایی افراد به آن‌ها محول کنید.

  • تمام خدمات مختلفی که ارائه می‌دهید به همراه تمامی کارکنان و حوزه تخصص‌شان را لیست کنید.
  • اکنون باید وظایف را به کارکنان مناسب محول کرده و به صورت آزمایشی تست کنید و ببینید اتفاقات چگونه در آرایشگاه پیش می‌رود.
  • می‌توانید شیوه‌های مختلف را با هم ترکیب و تست کرده، ببینید کدام‌ نوع، بهترین نتیجه را برایتان به همراه خواهد داشت.

بسیار مهم است که افراد مناسب را استخدام کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید کسب و کارتان را تسهیل ببخشید. در خصوص استخدام، باید این موارد را در نظر بگیرید:

  • ملزومات آرایشگاه
  • سابقه کار
  • مهارت کارکنان
  • مهارت آن‌ها در برقراری ارتباط با مردم

لزومی ندارد کارکنان همه چیز را بدانند، اما باید آن‌قدری اطلاعات داشته باشند تا بتوانید با توجه به نیازهای آرایشگاه‌تان، از آن‌ها استفاده کنید.

ب) همواره به بهترین نحو عملکرد کارکنان خود را بازبینی کنید

نباید در صورت نیاز، از اخراج کردن بترسید. این موضوع اصلا به این معنا نیست که قرار است به کارکنان خود، بیش از اندازه سخت‌ بگیرید. خیر! همواره بر اساس داده‌ها، تصمیم‌گیری کنید.

براساس پارامترهای گوناگون، بر عملکرد کارکنان خود نظارت کنید. می‌توانید از عواملی نظیر نظرات مشتریان، میزان درآمدزایی ماهانه، تعداد رزروها و غیره برای ایجاد گزارشات سفارشی در خصوص هر یک از کارکنان خود استفاده کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که آمار گزارش عملکرد کارکنان خود را داشته باشید و بتوانید بر اساس داده‌ها، تصمیم‌گیری کنید.

به یاد داشته باشید که مهم است که با کارکنان خود برخورد مناسبی داشته باشید و به کسانی که بهترین عملکرد را دارند، پاداش دهید. تجربه کارکنان خود را شبیه به بازی کنید. این کار باعث می‌شود کارکنانی که بهترین عملکرد را دارند، تشویق به ادامه کار خود شوند و در سایرین نیز این انگیزه ایجاد شود که در جدول رده‌بندی، جایگاه بهتری کسب کنند‌.

۳. حواستان به نمای بیرونی آرایشگاه، درون آن و تمام خدمات ارائه شده باشد‌

چه آرایشگاه‌تان در خیابان تجاری شلوغی باشد و چه در وسط مرکزی خرید، باید نمای بیرونی مغازه‌تان از فروشگاه‌های کناری، متمایز باشد‌. موفقیت شما، وابسته به جذب مشتری است. بنابراین طراحی نمای بیرونی و زیبایی‌ کلی آرایشگاه‌تان باید به گونه‌ای باشد که بتواند توجه مشتریان را جلب کرده و آن‌ها را مجاب به مراجعه کند.

الف) به زیبایی پایبند باشید

به نظرتان عجیب نیست در حالی که در کسب‌وکاری هستید که تماما مربوط به زیبایی است، به زیبایی آرایشگاه‌‌تان اهمیت ندهید؟ باید بر تمام قسمت‌ها از نمای بیرونی آرایشگاه گرفته تا محل پرداخت، تمرکز کنید تا بتوانید تصویر برند خود را به نحو احسن به نمایش بگذارید.

باید به رنگ‌بندی، چینش صندلی‌ها، اندازه پوسترها (اگر که می‌خواهید پوستری نصب کنید) و غیره توجه کنید. به‌علاوه، باید از راحتی مشتریان اطمینان حاصل کنید. آیا صندلی‌ها به خوبی تنظیم شده‌اند؟ آیا آرایشگاه تمیز است؟ آیا آینه‌ها در جای مناسب‌ خودشان قرار دارند؟ آیا آب شرب در دسترس است؟ آسودگی مشتری مهم است!

ایجاد فضایی مجذوب‌کننده نیز اهمیت دارد. به مسائلی نظیر نوردهی و سیستم پخش موسیقی توجه کنید. همچنین می‌توانید از عود و افشاننده برای جنبه بویایی ماجرا نیز استفاده کنید. فضایی با «حال و هوایی» مناسب ایجاد کنید تا بتواند تجربیات حسی مختلفی را برانگیزاند.

ب) به بهترین نحو، جمعیت مشتریان را کنترل کنید

در انتظار ماندن، مشکل عمده مشتریان آرایشگاه‌ها است. بنابراین، سرگرم‌کردن مشتریان در حال انتظار، امر بسیار مهمی است.

اشتراک مجله‌ها و روزنامه‌های مناسبی را داشته باشید و تهیه یک دستگاه تلویزیون را نیز در نظر داشته باشید. در هنگام نوبت اصلاح مشتریان، با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و این ارتباط را در بازه‌های منظمی حفظ کنید. این کار باعث حفظ مشتریان می‌شود.

بدیهی است که نباید هیچ قصوری در خدمات شما وجود داشته باشد. تمام محصولاتی که استفاده می‌کنید، چه لوسیون اصلاح باشد، چه شامپو و چه تیغ اصلاح، همگی باید بهترین کیفیت را داشته باشند، چرا که به طور مستقیم بر تجربه مشتری اثر می‌گذارد. به‌علاوه، همواره می‌توانید پیش از شروع کارتان، از مشتری بپرسید که آیا محصول دیگری نیز می‌خواهد یا خیر.

پ) سبک خود را پیدا کرده و خدمات‌تان را با توجه به آن ارائه دهید

در این صنعت، قانون مشخصی وجود ندارد که چه خدماتی کارساز است و چه خدماتی کارساز نیست. ممکن است بخواهید خیل عظیمی از خدمات را ارائه دهید تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و یا ممکن است بازار هدف خاص خود را داشته و با پایبندی به آن، از بقیه متمایز شوید.

این لیست خدماتی است که معمولا در آرایشگاه‌های مردانه ارائه می‌شود:

  • کوتاه کردن مو و مراقبت از آن
  • خدمات مراقبت از ریش
  • خدمات پیرایش موی صورت
  • ماساژ کاسه سر، گردن و صورت
  • ارائه محصولات زیبایی پوست

کارشناس عمومی یا متخصص بودن. باید ببینید کدام برایتان بهتر است.

چند توصیه کلی… مسائل را برای مشتریان خود پیچیده نکنید. منویی ساده به مشتریان در انتخاب راحت‌تر کمک می‌کند. هم‌چنین، از اصطلاحات پیچیده استفاده نکنید. تمرکزتان بر سادگی و شفافیت باشد.

۴‌. در بازاریابی خود، ثابت‌قدم بمانید

بازاریابی، جنبه مهمی از کسب‌و‌کار موفق است. چه مالک آرایشگاه‌‌های زنجیره‌ای در مکان‌های مختلف باشید، چه یک آرایشگاه جاافتاده داشته باشید و چه به تازگی کسب‌و‌کارتان را راه انداخته باشید، همواره می‌توانید با تکنیک‌های بازاریابی مناسب، مشتریان بیشتری کسب کنید و کسب‌و‌کار خود را ارتقا بخشید. اکنون به بررسی نکات بازاریابی می‌پردازیم که شما می‌توانید در مدیریت آرایشگاه خود، از آن‌ها استفاده کنید.

الف) در فضای مجازی حضور داشته باشید.

حضور در فضای مجازی، در رونق گرفتن کسب‌وکارتان نقش بسزایی خواهد داشت. درصد قابل توجهی از مشتریان، برای پیدا کردن آرایشگاه در محل شما، به صورت آنلاین جست‌وجو می‌کنند و احتمالا می‌خواهند نگاهی اجمالی به خدماتتان بیندازند. یکی از بهترین راه‌های حضور آنلاین، برپایی سایت خودتان است.

هنگام طراحی وبسایت، باید به این موارد توجه کنید:

  • سایت، باید معکوس‌کننده تصویر برند شما باشد. این امر ممکن است به نحوه ارائه محتوایتان بستگی داشته باشد. بنابراین، حواستان باشد که در رنگ‌های انتخابی‌ برای سایتتان، عکس‌هایی که می‌خواهید به نمایش بگذارید و خدماتی که بیشتر می‌خواهید تبلیغشان کنید و… هماهنگی وجود داشته باشد.
  • سایتتان باید در صفحات وب، رتبه بالایی داشته باشد. این جاست که معقوله بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو وارد عمل می‌شود. بر روی بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی و  تبلیغات کلیدی سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید برندتان را به مخاطبان هدف خود، نشان دهید.
  • نباید هیچ ایراد فنی در سایت‌تان وجود داشته باشد. یکی از مواردی که موجب می‌شود مشتریان از وب‌سایت شما بازدید نکنند، ایرادهای فنی است که ممکن است پدیدار شوند. آیا زمان باز شدن صفحه وب‌سایت طولانی است؟ آیا تمامی صفحات فرود به خوبی کار می‌کنند؟ آیا تصویرها به سرعت باز می‌شوند؟

یکی دیگر از جنبه‌های حضور موثر در فضای مجازی، حضور در گوگل مای بیزینس و رزرو با گوگل است. با فعال‌سازی این موارد، شما مطمئن می‌شوید که هر گاه مشتری احتمالی عبارتی نظیر «آرایشگاه‌ در نزدیکی من» را جست‌و‌جو کرد، کسب‌وکارتان نمایش داده خواهد شد.

ب) مدیریت شبکه‌های اجتماعی و وجهه تجاری

جدای از وب‌سایت، جنبه حیاتی دیگری که در خصوص بازاریابی آنلاین وجود دارد، اطمینان از مديريت مناسب حضورتان در شبکه‌های اجتماعی است. به این منظور، باید به مواردی از این قبیل توجه کرد:

  • طراحی اکانت‌/صفحه‌‌های تجاری در اینستاگرام و فیسبوک.
  • از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید تا محتوایتان به طرز موثری، به نمایش در بیاید.
  • در خصوص تمام خدمات، رویدادها، مقالات و وب‌کست‌های خود، در تمام‌ حساب‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی، اطلاع رسانی کنید.
  • در اکانت تجاری اینستاگرام و صفحه فیسبوک خود دکمه «اکنون رزرو کنید» را بگذارید تا از حضور در شبکه‌های اجتماعی، نهایت استفاده را برده باشید.

همچنین مهم است که کسب‌وکارتان به گونه مناسبی در وب‌سایت به نمایش دربیاید، به‌ویژه هنگامی که بحث نظرات کاربران به میان می‌آید. به تصویر کشیدن امتیازات ۵ ستاره‌‌ای که مشتریان به آرایشگاه‌تان داده‌اند موجب می‌شود که نظرات آن‌ها، مشتریان احتمالی را از کیفیت خدماتی که قرار است دریافت کنند، آگاه سازد.

پ) آیا بازاریابی‌تان در مسیر درستی قرار دارد؟

جدای از زمانی که برای تثبیت برند و حضور آنلاین خود صرف کردید، ممکن است نیاز باشید کارهای دیگری نیز انجام دهید.

  • بازاریابی از طریق ایمیل: این روش هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. تمام ایمیل‌های تبلیغاتی شما باید به طرز مناسبی طراحی شده باشد تا بتواند برند شما را به نمایش بگذارد و اهداف تبدیل واضحی داشته باشد و تاثیر ماندگاری بر روی خواننده بگذارد.
  • ارائه تخفیف، پیشنهادات ویژه و کوپن‌های هدیه: پیشنهادات و تخفیفات راه‌های بسیار موثری برای جلب مشتری است. بر روی خدمات همراه تخفیف بدهید. برای مثال، بیست درصد تخفیف ماساژ سر برای کسانی که برای اصلاح مو می‌آیند. علاوه بر این موارد، می‌توانید به تمام مشتری‌های فعلی خود، کوپن‌های هدیه بدهید تا بدین سبب، برای‌تان مشتری‌های جدید بیاورند. این می‌تواند روش مناسبی برای بازاریابی ارجاعی باشد.
  • برنامه‌های وفاداری: هم‌چنین می‌توانید به مشتریان فعلی خود با برنامه‌های ویژه وفاداری نظیر طرح عضویتی پاداش دهید که در آن، هر بار آن‌ها خدماتی را دریافت می‌کنند، امتیازی برای‌شان ثبت می‌شود که بعدا می‌توانند از آن امتیازات استفاده کنند. با این روش می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان، رقبای شما را انتخاب نکرده و برای امتیازات بیشتر، دوباره به نزد خودتان باز خواهند گشت.

۵. در نهایت، مهارت‌های مدیریتی خود را تقویت کنید

مالک آرایشگاه بودن، چیزی بیشتر از داشتن مهارت آرایشگری است. مهارت‌های مدیریتی وجود دارد که باید برای مدیریت کارآمد کسب‌وکار آرایشگری‌ خود، آن‌ها را بیاموزید.

در ذیل، مهارت‌هایی آمده است که باید روی آن‌ها کار کنید:

  • رهبر باشید. کنترل کامل کسب‌وکارتان را به عهده بگیرید. این بدان معنا نیست که بر تک تک کارکنان خود، بیش از حد نظارت کنید. در عوض، شما باید چهارچوب انتظاراتتان را از هر کدام از کارکنان خود مشخص کرده و به طرز مناسبی به آن‌ها تفهیمش کنید.
  • توانایی‌‌تان را به نمایش بگذارید. به کارکنان خود، شیوه صحیح انجام کارها را نشان دهید. این عمل ممکن است در خصوص خود مهارت‌های آرایشگری و یا مهارت‌های ارتباط عمومی نظیر چگونگی تعامل با مشتری و ایجاد رابطه با آن‌ها باشد.
  • کارآمد باشید. پیشاپیش، چهارچوب اعمال روزانه خود را مشخص کنید. برای نظم بخشیدن به اعمال کسل‌کننده مدیریتی، از ابزارهای مدیریت کسب‌وکار استفاده کنید.

به عنوان یک مالک آرایشگاه مردانه، باید اعمالی از این قبیل را انجام دهید:

  • نظارت بر اعمال روزانه کارکنان
  • جذب، استخدام و آموزش کارکنان جدید
  • اطمینان از اجرای بدون نقص عملکردهای روزانه
  • مدیریت موجودی کالا و گرفتن تصمیم در خصوص خرید محصولات
  • مدیریت اعمال تولیدی، بازاریابی و مدیریتی
  • طراحی و اِعمال بودجه شرکت؛ تعیین اهداف فروش و اطمینان از این که تیم‌تان برای دستیابی به آن‌ها، در مسیر درستی قرار دارد.
  • اطمینان از دستیابی به اهداف مالی کسب‌وکارتان.

برای مدیریت تمام اعمال بالا، می‌توانید از سن سالن استفاده کنید.

ما خدماتی ارائه می‌دهیم که به موجب آن، می‌توانید پرسنل‌ و لیست کارهای خود را مدیریت کنید و مشتریانتان می‌توانند به صورت آنلاین و تمام وقت، نوبت بگیرند. هم‌چنین، می‌توانید بر منابع خود نظارت داشته باشید، گزارشات سفارشی تهیه کنید، کارهای مدیریتی‌تان را خودکارسازی کنید، بازاریابی کنید و کلی کار دیگر انجام دهید!

کلام آخر

و اکنون به پایان مطلب این وبلاگ رسیدیم. ما در این متن، سعی کردیم نقطه‌نظری جدید در خصوص چگونگی مدیریت موفق آرایشگاه مردانه ارائه دهیم. فراموش نکنید که به عنوان مالک یک کسب‌وکار، باید همواره با مد روز همراه باشید، چرا که شیوه‌های کسب‌وکار مرتبا تحول می‌یابد.

اشتراک چندین مجله کرتبط با کسب و کار را داشته باشید و یا صفحات مناسب را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا مطمئن شوید که همگام با مد روز پیش می‌روید.

می‌توانید به شیوه‌های گوناگونی نظیر ارائه بیشتر خدمات، افتتاح آرایشگاهی بزرگتر و یا افتتاح شعبه‌ای جدید و راه‌اندازی آرایشگاه‌های زنجیره‌ای، کسب‌وکار خود را گسترده‌تر کنید.

همیشه به خاطر داشته باشید که کسب‌وکار، حلقه‌ای بی‌پایان است. اکنون زمان جدایی فرا رسیده است! امیدواریم این نکات مدیریت آرایشگاه به شما کمک کرده باشد.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *