چگونه می توان یک متخصص میکروبلیدینگ شویم؟

چند سالی است که ابروهای پر با ظاهر طبیعی مورد توجه است. در سال 2010، ابروهای نازک از مد افتادند و ابروهای پر و طبیعی جایگزین آن شدند.

میکروبلیدینگ می­تواند راه حلی برای پرکردن ابروهای کم پشت باشد. حتی می‌تواند برای افرادی که به خاطر بیماری‌هایی مانند آلوپسی یا درمان‌هایی مانند شیمی‌درمانی دچار ریزش ابرو شده‌اند، ابروهایی طبیعی به وجود آورد.

میکروبلیدینگ در سال های اخیر به عنوان راه حلی برای پر کردن ابروهای نازک در نظر گرفته شده است.

میکروبلیدینگ کار به عنوان یک شغل به سرعت در حال رشد است. به عنوان یک میکروبلیدینگ کار ماهر، شما مسئول برنامه­های خود خواهید بود و درآمد عالی خواهید داشت. میانگین دستمزد یک میکروبلیدینگ کار در جهان بین 50000 تا 80000 دلار در سال است.

در حال حاضر، میکروبلیدینگ یک صنعت چند میلیارد دلاری در سراسر جهان است که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده ۴۰ درصد رشد داشته باشد. آیا برای کسب اطلاعات در مورد یک حرفه جدید و پر سود در صنعت زیبایی آماده هستید؟

با ما همراه باشید تا بیاموزید چگونه می توانید میکروبلیدینگ را به طور حرفه­ای دنبال کنید.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ نوعی آرایش دائمی نوآورانه است که با هدف پر کردن ابروهای کم پشت انجام می­شود. میکروبلیدینگ کار با تیغ برش­های کوچکی روی ابرو ایجاد می­کند و سپس آنها را با رنگ تتو پر می­کند.

ممکن است به نظر برسد که این کار درد دارد اما دردش از بندانداختن ابرو کمتر، اما مدت زمان انجام آن طولانی‌تر است.

رنگ تتو نیمه دائمی است، بنابراین بدن پس از مدتی آن را تجزیه می­کند، به این معنی که باید به طور دوره­ای ابروها را ترمیم کنید.

میکروبلیدینگ هزینه بسیاری دارد. میانگین نرخ خدمات میکروبلیدینگ در جهان بین 400 تا 800 دلار است، به علاوه هزینه­ی یک جلسه برای نهایی کردن فرم ابروها.

تبدیل شدن به یک میکروبلیدینگ کار

پس تصمیم گرفتید که میرکوبلیدینگ کار باشید؟ قبل از اینکه بتوانید رزرو مشتریان را شروع کنید، باید چند مرحله را طی کنید. با ما همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه می توانید میکروبلیدینگ کار شوید.

مرحله اول: یک دوره آموزشی بگذرانید

اولین قدم در سفر میکروبلیدینگ شما ثبت نام در دوره­های معتبر میکروبلیدینگ است. برای ثبت نام در دوره آموزش میکروبلیدینگ در مدرسه سان همین الان با ما تماس بگیرید.

انتخاب دوره

مهم است که دوره میکروبلیدینگ خود را هوشمندانه انتخاب کنید. در مورد دوره­هایی که کمتر از 10 ساعت هستند، دقت کنید. این دوره­های به ظاهر ارزان معمولاً کلاهبرداری هستند و اکثر آن­ها به شما کمک نمی­کنند تا مدرک خود را بگیرید.

شما همچنین باید به برنامه­ی کلی دوره نگاه کنید تا مطمئن شوید که تمام آموزش­های مورد نیاز خود را از طریق دوره خود دریافت خواهید کرد.

موضوعاتی که آموزش شما باید شامل شود:

  • آناتومی پوست
  • تئوری رنگ و ترکیب رنگ
  • طراحی ابرو و ساختار صورت
  • انتخاب سوزن و تجهیزات
  • ایمنی، استریلیزاسیون و بهداشت
  • تکنیک­های اصلاح کردن آرایش دائمی
  • حرکات میکروبلدینگ برای ابروها
  • ارتباط با مشتری

پول شما ارزشمند است، مطمئن شوید که بهترین دوره را از ابتدا انتخاب کرده­اید.

در دوره میکروبلیدینگ خود شرکت کنید

یک دوره آموزشی میکروبلیدینگ حدود یک هفته طول می­کشد و هزینه تقریبی آن 7 میلیون تومان است

در پایان دوره­ی آموزشی، مدرکی به شما اعطا می­شود که نشان می­دهد در دوره­ی آموزشی شرکت کرده­اید. اطمینان حاصل کنید که در این مدرک تعداد ساعاتی است که آموزش دیده­اید نوشته شده است و مربی شما آن را امضا کرده است.

همچنین باید از مدل خود بپرسید که آیا می­توانید برای نمونه کار از او عکس بگیرید. عکس‌های قبل و بعد برای جذب مشتری بیشتر و معروف شدن در کسب‌وکارتان ضروری است.

مرحله دوم: دریافت مدرک

پس از اتمام دوره آموزشی، باید برای آزمون خود آماده شوید. این کار بخش مهمی برای گرفتن مجوز و شروع به تمرین است.

به دنبال کارآموزی باشید

یک میکروبلیدینگ کار پیدا کنید و کارآموز او شوید. این کار مهارت­های شما را افزایش می­دهد و باعث می­شود قبل از صدور مدرک ساعات بیشتری کار کنید.

می‌توانید از درخواست های شغلی یک میکروبلیدینگ کار مطمئن پیدا کنید.

متأسفانه کارآموزی میکروبلیدینگ بدون حقوق است. با این حال، یک تکنسین دارای مجوز می تواند برای خدمات کارآموزی شما هزینه ای دریافت کند و همچنین میتوانید به او انعام دهید.

مرحله سوم: کسب و کار خود را راه بیندازید

پس از قبولی در آزمون، وقت آن است که از وزارت بهداشت مجوز بگیرید. شما باید مرکز بهداشت محلی­تان را برای فرآیند درخواست و الزامات آن­ها بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که شروع یک کسب و کار جدید کمی زمان می­برد پس صبور باشید. روی جذب مشتریان جدید به صورت آنلاین کار کنید و مطمئن شوید که یک وب سایت عالی با عکس­های زیاد دارید.

همین امروز میکروبلیدینگ کار شوید!

آرایش دائمی یک صنعت رو به رشد است و میکروبلیدینگ در این بازار محبوب است. تبدیل شدن به یک میکروبلیدینگ کار نیاز به صرف زمان و ازخودگذشتگی دارد، اما برای کسب یک شغل خلاقانه و انعطاف پذیر ارزشش را دارد.

پس منتظر چه چیزی هستی؟ همین امروز سفر خود را برای تبدیل شدن به یک میکروبلیدینگ کار آغاز کنید. برای شروع آموزش امروز خود با ما تماس بگیرید.