چرا مرد‌ها باید فیشیال کنند؟

فیشیال برای این نیست که کسی نازتان کند یا صرفا احساس آرامش کنید. بااینکه این‌ها از جمله مزایایش است، فیشیال در واقع با تمیز کردن آلودگی‌ها و چرک‌های پوست، ظاهر آن را بهبود می‌دهد. حتی بعضی‌ از متخصصان پوست به مرد‌ها بیشتر از زن‌ها پیشنهاد می‌دهند که فیشیال‌های متفاوتی بکنند. در ادامه متوجه می‌شوید که چرا مرد‌ها باید خدمات فیشیال دریافت کنند و خدماتی را شرح می‌دهیم که سالن سان به مشتری‌هایش ارائه می‌دهد.

سه فایده‌ی فیشیال برای مرد‌ها

شاید باورش سخت باشد، اما مرد‌ها بیشتر از چیزی که دوست دارند به سلامتی و بدنشان اهمیت می‌دهند. متخصصان پوست معتقدند که اهمیت فیشیال برای مردان اگر از زنان بیشتر نباشد، کمتر نیست. در ادامه مهم‌ترین دلایل فیشیال مرد‌ها را بررسی می‌کنیم.

۱. منافذ پوست را باز می‌کند و آن‌ها را کوچک می‌کند

مرد‌ها پوست خشن‌تر و منافذ بزرگتری دارند و به همین دلیل این منافذ بیشتر به چشم می‌آیند و بیشتر در معرض آلودگی و چرک قرار می‌گیرند. از آنجایی که مرد‌ها تستوسترون بیشتری دارند، پوستشان روغن بیشتری ترشح می‌کند. ترکیب این روغن با منافذ بزرگتر پوست، باعث می‌شود که منافذ بسته شود و جوش‌های سرسیاه یا قرمز ایجاد شود.

فیشیال باعث می‌شود این منافذ باز شوند و کوچکتر شوند؛ همچنین از مشکلات بیشتری نظیر زگیل، لکه‌های پوستی، آکنه و بقیه‌ی مسائل جلوگیری می‌کند. حتی اگر مردی پوست خشک داشته باشد، فیشیال‌های وجود دارد که کمک می‌کند پوست مرطوب شود. به همین دلیل است که مردها هم باید به افرادی که خدمات زیبایی انجام می‌دهند مراجعه کنند. آنها به شما کمک خواهند کرد که برای مسائلی که می‌خواهید بهترین خدمات را دریافت کنید.

۲. اصلاح صورتتان راحت‌تر خواهد شد.

فارغ از اینکه هر مردی چند وقت یک‌بار صورتش را اصلاح کند، تیغ اثرات بدی روی پوستش خواهد گذاشت؛ مثل خارش، زخم و التهاب. فیشیال به رفع این اثرات جانبی کمک می‌کند و پوست را صاف‌تر می‌کند. هرچه پوست صاف‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را اصلاح کنید.

لایه‌برداری نیز بخش از فرآیند فیشیال است که کمک می‌کند موهای زیرپوستی بیرون بیایند. این یعنی دیگر این موها باعث جوش نمی‌شوند و یا روی پوست اثرات دیگری به‌جا نمی‌گذارند.

۳. آموزش فرهنگ رسیدگی به پوست

یک متخصص زیبایی حرفه‌ای کسی است که پوست شما را بررسی می‌کند تا مشکلات پوستی شما را به‌خوبی برطرف کند. اگر مردی درباره‌ی رسیدگی به پوستش و کارهایی که باید انجام دهد چیزی نداند، متخصص‌های زیبایی می‌توانند به او در این زمینه کمک کنند. متخصصان می‌توانند به آنها خدمات فیشیال متنوع، محصولات حرفه‌ای و نحوه‌ی استفاده از آنها را پیشنهاد دهند.

بعد از فیشیال نیاز است که روتین پوستی منظمی داشته باشید. درنهایت، زیبایی پوست اعتماد‌به‌نفس و ارزش شما را افزایش می‌دهند.

خدمات فیشیال متفاوت

روش‌های فیشیال مختلفی وجود دارد که به مردها کمک می‌کند پوستشان را بهتر کنند و اصلاح راحت‌تری داشته باشند. درواقع هر خدمات فیشیالی که در اسکالپت ام‌دی ارائه می‌دهیم هم برای زنان است و هم برای مرد‌ها. هیچ فیشیالی مختص‌به زن‌ها یا مردها نیست. هرکسی می‌تواند بسته به چیزی که می‌خواهد، خدمات متفاوتی دریافت کند.

هیدرافیشیال – خدمات فیشیال مرد‌ها

هیدرافیشیال تی‌ام یکی از خدماتی است که متخصصان زیبایی ارائه می‌دهند. هیدرافیشیال برای هدف‌های مختلفی می‌تواند استفاده شود.

  • رفع چین‌و‌چروک و خط اخم
  • یک‌رنگ کردن پوست
  • یک‌نواخت کردن بافت پوست
  • لکه‌های قهوه‌ای
  • رفع مشکل پوست چرب و مسدودشده
  • رفع منافذ بزرگ‌شده

هیدرافیشیال بسیار گزینه‌ی خوبی برای مردان است. سه مرحله‌ی اصلی دارد که به پاکسازی و باز کردن منافذ پوست و مراقبت از آن کمک می‌کند.

۱. پاکسازی و جداکردن پوست‌های مرده

در اولین مرحله، بیرونی‌ترین لایه‌ی پوست پاکسازی و لایه‌برداری می‌شود و هرگونه آلودگی یا پوست مرده  پاک می‌شود که این کار به رشد موهای زیرپوستی که قبل‌تر اشاره کردیم کمک می‌کند.

۲.رسیدگی به منافذ و آبرسانی

متخصصان با دستگاهی کوچک و مکنده، هرگونه چرکی که در لایه‌های عمیق‌تر پوست و یا در منافذ باشد را بیرون می‌آورند که این‌ها با شستشوی معمولی صورت از پوست بیرون نمی‌آیند. همچنین به کمک سرم های مختلف صورت مرطوب نگه داشته می شوند.

۳. رسیدگی و مراقبت

در گام آخر، به کمک آنتی‌اکسیدان و سرم‌های مختلف ، مشکلات پوستی متفاوتی را نظیر آکنه، چین‌و‌چروک، منافذ بسته شده، پوست‌های چرب و … درمان می‌شوند. برای فیشیال هیدرافیشیال گزینه‌های متفاوتی وجود دارد و هر روش هدف متفاوتی دارد.

  • درمان ویژه
  • درمان اصلاح سن
  • درمان احیای مجدد
  • درمان درخشندگی
  • درمان شفاف‌کنندگی
  • درمان پلاتین
  • افزایش شادابی پوست

مردها باید چه انتظاراتی از فیشیال داشته باشند؟

اگر به متخصصان ما مراجعه کنید، آن‌ها بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهند. چه قرار کاری مهمی داشته باشید، چه عروسی‌ای در پیش داشته باشید، فیشیال‌ها گزینه‌ی بسیار مناسبی برای بهتر کردن ظاهر پوست شما هستند.

متخصص شما بسته به مشکلات پوستی‌تان بهترین روش هیدرافیشیال تی‌ام را به کار می‌گیرد. از نظر متخصص ممکن است روش دیگری برای شما بهتر باشد، پس آن روش را به شما پیشنهاد می‌دهد. می‌توانید به صفحه‌ی خدمات متخصص‌های ما مراجعه کنید تا هم روش‌های ما را بهتر بشناسید و هم بدانید که چه انتظاراتی باید از آن‌ها داشته باشید.