تلفن واتس اپ اینستاگرام

فیشیال صورت در خانه برای آقایان

آقایان، در اینجا با نحوه انجام فیشال لوکس خانگی آشنا می شوید.

مهم نیست اگر فردی هستید که به‌تازگی وارد دنیای مراقبت از پوست شده‌اید یا عاشق زیبایی هستید و در حال حاضر سهم مناسبی از محصولات مردانه را در حمام دارید، در هر حال وقت گذاشتن برای مراقبت از پوست‌تان باید در صدر فهرست کارهای‌تان باشد. در حالی که مرتب‌کردن ریش و استفاده از مقداری افترشیو احتمالاً بخشی از کارهای روزمره شماست، از شما می‌خواهیم که قدرت احساس خوب فیشال خانگی را نادیده نگیرید. با استفاده از اسکراب‌ها، ماسک‌های صورت و حوله‌های گرم، فیشال مخصوص مناسبی را برای پوست ضخیم‌تر و نگران‌کننده مردان انجام‌دهید که می‌تواند کمک کند احساس آرامش و شادابی داشته باشید. برای راهنمایی درباره نحوه انجام فیشال خانگی لوکس مردان، به احسان نجاریان، مدیر آرایشگاه سان در شمال غرب تهران مراجعه کردیم. در ادامه، احسان نجاریان با استفاده از محصولات مرتبط، روش فیشال را گام به گام توضیح می‌دهد.

مرحله 1: خلق و خو را تنظیم کنید

قبل از استفاده از محصولات مراقبت از پوست، با روشن کردن شمع، کم کردن نور و اجرای موسیقی آرامش بخش، محیطی آرامش بخش ایجاد کنید. احسان نجاریان همچنین توصیه می‌کند حوله‌ گرم معطری آماده کنید تا بعد از فیشال آن را در اختیار داشته باشید. او می‌گوید: « از چند دستمال مرطوب که هر کدام با اسپری کردن مرطوب شده است، و آن را در یک کیسه زیپی بزرگ قرار داده‌اید و آن‌ها را به مدت یک تا سه دقیقه در مایکروویو گرم کرده‌اید، استفاده کنید.

مرحله 2: صورت‌تان را تمیز کنید

با استفاده از آب گرم و فیس واش روزانه پوست‌تان را از هرگونه آلودگی، چربی و کثیفی پاک کنید. احسان نجاریان می‌گوید: « از مقدار کمی از محصول به اندازه نخود استفاده کنید و برای ایجاد کف، مقداری آب اضافه کنید.» «سپس صورت را با آب گرم بشویید.»

مرحله 3: لایهبرداری کنید

در ادامه از اسکراب لایه‌برداری استفاده کنید و سلول‌های مرده سطح پوست را از بین ببرید. احسان نجاریان می‌گوید: «با افزایش سن، احیای سلول‌های پوست‌مان می‌شود با همان سرعتی که در دوران جوانی‌مان سلول‌ها بازسازی می‌شوند متوقف می شود. «برای تمیز نگه داشتن منافذ پوست و ظاهری شاداب و سالم، باید چند بار در هفته پوست مرده انباشته شده را به صورت دستی یا شیمیایی از بین ببرید.» برای انجام این کار با اسکراب، کافی است مقدار کمی از اسکراب به اندازه یک سکه را روی صورت‌تان بمالید. سپس با اضافه کردن آب و با حرکات دایره‌ای ساییدن را انجام دهید و مراقب باشید از اسکراب اطراف چشم استفاده نکنید.

مرحله 4: سم زدایی با ماسک صورت

زمانی‌که اسکراب فیزیکی فیشال‌ را شستید، این گزینه را دارید که فیشال‌ خانگی را با لایه‌برداری شیمیایی مانند استفاده از ماسک خاک رس بهبود ببخشید. احسان نجاریان می‌گوید: «مقدار نسبتاً زیادی ماسک خاک رس را روی کل صورت یا فقط ناحیه T-Zone بمالید تا کثیفی یا چربی موجود در منافذ را از بین ببرید.» «قبل از اینکه ماسک را با حوله نمدار گرم پاک کنید، اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست بماند.» این ماسک را با خیال راحت تا چهار بار در هفته در برنامه هفتگی‌تان قرار دهید.

مرحله 5: روشن کردن و درمان

احسان نجاریان می‌گوید: یک تونر گیاهی را روی پوست مرطوب تمیز و شادات (تازه) بمالید. «برای کسانی که پوست چرب‌تری دارند، کسانی که مستعد جوش‌های پوستی هستند یا کسانی که فقط می‌خواهند بهترین پوست را داشته باشند، پس از خشک شدن پوست‌تان از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

مرحله 6: از کرم دور چشم‌تان استفاده کنید

برای جلوگیری از چین و چروک و خطوط ریز، حتما از کرم دور چشم هم در فیشال خانگی و هم در برنامه روزانه‌تان استفاده کنید. احسان نجاریان می‌گوید: «مقدار کمی به اندازه نخود از کرم دور چشم را با حرکات دایره‌ای به سمت بینی و اطراف استخوان حفره چشم بمالید». این حرکت به تخلیه هرگونه مایع یا پف در ناحیه چشم از طریق سینوس‌ها کمک می‌کند. او همچنین پیشنهاد می‌کند کرم دور چشم را با انگشت انگشتر بمالید، زیرا فشار این انگشت ملایم‌تر است و باعث فشار یا کشیدگی در پوست حساس اطراف چشم نمی‌شود.

مرحله 7: مراحل فیشال را با استفاده از مرطوب کننده به پایان برسانید

در پایان فیشال، پوست‌تان باید تمیز و شاداب شود. برای متعادل کردن خشکی بالقوه پوست بعد از استفاده از لایه بردارها، پوست‌تان را با مرطوب کننده آبرسانی کنید. احسان نجاریان توصیه می‌کند از مرطوب‌کننده بدون روغن (Oil-Free) در طول روز و مرطوب‌کننده‌ای که مخصوص نوع پوست‌تان است در شب استفاده کنید. او می‌گوید: «پوست‌های خشک، کم‌آب یا پیر باید از کرم عالی ضد پیری صورت استفاده کنند.» «هر نوع پوستی، به خصوص پوست‌های چرب که ظاهر مات را دوست دارند، باید از مرطوب کننده بدون روغن برای کل صورت استفاده کنند.» سپس، در پایان فیشال با حوله‌ای داغ و خوشبو صورت‌تان را بپوشانید. این مرحله بخش پایانی نهایی است.

مرحله 8: ریش‌تان را فراموش نکنید

مرحله جایزه! اگر ریش دارید، فیشال در خانه بهترین زمان برای این است که به ریش مقداری TLC اضافی بدهید. احسان نجاریان می‌گوید: «از یک روغن ریش سبک با قدرت جذب سریع استفاده کنید تا نه تنها موهای ریش‌تان، بلکه پوست زیر آن را نیز که معمولاً در همه استایل‌های ریش فراموش می‌شود، مرطوب کنید و به ‌آنها حالت دهید. « روغن های غنی شده با ویتامین E، به کاهش تحریکات پوستی کمک می‌کند و در عین حال رشد موهای سالم را نیز افزایش می‌دهد.»