مقایسه میکروبلیدینگ با آمبره ابرو

برای میکروبلیدینگ، از ابزاری دستی استفاده می‌شود که با آن می‌توان به ابروهایی با ظاهری واقعی دست یافت. به همین دلیل، این ابزار اغلب برای طراحی ابروهایی با ظاهری طبیعی، نرم و پنبه‌مانند استفاده می‌شود. از طرفی، آمبره عموماً پایان کاری پررنگ‌تر دارد، انگار که با مداد ابروی مورد علاقه‌تان با دقت آن را پر کرده باشید. میکروبلیدینگ و آمبره پاودر، که با نام آمبره هم شناخته می‌شود، هر دو روش‌های آرایش دائمی ابرو هستند. اما پوشش نهایی که ایجاد می‌کنند تفاوت بسیای با هم دارد.

تفاوت بین میکروبلیدینگ و پاودر آمبره بروز چیست؟

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش آرایش دائمی است که می‌توان از آن برای ایجاد انواعی از مدل‌های ابرو استفاده کرد، اما شهرت آن بیشتر به خاطر ایجاد خطوط مشخص موهای ابرو است. برای میکروبلیدینگ، که شاید معروف‌ترین روش از بین همۀ روش‌های تتوی ابرو به شمار می‌رود، از یک ابزار دستی با سوزن‌های کوچک بی‌نهایت ریز استفاده می‌شود. با انجام این کار می‌توان پیگمنت را به شکل موهای ابرویی با ظاهری واقعی درون لایه‌های بالایی پوست وارد کرد. با ایجاد توهم موهای ابرو، می‌توانید ظاهری واقعاً طبیعی به آن بدهید. همچنین می‌توان از آن برای خلق ابروهایی با سبک «به‌روزتر» استفاده کرد، بخصوص برای داشتن ابروهایی نرم‌تر.

میکروبلیدینگ اصولاً یک روش واقعاً محبوب برای رسیدگی به ابروها است و بخصوص کسانی آن را دوست دارند که انجام این کار را از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها یاد می‌گیرند. مردم آن را «آخرین مد روز» می‌دانند. برای استفاده از خدمات میکروبلیدینگ اقایان در تهران از مشاوران ما کمک بگیرید.

انواع مختلف میکروبلیدینگ؟

میکروبلیدینگ به روش تتو کردن ابرو با ابزاری دستی به جای ماشینی اشاره دارد. مدل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان با میکروبلیدینگ به آن دست یافت. انواعی از سوزن‌ها با شکل‌ها و ابعاد مختلف وجود دارد که می‌توان استفاده کرد و هر کدام استایل متفاوتی به ابروهای فرد می‌دهند. از خطوط موهای ابروی طبیعی و ریز گرفته تا حالتی سایه‌دارتر، تکنسین شما با شما مفصلاً مشورت خواهد کرد تا مشخص شود چه سبکی می‌خواهید و بهترین راه رسیدن به آن چیست.

میکروبلیدینگ چقدر زمان می‌برد؟

جلسۀ اول معمولاً حدود 2 تا 3 ساعت به طول می‌انجامد. هر جلسه شامل یک مشورت مفصل و فرایند طراحی خواهد بود تا پیش از طی فرایند اصلی اطمینان حاصل شود تا همه‌چیز برای شما بی‌نقص خواهد بود. همچنین می‌بایست یک جلسۀ پیگیری نیز شرکت کنید تا پس از دورۀ درمان اولیه که معمولاً 60 تا 90 دقیقه طول می‌کشد، پیگمنت را ترمیم کنند.

التیام یافتن میکروبلیدینگ چه مدت زمان می‌برد؟

ممکن است حداکثر 6 هفته زمان ببرد تا میکروبلیدینگ کامل التیام یابد. ابتدا رنگ آن تیره‌تر از حد انتظار شما به نظر خواهد رسید اما نگران نباشید. طی 3 الی 4 روز شروع به کم‌رنگ شدن می‌کند. می‌بایست طی دورۀ درمان مراقبت‌های مرحلۀ نقاهت را طبق جزئیاتی که تکنسین شما در اختیارتان قرار می‌دهد انجام دهید. معمولاً طبیعی است که برخی نواحی رنگ به خوبی باقی نواحی خود را حفظ نکند و به همین دلیل است که می‌بایست در جلسۀ پیگیری و ترمیم شرکت کنید. همیشه باید مراقبت‌های مرحلۀ نقاهت را با جزئیات و دقیق طبق مشاورۀ تکنسین خود پیگیری کنید.

آیا در زمان بارداری می‌توان میکروبلیدینگ کرد؟

توصیه نمی‌شود که به‌هنگام بارداری میکروبلیدینگ انجام دهید. درست است که میکروبلیدینگ فرایند آرایشی ایمنی محسوب می‌شود اما به دلیل خطر به‌وجود آمدن عفونت به زنان باردار توصیه نمی‌شود.

آمبره ابرو چیست؟

آمبره ابرو نوعی آرایش دائمی است که برای انجام آن یا از یک دستگاه دیجیتالی یا دستی استفاده می‌کنند تا نقطه‌های ریز پیگمنت را در پوست ایجاد کنند. به جای ایجاد خطوط موی ابروی مشخصی که معمولاً در میکروبلیدینگ انجام می‌شود، بیشتر حالت سایه به ابروها می‌دهد. نتیجۀ کار ابرویی پُرتر شبیه آن چیزی است که می‌توانید با استفاده از پودر یا مداد ابرو به آن برسید.

آمبره واقعاً طی چند سال گذشته به محبوبیت زیادی رسیده است. اپلیکیشن‌های رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نقش بزرگی در این محبوبیت ایفا کرده‌اند. کافی است فقط کمی در فید اینستاگرام خود پایین بروید تا این ابروهای آمبرۀ پُرتر و مهیج‌تر را ببینید.

آمبره چه مدت دوام می‌آورد؟

آمبره حدوداً 1 تا 3 سال عمر می‌کند. درست مثل هر درمان آرایش دائمی دیگری، عُمر آن به چند عامل از جمله نوع پوست، روتین مراقبت از پوست و دقت شما در انجام مراقبت‌های دوران نقاهت بستگی دارد.

التیام یافتن آمبره چه مقدار زمان می‌برد؟

ممکن است حداکثر 6 هفته زمان ببرد تا آمبره کاملا التیام یابد. طی 3 تا 4 روز اول رنگ آن تیره‌تر خواهد بود. سپس کم‌کم جای زخمش خشک می‌شود که از مراحل طبیعی درمان محسوب می‌شود. درحالیکه میکروبلیدینگ خشک شدن زخم را در وصله‌های کوچک‌تری به همراه دارد، متوجه می‌شوید آمبره در بخش‌های بزرگ‌تر این مرحله را بروز می‌دهد. جای این زخم‌ها را نخارانید واگرنه ممکن است بخشی از پیگمنت را جدا کنید. این زخم‌ها بطور طبیعی خودشان خواهند افتاد و رنگ واقعی درمان‌شده را نشان خواهند داد.

درست مثل هر نوع درمان آرایش دائمی دیگری، همیشه باید از توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های دوران نقاهت که تکنسین به شما می‌دهد پیروی کنید.

آمبره در برابر میکروبلیدینگ: کدام‌یک برای من مناسب است؟

میکروبلیدینگ درمانی فوق‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند رد ابرویی بسیار ریز و طبیعی داشته باشند. اگر به دنبال ابرویی هستید که ظاهری کاملاً واقعی داشته باشد، پس میکروبلیدینگ گزینۀ مناسب شما است. همچنین برای ایجاد ظاهر مد روز ابروهای پُر و نرم عملکردی عالی دارد.
اگر مدل ابروی پاور را بیشتر می‌پسندید، احتمالاً از آمبره بروز خوشتان خواهد آمد. در این روش، به جای طراحی نخ به نخ موهای ابرو، رنگی مشخص‌تر در اختیار خواهید داشت.

کارن همچنین بهترین توصیه‌هایش را برای ساختن آمبره بروزی که در عین حال طبیعی هم به نظر برسد ارائه داد: «من از تکنیک «پاودر برو» استفاده می‌کنم تا به ابروها سایه بدهم و رنگی غلیظ‌تر داشته باشند که در گوشۀ داخلی ابرو روشن‌تر و در انتهای آن عمیق‌تر می‌شود تا اثر آمبره به‌وجود آید. از K.B Pro Pigments تخصصی خود که با کمک متخصصین این صنعت ساختم استفاده می‌کنم – آنها این قدرت را به من می‌دهند تا بتوانم بهترین حالت محو را به رنگ ابرو بدهم و آن را به شدت طبیعی جلوه کنم.»

کدام یک عمر بیشتری دارد؟ میکروبلیدینگ یا پاودر بروز؟

بطور متوسط، میکروبلیدینگ تا حداکثر یک سال و آمبره بروز تا حداکثر سه سال عمر می‌کنند، گرچه این مدت می‌تواند بر اساس نوع پوست، روتین مراقبت از پوست و غیره متغیر باشد. افرادی که پوست چرب دارند احتمالاً متوجه خواهند شد که میکروبلیدینگ آنها بسیار سریع‌تر محو می‌‎شود و شاید بهتر باشد به سراغ آمبره پاودر بروز بروند.

هم میکروبلیدینگ و هم پاودر آمبره بروز با وجود اینکه روش‌های آرایش دائمی محسوب می‌شوند به مرور زمان رنگ خواهند باخت. فرایند نقاهت هر دو مشابه است و درهر دو روش نیز حدوداً 6 هفته پس از فرایند اولیه به یک جلسۀ پیگیری نیاز خواهید داشت.

آیا آمادۀ داشتن ابروهایی طبیعی و پررنگ هستید؟

فرقی نمی‌کند به کدام یک از راهکارهای آرایشی نیمه‌دائمی علاقه داشته باشید. می‌توانید به تیم فوق‌العادۀ ما در سالن سان اعتماد کنید. مراجعه‌کنندگان ما بلافاصله عاشق نتیجۀ کار میکروبلیدینگ یا آمبره خود می‌شوند و برای پُز دادن با نتیجۀ نهایی خود پیش دوستان، همکاران و خانواده لحظه‌شماری می‌کنند. بهترین‌ها پیش ماست!

اگر آماده‌اید که روند کار را آغاز کنید، بدون کوچک‌ترین تردیدی همین امروز تماس بگیرید و وقت مشاوره را تعیین کنید. بی‌صبرانه منتظر دگرگون کردن ابروهای شما هستیم!