مدل موی فروهاک مردانه

آیا مدتی است دارید دنبال راهی می‌گردید تا ظاهرتان را به‌روز کنید و به موهایتان سروشکل بدهید؟ اگر مدل موهایتان آفرو یا به‌صورت طبیعی فرفری است، هیچ استایلی باحال‌تر از فروهاک وجود ندارد. این مدل مو مثل مدل موی موهاک سنتی هم شیک و جسورانه است، خصوصاً با آن حجم و پُریِ بالای سر و کناره‌های کوتاه‌تری که دارد. چه کناره‌ها را از ته بزنید یا بخواهید سایه بیندازید، بازهم چند ترکیب وجود دارد که امتحان کنید تا اینکه پایان کار مطلوبتان پیدا شود. اگر آدم جسوری یا اهل امتحان چیزهای جدید هستید، با طراحی روی مو هماهنگش کنید یا برای داشتن جنبۀ ظریف‌تر سایه بیندازید؛ ترجیحتان هرچه که هست، این ظاهر ارزش امتحان‌کردن دارد.

بهترین مدل موهای فروهاک مردانه

در ادامه باهم بهترین مدل موهای فروهاک مردانه را مرور می کنیم. در صورتی که علاقه مند به داشتن هر یک از این مدل موها هستید، جهت مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. فروهاک سوزنیِ فِید

قبلاً درمورد مدل موی فروهاک شنیده‌اید ولی این ورژنش برای موهای آفرو و موهایی طراحی شده که به‌صورت طبیعی فرفری هستند. اجازه بدهید مدل موی فروهاک را به شما معرفی کنیم. برای داشتن این مدل مو به موهای بلند روی سر و کوتاه‌تر در کناره‌های سر نیاز دارید. به‌جای اینکه موهای کنار سرتان را بتراشید، که کنتراست شدیدی ایجاد می‌کند، می‌توانید فیدِ سوزنی را هم انتخاب کنید. این حرکت به‌تدریج موهایتان را کوتاه می‌کند.

2. فروهاک با خط ریش

وقتی مدل موی فروهاک را با خط ریشتان هماهنگ کنید، سروشکل و پیراستگی بیشتری به خودش می‌گیرد. ترکیب بین موهای اصلاح و پیرایش شدة صورت با تارهای پرحجم و پُف‌کردۀ موهای بالای سر، تعادل ظاهرتان را بی‌نقص می‌کند. این کار همچنین بهترین شیوه برای تکمیل شمایل چهره و نمایان کردن زاویۀ فکتان است.

3. فروهاک با موی سفید و فیدِ زیاد

موی سفیدشده یک خاصیتی دارد که اصلاً نمی‌توان آن را رد کرد؛ و آن اینکه یکی از راحت‌ترین روش‌های برای جلب‌توجه به سمت مدل مو و بافت آن است. ویژگی شگفت‌انگیز مدل موی فروهاک این است که به روش‌های زیادی می‌توان به آن استایل داد، ازجمله فیدِ زیاد یا های فید (high fade). وجه تمایز این استایل فید نقطۀ شروع آن دورِ شقیقه‌ها و دادن پیراستگی به‌ظاهر فرد است.

4. فروهاک با نوکِ مِش‌کرده

موهای مش‌کرده در دهۀ 90 گل سرسبد مدل‌های مو بود، چون تأثیرگذار و بانمک بود. کنتراست شدید بین رنگ موی طبیعی فرد و فُکل مش‌شده، چشم‌ها را به خودش معطوف می‌کرد، و یک مدل موی باحال مثل فروهاک باعث می‌شود این استایل کامل‌تر و پرپشت‌تر بشود. تارهای روشن‌تر ظاهر را چشمگیرتر می‌کنند و باعث می‌شوند به تمام دنیا نشان دهید که ترسی از ریسک‌کردن ندارید.

5. فروهاک با طراحی مو و موهای سفیدشده

برای آقایانی که می‌خواهند سری میان سرها داشته باشند چند ترکیب به خفنی و جذابی فروهاک با طراحی مو و موهای سفیدشده وجود دارد. گیراییِ این مدل مو این است که بدانید چطور بافت و حجم طبیعی تارهای موهایتان را افزایش دهید و در کنارش الگوی مو پایان کار را منحصربه‌فرد می‌کند. مدلی که انتخاب می‌کنید کاملاً بستگی به خودتان دارد و می‌توانید در حدی که مایلید ساده و دقیق باشد.

6. فروهاک با موی بافته

به فروهاک می‌توان سبک‌های مختلف داد، ازجمله با موی بافته. به‌جای اینکه تارهای مویتان را نرم و پف‌کرده رها کنید، بافتن موهایتان روش جایگزینی است که به تارهای آن ظاهر و قد بیشتری می‌دهد. بله، این ترکیب ازنقطه‌نظر زیبایی‌شناسی بسیار موردپسند است ولی کاربردی هم هست. موهای بافته سبک محافظتی هم محسوب می‌شوند که می‌توانند از شکستگی ساقۀ مو جلوگیری و به رشد طبیعی آن کمک کنند.

7. فروهاک با موهای ذاتاً فرفری

این مدل موی فروهاک جایگزین مدل موی موهاک است که مدت‌ها چشم‌انتظارش بودید. این مدل مو برای موهای ذاتاً فرفری فوق‌العاده است و به پُریِ موهایتان اضافه و به قد بیشتر موهایتان کمک می‌کند و کیست که همچین ظاهری نخواهد، درست می‌گویم؟ کوتاه‌کردن موی کناره‌های سرتان کنتراست محشری در طول ایجاد می‌کند و سروشکل موهایتان را در انتها جذاب و پیراسته می‌کند.

8. فروهاک با اسکین فیدِ

ارتفاع فروهاک را می‌توانید بسته به جسارت خودتان کم‌وزیاد کنید؛ به این معنی که بستگی دارد می‌خواهید موهای شقیقه‌تان چقدر کوتاه باشد، که می‌توانید بتراشید یا سایه بیندازید. یکی از قابل‌توجه‌ترین گزینه‌ها اسکین فید است، گزینه‌ای که انجامش دشوار نیست و جذاب بودنش را نمی‌توان انکار کرد و توجه همه را به خودش جلب می‌کند. ویژگی چشمگیرش این است که فیدبودنش چطور از طول زیادتر تا سطح پوست رفته‌رفته تغییر می‌کند.

9. فروهاک بِلواَوُت (blowout)

برای داشتن یک استایل شیک و گیرا نیازی نیست سمت مدل مویی جز فروهاک بلواوت (سشوار کشیده) بروید. این مدل مو ترکیب دو تا از ظواهر محبوبان است؛ مدل موی فروهاک، روش نهایی برای شخصی با موهای فرفری تا تارهای موهایش را حجیم‌تر و پرپشت بودنش را بیشتر کند. و مدل موی بلواوت که به سمت بالا حالت داده می‌شود و به افزایش قد موهایتان کمک می‌کند. این مدل مو را معمولاً می‌توان با یک محصول قوی ثابت نگه داشت تا پیراستگی‌اش ساده بماند.

10. فروهاکِ پریشان با لاین‌آپ

شما می‌توانید از پیرایش‌کردن موهای فرتان به سبک فروهاک بهره ببرید چون این ظاهر ساختار زیادی دارد، ولی این تنها گزینه نیست. موهای پریشان و پرپشت عالی‌ترین گزینه است برای آنهایی که به دنبال زیبایی کژوال‌تری هستند. برای اینکه خوش بدرخشید چرا با لاین‌آپ ستَش نکنید؟ این ظاهر متمایز از بقیه است و با اضافه‌کردن خطوط صاف یا زوایایی تیز به دورِ شقیقه‌ها به وجود می‌آید. نتیجه‌اش جذاب‌ترین مدل مو می‌شود.

مدل موی فروهاک چیست؟

مدل موی فروهاک شباهت‌های بسیاری به موهاک کلاسیک در بحث قد و حجم روی سر و قسمت‌های کوتاه‌تر سر دارد. بزرگ‌ترین فرق آن این است که این مدل مو برای آنهایی است که موهای ذاتاً فرفری و آفرو دارند و عالی‎ترین شیوه برای سروشکل دادن به مدل موهایتان است و در آخر ظاهری پیرایسته و گیرا به شما می‌بخشد. یا می‌توانید جسارت به خرج دهید و به موهایتان طرح یا لاین‌آپ اضافه کنید تا مدل مویتان باحال و گیرا شود. دلتان می‌خواهید موهای شقیقه‌تان خیلی کوتاه باشد؟ پس یا موهای آن قسمت را بتراشید یا سایه بیندازید. روش جایگزین هم این است که با مدل موی نوک‌تیز روبه‌بالا کم‌کم به نتیجۀ دلخواه برسید.

نحوۀ ایجاد مدل موی فروهاک

ایجاد مدل موی فروهاک و حالت دادن به آن مقداری مهارت می‌خواهد، اما تلاش برای زدن این مدل مو ارزشش را دارد چون محشر بودنش را نمی‌توان انکار کرد. این مدل مو برای آقایانی که موهای آفرو و ذاتاً فرفری دارند عالی است.

سؤالات متداول درمورد مدل موی فروهاک

فروهاک یعنی چه؟

فروهاک اصطلاحی است که برای استایلی شبیه به موهاک استفاده می‌شود، ولی با موهایی که ساختار آفرو دارند درست می‌شود. نتیجۀ این پیرایش مو حجیم و پرپشت‌شدن مو در بالای سر و کوتاه‌تر بودن موها روی شقیقه‌هاست. این مدل مو کنتراست محشری ایجاد می‌کند و روشی عالی است برای نشان‌دادن ساختار و حجم طبیعی موهایتان.

آیا فروهاک هنوز مُد است؟

مدل موی فروهاک هنوز مد است و برای افراد با موهای فرفری ظاهری فوق‌العاده است. این مدل مو استایل‌های متفاوتی هم دارد که دستتان را برای باب میل کردن مدل مویتان باز می‌گذارد و ظاهری مدرن به شما می‌بخشد. این مدل مو را می‌توان با طراحی مو، سایه انداختن و لاین‌آپ‌های متنوع درست کرد.

آیا فروهاک می‌تواند مدل مویی حرفه‌ای باشد؟

مدل موی فروهاک را یک سبک حرفه‌ای در نظر نمی‌گیرند چون در بحث ارتفاع بین موهای بالای سر و کناره‌های سر کنتراست وجود دارد. بااین‌حال، اگر موهایتان را کوتاه‌تر بزنید و ترجیح بدهید که شقیقه‌هایتان سایه داشته باشند و رفته‌رفته تغییر کنند، پیراسته‌تر به نظر خواهد آمد و برای مناسبت‌های رسمی‌تر ظاهر بهتری خواهد گرفت. هرچند که این ظواهر به‌صورت کلی در اداره‌جات پذیرفته‌شده هستند.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *