تلفن واتس اپ اینستاگرام

نکاتی درباره‌ی حالت موی مردان برای روز عروسی

آیا به‌دنبال نکات آموزشی درباره‌ی مدل موی مردان برای روز عروسی هستید؟ در اینجا با بهترین‌ توصیه‌ها برای انواع مو‌ها با اندازه و حالت‌های محتلف آشنا می‌شوید.

انتخاب کت‌و‌شلوار و لباس عروسی تنها یکی از گام‌هایی است که مردان باید به آن توجه کنند. مدل موی مخصوص روز عروسی یکی دیگر از جوانب مهمی است که در هنگام تصمیم‌گیری در مورد ظاهرتان باید به آن توجه کنید. اما از کجا باید شروع کرد؟ اگر احساس می‌کنید که سردرگم شده‌اید، اصلا نگران نباشید، چرا که ما تمام رمز و راز‌هایی را که باید بدانید در اختیارتان خواهیم گذاشت.

آیا واقعا باید برای روز عروسی به فکر مدل مو‌هایم باشم؟

اگر می‌خواهید در روز عروسی ظاهر خوبی داشته باشید، بله باید این مورد را درنظر بگیرید. با این که نباید این‌طور باشد، اما اغلب مردان در فرایند برنامه‌ریزی برای عروسی از رسیدگی به موها و پیرایش غافل می‌شوند. تمام افراد این حق را دارند که در هنگام گفتن «بله» بهترین احساس ممکن را به خود داشته باشند. برای هر جنس، اندازه و حالت مو چندین مدل مختلف وجود دارد که می‌توانید برای روز عروسی از آن‌ها استفاده کنید و همچنین نکات فراوانی وجود دارند که تضمین می‌کنند که شما در این روز بزرگ بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید. همچنین شما باید زمانی را برای اصلاح موهایتان درنظر داشته باشید و اگر نیاز داشتید که این کار را در روز عروسی انجام دهید، آرایشگاه داماد مناسبی را برای انجام آن درنظر گرفته باشید. بیایید کارمان را شروع کنیم.

بخش اول: آداب صحیح حالت‌دهی به مو برای روز عروسی: تمام آنچه که باید بدانید

زمانی که از مدل موی مخصوص روز عروسی آقایان صحبت می‌شود، باید به نکات فراوانی توجه کرد. شما نه‌تنها باید به مکان برگزاری مراسم، فصل برگزاری مراسم و تم آن توجه داشته باشید، بلکه باید به جنس و حالت موهای خود نیز توجه کنید.

مدل موی مخصوص روز عروسی چه تفاوتی با مدل موی شما در زندگی روزمره دارد؟

مدل موی مردان برای روز عروسی در مقایسه با مدل موی آن‌ها در زندگی روزمره حالتی رسمی‌تر و آراسته‌تر دارد؛ به‌خصوص در مورد افرادی که در زندگی روزمره اهمیت چندانی به حالت موهای خود نمی‌دهند. درست مثل عروس و تمام افرادی که به عروسی دعوت‌شده‌اند، مدل موی مردان نیز باید به‌گونه‌ای باشد که نشان دهد شما توجه بیشتری به ظاهرتان داشته‌اید و اهمیت این روز را به‌نمایش بگذارد. روز عروسی یکی از مهم‌ترین روز‌های زندگی شما است، پس شما می‌خواهید در این روز بهترین ظاهر و سالم‌ترین موها را داشته باشید.

مراسم عروسی شما در چه زمانی برگزار می‌شود؟

فصل و مکان برگزاری مراسم عروسی از عواملی هستند که می‌توانند بر انتخاب مدل مو اثرگذار باشند. همچنین شما باید به تم و سبک و سیاق مراسم عروسی نیز توجه کنید. اگر عروسی شما یک مراسم رسمی است که در فصل زمستان و در یک هتل پنج‌ستاره برگزار می‌شود، بهتر است از مدل موهای خوابیده به عقب (Slicked-back) استفاده کنید و مطمئن شوید که حالت موهایتان بهم نخواهد خورد. از طرف دیگر، اگر مراسم شما در فضای بازی مانند ساحل برگزار می‌شود، داشن ظاهری خونسرد و طبیعی‌تر و استفاده از مدل موهای مجعد و دم‌اسبی می‌تواند مناسب‌تر باشد. البته مدل مو به جنس و اندازه‌ی موها نیز بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

استایل شما چگونه است؟

شما در روز عروسی دوست دارید احساس کنید که خودتان هستید. این بدان معنا است که باید مدل مویی را برای عروسی خود انتخاب کنید که نشان دهد شما چه نوع دامادی هستید و چه شخصیتی دارید. اگر شما را با موهایی که به عقب خوابانده شده است می‌شناسند، در روز عروسی‌تان از همین مدل استفاده کنید. این درست نیست که بخواهید در روز عروسی برای اولین بار از ظاهر کاملا جدیدی استفاده کنید. علاوه‌براین شما به مدل مویی نیاز دارید که به شما احساس راحتی بدهد و احساس کنید که در بهترین حالت ممکن قرار دارید.

باید به موهای صورت خود نیز فکر کنید

 زمانی که به مدل موهای خود برای عروسی فکر می‌کنید، باید مدل ریش و سبیل خود را نیز درنظر داشته باشید. برای اطمینان‌حاصل‌کردن از ظاهر مناسب ریش و سبیل نمی‌توانید صبح روز عروسی از خواب بیدار شوید و ریش و سبیلتان را اصلاح کنید. شما باید در روز‌های منتهی به عروسی به فکر مراقبت از پوست خود نیز باشید. شما باید متناسب با جنس، ضخامت و میزان بلندی موهای صورت و متناسب با نیاز‌هایتان، یک هفته (یا کمتر) قبل از فرارسیدن روز بزرگ عروسی به یک آرایشگر مراجعه کنید. برخی از مردان تصمیم می‌گیرند که برای روز عروسی صورتشان را به‌طور کامل اصلاح کنند. برای آشنایی با چگونگی پیرایش ریش برای روز عروسی از این راهنما استفاده کنید.

برنامه‌ی زمانی پیرایش و اصلاح

در ادامه بیش‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت، اما شما باید زمانی را برای رفتن به آرایشگاه و کوتاه‌کردن موها و اصلاح ریش‌هایتان درنظر بگیرید. بهتر است درست مانند عروس‌ها پیش از فرارسیدن روز بزرگ عروسی یک بار موهایتان را به‌صورت امتحانی به مدل دلخواهتان کوتاه کنید. البته این کار به‌اندازه‌ی استفاده از شینیون یا یک مدل موی رسمی زمان‌بر نیست، اما اگر چند ماه پیش از مراسم عروسی و به‌منظور آگاهی نسبی از ظاهر خود، می‌توانید موهایتان را اصلاح‌ و یک مدل مخصوص برای خود انتخاب کنید؛ این حرکت بسیار هوشمندانه است.

اگر می‌خواهید موهایتان را برای مراسم عروسی کوتاه کنید، پیش از نزدیک شدن به تاریخ عروسی برای اصلاح موهایتان وقت بگیرید و ببینید که چه مدتی طول می‌کشد تا موهایتان به‌ اندازه‌ی دلخواهتان برسد. سپس از این بازه‌ی زمانی به‌دست‌آمده استفاده کنید تا بتوانید پیش از مراسم اصلی زمان مناسبی را برای اصلاح موهایتان انتخاب کنید. برای مثال اگر موهایتان با گذشت دوازده روز از اصلاح آزمایشی به اندازه‌ی مورد نظر رسید، دوازده روز پیش از مراسم عروسی از آرایشگر خود وقت بگیرید. باید سرعت رشد موها و اندازه‌ی مورد علاقه‌ی خود را درنظر داشته باشید.

حالت‌دهی به موها به دست خود در برابر حالت‌دهی به موها توسط یک فرد حرفه‌ای

برخی از داماد‌ها موهایشان را با دست‌های خود درست می‌کنند که هیچ مشکلی ندارد. اگر چنین برنامه‌ای دارید، بهتر است یک هفته قبل از مراسم یا طی هفته‌ی متنهی به مراسم از آرایشگر خود وقت بگیرید. به این صورت، موهای شما به‌خوبی اصلاح خواهند شد و برای حالت‌دهی در اندازه‌ی مناسبی قرار خواهند داشت. اگر دور یا تمام موهایتان را زیادی کوتاه کرده باشید، حتما به یک آرایشگر حرفه‌ای نیاز دارید که بتواند درست پیش از شروع عروسی ظاهر مناسبی به موهای شما بدهد. اگر در روز عروسی فردی را از طریق شرکت‌های خدمات عروسی برای اصلاح و حالت‌دهی به موهایتان استخدام کردید، از آن‌ها بخواهید که صبح زود برای پیرایش شما بیایند. این فرایند به زمان زیادی نیاز ندارد، اما در کاهش اضطراب شما تاثیرگذار است. اینگونه تصور کنید: اگر ذهنتان درگیر بسیاری از مسائل دیگر است (که این امر کاملا طبیعی و قابل‌درک است)، حالت‌دهی به موهایتان را از لیست کار‌هایی که خودتان باید انجام دهید، حذف کنید. یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند موهای شما را تمیز و بدون عیب و نقص اصلاح کند یا موهای روی پیشانی شما را به‌گونه‌ای کوتاه کند که صورتتان را نپوشانند. هدف شما این است که موهایتان برای حضور در کنار همسرتان و گرفتن عکس‌های عروسی در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد.

ساقدوش‌ها چه باید بکنند؟

درست مانند داماد، ساقدوش‌ها و سایر مردانی که در مراسم عروسی نقش دارند نیز باید به ظاهر خود سر و سامانی بدهند. اگر موی تمامی ساقدوش‌ها از یک جنس و در یک اندازه باشد، می‌توانید از آن‌ها بخواهید که ظاهرشان را به حالت دلخواه شما تغییر بدهند: مثلا همگی باید موهایشان را به عقب بخوابانند یا به‌صورت ساده اصلاح کنند. شاید سایر داماد‌ها در این حد سخت‌گیر نباشند و فقط از ساقدوش‌ها بخواهند که موهایشان را مرتب کنند و به‌شکل دم‌اسبی ببندند.

اگر می‌خواهید همه‌ی ساقدوش‌ها موهای خود را اصلاح و خود را پیرایش کنند، بسیار خوب خواهد بود اگر به همه‌ی کسانی که در عروسی حضور دارند یک اصلاح رایگان حرفه‌ای هدیه دهید؛ به‌این ماجرا به‌عنوان کاری که باعث نزدیکی شما به یکدیگر می‌شود نگاه کنید.

کلاه‌ها و سایر لوازم

برخی از داماد‌ها و ساقدوش‌ها در روز عروسی از کلاه‌ها و سایر لوازم استفاده می‌کنند. چه از یک کلاه لبه پهن، کلاه ساده یا کلاه کابویی استفاده کنید، کلاه‌ها می‌توانند مکمل لباس‌های عروسی شما باشند و توجه را از موها‌ی شما دور کنند.

یکی از نکات مهمی که باید به‌یاد داشته باشید این است که شما به لباسی برای عروسی نیاز دارید که به یک دوره‌ی زمانی مشخص تعلق نداشته باشد. با توجه به این که برخی کلاه‌ها در دوره‌ای محبوب می‌شوند و سپس از یاد‌ها می‌روند، باید در انتخاب کلاه دقت کنید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که نشان‌دهنده‌ی استایل واقعی شما باشد و صرفا یک کلاه مد روز نباشد که پس از چند سال از انتخاب آن پشیمان شوید. عکس‌های عروسی تا آخر عمر با شما باقی خواهند ماند.

پیش از فرارسیدن عروسی از محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوص مو استفاده کنید

شما باید پیش از فرارسیدن روز عروسی محصولاتی را که قصد دارید از آن‌ها استفاده کنید، امتحان کنید. اگر قرار است خودتان موهایتان را برای روز عروسی درست کنید، حتما چند باری از ژل‌ها و محصولات حالت‌دهنده استفاده کنید تا از چگونگی تاثیر آن‌ها بر روی موهای خود مطلع شوید. دلیل این که باید مدل‌های مختلف را امتحان کنید این است که نه‌تنها با مدلی که بیش‌تر به موهای شما می‌آید آشنا می‌شوید، بلکه متوجه می‌شوید که محصول حالت‌دهنده تا چه اندازه دوام می‌آورند و می‌توانند موهای شما را سر جای درست نگه ‌دارند.

به سلامتی خود اهمیت بدهید

پیرایش و رسیدگی به موها باعث می‌شود که شما بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید، اما باید توجه کنید که مواردی مانند مراقبت از سلامت خود و داشتن خواب کافی نیز از اهمیت بالایی برخوردار‌اند. باید آب فراوانی بنوشید، استراحت زیادی داشته باشید و پیش از فرارسیدن عروسی پوست خود را مرطوب نگه دارید. شاید در شب قبل از عروسی دچار ترس واضطراب شوید، پس باید برنامه‌ی خواب خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که بتوانید در شب قبل از عروسی کمی بخوابید. راهنمای ما درباره‌ی چگونگی خوابیدن پیش از مراسم عروسی را مطالعه کنید.

بخش دوم: نکاتی که باید برای حالت‌دهی به موهای خود در روز عروسی به آن‌ها توجه کنید

حال که به تمام مبانی مربوط به آداب صحیح اصلاح و حالت‌دهی به موها برای روز عروسی و تمام آنچه که باید بدانید پرداختیم، زمان آن رسیده که به چند نکته‌ی تکمیلی اشاره کنیم. در این بخش با جنس مو، اندازه‌ی مو و برنامه‌‌ریزی برای پیرایش بیش‌تر آشنا خواهید شد.

جنس مو

جنس مو یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای روز عروسی باید به آن توجه کنید. اگر موهای مجعد، صاف یا فر دارید، چگونگی رفتار جنس موهای شما پس از حالت‌دهی مشخص می‌کند که مناسب‌ترین مدل برای موهای شما کدام است. محصولات مختلفی وجود دارند که متناسب با جنس‌های مختلف مو‌ تولید شده‌اند. پس حتما از محصولی استفاده کنید که متناسب با نوع موهای شما ساخته شده باشد. اگر مطمئن نیستید که باید از چه محصولی استفاده کنید، با آرایشگر خود مشورت کنید.

بسیاری از مردان در مراسم عروسی با موهای طبیعی خود ظاهر می‌شوند؛ حتی اگر موهای فر یا فر ریز داشته باشند. ممکن است برخی دیگر برای داشتن ظاهری تازه موهای خود را ببافند. ممکن است مردانی که موهای نازک یا کم‌پشتی دارند از محصولات حجم دهنده استفاده کنند یا به‌سراغ مدل موهایی بروند که در آن‌ها موها را روی پوست سر تخت می‌کنند؛ مانند مدل‌های فرق از بغل.

اندازه‌ی مو

اندازه‌ی موی مردان برای انتخاب مدل مناسب بسیار تعیین‌کننده است. برای داماد‌هایی که موهای بلندی دارند، استفاده از مدل دم‌اسبی یا گوجه‌ای روش مناسبی برای ثابت‌نگه‌داشتن موها و داشتن ظاهری رسمی‌تر است. مدل گوجه‌ای پشت سر که موها درست در قسمت مرکزی پشت سر جمع می‌شوند، ظاهر خودمانی‌تری به شما می‌دهد و برای مراسم‌های ساده‌تر مناسب است.

برنامه‌ی زمانی برای انتخاب مدل مو

برنامه‌ریزی کلید اصلی رسیدن به بهترین ظاهر ممکن است. با این که ممکن است تصور کنید که می‌توانید صبح روز عروسی با خیال ‌راحت از خواب بیدار شوید و آماده‌ی رفتن شوید، اما داشتن یک برنامه‌ی زمانی به شما کمک می‌کند که مراحل آماده‌سازی موهایتان برای عروسی طبق روال مشخصی طی شود. در اینجا به چند نکته درباره‌ی رسیدگی به موها که در مسیر نزدیک‌شدن به روز عروسی باید به آن‌ها توجه کنید اشاره می‌کنیم.

شش تا سه ماه قبل از مراسم: یک آرایشگر حرفه‌ای پیدا کنید و سپس مدل موردنظرتان را انتخاب کنید. شاید تصور کنید که برای این کار به زمان زیادی نیاز ندارید، اما اگر یک آرایشگر مناسب نداشته باشید باید زمان بیشتری را صرف پیداکردن آرایشگر بکنید. همچنین باید طی این زمان مدل موی موردنظر خود را انتخاب کنید. اینگونه مطمئن خواهید شد که درصورت لزوم زمان کافی برای بلندکردن موهای خود و انجام یک اصلاح آزمایشی را خواهید داشت. می‌توانید در این دوره‌ی آزمایشی از آرایشگر خود بپرسید که در صورت لزوم هر چند وقت یک بار باید به او سر بزنید تا موهایتان در حالت موردنظر باقی بماند.

یک ماه قبل از مراسم: مطمئن شوید که پیش از فرارسیدن روز بزرگ عروسی تمام وسایل مورد نیاز را تهیه کرده‌ باشید. اگر نیاز دارید که پیش از عروسی موهایتان را اصلاح کنید، از همین زمان باید برای آن برنامه‌ریزی کنید؛ مخصوصا اگر سر آرایشگر شما شلوغ باشد. اگر قرار است خودتان موهایتان را درست کنید حتما یک بار به‌صورت تمرینی این کار را انجام دهید. وسایل مورد نیاز برای عروسی‌ از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی، سشوار و اتوی مو و شانه‌ها و برس‌های مختلف را تهیه کنید. اگر نمی‌دانید که چطور باید از محصولات و وسایل آرایشی استفاده کنید، از یک متخصص کمک بگیرید.

یک الی دو هفته قبل از عروسی: متناسب با مدت زمانی که طول می‌کشد تا موهایتان رشد کنند و موهای اصلاح‌شده‌تان به حالت ایده‌آل خود برسند، باید یک الی دو هفته پیش از مراسم عروسی به آرایشگاه بروید و موهایتان را اصلاح کنید. البته برخی از مردان ترجیح می‌دهند که موهایشان را درست پیش از آغاز مراسم اصلاح کنند که این تصمیم کاملا با استایل شما در ارتباط است. اگر قصد دارید موهای خود را ببافید، چند روز پیش از مراسم اقدام کنید. یک هفته پیش از مراسم زمان مناسبی است که صورت خود را نیز اصلاح کنید. کمی به خودتان برسید، زیرا لایق آن هستید.

روز قبل از مراسم: مردانی که قصد دارند درست پیش از مراسم عروسی موهای خود را اصلاح کنند، می‌توانند در شب قبل از عروسی این کار را انجام دهند تا کاملا آراسته و فوق‌العاده سرحال به‌نظر برسند. همچنین فراموش نکنید که خواب کافی داشته باشید، آب فراوانی بنوشید و پوست خود را مرطوب نگه دارید. همچنین می‌توانید در این روز از آرایشگر خود بخواهید که ریش و خط‌ریش‌های شما را مرتب کند.

روز عروسی: روز بزرگ فرارسیده است! اگر اصلاح موهای خود را به دست یک آرایشگر حرفه‌ای سپرده‌اید، از صبح زود شروع به کار کنید. در این روز، همچنین می‌توانید صورت خود را به‌طور کامل اصلاح کنید. می‌خواهید خودتان این کار را انجام دهید؟ در چنین شرایطی شما باید یک فرد حرفه‌ای باشید و با نحوه‌ی استفاده از ابزار‌های مختلف مخصوص اصلاح آشنا باشید.

بخش سوم: هشت مدل موی محبوب برای عروسی

مهم نیست که کدام مدل موها برای عروسی از همه محبوب‌تر هستند. بهترین مدل مو آن است که از همه بیش‌تر به شما بیاید. اگر به‌دنبال راهنمایی هستید یا می‌خواهید گزینه‌های پیش رویتان را بررسی کنید ما در اینجا به چند مدل موی محبوب برای عروسی اشاره می‌کنیم.

مدل waves on top

آیا می‌خواهید ظاهری خودمانی اما معقول داشته باشید؟ مدل ساده‌ی waves on top یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای عروسی یک داماد مدرن است. می‌توانید کمی از موهایتان را به‌طرف صورتتان متمایل کنید تا ظاهری راحت و آرام داشته باشید.

مدل Taper cut

مدل موی taper cut یکی از مدل‌های کلاسیک مخصوص مراسم عروسی است. این مدل که ظاهر آرامی به شما می‌بخشد بسیار ساده است و به دوره‌ی زمانی خاصی تعلق ندارد. اگر تا به حال موهای خود را به این صورت کوتاه نکرده‌اید، بهتر است چند ماه قبل از مراسم عروسی یک بار این مدل را امتحان کنید. شاید بخواهید متناسب با جنس و اندازه‌ و سرعت رشد موهای خود، چند روز یا یک هفته پیش از مراسم عروسی برای اصلاح به آرایشگاه بروید تا موهایتان در بهترین حالت خود قرار بگیرند.

مدل فرق از بغل

فرق از بغل یکی از کلاسیک‌ترین مدل موهای مخصوص عروسی است. شما می‌توانید فرق‌تان را از نزدیک وسط سر باز کنید یا برای داشتن ظاهری چشم‌گیرتر فرق خود را از بخش‌های کناری سر باز کنید.

مدل دم‌اسبی

استفاده از مدل دم‌اسبی برای مردانی که موهای بلندتری دارند یک روش فوق‌العاده برای دورنگه‌داشتن موها از صورت است و ظاهر رسمی‌تری به شما می‌دهد. می‌توان از این مدل برای انواع گوناگونی از جنس‌ها و اندازه‌های مختلف مو استفاده کرد؛ اگر موهای شما به‌اندازه‌ای بلند باشند که بتوان آن‌ها در پشت سر بست، می‌توانید با استفاده از این روش موهایتان را در جای خود ثابت نگه دارید. افرادی که موهای بافته‌شده یا dread دارند نیز می‌توانند موهایشان را به‌صورت دم‌اسبی در پشت سر ببندند.

مدل slicked back

این مدل یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مردانی با موهای معجد و صاف است که قصد شرکت در عروسی‌ها و مراسم‌های رسمی را دارند. این مدل برای مردانی مناسب است که موهایشان به‌قدری بلند باشد که بتوان آن‌ها از روی صورتشان به عقب خواباند؛ پس این مدل برای مردانی که موهای بسیار کوتاهی دارند مناسب نیست. برای انجام این کار باید از محصولی استفاده کنید که موهای شما را بیش از حد چرب و به‌هم‌چسبیده نشان ندهد. می‌توانید با استفاده از یک روغن با واکس مخصوص این کار را انجام دهید.

مدل Light fade

امروزه بسیاری از مردان در عروسی‌ها از این مدل استفاده می‌کنند. این مدل مو با استایل شخصی هر فردی تطبیق‌پذیر است، اما بهترین گزینه برای داشتن ظاهری مهربان و بانزاکت است. می‌توانید متناسب با جنس و اندازه‌‌ی موها قسمت بالایی موها را اندکی بلندتر نگه‌دارید و آن‌ها را به عقب بریزید یا از بغل فرق باز کنید.

مدل پمپادور مدرن

مدل موی پمپادور دوباره در حال ظهور است، مخصوصا مدل پمپادوری که با اعمال اندکی تغییرات مدرن شده است. اگر قصد داشته باشید که خودتان این مدل را پیاده کنید و تا به حال این کار را انجام نداده‌اید، باید کمی تمرین کنید. معمولا برای این مدل از سشوار و یک برس گرد و محصولی که بتواند موها را در همان حالت نگه دارد، استفاده می‌شود. اطمینان حاصل کنید که قسمت بالایی موها به‌اندازه‌ی کافی بلند باشد که بتوان آن‌ها را به عقب خواباند و دور موها را اندکی کوتاه‌تر کرد.

فر ریز

برای آقایانی که موهایشان به‌طور طبیعی فر است، می‌توان دور مو‌ها را کوتاه کرد و موهای قسمت بالای سر را به حالت فر ریز و کوتاه در‌آورد. این مدل ارزان‌قیمت است، اما ظاهر جذابی به شما می‌دهد.

بخش چهارم: نکاتی برای مراقبت از انواع مختلف مو پیش از مراسم عروسی

برای موهای صاف

نکات مربوط به حالت‌دهی موهای صاف به استایل موردنظر شما برای روز عروسی بستگی دارد. اگر به‌دنبال اضافه‌کردن حجم هستید، استفاده از یک موس موی سبک یا یک محصول حجم‌دهنده به قسمت‌های کم‌پشت سر خود کمی جذابیت هدیه دهید. به مردانی که قصد دارند موهای صاف و یک‌دستی داشته باشند و نمی‌خواهند شاهد رقص موهایشان در باد باشند، پیشنهاد می‌کنیم که از یک اتوی مو استفاده کنند. برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از حرارت اتو از یک محصول محافظت‌کننده استفاده کنید.

برای موهای فر و مجعد

مردانی که موهای فر دارند می‌دانند که چطور باید از موهای خود مراقبت کنند. استفاده از یک پخش‌کننده‌ی حرارت در هنگام استفاده از سشوار می‌تواند درست مانند یک روغن یا ژل مخصوص از وز‌شدن موها جلوگیری کند. استفاده از یک محصول مخصوص جلوگیری از وزشدگی موها در شرایطی که رطوبت هوا بالا است یا باد شدیدی می‌وزد، بسیار موثر است. شما در هنگام گرفتن عکس‌های عروسی به‌خاطر این آینده‌نگری‌ها از خود تشکر خواهید کرد.

برای مدل موهای طبیعی

مدل موهای طبیعی مانند افرو یا فر ریز در مراسم‌های عروسی فو‌ق‌العاده به‌نظر می‌رسند. استفاده از نرم‌کننده‌هایی که نیاز به شستشو ندارند و استفاده از محصولاتی که باعث درخشندگی موها می‌شوند، باعث افزایش جذابیت و درخشش بیش‌تر شما در عکس‌ها می‌شود.

برای موهای کم‌پشت

ممکن است مردانی که موهای کم‌پشتی دارند علاقه داشته باشند که حجم موهایشان را برای روز عروسی افزایش دهند. در برخی از محبوب‌ترین مدل‌ موهای مخصوص داماد‌هایی که موهای کم‌پشتی دارند، موها را تا حد امکان کوتاه می‌کنند، چرا که این کار باعث می‌شود موها کمی پرپشت‌تر به‌نظر برسند؛ درست مانند روش شانه‌کردن موها به‌منظور پرکردن نواحی کچل‌شده‌ی سر. در این روش می‌توان موها را با استفاده از واکس یا روغن سر جای خود محکم کرد.

برای موهای پرپشت

برای افرادی که موهای پرپشت‌تری دارند، روش حالت‌دهی به موها به مدل موی انتخابی شما بستگی دارد. از آنجا که باد گرم باعث افزایش حجم موها می‌شود، بهتر است به جای استفاده از سشوار اجازه دهید که موهایتان در مجاورت با هوا خشک شوند. اگر قصد دارید موهای خود را به عقب بخوابانید یا آن‌ها را در سر جای خود ثابت نگه دارید باید از آرایشگرتان بخواهید که در صورت امکان در هنگام اصلاح چند لایه و بافت تازه به موهایتان اضافه کند تا بتوانید حجم (و وزن) موهای خود را در هنگام حالت‌دهی بهتر کنترل کنید.

سالن سان: مقصدی برای تمامی نیاز‌های مرتبط به حالت‌‌دهی به مو برای روز عروسی

حالت‌دهی به مو برای روز عروسی نباید باعث اضطراب شما شود و همچنین نباید از آن غافل شد. سالن سان با کمی تفکر، برنامه‌ریزی و دراختیارداشتن ابزار مناسب، اینجا است تا به شما کمک کند که بهترین مدل ممکن را برای موهای خود در روز عروسی انتخاب کنید. موهای شما چه فر، چه صاف و چه کم‌پشت (یا چیزی میان همه‌ی این حالت‌ها) باشد، راه‌های ساده‌ای وجود دارد که موهای خود را برای روز عروسی به بهترین حالت ممکن درست کنید.

با فکرکردن به مدل و ظاهر موهای خود برای روز عروسی اطمینان حاصل خواهید کرد که در ده، بیست یا سی سال آینده از نگاه‌کردن به عکس‌های روز عروسی‌ لذت خواهید برد. هرگز از خوب‌بودن ظاهر موهای خود پشیمان نخواهید شد. هیچ‌چیز بدتر از یک مدل موی شلخته که می‌توان به‌سادگی از آن اجتناب کرد، وجود ندارد.

وقتی صحبت از سایر عوامل موثر بر استایل مانند لباس‌ها و متن سخنرانی ساقدوش‌ها به میان بیاید، زولا ترتیب همه چیز را خواهد داد. برای پاسخ به تمام نیاز‌های مربوط به مراسم عروسی از ما مشورت بگیرید. در نهایت، قصد شما این است که در زمان حال باشید و از عروسی خود لذت ببرید. بارهای سنگین را بر دوش ما بگذارید.