مدل موی تاپ نات مردانه

اگر به دنبال راه‌حلی برای روتین غیرمعمول موی‌تان هستید، پس مدل موی تاپ‌نات (گره در بالا) ممکن است جواب‌گوی شما باشد. امروزه داشتن ظاهری موجه و موقر برای هر زن و مردی ضروری است. اساساً در زمینه‌ی مو هم زنان و هم مردان بسیار حساس و گزینشی هستند. حتی به دقت به این فکر می‌کنند که چه مدل مویی را می‌توانند در آرایشگاه امتحان کنند. از اینرو، شناخت مدل‌های مطرح اهمیت دارد.

عملاً برای وجهه‌ی مردان، مدل مو اهمیت حائزی دارد. روز به روز مد در حال تغییر است و این امر برای مدل مو نیز صدق می‌کند. در ادامه به برخی از مدل موهای تاپ‌نات مردانه می‌پردازیم.

به چه مدل مویی تاپ‌نات می‌گویند؟

این مدل مو در واقع انگاره‌ای از مدل موی به روز آندرکات و سبک کوتاهی بان (گوجه‌ای) است. از اینرو، مدل تاپ‌نات به مدل تاپ‌نات گوجه‌ای نیز شناخته می‌شود. در این مدل، کناره‌های سر تراشیده‌شده یا محو هستند و موهای بالای سر بلند بوده و در قسمت بالای سر جمع شده و به صورت گوجه‌ای بسته می‌شود.

تفاوت تاپ‌نات و من‌بان

در مدل موی تاپ‌نات، مو در قسمت تاج سر بلند است و موی قسمت گوجه‌ای آن نیاز نیست که حتماً بلند بوده یا به اندازه‌ی بقیه‌ی قسمت‌ها باشد. اساساً این امر این مدل را متمایز می‌کند. در مدل موی تاپ‌نات ممکن است که واقعاً شبیه به یک سامورایی به نظر برسید. اما از طرفی دیگر، مدل موی گوجه‌ای (من‌بان) نشان دهنده‌ی بلندی موی صاحب آن است. هدف ما در اینجا این است که موی بلند را در عقب سر جمع کنیم.

چطور خیلی سریع موی تاپ‌نات داشته باشیم؟

مدل موی تاپ‌نات یک ظاهر بسیار تطبیق‌پذیر دارد و می‌توانند در عین حال هم صاف و یکدست باشد و هم به هم ریخته‌ی جذاب. در این مدل در ابتدا موهایتان را به صورت دم اسبی در بالای سر جمع کرده و سپس دور قسمت پایه‌ی آن بپیچید و با یک کش آن را در جای خود محکم کنید. حتی می‌توانید برای اینکه قسمت گوجه‌ای آن پرتر و حجیم‌تر شود، از یک اسفنج موی دوناتی شکل استفاده کنید.

بهترین مدل موهای تاپ‌نات

در ادامه به 20 تا از بهترین مدل موهای تاپ‌نات می‌پردازیم که هر مرد شیک پوشی باید یکبار امتحان کند.

در صورتی که علاقه مند به داشتن هر یک از این مدل موها هستید، جهت مشاوره و رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

1. ترکیب مدل موی تاپ‌نات با ریش

این مدل مو برای مردانی که می‌خواهند از این مد روز تاپ‌نات به همراه ریش استفاده کنند، محشر است. در این مدل، موهای شما خیلی معمولی به سمت بالا جمع شده است به طوری که کناره‌های سر محکم به سمت بالا جمع شده‌اند. این استایل کاملا‌ً بین آراستگی و تو چشم بودن در تعادل است.

2. بالد فید

این مدل با تاپ‌نات آراسته و شیک آن سبکی کاملاً جسورانه است. به مردان ظاهری شیک و به روز می‌دهد. بالد فید اطراف سر ظاهر آن را برجسته می‌کند و خیلی زیرکانه به شکل V و به سبک بازکات کوتاه شده است. سبک جسورانه و نامرسوم آن به شما ظاهری جذاب می‌دهد.

3. تاپ‌نات بافته‌شده

شاید اولین نفری باشید که این سبک مد شده را می‌بینید، ترند شدن آن به لطف مارکوپلو و وایکینگ‌هاست، چرا که آنها پیشگامان این سبک محسوب می‌شوند. به قدری همه چیز در آن عالی است که حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. و موهای شما حالتی که به خود گرفته است را از دست نمی‌دهد و به همین شکل باقی می‌ماند.

4. تاپ‌نات به هم ریخته

زیبایی سبک‌های تاپ‌نات به این است که حتی به هم ریخته نیز می‌توانند باشند. ظاهر به هم ریخته‌ی آن به جذابیت نامتعارف وجهه‌ی شما می‌افزاید. حتی دیگر نیاز نیست که موهایتان را مجدداً باز کرده و دوباره ببندید.

5. تاپ‌نات ژاپنی

این مدل معمولاً با نام گره‌ی سامورایی شناخته می‌شود. در این مدل، موهای شما به کمک دو کش کمی متفاوت در بالای سر بسته می‌شوند. در این مدل باید به کمک یک کش موهایتان را در قسمت مرکز بالای سر جمع کرده و به فرم دم اسبی درآورید. سپس یک کش دیگر را از دم اسبی عبور داده تا از کش اول عبور کنند و طوری دور دم اسبی بپیچانید که انتهای آن همچنان در داخل کش مانده و در قسمت بالای سر بماند.

6. تاپ‌نات با بافت در قسمت پشت سر

این سبک مدلی است که می‌توانید در وصف آن بگویید: از پشت به تاپ‌نات خود نگاه کنید که تمام زیبایی آن در آنجاست. موهای خود را طوری کوتاه کنید که در قسمت پشت آن به حالت V باقی بماند و موهای اطراف آن تراشیده شود. سپس از پشت موها را به سمت بالا بافته و در قسمت بالای سر به حالت گره جمع کنید.

7. تاپ‌نات طرح‌دار

هر کسی که این سبک تاپ‌نات طرح‌دار را ببیند می‌تواند بگوید که آزمون و خطا دروازه‌ی کشفیات است. در این مدل، تاپ‌نات معمولی به سبک مدل مویی جذاب و هیجان انگیز تبدیل شده است که در آن موهای اطراف به سبک آندرکات کوتاه شده و در قسمت پشت سر با تیغ طرح انداخته شده است.

8. تاپ‌نات بر روی موی فر

این مدل ترکیبی عالی از دو مدل تاپ‌نات و گوجه‌ای (بان) است که مردان مو فرفری می‌توانند بر روی سرشان اجرا کنند. تنها کافی است که درحالیکه موهای خود را در قسمت بالای سر خود جمع کرده‌اید تا حالت گوجه‌ای بگیرد، موهای اطراف سر را به سبک بازکات کوتاه کنید.

9. تاپ‌نات با خطوط باریک تیغ انداخته شده‌

فرقی نمی‌کند که یک سبک چقدر خوب باشد، در هر صورت مردان می‌دانند که چطور آن را به حد اعلی برسانند. تاپ‌نات معمولی زمانی جذاب می‌شود که در کنار آن با تیغ دو ردیف خط انداخته شود و موهای قسمت جلوی سر با حجم خوبی از ژل مو به سمت عقب شانه شده باشد.

10. ساید پارت تاپ‌نات

این گره در اصل نوعی گوجه‌ای محسوب می‌شود که در بالای سر نیست، اما به همان شیوه بسته می‌شود. در این مدل، موها از بغل جمع می‌شوند و از اینرو ظاهری متفاوت به تاپ‌نات معمولی می‌دهند.

11. تاپ‌نات خاکستری جذاب

هر مردی با هر رنگ مویی می‌تواند مدل موی تاپ‌نات را برای خودش انتخاب کند. اگر از رنگ طبیعی موهایتان خسته شده‌اید، رنگ خاکستری را با ریش بزی امتحان کنید. باور کنید که خیلی جذاب خواهید شد!

12. های تاپ‌نات گوجه‌ای و موی فر

اگر نمی‌خواهید موهای بلند فر خود را از اطراف بتراشید، چرا این مدل را روی بخشی از موهایتان امتحان نکنید؟ مابقی موهای خود را به همان شکل رها کنید تا روی شانه‌هایتان بیفتد، چرا که موی فر در هر صورت هر چیزی را عالی می‌کند.

13. تاپ‌نات با موی فر کوتاه

مردانی که موی فر دارند می‌توانند موهای خود را به سبک تاپ‌نات به سمت بالا جمع کنند و موهای اطراف سرشان را بتراشند. ترکیب این سبک می‌تواند با ریش جذابیتی دوچندان پیدا کند.

14. تاپ‌نات چینی

اکثراً کاهنان تائوئیست از این مدل استفاده می‌کنند. این تاپ‌نات با دیگر گره‌ها تفاوتی ندارد. با این وجود، موهای اطراف سر تراشیده نمی‌شود. همچنین، برای بستن و نگه‌داشتن فرم گوجه‌ای مو در قسمت بالای سر از یک چوب موی متفاوت استفاده می‌کنند.

15. بافت فرانسوی و تاپ‌نات با آندر شیو

می‌توانید این مدل تاپ‌نات را امتحان کنید که در آن موهای اطراف تراشیده شده و از وسط سر بافت فرانسوی خورده است. باور کنید یا نه، این مدل جذاب‌ترین سبک بافته شده در تاپ‌نات است.

16. سبک حجم‌دار تاپ‌نات

برای اینکه در این مدل به موهایتان حالت لایه‌لایه و حجم‌دار دهید باید از وکس مو استفاده کنید. از این جهت، باعث می‌شود که به حالت تاپ‌نات به سمت بالا جمع شوند. اگر برای این مدل ریش‌هایتان را بلند کرده و به آن رنگ روشن بدهید، ظاهر خود را به شیوه‌ای بهتر تقویت کرده‌اید.

17. تاپ‌نات آندرکات

می‌توان گفت که این مدل، ترکیبی از تاپ‌نات و آندرکات است. جذاب و خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

18. تاپ‌نات کلاسیک

این مدل، سبکی ساده و باکلاس است. مخصوصاً اگر عجله دارید، می‌توانید از این مدل استفاده کنید.

19. تاپ‌نات چند لایه

این مدل نیز ورژن جذاب دیگری از تاپ‌نات برای افراد جنتلمن است.

20. مدل گوجه‌ای کوچک

باز هم مدلی دیگر که مدل گوجه‌ای کوچک نامیده می‌شود. برای اینکه در قسمت جلوی سر موی بیشتر و در قسمت گوجه‌ای موی کمتری داشته باشید، این مدل را انتخاب کنید.

مزایا و معایب مدل موی تاپ‌نات

درست مثل هر چیزی در این دنیا، برای مدل موی تاپ‌نات نیز مزایا و معایبی وجود دارد.

مزایا:

  • اولین مزیت آن راحتی آن است. فقط کافی است که از تخت خود بلند شده و موهایتان را به سمت بالا جمع کنید. همین.
  • داشتن تنوع نیز از دیگر مزیت‌های این مدل مو است. با این مدل مو می‌توانید هر مدلی که می‌خواهید را از آن در بیاورید.
  • می‌توانید ظاهری منحصر به فرد را برای خود دست‌و‌پا کنید.

معایب:

  • اگر اولین بار است که این مدل را برای خود انتخاب کرده‌اید، ممکن است کمی معذب شوید.
  • مدل موهای کوتاه ممکن است گاهی اوقات ناکارآمد باشند.
  • برای نگهداری از موهای بلند خود ممکن است نیاز به محصولات مویی قوی داشته باشید.

سوالات متداول مرتبط با مدل موی تاپ‌نات

آیا می‌توانم به جای مدل موی من بان آندرکات، مدل موی تاپ‌نات آندرکات را روی سرم اجرا کنم؟

البته. تنها کافی است اطمینان حاصل کنید که مویی که می‌خواهید در قسمت بالای سرتان جمع کنید بین 15 تا 20 سانتی‌متر باشد.

چه ماشین اصلاحی بهتر است بخریم؟

فرقی نمی‌کند که برای خود مدل موی تاپ‌نات را انتخاب کنید یا من بان را. برای هر مردی ضروری است که یک ماشین اصلاح خوب داشته باشد.

آیا می‌توانم برای این مدل مو ریش بگذارم؟

صد البته. می‌توانید هر سبکی از موی صورت را با مدل موی گوجه‌ای تاپ‌نات خود ترکیب کنید. سبک ریش کامل تقریباً رایج است.

من سن بالایی دارم، آیا مدل موی تاپ‌نات برای من خوب می‌شود؟

فرقی نمی‌کند که جا افتاده باشید یا جوان. تا زمانی که به اندازه‌ی کافی مو در قسمت بالای سر خود داشته باشید می‌توانید مدل تاپ‌نات یا من بان را برای خود اجرا کنید. مو مهم است، نه سن.

برای این مدل از چه محصولاتی برای مو می‌توانم استفاده کنم؟

اگر این مدل را برای خود انتخاب کرده‌اید، باید از مویتان مراقبت کنید. برخی از محصولات مویی که برای این مدل مناسب هستند نرم‌کننده‌، کرم حالت‌دهنده و حالت‌دهنده‌ی بدون نیاز به شست‌وشو می‌باشند.

از چه متعلقات مویی می‌توانم برای این مدل استفاده کنم؟

از هرچیزی که می‌خواهید می‌توانید برای مدل گوجه‌ای تاپ‌نات خود استفاده کنید. مثل گیره‌ی سر، کش مو و غیره.

در کل، تاپ‌نات مثل نیمه بان می‌ماند و ممکن است برای اینکه به شکل دلخواهتان برسید، نیاز به کمک یک آرایشگر موی حرفه‌ای داشته باشید.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *