ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو چقدر است؟

ابرو مهمتر از چیزی است که فکرش را می­کنید. بر اساس مطالعه­ای که توسط دپارتمان مغز و علوم شناختی موسسه فناوری ماساچوست منتشر شده است، چهره­ی افراد بدون ابرو قابل تشخیص نیست. تاثیر ابرو در تشخیص چهره حتی از چشم­ها نیز بیشتر است.

خوشبختانه برای تمام افرادی که ابروهای ناموزون و کم پشت دارند یا اصلا ابرو ندارند راه حلی وجود دارد. میکروبلیدینگ می­تواند همه­ی نگرانی­ها را از بین ببرد. میکروبلیدینگ در طی این سال‌ها سر و صدای زیادی به راه انداخته است و البته به حق نیز است!

میکروبلیدینگ یک تکنیک تتو است که ابروها را پر می­کند و به آنها ظاهری کامل­تر می­بخشد. با ما همراه باشید تا ببینید چه انتظاری از میکروبلیدینگ می­توانید داشته باشید، مدت زمان انجام آن چقدر است و کجا می­توانید خدمات میکروبلیدینگ مطمئن پیدا کنید.

آیا میکروبلیدینگ ابرو دائمی است؟

حتی اگر میکروبلیدینگ در رده­ی«آرایش دائمی» قرار بگیرد، تصور ماندگاری آن برای همیشه یک خیال باطل است. در واقع، میکروبلیدینگ باعث می‌شود که ابروهای شما تا 2سال «اسنچ شده» به نظر برسند.

با این حال، مدت زمان ماندگاری ابروهای شما به عوامل متعددی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع پوست
  • سبک زندگی
  • میزان قرارگیری در معرض نور خورشید
  • رنگ ابروهای شما
  • سایر کارهایی که روی صورت خود انجام داده­اید
  • و کیفیت رنگ ابروی استفاده شده

استفاده از آب نمک، کمبود آهن و سیگار کشیدن می­تواند ابروهای شما را کمرنگ کند. با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، می­توان گفت که هر چه بیشتر از ابروهای خود مراقبت کنید، دوام بیشتری خواهند داشت.

هر چند وقت یک بار باید ابروهای خود را ترمیم کنید؟

به گفته­ی پیگمنترها، برخی از مراجعین به دلیل اینکه رشد ابروهایشان زیاد نیست، هر شش ماه تا یک سال نیاز به ترمیم دارند. از سوی دیگر، برخی از افراد هر پنج هفته یا بیشتر برای ترمیم مراجعه می‌کنند.

علاوه بر مراجعه به پیگمینتر، خودتان هم می­توانید یک سری از کارها را انجام دهید که جذابیت ابروهای خود را حفظ کنید.

بدون استفاده از ضدآفتاب از خانه خارج نشوید.

از لایه بردارهای شیمیایی، اسکراب خشن صورت و لیزر کردن اطراف ابرو خودداری کنید.

چرا میکروبلیدینگ ابروها نیاز به تمدید دارند؟

ترمیم کردن ابروها به دلایل مختلفی مفید است. دلیل اصلی، پر کردن قسمت‌های خالی ابرو است که رنگدانه را به خوبی جذب نکرده­اند. به دلیل تفاوت نوع مو و پوست افراد، برخی پوست­ها رنگ را به خوبی جذب می­کنند در حالی که برخی دیگر نیاز به ترمیم دارند.

ترمیم کردن برای افرادی که به دنبال ابروهای تیره­تر و برجسته­تر هستند لازم است.

آیا میکروبلیدینگ ابرو به طور کامل از بین می­رود؟

بله، همینطور است، اما چند عامل وجود دارد که مدت زمان ماندگاری رنگدانه را تعیین می­کند. ابروهای میکروبلیدشده در صورتی که هیچ ترمیمی نشوند می­توانند در عرض چند سال به طور کامل از بین بروند.

ماندگاری ابروهای شما به روتین مراقبت از پوست، نوع پوست و مو، و نوع سوزن­ها و رنگدانه­های استفاده شده بستگی دارد.

میکروبلیدینگ بعد از 5 سال چگونه می­شود؟

اگر از آخرین باری که ابروهای خود را میکروبلیدینگ کرده­اید پنج سال می­گذرد احتمالا رنگ آن­ها قرمز متمایل به نارنجی یا آبی متمایل به خاکستری شده است. از آنجایی که ما در مورد تکنیک تتوی ابرو نیمه دائمی صحبت می­کنیم، کمرنگ شدن ابرو طبیعی است.

علاوه بر این، فرم ابروی شما باید ثابت بماند و رنگدانه­ها از خط ابرو بیرون نزند. اگر از آخرین میکروبلیدینگ شما پنج سال گذشته است اکنون می­توانید یک نوبت بگیرید و رنگ ابروهای خود را اصلاح کنید.

آیا نوع پوست می­تواند بر میکروبلیدینگ تأثیر بگذارد؟

بله، قطعا! نوع پوست شما به طور قابل توجهی بر ظاهر ابروهای میکروبلیدشده شما تأثیر می­گذارد. در اینجا، ارتباط بین میکروبلیدینگ و انواع مختلف پوست را توضیح خواهیم داد.

پوست معمولی

افرادی با نوع پوست معمولی جوش‌ نمی­زنند و تی زون صورت آن­­ها هیدراته است.ابروهای آن­ها پس از میکروبلیدینگ به سرعت بهبود می یابد. بعلاوه، برای مدت زمان پیش بینی شده یعنی یک سال تا یک سال و نیم نیاز به ترمیم ندارد.

پوست خشک

اگر منافذ پوست شما  مشخص نباشد و پوستتان در تمام طول روز حالت کشیدگی داشته باشد پوست خشکی دارید. افرادی که پوست خشکی دارند گهگاهی پوسته پوسته شدن را تجربه می­کنند. ابروی افراد با پوست خشک پس از میکروبلیدینگ به خوبی بهبود می‌یابد و همیشه به‌نظر می‌رسد که ابروهای آن­ها تازه میکروبلید شده است.

افرادی که پوست خشکی دارند، می­توانند از ابروهای میکروبلیدشده خود بیشترین لذت را ببرند و معمولاً ماندگاری ابروی آن­ها بیش از یک سال و نیم است.

پوست مختلط

افراد با این نوع پوست دارای پوست هیدراته در تی زون و پوست کمی خشک‌ روی گونه‌ها هستند. ابروی افراد با پوست مختلط پس از میکروبلیدینگ به خوبی بهبود می‌یابد و  دوام آن به اندازه­ی افراد با پوست معمولی است.

پوست چرب

افراد با پوست چرب، پوستی نرم و مرطوب دارند. افرادی که پوست چرب دارند پوستشان دیرتر پیر می‌شود. وقتی صحبت از میکروبلیدینگ ابروها روی پوست چرب می­شود باید گفت که ابروهایشان زودتر از سایر انواع پوست بهبود می یابد. با این حال، رنگدانه روی پوست این افراد به دلیل چرب بودن به مدت طولانی دوام نمی­اورد و ممکن است نیاز به ترمیم منظم داشته باشند.

چه مدت طول می­کشد که ابروی میکروبلیدشده طبیعی به نظر برسد؟

منظور ما از طبیعی بودن این است که ظاهر ابرو بهبود یابد و رنگدانه به طور کامل در پوست نشسته باشد. ابروهای میکروبلیدشده­ای که به طور کامل بهبود یافته­اند، قرمزی یا تورم ندارند. از بین رفتن قرمزی یا تورم ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد.

آیا می­توان میکروبلیدینگ ابرو را پاک کرد و شکل قبلی ابروها را بازگرداند؟

در کمال تعجب بسیاری از ابروهایی که میکروبلیدینگ روی آن­ها انجام شده را می­توان به حالت قبلی خود بازگرداند. به طور کلی، سه روش برای از بین بردن ابروهای میکروبلیدشده وجود دارد که شامل موارد زیر است:

پاک کردن با استفاده از لیزر

پاک کردن با استفاده از سالین

پاک کردن با استفاده از اسید گلیکولیک

افراد به دلیل کمبود زمان برای نگهداری از ابروهایشان تصمیم به پاک کردن میکروبلیدینگ می­گیرند.

همین امروز مشاوره آنلاین بگیرید!

چه ابروهای شما نازک‌تر از آن چیزی باشد که می‌خواهید، چه ناموزون و نامتناسب با صورتتان باشد، راه‌حلی برای این مشکل که یکی از رایج‌ترین مشکلات زنان امروزی است، وجود دارد.

چه به دنبال پرکردن ابروهای خود از طریق میکروبلیدینگ باشید و چه به دنبال جوانسازی صورت هستید، بخش خدمات میکروبلدینگ آقایان سالن سان تمام این خدمات را ارائه می­دهد! تیم متخصصان ما بسیار باتجربه هستند و  اهمیت ظاهر سالم و زیبا را می­دانند، به همین دلیل است که ما خدمات مختلفی را برای صورت، بدن و موهای شما ارائه می دهیم.

همین امروز برای تعیین وقت مشاوره آنلاین با ما تماس بگیرید.