تلفن واتس اپ اینستاگرام

بهترین مدل موی مردانه برای روز عروسی

اگر زمانی وجود داشته باشد که بخواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید، آن جشن عروسی شماست. هرچه باشد، قرار است عکس‌هایی که می‌گیرید برای همیشه ماندگار باشند. انتخاب مدل موی مناسب برای عروسی همیشه منحصر به خود مدل مو نیست‌ – بلکه به اینکه آن را چگونه حالت می‌دهید و چقدر تازگی دارد نیز بستگی دارد. احسان نجاریان، مدیر سالن سان می‌گوید: شما پول زیادی را برای عروسی خرج می‌کنید؛ بنابراین باید زمان زیادی را صرف کنید تا مطمئن شوید که درباره موهایتان دچار نگرانی نمی‌شوید.

مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که از قبل آماده شوید. یعنی اگر به دنبال مدل موی جدید در عروسی خود هستید، قبل از این روز بزرگ با آرایشگر خود صحبت کنید. او می‌گوید: شما باید به نظرات آن‌ها گوش دهید؛ زیرا اگر چیزی امکان‌پذیر نباشد، نمی‌خواهید که مدل موی دیگری را امتحان کنید. همچنین به معنای داشتن به زمان برای انتقال است. احسان نجاریان می‌گوید: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که بتوانید حدود یک ماه قبل از عروسی، چهار مدل مو را امتحان کنید. به‌خصوص اگر می‌خواهید موهایتان را بلند کنید (متوسط رشد موهایتان حدود یک اینچ در ماه است). احسان نجاریان می‌گوید: «گرفتن مشاوره چهار هفته قبل از عروسی امری ضروری است. در زمان مشاوره، دوست دارم تصمیم بگیرم که باید مو را دو هفته قبل از مراسم کوتاه کنم یا روز قبل از آن».

در ادامه، به 20 مدل موی منتخب اشاره می‌کنیم که می‌توانند الهام‌بخش شما برای مراسم عروسی باشد.

موج‌های معروف

موج‌های معروفاین روز‌ها مردان بیشتری از مدل‌های بلندتر و طبیعی‌تر استفاده می‌کنند؛ زیرا اجازه رشد دادن به موهایتان معمولاً ظاهر بهتری به شما می‌دهد. در واقع در روز عروسی به شما ظاهری جذاب و کلاسیک می‌دهد که باعث می‌شود بیشتر شبیه به خودتان باشید. احسان نجاریان می‌گوید: در این صورت، بهتر است دو هفته قبل از مراسم موهایتان را اصلاح کنید و برای روز عروسی نیز با محصولات آرایشی آن را به صورت طبیعی آرایش کنید.

کلاسیک

کلاسیکاحسان نجاریان می‌گوید: به یاد داشته باشید که عکس‌های روز ازدواجتان تا ابد ماندگارند و مدل‌های موی کلاسیک هرگز قدیمی نمی‌شوند. یک مدل موی کلاسیک مدرن همیشه انتخاب خوبی است. مدلی با یک قسمت جانبی، برش‌های قیچی در طرفین، و کمی طول در قسمت بالایی. باید بتوان آن را کنار زد.»

فر کوتاه

فر کوتاهمدل موی فر با طول متوسط به جای تکیه بر حجم دهی، به بافت طبیعی کمک می‌کند تا بهتر دیده شود. این مدل ظاهری جوان پسند و جذاب دارد ولی همچنان برای یک محیط رسمی (مانند عروسی) جلا داده شده است. احسان نجاریان می‌گوید: نرم‌کننده‌ها و براق‌کننده‌ها به خوبی بر روی مو‌های زبر عمل می‌کنند. او توصیه می‌کند که از ژل حالت‌دهنده و اسپری براق‌کننده استفاده کنید.

بازکات کنترل شده

باز کنترل شدهتفاوت بین بازکاتی که خودتان انجام می‌دهید و آنچه آرایشگرتان انجام می‌دهد این است که طول آن در همه‌جا یکسان نیست. بلندتر نگه‌داشتن بالای سر نسبت به بغل موها به برجسته‌تر شدن ساختار استخوان شما کمک می‌کند.

موج‌دار در بالا

موج‌دار در بالااحسان نجاریان می‌گوید: یک راه آسان برای تقویت موهایتان استفاده از کرم حالت‌دهنده است. آن‌ها برای مو‌های با طول مختلف مناسب هستند و چسبندگی زیادی ندارند ولی به حالت‌دهی کمک می‌کنند. همچنین استفاده از کرم به وز کردنشان نیز کمک می‌کند و مو‌ها را صاف (اما طبیعی) نگه می‌دارند – به‌خصوص اگر مو‌های بلندتری با موج طبیعی دارید.

سلیک بک

سلیک بکمو‌های صاف یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های مخصوص مناسبت‌های خاص برای آقایان هستند. اما همه چیز به محصولی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. از ژل استفاده نکنید؛ زیرا باعث می‌شود که موهایتان بیش از آنکه صاف دیده شوند، خیس به نظر بیایند. در عوض، برای افزودن حجم بدون درخشش زیاد از پماد مو استفاده کنید.

براق

براقاحسان نجاریان می‌گوید: پماد براق‌کننده برای عروسی‌ها عالی است؛ زیرا ظاهری مجلسی دارد. اگر از واکس یا خمیر مات در زندگی روزمره خود استفاده می‌کنید، تغییر به پماد براق‌کننده برای عروسی ساده‌ترین راه برای داشتن ظاهری متفاوت با حداقل تلاش است.

فر‌های کنترل شده

فر‌های کنترل شدههر کسی که مو‌های فر دارد می‌داند که هر شخصی می‌تواند نظر خود را نسبت به آن داشته باشد. کوتاه یا متوسط بودن فر‌های شما می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، اما احسان نجاریان توصیه می‌کند از آرایشگر خود بخواهید تا قبل از روز عروسی به شما یاد دهد که چگونه مدل مو‌های خود را به‌خوبی آرایش کنید تا مطمئن شوید که آماده هستید (این برای همه مدل‌های مو نیز صدق می‌کند).

آندرکات

آندرکاتآندرکات (زمانی که مو‌های شما در بالا بسیار بلندتر از کنار موهایتان هستند) یکی از متنوع‌ترین مدل‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. اگر عروسی در فضای باز برگزار می‌شود، یک نرم‌کننده با قابلیت کنترل رطوبت و گاهی اوقات حتی اسپری مو می‌تواند برای حفظ کنترل و داشتن ظاهری آراسته و آماده جهت حاضر شدن در جلوی دوربین استفاده شود.

نکته: برای مراسم، مو‌های خود را صاف نگه دارید و سپس از پماد استفاده کنید تا ظاهری معمولی و نامرتب برای پذیرایی به آن ببخشید.

فلت تاپ

فلت تاپفلت تاپ‌های مدرن جذاب به نظر می‌رسند؛ زیرا کوتاه‌تر هستند و به‌اندازه مدل‌های قبلی خود در دهه 90 میلادی بلند نیستند. این طول کوتاه‌تر نیز باعث می‌شود که به خاطر ظاهر جذاب و لبه‌دارشان در قسمت بالایی برای مراسم عروسی نیز مناسب‌تر باشند. فقط به یاد داشته باشید که دو هفته قبل از روز مراسم برای رسیدن به شکل مطلوب (بدون طول بیش از حدی که سه تا چهار هفته زمان برای رشد نیاز دارد) آن را کوتاه کنید.

اج دیسکانکت

اج دیسکانکت دیسکانکت بین آندرکات و فید ایجاد می‌شود. باید طول قسمت بالایی را به اندازه کافی نگه دارید تا بافت و حجم مناسب داشته باشد ولی نباید آن‌قدر بلند باشد که بر روی سرتان بخوابد.

پمپادور مدرن

پمپادور مدرندرست کردن مدل موی پمپادور به تمرین نیاز دارد (معمولاً به ترکیب برس گرد/سشوار نیاز است)، اما نتیجه آن حجم زیاد و حالتی نرم است. از آرایشگرتان بخواهید که جلو مویتان را به اندازه کافی بلند بگذارد تا بتوانید ارتفاع آن را افزایش دهید و آن را روی خودش بچرخانید.

کات این

کات اینداشتن بغل مو همیشه ظاهری کلاسیک دارد و استفاده از کات این باعث از بین ‌رفتن حدس و گمان‌ها می‌شود. احسان نجاریان می‌گوید، قبل از روز مراسم، دو یا سه روز قبل از عروسی ظاهر خود را آراسته کنید تا مطمئن شوید که لبه‌ها ظاهر مناسبی دارند. همیشه به یک آرایشگر مراجعه کنید؛ زیرا او نسبت به بافت و الگوی رشد مو‌های شما آگاه است.

کلاسیک همه‌کاره

کلاسیک همه‌کارهاگرچه این مدل مو کوتاه است، اما برای مدرن و جذاب به‌نظررسیدن به بافت متکی است. بهترین نکته در مورد آن این است که به همان اندازه که موها به‌خوبی از هم جدا می‌شود، ظاهری نامرتب دارند که اگر بخواهید می‌توانید چندین مدل مو را در طول روز امتحان کنید.

احسان نجاریان توصیه می‌کند که برای مو‌های کوتاه، یک روز قبل اصلاح کنید و از پماد برای حالت دادن استفاده کنید. پماد‌ها می‌توانند مات یا براق باشند که بستگی به ظاهر مورد نظر دارد.

کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکامدلی کلاسیک در برش اما مدرن در سبک؛ این مدل تکراری از قسمت بغل مو است. از قسمت طبیعی موی خود به جای ایجاد آن استفاده کنید، سپس از پماد برای صاف کردن مو‌ها بدون افزودن براقی اضافی استفاده کنید.

بالای خرد شده

بالای خرد شدهبرای مدل موی عروسی که شیک و در عین حال مدرن به نظر می‌رسد، این مدل موی خرد شده در قسمت بالا که بردلی کوپر نیز از آن استفاده می‌کند انتخاب خوبی است. از دستان خود برای مالیدن کمی پماد حالت‌دهنده، برای افزایش ارتفاع و حجم موی خود استفاده کنید.

موج‌دار بلند

موج‌دار بلنداگر می‌خواهید در روز عروسی‌تان مو‌های بلندی داشته باشید، از آرایشگرتان بخواهید که برای لایه‌های اطراف صورتتان موج‌های جذاب‌تری ایجاد کند. برای جلوگیری از موخوره و افزایش درخشش، یک سرم سبک روی مو‌های خود بمالید. با این ظاهر زیبا، حتی ممکن است عروس به شما حسودی کند!

موج‌دار متوسط

موج‌دار متوسطاین مدل موی با طول متوسط که برد پیت نیز از آن استفاده می‌کند، درصورتی‌که بخواهید موهایتان کمی بلند و در عین حال حالت‌پذیر باشند، انتخاب مناسبی است. مو‌های خود را از یک طرف جدا کنید و از کمی پماد سبک برای ایجاد حجمی کم در بالا استفاده کنید. کار خود را با جمع‌کردن موهایتان پشت گوشتان به پایان برسانید.

دم اسبی بافته شده

دم اسبی بافته شدهمو‌های بافته شده خود را با یک دم اسبی محکم کنید که ظاهری شیک، آراسته و مناسب روز عروسی به شما بدهد. جیسون درولو ظاهر مدرن خود را با فید‌های کوتاه در طرفین حفظ می‌کند.

شگ موج‌دار حالت داده شده

شگ موج‌دار حالت داده شدهبا کپی‌کردن مدل موی تیموتی شالامه می‌توانید مو‌های فرفری جذابی داشته باشید.  او فر‌های خود را کمی افتاده، اما کنترل شده و حالت داده شده نگه می‌دارد. از یک محصول حالت‌دهنده برای فر مو استفاده کنید که امکان حرکت را فراهم و همچنین موخوره را کنترل کند.

سؤالات متداول

  • آقایان چه مدت قبل از عروسی باید مو‌های خود را کوتاه کنند؟

به طور کلی، آقایان باید یک هفته قبل از عروسی برای آرایش کردن برنامه‌ریزی کنند. اگر مدل موی کوتاهی مانند بازکات دارید، باید دو یا سه روز قبل از عروسی موهایتان را کوتاه کنید.

  • بهترین روش برای آرایش مو‌های صورت مردان قبل از عروسی چیست؟

اگر ریش دارید، مطمئن شوید که مرتب و کوتاه شده است. مطمئن شوید که کناره‌ها و گردنتان در روز عروسی شما تازه تراشیده شده باشند. رفتن به آرایشگاه یک روز قبل از روز مراسم می‌تواند به شما کمک کند ظاهری حرفه‌ای و تمیز داشته باشید.

  • آیا می‌توان برای عروسی خود ‌بان مردانه گذاشت؟

قطعاً. اگر مو‌های بلندی دارید، دلیلی وجود ندارد که در روز عروسی خود ‌بان مردانه نپوشید. در واقع، ‌بان مردانه راهی عالی برای داشتن ظاهری آراسته است. برای دانستن نکات مربوط به حالت دادن ‌بان، نکات آموزشی ما برای روش‌های مختلف حالت دادن ‌بان‌های مردانه را بررسی کنید.

  • بهترین مدل موی روز عروسی برای مردان جهت پنهان کردن مو‌های نازک چیست؟

یک مدل موی کوتاه‌تر، مانند کرو کات یا باز کات برای پنهان کردن خط رویش مو بهتر است. مو‌های بلندتر فقط توجه‌ها را به مو‌های نازک شما جلب می‌کند. اگر خط موی شما عقب نشینی نمی‌کند اما در قسمت تاج نازک است، می‌توانید مدل سلیک بک، پمپادور، کویف یا خرده شده در بالا را امتحان کنید.