چطور با ترندهای جدید آرایشگری مردانه همراه بشیم؟

آرایشگری مردونه یه حرفه قدیمیه که تو دوران مدرن خیلی تغییر کرده. آرایشگرهای مردونه تو این دهه باید خودشونو با آخرین ترندها و تکنیک‌ها وفق بدن تا عقب نمونن. برآورده کردن خواسته‌های مشتری‌ها، یاد گرفتن سبک‌ها و تکنیک‌های جدید، انعطاف‌پذیر بودن و استفاده از تکنولوژی برای کارآمدتر کردن کار، فقط چند تا از راه‌هایی هستن که آرایشگرها می‌تونن باهاشون به‌روز بمونن. ذهن باز داشتن، یاد گرفتن مدل موهای جدید، به کار بردن تکنیک‌های تازه و یادگیری مهارت‌های نو بهت کمک می‌کنه بهترین خدمات رو به مشتری‌هات ارائه بدی.

بیا چند تا راه مشخص رو ببینیم که آرایشگرها می‌تونن باهاشون با تغییرات این صنعت که سریع در حال تحوله همراه بشن.

ترندهای مو که الان باب شدن یا دارن محبوب می‌شن

اینا چند تا از محبوب‌ترین مدل موهای مردونه تو دهه ۲۰۲۰ هستن:

کوتاهی بافت‌دار (Textured Crop)

این مدل برای موهای موج‌دار یا فر عالیه و معمولاً با فید آندرکات ترکیب می‌شه تا یه ظاهر شیک بسازه. خیلی از مردها این مدل مو رو به خاطر نگهداری راحت و ظاهر بافت‌دار و لبه‌دارش انتخاب می‌کنن.

فید تیپر (Taper Fades)

این یه مدل موی اصلی برای مردهاست که پایه خیلی از مدل‌های دیگه هم هست و می‌تونه با سلیقه‌های مختلف مشتری‌ها جور دربیاد. تو فید تیپر، موی بالای سر متوسطه و از بالای سر تا گردن به تدریج کوتاه‌تر می‌شه تا به یه اصلاح نزدیک می‌رسه.

آندرکات جدا (Disconnected Undercut)

این مدل داره محبوب می‌شه و یه فید با کنتراست بالا رو در یک طرف با موی بلندتر روی سر ترکیب می‌کنه. بعضی آرایشگرها به قسمت بلندتر بافت می‌دن و یه ظاهر بافت‌دار ولی کمی بهم‌ریخته می‌سازن که برای موقعیت‌های مختلف مناسبه.

کوتاهی کلاسیک پشت و کنار کوتاه

این مدل موی کلاسیک سال‌هاست که وجود داره و هنوزم محبوبه. همیشه برای یه ظاهر مرتب و حرفه‌ای که به آرایش روزانه زیادی نیاز نداره، انتخاب خوبیه.

ریش کامل و مرتب

سبک‌های هیپستری الان خیلی ترند شدن و ریش‌های کامل که خوب آرایش شدن، الان خیلی مد هستن.

ته‌ریش مرتب

ته‌ریش که با دقت مرتب شده، یه ترند برای داشتن ظاهری راحت ولی آراسته‌ست.

ریش بالبو

این ترکیب شیک ریش و سبیل (مثل رابرت داونی جونیور تو فیلم مرد آهنی) به نگهداری مداوم زیادی نیاز داره ولی یه ظاهر حرفه‌ای و مد روز می‌سازه.

پمپادور

این مدل کلاسیک دهه ۵۰ که الویس پریسلی معروفش کرد، تو بعضی محفل‌ها دوباره باب شده. نسخه مدرنش از لایه‌های مو که تو ارتفاع‌های مختلف کوتاه شدن استفاده می‌کنه تا حجم لازم رو بسازه.

سازگار شدن با تکنیک‌های جدید آرایشگری

آرایشگرها موقع آموزش، تکنیک‌های سنتی مثل اصلاح با تیغ، استفاده از ماشین اصلاح، قیچی کردن و رنگ کردن مو رو یاد می‌گیرن. وقتی مدل‌های موی جدید ابداع و معرفی می‌شن، آرایشگرها باید تکنیک‌ها و روش‌های آرایش جدید رو یاد بگیرن. شرکت تو کارگاه‌ها و دنبال کردن پیشروهای صنعت تو شبکه‌های اجتماعی، راه‌هایی برای آشنا شدن با مدل‌ها و تکنیک‌های آرایش جدید هستن. از اون به بعد، تمرین و عادت کردن عضلات بدنه که باعث می‌شه تو انجام این مدل‌های جدید اعتماد به نفس و روونی پیدا کنی.

اضافه کردن سلیقه هنری شخصیت به اصلاح، کوتاهی و آرایش مو، چیزیه که مهارت‌های آرایشگریت رو به سطح عالی می‌رسونه.

آموزش مداوم آرایشگری

همونطور که آرایش مو، رنگ کردن مو و آرایش موهای صورت با گذشت زمان سبک‌های جدید ایجاد می‌کنن، ادامه دادن آموزش درباره ترندهای جدید آرایشگری خیلی مهمه. شرکت تو کارگاه‌ها، سمینارها و رویدادهای صنعتی بهت کمک می‌کنه در صدر ترندهای جاری بمونی. کنفرانس‌ها بهت امکان می‌دن درباره سبک‌های جدید بینش پیدا کنی و در عین حال مهارت‌هات رو صیقل بدی. یه آرایشگر درجه یک همیشه دنبال راه‌هایی برای یادگیری تکنیک‌های جدید و به‌روز موندن با ترندها و سبک‌های جاریه.

تکنولوژی

اپلیکیشن‌های موبایل تو صنعت آرایشگری دارن محبوب‌تر می‌شن. از اپ‌ها می‌شه برای رزرو نوبت و مرتب موندن استفاده کرد که فرآیند نوبت‌دهی رو کارآمدتر می‌کنه.

یکپارچه‌سازی وب سایت

بعضی آرایشگاه‌ها سایت خودشون رو دارن و قابلیت‌های فروشگاهی رو یکپارچه می‌کنن که به مشتری‌ها اجازه می‌ده محصولات مراقبت از مو بخرن و نگهداری از مدل موهاشون رو راحت‌تر می‌کنه.

تجربه مشتری فوق‌العاده

بعضی سالن‌های مو و آرایشگاه‌های زنجیره‌ای روی تجربه‌های شخصی‌سازی شده مشتری تمرکز می‌کنن و از تکنولوژی استفاده می‌کنن تا تجربه‌های مشتری شخصی‌سازی شده ارائه بدن.

ترکیب نوآوری و سنت

آرایشگری و زیبایی همچنان در حال تغییر و تکامله و آرایشگرها باید تو این همگرایی سنت و نوآوری راه خودشون رو پیدا کنن. اصول پایه‌ای خدمات مشتری و آرایش مو جای خودشون رو دارن، همونطور که نوآوری‌هایی مثل تکنولوژی و تکنیک‌های مدرن کوتاهی مو و آرایشگری. با ترکیب کردن هم میراث آرایشگری و هم پیشرفت‌های این حرفه، آرایشگرهای مدرن می‌تونن تو مسیر شغلیشون موفقیت و رضایت پیدا کنن.

حرفه آرایشگری چطور با ترندهای در حال تغییر سازگار می‌شه؟

آینده آرایشگری روی پیشرفت‌های تکنولوژی، تکنیک‌های آرایش و نگرش‌های مشتری متمرکزه. ابزارهای برش دقیق پیشرفته و آموزش مداوم از طریق سمینارهای آموزشی به آرایشگرها کمک می‌کنه به‌روز بمونن. استفاده از تکنولوژی‌هایی مثل واقعیت افزوده برای تجسم مدل‌های مو و فروشگاه اینترنتی، تجربه آرایشگاه رو برای مشتری‌ها راحت‌تر می‌کنه. مشتری‌ها هم نسبت به محیط زیست آگاه‌تر شدن و محیط‌های متنوع رو دوست دارن.

آموزش حرفه‌ای آرایشگری در سطح جهانی رو از مدریه سان دریافت کن

مدرسه سان یه مدرسه آرایشگری سطح بالاعه که بهت کمک می‌کنه حرفه آرایشگری رو یاد بگیری و مجوز فنی حریفه ای رو بگیری. وقتی فارغ‌التحصیل شدی، می‌تونی یه حرفه آرایشگری رو شروع کنی که سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزه. برای اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی یا سوال درباره کمک مالی، همین امروز با تیم پذیرش ما تماس بگیر.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *