[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]
در این بخش به سوالات پرتکراری که برخی از مشتریان بیشتر از بخش روابط عمومی پرسیده اند و همچنین تعیین کننده قوانین و مقرارات وبسایت می باشد را پاسخ خواهیم داد تا دیگر مشتریان نیز از این پاسخ ها اطلاع داشته باشند. در صورتی که شما عزیزان سوالی دارید می توانید در صفحه تماس با ما مطرح کرده تا ضمن پاسخ، به این بخش نیز اضافه گردد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row equal_height=”yes” css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1494510617612{margin-right: -50px !important;margin-left: -50px !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1496938621896{margin-bottom: 20px !important;border-right-width: 1px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;border-right-color: #e8e8e8 !important;border-right-style: solid !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][woodmart_title align=”right” title=”قوانین سفارش” woodmart_css_id=”5ce95aec62792″ title_width=”100″][vc_tta_accordion shape=”square” color=”white” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”داشتن حساب کاربری در سان برای خرید الزامی است؟” tab_id=”1484652030151-41d816a1-ec06″][vc_column_text text_larger=”no”]
خیر, به حساب کاربری نیازی نیست. شما می توانید بدون ثبت نام، در فروشگاه اینترنتی سان ثبت سفارش بفرمایید. اما توجه داشته باشید برای پیگیری سفارش از طریق سایت بهتر است که حساب کاربری داشته باشید, همچنین به این نکته توجه داشته باشید که هنگام ثبت سفارش نیز می توانید حساب کاربری را به راحتی ایجاد بفرمایید و در صورتی که تمایلی به ایجاد حساب نداشته باشید در تمام مراحل انجام سفارش از طریق پست الکترونیکی و تلفن همراه اطلاع رسانی خواهد کامل انجام خواهد شد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”امکان ویرایش مشخصات و ایمیل در حساب کاربری وجود دارد؟” tab_id=”1484652030190-407b08ef-5de7″][vc_column_text text_larger=”no”]
بله، کاربران گرامی می توانند اطلاعت وارد شده را تغییر دهند. جهت انجام این کار می بایست با وارد شدن به “بخش کاربران” اقدام به ویرایش اطلاعات بفرمایید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چرا بعد از ساخت حساب کاربری و ثبت سفارش ایمیلی از ایران برنج برای من ارسال نشده است؟” tab_id=”1484652030219-c6960c7e-ee62″][vc_column_text text_larger=”no”]
ایمیل ها به صورت خودکار برای کاربران ارسال می شود و گاهی دلیل “به مقصد نرسیدن ایمیل ها” اشتباهات رایج کاربران از جمله گذاشتن “WWW” در ابتدای ایمیل و مسائلی از این دست می باشد و دلیل دیگر در برخی از سرویس دهندگان صندوق الکرونیکی مانند Gmail است, که ایمیل های ارسال شده ایران برنج را به پوشه Spam (هرزنامه) منتقل می کند.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”در وب سایت سان امکان دسترسی به سوابق خریدهای قبلی هست؟” tab_id=”1484652030238-302a2c7c-fe6f”][vc_column_text text_larger=”no”]
بله, جهت دسترسی به سوابق خریدهای قبلی باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “تاریخچه سفارش و جزئیات” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”من تمایل به خرید از سایت سان را دارم اما به دلیل عملکرد ضعیف دیگر فروشگاه ها تردید دارم که بعد از سفارش کالا به دست من می رسد یا خیر!” tab_id=”1484652030262-e10da133-51b0″][vc_column_text text_larger=”no”]
عنایت داشته باشید فروشگاه سان از رتبه بسیار خوبی در میان فروشگاه های اینترنتی و آرایشگاه ها برخوردار بوده که البته این جایگاه و اعتبار را از اعتماد مشتریان گرامی به دست آورده است.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”ساعت سفارش در این فروشگاه را اعلام بفرمایید؟” tab_id=”1558797305391-2cdb130c-6570″][vc_column_text text_larger=”no”]
در فروشگاه سان می توانید سفارش خود را در 24 ساعت شبانه روز ثبت بفرمایید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان حذف یا تغییر سفارش می باشد؟” tab_id=”1558797344666-b196d4fa-6b76″][vc_column_text text_larger=”no”]
تا قبل از تایید نهایی سفارش خود میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید, اما پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد امکان تغییر حذف یا تغییر سفارش در سایت محیا نمی باشد و می بایست از بخش “تماس با ما” با پشتیبانی سان تماس بگیرید تا سریعاً به درخواست شما رسیدگی شود. (توجه: این امکان نیز تا قبل از تحویل ساعت سفارش داده شده به مامور ارسال می باشد)
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”بعد از ثبت آنلاین سفارش برای تکمیل شدن نیاز به تماس تلفنی می باشد؟” tab_id=”1558797372924-19a3969f-71ee”][vc_column_text text_larger=”no”]
خیر، در تمام مراحل اطلاع رسانی کاملی از طریق ایمیل و پیامک به مشتریان گرامی داده خواهد شد و در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناس فروش سان با شما تماس خواهد گرفت.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”به غیر از ثبت سفارش از طریق اینترنتی به چه صورت دیگری می شود سفارش ثبت کرد؟” tab_id=”1558797401997-3fed866b-938a”][vc_column_text text_larger=”no”]
در وب سایت سان سفارشات را می توان از طریق تلگرام و یا به صورت تلفنی نیز ثبت بفرمایید، اما جهت پیگیری دقیق تر سفارشات و جلوگیری ار خطاهای انسانی، پیشنهاد میکنیم که محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”جهت مشاوره تخصصی و خرید برنج کسی هست که به من کمک کند؟” tab_id=”1558797430626-df3cba58-4094″][vc_column_text text_larger=”no”]
اطلاعات وارد شده در توضیحات هر محصول به صورت کامل می باشد اما شما عزیزان جهت مشاوره تخصصی می توانید محصولات را انتخاب و با ما تماس گرفته تا توضیحات بیشتری که نیاز دارید را دریافت بفرمایید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1496938627545{margin-bottom: 20px !important;padding-top: 15px !important;padding-right: 50px !important;padding-left: 50px !important;}” offset=”vc_col-lg-6 vc_col-md-6″][woodmart_title align=”right” title=”قوانین پرداخت و ارسال” woodmart_css_id=”5ce95af6ae174″ title_width=”100″][vc_tta_accordion shape=”square” color=”white” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″ no_fill=”true” collapsible_all=”true”][vc_tta_section title=”روش پرداخت مبلغ سفارش به چه صورت می باشد؟” tab_id=”1″][vc_column_text text_larger=”no”]
فروشگاه سان جهت تسهیل در پرداخت روش های مختلفی را برای مشتریان گرامی قرار داده است, پرداخت آنلاین از طریق سایت و پرداخت از روش کارت به کارت که برای مشتریان تلفنی و امثال آن می باشد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”جهت پرداخت آنلاین از چه کارتهای بانکی می توانم استفاده کنم؟” tab_id=”1484056430132-f06cc1b5-a7ca”][vc_column_text text_larger=”no”]
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان این که بنده هزینه سفارش را به مامور پست بدهم در این فروشگاه می باشد؟” tab_id=”1484049984302-e0b553b6-82dc”][vc_column_text text_larger=”no”]
خیر، با توجه به مشکلاتی که برای حمل و نقل و تسویه محصول وجود دارد، این امکان مقدور نیست.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”امکان دارد پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟” tab_id=”1484057271889-b3b2ad15-15f7″][vc_column_text text_larger=”no”]
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ایران برنج امنیت کامل دارد؟” tab_id=”1484056425804-e857e9fe-0c57″][vc_column_text text_larger=”no”]
بله صد در صد, درگاه های بانکی فعال در وب سایت سان همگی از معتبرترین ها در ایران محسوب می شوند.
توجه: در هنگام خرید اینترنتی از هر فروشگاه اینترنتی میبایست جهت امنیت هرچه بیشتر, برای ورود اطلاعات کارت خود از صفحه کلید مجازی موجود در سایت بانکی استفاده کنید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”لطفا روش های ارسال را شرح دهید؟” tab_id=”1558797705334-69f0cefa-ea34″][vc_column_text text_larger=”no”]
سفارشات جزیی صرفا از طریق پیک یا تیپاکس انجام شده و سفارشات عمده نیز به پیشنهاد خریدار (اختصاصی، تیپاکس، باربری) می باشد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟” tab_id=”1558797736239-0e6ec4d6-537a”][vc_column_text text_larger=”no”]
هزینه ارسال سفارشات با توجه به آدرس شما به صورت اتوماتیک محاسبه می شود.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟” tab_id=”1558797760899-0aef417c-f07a”][vc_column_text text_larger=”no”]
برای سفارشات تهران میتوانید در هنگام سفارش و در بخش توضیحات، ساعت تقریبی ارسال را ذکر کنید. در مورد سفارشات شهرستان نیز تیپاکس امکان تعیین روز و ساعت مشخصی برای ارسال کالا ندارد، اما مامور ارسال معمولا قبل از ارسال با شما هماهنگ شده یا نهایتا خودتان می توانید به صورت مستقیم به دفتر تیپاکس شهر مراجعه کرده و محصول را تحویل بگیرید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”چقدر زمان لازم است تا سفارش ثبت شده به دستم برسد؟” tab_id=”1558797797949-d09d0b25-1a1d”][vc_column_text text_larger=”no”]
سفارشات در کوتاه ترین زمان به دست مامور ارسال تحویل خواهند شد، اما زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل دریافت و ساعت سفارش متفاوت است. اما به طور معمول رسیدن محصول به دست خریدار تهرانی، کمتر از یک روز و برای خریداران شهرستانی یک تا سه روز زمان می برد.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آیا امکان پیگیری سفارش از ارسال کننده را دارا هستم؟” tab_id=”1558797825046-76622887-c769″][vc_column_text text_larger=”no”]
بله, در خریدهای شهرستان بعد از ارسال سفارش کد رهگیری به مشتری داده خواهد شد تا در صورت نیاز از طریق سامانه تیپاکس قادر به پیگیری وضعیت سفارش خود باشید. همچنین با وارد کردن شناسه فاکتور خود در صفحه رهگیری سفارش می توانید به کد رهگیری تیپاکس آن دسترسی داشته باشید.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]