محصولاتی که هر آرایشگری باید روشون سرمایه‌گذاری کنه

آرایشگری یه حرفه‌ست که نیاز به تعهد داره. وقت و تلاش زیادی می‌خواد تا مهارت‌هات رو صیقل بدی و تیزتر کنی. شکی نیست که دنبال کردن علاقه‌ت به آرایشگری نیاز به صبر و پشتکار داره.

رسیدن به رویات و تبدیل شدن به یه آرایشگر موفق، نشون دهنده سخت‌کوشی و سرمایه‌گذاری‌ایه که خیلی‌ها درکش نمی‌کنن.

علاوه بر وقت و انرژی که صرف این حرفه می‌کنی، یه فاکتور مالی هم وجود داره. ابزارهای آرایشگری ضروری هستن و بهترین‌هاشون گرون قیمتن.

هزینه اولیه ممکنه شوکه‌کننده باشه و باعث بشه از خودت بپرسی آیا واقعاً ارزشش رو دارن یا نه. مهمه که دیدگاهت رو عوض کنی و به محصولات آرایشگری به چشم سرمایه‌گذاری روی خودت، کسب و کارت و آینده‌ت نگاه کنی. محصولات با کیفیت شاید گرون باشن، ولی احتمالاً یه عمر باهات می‌مونن.

محصولات برتری که همه آرایشگرها باید روشون سرمایه‌گذاری کنن

قیچی

وقتی به محصولاتی فکر می‌کنی که هر آرایشگری باید داشته باشه، بهتره به چیزایی که روزانه استفاده می‌کنی فکر کنی. قیچی یکی از پرکاربردترین وسایل یه آرایشگره و سرمایه‌گذاری روی یه ست با کیفیت خیلی مهمه. شاید به نظر مسخره بیاد که صدها دلار واسه یه ست قیچی آرایشگری خرج کنی (مگه فروشگاه‌های ارزون قیمت قیچی نمی‌فروشن؟)، ولی طراحی، تیزی و دوام یه قیچی عالی در طول سال‌ها بازگشت سرمایه باورنکردنی بهت می‌ده.

ماشین اصلاح

قیچی و ماشین اصلاح دست در دست هم کار می‌کنن. به ندرت پیش میاد که یکی بدون اون یکی استفاده بشه، پس یه ماشین اصلاح با کیفیت بالا ارزش هزینه اولیه رو داره. ماشین اصلاح برای خیلی از مدل موهای مردونه محبوب از جمله فید کلاسیک و انواعش ضروریه. ماشین‌های اصلاح سیم‌دار قابل اعتمادن و نسل‌هاست که جزو اصلی کار آرایشگری بودن. ماشین‌های بی‌سیم تو سال‌های اخیر خیلی پیشرفت کردن ولی هنوز نیاز به شارژ مداوم دارن. نوع کسب و کاری که راه انداختی، از جمله مشتری‌هایی که داری، احتمالاً تعیین می‌کنه کدوم رو انتخاب کنی. در هر صورت، حتماً روی یه ماشین اصلاح عالی سرمایه‌گذاری کن – کسب و کارت بهش وابسته‌ست.

صندلی آرایشگری

همه استعداد مو کوتاه کردن دنیا وقتی مشتری‌هات جایی برای نشستن نداشته باشن، فایده چندانی نداره. صندلی‌های آرایشگری به خاطر طراحی منحصر به فردشون و راحتی بی‌نظیرشون معروفن.

یه صندلی آرایشگری خوب تجربه مشتری‌هات رو بهتر می‌کنه و کار تو رو هم راحت‌تر. اینجا از کیفیت کم نذار – هر چی صندلی بهتر باشه، عمرش بیشتره.

از سطوح نرم گرفته تا قابلیت‌های تنظیم، صندلی‌های آرایشگری با کیفیت بالا سال‌ها (حتی دهه‌ها) استفاده سنگین رو تحمل می‌کنن.

یادت باشه که صندلی‌های آرایشگری معمولاً جزو گرون‌ترین سرمایه‌گذاری‌های یه آرایشگرن. تو این مورد، هزینه اولیه برای یه صندلی فوق‌العاده از یه برند معتبر کاملاً می‌ارزه. یه بار بخر و یه بار گریه کن – تو درازمدت ارزشش رو داره!

تیغ

یه آرایشگر ماهر تیغ رو با مهارت به کار می‌بره. جدا از اصلاح فوق‌العاده نزدیکی که این ابزارهای بی‌زمان ارائه می‌دن، به تجربه آرایشگری هم اضافه می‌کنن. کمتر چیزی به اندازه اصلاح با تیغ کلاسیکه. تو دست‌های ماهر، می‌شه ازشون برای ایجاد بافت و لبه‌های تمیز تو بعضی مدل موهای مردونه هم استفاده کرد.

یه تیغ با کیفیت رو می‌شه تا لبه خیلی تیزی سنگ زد و این تیزی رو نسبت به نمونه‌های ارزون‌تر مدت بیشتری حفظ می‌کنه. این می‌تونه تفاوت بین یه اصلاح نرم و ایمن و یه تجربه نه چندان خوشایند برای مشتری باشه. چشم‌ات رو ببند و روی یکی از بهترین تیغ‌ها سرمایه‌گذاری کن.

محصولات ریش

تا اینجا، همه محصولاتی که گفتیم روی دوام تمرکز داشتن. سرمایه‌گذاری روی محصولات بالا، سرمایه‌گذاری روی آینده‌ته. اگه ازشون مراقبت کنی، یه عمر بهت خدمت می‌کنن.

آخرین محصولات هم به همون اندازه مهمن ولی نیاز به سرمایه‌گذاری مداوم دارن. محصولات ریش، از جمله شامپو و روغن ریش. ریش‌ها هم از مو تشکیل شدن، ولی با موی سرمون خیلی فرق دارن. به همین خاطر، سرمایه‌گذاری روی محصولات تخصصی برای مراقبت از ریش مشتری‌هات نشون می‌ده که فراتر از حد معمول برای ارائه خدمات و تجربه‌ای که لایقشن تلاش می‌کنی. محصولات با کیفیت واقعاً فرق ایجاد می‌کنن و مشتری‌هات این رو می‌فهمن.

خیلی از محصولاتی که هر آرایشگری باید روشون سرمایه‌گذاری کنه یه چیز مشترک دارن – گرونن. به جای اینکه بذاری قیمتشون ناامیدت کنه، به این فکر کن که فرصتی برای سرمایه‌گذاری روی محصولات با کیفیت بالا و بادوامه که تو رو از بقیه متمایز می‌کنن و سال‌های سال به تحقق رویاهات کمک می‌کنن.

اگه دنبال تخفیف می‌گردی، یادت باشه که خیلی از بهترین شرکت‌های لوازم آرایشگری فقط تو مناسبت‌های خاص تخفیف می‌دن، پس حواست به تخفیف‌ها باشه و وقتی یکی پیدا کردی، سریع بجنب و بخرش.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *