تلفن واتس اپ اینستاگرام

مدل مو مردانه برای موهای نازک

نازک شدن موی آقایان در سنین بالا بسیار رایج است، و امکان دارد به سبب جنس نازک آن، دارای حجم قابل قبولی نباشد. خوش‌بختانه بروز این مشکل فاجعه‌بار نیست و با انتخاب صحیح مدل مو و کمی رسیدگی برطرف می‌شود. ما برای شما ۵۰ مدل مو جهت رفع مشکل نازکی مویتان فهرست کرده‌ایم و به شما اطمینان خواهیم داد که مدل موی دلخواه شما در آن پیدا شود.

بهترین مدل موهای مردانه برای موهای نازک

فکر می‌کنید بهترین مدل مو برای مردان با یال‌هایی کم‌پشت‌تر از شیر، سلطان جنگل، چیست؟ جواب این سوال در دست ماست، ما با پیشنهاد مدل‌هایی جدید و به روز قادر به پوشش دادن نازکی موی شما هستیم. تکسچرایز کردن، فرق کج، آندرکات، بهم‌ریخته و اسلیک بک، تنها گوشه چشمی از فهرست طولانی پیشنهادات ما به شماست. در ادامه تصاویر مدل‌های متفاوتی برای موهای نازک چه به حالت رسمی، ساده و اسپرت، به نمایش گذاشته می شود و فراموش نکنید که مدل مناسب می‌تواند جلوه‌ای تازه به چهره شما بدهد.

۱. مدل موی نازک اسپایکی رو به بالا

اگر از نازکی مو رنج می‌برید، سر بالا فکر کنید. این مدل مو با کشاندن نوک موهای شما به سمت بالا و یک خط ریش تمیز، توجه را از نازکی موی سر دور می‌کند.

۲. مدل موی نازک هیپی

این مدل مو به سرهایی که نسبتا موی نازک دارد، پیشنهاد می‌شود. در این نوع پیرایش، موهای دور و پشت سر به کلی کوتاه شده و قسمت بالای سر بلند نگه داشته و به همراه یک ته ریش می‌تواند سر شما را پرپشت جلوه دهد.

۳. مول مویی با ریش

 با یک ریش پرپشت و یکدست به جنگ موهای نازک خود بروید. متاسفانه به خاطر وحشت زیاد از نازکی مو، معمولا آقایان به جای آن‌که با یک مدل ریش شیک، نازکی موی سر خود را بپوشانند، دنبال راه‌حل‌های نادرستی همچون مواد حالت‌دهنده مو رفته و مشکل خود را دوچندان می‌کنند.

۴. مدل موی بلند رمانتیک

با موهایی نازک، بلند و افشان می‌توانید چهره‌ای رویایی و افسانه‌ای، همانند قهرمان کتاب قصه، برای خود بسازید. درضمن نگران نازکی موی خود نباشید، زیرا گیس‌های بلند در باد تنیده، از دید بانوان بسیار جذاب است. پس موهای خود را بلند و رها پیرایش کنید.

۵. اثری هنری از مدل مو

چالش ریزش مو تنها برای آقایان در سنین بالا نیست، بلکه در مردان جوان‌تر نیز دیده می‌شود. شما می‌توانید فقط با تراشیدن قسمتی از سر خود و خالکوبی جای آن با طرحی شیک به این معضل خاتمه دهید.

۶. مدلی ساده برای مردان گرفتار

 اگر از ریزش مو رنج می‌برید و از قیافه‌ای پیرتر از سن‌تان هراس دارید، دیگر جای نگرانی نیست. تعداد زیادی مدل مو برای شما وجود دارد که با یک پیرایش صحیح توان پنهان نگه داشتن رازتان را به شما می‌دهد.

۷. مدل مو نسبتا اسپایکی برای پوشش ریزش مو

با بازگشتی دوباره به مدل موی دبستانی، به طول عمر جوانی خود بیافزایید. با کوتاه و بلند کردن مو و شانه کردن آن به عقب سر، حالت نوک‌تیزی خفیفی به مو داده و جلوه‌ای پرپشت و شاداب به سر خود بدهید.

۸. پرهیز از رنگ مو برای موهای نازک

 جالب است بدانید با پرهیز از دخالت در روند سفید شدن و به حالت جوگندمی درآمدن مو، چهره‌ای جذاب و باوقار برای شما به همراه می‌آورد.

 ۹. موهای مانده روی سر را بلند کنید

اگر تارهای موی سرتان به باد رفته، پس تارهای باقی مانده را بلند کرده و از قصد به باد دهید. موی بلند شانه شده به عقب، به طور طبیعی سر را پرپشت نشان می‌دهد که با خط زدن مربعی شکل موی پشت گردن، چهره‌ای جوان‌تر با موهایی افشان به شما می‌دهد.

۱۰. مدل مو مخصوص موهای نازک

 حتی مردان جوان از موهای نازک در پناه نیستند ولی خوشبختانه ترفندهای گوناگونی برای پنهان کردن آن وجود دارد. این یکی از بهترین مدل‌های مو برای موهای نازک است. بدین‌گونه که موهای قسمت بالای سر پرپشت نگه داشته شده و به جلو شانه می‌شود و به تدریج در منطقه اتصال به ریش محو می‌شود.

۱۱. مدل اسلیک بک به‌همراه فید کات

شاید برای افرادی که از ریزش مو رنج می‌برند انتخاب یک مدل مو دلخواه کمی محدود به نظر بیاید. اما پوشش سطوح خالی سر به دلیل موهای نازک به پیچیدگی آنچه تصور می‌کنید نیست. این مدل قد موی سر را بلندتر نشان داده و فید کات کار شده در گوشه‌ها و پشت سر، به پوشش کم‌پشتی مو کمک می‌کند.

۱۲. موهای بلندتر رنگ شده روشن

در این مدل به اندازه و رنگ مو توجه می‌شود. استفاده از رنگ روشن نه تنها موهای نازک را از قیافه نمی‌اندازد، بلکه به روشنی و شادابی چهره شما می افزاید. استفاده ممتد خانم‌ها از این ترفند بی‌دلیل نیست، پس ارزش دزدیدن دارد.

۱۳. مدل فرق از بغل

یکی دیگر از ترفندهای مؤثر جهت پنهان کردن نازکی مو پرهیز از یکدست کوتاه کردن موهای سر است. با استفاده از آندرکات‌های جذاب در قد موهای خود تضاد ایجاد کنید. یکی از کناره‌ها را ماشین کرده و موهای بلند کناره دیگر را به سمت مخالف سر، شانه کنید.

۱۴. مدل اسپایکی به همراه ریش

جذابیت، نقش اصلی در چهره مرد امروزی را بازی می‌کند. موی نازک دلیل طرد شدن شما از مد روز نیست بلکه بالعکس، حتی برخی مدل‌های آرایش زنانه برای مردانی با موی کم‌پشت پسندیده‌تر است. مدل موی اسپایکی و ریش کوتاه، از ترفندهای متنوع جهت پوشش کم‌پشتی موی سر به شمار می‌آیند.

۱۵. مدل موی بلند و ژولیده

اگر موهای نازک دارید، این مدل که الهام گرفته از مدل پانکی است و در آن به جای نظم در پیرایش، توجه به بی‌نظمی را پیشنهاد می‌کنیم. با اضافه کردن ریش می‌توانید حس بهتری به چهره خود پیدا کنید.

۱۶. مدل چاپی های و تایت

موج‌ دادن به مو در پیرایش، به خصوص در مدل کوتاه، مو را حجیم و پرپشت جلوه می‌دهد. لبه‌های نامرتب و حالت‌دار قسمت بالا، و ماشین کردن کناره‌های سر به همراه ریش شیک و مرتب، چهره‌ای جذاب و امروزی به شما خواهد بخشید.

۱۷. مدل موی چتری با ساید پارت

چتری در جلوی سر ترفندی کاربردی در پوشاندن کم‌پشتی سر است، با این حال به اندازه قد چتری و پرپشتی ریش خود هنگام پیرایش دقت کنید. در آخر موهای قسمت‌های دیگر سر را جهت حجم‌دهی به عقب شانه کنید.

۱۸. مدل موی دیپ‌ ساید پارت و فید

این یک مدل به‌روزرسانی شده‌ از پیرایش کودکان در گذشته است که راه حلی مطمئن جهت پوشاندن موهای نازک در مردان می‌باشد. با کوتاه کردن تنها یک کناره سر و خواباندن به سمت دیگر، به موهای شما حجم بیشتری داده و البته ناگفته نماند که گذاشتن ریش به پختگی چهره شما کمک خواهد کرد.

۱۹. مدل موی رنگ شده خوابیده به عقب

بهترین راه‌حل برای موهای کم‌پشت، شانه کردن کناره سر به بغل، و سپس به سمت عقب است. این نوع از فرق کج را می‌توان با کمی موس یا ژل حالت دهنده، هنگامی‌که مو خیس است، در تمام روز ثابت نگه داشت. با انتخاب رنگ‌های روشن می‌توانید جلوه‌ی ضخیم‌تری به تار مو‌های خود دهید.

۲۰. مدل موی اسپایکی به همراه هایلایت

لبه‌های نامنظم و نوک‌تیز ترفندی بسیار مؤثر در پیرایش آقایان با موی نازک است. این یک مدل بسیار آسان با مراقبت کم بوده و می‌توان در آن از فرق کج، نوک‌تیز یا موج‌دهی نیز استفاده کرد.

۲۱. مدل موی بلند و موج‌دار

اگر موهای شما موج‌دار است، آنها را بلند و نازک کنید تا به همراه پوشاندن فضای خالی سر خود، چهره‌ای جذاب و دلنشین نیز بدست آورید. اگر موی فر دارید، می‌توانید با استفاده از مواد حالت‌دهنده و کنترل میزان فر شدن مو از این مدل لذت ببرید.

۲۲. مدل نظامی بازکات

 موی کوتاه و یک‌دست می‌تواند تشخیص نازکی موی سر را به حداقل برساند. مردانی که دارای ریش پرپشت هستند، می‌توانند از مزایای این مدل بهره برده و توجه را از کم‌پشتی سر، به سمت صورت خود ببرند.

۲۳. مدل فید دیپ سایدپارت

 موهای خود را هنگامی‌که هنوز خیس است، با موس و ژل حالت‌دهنده به سمت عقب شانه کنید. لبه‌های یک کناره سر را محو کوتاه کنید تا به موهای خود حجم و زاویه دهید. پیچیدگی در مدل مو تنها جواب برای کم‌پشتی موی سر نیست. گاهی اوقات تغییر ناچیزی همچون سمت خواب مو، جذابیت خاص خودش را به همراه دارد.

۲۴. داشتن ریش پر پشت

اگر قسمت بالای سر شما خالی شده، با گذاشتن ریش و سبیل پرپشت، توجه را به جای سر، بر روی صورت برده و کمبود موی سر را با فزونی موی صورت جبران کنید.

۲۵. مدل براش بک حجیم

با لایه لایه کوتاه کردن مو هنگام پیرایش، به حجم موی خود افزوده و ضخامتی خیالی به موهای نازک خود دهید. در اجرای این مدل دست شما بازتر است، و می‌توانید به سلیقه خود از اندازه‌ها، زاویه‌ها و با استفاده از موس مو در حالت‌های متنوعی سر خود را آراسته کنید.

۲۶. مدل موی بیچ کیسد توزل

با الهام گیری از ژولیدگی مو هنگام پا شدن از خواب، و شانه کردن آن به عقب، یک مدل تابستانی مردانه مورد پسند اکثر آقایان بوده، که با استفاده از رنگ موی شاد و روشن مناسب‌ترین انتخاب برای پوشش فضای خالی سر به حساب می‌آید.

۲۷. مدل موی فاکس هاک کات

با این مدل قیافه‌ای‌ پانکی را تجربه کنید که نه تنها فضای خالی بوجود آمده در سر را پوشانده بلکه به چهره شما جلفی خاصی اضافه می‌کند. با نوک‌تیز کردن تارهای ضخیم‌تر امکان این را دارید که از تارهای نازک، برای پوشش سطوح خالی استفاده کنید.

۲۸. مدل پیرایش چندلایه مو به همراه کناره کوتاه

در پایان پیرایش وقتی به چهره خود در آینه نگاه می‌کنید، به دلیل علاقه‌مندی دیگران به پیرایش چندلایه پی می‌برید. استفاده از این مدل مزایای بسیاری از به چشم آمدن صورت و ریش گرفته تا پوشش موهای نازک سر را به همراه دارد.

۲۹. مدل موی موج‌دار به جلو

هنگام انتخاب مدل مو به هدف پوشش کم‌پشتی سر، بافت طبیعی موی خود را از خاطر نبرید. اگر به طور طبیعی موهای شما موج‌دار یا فر است، در باد رهایشان کرده و برای پنهانی نازکی، آن‌ها را به جلو شانه کنید.

۳۰. مدل موی پانکی زِبر

با استفاده از خط ریش تمیز و لبه‌های زبر محو شده، جلوه‌ای مدرن به مدل پانکی خود دهید. این مدل برای خودنمایی پسرها در پارک بازی طراحی نشده و به مردان بزرگسال با آستین‌های بالا زده، پیشنهاد می‌شود.

۳۱. پوشش خطوط خالی در سر

آیا از ریزش مو رنج می‌برید؟ پس به‌جای سرخوردگی و با کمی خلاقیت در این مدل می‌توانید با استفاده از ژل قوی به موی خود، حالت داده و زیرکانه فضاهای خالی در سر خود را پوشانده و توجه چشمان را به سمت پایین بیاورید.

۳۲. ایجاد حجم خیالی

کناره‌ها و پشت سر خود را تراشیده تا چشم‌ها به حجم خیالی موهای جلوی سرتان جلب شود. همچنین می‌توانید با ته‌ریش موهای نازک خود پنهان کنید.

۳۳. مدل صاف برای موهای نازک

با کناره‌های خط شده حجمی آنی به موی خود داده و اگر نازکی از موهای بالای سر شما آغاز شده، کناره‌های خط شده به پنهان کردن آن‌ها کمک می‌کند. از مواد حالت‌دهنده قوی مو استفاده کنید تا موهای شما در طول روز ثابت بماند. هرچه موهای شما نازک‌تر باشد امکان ژولید‌گی آن‌ها بیشتر است.

۳۴. موهای فر و‌ نازک

مدل‌های کار شده برای موهای نازک به طور معمول موی صاف را در نظر دارد، اما اگر از بخت بد موهای فر شما نازک شوند چه می‌کنید؟ هضم نازک شدن موی فر برای آقایان بسیار دشوار است زیرا همیشه عادت به موهای ضخیم داشته‌اند. سر خود را مربعی کوتاه کرده و کناره و پشت سر را با لبه‌هایی محو خط‌کشی کنید و با استفاده از ژل حالت‌دهنده آن را ثابت نگه دارید.

۳۵. میهمانی را به پشت سر ببرید

اگر علاقه‌مند به امتحان مدلی جدید، بشاش و خطی هستید، به‌جای پیرایش بالای سر به موهای پرپشت رسیدگی کنید. این مدلی غیرمعمولی برای پیرایش سر بوده و در آن لبه‌ها به جای این‌که به سمت پایین محو باشند، به بالا کشیده می‌شوند.

۳۶. مدل موی مرتب و رسمی

این مدل با کناره‌های خط شده، گونه‌ها و چانه را در چهره برجسته می‌کند. مدل پیرایش «آلان ریچسون» را می‌توان یک مدل مرتب، رسمی و مردانه محض دانست. از واکس مو نیز می‌توانید جهت درخشش و طراوت بیشتر در موی خود استفاده کنید.

۳۷. مدل موی تیپر کات

نازکی مو همیشه دردسرساز نیست. اگر مشکل ریزش یا نازکی مو ندارید، طیف گسترده‌ای از مدل‌های پیرایش مو در اختیار شماست. به عنوان مثال نگاهی به مدل موهای نازک «رایان رینولدز» بیاندازید. با تیپر کات کناره سر نیز جذابیت آن را دوچندان کنید.

۳۸. مدل آندرکات برای موهای موج‌دار

آندرکات در پوشاندن موی نازک، تا زمانی‌که قسمت بالای سر کوتاه باشد، بسیار مناسب است. هنگامی‌که موهای پشت گردن و شقیقه خود را با ماشین ۱ یا ۲ کوتاه کنید، می‌توانید از تضاد قد مو میان کناره‌ها و بالای سر، برای پوشاندن نازکی مو بهره ببرید. با یک نگاه به موهای نازک «کلن لوتز» به مزایای کاربردی این مدل پی می‌برید.

۳۹. مدل موی آیوی لیگ برای موهای نازک

بیشتر آقایان بر این باورند که استفاده از مدل‌های شانه شده به عقب برای موهای نازک، کاری بیهوده است. اما «ویل یانگ» با خواباندن مدل آیوی لیگ به عقب و سپس به کناره سر خود، خلاف این را ثابت کرده است. برای رسیدن به بهترین نتیجه از مواد حالت‌دهنده مناسب، مانند واکس و کرم مو، جهت خواباندن موی خود استفاده کنید.

۴۰. مدل موی اجی کوییف کوتاه

«دلف لوندگن» توانسته جذبه، شیفتگی و مردانگی چهره خود را از دهه ۹۰ تا به امروز حفظ کند. با این حال، کهولت سن‌ موهای او را نازک‌تر کرده اما ابرقهرمان ما، بیدی نیست که به بادها بلرزد. این بازیگر با استفاده از موی کوتاه، کوییف لبه‌دار و همچنین سفید کردن نوک موهایش توهمی از موی پرپشت با ریشه‌های قوی نمایش داده است.

۴۱. مدل موی ژل‌زده کلاسیک

اگر موهای مشکی و نازک دارید، بهتر است آن‌ها را کوتاه نگه دارید. برای «مت دیمن» جواب داده شاید به شما هم بیاید. پیرایش کوتاه، موی سر را پرپشت جلوه می‌دهد. اما بدین معنا نیست که کوتاهی آن یک‌دست باشد. با تضاد قد مو میان بالای سر و گوشه‌ها، موی سر خود را پرپشت جلوه دهید.

۴۲. مدل مو برای موهای کم‌پشت

اگر موی سرتان از ضخامت مطلوبی برخوردار است و اخیرا شروع به ریختن کرده، پیشنهاد می‌کنیم مانند «اوان مک‌گرگور» موی خود را کمی کوتاه کرده و آن‌ها را به سمت پیشانی و سپس به کناره سر، ‌شانه کنید. ترفندی دیگر جهت پوشاندن کم‌پشتی سر، گذاشتن ریش یک‌دست یا مدل بازکات است. «ویل آرنت» با واقعیت روبه‌رو شده و مسیر خود را در مدل مو (نسبتا بلند وخوابیده به عقب) انتخاب کرده است. مدل موهای مناسب برای موهای کم پشت را در وبلاگ سان سالن می توانید ببینید.

۴۳. مدل موی ژولیده برای آقایان با موهای نازک

موی کوتاه تنها راه‌حل برای موی نازک نیست. «دامینیک موناگان» با امتحان مدلی جدید که در آن، موی قسمت بالای سر و پشت گردن نامنظم کوتاه شده، توانسته ظاهری مطلوب از موهای نازک خود به نمایش بگذارد.

۴۴. موی نازک و مدل فاکس هاک

اگر موی سر شما چندان کم‌پشت نیست، بدین معنی که شدت نازکی مو زیاد نباشد، به خاطر داشته باشید که بافت و مقداری پیچش در مو، جلوه‌ای پرپشت‌تر به آن می‌دهد. مدل موی «ایستن کوربین» بسیار ساده است اما از بافت‌بندی زیادی در حالت‌دهی آن استفاده می‌کند. کرم‌های حالت‌دهنده مو از پرکاربردترین محصولات در این حیطه به حساب می‌آیند.

۴۵. مدل موی کوتاه و تیغ زده

 یک قانون مشترک در تمام مدل‌های مو: اگر قصد در پرت کردن حواس از یک نقطه دارید، آن را به نقطه‌ای دیگر جمع کنید. لبه‌های تیغ زده در خط‌بندی چهره جذاب «کوین آلخاندرو» گواه به موفقیت در حواس‌پرتی بیننده است.

۴۶. مدل بازکات ساده برای موی نازک

 به طور کلی موی خیلی کوتاه مناسب‌ترین ترفند در پوشاندن کم‌پشتی سر به شمار می‌آید. اگر در کوتاهی زیاده‌روی نکنید، هرچه کوتاه‌تر، بهتر. «آرون اکهارت» با پیروی ازین تفکر توانسته چهره‌ای شیک و پخته برای خود دست و پا کند.

۴۷. استفاده از ژل برای موهای فر و نازک

«متیو مکانه‌هی» طعم مبارزه با ریزش و نازکی مو سر را در گذشته چشیده ولی توانسته از جنس فر موی خود در پیرایش سرش بهره برده و جذابیت چهره‌اش را حفظ کند. متاسفانه تصویر نمایش داده شده در زیر بهترین انتخاب برای تصور این امر نیست. موهای فر در بالای سر به زیبایی نشان داده شده اما موهای پشت سرش، خواب بدی دارد. کلام آخر این‌که ژل، با موی صاف و نازک سازگار نبوده و بجای آن به شما کرم، موس و واکس مو را پیشنهاد می‌کنیم.

۴۸. مدل موی مردانه ساده ولی براق

 استفاده از کرم جهت افزایش بافت و شکل‌گیری حالت مو بسیار مؤثر است. «بنجامین مکنزی» می‌تواند با سشوار کشیدن سرش از دور و مالیدن کمی کرم مو بر روی شقیقه‌ها، در ظرف چند دقیقه آماده شود. پیشنهاد می‌کنیم موهای خود را به عقب خوابانده و در حالی که سر انگشت‌تان آغشته به کرم است، موهای دور سر را به عقب بکشید.

۴۹. مدل اسپایکی آشفته برای موی نازک

مدل موی «استفان دورف» به نظر بی‌دردسر و طبیعی می‌آید. اگر به لبه‌های نامنظم در دور سر خود علاقه‌مندید، مدل موی نوک‌تیز و استفاده از محصولات حالت‌دهنده مو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد پوشش نازکی مو را دارید بهتر است موهای قسمت بالای سر کوتاه بماند.

۵۰. مدل موی تیپرد رسمی

مدل تیپرد به همراه یک کوییف کشیده در دور سر و یک خط ریش تمیز، بهترین نوع پیرایش برای پوشش نازکی و ریزش موی سر است. «الکساندر اسکارسگارد» بهترین مدل مو را برای حفظ وقار و جذبه چهره خود انتخاب کرد. پیشنهاد می‌کنیم که کوییف دور سر را تا آخرین حد کشیده کنید.

خب، امیدواریم توانسته باشیم با این تصاویر مدل‌های مناسب برای انواع مختلف مو، از جنس گرفته تا ضخامت و نازکی آن را، به نمایش گذاشته باشیم. انتخاب مدل مو امری کاملا سلیقه‌ای بوده و هیچ‌کدام را نمی‌شود به همگان پیشنهاد کرد. ولی به طور قطع می‌توانید مدلی نزدیک به مدل دلخواه خود در میان آن‌ها پیدا کنید. فراموش نکنید که حتی ساده‌ترین مدل مو در چهره‌ی مردی با اعتماد به نفس، دلپذیر است.

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *