تلفن واتس اپ اینستاگرام

چگونه بهترین آرایشگر را برای روز عروسی انتخاب کنیم؟

یک مدل موی خوب همان مشخصه ظاهری است که هر عروس و دامادی آرزوی داشتن آن را دارد. اولین قدم برای دستیابی به بهترین مدل مو، پیدا کردن آرایشگری است که توانایی بالایی در آرایش مو داشته باشد.

آرایشگاه مکانی است که در هر بار مراجعه به آن، بخش قابل توجهی از زمانتان را در آنجا می‌‌گذرانید و ازاین‌‌رو باید مطمئن شوید که آرایشگاهی که انتخاب می‌کنید هم محیط و هم تیم ارایشگری حرفه‌‌ای داشته باشد.

لازم است که بهترین ارایشگاه را پیدا کنید زیرا اصلاً دلتان نمی‌‌خواهد که در روز عروسی‌‌تان درگیر مدل موهایتان باشید. هنگام جستجو برای پیدا کردن یک آرایشگاه با استاندارد بالا مانند آرایشگاه مردانه سان باید به چند نکته توجه داشته باشید.

تیم آرایشگری باید رغبت کافی برای انجام این کار را نشان دهد

بهترین آرایشگر باید به دغدغه‌‌های شما و روش‌‌های رفع آن‌ها رغبت نشان دهد. توصیه می‌‌کنیم با آرایشگری کار کنید که به این کار رغبت دارد و در مورد مدل مویتان در روز عروسی، نوع مو و محصولات مخصوص موی ترجیحی‌‌تان با آرایشگرتان صحبت کنید.

آرایشگر باید در مورد مدل موی جدید مورد علاقه شما برای روز عروسی سؤالاتی از شما بپرسد و برای درک انتظارات شما زمان کافی بگذارد و نظر کارشناسی خودش در مورد روش رسیدن به مدل موی مورد هدفتان به شما ارائه دهد. در مورد آرایشگری که برای روز عروسی‌‌تان استخدام کرده‌‌اند، همچنین می‌توانید از دوستان خود راهنمایی بخواهید زیرا در انتخاب بهترین ارایشگر برای روز عروسی‌‌تان به شما کمک می‌‌کند. نکاتی که در مطلب آرایشگاه داماد گفته شده به شما کمک زیادی خواهد کرد.

کار را مرحله به مرحله پیش ببرد

مراجعه به آرایشگاه نباید یک کار عجولانه باشد. بلکه این کار باید یک فرآیند گام به گام باشد که در طی آن، آرایشگر سؤالاتی درباره احساس‌‌تان نسبت به رشد موهایتان بپرسد. بنشینید و راحت باشید.

آرایشگر باید درباره طول موی مد نظرتان از شما سؤال کند و تنظیمات لازم را انجام دهد تا بتواند بهترین مدل مو را به شما تحویل دهد. ایجاد رابطه کاری خوب بین شما و آرایشگرتان امری ضروری است. اگر نمی‌خواهید در محیط بیرون از خانه‌‌تان دچار عجله بشوید، می‌توانید یکی از شرکت‌‌های خدمات آرایشگری خانگی را استخدام کنید. آن‌‌ها به منزل‌‌ شما مراجعه کرده و در انتخاب مدل موی عروسی‌تان به شما کمک می‌کنند.

آمادگی تست شدن را داشته باشد

در مواردی که به آرایش موهایتان را به دست آرایشگری جدید می‌‌سپارید، از او نخواهید که کل موهایتان را کوتاه کند. ابتدا باید سطح مهارت او را امتحان کنید و اجازه دهید که موهایتان را فرم دهند، خط رویش موهایتان را مشخص کنند و موها و ریش‌هایتان را مرتب کنند.

به سطح مهارت او در انجام این کارهای اولیه خوب دقت کنید. یک آرایشگر خوب باید بتواند کارهای پایه‌‌ای را مثل آب خوردن شروع کند و به پایان برساند.

پیشینه کار آرایشگران را بررسی کنید

امروزه رسانه‌های اجتماعی بستری عالی برای بسیاری از افراد تجاری فراهم کرده‌‌اند. برای اطلاع از نظرات مشتریان درباره آرایشگران به کانال‌های آن‌‌ها در شبکه‌‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌‌بوک و اینستاگرام سر بزنید. در صفحات شبکه‌‌ اجتماعی آن‌‌ها شاهد عکس‌های قبل و بعد از آرایش مشتریان جهت نمایش مهارت‌های آن‌‌ها خواهید بود. بخش لایک‌ها و نظرات پست‌‌هایشان را بررسی کنید و دیدگاه‌‌های مشتریان در مورد خدمات دریافتی‌‌شان را ارزیابی کنید.

به سالن آرایشگرتان رفته و سؤالات لازم را از او بپرسید

هنگامی که به آرایشگر مد نظرتان مراجعه می‌‌کنید، از آن‌ها سؤالات مفصلی در مورد مدل موهایتان بپرسید. از آن‌‌ها بپرسید که آیا قبلاً عکس‌‌های آماده‌‌ای دارند که نشان‌‌دهنده مهارتشان در آماده کردن داماد برای روز عروسی باشد؟

میزان آشنایی‌‌شان با محصولات برتر آرایشی مناسب برای موهای شما، فواصل زمانی لازم برای کوتاه کردن موهایتان و همچنین روش‌‌ مدیریت موهایتان را از آن‌‌ها بپرسید. یک آرایشگر ماهر باید دانش کافی درباره تکنیک‌‌های استفاده از انگشتان داشته باشد و این موارد هستند که یک آرایشگاه را از سایر آرایشگاه‌‌ها متمایز می‌‌کند. یک آرایشگاه زیبا با آرایشگران کم‌‌تجربه به دردی نمی‌‌خورد.

نظافت خیلی مهم است

آرایشگران ممتاز همیشه اقدامات بهداشتی را رعایت می‌کنند. ظاهر کلی آرایشگاه را از نظر نظافت و آراستگی خوب بررسی کنید.

نظم و نظافت محیط بازتابی از نوع مدل مویی است که در نهایت به آن خواهید رسید. آرایشگاه را از نظر مجهز بودن به دستگاه‌های ضدعفونی‌‌کننده و محصولاتی مانند مواد ضدعفونی‌‌کننده برای تمیز کردن شانه‌‌ها، ماشین موزنی، قیچی و ماشین اصلاح خوب بررسی کنید.

اعتماد به‌‌نفس و آراستگی آرایشگر

یک آرایشگر ماهر باید از کارش اطمینان داشته باشد. زبان بدن آن‌ها را بررسی کنید زیرا زبان بدنشان احساس آن‌‌ها نسبت به خودشان را خیلی خوب نشان می‌‌دهد. یک آرایشگر خوب باید مهارت‌های ارتباطی عالی و مشربی دوستانه داشته باشد و خوش‌‌صحبت نیز باشد.

آرایشگر نباید با ظاهری نامرتب بر بالای سر شما حاضر شود. موهایش باید در بهترین فرم، ناخن‌هایش تمیز و کوتاه و لباس‌هایش مرتب و اتوکشی‌‌شده باشد.

بسته به فواصل زمانی مراجعه‌‌تان به آرایشگاه، آرایشگر شما باید همیشه در دسترس بوده، به وقت مقرر خود پایبند بوده و خوش‌‌قول باشد. آرایشگاه باید تغییرات لحظه آخری مانند غیبت آرایشگر همیشگی‌‌شما یا لزوم اصلاح شما توسط آرایشگر جدید را به شما اطلاع دهد تا باعث سردرگمی و ناامیدی شما نشود.

امنیت آرایشگاه

همچنین مجهز بودن آرایشگر به تجهیزات لازم مانند پیش‌‌بند، دستکش، روپوش و حوله را هم خوب بررسی کنید. آن‌ها باید نسبت به تمام الزامات ایمنی و مقررات مربوط به استفاده از برق و استفاده و ذخیره‌سازی محصولات آرایشگاهی بالقوه مضر آگاهی کافی داشته باشند. آرایشگاه باید از فضای کافی برای حرکت و تهویه مناسب برخوردار باشد.

این نکات در طول اولین بازدید از آرایشگاه و همچنین هنگام انتخاب یک آرایشگر جدید برای آرایش موهایتان به شما کمک می‌‌کنند. با توجه به وجود تعداد بسیار زیاد آرایشگاه‌ها در سطح شهر، باید ارایشگاهی را پیدا کنید که خدمات جذابی ارائه می‌‌دهد. مطمئن شوید که ارایشگاه انتخابی‌‌تان امکانات مد نظرتان را ارائه می‌‌کند و تحت هیچ شرایطی به کمتر از خواسته‌‌های خودتان راضی نشوید.