تلفن واتس اپ اینستاگرام

5 دلیل برای اینکه مردها هم باید پدیکور کنند

فقط تصور کنید که روی یک صندلی بزرگ و راحت نشسته‌اید و پاهایتان را در تشتی شبیه جکوزی غوطه‌ور کرده‌اید و مجله‌ی مورد ‌علاقه‌ی خود را می‌خوانید. بله، این همه‌ی آن چیزی است که در یک پدیکور حرفه‌ای تجربه خواهید کرد.

شما همیشه می‌توانید اندکی زمان صرفاً برای خودتان اختصاص بدهید، اینکار به شما ضرری هم نمی‌رساند. خود را غرق پدیکور کرده و در آن احساس شادابی و طراوت کنید. مزایای پدیکور فقط به این موارد هم ختم نمیشود، بلکه ما دلایل بیشتری داریم تا شما را به آن ترغیب کنیم.

پدیکور کردن چیزی نیست که لازم باشد بابت آن شرم داشته باشید و خجالت بکشید، بلکه می‌بایست به آن افتخار هم کنید. اگر شما جزو معدود آقایانی هستید که هر ماه پدیکور می‌کنند‌، بدانید که هم «خانم‌ها به شما احترام می‌گذارند»، و هم «خانم‌ها شما را می‌پسندند». در غیر اینصورت شما جزو کسانی هستید که هنوز اهمیت پاهای تمیز را نمی‌دانید.

اگر به بهداشت شخصی خودتان اهمیتی نمی‌دهید‌، حداقل لازمه که باور داشته باشید که پاهای کثیف یک دلیل بزرگ دلسرد کننده برای خانم‌ها است. بنابراین ما فهرستی از دلایلی برای این پرسش که چرا مردها هم هر ماه به پدیکور نیاز دارند‌، را تهیه کرده‌ایم.

1. وضعیت سلامت پاها را بهبود می‌بخشد

پاهای کثیف بستر تولید و تکثیر انواع باکتری‌ها هستند. فواید حاصل از پدیکور کردن از جمله راه‌های خلاصی از شر آلودگی‌های جمع شده زیر ناخن پاها است. در طول این پروسه، پاهایتان لایه‌برداری هم می‌شوند تا پوست مرده‌ای که می‌تواند مشکل ساز باشد از بین برود. با افزودن روغن‌های ضروری به آبی که پاها در آن خیس می‌خوردند، می‌توانید از حفاظت آنتی باکتریایی مضاعف نیز بهره‌مند شوید.

2. کمک به کاهش استرس

شما لایق یک پدیکور هستید! اگر تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده‌اید‌، اکنون وقت آن است که خود را در معرض درخشش پدیکور قرار دهید. شما ریلکس و خوشحال خواهید شد. همچنین‌، اگر شغل شما ایجاب می‌کند که بیشتر اوقات در تکاپو باشید، پدیکور برای شما یک نعمت محسوب می‌شود. خودتان را از آن محروم نکنید.

همه‌ی آقایان موافقند که استرس بزرگترین دشمن است و با توجه به زمان‌بندی کردن سریع و بی نظم شما‌! فکر بدی هم نیست که یک ساعت از برنامه روزانه‌ی خود را به پدیکور اختصاص دهید. گذشته از همه‌ی اینها، نشستن و ریلکس کردن در حالیکه یک متخصص روی پاهای شما کار می‌کند، می‌تواند مایع شادکامی و شعف، باشد. این کار نیز به شما کمک می‌کند تا حواس خود را پرت کرده و ذهن خود را از مسائلی که در طول روز با آنها سر و کار دارید، برای مدتی هر چند اندک، منحرف کنید، که همین امر دلیل دیگری برای پدیکور کردن است.

3.بوی پا را برطرف می‌کند

هیچکس پایی که بوی بد بدهد را دوست ندارد! انواع مختلف پدیکور برای آقایان بهترین راه برای برداشتن کامل پوست مرده، چرک و باکتری از پا است. این قضیه در فصول بارانی که پا نیاز به مراقبت و محافظت بیشتری دارد‌، منطقی‌تر است. پاهای شما هم برای از بین بردن عفونت باکتریایی نیاز به لایه‌برداری دارند‌، که در شستشوی معمولی نمی‌توانید از شر آن خلاص شوید و تنها از طریق پدیکور قادر خواهید بود به این مهم دست یابید.

همچنین، قرار هم نیست که فقط یک بار پدیکور کردن بوی بد پا را از بین ببرد‌، بلکه شما باید آن را به یک برنامه ثابت ماهانه تبدیل کنید.

4. از رشد ناخن‌های فرو رونده در گوشت پا جلوگیری می‌کند

آقایان در اغلب اوقات، هنگام کوتاه کردن ناخن‌های پا، توجه زیادی به خرج نمی‌دهند. این امر می‌تواند به کوتاه کردن بیش از اندازه‌ی ناخن‌ها منتج بشود یا تکه‌های خیلی کوچکی از ناخن را در لبه‌های انگشتان پا لاقی بگذارد – که هر دو حالت منجر به رشد ناخن‌های فرورونده در گوشت پا می‌شوند. یک پدیکور حرفه‌ای این اطمینان را به وجود می‌آورد که از ناخن‌های شما به خوبی مراقبت می‌شود و همچنین به اندازه مناسب کوتاه می‌شوند. وقتی که ماساژ ساق پا یا کف پا به همراه پدیکور انجام می‌شود‌، در بهبود جریان خون در این ناحیه از بدن و کاهش درد در صورت وجود، مثمر ثمر خواهد بود!

5. باعث می‌شود بهتر به نظر برسید و ظاهر شما را خوب نشان می‌دهد

بیایید رو راست باشیم، زن‌ها جذب مردانی می‌شوند که به ظاهر خود می‌بالند. نیازی به زیاده‌روی نیست، اما ناخن‌های مرتب‌، تمیز و پرجلا، جای تحسین دارند! و این برای هر مردی، یک صفت عالی محسوب می‌شوند. اگر تا حالا دستکم یکبار هم پدیکور کرده باشید، خواهید فهمید که منظور ما چیست، و اگر این تجربه را نداشته‌اید در واقع یک راه خوب برای تغییر این شرایط این است که بروید و آن را انجام دهید. خانم‌ها واقعاً به دست و پای شما توجه دقیقی دارند و هیچ چیزی بهتر از یک مرد بهداشتی و تمیز نیست. ما زنان همین حالا هم به شدت از پیراستگی سرسری و بدون دقت مردها آزار می‌بینم و اعصاب خرد کن تر این است که فردی در رعایت بهداشت بشدت ضعیف عمل کند. این حالت حتی موجب بی علاقگی و دلسردی بیشتری بین خانم‌ها می‌شود. بنابراین‌، اگر هنوز پدیکور را امتحان نکرده‌اید‌، ادامه مطلب را بخوانید. انجامش بدهید!

آیا اصلاح می‌کنید‌، دوش می‌گیرید و موهایتان را کوتاه می‌کنید؟ خب پس چه اشکالی دارد که پدیکور کنید؟ اینکار با اختلاف، مهمتر از رفتن به باشگاه است- البته اگر خوددوستی راهی است که شما انتخاب می‌کنید. وقت آن است که به پاهای خود هم توجه و سیدگی کنید!

انواع پدیکور بسیار متنوع هستند اما هر پدیکوری می‌بایست شامل لایه برداری و ماساژ باشد. شما همیشه می‌توانید طیفی از پدیکورهایی را که سالن‌ها ارائه می‌دهند را انتخاب کنید. می‌توانید با پدیکور ساده و جوابگوی نیازهای اولیه شروع کنید، بنابراین بروید و عجله هم کنید! سالن سان منتظر شماست که شما را با پدیکور جذاب تر از همیشه کند. پس همین الان با ما تماس بگیرید.