تلفن واتس اپ اینستاگرام

بهترین مدل های مو برای آقایان 40 ساله

همزمان که آقایان پا به سن می‌گذارند، انتخاب مدل موی مناسب که ظاهر را جوان‌تر و شاداب‌تر نگه دارد دشوارتر می‌شود. بسیاری از آقایان مسن با انتخاب مدل موی مد روز و یا پایبند بودن به مدل موی همیشگیشان، مسن‌تر به نظر می‌رسند. اگر پا به سن گذاشته‌اید، بدین معنا نیست که باید مدل موی خسته کننده‌ای را انتخاب کنید. انتخاب مدل موی مناسب برای آقایان 40 ساله به ظاهرشان کمک می‌کند تا جوان‌تر از سن خود به نظر برسند.

1. مدل موی قیصری کوتاه

مدل موی قیصری کوتاهمدل موی قیصری کوتاه گزینه‌ای عالی برای آقایان 40 ساله می‌باشد. از آنجا که مدل موی قیصری کوتاه برای نگهداری آسان است و در مشغله زندگی مدرن چندان وقت گیر نیست، یکی از نمونه‌های مدل موی مناسب آقایان 40 ساله می‌باشد. این مدل مو کوتاه‌تر از حد معمول می‌باشد.

جورج کلونی یکی از سلبریتی‌هایی است که برای چندین سال پایبند به این مدل مو بوده و می‌توان گفت مدل موی قیصری کوتاه تقریبا هیچوقت از مد روز عقب نمانده است.

2. مدل موی پمپادور

مدل موی پمپادوراگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در سن 40 سالگی موی زیادی داشته و کمی هم به سبک راک اند رول متمایل باشید، مدل موی پمپادور می‌تواند گزینه‌ای عالی برای انتخاب مدل موی مناسب آقایان 40 ساله باشد. به خصوص اگر چهره‌ای کشیده یا بیضی دارید، در این انتخاب شک نکنید!

یک ریش کوتاه می‌تواند صورتتان را نیز قاب بگیرد. و اگر موهایتان کمی جوگندمی شده، نگران نباشید. گاهی اوقات رنگ خاکستری موها می‌تواند عنصری تاثیرگذار باشد، به خصوص اگر چشم‌هایتان نیز رنگی است.

3. مدل موی آیوی لیگ (Ivy League)

مدل موی آیوی لیگمدل موی آیوی لیگ یکی از گزینه‌های خوب برای مدل موی مناسب آقایان 40 ساله است که می‌خواهند از لحاظ نگهداری مو به زحمت نیافتند!

قد این مدل مو مناسب بوده و می‌تواند رو به یک طرف متمایل شود یا کمی به هم ریخته‌تر آراسته شود.

4. مدل موی Short Widow’s Peak

مدل موی Short Widow's Peakاگر موهای خاکستری دارید، این مدل مو متعلق به شماست! مدل موی شقیقه‌های عقب رفته طراحی شده تا به رنگ مو و بافت آن جلوه‌ای دوچندان ببخشد و چشم‌ها را بیشتر در معرض نمایش بگذارد.

برای این هیرکات همه قسمت‌های مو باید به اندازه 1 اینچ قیچی بخورد و با خمیر جداسازی و بافت دهی مو انجام می‌گیرد.

5. سر تراشیده

سر تراشیدهبرخی از آقایان تمایل دارند به واسطه میانسال شدن لبه موها را به عقب‌تر ببرند و یکی از راه‌‌ حل‌های چنین کاری این است که موها را تراشیده و ظاهری قدرتمند به خودتان ببخشید.

اگر سرتان دارای شکل و شمایل مناسبی برای تراشیدن است و موهایتان به اندازه کافی کم می‌باشد، سر تراشیده یکی از نمونه‌های مدل موی مناسب آقایان 40 ساله به شمار می‌رود. بهترین مدل سر برای تراشیدن، مربع و بیضی می‌باشد. اگر این مدل را با یک ریش کوتاه همراه کنید، آن وقت است که ظاهری مردانه‌تر و با ابهت به خودتان داده‌اید.

6. مدل موی لایه‌ای کوتاه

مدل موی لایه‌ای کوتاهمدل موی لایه‌ای کوتاه برای همه نوع مدل مرز مو مناسب است. طرفین پرپشت‌تر می‌تواند فک‌های پهن‌تر را نیز متعادل نشان بدهد و صورت را به خوبی قاب بگیرد.

در این مدل موی مناسب آقایان 40 ساله تمام قسمت‌های مو به طور لایه‌ای قیچی خورده و سپس از روغن برای کنترل و درخشش بیشتر استفاده می‌گردد.

7. مدل موی لایه‌ای کوتاه‌تر

مدل موی لایه‌ای کوتاه‌تراین مدل مو برای آقایان 40 ساله‌ای که دوست دارند موهایشان از قد کافی برخوردار باشد و ضمن استایل روز، نگهداری آن آسان باشد پیشنهاد می‌شود. مدل موی لایه‌ای کوتاه‌تر می‌تواند با محصولات نگهدارنده و یا حتی انگشتان دست به خوبی مرتب شود.

از آنجا که قد مو در این مدل کافی است، می‌توان با کمی روغن طرفین سر را خالی کرد و کل مو را برای ظاهر رسمی‌تر به شکل مدل پمپادور آراست.

8. مدل موی شلخته بلند

مدل موی شلخته بلنداین مدل مو یکی از متداول‌ترین مدل‌های موی موج سواران کالیفرنیایی بوده و عالی به نظر می‌رسد. اگر موهایتان بلند است، مدل موی شلخته بلند را جزء گزینه‌های مدل موی مناسب اقایان 40 ساله در نظر بگیرید. اما اگر موهایتان کم پشت است، از این مدل مو صرف نظر کنید. زیرا موهایتان را کمتر از حد معمول کم پشت نشان می‌دهد.

برای این سبک، موها از لایه‌های روی هم تشکیل شده و نور خورشید نیز هایلایت‌های طبیعی به موهایتان می‌بخشد.

حتی اگر موج سوار نیستید، این مدل مو را بزنید و به آرایشگرتان بگویید تا موهایتان را به طور طبیعی هایلایت کند. سپس از اسپری نمک استفاده نمائید.

9. مدل موی لایه‌ای بلند

مدل موی لایه‌ای بلنداگر موهای زیاد و بلندی دارید، مدل موی لایه‌ای بلند می‌تواند گزینه‌ای عالی برای مدل موی آقایان 40 ساله باشد. این مدل مو با رنگ خاکستری می‌تواند پرپشت‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد.

این مدل از لایه‌های بلند تشکیل شده که موهای بغل و پشت سر را جمع می‌کند. بنابراین، برای استایل دادن از روغن استفاده نموده و موها را به عقب ببرید.

10. مدل موی الخاندرو گونزالز اینیاریتو

مدل موی الخاندرو گونزالز اینیاریتواحتمالا این سبک مو بتواند یکی از نمونه‌های مدل موی مناسب آقایان 40 ساله انتخاب شود که خلاقیت و بامزگی چاشنی آن شده است. اصالت این مدل موی بلند به کارگردان فیلم سینمایی رستاخیز، الخاندرو گونزالز اینیاریتو بازمی‌گردد. به نظر می‌رسد این مدل مو برای این کارگردان متبحر پاسخگو بوده و به خوبی با صورت او متناسب است.

این مدل مو پر از لایه‌های بلند است که با کمی خمیر موی مات باید آراسته شود و به دلیل ماهیت مو باید از ریش کوتاه و طبیعی استفاده نمود.

11. مدل موی بافت‌دار کوتاه

مدل موی بافت‌دار کوتاهاین مدل مو از طرفین و پشت تقریبا خالی است و باید سه تیغه شود. این در حالی است که کل مو و قسمت بالایی باید حدود دو اینچ بماند. همانطور که از عنوان مشخص است، این مدل مو بافت‌دار و کوتاه می‌باشد.

این سبک مو یکی از گزینه‌های انتخابی به عنوان مدل موی مناسب آقایان 40 ساله می‌باشد. به خصوص اگر دچار ریزش مو شده‌اید و یا موهایتان کم پشت است.